Ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης μετά της ευειδούς συζύγου του, καλεσμένος του κ. Θέμου Αναστασιάδη στον ΑΝΤΕΝΑ, σε μια ευτελή (ευτελέστατη…) προσπάθεια του δημοσιογράφου για οικοδόμηση ¨προφίλ” του ακροδεξιού βουλευτή, που πνίγηκε στην κατινιά - όπως ήταν πολύ φυσικό. Και ο μεν Άδωνις κάνει τη δουλειά του, αλλά τι να πει κανείς για τον κ. Θέμο και το κανάλι… Ρ’ άει στο διάολο, βραδιάτικα!
Τελευταια σχολια
| xBerliner στο Το άρθρο 16 προβλ… | |
| bioannis στο Το άρθρο 16 προβλ… | |
| bioannis στο H Πύλος αρχίζει ν… | |
| bioannis στο H Πύλος αρχίζει ν… | |
| Γιώργος Ασ… στο Το άρθρο 16 προβλ… | |
| Παπούλης στο Η Παλαιστίνη είν… | |
| σχολιαστής στο Η Παλαιστίνη είν… | |
| σχολιαστής στο Η Παλαιστίνη είν… | |
| σχολιαστής στο Η Παλαιστίνη είν… | |
| zepos στο Η Παλαιστίνη είν… | |
| σχολιαστής στο Η Παλαιστίνη είν… | |
| Aθήναιος στο Η Παλαιστίνη είν… | |
| σχολιαστής στο Η Παλαιστίνη είν… | |
| σχολιαστής στο Η Παλαιστίνη είν… | |
| σχολιαστής στο Η Παλαιστίνη είν… |
Προσφατη παραγωγη
- Το άρθρο 16 προβλέπει σαφώς τη διδασκαλία των …θρησκευτικών!
- Βόλτες στη Μπλογκόσφαιρα - ένα
- Ράλα
- Η Παλαιστίνη είναι υπό κατοχή
- 20% πάνω τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων
- Καλή επιτυχία στην Ανόρθωση!
- Η μικρή καλύβα
- Οι άγιοι μεγαλομάρτυρες Φανούριος και Ποιμήν όσιος
- Η Γέννα του Θανάσημου
- Πολιτισμού Άποψη
- Ο Μωριάς και η Ρούμελη έγιναν “Νέες Χώρες”!
- Να ξαναδούμε από μηδενική βάση το θέμα των ΑΠΕ
- Τι μου άρεσε και τι δε μου άρεσε στη Μεσσηνία
- Μη ρυπαίνετε το περιβάλλον, τουαλέττες εντός
- Όπου και να πάω, η Ελλάδα βγάζει γέλιο…
Ενοτητες
- σφηνάκια
- φιλοξενίες
- χελιδόνα
- Ανδρέας Κάλβος
- Βόλτες στη Θεσσαλονίκη
- Γυναίκες
- Εδώ Μπουγατσαδούπολη!
- Εμφύλιος
- Η πολιτική στην καλύβα
- Θερμαϊκού πολιτεία
- Θεωρητικούρες
- Κύριε Πρόεδρε σας γράφω
- Κουλτούρα κι έτσι
- Κοινωνία ώρα μηδέν
- Λογοτεχνική καλύβα
- Μπλογκόσφαιρα
- Μυστήρια πράγματα
- Νέα Ελληνικότητα
- Να (θα) γελάσουμε;
- Νοσφεράτος
- Ο διάδρομος 10/28
- Οικολογικά
- Προσωπικά
- Ποιητική καλύβα
- Στην καλυβα ακούμε μουσική
- Στοχασμοί
- Σε άλλους τόπους
- Της παρέας
- Φιλοξενείες
- ένδοξον έθνος
- βιβλία
- θείος Ισίδωρος
- μικρή καλύβα
- Uncategorized
Blog Stats
- 986,606 hits

42 comments
Comments feed for this article
Οκτώβριος 6, 2007 στο 1:13 π.μ.
Νοσφεράτος
Φαινεται οτι ο κατηφορος δεν εχει πάτο ….
Οκτώβριος 6, 2007 στο 1:16 π.μ.
Παπούλης
Πάνο
καλά να πάθεις που τα βλέπεις ΟΛΑ
Οκτώβριος 6, 2007 στο 1:29 π.μ.
Alcibiades (!!?)
