… όπως διαβάζω στην «Ε»:http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=53551288
Όχι, δε νομίζω ότι οι καταλήψεις οφείλονται σε πολιτική υποκίνηση, αν και ήδη εκδηλώνεται πολιτική κάλυψη. Απλή μαλακία ανευθυνότητα είναι. Και αν οι μικροί έχουν το άλλοθι της ηλικίας, στους μεγάλους (πχ τα κόμματα) αποδίδεται ακέραια η εκδοχή της μαλακίας ανευθυνότητας.
Εκείνο που με ανησυχεί είναι ότι αύριο μπαίνει Νοέμβρης και ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει οι παραδοσιακές εποχιακές* καταλήψεις στα Πανεπιστήμια. Συμβαίνει κάτι σοβαρό ή απλά να περιμένουμε λίγες μέρες ακόμα;
—
* κάτι σαν τη γρίπη

91 comments
Comments feed for this article
Οκτώβριος 31, 2007 στο 6:49 μ.μ
παπαχατζής παναγιώτης
Συμφωνώ και προσυπογράφω. Απο τα 350 σχολεία είναι ζήτημα, εαν, έχουν πραγματικά αιτήματα τα 50. Οι πιτσιρικάδες κάνουν χαβαλέ και οσοι βγαίνουν να πουν το αντίθετο είναι λαικιστές (διότι ενίοτε και οι αριστεροί λαϊκίζουν και μάλιστα πολύ).
Οκτώβριος 31, 2007 στο 7:02 μ.μ
j95
Συμβαίνει ότι στις περισσότερες σχολές μόλις τελείωσε η διπλή ή τριπλή εξεταστική (το αποτέλεσμα των περυσινών καταλήψεων), τώρα αν οι φοιτητές θα ξαναέχουν όρεξη αυτό θα φανεί σε 1-2 εβδομάδες.
Οκτώβριος 31, 2007 στο 7:05 μ.μ
j95
Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω ότι οι σχολικές καταλήψεις είναι (για την ώρα τουλάχιστον) χαβαλεδοφάση. Δεν έχω αποφασίσει αν είναι πιο αηδιαστική η τάση των δεξιών να τις χαρακτηρίσουν υποκινούμενες από το ΣΥΡΙΖΑ ή η τάση του ΣΥΡΙΖΑ να τις χαρακτηρίσει μεγαλειώδες κίνημα.
Οκτώβριος 31, 2007 στο 9:23 μ.μ
Νοσφεράτος
Παντα οι μαθητικές καταλήψεις ξεκινουσαν ως χαβαλές …. Και παντα οι κατηγοριες ενατιον τους ησαν και οτι δεν εχουν αιτηματα …και -αν ειχαν -οτι ησαν υποκινουμενες …
- ορέα … Απλή μαλακία -ανευθυνότητα είναι….
Αλλά γιατί να περιμενουμε απο 16ρηδες να δειχνουν υπευθυνοτητα οταν βλεπουν μπροστα τους (Μπροστα στα ματια τους ολοφανερα ) και μια Κυβερνηση πρωτοφανους ανευθυνότητας(παλι μιλάν για εκλογές οι ..αχαρακτηριστοι …και δεν καναν τιποτα απολυτως τιποτα ουτεγια τα καμένα ουτε για την οικονομια ουτε για την παιδεια ) οταν εχουν δει μολις το περασμενο καλοκαιρι την Πρωτοφανή διαλυση του μονου Αξιοπιστου Θεσμου στην Παιδεια μας …(εννοω τις Πανελλαδικές .απο την Ν. Δ) ….Οταν βλεπουν μια Κοινωνια και ενα Κρατος να παραλυει …
Ας κοιταξουμε πρωτα τις Ανευθυνοτητες καπως ιεραρχικά …Της Κυβερνησης
της Αντιπολιτευσης , την Δικής μας …πριν κουνησουμε το δαχτυλο …
Ποιος Μωρε απο την Ν. δ εχει πια το ηθικό Κυρος να μιλησει στα παιδια για την Ανευθυνοτητα … Ο …Βουλγαρακης μηπως(που χτυπαγε το ταμπουρλο του οταν οι Δαπιτιες φωναζαν Γαμα τον Π^%#@#;
Η ο Ευριπιδης (”Και τωρα πάτε να %$#@)…”;
Ε; Ποιος;
Οκτώβριος 31, 2007 στο 10:03 μ.μ
j95
Και συνεχίζονταν και ολοκληρώνονταν ως χαβαλές.
Οκτώβριος 31, 2007 στο 10:11 μ.μ
Νοσφεράτος
Και συνεχίζονταν και ολοκληρώνονταν ως χαβαλές.
Oχι παντα j95, οχι παντα .. Το ΄90 οι καταληψεις των μαθητων (επι Μητσοτακη ) ολοκληρωθηκαν με τον εν ψυχρώ Φονο ενός Εκαπιδευτικου : Του Τεμπονέρα: Του ανοιξαν στα Δυο το κεφαλι με λοστο οι Τραμπουκοι .
Οκτώβριος 31, 2007 στο 10:14 μ.μ
Αντώνης
Αλήθεια, έκανε καθόλου φυλακή ο τύπος;
Οκτώβριος 31, 2007 στο 10:16 μ.μ
Νοσφεράτος
Ποιον εννοεις; τον Καλαμπόκα;
Οκτώβριος 31, 2007 στο 10:18 μ.μ
Αντώνης
Ναι, θυμάμαι κάτι σαν σκανδαλώδη μεταχείριση, στο δικαστήριο, στην ποινή…
Οκτώβριος 31, 2007 στο 10:18 μ.μ
Νοσφεράτος
Ε κατι βρηκα …
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%82_%CE%A4%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%BF%CE%BD%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%82
Οκτώβριος 31, 2007 στο 10:21 μ.μ
Νοσφεράτος
Και στα indymedia.
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=310081
Οκτώβριος 31, 2007 στο 10:23 μ.μ
Νοσφεράτος
Και μαλλον βγηκε γρηγορα απο τη Φυλακή .
http://www.hri.org/E/1996/96-04-11.dir/keimena/greece/greece4.htm
Οκτώβριος 31, 2007 στο 10:28 μ.μ
σχολιαστης
Αντί να αναρωτηθούμε γιατί δεν κάνουν κατάληψη οι γονείς, μπας και αναστηθεί η δευτεροβάθμια εκπαίδευση που είναι σε κώμα, θέλουμε να κόψουμε το βήχα και στα παιδιά.
