Είναι μια μεγάλη κουβέντα, πως και γιατί φτάσαμε σ’ αυτό το σημείο, να βγουν τα καλάσνικοφ στα πλαίσια της «εξέγερσης». Δεν αποκλείεται να πρόκειται για προβοκάτσια – θα φανεί από το αν πιαστούν οι δολοφόνοι ή όχι. Το πιθανότερο είναι πως πρόκειται για μια ομάδα «ιδεολόγων» ηλιθίων, που βαδίζουν στα χνάρια της 17Ν. Ας ελπίσουμε ότι η διαδρομή τους θα είναι σύντομη και δε θα μπορέσουν να κάνουν μεγαλύτερη ζημιά.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=972739&lngDtrID=244

55 σχόλια
Ροή σχολίων γι' αυτό το άρθρο
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 10:01 πμ
Πάνος
Η μικροαστική (ΚΑΙ μικρονοϊκή) επαναστατικότητα είναι ικανή να οδηγήσει κάποιους να πουν “καλά να πάθει”. Έχουμε δει να γράφονται τέτοιες κουλαμάρες, που δεν θα είναι έκπληξη, ούτε καν αυτό…
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 10:10 πμ
δεξιος
Αρχίζει ο πέμπτος γυρος.Ο τεταρτος ολοκληρωθηκε το 2002 με τη σύλληψη της 17 Νοεμβρη.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 11:45 πμ
tougo
ανέλαβε καμία οργάνωση το χτύπημα; δεν εχω την πολυτέλεια της συνεχους ενημερώση…
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 11:48 πμ
Dionysos
Στην Αθήνα κυκλοφορούν ελευθερες δύο δολοφονικές ομάδες, η μία Γεωργιανών ληστών τραπεζών και η άλλη οι δολοφόνοι με τα Καλασνίκοφ που πρέπει να δρουν στο χώρο των διακινούμενων ναρκωτικών, μη ξεχνάμε ότι λίγο κάτω από Ζαιμη και Κουντουρίωτη είναι η Αβέρωφ η μεγαλύτερη πιάτσα ναρκωτικών στην περιοχή Αθηνών, καλό είναι η αστυνομία να κάνει ανεμπόδιστα την δουλιά της γύρω από το χώρο του Παλαιού Πολυτεχνείου. Το θύμα παλληκάρι έχει όλη τη συμπάθεια και εκτίμησή μας. Μιλάμε για εν ψυχρώ απόπειρα δολοφονίας.
Πάνο καλή χρονιά να λέμε αν δεν τάπαμε.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 12:12 μμ
Υπερίων
Αναμένω οι οικολόγοι-πράσινοι να καλέσουν σε συγκέντρωση εναντίον της βίας, ως μέσου επίλυσης οποιασδήποτε διαφοράς.
Αναμένω και από την αριστερά να καλέσει σε συγκέντρωση εναντίον της βίας ως μέσου επίλυσης των πολιτικών διαφορών.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 12:30 μμ
A
Ωραια που ηταν τα Χριστουγεννα!!!! Καποιοι τα περασαν στους δρομους κι αλλοι στους καναπεδες. Οπως τη βρισκει κανεις!!!! Τι κριμα ομως που τελειωσαν….και τωρα θα ξαναρχισουν τα συλλαλητηρια, οι διαδηλωσεις, οι καταληψεις σε σχολεια και σχολες για την παιδεια, για τη Γαζα κλπ κλπ. Μα ξαφνικα ΜΠΟΥΜ!!!!Δολοφονικη επιθεση εναντιον αστυνομικου!!!! Επειτα απ το μεγαλο μπουμ, χιλιοι φακοι να κανουν ζουμ οπως λεει και το κομματι!!!!
Δεν ξερω…τι να πω…. αν δε δω αναληψη ευθυνης δεν πιστευω τιποτα πλεον!!!!
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 1:07 μμ
Πάνος
Οι αντιδράσεις των κομμάτων:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=972754
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 1:10 μμ
Πάνος
Οι Ο-Π (υποθέτω) θα πουν κάτι, αργότερα. Το καλό πράγμα αργεί να γίνει!
(Και να σκεφτεί κανείς ότι είναι το μοναδικό κόμμα που έχει ξεκάθαρη – από θέση αρχής – αντίληψη: όχι βία!)
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 1:18 μμ
Πάνος
tougo & A,
μια “ανάληψη” δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Άσε που μπορεί να είναι μαϊμού – να την κάνουν δηλαδή άσχετοι με τους δράστες.
*
δεξιέ,
η ηλιθιότητα δε θα μας λείψει ποτέ. Θυμήσου τους καρα-βλακες της ΜΑΒΗ, μέντορες των οποίων είναι σήμερα βουλευτές. Θυμήσου και τους ναζιστές (;) τραμπούκους που έχουν σακατέψει ανθρώπους. Και, βεβαίως, τους ιππότες του Τάγματος της Ζαρτινιέρας. Οι γύροι μας μάραναν…
*
Διόνυσε,
καλή χρονιά!
*
Υπερίωνα,
από τους Ο-Π ζητάς δύσκολα (γι’ αυτούς) πράγματα, δηλ. να δείξουν πως έχουν αντανακλαστικά – ελπίζω κι εγώ αυτή τη φορά να μας εκπλήξουν
Για την “αριστερά”, άστο καλύτερα…
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 1:27 μμ
σχολιαστής
Δολοφονική ενέργεια, μέγιστης αλητείας. Ευτυχώς που θα τη γλητώσει το παιδί.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 1:43 μμ
Belbo
Το θέμα βέβαια είναι ότι ένα παιδί 21 ετών είναι σε κρίσημη κατάσταση στο νοσοκομείο μετά από απόπειρα δολοφονίας με πάνω από 20 σφαίρες, τα υπόλοιπα ας πάει να τα εξηγήσει κάποιος στη μάνα του παιδιού που το έστειλε το πρωί για δουλειά και της το φέρνουν ξαπλωμένο οι “αγωνιστές”…
Τώρα τι περιμένω; χμμμ συγκέντρωση διαμαρτυρίας Συνασπισμού με διάγγελμα Αλαβάνου, πορείες νέων (α ξέχασα αυτός είναι 21 δεν μετράει) και εκτενή αφιερώμετα σε όλα τα “προοδευτικά” blogs με οργισμένα σχόλια. Ξέχασα όμως ήταν αστυνομικός, οι πληγές του πονάνε σίγουρα λιγότερο.