Oι τηλεσταρ δεν ειναι δημοσιογραφοι - ειναι ιδιεταιρα σιχαμερα παρασιτα που τρεφονται με αιμα που μετουσιωμενο σε “νουμερα”. Αναλωνονται στο να ανακαλυπτουν και να αναδεικνυουν νουμερα και αν δεν εχουν προχειρα μετατρεπονται οι ιδιοι σε ακομα μεγαλυτερα νουμερα για τα νουμερα …Με τις υγειες σας η “σουπα” που παρακολουθησατε…
Οκτώβριος 6, 2007 στο 1:37 π.μ.
nik-athenian
θέμος ή Αννίτα;
Ο ένας φέρνει τους επώνυμους χωρίς να πληρώσει, η άλλη τους ανώνυμους από το Αιγινήτειο έναντι 100 Ευρώ.
Προτιμώ τη δεύτερη που κινεί λιγάκι και την οικονομία.
Οκτώβριος 6, 2007 στο 2:06 π.μ.
Alcibiades (!!?)
Ωχ… αλαμπουρνεζικα ταγραψα… ασυνταξιας το αναγνωσμα.
Αννιτα! Κανει και ψυχικο… (Και επισης μας δινει μια καλη ευκαιρια να δουμε τη μουρη μας στον καθρεφτη …)
Οκτώβριος 6, 2007 στο 3:44 π.μ.
Ο θειος Ισιδωρος
Εμ, βεβαια, αδικο εχεις ο Θεμος;
Αφου δεν εχετε …ροπη προς τη φιλοσοφια!
Καθομαι και συγραφω περισπουδαστα πονηματα περι επικουρειου οντογνωσιολογικου συστηματος κι εσεις τα γραφεται στ΄αρχιδια σας.
Μου φαινεται οτι θα το γυρισω κι εγω σε …εκ-πομπες λογου!
Οκτώβριος 6, 2007 στο 10:06 π.μ.
L’Enfant de la Haute Mer
“Δελτία ειδήσεων” και άλλες εκπομπές “λόγου”, στην τηλεόραση σχεδόν αποκλειστικά (και ευτυχώς όχι τόσο στα ραδιόφωνα) καλούν οπωσδήποτε εκπροσώπους του συγκεκριμένου χώρου, με αποκλειστικό κριτήριο και ζητούμενο το μάτς.
Αυτό άρχισε προεκλογικά, και ευθύνεται για την άνοδό του (όσο κι αν μέρος αυτής της ανόδου καθρεφτίζει την πραγματική οπισθοδρόμηση της ελληνικής και όχι μόνο της ελληνικής κοινωνίας), και συνεχίζεται αλάνθαστα και εντεινόμενο και μετεκλογικά.
Τα αποτελέσματα έρχονται.
Το βήμα και η προβολή που δίνονται, ευθέως δυσ-ανάλογα με όποιαδήποτε πραγματικότητα, αποτελούν την καλύτερη διαφήμησή τους.
Ο δέ αδελφός του αρχηγού, έχει μετατρέψει την εκπομπή του σε γυαλιστερή βιτρίνα του κόματος, κάθε φορά, όλες τις φορές. [καλά να πάθω κι εγώ !]
Και αλλού εκπροσωπήθηκαν κοινοβουλευτικά οι τάσεις αυτές του εκλογικού σώματος, αλλα πουθενά δεν τις χειρίστηκαν έτσι τα μήντια !!
Οκτώβριος 6, 2007 στο 3:25 μ.μ
bioannis
Σε αυτό τον αχρείο ποιός θα ρίξει γιαούρτι ? Στο Θέμο λέω…
Σιγά-σιγά περνάει και ο φασισμός σαν όλες τις άλλες πολιτικές δυνάμεις. Συνδιαλεγόμενος, σοβαρός και με άποψη… χθες βράδυ μάλιστα ακούστηκε και η άποψη περί φοβίας της αριστεράς μπροστά σε αυτές τις πολιτκές δυναμεις … στην παρουσίαση του Καρατζαφέρη από την ΕΤ3 … δυστυχώς εδώ το γιαούρτι δεν φτάνει. Άντε τώρα να αντιπαραθέσεις επιχειρήματα στον φασισμό !
