Το έφτιαξε ο Κώστας – κάντε ένα κλικ για να το δείτε!
Τελευταια σχολια
| Ermippos on Που πήγαν τα λεφτά; | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Η Ελλάδα δεν παίζεται σε … | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Πώς τα πακέτα διάσωσης σώζουν … | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Που πήγαν τα λεφτά; | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Που πήγαν τα λεφτά; | |
| Αφώτιστος Φιλέλλην on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| Αφώτιστος Φιλέλλην on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| Πάνος on Η Ελλάδα δεν παίζεται σε … | |
| σχολιαστης on Günter Grass “Η ντροπή τ… | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| Αφώτιστος Φιλέλλην on Günter Grass “Η ντροπή τ… | |
| ιερεμίας on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| ιερεμίας on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| Άγγελος on Günter Grass “Η ντροπή τ… | |
| Αφώτιστος Φιλέλλην on Αμφιβάλλει ακόμα κανείς ότι η … |
Προσφατη παραγωγη
- Που πήγαν τα λεφτά;
- Πώς τα πακέτα διάσωσης σώζουν τους… Γερμανούς
- Η Ελλάδα δεν παίζεται σε πόκερ
- Παίζοντας με τη φωτιά
- Νέες δημοσκοπήσεις
- Τα ολέθρια αποτελέσματα της ακατάσχετης οσπριοφαγίας.
- Τα οφέλη της ανατροπής
- Αμφιβάλλει ακόμα κανείς ότι η Γερμανία διαλύει την Ευρώπη;
- Θεσσαλονίκη 2012: Για μία πράσινη, ανοιχτή πόλη για όλους
- Günter Grass “Η ντροπή της Ευρώπης”
- Τρία χρόνια από τον θάνατο του Μιχάλη Παπαγιαννάκη
- Ρε την αίγα του ΔΝΤ!
- Επιστήμονες υποστηρίζουν την Ελλάδα και προτείνουν
- Τρομοκρατήστε τους τρομοκράτες
- Vatileaks
Τα πλεον δημοφιλη
- Günter Grass "Η ντροπή της Ευρώπης"
- Ρε την αίγα του ΔΝΤ!
- Αμφιβάλλει ακόμα κανείς ότι η Γερμανία διαλύει την Ευρώπη;
- Τα ολέθρια αποτελέσματα της ακατάσχετης οσπριοφαγίας.
- Το μπόνους και οι εκλογές στις 17 Ιουνίου.
- Spiegel: Οι Γερμανοί είναι ανικανοποίητοι και ζηλεύουν τους Έλληνες
- Λεφτά δεν υπάρχουν!
- Νέες δημοσκοπήσεις
- Τρία χρόνια από τον θάνατο του Μιχάλη Παπαγιαννάκη
- Τα οφέλη της ανατροπής
Κατηγορίες
Αρχείο
Καλύβα International
Blog Stats
- 4,345,874 hits

103 σχόλια
Ροή σχολίων γι' αυτό το άρθρο
Απριλίου 15, 2009 στις 1:03 μμ
Γιώργος Γκόνης
συγχαρητήρια στον χαμαιλέοντα!!!!
Απριλίου 22, 2009 στις 2:36 πμ
iakovos
Eκπληκτικός συνδυασμός βίντεο κ μουσικής!…..θα χρησιμευσει κ αυτο το βιντεο στην προσπάθεια. Προτείνω στον δημιουργο του κ σε οποιον αλλον εχει δημιουργησει κατι παρομοιο να το φερει να το προβαλουμε στην Καλαματα στο “φεστιβαλ μηδεν” που γινεται τελη Ιουνίου κ γινεται εκθεση video κ φωτογραφιας (info: http://www.festivalmiden.gr/
ή στο μαιλ μου odysseas96@yahoo.com)
To καλύτερο ομως ειναι να παει στο οικολογικο φεστιβαλ που θα γινει τον Αυγουστο στην Κυπαρισσια με σπονσορα…..μαντεψτε ποιον?………………………….
Το Costa Navarino!!!! Eδω σε θελω μαγκα μου!!!!
Απριλίου 22, 2009 στις 9:07 πμ
σχολιαστης
festivalmiden. Μου θύμησε την περιοχή Μηδέν, όπου καταργείται ο παραθαλάσσιος δρόμος, και γίνεται ιδιωτική η περιοχή με τη συναίνεση των τοπικών αρχόντων. Και θρασύτατοι λένε, με τα λεφτά μας φτιάχνουμε το νέο δρόμο, λές και δεν μπορούσαν να γίνουν βελτιώσεις στον παλιό ώστε ο ταξιδευτής να μην απομακρυνθεί απο το θαλάσσιο μέτωπο. Αλλά θέλουν ησυχία για να βάζουν οι πελάτες τους το μπαλάκι στην τρύπα.
Και βέβαια αναφερόμαστε στην ΠΟΤΑ Μεσσηνίας και τα Costa κομπόστα.
Απριλίου 22, 2009 στις 1:58 μμ
Κώστας (όχι ο PYLOS)
Κοίτα να δεις Ιάκωβε. Το βίντεο αυτό φτιάχτηκε για ένα και μόνο λόγο. Την δημοσιοποίηση των γεγονότων που συμβαίνουν στην περιοχή…. Καταστροφή του φυσικού πλούτου …από τη Λιμνοθάλασσα και τις παραλίες μέχρι την αλόγιστη εκμετάλλευση του υδροφόρου ορίζοντα κτλ. Δεν πρόκειται να πάει σε κανένα φεστιβάλ βίντεο γιατί πολύ απλά είμαι εναντίον των κρατικών (και όχι μόνο) φεστιβάλ ταινιών. Και πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα φεστιβάλ που το χρηματοδοτεί ο Κωνσταντακόπουλος και τα σκυλιά του. Επίσης, σε καμία περίπτωση δεν είμαι «βιντεάκιας» ή bloger. Έφτιαξα το βίντεο από εξαναγκασμό, γιατί ήμουν στην Αθήνα. Αν ήμουν κάτω θα δρούσα αλλιώς. Όταν κατέβηκα για Πάσχα στην Πυλία κάναμε άλλα πράγματα και ήμασταν 5-6 χαμαιλέοντες (ο chameleontas δεν είναι άτομο αλλά ομάδα ατόμων), που μεταξύ διακοπών και ξεκούρασης δώσαμε βάση σε ζητήματα που τρέχουν στην περιοχή σχετικά με το βιασμό του φυσικού πλούτου. Τις επόμενες μέρες θα αναρτηθούν στο blog μας διάφορες δράσεις αλλά και πληροφορίες (όχι μόνο για την ΠΟΤΑ)
chameleontas09.blogspot.com
Κώστας (όχι ο PYLOS)
Απριλίου 22, 2009 στις 5:46 μμ
Α
Καλα ρε Ιακωβε πιστευεις οτι θα μπορουσαμε να παμε στην δηθεν οικολογικη φιεστα που σπονσοραρει ο Κωνσταντακοπουλος???? Ο ταξικος εχθρος μας???? Προσωπικα δεν θα εστελνα τιποτα σε μερος που εχει χορηγους οποιοιδηποτε κι αν ειναι αυτοι…και δη ο “καπετανιος”!!!! Ωστοσο ειμαι υπερ της ελευθερης διακινησης των ιδεων και των δημιουργηματων!!!! Αν μπορουν να αποκαλουνται ετσι!!!!
Το βιντεο ανεβηκε στο youtube:
ενω οποιος θελει το κατεβαζει ελυθερα και απ το rapidshare σε μορφη wav:
http://rapidshare.com/files/224407749/teliko_limnothalassa.wmv.html
Υ.Γ. Αλλα πραγματα πρεπει να κανουμε στο οικολογικο φεστιβαλ τον αυγουστο!!!!
Απριλίου 22, 2009 στις 6:33 μμ
iakovos
Ποιος ταξικος εχθρος??? Που ζητε ρε παιδια…εδω ειναι μαζι του ολο το ΚΚΕ κ ο μισος Συν που τον ειδατε τον ταξικο εχθρο.
Συμφωνω οτι κ αλλα πρεπει να κανουμε στο οικολογικο φεστιβαλ του….
Αλλα δεν θα ηταν ωραιο να πας να τον καταγγειλεις μεσα στον χωρο του…
καταμουτρα? (να του δειξεις το βιντεο αν δεν καταλαβες)Εχω μια φιλη οικολογα που θα το κανει με φωτο….
Απλα νομιζω οτι δεν θα περασουν οι φωτο κ τα βιντεο, θα λογοκριθουν.
Δεν καταλαβα γιατι ενίστασαι Α?
Κ ετσι κανεις επανασταση κ οχι με το απλα να καθεσαι απεξω κ να φωναζεις
κ να λενε οι υπολοιποι οι ασχετοι, τι κανουν αυτοι οι γραφικοι?
Εξαλου αν ζεις στην Μεσσηνια θα εχεις διαπιστωσει οτι θεωρειται τεραστιος ευεργετης ο καπετανιος!!!!!
Δεν χρειαζεται παντα να τραβας τ ακρα κ να φωνασκεις για να πετυχεις τους στοχους σου….
Παντως “Α” αν ειναι δικο σου το βιντεο συγχαρητηρια ειναι εκπληκτικο….
Κ αν φοβασαι να το πας εσυ, αν θες το παω εγω κ μπαινω μεσα στην φωλια του λυκου κ οτι ηθελε προκυψει!!!!!
Απριλίου 22, 2009 στις 6:51 μμ
σχολιαστης
Ποιός ταξικός εχθρός; Ελα μου ντέ. Αν πούμε εχθρός της περιοχής επιτρέπεται;
Υ.Γ. Ως συνεργάτης της καλύβας βλέπω ένα σχόλιο του Kώστα που έφτιαξε το βιντεο, αλλά δεν μπορώ να το ξεμπλοκάρω απο το moderation του πρώτου σχολίου. Οταν ξαναβρεθεί στο ιντερνετ ο καλυβάρχης.
Απριλίου 22, 2009 στις 7:12 μμ
A
Ναι ταξικος!!!! Για μενα ειναι ταξικος και αν δεν ειναι θα γινει!!! Οταν θα διψας και ο αλλος θα ποτιζει τα γκαζον θα καταλαβεις τι εννοω!!!! Δεν καταλαβαινω αυτο που λες!!!! Το γεγονος οτι ολα τα κομματα της αριστερας ειναι μαζι του δεν τον κανει και ταξικο εχθρο???? Δεν το καταλαβαινω αυτο!!!! Δηλαδη αν ενας μεγαλοβιομηχανος δηλωνε κομμουνιστης αλλα επινε το αιμα των εργατων δεν θα ηταν ταξικος εχθρος???? Ο καπ[ετανιος αφεντευει και κανει οτι θελει στη Μεσσηνια!!!! Ξυπνηστε!!!
Σχολιαστη εννονειται πως ειναι εχθρος της περιοχης!!! Τωρα ειδα το σχολιο του Κωστα!!! Με καλυπτει πληρως!!!!