Για να σοβαρευτούμε όμως αν δεν τους πιάσουνε άμεσα προβλέπω κορύφωση της έντασης, ότι χειρότερο…
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 1:51 μμ
δεξιος
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=972782&lngDtrID=244
Aνακοινωθηκε ότι το όπλο της επίθεσης είναι το ίδιο με το οποίο έγινε η επίθεση κατά του λεωφορείου των ΜΑΤ στην Κατεχάκη.
Μάλλον υπάρχει νέα οργάνωση με επωνυμία “Λαική Δραση”.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 2:24 μμ
A
…μια “ανάληψη” δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Άσε που μπορεί να είναι μαϊμού – να την κάνουν δηλαδή άσχετοι με τους δράστες…
…..Πανο
Υπο αυτη την προυποθεση η επιθεση μπορει να εγινε απ τους ιδιους και να βγαλουν στον τυπο μια “αναληψη ευθυνης” απο μια δηθεν νεα τρομοκρατικη οργανωση με ενα νεο ονομα. Ας σκεφτουμε οτι μια τραπεζα καιγεται και την επομενη παντα καποιοι αναλαμβανουν την ευθυνη. Η αναληψη ευθυνης ειναι σημαντικη γι αυτες τις ομαδες (και δεν ειναι κατι καινουριο αλλα ιστορικα και στο παρελθον χρησιμοποιημενο βλεπε πχ Action Directe, Ερυθρες Ταξιαρχιες ακομα και αλλες μικροτερες οργανωσεις κλπ), κατι σαν το copyright στα προιοντα…οτι να εμεις το καναμε γι αυτο και γι αυτο. Λιγο πολυ επισης αυτες οι ομαδες γνωριζονται μεταξυ τους. Δεν μπορει να εμφανιστει ενα νεο ονομα απ το πουθενα.
Δεν ξερω…
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 2:31 μμ
Ο Αιρετικός
Μπα, πρώτα τους αγκαλιάζει όλους αυτούς τους ξεφτίλες “αγωνιστές” της κακιάς ώρας ο ΣΥΡΙΖΑ για ψηφοθηρία, τους δίνει τα πανεπιστήμια για να τα κάνουν γιάφκες και ορμητήρια (σε συνεργασία με ηλίθιους “πρυτάνεις”) και τώρα… “καταδικάζει”; Μου θυμίζει τους Αμερικανούς που πρώτα ήταν αγκαλίτσες και φιλάκια με τους Ταλιμπάν και τον Οσάμα και μετά τους έκατσε άσχημα η 11η Σεπτεμβρίου. Σήμερα έλεγε στην εκπομπή του Παπαδάκη αξιωματικός της Αστυνομίας ότι μπορούν μέσα σε 15 λεπτά να τους μαζέψουν ΟΛΟΥΣ, αλλά η πολιτική “ηγεσία” δεν αφήνει. Βεβαίως, ο άνθρωπος κομίζει γλαύκαν εις τας Αθήνας.
Πάντως, εγώ όλους αυτούς τους “αγωνιστές” της οπής τους δίνω χάρισμα σε ΟΛΑ τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που δεν πετάνε με τις κλωτσιές τον Γκάνταλφ Αλαβάνο και τον δαχτυλιδοκουβαλητή Φρόντο Τσίπρα.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 3:20 μμ
alberich
Είναι υπαρκτή οργάνωση,ο επαναστατικός αγώνας.
Φαίνονται κομμουνιστογενείς και γενικά θυμίζουν 17Ν.
Δεν νομίζω ότι οι τύποι αυτοί εμφανίζονται σε εξάρχεια, καταλήψεις , μπάχαλα κλπ.
http://pointgreece.blogspot.com/
Η λαική δράση ήταν φάρσα ή κάποιος δεξιός που ήθελε να “παρέμβει στις εξελίξεις”.Θα ήταν εξαιρετικά απίθανο να υπάρχει πραγματική οργάνωση που να αυτοαποκαλείται λαϊκή δράση και να είχε διαλέξει τον Τριανταφυλλόπουλο για να αναλάβει την ευθύνη.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 3:27 μμ
Καναλιώτης
Με τον χειρισμό από την κυβέρνηση και την δικαιοσύνη των υποθέσεων “ζαρντινιέρα” και “Γρηγορόπουλος” (καθώς και πολλών άλλων μικρότερων όπως του αστυνομικού τμήματος Ομονοίας), το χάϊδεμα και η κάλυψη δλδ των περιπτώσεων αστυνομικής βίας και αυθεραισίας ίσως οδηγήσει μερικούς ηλίθιους στην “αυτοδικία”.
Ο ατομισμός και η τρομοκρατία όμως είναι ενέργειες εκτός κινήματος που μάλιστα το σαμποτάρουν.
Επίσης ποτέ δεν μπορείς να γνωρίζεις αν είναι προβοκάτσια ή ενέργειες ανεγκέφαλων.
Το κίνημα πρέπει να απαντήσει με τα συνθήματα “ΚΑΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΕΚΡΟΣ”, “ΑΦΟΠΛΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ”, “ΟΙ ΟΠΛΟΦΟΡΟΙ ΣΤΟ WEST”
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 3:39 μμ
Πάνος
alberich,
χωρίς να είμαι ειδικός, νομίζω ότι είναι κάτι καινούριο.
*
Καναλιώτη,
να και μια φορά που συμφωνούμε!
Στο συγκεκριμένο, έχει ένα δίκιο και ο Αιρετικός (ως προς τη χρήση του ασύλου) αλλά είναι εξαιρετικά άστοχο να χρεώνουμε αυτούς τους δολοφόνους στο ΣΥΡΙΖΑ.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 3:47 μμ
Καναλιώτης
Δεν σχολίασα τον Αιρετικό γιατί μου φάνηκαν απολίτικα όλα όσα είπε.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 3:50 μμ
alberich
Η οργάνωση υπάρχει από το 2003 τουλάχιστον.Εννοείς “ιδεολογικά” καινούργιο?