Και δικαίως λένε “είμαι 16άρης σας γαμώ τα λύκεια”.
Θα μπορούσαν να πουν
“Αφου μου στερείτε το δικαίωμα στην ποιοτική εκπαίδευση, διεκδικώ το δικαίωμα στο χαβαλέ.”
Λένε σίγουρα
“Ξεκολάτε”.
Επίσης θα μπορούσαν να πουν
“έχετε μούτρα και μιλάτε ρε”
Και δίκιο να μην έχουν, οι άλλοι (οι μεγάλοι ντε) όπως τα ‘χουν κάνει σκατά έχουν απο χέρι άδικο.
Και πατάνε και ένα γαλλικό,διότι αν τους πιάνουν απο τα μούτρα οι καλυβίστας φανταστείτε τι θα ακούσουν απο το μέσο Ελληνα:
للهم عجل لوليك الفرج و العافيه والنصر و اجعلنامن خيرانصاره و اعوان
Οκτώβριος 31, 2007 στο 10:28 μ.μ
Αντώνης
Σκέφτομαι πόσοι σημερινοί υπουργοί υπήρξαν κένταυροι στα νιάτα τους.
Οκτώβριος 31, 2007 στο 10:33 μ.μ
Νοσφεράτος
Θες να σου πω; (ασε καλυτερα …)
Οκτώβριος 31, 2007 στο 10:48 μ.μ
Νοσφεράτος
Για να καταλαβουμε λιγο αυτή την γενια …(και ειναι χαρακτηριστικό οτι ολοι ξεχναμε τα δικα μας παιδικά και εφηβικά χρονια και πως σκεφτομαστα ν τοτε )
Ας δουμε ενα παλιο κειμενο …μια επιστολή προς τον Πατερα :
…………………………………………….
Τούτο ήταν εκείνον τον καιρό μια μικρή αρχή μόνο, αλλά αυτό το συναίσθημα της μηδαμινότητας που συχνά με καταλαμβάνει (ένα από μιαν άλλην άποψη παρ’ όλα ταύτα επίσης ευγενές και γόνιμο συναίσθημα) κρατά εν πολλοίς απ’ τη δική σου την επιρροή. Εγώ χρειαζόμουν λίγην ενθάρρυνση, λίγην ευγένεια, λίγο άνοιγμα του δρόμου μου, αντί γι’ αυτό εσύ μου τον έφραζες, με την καλή πρόθεση βέβαια να πάρω άλλον δρόμο. Αλλά για ’κείνα δεν έκαμνα εγώ. Μ’ ενθάρρυνες λ.χ., όποτε χαιρετούσα και παρήλαυνα καλά, αλλά εγώ δεν ήμουν μελλοντικός στρατιώτης, ή μ’ ενθάρρυνες, όποτε μπορούσα να τρώγω πολύ ή να πίνω μάλιστα και μπύρα επιπλέον, ή όποτε μπορούσα να τραγουδώ επαναλαμβάνοντας τραγούδια χωρίς να τά ’χω καταλάβει, ή να ψιττακίζω τις δικές σου τις αγαπημένες τις εκφράσεις, αλλά τίποτε απ’ αυτά δεν ήταν για το μέλλον το δικό μου.
Aπο το ‘Γραμμα στον Πατέρα” , του Καφκα
Οκτώβριος 31, 2007 στο 11:04 μ.μ
Μάρκος
Οι καταλήψεις έγιναν καθιερωμένος θεσμός στην Ελλάδα την περίοδο που ο Τσίπρας αναδείχθηκε ως το ανθρωπολογικό πρότυπο του Έλληνα μαθητή.
Οκτώβριος 31, 2007 στο 11:06 μ.μ
Αντώνης
Το κοινότοπο είναι ότι οι σημερινοί πιτσιρικάδες δεν έχουν χρόνο -ποιός έχει; κι ο χαβαλές θέλει χρόνο.
Οκτώβριος 31, 2007 στο 11:11 μ.μ
Νοσφεράτος
”Οι καταλήψεις έγιναν καθιερωμένος θεσμός στην Ελλάδα την περίοδο που ο Τσίπρας αναδείχθηκε ως το ανθρωπολογικό πρότυπο του Έλληνα μαθητή.”
Και οι τραμπουκισμοι έγιναν καθιερωμένος θεσμός στην Ελλάδα
απο την περίοδο που ο Καλαμπόκας αναδείχθηκε ως το ανθρωπολογικό πρότυπο του Νεοδημοκρατη και Λαοτικου(ο Καρατζαφερης ηταν χερι χερι με τον Μητσοτακη τοτε …ή κανω λαθος
Οκτώβριος 31, 2007 στο 11:19 μ.μ
Νοσφεράτος
Παντως και ανεξαρτητα απο το αν κανουν χαβαλέ οι μαθητες τα σχολεια της Δευτεροβαθμιας υπολειτουργουν , πολά σχολεια της Θεσαλονικης και αλλου κανουν ακομα (2007) διπλοβαρδια , λειπουν ακομα βιβλια και καθηγητες , οι Διευθυντες που θα επρεπε να τοποθετηθουν απο το καλοκαιρι δεν εχουν Κριθεί ακόμα και αρα τα σχολεια ειναι ακέφαλα …. Γενική αφασια !
(κατα τα αλλα οι μαθητες φταινε που κανουν Χαβαλέ σε μια ελλάδα του χαβαλέ…)
Οκτώβριος 31, 2007 στο 11:38 μ.μ
Πάνος
Οι καταλήψεις των Λυκείων είναι απλά γελοίες! Επειδή λείπουν πράγματα, πρέπει να το ισοπεδώσουμε εντελώς το μαγαζί; Για να κερδίσει ποιος και τι ακριβώς;
Και ποιος χάνει - έστω αυτά που προσφέρονται;
(…και ΔΕΝ συγκρίνονται με το τίποτα, όσο λίγα κι αν είναι!)
Τα αντιδεξιά σύνδρομα είναι καλά (καθότι ακίνδυνα) όταν εκφράζονται στα μπλογκ, αλλά κάνουν ζημιά στην εκπαίδευση, όταν δικαιολογούν (έστω έμμεσα) τις καταλήψεις του χαβαλέ (των μικρών) και της ανευθυνότητας (των γέρων)!
Οκτώβριος 31, 2007 στο 11:51 μ.μ
Πάρης
Πάντως στα ιδιωτικά σχολεία δεν είναι και τόσο επαναστάτες οι μαθητές. Εκεί φαντάζομαι ότι με τα ίδια βιβλία παίρνουν παιδεία. Το ίδιο και στα φροντιστήρια.