Απριλίου 22, 2009 στις 7:18 μμ
A
Α και ακριβως για αυτο ενισταμαι Ιακωβε επειδη οπως λες και για τη φιλη σου θα λογοκριθει το υλικο της!!!
Απριλίου 22, 2009 στις 7:24 μμ
Πάνος
Κώστα,
σε καλωσορίζω εγκάρδια στη καλύβα! Και από εδώ “μπράβο” για το βιντεάκι! Σε παρακαλώ, όποτε έχεις υλικό, ειδήσεις κλπ για το θέμα, σφύρα και σ’ εμάς!
*
Μια παρέμβαση (συζητάμε ποιά) στο “φεστιβάλμηδέν” δεν είναι υποχρεωτικά άσχημη ιδέα. Αν όχι τίποτα περισσότερο, τουλάχιστον θα τους χαλάσει τη σούπα – και θα σπάσει την ομοιομορφία στις δοξολογίες υπέρ του “οικολογικού” έργου- τέρατος!
*
Η συζήτηση περί ταξικότητας της ΠΟΤΑ είναι …ορέα. Μόνο που τοποθετείται στον προηγούμενο αιώνα! Εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι να αντιδράσουν οι πολίτες – δεχόμεθα ακόμα και αστούς!
ΥΓ. Υποψήφιε γαμπρέ μου, μη φρικάρεις, πληζ!
Απριλίου 22, 2009 στις 7:31 μμ
σχολιαστης
Οταν ήμουν πιτσιρικάς, τη δεκαετία του 70, είχε καταργήσει τις τάξεις ένας υπουργός της ΝΔ, ο Λάσκαρης και έμεινε στην ιστορία.
Απριλίου 22, 2009 στις 7:40 μμ
σχολιαστης
“εδω ειναι μαζι του ολο το ΚΚΕ κ ο μισος Συν”. Ο άλλος μπορεί να φάει σκ…, δε θα φάμε και μεις.
Είναι μαζί του το ΚΚΕ ή την έχει στήσει και περιμένει να τα απαλλοτριώσει η λαική εξουσία;
Απριλίου 22, 2009 στις 7:49 μμ
Α
Τελος παντων…
οπως θα εχετε καταλαβει ειμεθα κατα των χορηγων κ λοιπων ιστοριων!!! Οποιος θελει μπορει να το τρεξει με τα “φεστιβαλ” το θεμα!!! Αλλα δεν θα ειμαστε εμεις αυτοι!!!! Οι τροποι δρασης μας καλως η κακως ειναι διαφορετικοι!!! Σκεφτομαστε καποια πραγματα απο τωρα για το καλοκαιρι…πολλα και διαφορα…οχι ακραια ουτε ομως και “για τα ματια του κοσμου”.
Πανο
απ τα λιγα που ειδα για το φεστιβαλ μηδεν παρατηρησα πως εκτος απ τους αλλους χορηγους το χρηματοδοτει και το επιμελητηριο μεσσηνιας!!!! Ναι αυτο που βραβευσε τον “καπετανιο” για την προσφορα του στον τοπο προ μερικων ημερων!!!!
Απριλίου 22, 2009 στις 7:56 μμ
σχολιαστης
θα έχουν και ένα θυμιατό μαζί τους, και ας πάρουν και μια γελάδα να γλύφει με τη μία, γιατί θα ξεγλωσιαστούν.
Απριλίου 22, 2009 στις 8:03 μμ
Πάνος
Εγώ δεν είπα να συμμετέχουμε στη φιέστα, χρηματοδοτούμενοι κιόλας, αναρωτήθηκα αν μπορούμε ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ τη φιέστα – με δικά μας έξοδα!
Απριλίου 22, 2009 στις 8:04 μμ
A
Παρεμβαση μπορει να γινει κατα το φεστιβαλ εξω απο αυτο οχι συνεργαζομενο με αυτο!!!!
Απριλίου 22, 2009 στις 8:05 μμ
A
Ετσι ναι Πανο!!!
Απριλίου 22, 2009 στις 8:20 μμ
Πάνος
Βρε Α,
εννοείται το “έξω από αυτό”!
Απριλίου 22, 2009 στις 8:39 μμ
σχολιαστης
Ξέρει κανένας τι θέση έχει πάρει ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας; Είναι ευλογημένο το έργο;
Απριλίου 22, 2009 στις 8:42 μμ
Κώστας (όχι ο PYLOS)
1. Είναι ΑΦΕΛΗΣ όποιος συζητάει για σαμποτάζ ή ΑΝΤΙφιέστες μέσω Internet. Υπάρχουν καφετέρειες, ταβέρνες, πίνουμε 1 καφέ ή ένα κρασί και τα συζητάμε από κοντά.
2. Αν θα μπορούσα να στείλω κάτι στο φεστιβάλ, δε θα ταν βίντεο αλλά 2000 ψόφιες γάτες. Να πάνε ΟΛΟΙ από ασφυξία. Διαφωνώ με την κριτική “από τα μέσα” όπως λεν, δεν έχω κανένα λόγο να συνδιαλλαγώ με δαύτους. Τους σιχένομαι. Είμαι απέναντι τους. Δεν θα μπορούσα να σταθώ καθόλου δίπλα τους.
3. Οποιος πιστεύει ότι ζούμε σε αταξική κοινωνία, ή είναι βαθυά νυχτωμένος ή το κάνει ΣΚΟΠΙΜΑ. Το ίδιο ισχύει για όποιον θεωρεί πως το ΚΚΕ και ο ΣΥΝ δεν είναι αστικά κόμματα …το ΚΚΕ έχει πάψει να είναι λαικό και επαναστατικό από την συνθήκη της Βάρκιζας και ύστερα ….ο Δεκέμβρης δεν είναι μακριά και οι εξεγερμένοι , που για το τιμημενο KKE… ήταν Πράκτορες της cia
Απριλίου 22, 2009 στις 8:51 μμ
σχολιαστης
Το ΚΚΕ δεν είναι αστικό κόμμα. Είναι σταλινικό απολίθωμα.
Καμία γάτα νεκρή. Εδώ πάμε να γλυτώσουμε τους χαμαιλέοντες, δε θα την πληρώσουν οι …γάτες.
Απριλίου 22, 2009 στις 9:55 μμ
Γιώργος Γκόνης
παιδιά δείτε τι έκαναν οι κρητικοί και συγκρίνετε με τα δικά μας αποτελέσματα (μόλις 1451 υπογραφές!!!)
http://www.ecocrete.gr/index.php?option=content&task=view&id=5957
Απριλίου 22, 2009 στις 10:07 μμ
ΘΥΜΩΜΕΝΗ
Δε θέλω ηττοπάθεια!!!
Απριλίου 23, 2009 στις 5:34 πμ
iakovos
Συνοπτικός για το φεστιβάλ ‘μηδέν’ δεν έχει καμιά σχέση με Καπετανιο….το επιμελητήριο Μεσσηνίας είναι απλώς χορηγός δεν έχει κανένα λόγο για το περιεχόμενο, στο όποιο προβάλλονται τα πάντα. Δυο παιδιά που είναι η ψυχή του φεστιβάλ από το μεράκι τους μπαίνουν κάθε χρόνο μέσα οικονομικά.
Σέβομαι τις διαφορετικές προσεγγίσεις δεν είμαι κανένας φωτεινός παντογνώστης για να έχω το αλάθητο κ να εκφράζομαι τέλεια ώστε να γίνομαι απόλυτα κατανοητός, αλλά λυπάμαι αυτούς που συνδιαλέγονται με το να ειρωνεύονται , συνεχώς επιτιθέμενοι κ ψάχνοντας συνεχώς θεωρίες συνομωσίας. Δεν παράγουμε τίποτα έτσι…
Για τα περί τοξικότητας (επιτέλους!)με κάλυψε ο Πανος….με συνθήματα περί πάλης των τάξεων δεν πάμε πουθενά παιδια….δεν είπαμε ότι δεν υπάρχουν, αλλά αυτά τα λέει το ΚΚΕ εδώ κ 50 χρόνια τα ιδία θα λέμε κ μείς. Εξάλλου έχει αλλάξει πλέον το σύστημα.
Σέβομαι Κώστα τις απόψεις σου κ τον τρόπο δράσης σου αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να περιοριστεί μόνο σ αυτά….με το να τραβάς τα άκρα δημιουργείς καινούργια κ δεν βγάζεις πουθενά απλώς έχεις πόλεμο με εχθρό άρτια εξοπλισμενο…Αν μπουν οι οικολόγοι πράσινοι στην ευρωβουλή ένα από τα πρώτα θέματα που θα φέρουν είναι η ΠΟΤΑ.
Αυτό που έλεγα για το φεστιβάλ του καπετάνιου κ ο Πάνος πήγε να το καλοπιάσει ήταν ακριβώς αυτό ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ τη φιέστα – με δικά τους έξοδα! Κ αυτό μπορεί να γίνει συντονισμενα….Ανταρτοπολεμος , έτσι πολεμάς ένα ανώτερο σε μέσα εχθρό.
Σαν Οικολόγοι Πράσινοι Μεσσηνίας ήδη έχουμε υπό διαμόρφωση ένα κείμενο για την ΠΟΤΑ. Θέλουμε συνεργασία κ βοήθεια ώστε να το τελειοποιήσουμε κ γιατί όχι να γίνει αργότερα ο κορμός για την προσφυγή μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Δεν είμαστε επαγγελματίες πολιτικοι….ειμαστε απλοί –πες ευαισθητοποιημένοι –πολίτες. Με την κουλτούρα που επικρατεί εδώ μέσα όμως πολύ προβληματίζομαι αν πρέπει να το βγάλουμε υπό συζήτηση
Επίσης πλην του Γιώργου Γκόνη θα ήθελα να ήξερα ποιος άλλος από αυτούς που σχολιάζουν διαμένει στην Μεσσηνία γιατί από τις απόψεις σας φαίνεται ότι δεν έχετε καμία ώσμωση με το Μεσσηνιακό λαό…
Αυτά….ευχομαι εποικοδομητικότερες κ όχι ατέρμονες συζητήσεις. Καλή κ η αντιπαράθεση αλλά να είναι καλοπροαίρετη κόσμια κ δημιουργική. Την καλημέρα μου….
Απριλίου 23, 2009 στις 8:36 πμ
σχολιαστης
“γιατί από τις απόψεις σας φαίνεται ότι δεν έχετε καμία ώσμωση με το Μεσσηνιακό λαό…”.
Iάκωβε, πες με σαφήνεια τις απόψεις σου εσύ που έχεις όσμωση με το Μεσσηνιακό λαό. Το ξέρουμε ότι δεν είσαστε επαγγελματίες πολιτικοί (απαιτεί και ψήφους ) , και αν είναι να κινδυνέψει το κείμενο που φτιάχνετε, μακριά απο μας μη σας ζημιώσουμε λόγω κουλτούρας.