Υπάρχει στο λόγο τους η φρασεολογία για νέα τάξη κλπ που θυμίζει την 17Ν της δεκαετίας του 90 .Πάντως δεν έχει αντιεξουσιαστικό προφίλ.Δεν καταφέρεται κατά του κράτους γενικά.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 3:56 μμ
manos
Ακόμα και αν υπάρχει οργάνωση στα χνάρια της 17Ν, τίποτε δεν αποκλείει να στήθηκε υπό τον έλεγχο ειδικών κέντρων. Και τώρα να κάνει την πραγματικά βρόμικη δουλειά.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 4:03 μμ
alberich
@manos
Κι εγώ αυτό τείνω να πιστεψω.Νομίζω πάντως ότι θα παραμείνουν απομονωμένοι, ότι και να είναι.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 4:17 μμ
inlovewithlife
Κανένας, που κινείται στα κινήματα, δεν κάνει τέτοιες πράξεις. Θα ήθελα να πιστεύω σε προβοκάτσια αλλά υπάρχουν και ηλίθιοι σε αυτό τον κόσμο. Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Σοβαρό πλήγμα για τα κινήματα, νομιμοποίηση γενικευμένης καταστολής ενάντια σε πολιτικούς χώρους.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 4:34 μμ
Ο Αιρετικός
Καναλιώτη, κόψε τα “απολίτικα” κλπ. Μιλώ με στοιχεία, επειδή μέσα σε ΑΕΙ (Πολυτεχνείο Κρήτης, το οποίο κατήντησε, στα πλαίσια του “πολέμου” κατά του νόμου-πλασίου της Γιαννάκου, προπύργιο ακριβώς αυτών των ομάδων με την κατάληψη του Μεγάρου Παπαδοπέτρου και τα παρεπόμενά της) έχω δει τους χειρότερους ανθρώπους τοπικών οργανώσεων του ΣΥΡΙΖΑ να λειτουργούν ως “ινστρούχτορες” τέτοιων ομάδων, οι οποίες ξεκίνησαν από το ΜΕ.Ρ.Α. (το οποίο έγινε “συνιστώσα” του ΣΥΡΙΖΑ), και τους ξέρει το σύνολο των φοιτητών και καθηγητών του συγκεκριμένου ιδρύματος.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 4:50 μμ
Belbo
Φυσικά και έχουν ευθύνη ο ΣΥΡΙΖΑ και όσοι στοχοποίησαν την αστυνομία τόσο καιρό (ο Θεοδωράκης τα είχε πει πολύ καλά ήταν σχεδόν προφητικός) για να μαζέψουν γηπεδο & παρεμφερείς ψήφους 17χρονων, με συνθήματα τύπου “ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ”. Αυτή η δολοφονία δεν ήρθε από το πουθενά, κάποιος έδωσε τις ιδεολογικές “πλάτες” σε αυτούς που το έκαναν, είναι ξεκάθαρο ποιοι: αυτοί που δικαιολόγησαν όλη αυτή τη ζωώδη βία και τη βάφτισαν “ΚΙΝΗΜΑ” ή “ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ” (ε ρε κόκκαλα που θα τρίζουν από τον Παπαφλέσσα μέχρι τον Λαμπράκη)…
Το τι δε γίνεται στα Πανεπιστήμια από τη συγκεκριμένη οργάνωση είναι γνωστό επίσης…
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 4:56 μμ
dim
θα συμφωνησω με inlovewithlife.
αν δεν ειναι προβοκατσια ειναι πραξη εκτος κινηματος.
εν μεσω πορειων για την Παλαιστινη, 4 μερες πριν την πορεια στις 9, στη Λαρισα 19 ατομα, μεταξυ τους και ανηλικοι, κατηγορουνται με τον τρομονομο ερχεται η ειτε ηλιθια ειτε προβοκατορικη ενεργεια για να βαλει φρενο στα κινηματα, να αναστηλωσει το κυρος της αστυνομιας και να θεσει βασεις για πιο σκληρη καταστολη.
οι δυο στοχοι, ασυλο και εξαρχεια λενε πολλα…
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 5:10 μμ
Green Soul
Ανακοίνωση ΟΠ:
http://www.ana-mpa.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=7181006
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 5:28 μμ
Γιάννης-2
Άριστη η ανακοίνωση των Ο-Π.
Ιδιαίτερα το σημείο:
“…Η εκπαίδευση της αστυνομίας στην επίλυση των κρίσεων χωρίς τη χρήση βίας και πολύ περισσότερο όπλων, η διαμεσολάβηση που προλαβαίνει την όξυνση της αντιπαράθεσης, ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και της ίδιας της ζωής θα πρέπει να είναι οι κατευθυντήριες αρχές της …”
Αν αυτό που καταγγέλεται στο επόμενο σημείο, έχει δόση αληθείας, είναι πολύ-πολύ σοβαρό:
“…Ταυτόχρονα, θα πρέπει να διερευνηθούν σε βάθος οι πιθανές ευθύνες της κυβέρνησης και της ηγεσίας της αστυνομίας μετά τις καταγγελίες για εμπλοκή οργάνων της πολιτείας και παρακρατικών στις καταστροφές και τη βία…..”
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 5:33 μμ
zepos
Λίγη ψυχραιμία! Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι πίσω απ’όλα.. μην τρελλαθούμε κι’όλας..
Η οργάνωση “Επαναστικός αγώνας” είναι πολύ παλιά.
Είχε αρπάξει (απαλοτριώσει) το όπλο του φρουρού του προέδρου του Α.Π., ένα πιστόλι των 9μμ.
Πιστοποιήθηκαν οι κάλυκες που ρίχτηκαν ότι είναι οι μεν του αυτόματου, από το ένα (από τα 2) Καλάζνικοφ που χτύπησε το λεωφορείο τον Δεκέμβρη, και οι κάλυκες των εννέα, από το όπλο του φρουρού..