Η εξήγηση για μένα είναι η εξής: για τον Έλληνα το δημόσιο είναι ένας χώρος που μπορεί να εκτονώνεται, να ξεσπάει, να κατηγορεί, να εκμεταλλεύεται. Ταυτόχρονα δεν θέλει να το καταργήσει. Το θέλει ακριβώς όπως είναι. Και το έχει όπως το θέλει.
Απλώς η νοοτροπία αυτή (μια γεροντίστική, αντιδραστική και καταστροφική νοοτροπια) έχει περάσει και στη νέες γενιές.
Το μόνο που ανανγνωρίζω στις καταλήψεις είναι αυτό ακριβώς: συντηρητισμός και οπισθοδρομήση.
Αν οι μαθητές είναι τόσο ώριμοι να αναγνωρίσουν το πρόβλημα (το οποίο επικαλούνται) της Παιδείας, τότε θα είχαν και ώριμη λύση.
Αλλά με αιτήματα του τύπου 15% για την Παιδεία ή θέλουμε καλύτερη παιδεία μπορεί να κάνουν κατάληψη για τα επόμενα 200 χρόνια. Αυτά τα αιτήματα θα μπορούσε να τα έχουν και οι μαθητές σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
Και αν κάποιος σκεφτεί την καλύτερη παιδεία και θέλει να την εφαρμόσει;
Η γνώση ότι η παιδεία βελτιώνεται δεν θα έρθει μέσα σε μία χρονιά αλλά θα απαιτηθούν μερικά χρόνια. Πώς θα γίνει λοιπόν όταν κάθε χρόνο τα σχολεία μένουν κλειστά για μήνες;
Οι μαθητές που είναι τόσο ώριμοι και καταλαβαίνουν κοτζάμ πρόβλημα παιδείας δεν μπορούν να σκεφτούν επιπλέον κάτι τόσο απλό;
Τελικά μπορεί να μη χρειάζεται το δημόσιο σχολείο. Οι γονείς πληρώνουν με ευχαρίστηση φροντιστήρια, θα έχουν και τα λεφτά από το φόρους οπότε καλύτερα θα είναι.
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:04 π.μ.
Νοσφεράτος
Αν καποιος καταφερε να κλειεσει τα Δημοσια Πανεπιστημια για ενα Χρονο ….κατι το καταστροφικό για την Χωρα …αυτός ηταν η κυβερνηση Καραμανλή με το να ριχνει διαρκώς λαδι στη φωτια και με τον Πολυδωρα…
Και ο στοχος ηταν προφανής … Τα Κεντρα Ελευθερων Σπουδών και τα Ντεμεκ Ιδιωτικά πανεπιστημια …Αεριτζιδικα …(και τα Εκκλησιαστικά Πανεπιστημια πουχαρισεστην Εκκλησια η Γιαννακου και ο ΚΑΚ
Και το ιδιο παιχνιδι απαξιωση της Δημοσιας παιδειας …ωστε οι Γονεις να στειλουν τα παιδια τους στα Ιδιωτικά και οι μαθητες μεσα στην γενική αδιαφορια και στην ξεφτιλα να στραφουν στις καταλήψεις ωστε ο φαυλος κυκλος να διαιωνιζεται και να τα Κονομανε οι διαφοροι σχολαρχες που γραφουν την νομοθεσια για την Παιδεια στα παλια τους τα παπουτσια
παιζεται χρονια τωρα … Και απο το Πασοκ (γνωστοι Φροντιστες -υφυπουργοι ) και Απο την Νεα Δημοκρατια
Αγριως διοτι το μονο που τους ενδιαφερει ειναι να τσεπώσουν οι προστατευομενοι τους μεχρι τις επομενες εκλογές που μαλλον δεν αργουν …
Αυτά περι αντιδεξιου Συνδρομου Πανο ειναι η θεωρια της Υποκινησης …
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:08 π.μ.
Μάρκος
Νοσφεράτε, μου επιτίθεσαι λιγάκι. Λυπάμαι, αλλά οι τραμπουκισμοί δεν έγιναν ποτέ καθιεωρμένος θεσμός. Έγιναν; Ενώ οι καταλήψεις, μέσα στο πρόγραμμα.
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:10 π.μ.
Καταληψίας
Δεν είναι του “χαβαλέ” οι καταλήψεις.
Τα σύγχρονα παιδιά βιώνουν τα αδιέξοδα σε κάθε τους βήμα.
Και μια και μιλάμε για την παιδεία… βιβλία δεν έχουν πάρει ακόμα, ώρες διδακτικές χάνονται λόγω έλλειψης προσωπικού, υποδομή μηδέν, εργαστήρια απαρχαιωμένα, διπλοβάρδιες στα περισσότερα σχολεία, κτήρια ακατάλληλα, βιβλία κακογραμμένα και αναχρονιστικά, έλλειψη ενημέρωσης για την εξετασθείσα ύλη, ψυχοφθόρο εξεταστικό σύστημα που δεν παρέχει ουσιαστική γνώση, ιδιωτικοποίηση της παιδείας, άρα περαιτέρω αποκλεισμός από τη μόρφωση…
Πρέπει να ξεσηκωθούν, και όχι μόνο τα παιδιά, το θέμα αφορά όλη την κοινωνία.
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:12 π.μ.
Νοσφεράτος
Μαρκε εσενα προσωπικά ;καθολου . Γιατι το παιρνεις ετσι .; τις αποψεις μου λεω …
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:12 π.μ.
Πάνος
όπερ έδει δείξαι: κατάληψη - για να στρώσουν τα πράγματα, από Γενάρη!
Ωστόσο, αγαπητέ καταληψία, έτσι σπαταλιέται το σημαντικότερο αγαθό που ΔΕΝ υπάρχει σε αφθονία: ο χρόνος. Κι αυτό είναι φυσικό να μη το εκτιμούν τα παιδιά (νομίζοντας ότι έχουν άφθονο χρόνο στη διάθεσή τους) αλλά είναι παράξενο να μη το εκτιμούν οι μεγαλύτεροι…
Εκτός από τα άλλα, εξίσου σημαντικά, θέματα πολιτικής και κοινωνικής συμπεριφοράς - για τα οποία η νεολαία παίρνει εντελώς λάθος μηνύματα…
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:14 π.μ.
Νοσφεράτος
Και βαλε … Και τι να στρωσουν; Με τον Ευριπιδη ;τον (και τωρα πατε να Γα&^$#@!@τε;
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:18 π.μ.
Καταληψίας
Όχι, αγαπητέ Πάνο!