Οκτώβριος 6, 2007 στο 5:30 μ.μ
j95wp
Εντάξει, σίγουρα *όχι* επειδή ο Γεωργιάδης βγήκε σε μια εκπομπή που διαφημίζει βιζιτούδες…
Οκτώβριος 6, 2007 στο 5:39 μ.μ
Νοσφεράτος
Το ενδιαφερον ειναι γιαννη οτι ο μεν φασισμός περνάει οσαν όλες τις άλλες πολιτικές δυνάμεις. Συνδιαλεγόμενος, σοβαρός και με άποψη…
Αλλα ταυτοχρονα εχει οικειοποιηθει και εξοικειωθει με τον αναλαφρο ,κιτς τηλεοπτικό λόγο του χυδαιου κουτσομπολιου…οποτε πετυχαινει ενα διπλό πλεονεκτημα…
ο φασίστας σήμερα δεν έχει την εικόνα που είχε στη δεκαετία του ΄70, που ήταν συντηρητικός, χωρίς χιούμορ, φορούσε κουστουμάκι κ.λπ. Ο μεταμοντέρνος φασίστας έχει εξωτερικά όλα τα χαρακτηριστικά ενός ελευθεριάζοντος ατόμου και φαίνεται χαριτωμένος. Για αυτό γίνεται και πιο επικίνδυνος.
Οκτώβριος 6, 2007 στο 5:40 μ.μ
Νοσφεράτος
http://teleologikos.wordpress.com/2006/04/19/%ce%97-%ce%bb%ce%b5%cf%80%cf%84%ce%ae-%ce%ba%cf%8c%ce%ba%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%b7-%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%ae-%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%be%cf%8d-%cf%87%ce%b9%ce%bf%cf%8d%ce%bc%ce%bf%cf%81/#comment-12996
Οκτώβριος 6, 2007 στο 5:44 μ.μ
Πάνος
Νοσφεράτε,
στις 5:39 μμ είπες αυτό που ήθελα να σημειώσω σ’ αυτά τα σχόλια. Προσθέτω μονάχα πως συμφωνώ ΚΑΙ με το βιογιάννη - οι “δημοσιογράφοι” - τηλεοπτικοί αστέρες που αναλαμβάνουν αυτή τη βρώμικη δουλειά είναι άξιοι για γιαούρτια!
(μεταφορικά, ε; Εκτός των άλλων, τα γιαούρτια είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ!
)
Οκτώβριος 6, 2007 στο 7:46 μ.μ
Πόντος και Αριστερά
Φαίνεται ότι θα δούμε πολλά….
Γρηγορείτε ρεεεεεεεεε!
Οκτώβριος 6, 2007 στο 8:24 μ.μ
papaioannou
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
Θέτω ενα θέμα Δημοκρατίας και συγνωμη εαν ενοχλώ
παρακαλώ Πάρτε θέση
Οκτώβριος 6, 2007 στο 8:33 μ.μ
johnvellis
Oι τηλεσταρ δεν ειναι δημοσιογραφοι - ειναι ιδιεταιρα σιχαμερα παρασιτα που τρεφονται με αιμα που μετουσιωμενο σε “νουμερα”. Αναλωνονται στο να ανακαλυπτουν και να αναδεικνυουν νουμερα και αν δεν εχουν προχειρα μετατρεπονται οι ιδιοι σε ακομα μεγαλυτερα νουμερα για τα νουμερα …Με τις υγειες σας η “σουπα” που παρακολουθησατε…
Συμφωνώ με αυτή την άποψη. Είμαι δημοσιογράφος και ξεφτιλίζομαι κάθε μέρα από τηλεπαρουσιαστές και άλλους που τα παίρνουν από τα 2 μεγάλα κόμματα για να βλέπουν σωστά…
Συν ότι δεν μου αρέσει το γιαούρτι, με χαλάει …όταν πεφτει πάνω μου.
Οκτώβριος 6, 2007 στο 8:55 μ.μ
δεξιος
Ο Θέμος έχει ήδη γιαουρτωθεί από τον ΣΥΝ όταν δούλευε στην “Ελευθεροτυπία” και τους το φύλαγε για να προβάλει τον αντι-ΣΥΝ που είναι ο ΛΑΟΣ.Εξ άλλου ο Θέμος είναι και ΠΑΣΟΚ οπότε ο ΛΑΟΣ είναι must.
Για τον φιλοβενιζελικό κύριο τι να πούμε;Εδώ έφθασε πρώην Πρόεδρος των ΗΠΑ και συναντήθηκε με τον Γιώργο για να τον στηρίξει,που πάει ο Βενιζέλος μόνο με τον Πρετεντέρη.