Απριλίου 23, 2009 στις 8:37 πμ
σχολιαστης
Ως γενικό σχόλιο θεωρώ εντελώς απαράδεκτο να χαλάσουμε οποιαδήποτε εκδήλωση. Η ειρηνική εκδήλωση που έκαναν οι Ο-Π στην πλατεία της Πύλου άφησε καλές εντυπώσεις ακόμα και σε ανθρώπους με αντίθετες απόψεις. Τέτοια βήματα χρειάζονται και όχι παρεμπόδιση εκδηλώσεων. Και επίσης κάποια νομική βοήθεια για τρόπους αποτροπής.
Απριλίου 23, 2009 στις 12:08 μμ
iakovos
Διευκρινίσεις:
1) Δεν υποστηρίζω να καταστρέψουμε καμία εκδηλωση,απλα εννοούσα να προβάλουμε την δικιά μας αντίθετη οπτική μέσα στο δικό τους φεστιβάλ.
Κ αν μας κόψουν θα κάνουμε δικό μας παράλληλο, κάτι βέβαια που χρειάζεται φαντασία κ οργάνωση
2)Δεν είμαστε επαγγελματίες πολιτικοί κ ούτε φιλοδοξούμε με να γίνουμε, τουλάχιστον οι υπάρχοντες αυτή την στιγμή στο σχήμα
3)Δεν υποστηρίζω ότι διαθέτω εγώ την ώσμωση με τον Μεσσηνιακό κόσμο κ δεν την διαθέτουν οι υπόλοιποι. Απλά αυτά που γράφονται εδώ είναι ένα συνεχές κατηγορητήριο κατά της ΠΟΤΑ χωρίς αντίλογο κ χωρίς να λαμβάνουμε σοβαρά υποψιν τα πιστεύω της απλού κόσμου, αλλά κ αυτά που λεει ο καπετάνιος. Αν διάβασε κάποιος μόνο την καλύβα θα νόμιζε ότι στην Μεσσηνία γίνεται νέο Τσερνομπίλ (κλείνουμε κ 23 χρόνια). Την στιγμή που στην Μεσσηνία το 85% είναι υπέρ της ΠΟΤΑ…..Αυτά δυστυχώς…..
ΥΓ: Χρόνια πολλά κ καλά στον Γιώργο Γκόνη…. κ χωρίς ΠΟΤΑ γιατί υποπτεύομαι ότι είναι μπόμπες!!!
Απριλίου 23, 2009 στις 12:43 μμ
σχολιαστης
Μπορώ να πω με σιγουριά, ότι τίποτα δεν είναι πιο λανθασμένο απ’ το ότι δεν υπάρχει αντίλογος στο θέμα της ΠΟΤΑ. Παρουσιάσεις συνεντεύξεων του καπετάνιου και στελεχών της ΠΟΤΑ, σύνδεσμοι με διθυράμβους για την ΠΟΤΑ έχουν εμποδίσει το μονόλογο.
Ιάκωβε, το 85% του κόσμου ψηφίζει δικομματισμό. Η δημοκρατία λειτουργεί όταν οι μειοψηφούσες φωνές αντιμετωπίζονται με σεβασμό.
Σου θυμίζω ότι δεν καθαρογράφεται η απόφαση του ΣτΕ που λέει ότι το έργο παραβιάζει νόμους και κανόνες. Γιατί άραγε, λόγω του 85%;
Συνοπτικά, αυτά που γράφονται εδώ δίνουν και την άλλη άποψη χωρίς να κρύβουν τι λένε οι πολλοί.
Το κείμενο των Ο-Π, έχω την εντύπωση ότι ήταν καταπέλτης εναντίον της επένδυσης και εντελώς μέσα στο πνεύμα της καλύβας. Εκαναν και αυτοί λάθος; Τελικά αν κάναμε λάθος, πρέπει να γίνει η επένδυση που έχει τόσο μεγάλη λαική συναίνεση; Ναι ή ου;
Απριλίου 23, 2009 στις 2:05 μμ
iakovos
Βρε συ σχολιαστή είσαι ο Θεός της ίντριγκας…..υποκλίνομαι!
Που το πας που το φέρνεις κ ανακυκλώνουμε τα ίδια πράγματα απλά για να ιντριγκαριζόμαστε….είναι δυνατόν να με Ρώτας ναι ή ου?
Τι κάθομαι κ γράφω τόσο καιρό… μάλλον χάνω τον χρόνο μου.
Όλα αυτά που λες έχουν απαντηθεί κ το πιο αστείο ειναι οτι ξέρεις κ τις απαντήσεις, έχουμε πιστεύω κ πιο ουσιαστικά πράγματα να κάνουμε απο να καθόμαστε πάνω απο ένα υπολογιστή κ να χαλάμε τις καρδιές μας….
Για τα ποσοστά που ανέφερα πιο πάνω ξέχασα να πω ότι το 10% είναι αδιάφορο κ μόνο το 5% είναι κατά.
Βέβαια οι επαναστάσεις κ οι ανατροπές όπως λες κ συ μπορούν να ξεκινήσουν κ από το 1%…βλέπε ΟΠ αλλά ακόμα κ από έναν άνθρωπο χαρισματικό.
Αν σ ενδιαφέρει να εχουμε περαιτέρω διάλογο μπορούμε να επικοινωνουμε προσωπικά κ να μην ζαλίζουμε κ τους υπολοιπους το μαιλ μου είναι
odysseas96@yahoo.com
Αν θες στείλε μου κ το τηλ να σε πάρω εγώ, αλλιώς ισχύει το φαγοπότι που εχουμε πει…..τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμους!
Απριλίου 23, 2009 στις 5:19 μμ
σχολιαστης
Βρε συ Iάκωβε,
χαίρε,
Επειδή είσαι όλο μέσα στη γκρίνια για τον τρόπο που χειριζόμαστε στην καλύβα το θέμα της ΠΟΤΑ αν θέλεις απαντάς
1. Το κείμενο των Ο-Π, έχω την εντύπωση ότι ήταν καταπέλτης εναντίον της επένδυσης και εντελώς μέσα στο πνεύμα της καλύβας. Εκαναν και αυτοί λάθος;
2. Κάποιος που θα διάβαζε για το θέμα την καλύβα, θα έβρισκε τα επιχειρήματα του Καπετάνιου, ή όχι;
3. Χάνω πράγματι το χρόνο μου, λέγοντας τα αυτονόητα και προσπαθώντας να ερμηνεύσω τη στάση σου; Υποκλίνομαι στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζεις το θέμα.
Δεν μου φαίνεται η στάση σου να ωφελεί στο παραμικρό το θέμα. Ισως κάτι θέλεις να πεις αλλά δεν το λές καθαρά.
Φιλικά, σχολιαστης
Απριλίου 23, 2009 στις 5:57 μμ
iakovos
Δεν εχω κανενα παραπονο απο την καλυβα για την ΠΟΤΑ… αυτο θα ελειπε!
Αν τα συλλεξεις ολα αυτα που εχουν ειπωθει δεν υπαρχει πουθενα αλλου τοσο πλουσιο υλικο. Συνοπτικος δηλ θεωρω τεραστια την συμβολη της καλυβας στο θεμα αυτο. Φυσικα υπαρχουν πολλες αλλες φωνες με επειχηρηματα υπερ της ΠΟΤΑ τα οποια δεν ακουγονται εδω κ φυσικα δεν προκειται να τα μεταφερω εγω εδω γιατι ετοιμοι εισαστε να μου βγαλετε τ ονομα.
1) Εννοειται το κειμενο των ΟΠ ηταν κ το μοναδικο πολιτικου φορεα που ηταν καταπελτης για την ΠΟΤΑ κ φυσικα συμφωνω…. κ λιγα ειπε αν θες κ την γνωμη μου.
Εμεις προσπαθουμε να βγαλουμε κατι πιο εξειδικευμενο σαν ΟΠ Μεσσηνιας
2)Φυσικα κ μπορεις να βρεις τα επειχηρηματα του καπετανιου μεσω καποιον link στην καλυβα αλλα σ αυτα που πολλες φορες αντιπαραθέτονται εγω ξερω πολυ καλα τι θα μπορουσε να σας απαντησει ο καπετανιος….δεν υπαρχει καποιος υπερ του για να γινει διαλογος κ να τον στριμωξουμε στην γωνια για να δουμε τι θα μας πει.
3)Νομιζω οτι οι θεσεις μου ηταν ξεκαθαρες κ δεν χρειαζεται να τις λέω συνεχως.
Δεν ξερω αν η σταση μου ωφελει η οχι το θεμα …..αλλα αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι τιποτα δεν προκειται να γινει αν δεν σηκωθουμε απο τις καρεκλες μας κ τους υπολογιστες μας κ δεν αναλαβουμε δραση.
Αν το δεις λιγο απεξω ειναι τραγικο….
Ειμαστε καποιοι ανθρωποι εδω μεσα που συμφωνουμε απολυτα οτι ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΤΑ Κ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΦΑΡΑΩΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ κ ομως τρωγομαστε μεταξυ μας….αθανατοι Ελληνες!!!
Απριλίου 23, 2009 στις 6:19 μμ
σχολιαστης
Ιάκωβε, ιδού απόσπασμα απο προηγούμενο ποστ με απόψεις του επενδυτή
4. Τι λέει η πλευρά του ιδιοκτήτη για την απόφαση και τα σχέδια που έχει για τη Μεσσηνία
*Από την πλευρά της, η εταιρεία του καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλου ξεκαθαρίζει ότι τα έργα συνεχίζονται κανονικά, αφού πρόκειται μόνο για πληροφορίες και καμία σχετική απόφαση του ΣτΕ δεν έχει εκδοθεί.
Ωστόσο, ξεκαθαρίζει ότι αν κάποιες διατάξεις της νομοθεσίας εμφανίζουν πλημμέλειες, τότε η Πολιτεία οφείλει άμεσα να τις διορθώσει και να προχωρήσει η κατασκευή του έργου.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΤΕΜΕΣ ΑΕ έχει ως εξής: «Αναφερόμενοι στη φημολογία που αναπτύχθηκε σήμερα (10.1.2008 ) στον Τύπο σχετικά με απόψεις που διατυπώθηκαν σε διάσκεψη του Συμβουλίου Επικρατείας και που αφορούν στη συνταγματικότητα διατάξεων της σχετικής με τις ΠΟΤΑ νομοθεσίας και κατ’ ακολουθία ενδεχόμενης ακύρωσης εκ του λόγου αυτού της απαλλοτρίωσης στο τμήμα Ρωμανού της ΠΟΤΑ Μεσσηνίας (που αφορά δύο ιδιοκτήτες με έκταση 17,5 στρέμματα αθροιστικά επί των 1.300 συνολικά του τμήματος αυτού της ΠΟΤΑ), η εταιρεία μας έχει να σημειώσει τα εξής:
Κατ’ αρχήν δε γνωρίζουμε επίσημα τίποτα σχετικά με το θέμα, αφού οι διασκέψεις του ΣτΕ είναι μυστικές και δεν μπορούμε να έχουμε σαφή γνώμη για την πηγή, την αξιοπιστία, ή και την ακρίβεια των πληροφοριών που διέρρευσαν στον Τύπο. Το βέβαιο είναι ότι καμία σχετική απόφαση της ολομέλειας του ΣτΕ δεν έχει εκδοθεί.