Δεν έχει λοιπόν σχέση η πρόσφατη φασαρία και οι αντιεξουσιαστές.. Ίσως είναι μια από τις αφορμές, αλλά αυτή η οργάνωση βαδίζει στ’αχνάρια της 17 Νοέμβρη και μάλλον πάλι τυχαία θα τους πιάσουν..
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 5:33 μμ
Belbo
Το ένα όπλο ταυτοποιήθηκε ότι έχει ξαναχρησιμοποιηθεί από τον “Επαναστατικό αγώνα”, οργάνωση με συστηματική δράση από το 2003: http://en.wikipedia.org/wiki/Revolutionary_Struggle
Να θυμίσω επίσης ότι ο Κουφοντίνας σε συνέντευξή του είχε υπονοήσει ότι ο “Επαναστατικός αγώνας” μπορεί να είναι ο συνεχιστής του “έργου” της 17Ν.
Όπως έγραψα και παραπάνω όμως το ερώτημα βέβαια παραμένει στο ποιος δίνει “ιδεολογικές πλάτες” στο περιθώριο, δικαιολογόντως χυδαίες ενέργειες βίας και βαφτίζοντάς το κίνημα…
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 5:41 μμ
lvpb
Χαίρομαι που βλέπω κάποιους που τα χώνανε στο ΚΚΕ, τώρα στη λέξη εξέγερση να βάζουν εισαγωγικά και να μιλάνε για μικροαστική επαναστικότητα. Η οποία όντως είναι πολύ επικίνδυνη.
Θέλω να πω κάτι άλλο όμως: είναι εξίσου επικίνδυνο να λέμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ευθύνεται για αυτή την επίθεση. Το λέω εγώ, που στηρίζω το ΚΚΕ και που πιστεύω ότι το ΚΚΕ διαχειρίστηκε την κατάσταση τον περασμένο μήνα σχεδόν τέλεια. Αλλά η τρομοκρατία είναι ένα φαινόμενο που υπήρχε στην Ελλάδα πολύ πριν υπάρξει ο ΣΥΡΙΖΑ (που απ’ ό,τι ξέρω δημιουργήθηκε το 2003-2004). Και ανεκαθεν οι τρομοκράτες στοχοποιούσαν τους μπάτσους. Είναι άλλωστε ο πιο εύκολος στόχος.
Το να φωνάζεις το σύνθημα “μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι” δε σημαίνει ότι υποθάλπεις τους τρομοκράτες. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι σίγουρα ένα μόρφωμα που κολακεύει τους νέους για να αλιεύει ψήφους αλλά ως εκεί. Δεν μπορεί να συσχετίζεται με τρομοκράτες. Αυτή η ενέργεια είναι είτε προβοκατόρικη είτε προϊόν της δράσης κάποιας ήδη υπάρχουσας τρομοκρατικής ομάδας,η οποία πίστεψέ με δεν περίμενε κανενα ΣΥΡΙΖΑ και κανεναν αλλο για να στοχοποιήσει τον οποιοδήποτε.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 5:42 μμ
Πάνος
Green Soul,
καλώστηνε κι ας άργησε!
Κόπυ πέηστ, για τους τεμπέληδες:
ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΤΑ ΟΠΛΑ – ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ τονίζουν ότι η επίθεση εναντίον του αστυνομικού φρουρού κλιμακώνει τη βία και αποπροσανατολίζει την κοινωνία από την πραγματική συζήτηση που πρέπει να κάνει για την κρίση που βαθαίνει και κυρίως για τις πολιτικές λύσεις και διεξόδους που απαιτούνται. Κανένας δεν έχει δικαίωμα να μιλάει με όπλα και σφαίρες για λογαριασμό της κοινωνίας. Κανένας δεν δικαιούται να αφαιρεί τη ζωή ενός πολίτη, να προχωράει στην έκδοση απόφασης θανατικής καταδίκης, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ και αν χρησιμοποιεί. Η θανατική καταδίκη είναι η πιο βάρβαρη πράξη για οποιονδήποτε λόγο και από όποιον και αν αποφασίζεται και εκτελείται. Και δεν οδηγεί ποτέ σε καλύτερη κοινωνία παρά στην βαρβαρότητα.
Η επίθεση με όπλα εναντίον ενός αστυνομικού δεν μπορεί να δικαιολογηθεί ως πράξη που γίνεται γιατί ένας ειδικός φρουρός σκότωσε τον Αλέξη. Δεν μπορεί κανένας να μιλάει στο όνομα του Αλέξη χρησιμοποιώντας πρακτικές που καμία σχέση δεν είχαν με τον ίδιο ούτε να επικαλείται κοινωνικούς αγώνες όταν οι πρακτικές αυτές στρέφονται μακροπρόθεσμα ενάντια στην κοινωνία. Ο φαύλος κύκλος της βίας που ξεκίνησε με τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου από τον ειδικό φρουρό, συνεχίστηκε με την ανεξέλεγκτη καταστροφή μαγαζιών και κτιρίων και συνεχίστηκε με επιθέσεις στην κλούβα των ΜΑΤ και τώρα στον αστυνομικό ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.
Η κοινωνία δεν πρέπει να παραμείνει απλός θεατής μιας κλιμάκωσης που το μόνο που προσφέρει είναι να παθητικοποιεί τους πολίτες, να απειλεί τις δημοκρατικές ελευθερίες, να δημιουργεί πρόσφορο έδαφος για αυταρχικές και αντιδημοκρατικές συμπεριφορές και να μετατρέπει την καθημερινότητα σε μια επικίνδυνη πραγματικότητα ανταλλαγής πυροβολισμών. Η ελληνική και ευρωπαϊκή εμπειρία των τελευταίων δεκαετιών αποδεικνύει ότι παρόμοιες λογικές στο τέλος τις πληρώνει η κοινωνία.