Άλλωστε στο link που παραθέτει στην ψηφοφορία για τους πολιτικούς και το Ιντερνετ γράφει για τον Γιώργο ότι changed the landscape of Greek politics.Indeed.
Οκτώβριος 6, 2007 στο 9:16 μ.μ
Νοσφεράτος
Δεξιε …το Πασοκ τουλαχιστον προς το Παρόν ειναι εκτος Μαχης …και βγαζει τα ματια του μονο του σαν τον Οιδιποδα…
…Και αυτό εχει και τα καλά του …Γιατί μεχρι τωρα το χάλι του Πασοκ μας εμποδιζε να διακρινουμε καθαρά και τις Προθεσεις της Καραμανλικής Δεξιας που μας κυβερνά εδώ και χρόνια αλλά και την χαζοχαρούμενη κτηνωδια που κρυβεται πισω απο τους Λαικους ομογαλακτους ακρο - Δεξιους …
Κι εχω μια απορια: ποια ειναι η θεση σου ..περιμενω απο σενα να παρεις επιτελους μια θεση :απεναντι στο φαινομενο Λαος(εννοω θεση σταση ,καταδικη οπως θελεις πεστο αλλά οχι αυτά πια τα εξυπνακιστικα σιοτουασιονιστικά κολπακια που κανουν ολοι οι ΔΕΞΙΟΙ εδώ και χρονια…
…Δεν ειστε πια στην Αντιπολιτευση και δεν μπορειτε να κρυβεστε πισω
απο εξυπνακισμους ή τα ρασα τής ”Δεξιας του Κυριου”’ ..Κυβερνατε μια χωρα με πολά πολλά προβληματα …
Οκτώβριος 6, 2007 στο 9:34 μ.μ
bioannis
Ομολογώ πάντως οτι τέτοια σεξουαλική πείνα όπως του χοντρούλη του Θέμου, ειδικά στο χαζοκούτι, δεν έχω δει ποτέ. Ακόμα και ο Κάτμαν (της Αννίτας) δεν φτουράει μπροστά του. Αναρωτιέμαι τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος για να γ@@@σει….
@Δεξιέ, αυτές τις βαθυστόχαστες αναλύσεις περί αντι-ΣΥΝ μόνο σου τις κάνεις ή διαθέτεις και επιστημονική πληροφόρηση ??
Οκτώβριος 6, 2007 στο 9:53 μ.μ
δεξιος
Η θέση μου είναι ότι το ΛΑΟΣ κάλλιστα θα μπορούσε να μην υπήρχε εάν τα δύο μεγάλα κόμματα και ιδίως το ΠΑΣΟΚ το ήθελαν.Το 2000 ο Σημίτης απεφάσισε με το θέμα των ταυτοτήτων να φέρει παρ ημίν τους cultural wars του εξωτερικού επειδή πλέον με την είσοδο στο ευρώ δεν ήταν δυνατή εναλλακτική οικονομική πολιτική και έπρεπε να διαφέρει σε κάτι από τη δεξιά.
Ο Καραμανλής για να μη κατηγορηθεί ως αντιδραστικός το 2002 έκανε το λάθος να βάλει τον Τζαννετάκο υποψήφιο της Υπερνομαρχίας δίνοντας την ευκαιρία στον Καρατζαφέρη να κερδίσει το 14% των ψήφων στο Λεκανοπέδιο.
Στην τριετία που πέρασε ο ΓΑΠ πίεζε σε αντιεθνικιστική κατεύθυνση και η ΝΔ δεν τολμούσε να κόψει το περιβόητο βιβλίο ιστορίας υπό τις ομοβροντίες του προοδευτικού τύπου αφήνοντας τεράστιο χώρο στο ΛΑΟΣ.
Δεν μπορεί να προσβάλλεται η πλειοψηφία της κοινωνίας και να μην αντιδρά.
Στις τελευταίες εκλογές είχε πέσει σύρμα στην Α΄Αθηνών στους χώρους της λαικής δεξιάς να μπουν και οι 4 σταυροί για να μείνει απέξω η Γιαννάκου ενώ οι φιλελεύθεροι ήταν στον κόσμο τους και ασχολούνταν με το αν θα βγει πρώτος ο Αλογοσκούφης ή η Ντόρα.