Από την πλευρά μας συνεχίζουμε τις εργασίες υλοποίησης του προγράμματος της ΠΟΤΑ τηρώντας απόλυτα και κατά γράμμα την ισχύουσα νομοθεσία. Αν παρ’ ελπίδα κριθεί, με απόφαση του ΣτΕ, ότι κάποιες διατάξεις της νομοθεσίας εμφανίζουν πλημμέλειες, πιστεύουμε ότι η διοίκηση θα προβεί έγκαιρα στις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να μην καθυστερήσει η υλοποίηση του έργου».
*Με εμφανή τα σημάδια της πικρίας αλλά χωρίς να θέλει να αναφερθεί σε αυτά, εμφανίσθηκε χθες ο καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος όταν ρωτήθηκε για τα προβλήματα που κατά καιρούς έχουν παρουσιασθεί στην προώθηση των έργων της ΠΟΤΑ.
Ο κ. καπετάν Βασίλης επιβεβαίωσε ότι μέσα στο 2009 αναμένεται να λειτουργήσει έστω το ένα ολοκληρωμένο ξενοδοχείο και να υποδεχτεί τους πρώτους τουρίστες.
Πάντως, δήλωσε ικανοποιημένος που αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά το έργο αυτό, σημειώνοντας: «Αν έχεις ονειρευτεί ένα σπιτάκι, το χάιδεψες, το πάλεψες και μετά το βλέπεις να πραγματοποιείται, δεν το χαίρεσαι; Εγώ που έκανα όλο αυτό τον αγώνα, αγόρασα 1.280 ιδιοκτησίες, που πέρασα όλα αυτά, πώς να μην το χαίρομαι».
Ωστόσο, στην ερώτηση αν αισθάνεται πικρία για τα όποια προβλήματα κατά καιρούς παρουσιάζονται, ο καπετάν Βασίλης απάντησε: «Αυτή είναι η Ελλάδα, με τα καλά της και τα κακά της. Εγώ, δηλαδή, παρ’ όλα τα προβλήματα, δε θα την άλλαζα. Πρέπει αρχικά να τη δεχτούμε όπως είναι και μετά όλοι μαζί να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε τα στραβά. Είναι αλήθεια ότι έχω περάσει πολλές πίκρες και προβλήματα για κάτι το οποίο οικονομικά δεν είναι καλή δουλειά. Αν ήθελα να μεγιστοποιήσω τα κέρδη μου, θα είχα βάλει 20 μεσίτες σε όλη την Ελλάδα και θα έλεγα: όπου πουλιέται ένα αρτιμελές οικόπεδο και είναι ευκαιρία αγοράστε το. Αν μπορεί κάποιος, ας μου βρει να έχω αγοράσει ένα οικόπεδο, εκτός από την Αίγινα που μένω, τα πατρικά μου στο Διαβολίτσι και την ΠΟΤΑ; Την εποχή που η Μύκονος, η Πάρος, είχαν μια δεκάρα, δεν αγόρασα πουθενά. Γιατί είχα ένα όνειρο και είναι ωραίο το όνειρο αυτό. Μετά από 50 χρόνια κανείς δε θα σκέφτεται αν υπήρξε ένας Κωνσταντακόπουλος μεγαλοεφοπλιστής κ.λπ. Αν βοηθήσω, όμως, να μπει σε ένα διαφορετικό δρόμο η Μεσσηνία, σχετικά με τον τουρισμό, αυτό θα είναι επιτυχία. Είναι ευθύνη όλων, όμως, να μη χαλάσει η Μεσσηνία. Είχε την τύχη μέχρι τώρα να μην αναπτυχθεί άναρχα. Η Μεσσηνία μπορεί να παραμείνει πανέμορφη και να έχουμε και τουρισμό».
*Το 2009 η “Costa Navarino”, ο νέος πολυτελής προορισμός που δημιουργείται στην Περιοχή Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης (ΠΟΤΑ) Μεσσηνίας, θα είναι σε θέση να υποδεχτεί τους πρώτους του τουρίστες. Αυτό δήλωσε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ΤΕΜΕΣ, Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, σε συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους αθηναϊκών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
Ο κ. Κωνσταντακόπουλος είπε ότι μετά την αποπεράτωση του έργου, στα τουριστικά συγκροτήματα θα εργαστούν περισσότερα από 1.500 άτομα – ενώ στόχος παραμένει η 12μηνη λειτουργία των μονάδων. Σήμερα απασχολούνται πάνω από 2.500 εργαζόμενοι για την υλοποίηση της επένδυσης, συμπλήρωσε. Μιλώντας για τα έργα προστασίας του περιβάλλοντος, ο κ. Κωνσταντακόπουλος μεταξύ άλλων είπε ότι πάνω απο 4.500 ελιές μεταφυτεύτηκαν εντός της ιδιόκτητης επιφάνειας, ενώ πρωτοποριακές μέθοδοι εφαρμόστηκαν στα συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας. Σε ό,τι αφορά τη χρήση του νερού, η εταιρεία πιέζει προς την κατεύθυνση της χρήσης του ανακυκλώμενου νερού για αρδευτικούς σκοπούς.
Ηδη πραγματοποιεί μελέτη, σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, για την ποιότητα και διαχείριση του νερού στην περιοχή της Μεσσηνίας.
Το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ) αναφέρει την είδηση ως εξής: Στην τελική ευθεία της υλοποίησης βρίσκεται μια από τις μεγαλύτερες τουριστικές επενδύσεις ελληνικών κεφαλαίων, ύψους 550 εκατ. ευρώ, στην ΠΟΤΑ Μεσσηνίας. Πρόκειται για την επένδυση “Costa Navarino” της εταιρίας ΤΕΜΕΣ του εφοπλιστή Βασίλη Κωνσταντακόπουλου, η οποία, όπως ανέφερε σήμερα (σ.σ. χθες) ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, το 2009 θα είναι σε θέσει να υποδεχτεί τους πρώτους τουρίστες.
Η “Costa Navarino” είναι ένας νέος πολυτελής προορισμός στην Μεσόγειο, σε μια έκταση 10.000 στρεμμάτων. Είναι μια καταπράσινη περιοχή με λόφους και βουνά, που πλαισιώνεται
από προστατευμένους κολπίσκους, μαγευτικές παραλίες και κοιλάδες με ελαιόδεντρα και αμπελώνες. Το συγκρότημα “Navarino Dunes” αναπτύσσεται σε μία περιοχή έκτασης 1.300 στρεμμάτων με παραθαλάσσια πρόσοψη ενός χιλιομέτρου αμμώδους παραλίας στο Ιόνιο Πέλαγος. Τα δύο resort hotels στο “Navarino Dunes” (”Romanos Navarino Dunes Resort, The Luxury Collection” και “Westin Navarino Dunes Resort”) που θα είναι διαμορφωμένα σε συγκροτήματα με βίλες, βρίσκονται κοντά στις πόλεις της Πύλου, Χώρας και Γαργαλιάνων, περίπου μισή ώρα από το διεθνές αεροδρόμιο της Καλαμάτας και με οδική πρόσβαση από την Αθήνα.
Το “Romanos Navarino Dunes Resort, The Luxury Collection” θα περιλαμβάνει 321 πολυτελή δωμάτια και σουίτες με 142 ιδιωτικές πισίνες, καθώς και πολλές κοινόχρηστες πισίνες. Το “Westin Navarino Dunes Resort” θα διαθέτει 445 δωμάτια πολυτελείας και σουίτες με 123 ιδιωτικές πισίνες, καθώς και πολλές κοινόχρηστες πισίνες. ["ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" 08/04/2008]
*από παλιότερή επιστολή του Καπετάνιου που δημοσιεύθηκε στην «Ελευθεροτυπία», ως απάντηση σε επιστολή του κ. Γκόνη
…ο νόμος μου έδινε το δικαίωμα να απαλλοτριώσω πάνω από 200 στρέμματα στην περιοχή αυτή, και αντί αυτού, εάν αναγκαζόμουνα (λόγω παράλογων απαιτήσεων), θα απαλλοτρίωνα γύρω στα 50-60 στρέμματα πολύ μακριά από την θάλασσα, προκειμένου να γίνει σωστό το γκολφ, Σήμερα τελικά, εάν δεν αλλάξει κάτι άλλο, θα πάνε για απαλλοτρίωση μόνο 53 στρέμματα,
Ο,ΤΙ ΕΤΑΞΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ και ελπίζω πολύ σύντομα. Τους λόγους της καθυστερήσεως, που δεν εξαρτώνται από εμένα, θα τους μάθετε όπως και όλοι στη Μεσσηνία, όταν εγώ κρίνω ότι είναι ο χρόνος να τους πω. Οι νομοθεσίες που αναφέρετε έγιναν για τις ΠΟΤΑ γενικά και όχι για τη δική μου. Αλήθεια, αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί ενώ υπάρχει τόσο «ευεργετική» νομοθεσία για τις ΠΟΤΑ δεν δημιουργήθηκαν άλλες στην Ελλάδα; Γιατί απ’ ό,τι γνωρίζω δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον. Τους λόγους θα τους μάθετε όταν έρθει η ώρα. Τη γη που «μάζεψα» σε δύο δεκαετίες την πλήρωσα, και την πλήρωσα ακριβά, από πολλές εκατοντάδες ιδιοκτήτες, με υπομονή και επιμονή στο όνειρό μου, και όχι τάζοντας τον Παράδεισο όπως λέτε. Αυτό θα φανεί όταν γίνει.
Εσείς και ορισμένοι άλλοι από την «παρέα» σας πιθανόν όλα να τα βλέπετε «γύρω από την οικονόμα». Αναλογιστήκατε ποτέ εάν αντί για τις συγκεκριμένες περιοχές που οριοθετήθηκαν για να πραγματοποιηθεί το όνειρο για τη Μεσσηνία, που ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια όπως λέτε, να είχα βάλει μεσίτες στη Μεσσηνία και σε όλη την Ελλάδα να αγοράζω οικόπεδα παραλιακά σε ευκαιρίες που πάντα υπάρχουν (σπουδές, αρρώστιες, παντρειές) με τα λεφτά στο χέρι, πόσο θα έκανε σήμερα αυτή η περιουσία, αντί να πληρώνω τις τιμές που πλήρωνα για να αποκτήσω αυτή τη γη.
…Ευχαριστώ για την μεγαλοψυχία σας που μου καταλογίζετε ευθύνες για το μαρασμό μόνον της Δυτικής Μεσσηνίας και όχι για την ανατολική και γιατί όχι για όλη την Ελλάδα. Για όλα φταίει η ΠΟΤΑ και ο Καπετάνιος.