Κατάληψη μήπως ταρακουνηθεί η κοινωνία, μήπως σηκωθεί από τον καναπέ ο μέσος Έλληνας, μήπως ανοίξει τα μάτια του και δει το αίσχος της παιδείας που “κοινωνεί” το παιδί του!
Καλύτερα λίγες χαμένες ώρες, μπροστά στην ευαισθητοποίηση της κοινωνίας για το χάλι της παιδείας που όσο πάει και γιγαντώνεται…
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:20 π.μ.
Ο θειος Ισιδωρος
Πανο,
“το πολυτιμοτερο αγαθο του νεου ανθρωπου, ειναι η πολυτελεια του να …σπαταλιεται”
θειος.
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:22 π.μ.
Πάνος
Καταληψία,
η κοινωνία ΔΕΝ θα ταρακουνηθεί έτσι - στο υπογράφω!
ο μέσος Έλληνας ΔΕΝ θα σηκωθεί από τον καναπέ του - 100%!
το αίσχος της παιδείας ΔΕΝ αντιμετωπίζεται με το αίσχος της κατάληψης, κάθε χρόνο από τώρα μέχρι τα Χριστούγεννα!
Δεν είναι η πρώτη χρονιά, δεκαετίες παίζεται το ίδιο παιχνίδι!
Και, γνώμη μου, είναι μονάχα τα ίδια τα παιδιά οι χαμένοι απ’ αυτό. Είτε μαθητές, είτε φοιτητές.
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:22 π.μ.
Καταληψίας
Πάνο,
με αυτό τονν τρόπο η νεολαία μαθαίνει να αγωνίζεται, να μη συμβιβάζεται, να μην καταθέτει αμαχητί τα όπλα, να διεκδικεί ένα καλύτερο μέλλον, αρχίζοντας από το όραμα της ουσιαστικότερης παιδείας!
Αλλοίμονο από τα νιάτα που καταθέτουν τα όιπλα, που δεν έχουν φιλοδοξίες, που παραδίδονται σα βολεμένοι ενήλικες στη μιζέρια μιας αποκρουστικής πραγματικότητας…
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:23 π.μ.
Πάνος
θείο,
κανένα πρόβλημα με τα νιάτα - με τους γέρους που κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν τα βάζω!
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:25 π.μ.
Παπούλης
Πάνο
σήμερα ο Πετεφρής στο καναβάτσο :
http://agelioforos.gr/archive/article.asp?date=10/31/2007&page=0
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:25 π.μ.
Alkibiades (??!)
Πανο, αυτο με το χρονο που σπαταλιεται-το βρισκω πολυ συντηρητικο βρε παιδι μου. Νομιζω οτι πρεπει να δινουμε στα παιδια μας την ευκαιρια να καταναλωσουν καποιο απο τον καιρο τους και σαυτο που νομιζουν (η ειναι) αγωνα, αλλα ακομα και στο χαβαλε…
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:27 π.μ.
Νοσφεράτος
Καταληψια … Μια και ο Πανος εθιξε το θεμα του Χρονου θα ηθελα να ριξεις -αν εχεις βεβαια χρόνο - μια ματια σε στιχακια μου στη Νεα Χελιδονα:
http://panosz.wordpress.com/2007/06/10/nea-helidona/#comment-14300
Πανο …Υποψιαζομαι πως τα εβαλες μαζί μου ..δεν πειραζει φιλε μου
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:27 π.μ.
Καταληψίας
Αν η ελληνική κοινωνία γνώριζε από πρώτο χέρι το αίσχος της παιδείας που παρέχεται στα παιδιά της, δεν θα είχα μείνει τίποτε όρθιο, στο υπογράφω!
Αλλά επικρατεί ο συμβιβασμός, το “δε βαριέσαι”, “κανείς δε χάνεται”, κι έπειτα…ας είναι καλά οι γνωριμίες, θα το βολέψουμε το παιδί.
Πού να τρέχουμε τώρα στα οδοφράγματα…
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:28 π.μ.
Πάνος
Καταληψία,
αν αυτό το πράγμα είναι αγώνας - εγώ είμαι μητροπολίτης του Κιέβου!
Κι αν αυτό το χάλι οδηγήσει έστω στο ελάχιστο θετικό για τους μαθητές - με βλέπω μέχρι και αστροναύτη!
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:29 π.μ.
Πάνος
Ωχ, φτάσαμε και στα οδοφράγματα…
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:31 π.μ.
Νοσφεράτος
Καταληψια …μπορεις να μας δωσεις μια ιδεα για το χαλι που εσυ βλεπεις στην Παιδεια ;
)
(Γιατί αν τα πω εγώ μουχουνε ετοιμες τις ετικέτες
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:31 π.μ.
Πάνος
Τον Πετεφρή τον συνιστώ…
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:32 π.μ.
Καταληψίας
Και τι άλλο να κάμομε;
Να αρχίσουμε να τα σπάμε;;;
“Οδοφράγματα”, ναι!
Και στα μούτρα θα φάμε πάλι τα χημικά της εξουσίας…
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:33 π.μ.
Πάνος
Αχ… το τζάμπα και το δήθεν…
(μονολογώ - μη το πάρει προσωπικά κανείς!)
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:35 π.μ.
Νοσφεράτος
Μπα ;Ριχνει χημικά η εξουσια ; Εδω ακουω οτι σας φερονται με το γαντι κι εσεις κανετε χαβαλέ … καλά βρε παιδι μου, , χαβαλές με τα Χημικά,γινεται ;
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:36 π.μ.
Νοσφεράτος
Αν βεβαια εγώ πεταξω καμμια τετοια σποντα (Αχ… το τζάμπα και το δήθεν…(μονολογώ - μη το πάρει προσωπικά κανείς!) Θα τα παρεις …;)
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:38 π.μ.
Παπούλης
στα πλαίσια του μαθήματος της χημείας Νόσφυ μου
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:40 π.μ.
Πάνος
Νοσφεράτε,
εκτός από το αντιδεξιό σύνδρομο, κάνε κάτι και για το σύνδρομο του καταδιωγμένου - να χαρείς!
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:40 π.μ.
Πάρης
Θείο και Αλκιβιάδη,
Από πότε αυτός ο χρόνος πρέπει να παίρνεται από τις σχολικές ώρες; Δεν το καταλαβαίνω.
Ας κάνουν κατάληψη στα σπίτια τους ως ένδειξη διαμαρτυρίας που οι γονείς τους τα στέλνουν σε άλλα δέκα μέρη για να μάθουν αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά, κινέζικα,μουσική, χορό, ζωγραφική, μπαλέτο και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.