Ο Γεώργιος Παπανδρέου-ο παλιός-είχε πει ότι ο κομμουνισμός ήταν βιομηχανία παραγωγής βασιλοφρόνων.Και σήμερα οι αντιεθνικιστές είναι βιομηχανία παραγωγής Λαοτινών.
Οκτώβριος 6, 2007 στο 10:01 μ.μ
δεξιος
Βιioannis δεν χρειάζεται πληροφόρηση.Είναι φανεροί οι ρόλοι στη νέα Βουλή,ο ΣΥΝ θα παίζει τον αντιφασίστα και το ΛΑΟΣ τον εχθρό των ανθελλήνων.
Ο Θέμος με το “Πρώτο Θέμα” κάλυψε τον τεράστιο χώρο των αντιδεξιών πατριωτών πασόκων που άφησαν τα παραδοσιακά συγκροτήματα και άρα βασικά την ίδια δουλειά κάνει με τον Καρατζαφέρη.
Οκτώβριος 7, 2007 στο 12:07 π.μ.
Νίκος Σαραντάκος
Αχ τι χάνω που δεν βλέπω τηλεόραση!
Πάντως εύστοχο αυτο του Νοσφεράτου με τα εξωτερικά
(μοντέρνα, ανάλαφρα) χαρακτηριστικά του σύγχρονου
φασισμού.
Ασχετο: Πάνο καλέ Πάνο και αφέντη καλυβοκύρη, τι ημέιλ έχεις;
Οκτώβριος 7, 2007 στο 12:10 π.μ.
j95wp
δεξιέ πολύ καλή η ανάλυσή σου, αλλά πάσχει από το προβληματάκι ότι when you get right down to it, ΛΑΟΣ ψήφισαν 110.000 παραπάνω μαλάκες (δηλαδή δύο στους εκατό ψηφοφόρους) και όχι τίποτα τρελά λαϊκά κύματα που προσβλήθηκαν από το βιβλίο ιστορίας. Και το ποσοστό του στα μαλακισμένα ανεγκέφαλα πιτσιρίκια είναι πολύ αυξημένο, πράγμα που έχει πολύ λίγο να κάνει με τους αντιεθνικιστές και πολύ περισσότερο να κάνει με τις σαβουροεκπομπές τύπου Λιακόπουλου.
Οκτώβριος 7, 2007 στο 12:16 π.μ.
Πάνος
panosz (παπάκι) otenet.gr
Οκτώβριος 7, 2007 στο 12:25 π.μ.
j95wp
Εγώ νομίζω ότι υπάρχει αυτόφωτος φασισμός στην Ελλάδα, και δεν τρέφεται από τις κινήσεις των προοδευτικών, αλλά από τις γνωστά πράγματα που τρέφεται και σε όλα τα άλλα μέρη: φτώχεια, αγραμματοσύνη, παρουσία ξένων, δυσκολία συντονισμού με τις τρέχουσες χωροχρονικές συντεταγμένες εν γένει. Απλώς ο Καρατζαφέρης τον εκμεταλεύτηκε.
Πριν 18 χρόνια κανείς δεν προκαλούσε το λαϊκό αίσθημα, δεν είχαμε φασιστικό κόμμα στη βουλή αλλά μυστηριωδώς δεν είχαμε ούτε και δημοκρατία, μια και άνθρωποι έμπαιναν στη φυλακή αν τολμούσαν να διαφωνήσουν με το εθνικά ορθό σε ζητήματα όπως το Μακεδονικό. Πριν 12 χρόνια δεν είχαμε οργανωμένο αντιρατσιστικό κίνημα με θεσμική εκπροσώπηση στη Βουλή, αλλά μυστηριωδώς είχαμε περιπολίες στις γειτονιές από κουμπουροφόρους γνήσιους(ΤΜ) έλληνες(R) και επιχειρήσεις σκούπα.
Όσο έφταιγε ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ για την ύπαρξη της ΚΚΚ και το ρατσισμό των καράβλαχων του αμερικανικού νότου, άλλο τόσο φταίνε οι αντιεθνικιστικές απόψεις/ενέργειες του ΣΥΝ ή του Σημίτη για την ύπαρξη του ΛΑΟΣ και τον παρακμιακό μικροαστισμό(=φασισμό) μεγάλου μέρους της ελληνικής κοινωνίας.
Οκτώβριος 7, 2007 στο 12:25 π.μ.