…Στο ερώτημα σας ποιος βρίσκεται πίσω από την ΤΕΜΕΣ απαντώ, ΜΟΝΟ εγώ και τα παιδιά μου, και αυτό είναι εύκολο να το διαπιστώσει κανείς κάνοντας μια έρευνα στα υποθηκοφυλακεία των περιοχών που αναπτύσσεται η ΠΟΤΑ. Οι περιουσίες σήμερα είναι στο όνομά μου ή σε εταιρείες δικές μου και των παιδιών μου και δεν υπάρχει ούτε ένα στρέμμα με υποθήκη ή έστω προσημείωση, που αυτό δηλώνει κάτι. Και δηλώνω, για να σταματήσει αυτή η βρώμικη ιστορία, ότι μέχρι την αποπεράτωση της πρώτης φάσεως η οποία θα λειτουργήσει το αργότερο το 2008, εάν κάποιος αποδείξει ότι έστω 1% από την ΤΕΜΕΣ (ιδιοκτήτρια της επένδυσης αυτής) δεν ανήκει σ’ εμένα και στην οικογένειά μου θα του την χαρίσω.
Μόνο τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχω πραγματοποιήσει, σε άλλους τομείς της δραστηριότητάς μου, επενδύσεις πενταπλάσιες του συνολικού προϋπολογισμού της ΠΟΤΑ. Συνεπώς, εκτός από τη θέληση, έχω και την οικονομική δυνατότητα να πραγματοποιήσω το όνειρό μου για τη Μεσσηνία. Και θα το πραγματοποιήσω εγώ ή εάν ο Θεός αποφασίσει διαφορετικά ο Αχιλλέας.
…Τελειώνοντας θα ήθελα να βεβαιώσω ότι ο πολύχρονος αγώνας μου αφορά και τους «μισθωτούς ΠΟΛΙΤΕΣ», όπως υπογράφετε τον τίτλο σας, αλλά κυρίως αυτούς που δεν έχουν δουλειά, ώστε να μην αναγκάζονται (όπως εγώ που έφυγα στα 13 χρόνια μου) να φύγουν από την όμορφη Μεσσηνία με συνέπεια να μαραζώνουν και αυτοί αλλά και η όμορφη ιδιαίτερη πατρίδα μας.
Όσο για τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες, ίσως κάποτε αναγκασθώ να μιλήσω και τότε θα διαπιστώσει ο καθένας ποιος είναι ποιος.
*…κι έχει ξεκινήσει μια δαιδαλώδη προσπάθεια μεταφύτευσης χιλιάδων ελαιόδεντρων, προκειμένου να τα διαφυλάξει.
Πρόκειται για μια ιδιωτική πρωτοβουλία πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα. Τεσσερισήμισι χιλιάδες ελαιόδεντρα και χίλια οπωροφόρα δέντρα απομακρύνθηκαν προσωρινά από την Costa Navarino και φυτεύτηκαν σε παρακείμενες εκτάσεις για τις ανάγκες υλοποίησης της πρώτης φάσης του έργου. Τα δέντρα αυτά σήμερα μεταφυτεύονται στις τελικές τους θέσεις εντός της Costa Navarino. Με το μοναδικό αυτό έργο μεταφοράς και μεταφύτευσης διατηρείται αναλλοίωτο το μεσσηνιακό τοπίο, με την ελιά να πρωταγωνιστεί στην περιοχή. Η δαπάνη μεταφύτευσης κάθε ελαιόδεντρου μπορεί να ξεπεράσει τα 400 ευρώκαι η διαδικασία απαιτεί τη συντονισμένη προσπάθεια εξειδικευμένου προσωπικού, που αποτελείται από γεωπόνους, τοπογράφους μηχανικούς, αρχιτέκτονες τοπίου, μηχανολόγους, αλλά και χειριστές εξειδικευμένων μηχανημάτων εκσκαφής. Το εν λόγω εγχείρημα αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία της ΤΕΜΕΣ για το περιβάλλον και είναι ενδεικτικό σε ό,τι αφορά την προώθηση κατάλληλων δράσεων που θα διαφυλάξουν και θα αναδείξουν τη φυσική ομορφιά και την ιστορική κληρονομιά της Μεσσηνίας.
Η Costa Navarino αναμένεται να αποτελέσει μοντέλο αειφορικής προσέγγισης τουριστικής ανάπτυξης, καθώς υπόκειται σε ιδιαίτερα αυστηρούς και απαιτητικούς περιβαλλοντικούς όρους, ενώ α ν α λ α μ β ά ν ε ι εθελοντικές φιλοπεριβαλλοντικές δράσεις που προστατεύουν το οικοσύστημα και διασφαλίζουν τη διατήρηση της βιοποικιλότητας της μεσσηνιακής γης.
[Από την εφημερίδα «Ημερησία»] “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” 16/04/2008
Απριλίου 23, 2009 στις 11:29 μμ
iakovos
Τα ξερω φιλε μου…εχουν αναπαραχθει ουκ ολιγες φορες απο τα τοπικα ΜΜΕ…
Οπως ξερω κ για την μεταφυτευση των ελαιοδεντρων….
Μεταφυτευθηκαν ακριβως μαζι με τα μπαζα απο τις ανασκαφες, τωρα αν μεταφυτευθηκαν οριζοντια κ σε κομματια κ οχι καθετα αυτο ειναι λεπτομερεια(λες να μην πιασουν?)
Οπως ξερω κ για την επιτομη της ηπιας αναπτυξης που σεβεται το Μεσσηνιακο τοπιο….μια αεροφωτογραφια θα σε πεισει….τριωροφα τσιμεντενια κτιρια το ενα πανω στο αλλο κ το γκαζον του γκολγ μια τεραστια τρυπα-παραφωνια στο Μεσσηνιακο τοπιο…Οπως ξερω κ αλλα πολλα που τα γνωριζεις κ συ πιθανον καλυτερα απο μενα…
Αλλα ειπαμε θελουμε δραση κ οχι μονο φιλολογια….καλο βραδυ
Απριλίου 24, 2009 στις 2:01 πμ
Κώστας (όχι ο PYLOS)
Ιάκωβε: οι διαφωνίες είναι πραγματική υγεία. Αν συμφωνούσαμε μαζί σου …θα ήμασταν όλοι στους Οικολόγους Πράσινους. Ο καθένας (καλώς για μένα) κουβαλάει την προσωπική του ιστορία. Εγώ ας πούμε σε ζητήματα φεστιβάλ και ότι έχει να κάνει με διαγωνισμούς τέχνης ή η οποιαδήποτε εμπορευματοποίηση της έκφρασης με βρίσκει αντίθετο, και αυτό δεν μπορεί να αλλάξει με μια υποτιθέμενη συζήτηση μέσα από ένα blog.
Εγώ ας πούμε …θεωρώ ότι η κοινωνία μας είναι ταξική. Δεν μπορείς να με συγκρίνεις με το ΚΚΕ ούτε με τον ΣΥΝ γιατί πολύ απλά διαφωνώ σε ΑΞΙΑΚΑ ζητήματα και με τους δυο. Επίσης είναι άδικο να κρίνεις το πώς μιλάμε κάποιοι με τους ντόπιους. Ή να προσπαθείς να μας κατατάξεις σε αντικοινωνικά αυτιστικά ΚΝΙτάκια. Μιλάμε με τον κόσμο σε καφενεία, σε παρεμβάσεις, και μιλάμε στην γλώσσα τους. Μια γλώσσα που αν θες να το πιστέψεις: την γνωρίζουμε. Έχουμε πολλούς κώδικες επικοινωνίας. Έχουμε συμμετάσχει σε λαϊκές συνελεύσεις, σε κινήσεις κατοίκων για τα σκουπίδια κτλ. Είναι πράγματι βιαστικό να κρίνεις χωρίς να έχεις ιδέα το ποιοι είμαστε και το τι κάνουμε…
Εμένα προσωπικά η εξέγερση του Δεκέμβρη μου άλλαξε τη ζωή. Αυτή η κοινωνική αναταραχή ένα πράγμα με δίδαξε:
Να λειτουργούμε ε υ έ λ ι κ τ α και π ο λ ύ μ ο ρ φ α.
· Ως προς το ευέλικτα εννοώ το να μπορείς να συμμετέχεις από λαϊκές συνελεύσεις γειτονιάς μέχρι συνελεύσεις ή κουβέντες για την απελευθέρωση της τέχνης από το εμπόριο ή για την ανασφάλιστη εργασία. Και να μιλάς με απλές νοικοκυρές ή μαθητές οι οποίοι το πιο πολιτικό που έχουν να σου πουν είναι ότι οι ζωές τους είναι σκατά…. ….μέχρι πολιτικοποιημένους που σου λεν π.χ. το πώς θα μπορούσαμε να οργανωθούμε σαν κίνημα ….ή ακόμα να μιλάς με ΚουΚουέδες που σου προσάπτουν ότι είσαι προβοκάτορας και πράκτορας των Αμερικάνων….
ΑΥΤΟ για μένα λέγεται ΕΥΕΛΙΞΙΑ με την έννοια ότι υπάρχουν χιλιάδες μέτωπα (ως προς τη σύνθεση του κόσμου) αντιπαράθεσης με την κυριαρχία. Πρέπει όσο μπορούμε να έχουμε την δυνατότητα να συμμετέχουμε σε αυτά και αν όχι, τουλάχιστον να τα σεβόμαστε σαν διαφορετικές μονάδες έκφρασης – δράσης κτλ. Εννοείται ότι για να είσαι ευέλικτος θα πρέπει να μιλάς αλλιώς σε μια νοικοκυρά, αλλιώς σε έναν μαρξιστή κι αλλιώς σε έναν χουλιγκάνο που του αρέσει να τα σπάει…
· Ως προς το πολύμορφα εννοώ τους τρόπους δράσης ή έκρασης που ετεροκαθορίζονται μέχρι ενός σημείου από τη σύνθεση. Μπορείς δηλ. να φτιάχνεις ανά πάσα στιγμή μία αφίσα ή μια ζωγραφιά ή ένα οδόφραγμα ή ένα βίντεο ή ότι άλλο θέλεις. Εγώ ΔΕΝ στέλνω βίντεο σε φεστιβάλ. Απλά προτιμώ άλλους τρόπους. Κάποιος που στέλνει δεν είναι εχθρός ούτε θα τον κατηγορήσω. Έχω φίλους που στέλνουν στη Δράμα, ταινίες μικρού μήκους κατ’ εξακολούθηση. Διαφωνώ μαζί τους και έντονα κάποιες φορές αλλά συνεχίζουν να είναι φίλοι μου και κάνουμε πράγματα από κοινού.
για παράγειγμα …εγώ δεν έχω μαζέψει ποτέ υπογραφές. Είμαι άλλης λογικής. Την ΚΙΝΩ όμως τη σέβομαι γι αυτά που έχει κάνει. Θεωρώ ότι είναι κομμάτι αγώνα το να μαζεύει κάποιος υπογραφές.