Η μόνη απάντηση στη βία είναι η αποφασιστικότητα της κοινωνίας να βάλει τέρμα στον φαύλο κύκλο με πολιτικούς όρους. Να διατρανώσει ότι κανείς δεν μπορεί να μιλάει με τα όπλα για λογαριασμό της. Ταυτόχρονα η κυβέρνηση πρέπει επιτέλους να αναλάβει τις πολιτικές ευθύνες της για τον κύκλο της βίας που ξεκίνησε με την δολοφονία του Αλέξη. Η εκπαίδευση της αστυνομίας στην επίλυση των κρίσεων χωρίς τη χρήση βίας και πολύ περισσότερο όπλων, η διαμεσολάβηση που προλαβαίνει την όξυνση της αντιπαράθεσης, ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και της ίδιας της ζωής θα πρέπει να είναι οι κατευθυντήριες αρχές της.
Η βία δεν ήταν ποτέ λύση, αλλά όσα τραγικά συμβαίνουν τελευταία επιβεβαιώνουν την ανάγκη όλοι οι φορείς και οι πολίτες να πάρουν ανοικτά θέση ενάντια στο φαύλο κύκλο της βίας. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να διερευνηθούν σε βάθος οι πιθανές ευθύνες της κυβέρνησης και της ηγεσίας της αστυνομίας μετά τις καταγγελίες για εμπλοκή οργάνων της πολιτείας και παρακρατικών στις καταστροφές και τη βία. Και σε αυτό ζήτημα οι Οικολόγοι Πράσινοι θα επανέλθουν.
Η Εκτελεστική Γραμματεία των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 5:54 μμ
Έφηβος
@Γιάννης-2
Κατ’ αρχήν καλή δουλειά έκανε ο Νίκος.
Γιάννη’ μ, είχε γίνει μεγάλο θέμα πριν 10 μέρες.
Δες
Υπάρχει αρμόδιος σε αυτή τη χώρα για να μας πει ποιοί είναι αυτοί;
http://efhbos.wordpress.com/2008/12/21/koykoyloforoi/
Επίσης δες την ομιλία του Αλαβάνου στην Βουλή (για τον προϋπολογισμό).
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 5:55 μμ
Πάνος
Συμφωνώ με τον Γιάννη-2: η ανακοίνωση των Ο-Π είναι άριστη!
Επειδή ούτε τα κινήματα πρέπει να σταματήσουν, εξαιτίας αυτής της άθλιας προβοκάτσιας ή ηλιθιότητας, ούτε κανείς (πχ οι κατασταλτικοί μηχανισμοί) πρέπει να πάρουν άφεση αμαρτιών στο όνομα του άτυχου Διαμαντή, εκείνο που θα πρέπει (κατά την ταπεινή μου γνώμη) να συμβεί είναι: όσοι ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ στα κινήματα να εξηγήσουν, χωρίς βία, αλλά με άκαμπτη αποφασιστικότητα στους μπαχαλάκηδες, ότι όποιος θέλει να (ξανα)χρησιμοποιήσει μολότωφ, μπορεί να το κάνει μονάχα βάζοντάς την στον κώλο του. Όποιος θέλει να (ξανα)ξεχαρμανιάσει σπάζοντας βιτρίνες και καίγοντας αυτοκίνητα, θα γιουχάρεται …ευγενώς. Και όποιος επιχειρήσει ξανά να εξευτελίσει την έννοια του πανεπιστημιακού ασύλου – της θείας του!
Με άλλα λόγια τα κινήματα πρέπει να αναπτύξουν την πολιτική και κοινωνική τους δυναμική γνωρίζοντας ότι θα πρέπει να συγκρουστούν αποφασιστικά (ιδεολογικά και πολιτικά) με όλο αυτό το σκυλολόι των κουκουλοφόρων. Αλλιώς, τζάμπα καίει η λάμπα!
(ήτοι: την πρωτοβουλία των κινήσεων θα την πάρουν στα χέρια τους η κυβέρνηση και η ΕΛΑΣ – με τη συναίνεση της κοινωνίας – και θα βρεθούν πολιτικά κερδισμένοι αυτοί που ευθύνονται περισσότερο απ’ όλους και για τις αιτίες των ταραχών και για την άθλια διαχείρισή τους!)
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 6:00 μμ
Πάνος
lvpb,
απλά “σχεδόν τέλεια”; Σούπερ τέλεια τη χειρίστηκε το ΚΚΕ την κατάσταση τον προηγούμενο μήνα! Ήταν το ΠΡΩΤΟ κόμμα που στοχοποίησε το ΣΥΡΙΖΑ ως πολιτικά υπεύθυνο για τους κουκουλοφόρους – και ακολούθησαν από πίσω η ΝΔ και το ΛΑΟΣ! Είπαμε, έχουμε ασθενική μνήμη, αλλά όχι τόσο πολύ!
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 6:19 μμ
Πάνος
Συπληρωματικά σε όσα έχει το λινκ του έφηβου για την κουκουλοφόρα δράση της …ΕΛΑΣ, στο φωτορεπορτάζ του Θανάσημου, από τη Θεσσαλονίκη:
http://thanasimos.blogspot.com/2008/12/blog-post_10.html
Επειδή κανένας δεν έχει απαντήσει ακόμα, μη νομίζουν ότι ξεχάσαμε ποιά ήταν η ερώτηση…
Γι’ αυτό παραπάνω είπα πως η κυβέρνηση και η ΕΛΑΣ θα επιχειρήσουν να “εξαγνιστούν”, εκμεταλλευόμενες τον άτυχο Διαμαντή και να κάνουν το κορόιδο για τις ευθύνες τους. Είναι θέμα ωριμότητας των κινημάτων να μην το επιτρέψουν αυτό.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 7:50 μμ
Kostas Vloutis
Είναι κρίμα κι άδικο τώρα κι αυτό…
Τί φταίει κι ο νεαρός που βρίσκεται στην εντατική;
Καμιά ιδεολογία, φαντάζομαι, δεν μπορεί να δικαιολογήσει το αδικαιολόγητο…
Μακάρι να τα καταφέρει το παληκάρι…
Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 7:57 μμ
Ελευθερία
Πανο γεια μας προλαβαν οι ευχες του νεου χρονου με τα χθεσινοβραδυνα γεγονοτα,λυπαμαι αυτο εχω να πω μονο.Μπαινουμε σε ενα νεο κυκλο αιματοχυσιας.Τι να πω πλεον ,η φυλη μας εχει συνηθισει φαινεται στον εσωτερικο εμφυλιο σπαραγμο.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 8:18 μμ
Πάνος
Κώστα,
δε φταίει βέβαια ο Διαμαντής – αλλά το σίγουρο είναι ότι κάποιιος φταίει…
*
Ελευθερία,
όχι και “εμφύλιος σπαραγμός”, αυτή η άθλια κίνηση… Τις ευχές για το νέο χρόνο, να τις λέμε!