Παπούλης
δεξιέ
Δεν με είχες συνηθίσει σε τέτοιο επίπεδο πολιτικής ανάλυσης … ο σιτουασιονισμός έχει τα όρια του ….. οπότε στη περίπτωση αυτή αντί να διαβάζω την ανάλυσή σου καλύτερα να βλέπω και εγώ Θέμο.
Οκτώβριος 7, 2007 στο 12:28 π.μ.
j95wp
…βέβαια (και κλείνω, μακάρι να υπήρχε δυνατότητα για edit) ο Σημίτης όντως φταίει πολύ πιο έμμεσα, από την άποψη ότι δε φρόντισε να μπουρμώσει και να μορφώσει όλους αυτούς τους ψωραλέους πεινάλες που τώρα νομίζουν ότι θα χορτάσουν με βουκεφάλες και επιστροφή στο 1950.
Οκτώβριος 7, 2007 στο 12:28 π.μ.
Διαγόρας ο Μήλιος
H παραπάνω δημοσίευση της προσωπικής σου διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν θα σου βγει σε καλό, θα σε βρούν τα spambot και θα σε ταράξουν στο σπαμ. Βγάλε την.
Οκτώβριος 7, 2007 στο 12:29 π.μ.
j95wp
βασικά αντί για @ γράψε “παπάκι” π.χ. j95 παπάκι dontkissthefrog.net.
Οκτώβριος 7, 2007 στο 1:12 π.μ.
Νοσφεράτος
Ας δουμε λιγο τα επιχειρηματα του Δεξιου
1”Η θέση μου είναι ότι το ΛΑΟΣ κάλλιστα θα μπορούσε να μην υπήρχε εάν τα δύο μεγάλα κόμματα και ιδίως το ΠΑΣΟΚ το ήθελαν.Το 2000 ο Σημίτης απεφάσισε με το θέμα των ταυτοτήτων να φέρει παρ ημίν τους cultural wars του εξωτερικού…..
-Δηλαδή ο Σημιτης για να μην βρει εδαφος το Λαος Δεν επρεπε κατα τον Δεξιο να απαλειψει την αναγραφή του Θρησκευματος απο τις αστυνομικές ταυτοτητες ( Γιαυτό ισως αναγκασθηκε και ο Καρμανλής μετα της Συζυγου του να υπογραψει για το Δημοψηφισμα αν και κατα βαθος δεν ηθελε…)
2…”’Ο Καραμανλής για να μη κατηγορηθεί ως αντιδραστικός το 2002 έκανε το λάθος να βάλει τον Τζαννετάκο υποψήφιο της Υπερνομαρχίας δίνοντας την ευκαιρία στον Καρατζαφέρη να κερδίσει το 14% των ψήφων στο Λεκανοπέδιο.
- Μαλλον επρεπε κατα τον Δεξιο να βαλει κανεναν στυλ Γιακουματο η Ψωμαδη οποτε δια της Ομοιπαθητικής θα ανεκοπτε την Δυναμη του Λαος μετατρεποντας πιο γρηγορα την Ν. Δ σε Λάος
3Στην τριετία που πέρασε ο ΓΑΠ πίεζε σε αντιεθνικιστική κατεύθυνση και η ΝΔ δεν τολμούσε να κόψει το περιβόητο βιβλίο ιστορίας υπό τις ομοβροντίες του προοδευτικού τύπου αφήνοντας τεράστιο χώρο στο ΛΑΟΣ.
- Ομεν ΓΑΠ δεν επρεπε να πιεζει σε αντιεθνικιστική κατεύθυνση …ή μηπως να πιεζει σε εθνικιστική …η δε ΝΔ επρεπε να το κοψει αμεσως το καταραμενο το βιβλιο ..ή μήπως και να το καψει…;
(Γιατί μεχρι τωρα ολα αυτα μου θυμιζουν πολιτική κατευνασμου του Ναζισμου ή (1938)συμφωνο του Μονάχου;)
”Δεν μπορεί να προσβάλλεται η πλειοψηφία της κοινωνίας και να μην αντιδρά.”
-
Στις τελευταίες εκλογές είχε πέσει σύρμα στην Α΄Αθηνών στους χώρους της λαικής δεξιάς να μπουν και οι 4 σταυροί για να μείνει απέξω η Γιαννάκου ενώ οι φιλελεύθεροι ήταν στον κόσμο τους και ασχολούνταν με το αν θα βγει πρώτος ο Αλογοσκούφης ή η Ντόρα.