Αν ήθελαν οι μαθητές να δείξουν επαναστατικότητα θα έπρεπε να κάνουν καταλήψεις όταν αποσύρθηκε το βιβλίο Ιστορίας (και γενικώς όταν αποσύρονται βιβλία) όχι γιατί ήταν το καλύτερο που υπήρξε ποτέ αλλά για να πολεμήσουν τον συντηρητισμό και το κλίμα παρέμβασης του κάθε άσχετου (ακροδεξιού, θρησκόληπτου, παπά, κολλημένου με ανησυχίες και συνομωσιολογίες) στο χώρο της εκπαίδευσης.
Ας κάνουν κατάληψη στο κάτω κάτω για να μη τους βάζουν να παρελαύνουν σαν στρατιωτάκια.
Είμαι όμως σίγουρος ότι η ξαναματαπάλι «επαναστατημένη» γενιά των μαθητών θεωρεί ότι όντως υπάρχει σχέδιο των Νεοταξ και των Εβραίων για αποδόμηση της (δήθεν) ταυτότητας μας.
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:47 π.μ.
Καταληψίας
Το βιβλίο Ιστορίας έπρεπε να αποσυρθεί, Πάρη…
Ήταν ανιστόρητο, δεν επιδεχόταν διορθώσεις…
Είναι ολόκληρη συζήτηση, το θέμα του βιβλίου αυτού…το έχουμε αναλύσει όσο δεν παίρνει σε άλλα σχετικά φόρα με πιο “ειδικούς ” συζητητές (χωρίς παρεξήγηση)
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:51 π.μ.
skupitsa
Πολλά θα μπορούσε να συγχωρήσει και να καταλάβει κανείς, αν υπήρχε συνέπεια. Αλλά αυτή απουσιάζει εντελώς. Η έννοια της δεν συμπεριλαμβάνεται στην παιδεία που παρέχουμε και με τις καταλήψεις διδάσκουμε επιπλέον την απουσία των συνεπειών. Άλλο πράγμα ο χαβαλές και άλλο ο αγώνας. Κι αν τα μπερδευουν τα παιδιά τη δουλειά τους κάνουν. Οι μεγάλοι μαθητοπατέρες όμως;
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:53 π.μ.
Παπούλης
Πάνο για να τα βάζεις με το Νόσφυ , ότι έχει σύνδρομο καταδιωγμένου , μάλλον δε το διάβασες καλά το άρθρο του Πετεφρή.
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:56 π.μ.
Πάνος
Καταληψία,
κατά τις (επικές) συζητήσεις για το βιβλίο στην καλύβα είχαμε τρεις (3) επαγγελματίες ιστορικούς (και έναν αναπληρωματικό), πολλούς εκπαιδευτικούς ΚΑΙ το θείο Ισίδωρο!
Αναρωτιέμαι πόσο πιο “ειδικοί” ήταν οι συμμετέχοντες στα φόρα που αναφέρεις…
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:58 π.μ.
Πάνος
Λέει τίποτα ο Πετεφρής για το Νόσφυ;
Θα μου διέφυγε!
(εξάλλου “τα βάζω” μόνο με ανθρώπους που εκτιμώ - με τους άλλους κλείνω πολύ σύντομα την κουβέντα!)
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:58 π.μ.
Νοσφεράτος
Παρη …1.Μην εισαι τοσο σιγουρος .
και 2..Παρα πολλά παιδια …παιδια μεταναστων απο αυτά που περιποιειται το Λιμενικό του κυριου Βουλγαρακη -αλλά και ελληνων που φοιτουν σημερα στην ελληνική Δημοσια Μεση εκπαιδευση .. δεν εχουν δει ουτε στον υπνο τους ”αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά, κινέζικα,μουσική, χορό, ζωγραφική, μπαλέτο και δεν ξέρω εγώ τι άλλο ”
Το μονο που βλεπουν ειναι οτι τους πετανε σε μια αποθηκη, οτι εχουν κοψει ουσιαστικά την Προσθετη Διδακτική στηριξη ,οτι δεν εχουν καν βιβλια μεχρι τωρα,και οτι δεν εχουν καμμια , καμμια ελπιδα να επιβιωσουν αξιοπρεπώς σεμια χωρα που τους φτυνει …
Και οσοι απο αυτους αντεδρασαν π.χ στις παρελασεις
ειδαν τον Ψωμιαδη ,,,Μομαρχη Θεσσαλονικης και υπευθυνο για τηνσχολική Στεγη να τους στελενει να αγορασουν μυαλά απο τα κρεωπολεια ..Και προπερσι Μαχαιρωσαν Τρεις πιστσιρικάδες στην Θεσσαλονικη …και καθε τοσο μαχαιρωνουν . Και φετος στην Αθηνα …
Τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλά οπως τα νομιζεις φιλε μου ..
Πανε ..Γιατί νομιζεις οτι ., εχω σύνδρομο του καταδιωγμένου ..;)
Οσο για το ”αντιδεξιό σύνδρομο΄΄
καλά εσυ με τεσσερα χρονια ΞΕΣΑΛΩΜΈΝΗΣ ΚΑΡΑ-δεξιας!! με Βουλγαρακη των υποκλοπών,απαγωγων και Βασανιστηριων με Πολυδωρα , Με Γιακουματο κ.λ.π Δεν ΑΠΕΚΤΗΣΕΣ ακόμη; ..Ε τοτε εχεις αλλο συνδρομο Φιλε μου
Νοέμβριος 1, 2007 στο 12:59 π.μ.
Αντώνης
Ίσως για λόγους στο βάθος συναισθηματικούς, δεν πρόκειται ποτέ να επικρίνω τους πιτσιρικάδες για τις καταλήψεις. Μπορεί να είναι ανεύθυνο, αυτοκαταστροφικό κλπ. αλλά απλά δεν έχουν καμμιά ισχύ. Σχεδόν τίποτα δεν περνά απ’ το χέρι τους. Προσοχή: αυτό δε σημαίνει ότι το παιδί μου, ή Ο πιτσιρικάς μπορεί να κάνει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι. Άλλο Ο πιτσιρικάς και άλλο ΟΙ πιτσιρικάδες [συνέχεια το ίδιο σχήμα κατεβάζει η κούτρα μου γμτ]. Το δύσκολο (τι δύσκολο, ουτοπία είναι) είναι να κάνεις τα παιδιά να μην έχουν ανάγκη τις καταλήψεις. Να τώρα, με τον πρώην αρχηγό της ΟΝΝΕΔ νύν υπουργό παιδείας, διανοίγονται λαμπρές προοπτικές.