Όσον αφορά τώρα την ΠΟΤΑ, εμένα με εκφράζει απόλυτα η αφίσα που είχε κολληθεί πέρσι στην Πυλία και έλεγε «Όλοι οι καριόληδες μία εταιρία». Τα γήπεδα γκολφ και οι πολυτελές κλίνες του Κωνσταντακόπουλου είναι εξ ορισμού εχθρικά για μένα γιατί απευθύνονται σε 1 συγκεκριμένο κοινωνικό κομμάτι: τους φραγγάτους και τους biasness man. Το γεγονός ότι χτίζεται πάνω σε παραλίες καταστρέφοντας τον υδροφόρο ορίζοντα κτλ κτλ …λίγο – πολύ γνωστά σε όλους μας εδώ μέσα, δεν το κάνει αποκλειστικά οικολογικό. Δεν το απομονώνει από το πολιτικό. Για μένα ας πούμε στη σκέψη ό,τι κλέβουν(με γεωτρήσεις) το νερό για τα γήπεδα γκολφ και τις πισίνες (ενώ ήδη φέτος στην Πύλο έκλειναν το νερό 8 ώρες το βράδυ για οικονομία) ….μου γυρνάει το μυαλό ανάποδα. Γιατί υπάρχουν από την άλλη αγρότες ηλικιωμένοι που δεν θα χουν στο μέλλον νερό για να πλυθούν όταν γυρνάν τον Αύγουστο κουρασμένοι από τον τρύγο. Αυτό το ζήτημα (του νερού) εμπεριέχει και το οικολογικό γιατί φτιάχνοντας τεχνητές λίμνες, επεμβαίνεις βίαια στη φύση και αυτό κάποια μέρα θα σου γυρίσει μπούμερανκ. Αλλά το άλλο με πονάει πιο πολύ.
Ένα τελευταίο σαν πληροφορία…
έχουν βγει 2 κείμενα κατά της ΠΟΤΑ που μοιράστηκαν κάτω. Μία αφίσα που ανέφερα και πριν. Έχουν πεταχτεί χιλιάδες τρικάκια καθώς και έχουν γραφτεί συνθήματα σε τοίχους. Επίσης έχει γίνει και παρέμβαση με το παραπάνω υλικό σε συναυλία που έγινε στην Καλαμάτα και είχε θέμα τις φωτιές του 2007. Το άλλο που έχει σημασία είναι ότι τα άτομα που έκαναν αυτήν την καμπάνια ενάντια στην ΠΟΤΑ(καλοκαίρι 08’) ζουν στην Αθήνα και αυτό το σέβομαι …γιατί ο άλλος το κάνει κατά την διάρκεια των διακοπών του μέσα στον Αύγουστο, μια νεκρή σχεδόν πολιτικά περίοδος για όλη την Ελλάδα. Από την άλλη αυτό έχει ένα τεράστιο μείων: είναι φωτοβολίδα… Αν δεν ζεις σε κάποιο μέρος ΔΕΝ μπορείς να κάνεις σοβαρή δουλειά …με συνέπεια και συνέχεια, ώστε να δημιουργήσεις εστία πραγματικής αντίστασης….
Υ.Γ: Ιάκωβε, Πάνο, Σχολιαστή …αν θέλετε να συζητήσουμε για κοινή δράση – παρέμβαση, μπορούμε να πιούμε έναν καφέ… είτε στην Καλαμάτα είτε στην Αθήνα. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα blog είναι ακατάλληλο μέρος για τέτοιες κουβέντες.
Με φιλική διάθεση …Κώστας (όχι ο PYLOS)
Απριλίου 24, 2009 στις 3:12 πμ
bioannis
Τι να σου πω φίλε μου Κώστα (όχι ο PYLOS) αυτό με την ευελιξία με τάραξε συθέμελα. Ειδικά επειδή σου αρέσει “η αφίσα που είχε κολληθεί πέρσι στην Πυλία και έλεγε «Όλοι οι καριόληδες μία εταιρία».
Ευελιξία φίλε μου δεν είναι να κάνεις κατήχηση στις νοικοκυρές μιλώντας τάχα στη γλώσσα τους. Αυτό στην καλύτρερη περίπτωση είναι υποκρισία και στη χειρότερη είναι φτωχομπινεδιάρικος Κουκουεδισμός … αν με εννοείς.
Ευελιξία είναι να μπορείς να καταλάβεις τι σου στείνει ο αντίπαλος και να τον ανατρέπεις με τη δική του δύναμη. Όπως στο ζίου ζίτσου. Η αλήθεια δεν θέλει πολλές τζιριτζάντζουλες. Το μόνο που θέλει είναι φαντασία και διάκριση φίλων και εχθρών. Πράγματα που τα ανακαλύπτεις σιγά-σιγά, γιατί άμα τρέχεις ξεσπάς στις βιτρίνες και το μπάχαλο. Δεν είναι εξ’ ορισμού κακό να ξεσπάς την οργή σου κάπου. Το κακό είναι να το θεωρείς επαναστατική πράξη και το μόνο που βγάζει αποτελέσματα. Εκεί γίνεσαι όχι μόνο ρόμπα αλλά και το άλλοθι για οπισθωδρόμηση.
Αλλά τι σου λέω ;;; Και εγώ στην ηλικία σου τέτοιες μαλακίες πίστευα (πολύ περισσότερες και μεγαλύτερες μάλιστα…). Αλλά γιατί γ@@ω τη βαγγελίστρα μου από τα ίδια σκατά που πάτησε η λεγόμενη γενιά του πολυτεχνείου να πατάνε και σημερινοί νέοι ; Ποιός γα@@@νος κανόνας το λέει αυτό ; Και τέλος, γιατί πρέπει να το βουλώνω κάθε φορά που η γενιά σας λέει και κάνει τις ίδιες με μένα μαλακίες ; Επειδή είμαι μεγάλος με γυαλιά και όλο φοβάμαι το αύριο ; Στα απιδιά που ξεγυμνώθηκαν στην ΓΑΔΑ, τα παιδιά που έδιναν λουλούδια στους μπάτσους … αυτά με κάνουν και αισιοδοξώ οτι κάτι καλύτερο πάει να γίνει.
Απριλίου 24, 2009 στις 8:36 πμ
σχολιαστης
Kώστα, το καλύτερο σύνθημα ήταν
http://panosz.files.wordpress.com/2008/08/pilia21august2008b-212.jpg?w=500&h=375
http://panosz.wordpress.com/2008/08/23/gialova-14/
Βιο, ο Κώστας θα σου έλεγε “άσε με να κάνω λάθος, μην παριστάνεις το θεό”
Απριλίου 24, 2009 στις 9:05 πμ
σχολιαστης
Λέει ο Ιάκωβος “Αλλα ειπαμε θελουμε δραση κ οχι μονο φιλολογια”.
θα περιμένουμε με ενδιαφέρον.
Είπε επίσης
“Φυσικα υπαρχουν πολλες αλλες φωνες με επειχηρηματα υπερ της ΠΟΤΑ τα οποια δεν ακουγονται εδω κ φυσικα δεν προκειται να τα μεταφερω εγω εδω γιατι ετοιμοι εισαστε να μου βγαλετε τ ονομα.”
Γράψε οτιδήποτε δεν ακούγεται εδώ, και είναι υπέρ της ΠΟΤΑ. Γράψε ελεύθερα. Το είπες τόσες φορές που οφείλεις στα πλαίσια της καλής πίστης που πρέπει να επικρατεί στο διάλογο να γράψεις 1,2,3,4 επιχειρήματα που δεν είναι γνωστά σε μας.
Απριλίου 24, 2009 στις 9:20 πμ
Πάνος
Κώστας:
“Αν δεν ζεις σε κάποιο μέρος ΔΕΝ μπορείς να κάνεις σοβαρή δουλειά …με συνέπεια και συνέχεια, ώστε να δημιουργήσεις εστία πραγματικής αντίστασης….”
Αυτό το λέω από την πρώτη στιγμή!
Δυστυχώς πολλοί από εμάς παραείμαστε μακριά – στη Θεσσαλονίκη ή και εκτός Ελλάδος. Η Μεσσηνία μας βλέπει λίγες μέρες το καλοκαίρι.
*
Κώστα, μου άρεσε η διάθεση να μοιραστείς μαζί μας τις σκέψεις σου. Εγώ αποφεύγω να κάνω το δάσκαλο, έχοντας πλήρη επίγνωση ότι (από πολιτική άποψη) τα έχω κάνει σκατά – όπως και όλοι όσοι πλησιάζουμε τα πενήντα. Να είσαι καλά και να την ψάχνεις!
Απριλίου 24, 2009 στις 9:55 πμ
A
BIO “Επειδή είμαι μεγάλος με γυαλιά και όλο φοβάμαι το αύριο ; Στα απιδιά που ξεγυμνώθηκαν στην ΓΑΔΑ, τα παιδιά που έδιναν λουλούδια στους μπάτσους … αυτά με κάνουν και αισιοδοξώ οτι κάτι καλύτερο πάει να γίνει.”
Ωραια εσυ αντε μοιρασε λουλουδια στον Κωνσταντακοπουλο η κανε του στριπτιζ!!!! Σε λιγο θα μας πεις να παμε να κανουμε και καμια μουγγη διαμαρτηρια οπως τοτε που καψανε ολη την Ελλαδα!!!!! Οι bloggers ετοιμαζουν τις καλυτερες διαμαρτυριες τι να πω!!!! Ετσι γινεσαι εσυ πιο αισιοδοξος????
Ολοι μαζι και ο καθενας με τις παρεμβασεις του!!!!
Υ.Γ. Εχει τελικα δικιο ο Κωστας που λεει πως αυτες οι κουβεντες δεν γινονται μεσα απο μπλογκς!!!!
Απριλίου 24, 2009 στις 10:10 πμ
Πάνος
Α,
και ναι και όχι: Η συζήτηση στα μπλογκ είναι σαν τα …προκαταρκτικά. Απαραίτητη, δηλαδή, για να φτιαχτεί κατάσταση. Μετά, απαιτείται ιδιωτικότητα…
Απριλίου 24, 2009 στις 10:15 πμ
σχολιαστης
A, οι κουβέντες μπορεί να γίνουν παντού αν έχει να κάνει με απόψεις. Ισα ίσα σου δίνει την ευκαιρία να δεις τι λένε οι άλλοι. Ειδικά εμεις που είμαστε μακριά.
Απριλίου 24, 2009 στις 10:55 πμ
ΘΥΜΩΜΕΝΗ
Δηλαδή τόσο καιρό, τι κάνουμε δεν κουβεντιάζουμε ;
Απριλίου 24, 2009 στις 11:14 πμ
σχολιαστης
Εξαντλητικά!!!
Απριλίου 24, 2009 στις 11:34 πμ
Πάνος
Και όχι μόνο: πέρα από τις συζητήσεις έχει μεγάλη αξία η αλληλο-ενημέρωση, αλλά και η ενημέρωση ενός μικρού έστω αριθμού ανθρώπων που παρακολουθεί αυτά τα ποστ.
Τα θέματα της πρακτικής δράσης ξεφεύγουν από τα όρια των μπλογκ – και προϋποθέτουν το …επιτόπου!