Ο Γεώργιος Παπανδρέου-ο παλιός-είχε πει ότι ο κομμουνισμός ήταν βιομηχανία παραγωγής βασιλοφρόνων.Και σήμερα οι αντιεθνικιστές είναι βιομηχανία παραγωγής Λαοτινών.
Οκτώβριος 7, 2007 στο 1:17 π.μ.
Νοσφεράτος
τα τελευταια δε επιχειρηματα κατα τον Δεξιο …δειχνουν ενα συγκεκριμμενο(Δεξιο και οχι μονο ) τροπο σκεψης
Για να μην εχουμε βασιλοφρονες πρεπει οι κομμουνιστες να παψουν να υπάρχουν
Για να μην εχουμε Λαοτζηδες πρεπει οι αντεθνικιστες να το βουλώσουν ή να παψουν να υπάρχουν…
Ορέα.Παρα πολύ ορεα .
Οκτώβριος 7, 2007 στο 1:43 π.μ.
Νοσφεράτος
Για τον νέο δεξιό η νεορατσιστικό λόγο ο κυριότερος εχθρός, δεν είναι παρα ο «εργαλειακός ορθολογισμός της ανοχής» ο ”ισοπεδωτικός” κοσμοπολιτισμός της Δύσης
Για τον Alain de Benoist (μεγάλο Γάλλο θεωρητικό της ακροδεξιας σκέψης)το πρόβλημα του προσδιορισμού του κυριοτέρου εχθρού σήμερα «δύναται να επιλυθεί ταχέως «Όταν δυο στρατόπεδα και μόνον δυο στρατόπεδα, ευρίσκονται παρόντα και κάποιος δεν έχει άλλη δυνατότητα από του να επιλέξει μεταξύ των δυο , η επιλογή πρέπει να κλίνει προς το στρατόπεδο , το οποίο στην πράξη , είναι αντικειμενικά ολιγότερο ευνοϊκό για τον οικουμενισμό τον ισοπεδωτισμό και τον κοσμοπολιτισμό……. Ο κυριότερος εχθρός , για μας, θα είναι συνεπώς ο αστικός φιλελευθερισμός ”
η άνοδος του δεξιού λαϊκισμού συνδέεται άμεσα με τη μεταπολιτική συναίνεση στο κέντρο που απονευρώνει τον δημοκρατικό ορίζονται των δυτικών κοινωνιών «κάτι που , δίνει την ευκαιρία σε ένα σωρό ξενοφοβικούς ακροδεξιούς πολιτικούς σχηματισμούς να καλύψουν το κενό και να προσπαθήσουν να επιβάλλουν τη δική τους αναπολιτικοποιηση να αυτοπροβάλλονται ως η μόνη δύναμη που εκφράζει πραγματικά τον «λαό» απέναντι στο σικέ παιχνίδι της πολιτικής ολιγαρχίας και των δυνάμεων της αγοράς
«η διαχωριστική γραμμή δεν βρίσκεται πλέον μεταξύ της αριστεράς και δεξιάς αλλά μεταξύ ολόκληρου του πεδίου της μετριοπαθούς » μεταπολιτικής και της ακροδεξιάς αναπολιτικοποιησης” slavoj zizek
Οκτώβριος 7, 2007 στο 1:23 μ.μ
espοir
Ένα σχολιάκι περί δημοσιογράφων:
Ο Θέμος είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ; Αν και δεν το έχω ψάξει το θεωρό χλωμό.
Αν μη τι άλλο, ως εκδότης, θα είχε ασυμβίβαστο.
Οπότε είναι απλώς “σχολιαστής” / τηλεαστέρας / μαϊντανός-κριτής καλλιστείων, κλπ. Η εκπομπή του δεν είναι “ενημερωτική” αλλά “κοσμική” της κατηγορίας “Prive” “Gala” κλπ. Αν είχε καλέσει η Σταματέρη το ζεύγος Γεωργιάδη, θα είχε ασχοληθεί κανείς;
Οκτώβριος 7, 2007 στο 2:42 μ.μ
johnvellis
@espoir
Ένα σχολιάκι περί δημοσιογράφων:
Ο Θέμος είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ; Αν και δεν το έχω ψάξει το θεωρό χλωμό.
Αν μη τι άλλο, ως εκδότης, θα είχε ασυμβίβαστο.