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 8:24 μμ
vloutis
Με αυτό που σου έγραψα ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ, ΑΚΡΙΒΩΣ…
Γι αυτό και ζούμε ΜΟΝΟ τραγωδίες…
‘Οτι φταίει …ξερίζωμα από τη ρίζα, Πάνο…
Αλλιώς δε λέει…
Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 8:45 μμ
N.Ago
Αυτή δεν είναι μαγκιά…
http://odromos.wordpress.com/2009/01/05/%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%AE-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%B9%CE%AC-kjo-nuk-eshte-burreri/
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 9:13 μμ
βασια γκοτση
παιδια ο διαμαντης ειναι και γαμω τα παιδια και οχι μονο δεν ειναι μπατσος αλλα ειναι εναντιον τους!απεναντι μου ειχε μαγαζι η μαμα τ και τον ξερω πολυ καλα!αν καποιοι θελουν να σκοτωσουν μπατσουν ας σκοτωσουν αλλα αυτους που ειναι πραγματικα μπατσοι και δολιφονοι οχι στο παιδακι τωρα ριχνουμε και οποιον παρει ο χαρος ελεος πια
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 9:45 μμ
Belbo
Αγαπητέ Πάνο,
Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιό σου:
“τα κινήματα πρέπει να αναπτύξουν την πολιτική και κοινωνική τους δυναμική γνωρίζοντας ότι θα πρέπει να συγκρουστούν αποφασιστικά (ιδεολογικά και πολιτικά) με όλο αυτό το σκυλολόι των κουκουλοφόρων”
Το πρόβλημα (και αυτό προσπάθησα να βγάλω και παραπάνω) είναι ότι όχι μόνο δεν θέλουν να συγκρουστούν, αλλά είναι φανερό ότι κομμάτι τους βλέπει με μεγάλη ανεκτικότητα (έως και ψιλογουστάρουν) τη χρήση βίας. Να σου θυμίσω μεταξύ άλλων πόσες φορές ακούσαμε (και το καυτηρίασες βέβαια) ότι το να σπάει το αυτοκινητάκι ή η βιτρίνα του κάθε κακομοίρη είναι “ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΒΙΑ” και επίσης ότι είναι “ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΚΟ” να παραπονιέται κάποιος για τέτοια πράγματα (θύμιζε τις “παράπλευρες απώλειες” των ΗΠΑ λίγο – ίδια λογική). Για εμένα αυτό δημιούργησε το χώρο για να γίνει το χθεσινό – αν σύσσωμη η Ελληνική κοινωνία καταδίκαζε τη βία θα ήταν πολύ δυσκολότερο, αλλά είναι φανερό ότι ένας συγκεκριμένος πολιτικός χώρος ΔΕΝ το έκανε…
Δεν είμαι λοιπόν καθόλου σίγουρος ότι κανένας έχει διάθεση να “συγκρουστεί” με τους μπαχαλάκηδες όπως λες. Ενδεικτικό είναι ότι μετά από τόσο σημαντικό νέο η πλειοψηφία των blogs που στήριξαν τα γεγονότα του Δεκεμβρίου “πιούν χαλαρά την οίσα” σε μια απόπειρα δολοφονίας πάνω σε ένα 21χρονο παιδί…
φιλικά (και σόρρυ για το μεγάλο σχόλιο),
Belbo
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 10:28 μμ
Ο Αιρετικός
Δηλαδή θα βαφτίσουμε “εξέγερση” τις ηλιθιότητες των “παιδιών με τα Καλάσνικοφ”; Φτάνει πια! Αρκετά μας παραμύθιαζαν ότι ήταν επαναστάτες οι κότες της 17Ν που περίμεναν να ΠΕΣΕΙ η Χούντα για να την πολεμήσουν. Δεν είμαστε και ηλίθιοι…
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 11:03 μμ
Πάνος
Belbo,
φοβάμαι πως έχεις δίκιο και στις δύο επισημάνσεις που κάνεις: και για τη διάθεση των κινημάτων – και για τη μπλογκόσφαιρα… Αλλά, τίποτα δεν μένει αμετάβλητο.
(εκτός από τη βλακεία, φυσικά…)
*
Αιρετικέ,
αν γίνουν τέτοια βαφτίσια, σίγουρα δε θα γίνουν στην καλύβα!
*
Κυρία Γκότση,
κανένας δεν έχει το δικαίωμα να “δικάζει” και να σκοτώνει οποιονδήποτε άλλον άνθρωπο, για οποιονδήποτε λόγο. Μας πήρε αιώνες να το φτάσουμε αυτό, δε θα κάνουμε πίσω τώρα. Ο Διαμαντής έχει την αμέριστη συμπαράστασή μας – και αυτό να το διαβιβάσετε, αν θέλετε και μπορείτε, στους δικούς του, μαζί με τις ευχές μας να πάνε όλα καλά.
Ιανουαρίου 5, 2009 στις 11:21 μμ
Ενη Καπαζογλου
Η Δημοκρατια στην Ελλαδα ειναι ισχυρη. Θα συμφωνησω κι εγω μια φορα με τον Παυλοπουλο.
Οπως και η δολοφονικες ενεργειες εναντιον οποιουδηπουε, ειναι ασφαλως καταδικαστεες απο ολοκληρη την κοινωνια.
Θα συμφωνησω επισης σχεδον με ολους τους σχολιογραφους οι οποιοι εκφραζουν τις αμφιβολιες τους για το ποιοι ειναι πισω απο την δολοφονικη πραξη εναντια στον νεο αστυνομικο.
Ετσι θα συνιστoυσα κι εγω και το λινκ που προτεινει ο Πανος και εκεινο του Εφηβου.