Απριλίου 24, 2009 στις 12:53 μμ
A
Μα γι αυτα τα θεματα πρακτικης δρασης λεμε πως δεν πρεπει να γινονται μεσα απ τα blogs!!!!
Απριλίου 24, 2009 στις 1:29 μμ
iakovos
Κώστα(οχι ο Πύλος) το μαιλ μου ειναι odysseas96@yahoo.com
Στειλε μου κ το δικο σου να επικοινωνησουμε κ οποιος αλλος φυσικα το επιθυμει…Καλαματα ή Αθήνα για ενα καφεδακι οπως εύστοχα ειπες ν ανταλαξουμε αποψεις να σου δειξω κ το κείμενο που ετοιμαζουμε για την ΠΟΤΑ κ ειμαι σιγουρος οτι ετσι οπως ειναι αυτη την στιγμη θα το υπεγραφες κ με τα δυο χερια!!! Πανος κ σχολιαστης ειναι πολυ μακρυα για να μπορουν να παραβρεθουν αλλα εχουν κανει κ αυτοι με τα μεσα που διαθετουν περαν του δεοντος δουλεια για το συγκεκριμενο θεμα. Περιμενω….
Απριλίου 24, 2009 στις 2:10 μμ
Κώστας (όχι ο PYLOS)
Bioanni:
· 1ον: Το γεγονός ότι είσαι μεγαλύτερος ή ότι είσαι της γενιάς του πολυτεχνείου δεν σου δίνει το δικαίωμα να μου απευθύνεσαι με αυτό τον τρόπο. Εσύ μπορεί να έκανες μαλακίες στα νιάτα σου. Μπορεί να έκανες το Λαλιώτη υπουργό, την Δαμανάκη (που της έδιναν το μικρόφωνο του σταθμού για να μην τους ζαλίζει τα αρχίδια) κομματικό στέλεχος κοκ. Εγώ δεν έχω τίποτα επαναστατόσημα. Δεν είμαι και κάνα πιτσιρίκι όμως που διάβασε Μαρξ και την άκουσε. Συμμετέχω ενεργά στα πράγματα με ομάδες, συνελεύσεις κτλ εδώ και 10 χρόνια. Συμμετείχα και στο Δεκέμβρη με πολύμορφες δράσεις, όπως και τα παιδιά σου, όπως και άνθρωποι μεγαλύτεροι από εσένα που βρίσκονταν στο δρόμο. Συμμετείχαν και τέτοιοι άνθρωποι στην εξέγερση και δεν είχαν να μας δώσουν καμία ειδική συνταγή για το πώς γίνονται τα πράγματα, σε αντίθεση με σένα που ενδεχομένως σύμφωνα με το υφάκι σου, πρέπει να κρύβεις την συνταγή για την επανάσταση στην κωλότσεπη.
· 2ον: «Ευελιξία φίλε μου δεν είναι να κάνεις κατήχηση στις νοικοκυρές μιλώντας τάχα στη γλώσσα τους. Αυτό στην καλύτρερη περίπτωση είναι υποκρισία και στη χειρότερη είναι φτωχομπινεδιάρικος Κουκουεδισμός … αν με εννοείς.» ….Αυτό σχετικά με την γλώσσα ειπώθηκε από εμένα γιατί ο Ιάκωβος θεωρούσε ότι δεν πρέπει να χουμε καμία σχέση με τους κατοίκους της Μεσσηνίας και ότι είμαστε τίποτα τύποι που μιλάμε ΞΥΛΙΝΑ. Αντικοινωνικά ΚΝΙτάκια δλδ. Αν εσύ βλέπεις κατήχηση. Τι να πω? Δεν είμαστε ξυπνητήρια εμείς. Δεν θα αφυπνίσουμε ΚΑΝΕΝΑ. Οι καταστάσεις θα αφυπνίσουν.
….Εγώ πάντως δεν μιλούσα έχοντας στο μυαλό μου άσχετους μαθητές, νοικοκυρές ή παππούδες ή λούμπεν. Αλλά άτομα που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο έχουν συμμετάσχει σε κινήσεις γειτονιάς, σε λαϊκές συνελεύσεις, ή ακόμα για κόσμο που έχει δείξει ενδιαφέρον όταν συναντιόμαστε σε μια παρέμβαση. Αυτά.
Σχολιαστή …για το σύνθημα http://panosz.wordpress.com/2008/08/23/gialova-14/:
· … το σύνθημα αυτό γράφτηκε στου Χανδρινού νομίζω το καλοκαίρι του 08. Εκείνες τις μέρες, οι κάτοικοι της Πλατανόβρυσης (Καντήλισκέρι) είχαν κλείσει το δρόμο Καλαμάτας – Πύλου στου Χανδρινού γιατί δεν είχαν καθόλου νερό στην πρώην υπέροχη βρύση του χωριό τους. Κάποιος ξύπνιος βάρεσε γεώτρηση στο χωράφι του παίρνοντας το νερό από την πηγή που πιο πριν έρεε άφθονο (σας θυμίζει κάτι???). Επίσης εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι στην πλατεία του χωριού, στην πόρτα του υδραγωγείου, η αφίσα για την ΠΟΤΑ «όλοι οι καριόληδες μια εταιρία» έμεινε «φόρα μόστρα» και μετά το πανηγύρι στις 23 Αυγούστου. Υποθέτω ότι την έριξε η βροχή… αυτό το λέω γιατί κάποιος κόσμος που δίψασε από άλλη αιτία, αποδέχτηκε έναν λόγο ενάντια στις επενδύσεις του καραβοκύρη βγάζοντας απ έξω συμπάθειες για την ανάπτυξη του τόπου κτλ. …σε αντίθεση με άλλα μέρη που η αφίσα σχίστηκε με μανία. Η διαμαρτυρία των κατοίκων κράτησε κάνα 3ωρο. Και ναι είναι αλήθεια. Είχαν παλαιό-κομμουνιστικά χαρακτηριστικά σαν ενέργεια. Φορούσαν ρούχα, δεν ήταν γυμνοί!!! Απλά έκλεισαν το δρόμο.
Για την ιστορία: η βρύση δεν τρέχει ακόμα νερό και είναι στα δικαστήρια ολόκληρο το χωριό με τον μαλάκα που βάρεσε τη γεώτρηση.
· Είναι τραγική η συζήτηση που ακολούθησε στο blog για αυτό το σύνθημα. Ήμαρτον!!! Ένα σύνθημα είναι μια απλή χειρονομία. Το ένα δέκατο χωρητικότητας ενός σπρέι που κοστίζει 2,60 euro….. ….τι να πεις… και τι να κάνεις….
· Υπάρχει η πιθανότητα να ναι και στου Ρωμανού το σύνθημα αν όχι Χανδρινού. Είχαμε κάνει μια γύρα καλή. Έτυχε να είμαι με αυτούς που τα έγραφαν.
Απριλίου 24, 2009 στις 2:49 μμ
iakovos
Παιδια ειρηνη μην!!! Ειπαμε εχουμε ολοι τις ιδιες θεσεις για το συγκεκριμενο θεμα μην τρωγομαστε επι προσωπικου κ λογω διαφορας τροπου δρασης που εχει ο καθενας.
Κωστας ο Βιoannis εχει ασχοληθει σοβαρα με την ΠΟΤΑ αν κ το παλικαρι ειναι απο Θεσσαλονικη. Εσυ εισαι μικρότερος κ καταλαβαίνω οτι βράζει το αίμα σου κ κάλα κάνεις κ εισαι υπερ αλλων τροπων δρασης.
Ολοι οσο ζούμε μαθαινουμε ειτε είμαστε 20 ειτε 50 κ οποιος δεν μαθαινει εχει απλα πεθανει κ δεν το ξερει.
Παντως αυτό που εχώ μαθει ειναι οτι η βία φερνει βία κ ελαχιστες φορες ουσιαστικο αποτελεσμα…αλλα ειμαι ανοιχτος για ολα.
Πολλες φορες πολυ καλά αποτελεσματα φέρνει το μυαλό κ η φαντασία.
Απριλίου 24, 2009 στις 2:57 μμ
bioannis
Να ένα εξαιρετικό παράδειγμα ευελιξίας:
@Α …. “Ωραια εσυ αντε μοιρασε λουλουδια στον Κωνσταντακοπουλο η κανε του στριπτιζ!!!!”
Για δες στη γωνία … έρχομαι ;
Άσε που αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί στη Μεσσηνία ο κόσμος είναι με τον σωτήρα καπετάνιο. Γιατί περίσσεψαν οι επαναστάτες άραγε ;
Ναι ρε @Κώστα, πως το κατάλαβες ; εμείς βγάλαμε τον Λαλιώτη αρχηγό, εμείς δίναμε το μικρόφωνο στη Δαμανάκη, και το ζιβάγκο του Αντρέα εμείς το πλέξαμε. Μήπως περίσσεψε και η ευελιξία εκεί κάτω στην Καλαμάτα ;
… “σε αντίθεση με σένα που ενδεχομένως σύμφωνα με το υφάκι σου, πρέπει να κρύβεις την συνταγή για την επανάσταση στην κωλότσεπη.” Κάνεις λάθος αγαπητέ. Εγώ υποστηρίζω οτι η επανάσταση (ή τουλάχιστον αυτή η επανάσταση που έχει μολύνει με ιδεοληψίες όλο το φάσμα της παλαιοαριστεράς, συμπεριλαμβανομένων των σταλινικών της αυτοαποκαλούμενης αναρχίας) κόλλησε βλεννόρροια, ήδη από την εποχή του Στάλιν.
Απριλίου 24, 2009 στις 3:15 μμ
iakovos
Προταση προς Πάνο Ζέρβα….. πάλι μ ένα σχολιο μου αρχικό έγινε χαμός. Μ ένα θέμα μαλιστα πεθαμένο που δεν θα έπαιρνε πανω απο 1 comment!!!
Προτεινω να βάλεις διαφημισεις να καθομαι να γραφω κ να μου δινεις κ εμένα ενα ποσοστό απο τα κέρδη!!!! Επίσης ενα ποσοστο δικαιουται κ ο σχολιαστης……τι αλλο να πω?!!!!
Απριλίου 24, 2009 στις 4:32 μμ
Α
Ποιος μιλησε για επανασταση????? Ποιος μιλησε για βια ρε ΙΑΚΩΒΕ????? Αυτα καταλαβατε δηλαδη απ τα λεχθεντα???? Μετα πως να σε δω απ τη γωνια ρε ΒΙΟΑΝΝΗ!!?!!? Μα φυσικα και δε σε βλεπω!!!
Απριλίου 24, 2009 στις 4:40 μμ
iakovos
H βία μπορεί να είναι κ λεκτική!