Νοέμβριος 1, 2007 στο 1:00 π.μ.
Alkibiades (??!)
Παρη… Στα παιδια μου εδωσα παντα ανοχη στο χρονο και δεν νομιζω οτι βγηκαν χαμενα - ακομη κι οταν “χαθηκε η χρονια”, με τις συνεπακολουθες ακριβοπληρωμενες για την τσεπη μου συνεπειες. Αντιθετα λαθεμενες επιλογες τεθηκαν κατω απο νεο φως και η μετεπειτα πορεια υπηρξε καλυτερη.
Αυτη την ιδιεταιρη ιεροτητα του σχολικης ωρας αδυνατω να την αντιληφθω. Η γνωση ελαχιστη σχεση εχει με αυτη την ωρα, ειδικα σενα αποτυχημενο(;)* σχολικο συστημα σαν αυτο που διαθετει η Ελλας. Προτιμω τη συσωρευση εμπειριας απο τον νεο ανθρωπο.
*Μαλλον σχεδιασμενο για την αναπαραγωγη της ιδιας κοινωνικης δομης.
Νοέμβριος 1, 2007 στο 1:03 π.μ.
Alkibiades (??!)
…Βεβαια, αν ωρα αρχισουν καταληψεις στα ΑΕΙ (οπου πλεον βρισκονται και οι δυο), θα με πιασουν τα νευρα μου…
Νοέμβριος 1, 2007 στο 1:04 π.μ.
Πάνος
Λοιπόν…
λέω ν’ ανεβάσω (αν συμφωνεί ο ενδιαφερόμενος) ένα ποστ ανοιχτό (πως λένε στα σχολεία “ελεύθερο θέμα”) με τίτλο Ο ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ - όπου θα μπορεί ο καθένας να αναλύσει διεξοδικά το θέμα…
Λες, Νόσφυ, να έχει ενδιαφέρον;
Νοέμβριος 1, 2007 στο 1:04 π.μ.
Νοσφεράτος
Σκουπίτσα …με συγχωρεις που θα το πω αλλά αυτά περι μαθητοπατερων …ε μου φαινονται σαν αυτά της Νου Δους περι Υποκινητων …
Κατα τα αλλα ελπίζω να μη μου κρατας μουτρα που παω με τηνΣαρα ε;
(Πως πω …ειπα Σαρα … Με περιμενει διπλα στο τζακι , στη βιλα με εσωτερική Θερμαινόμενη πισινα που μας παραχωρησε ο Τζωρτζ , για να διαβασουμε στο πρωτοτυπο το Ασμα ασμάτων … Πω Πω αργησα … Φευγω παιδια ..!)
Νοέμβριος 1, 2007 στο 1:06 π.μ.
Νοσφεράτος
Πανο οτι πεις εσύ αγορι μου..Φευγω τωρα ..Βιαζομαι ..Ωχ θα με δαγκωσει παλι τωρα το δοντακι της… Γειααα…!
Νοέμβριος 1, 2007 στο 1:07 π.μ.
Καταληψίας
Δεν την είχα εντοπίσει τη συζήτηση, Πάνο, για το επίμαχο βιβλίο στο μπλογκ σου. Κρίμα!
Ναι, είχαμε πανεπιστημιακούς πολλούς, την ίδια τη συγγραφέα και το επιτελείο της, εκπροσώπους του Υπ. Παιδείας και πολλούς επώνυμους.
Μια γόνιμη αντιπαράθεση θέσεων, απόψεων, όπου ο καθένας διδάχτηκε πολλά…
Νοέμβριος 1, 2007 στο 1:11 π.μ.
Πάνος
Όλα τα σχετικά ποστ βρίσκονται αριστερά, στην ενότητα “ένδοξον έθνος” - αλλά άστα καλύτερα! Χρειάζεσαι τρία μερόνυχτα τουλάχιστον για να τα διαβάσεις, με τα σχόλιά τους!
Νοέμβριος 1, 2007 στο 11:37 π.μ.
σχολιαστης
Αντιλαμβάνομαι τις καταλήψεις, αδιάφορο αν γίνονται για χαβαλέ ή όχι, ως μια ευκαιρία για να συζητηθούν θέματα εκπαίδευσης.
Μερικά θέματα (έτσι χύμα, χωρίς ιεράρχηση και αξιώσεις πληρότητας):
1. Γιατί δε γίνεται αξιολόγηση των εκπαιδευτικών;
2. Ποιές είναι οι προτάσεις των εκπαιδευτικών ώστε το σχολείο να γίνει μια αυτάρκης μονάδα που να μη χρειάζεται το φροντιστήριο;
3. Πως στέκεται ο δάσκαλος με αξιοπρέπεια, όταν αξιώνει να δουλεύει 18-22 ώρες τη βδομάδα και οι μαθητές του δουλεύουν 12 ώρες την ημέρα;
4. Γιατί δεν υπάρχει μηχανισμός ο καλός δάσκαλος να επιβραβεύεται;
5. Γιατί είναι γενικευμένο, να κάνουν οι καθηγητές, ιδιαίτερα επ’ αμοιβή στους μαθητές τους;
6. Γιατί δε γίνεται πρόβλημα, όταν ένα σχολείο σημειώνει πλήρη αποτυχία στις πανελλαδικές; Είναι λογικό οι ίδιοι δάσκαλοι, άνετα και ωραία, να πάνε να διδάξουν και την επόμενη χρονιά, σα να μην τρέχει τίποτα;
7. Eίναι δυνατόν τα βιβλία να γράφονται όπως το βιβλίο ιστορίας;
8. Γιατί δεν έχει στηθεί υποδομή ώστε τα παιδιά μεταναστών που δεν ξέρουν καλά τη γλώσσα, να προετοιμάζονται κατάλληλα πριν ενταχθούν στην τάξη;
9. Γιατί ενώ κάθε χρόνο λέγονται και γράφονται τόσα για τη διατροφή και για το ότι τα παιδιά πάνε να γίνουν γιουβαρλάκια, στα σχολεία πουλάνε ότι αηδία κυκλοφορεί;
10. Γιατί δεν έχει κοπεί με το μαχαίρι, αυτή η άθλια ιστορία με τα κινητά και τις κάμερες;
11. Πως ανέχεται η κοινωνία εν έτι 2007 τη διδασκαλία της βίβλου με τις τερατολογίες της;
12. Γιατί δεν γίνεται αγώνας ώστε οι σπουδές των παιδιών που οι γονείς τους δεν έχουν, να είναι επιδοτούμενες; Θα αφήσουμε η κοινωνία των 2/3 να γίνει κοινωνία του 1/3;
13. Πιστεύει κανένας ότι με τέτοιες νοοτροπίες, η αναβάθμιση είναι θέμα χρημάτων;
14. Γιατί για τους τσιγγάνους μαθητές, υπάρχει άλλος θεός;
15. Tα υπόλοιπα άλλη φορά.
666. Τι διάολο, το όλο οικοδόμημα είναι σαν την παράγκα του καραγκιόζη. Με τέτοια εκπαίδευση, η πορεία είναι προδιαγραμμένη. Πάει κατά διαόλου.