Ας μην βιαζομαστε να βγαζουμε συμπερασματα και βεβαια να εκφραζουμε κατηγοριες εναντια σε κοινοβουλευτικα κομματα π.χ. τον Συριζα.
Μηπως καποιοι απεργαζονται κατι σοβαροτερο για την υπαρξη της κοινοβουλευτικης Δημοκρατιας?
Και οχι βεβαια οι “Μουζαχεντιν” κατα τον κ. Μιχαλετο !!!!!!!!!!!
Ιανουαρίου 6, 2009 στις 10:45 πμ
viosakis
Mμπως θα επρεπε να αντιμετωπιζουμε ΟΛΟΥΣ τους ΟΠΛΟΦΟΡΟΥΣ και τους ΒΙΑΙΟΥΣ με την ιδια σκεψη ?
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΑΣ,ΕΙΣΤΕ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΣΑΣ!
Ιανουαρίου 6, 2009 στις 7:12 μμ
Πάνος
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ
5 Ιανουαρίου 2009
Η ανοχή στη βία φέρνει την κλιμάκωσή της
Ο κύκλος της βίας και της αυθαιρεσίας είχε ένα ακόμη θύμα: τον αστυνομικό Διαμαντή Μαντζούνη. Πρόκειται για βία που τρέφεται όχι μόνο από την ανοχή του συνόλου του πολιτικού συστήματος και μεγάλης μερίδας της κοινωνίας προς αυτήν, από τη δικαιολόγηση ακόμη και προφανών παρανομιών (ιδίως όταν επενδύονται το μανδύα του «αγώνα»), αλλά και από τον τεχνητό διαχωρισμό που κάνει μέρος του πολιτικού κόσμου ανάμεσα σ’ «εκείνους» και «εμάς», τα όργανα της τάξης και τους πολίτες, τους οποίους οι αστυνομικοί προστατεύουν. Η δολοφονική επίθεση εναντίον του Διαμαντή Μαντζούνη δύσκολα μπορεί να ειδωθεί ξεχωριστά από τα γεγονότα του Δεκεμβρίου.
Ευτυχώς η επίθεση αυτή δεν κατέληξε, από καθαρή τύχη, στο θάνατο του 21χρονου αστυνομικού. Η Φιλελεύθερη Συμμαχία εκφράζει προς τον ίδιο και την οικογένειά του τη συμπαράστασή της, τη λύπη της για τον τραυματισμό του καθώς και τον αποτροπιασμό για την επίθεση που δέχθηκε ο ίδιος και οι συνάδελφοί του.
Στις ώρες αυτές, κατά τις οποίες από πολλές πλευρές ακούγονται έντονες φωνές για εκδίκηση ή τιμωρία, ατομική και συλλογική, εντός ή εκτός των θεσμικών πλαισίων, προέχει η ψυχραιμία και η υπευθυνότητα. Μόνο η ψύχραιμη και υπεύθυνη στάση των πολιτών και των αστυνομικών οργάνων μπορεί να σταματήσει τον κύκλο της βίας. Απαιτείται και μια ψύχραιμη αποτίμηση του ρόλου της αστυνομίας, των δυσχερειών και των κινδύνων που αντιμετωπίζουν όσοι υπηρετούν σ’ αυτήν κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους, αλλά και της σημαντικής εξουσίας που διαθέτουν, καθώς και των καταχρήσεων, προς τις οποίες αυτή προδιαθέτει. Ο πολιτικός κόσμος και η κοινωνία των πολιτών οφείλουν να είναι σε διαρκή επαγρύπνηση για πιθανά φαινόμενα αστυνομικής αυθαιρεσίας (κορύφωση των οποίων υπήρξε ο φόνος του 15χρονου Αλέξη Γρηγορόπουλου), αλλά και να σέβονται και να στηρίζουν την ορθή εκτέλεση των καθηκόντων των αστυνομικών οργάνων να αντιλαμβάνονται τις δυσχέρειες και τους κινδύνους που διατρέχουν και να αντιμετωπίζουν την αστυνομία όχι ως κάτι ξένο, όχι ως όργανο επιβολής ενός μη-δημοκρατικού καθεστώτος, αλλά ως ένα μέρος της ίδιας της κοινωνίας.
Τέλος, οφείλει ο πολιτικός κόσμος, στο σύνολό του, να απαρνηθεί με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τη βία ως μέσο για την επίτευξη οποιουδήποτε πολιτικού στόχου στο πλαίσιο του σημερινού δημοκρατικού πολιτεύματος. Όσο η βία παραμένει ανεκτή – πολύ περισσότερο, όσο ρομαντικοποιείται σε οποιοδήποτε επίπεδο, τόσο η έντασή της θα κλιμακώνεται. Ο κύκλος της βίας θα σταματήσει μόνο με την απερίφραστη καταδίκη της από όλους.
Ιανουαρίου 6, 2009 στις 11:51 μμ
αλέξανδρος ανδρουλάκης
Όπως και να΄χει , το θέμα μπάζει.
Τώρα που μια εφηβική νεολαία βρήκε αφορμή να ξεσηκωθεί και με αφορμή τον ξεσηκωμό να αρχίσει και να συνειδητοποιείται
Τώρα που μαζί μ΄αυτούς βγήκαν στους δρόμους και οι λίγο – ή αρκετά – μεγαλύτεροι
Τώρα που το πράμα δεν στέκεται μόνο σε πορείες – δυναμικές ή μη – αλλά γίνονται κι άλλου είδους ενέργειες – κατάληψη ΝΕΤ, πανό στην Ακρόπολη, διακοπές θεατρικών παραστάσεων, πορεία στο Μολ, κλπ, κλπ
Τώρα που αρχίζει μια ζύμωση…
.
.
πυροβολούν έναν πιτσιρικά μπάτσο απροκάλυπτα.
Ποιά κωλοοργάνωση που νοιάζεται για τα ιδεώδη της αριστεράς ή της αναρχίας θα διάλεγε αυτή ακριβώς τη στιγμή για μια τέτοια ενέργεια;
Ακόμα κι αν είναι υπέρμαχοι της αδιάκριτης βίας, δεν διαθέτουν στοιχειώδη νοημοσύνη;
Από την άλλη έχω κι ένα εναλλακτικό σενάριο που – με συγχωρείτε αλλά – δεν το θεωρώ καθόλου επιστημονική φαντασία.