Οπότε είναι απλώς “σχολιαστής” / τηλεαστέρας / μαϊντανός-κριτής καλλιστείων, κλπ. Η εκπομπή του δεν είναι “ενημερωτική” αλλά “κοσμική” της κατηγορίας “Prive” “Gala” κλπ. Αν είχε καλέσει η Σταματέρη το ζεύγος Γεωργιάδη, θα είχε ασχοληθεί κανείς;
Δεν είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ. Από ότι γνωρίζω. Ή αν ήταν κάποτε πρέπει να τον έχουν διαγράψει κάποιες φορές. Όπως τους περισσότερους των καναλιών που έτυχε σε κάποια στιγμή της ζωής τους να περάσουν από τη δημοσιογραφία. Γιατί αυτό που βλέπουμε στην τηλεόραση είναι παρουσιαστές και καλοπληρωμένοι. Τίποτα άλλο.
Διευκρίνιση:Μπορεί να είναι δημοσιογράφος και εκδότης. Όπως εγώ. Δεν απαγορεύει το ένα το άλλο.
Υπάρχει όμως διαφορετική δημοσιογραφική ένωση η ΕΝΩΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ.
Οκτώβριος 7, 2007 στο 3:23 μ.μ
Αντώνης
Μπορεί ο Θέμος να είναι ή να μην είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, η εκπομπή του να είναι ενημερωτική ή κοσμική. Αλλά η πολιτική λειτουργία της εκπομπής του, όπως και της Σταματέρη (ποιά είναι αυτή;), και όλων των παρομοίων, είναι δεδομένη.
Οκτώβριος 7, 2007 στο 3:33 μ.μ
Νοσφεράτος
Η Πολιτική εχει απο καιρό γινει Υπο-πολιτική( Κατι σαν υποκουλτουρα)..Κινειται στα αδυτα των Λαιφ Σταιλ περιοδικών …στα Κλικ και στα Εσπρεσσο …
Στις συσωδεις τηλεοπτικές εκπομπες των τηλεσταρ.
Καλουμεστε να κρινουμε χαριτωμενουςαχυρανθρωπους ,,,να συμπαθησουμε ή να αντιπαθησουμε τις ικανοτητες τους στο να γινονται Οικειοι , , διασκεδαστικοι ,σκανδιαλιαρηδες ..οτι δηποτε δηλαδή αλλο εκτός αυτό που μας ενδιαφερει πραγματικά ..
Το παιχνιδι ειναι απο καιρό στημένο …..
Οκτώβριος 7, 2007 στο 3:33 μ.μ
Νοσφεράτος
συσωδεις =δυσωδεις
Οκτώβριος 7, 2007 στο 4:59 μ.μ
johnvellis
http://www.youtube.com/watch?v=Trzb1eQEQI8&mode=related&search=
Οκτώβριος 7, 2007 στο 5:46 μ.μ
bioannis
Γιάννη μήπως υπάρχει και αυτό το υπέροχο τραγούδι του Αγγελάκα που λέει “σιγά μη κλάψω, σιγά φοβηθώ…” σε video ?? αν το έχει κάπου δώσε σε παρακαλώ το σύνδεσμο. Αυτό έπρεπε να έχουμε σαν ύμνο στις προεκλογικές μας συγκεντρώσεις και όχι μόνο σε αυτές… μου αρέσει παρα πολύ !!
Οκτώβριος 7, 2007 στο 5:55 μ.μ
johnvellis
http://www.youtube.com/watch?v=rKDnBTbfJnA
Για τους καλούς υπάρχει για τους κακούς όχι.
Οκτώβριος 7, 2007 στο 5:56 μ.μ
johnvellis
http://www.youtube.com/watch?v=rKDnBTbfJnA
Για τους καλούς υπάρχει για τους κακούς όχι.
Οκτώβριος 7, 2007 στο 5:57 μ.μ
johnvellis
Και σε μία άλλη εκδοχή για τους πολύ καλούς:
http://www.youtube.com/watch?v=eWIvraOQrWI&mode=related&search=
Οκτώβριος 10, 2007 στο 9:38 π.μ.
Νοσφεράτος
η ΑΛΛΗ ΞΕΦΤΊΛΑ ολης της Χωρας με την αναθεωρηση του ΑΕΠ ,εχει κι αυτή Ονοματεπώνυμο ..