Νοέμβριος 1, 2007 στο 11:56 π.μ.
Χύμα ερωτήσεις για την εκπαίδευση « Η καλύβα ψηλά στο βουνό
[...] έστειλε ο σχολιαστής εδώ: November 1st, 2007 at 11:37 am [...]
Νοέμβριος 1, 2007 στο 2:07 μ.μ
Νοσφεράτος
Καθε διαθεση για αστειακια μου κοπηκε οταν διαβασα μολις τωρα για την Απιστευτη Προτροπή σε φακελωμα των Διαδηλωτων απο τον Εισαγγελέα του Α. Π με καμερες στις διαδηλώσεις ( και ενω ακομα ειναι σε ισχύ αντιθετη αποφαση του ΣτΕ ..)
-Νομιζω Πανο οτι αυτό Υπερβαινει κατα πολύ , και το πως αντιομετωπιζουμε τις καταλήψεις και τα οποια Αντιδεξια αντιπασοκικά ή αντιαριστερα συνδρομα …
Νομιζω οτι δεν πρεπει να επιτρεψουμε και να κανουμε οτι μπορουμε ωστε η χωρα μας να μην Ξαναγινει Ελλάς Ελληνων Φακελωμενων … ουτε να μετατραπει σε Οργουελιανο κρατος ..
-Νομιζω οτι πρεπει ., να υπερασπισουμε τις πιο βασικές μας ελευθεριες απο αυτή την απροκαλυπτη επιθεση …
Νομιζω οτι οι Ο-Π ,Τα κομματα της αριστερας , η Φιλελευθερη Συμμαχια, Ο π&Α και δεν ξερω πιος αλλος και ΟΛΗ η μπλογκοσφαιρα πρεπει να αντιδρασει τωρα και Αμεσα ..σε αυτή την ευθεια προσβολή του Συνταγαμτος της Δικαιοσυνης και του κρατους δικαιου και των βασικών μας ελευθεριων …
Νοέμβριος 1, 2007 στο 2:20 μ.μ
π2
Νοσφεράτε η γραφή Συνταγαμτος είναι δακτυλογραφικό λάθος ή υπονοούμενο;
Νοέμβριος 1, 2007 στο 2:35 μ.μ
Νοσφεράτος
Π2 ειναι λαθος .. Παρολο που μ’εχεις συνηθισει αλλιως δεν μπορω να κανω αστειακια :πραγματικά ειμαι εκνευρισμένος ….
Διαβασε τις εφημεριδες .. Η κατασταση εχει ξεφυγει …Πριν απο δυο μηνες …οταν το σωματειο αστυνομικών Θεσσαλονικης αποφασισε να χρησιμοποιησει Καμερες ,μας φαινοταν Αστειο -ή επιστημονική φαντασια … Σημερα θα γινει με την βουλα Εισαγγελέα … Δεν νομιζω να σου φαινεται αστειο -ουτε και σε μενα ….Η μπλογκοσφαιρα οφειλει να αντιδρασει …
Δεν θα αφησυμε την χωρα μας να γινει ελλάς ελληνων Φακελωμένων ..
Νοέμβριος 1, 2007 στο 7:34 μ.μ
j95
Εντάξει λες για παλιά.
Εγώ λέω για τα τελευταία 15 χρόνια. Μια ζωή κατά το Νοέμβρη ξεκινούσε η αγωνιώδης αναζήτηση αιτημάτων. Ο σκοπός βέβαια ήταν να χάσουμε μάθημα.
ΥΓ υπάρχουν και μερικές δικαιολογημένες καταλήψεις (π.χ. σχολεία χωρίς θέρμανση ή καθηγητές ή ξερωγώ κάποιο παρόμοιο σοβαρό πρόβλημα), αυτές εξαιρούνται από τη συζήτηση γιατί άντε να είναι μία στις 100 και δεν είναι εποχικές.
Νοέμβριος 1, 2007 στο 7:44 μ.μ
Νοσφεράτος
Εντάξει λες για παλιά”’
Εχεις δικιο τζευ …Παλι ξεχασα την ηλικία σου..Εμενα μου φαινεται σαν χθες …
υπάρχουν και μερικές δικαιολογημένες καταλήψεις (π.χ. σχολεία χωρίς θέρμανση ή καθηγητές ή ξερωγώ κάποιο παρόμοιο σοβαρό πρόβλημα), αυτές εξαιρούνται από τη συζήτηση γιατί άντε να είναι μία στις 100 και δεν είναι εποχικές…………..
Ε βεβαια τζευ.μου , βεβαια
μία στις 100 ειναι να υπαρχουν σχολεια με καποιο πραγματικό προβλημα . Τα υπολοιπα 99 λειτουργουν ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ …
(και Ο Φρουντ φυσικά ηταν μεγαλος Μαλάκας και ελεγε μαλακίες τζευ μου .)
Νοέμβριος 1, 2007 στο 7:53 μ.μ
Νοσφεράτος
Τελικά Χαβαλέδες ειναι η Υποκινουμενοι απο καποιους που θελουν να πληξουν το Μεγαλειωδες εργο της Κυβερνησης της Ν. Δ στην Παιδεια ;
Ιδού η Απορία.
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=14330200
Νοέμβριος 1, 2007 στο 8:20 μ.μ
Νοσφεράτος
Να κιενας απολαυστικός διαλογος Δημοσιογραφων κα Κυβερνητικου εκπροσωπου ,οπου θαυμαζουμε τις Εξαιρετικές ικανοτητες του κυριου Ρουσοπουλου(Ουδεν σχολιον)
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=582305
Νοέμβριος 1, 2007 στο 8:21 μ.μ
j95
Θα ήθελα να μην προσβάλλεται η νοημοσύνη μου με τέτοιες σοφιστείες. Όταν λέω “πραγματικό” πρόβλημα εννοώ αρκετά σοβαρό πρόβλημα ώστε να δικαιολογεί κατάληψη.
Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει με το θέμα μας, αλλά μια και το ανέφερες ο Φρόυντ μολονότι είπε πάρα πολλές μαλακίες στη ζωή του δεν ήταν καθόλου μαλάκας. Σε αντίθεση με όσους τον πήρανε στα σοβαρά και/ή του τα ακουμπήσανε.
Νοέμβριος 1, 2007 στο 8:48 μ.μ
Alkibiades (??!)
Ο χαβαλες στην εφηβεια-και οχι μονο- ειναι ξεσπασμα οφειλομενο στην εσωτερικη αισθηση αποτυχιας και την εντυπωση απουσιας διεξοδων.
Ειναι περισσοτερο συμπτωμα που πρεπει να μας παρακινησει να δουμε την εσωτερικη αγωνια του παιδιου και την κακη του σχεση με τον εαυτο του και το περιβαλλον και να βοηθησουμε, αντι να λεμε μαλακιες για ανευθυνους πιτσιρικαδες.
Νοέμβριος 1, 2007 στο 9:00 μ.μ
Νοσφεράτος
Κατ ‘ εσενα Τζευ ποιο προβλημα θα ηταν αρκετά σοβαρό πρόβλημα ώστε να δικαιολογεί κατάληψη;
( Χαιρομαι βεβαια που αναγνωριζεις οτι ο Φρουντ μολονότι είπε πάρα πολλές μαλακίες στη ζωή του δεν ήταν καθόλου μαλάκας…γιατί το θυμαμαι πολύ καλά το ποστ σου οταν εγραφες : Ο Φρουντ ηταν Μεγαλος Μαλακας και ελεγε Μεγαλες ΜΑΛΑΚΙΕς…(Τότε που διαβασες εκεινο τοΑμερικανακι ..θυμασαι )
Εγώ βεβαια που τον πηρα στα σοβαρα και τον ακουμπησα αναγνωριζω την Μαλακια μου
Ενω αντιθετα πιστευω οτι εσυ που υιοθετεις καθε Ξιπασμενη αμερικανια της Μόδας , δεν εισαι καθολου μα καθολου μαλακας
Τζευ μου
Νοέμβριος 1, 2007 στο 9:18 μ.μ
Νοσφεράτος
Μηπως ακομα , νοεμβρη μηνα δεν εχουν ερθει ολα τα βιβλια (ε μπορει να ερθουν Δεκεμβρη σιγά) μηπως τα καινουρια βιβλια(οπως το βιβλιο της Ιστοριας που γραφτηκε κατ’αναθεση ειναι εντελώς Ακατανόητα) Μηπως ακομα δεν εχουν καλυφθει κενα καθηγητων (ε σιγά θα καλυφθουν τον Γεναρη) μηπως ακομα δεν εχουν ορισθει Διευθντες σε κανενα απολυτως Σχολειο(σιγά το πραμα..) μηπως κλεινουν καθε τοσο Σχολεια και συγχωνευονται με αλλα ωστε να γινουν οικονομιες και τα παιδια στοιβαζονται ξαφνικές σε ταξεις αποθηκες και Υπογεια( ελα μωρε σιγά…) Μηπως καποια σχολεια- συγροτηματα ειναι εντελώς απροσωπα και θηριωδη και (ε …Να μαθουν να ζουν σαν θηρια…)
Νοέμβριος 1, 2007 στο 9:43 μ.μ
j95
Οποιοδήποτε συνεπάγεται υπολειτουργία του σχολείου κατά περισσότερο από 50% ή επικίνδυνες για την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών καταστάσεις και επιπλέον μπορεί να λυθεί άμεσα κράζοντας τους αρμόδιους. Διαφορετικά η κατάληψη είναι ασύμφορη για τους μαθητές, εφόσον δεχόμαστε την αναγκαιότητα του σχολείου.
Δεν έγραψα έτσι. Έγραψα:
Είδες για να σε παρασύρουν τα συναισθήματά σου; Έχασες όλο το νόημα.
Νοέμβριος 1, 2007 στο 9:51 μ.μ
Νοσφεράτος
Μη με παρεξηγεις για τα παραπάνω Τζευ μου … Ε !!!ειναι που εμεις που του τα ακουμπήσαμε (του Φρουντ ) ειμαστε Μαλακες και δεν ειμαστε σαν εσενα (που δεν του τα ακουμπησες………. του Φρουντ )
Νοέμβριος 1, 2007 στο 10:02 μ.μ
Νοσφεράτος
Είδες για να σε παρασύρουν τα συναισθήματά σου; Έχασες όλο το νόημα
Ναι πραγματι !! Νομισα οτι ελεγες Μαλακα τον Φρουντ ενω εσύ ελεγες οτι ο Jung ήταν ένας πανηλίθιος και θεόμουρλος μαλάκας…. Ναι! πως με παρεσυραν ετσι τα συναισθηματα μου να κανω τετοια μαλακια…
Κατα τα αλλα οι Μαθητες κανουν Χαβαλέ!!!
Μπραβο Τζευ!!! Και σε ανωτερα παιδι μου ( τωρα βεβαια
υποθετω οτι μαλλον ταυτιζεσαι με τον Φρουντ (ωςψυχρό και πανέξυπνο υπολογιστικό καθίκι) ενώ σε εμενα που με παρασυρουν τα συναισθηματα μου και η μαλακια μου ο Jung μου ταιριαζει περισσοτερο ….
Μαλιστα .. Ευτυχώς που εχω διπλα μου την Σαρα με το ασημενιο Δοντακι που θελει να σου πει μερικές κουβεντες στα εβραικά : Ακου τηνΣαρα: אב, אבא; בעל; קברניט אנייה, לשכב לישון; לקיים יחסי מיןןזקן; אב, אבא; בעל; קברניט אנייה, לשכב לישון; לקיים יחסי מיןיזקן, אדם זקן; אב, אבא; בעל; קברניט אנייה, לשכב לישון; לקיים יחסי
Δεν χρειαζεται να σου τα μεταφρασω ε;
Νοέμβριος 1, 2007 στο 10:40 μ.μ
Νοσφεράτος
Λιγο ασχετο βεβαια αλλά επετρεψε μου Πανο να το βαλω
(ε ξερω τι θα μου πεις
”Αυτό σημαίνει ότι το κάθε τι γύρω μου είναι ψέμα κι εγώ θέλω να ζούνε μέσα στην αλήθεια !Κι έχω