Κάποιος είπε κάτι σε κάποιον κι αυτός σε έναν άλλο κι ο άλλος βρήκε έναν που – τρέχα γύρευε – ήξέρε ανθρώπους. Μεταξύ των οποίων μπράβοι, νταβατζήδες οπλοφόροι, απατεονίσκοι αδίσταστακτοι που με κάμποσα φράγκα ή με εκβιασμούς πήραν τα τουφεκάκια τους και …
πήγαν για δουλειά.
Έχει κανείς κανένα τόσο πειστικό επιχείρημα – όχι εικασίες ή ευσεβείς πόθους, επιχείρημα – που να ανατρέπει το παραπάνω σενάριο;
Υ.Γ. Αν σκεφτεί κανείς σαν…Πουαρό και ψάξει για κίνητρο πίσω απο τη δολοφονική επίθεση θα βγάλει αξιόλογα συμπεράσματα αν σκεφτεί ποιοί οφελούνται και ποιοί ζημιώνονται απο αυτή την ενέργεια.
Ιανουαρίου 7, 2009 στις 12:07 πμ
viosakis
διαβασα και μια εξαιρετικη αναλυση απο τον Στελιο Κουλογλου..
στο tvxs
Ιανουαρίου 7, 2009 στις 7:31 πμ
Πάνος
Προξενεί εντύπωση πως η απόπειρα δολοφονίας του Διαμαντή έκανε τους συνδικαλιστές – εκπροσώπους των αστυνομικών να ξεσαλώσουν. Δείχνοντας ότι διακατέχονται από μη-επαγγελματική νοοτροπία (να το πω κομψά…) πήραν σβάρνα τα κανάλια είτε κλαψουρίζοντας, είτε κατηγορώντας τους πάντες (εκτός από τους εαυτούς τους). Ξεχνάνε (ή δεν τους περνάει καθόλου από το μυαλό) ότι η ΕΛΑΣ δεν είναι η λύση του προβλήματος, είναι κι αυτή μέρος του προβλήματος.
Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να μη παίρνουν ψηλά τον αμανέ, ερμηνεύοντας λάθος την ευασιθησία της κοινής γνώμης, μετά την απόπειρα δολοφονίας – κατά τα φαινόμενα από μια τρομοκρατική ομάδα που δρα χρόνια τώρα, περίπου ανενόχλητη!
Ιανουαρίου 7, 2009 στις 10:35 πμ
keraban
Α. Δεν μπορεί να είναι προβοκάτσια:
1.Τα στοιχεία δείχνουν ότι έγινε από οργάνωση που υπάρχει από το 2003 και έχει καταγεγραμμένη δράση και πορεία στο «αντάρτικο πόλεων»
2.Αν κάποιοι σκόπευαν να κάνουν προβοκάτσια, θα την έκαναν όταν το κίνημα ήταν στην κορύφωση του και όχι τώρα που ξεφουσκώνει
3.Αν κάποιοι σκόπευαν να κάνουν προβοκάτσια, θα την έκαναν με τρόπο που να παραπέμπει άμεσα στον αντιεξουστιαστικό χώρο. Θα δολοφονούσαν αστυνομικό, είτε ανοίγοντας του το κεφάλι με λοστούς «κουκουλοφόροι», είτε καίγοντάς τον με μολότοφ.
Β. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι τόσο ηλίθιοι ώστε να μην ξέρουν ότι αυτή η ενέργεια βολεύει τους κατασταλτικούς μηχανισμούς και στρέφετε ουσιαστικά ενάντια στο κίνημα. Αν ήταν τόσο βλάκες θα τους είχαν συλλάβει εδώ και καιρό.
Γ. Η τρομοκρατία, όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τα θεωρητικά κείμενα, δεν έχει την λογική της κατάληψης της εξουσίας με τα όπλα. Αυτό που προσπαθεί να κάνει είναι να δημιουργήσει τις συνθήκες για μια πλατιά βίαιη λαϊκή εξέγερση, να λειτουργήσει ως εμπροσθοφυλακή της επανάστασης. Με βάση αυτή την λογική, το νόημα του χτυπήματος είναι να εξωθήσει την αστυνομία σε βίαιη καταστολή των διαδηλώσεων (η ελπίδα τους είναι να υπάρξουν ακόμα και νεκροί διαδηλωτές) ώστε να αντιδράσει ακόμη πιο βίαια η κοινωνία και να οδηγηθεί σε επανάσταση.
Το ερώτημα είναι αν θα τα καταφέρουν. Νομίζω ότι θα τα καταφέρουν ως προς το πρώτο σκέλος των επιδιώξεων τους. Η αστυνομία θα τσιμπήσει και θα είναι ιδιαίτερα βίαιη απέναντι στους διαδηλωτές από εδώ και πέρα, αλλά δεν έχουν καμία ελπίδα ως προς το δεύτερο (την επανάσταση).
Ιανουαρίου 9, 2009 στις 2:28 πμ
Καναλιώτης
Αυτο να το ρωτάμε και να το ξαναρωτάμε μέχρι να απαντήσουν.
Μην νομίζουν οτι το ξεχάσαμε.
Δεν το γράφω για να το γράψω. ΠΡΕΠΕΙ να απαντήσουν.
Για να μην γυρίσουμε στο 1965.
Ιανουαρίου 9, 2009 στις 12:09 μμ
manos
Εγώ γιατί νομίζω ότι είμαστε στις παραμονές της δολοφονίας Λαμπράκη;
Ιανουαρίου 10, 2009 στις 3:51 πμ
Καναλιώτης
@manos Αυτό ακριβώς έγραψα απο πάνω. Αυτό λέω στον Πάνο και την παρέα του με διάφορους τρόπους.
Φεβρουαρίου 20, 2009 στις 10:57 πμ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2009 « Kopanakinews’s Weblog
[...] O «μπάτσος» έχει όνομα: Διαμαντής Ματζούνης Είναι μια μεγάλη κουβέντα, πως και γιατί φτάσαμε σ’ αυτό το [...] [...]