Απριλίου 24, 2009 στις 4:49 μμ
nileas
Εαν οι απανταχου καλυβιωτες πιστευουν στην ποικιλομορφια των ιδεων και των δρασεων τοτε αυτο που γινεται τωρα ειναι πολιτικη υγεια ”μεσογειακου ταπεραμεντου” , ιδιαιτερα οταν γινεται πραξη …
Προσωπικα δεν μου ταιριαζει η αισθητικη του ”ολοι οι καριοληδες μια εταιρια” αλλα επειδη συμφωνω στον νοημα που θελει να περασει – μεσα ειμαι, η κινω με την ποιοτητα που διαθετει στον λογο και την αισθητικη μεσα , πασοκοι λαικοι αλλων δεκατιων μεσα , χαμαιλεοντας μεσα , Ο-Π μεσα , κομματι του Συριζα μεσα … αναρχικοι μεσα .. ολοι ισοι εφ’οσων ολοι αγωνιζομαστε για κατι κοινο και αυτο δεν ειναι η ποτα αλλα η Μεσσηνια.
Τον τελευταιο καιρο διαδικτυακα το θεμα κινειται κ αυτο ειναι καλο , ας συνεχισουμε οπως μπορει ο καθενας ουσιαστικοτερα ειτε ειναι Ο-Π ειτε χ ειτε ψ . Τα παντα ολα ειχε πει ο πανος και εχει δικιο.
τα περι ηλικιας τι να πω .. ανευ σχολιασμου
########
εγω μολις γυρισα απο πυλο και ειμαι πολυ απογοητευμενος .. καθως ο επενδυτης και τα πλοκαμια του εχουν σαρωσει τα παντα… μεχρι και μοναστηρι εχει αγορασει … ο δρομος γινεται … 750 θεσεις ντοπιων προκυρηχθηκαν, η επενδυση προχωρει ακαθεκτη.
Σε κανα 2 χρονια το φαντασμα του νεοφιλελευθερου τουρισμου θα πλαναται πανω απο την πολη της πυλου αλλαζοντας την…
Απριλίου 24, 2009 στις 4:54 μμ
Α
Nilea νομιζω πως ειναι σημαντικη η παρεμβαση σου!!!!
ΙΑΚΩΒΕ σε λιγο θα μας πεις οτι σε βρισαμε κιολας!!!!
Υ.Γ. Το “ολοι καριοληδες μια εταιρια” παραειναι punk για επαρχια!!!!
Απριλίου 24, 2009 στις 5:03 μμ
σχολιαστης
Kώστα στου Χανδρινού βγήκε η φωτογραφία του συνθήματος και την άλλη μέρα το είχαν σβήσει.
nileas, λές
“εγω μολις γυρισα απο πυλο και ειμαι πολυ απογοητευμενος .. καθως ο επενδυτης και τα πλοκαμια του εχουν σαρωσει τα παντα… μεχρι και μοναστηρι εχει αγορασει … ο δρομος γινεται … 750 θεσεις ντοπιων προκυρηχθηκαν, η επενδυση προχωρει ακαθεκτη.
Σε κανα 2 χρονια το φαντασμα του νεοφιλελευθερου τουρισμου θα πλαναται πανω απο την πολη της πυλου αλλαζοντας την… ”
Γράψε αγαπητέ μου πιο αναλυτικά.
Πάνο, δώσε ένα λουκούμι με λουκουμόσκονη στον Ιάκωβο.
Απριλίου 24, 2009 στις 5:16 μμ
nileas
σχολιαστη θεωρω σκοπιμο να μην γραψω καποια πραγματα διοτι ειναι ψιλοεπικινδυνο για διαφορους λογους καθως θα πρεπει να αναφερθω σε ονοματα.Παντως διαφενεται ενας κυκλος ανθρωπων που μελλοντικα θα παιξει ενα ρολο στην περιοχη και μαλιστα με δυνατα χαρτια.
ο επενδυτης αγορασε ενα πανεμορφο μοναστηρι στους γαργαλιανους (ιστορικης σημασιας και ιδιαιτερης αρχιτεκτονικης) οπου εκει εγιναν και τα γυρισματα της ταινιας ”οι ιππεις της πυλου”(που ο επενδυτης ειναι ο βασικος χρηματοδοτης). Οι δρομοι απο γαργαλιανους-ρωμανου και πυλου – γιαλοβας προχωρανε κανονικα και η τεμες αε ανακοινωσε οτι 750 ατομα αποκλειστικα απο την ευρητερη περιοχη, θα προσληφθουν στο εργο οταν αρχισει να λειτουργει.Μαλιστα η καταθεση βιογραφικων εχει ηδη ξεκινησει.Σπευσατε!!
Απριλίου 24, 2009 στις 5:20 μμ
Α
ονοματα με λακωνικη καταγωγη????
Απριλίου 24, 2009 στις 5:26 μμ
σχολιαστης
Μήπως αγόρασε και στην παραλία της Πύλου, για να πιάνει αυτούς που θα βγαίνουν απο τη στρούγκα;
Tελικά όλοι οι δρόμοι οδηγουν στην μΠΟΤΑ.
Απριλίου 24, 2009 στις 5:30 μμ
Πάνος
“· Είναι τραγική η συζήτηση που ακολούθησε στο blog για αυτό το σύνθημα. Ήμαρτον!!! Ένα σύνθημα είναι μια απλή χειρονομία. Το ένα δέκατο χωρητικότητας ενός σπρέι που κοστίζει 2,60 euro….. ….τι να πεις… και τι να κάνεις….”
Just for the record:
Η συζήτηση είναι (και εκεί) για την ΠΟΤΑ, όχι για το σύνθημα. Επιπλέον, επειδή δεν είχα κάνει ακόμα την κατηγορία “Γιάλοβα” στην καλύβα, όποιος ήθελε να γράψει κάτι καινούριο έδινε στο ψαχτήρι “σκ…” και έβρισκε αμέσως αυτό το ποστ, αντί να παιδεύεται να ψάχνει τα επόμενα. Αποτέλεσμα, πάρα πολλά σχόλια…
*
Μετά από όλη αυτή τη φασαρία, εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω προς τι η ένταση και οι θραύσεις ποτηρίων, μεταξύ μας… Ας έχει καθένας τις ιδιαίτερες απόψεις του, σημασία έχει το σημείο συνάντησης: να γλιτώσει η Μεσσηνία τις ΠΟΤΕΣ 2 & 3, να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε με την ΠΟΤΑ στου Ρωμανού.
Απριλίου 24, 2009 στις 5:34 μμ
Κώστας (όχι ο PYLOS)
Ιάκωβε: Δεν μίλησε κανένας για ΒΙΑ. Δεν βράζει το αίμα κανενός …και ίσα ίσα έχω γνωρίσει ηλικιωμένους με δυναμισμό και μαχητικότητα που δεν έχει κανένας νεαρός.
Ο bioannis εξακολουθεί να τσουβαλιάζει τους πάντες και τα πάντα και να γράφει με υφάκι (μάλλον έχει μεγάλα αρχιδια). Στην Μεσσηνία bioanni δεν έχει γίνει κάτι γιατί δεν έχει υπάρξει τοπική αντισταση, και ενώ υπάρχει αρκετός κόσμος που κατάγεται από κει και είναι εναντίον της ανάπτυξης ….δεν γίνεται τίποτα σε επίπεδο αντίστασης γιατί δεν μπορεί να γίνει τίποτα αν δεν έχεις συνεχεια και συνέπια. Δηλαδή ΑΝ ΔΕΝ ΖΕΙΣ ΕΚΕΙ….
……για πες ρε bioanni εσύ που θεωρείς μολυσμένο από βλενόρια όλο το αριστερό – αναρχικό κίνημα ….ποιο είναι το υγειές κομμάτι για σένα.
Υ.Γ: Απλά άμα θες κόψε την ειρωνία γιατί είναι άνανδρο μέσα στα blog να ειρωνεύεσαι πιτσιρικάδες που στην καλύτερη είναι υποκριτές και στη χειρότερη φτωχομπινεδιάρικοι ΚουΚουεδκοι. Δεν σε τιμά και πολύ.
Απριλίου 24, 2009 στις 5:36 μμ
bioannis
@nileas … “μεσα ειμαι, η κινω με την ποιοτητα που διαθετει στον λογο και την αισθητικη μεσα , πασοκοι λαικοι αλλων δεκατιων μεσα , χαμαιλεοντας μεσα , Ο-Π μεσα , κομματι του Συριζα μεσα … αναρχικοι μεσα .. ολοι ισοι εφ’οσων ολοι αγωνιζομαστε για κατι κοινο και αυτο δεν ειναι η ποτα αλλα η Μεσσηνια.”
Και εγώ μέσα !!
Αν δε, οργανώνονταν και μια συγκέντρωση/εκδήλωση με πρωτοβουλία των ντόπιων (Κώστας (όχι Πύλος) ; Α ; Β ; Γ ; κ.λ.π.) ακόμη πιό μέσα !!
Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα “ένα τσιγάρο δρόμος” … μέσα για μέσα !!
Αλλά νάρθει και η νοικοκυρά, ο αγρότης, ο επαγγελματίας, ο δημοσιογράφος, ο μπακάλης, ο φούρναρης, ο καφετζής κ.λ.π. Θάρθει όμως όταν τον καλέσεις λέγοντάς του “όλοι οι καριόληδες μια εταιρία” ; Δεν με πειράζει ούτε το “καριόληδες”, ούτε η εταιρία, ούτε τα σκατά, ούτε η ταξική διάρθρωση της κοινωνίας. Αυτό που με πειράζει είναι το αντίθετο της ευελιξίας, η δογματίλα, και μάλιστα στο όνομα της “καθαρότητας” του (ταχα μου δήθεν) ταξικού αγώνα (μη χέσω) για καλύτερη αποτελεσματικότητα.
Το παράδειγμα με τη γεώτρηση που στέρεψε την πηγή του γείτονα είναι χαρακτηριστικό. Αυτό κάνει ο καπετάνιος σε απείρως μεγαλύτερη κλίμακα. Το νερό δεν είναι ζήτημα ταξικό, είναι ζήτημα βιολογικής και κοινωνικής ανάγκης, και τελικά πολιτικής οικολογίας. Όπως και ο αέρας, η υγεία, η άγρια φύση, το δικαίωμα στην μετακίνηση, το δικαίωμα στην ποιότητα ζωής. Όλα αυτά, στην περίπτωση της ΠΟΤΑ μπαίνουν σε αμφισβήτηση από κάποιον που είναι πλούσιος, έχει δύναμη και μέσα, αλλά δεν τον μισώ ούτε ζηλεύω τα πλούτη και τη δύναμή του.
Απλώς θέλω οι άνθρωποι εκεί στην Πύλο να συνεχίσουν να ζούν σαν άνθρωποι και όχι ως “ευεργετούμενα” υποζύγια του καπετάνιου/πατερούλη. Στο ίδιο επίπεδο, αν και με πρόσθετη αξία (γιατί δεν μπορούν να υπερασπιστούν τον εαυτό τους), έχει δικαίωμα ο χαμαιλέοντας, η χελώνα, η λαγγόνα, ο ερωδιός, το σαΐνι, ο αετός, το πλατάνι, η λεύκα, η ιτιά … να ζήσουν εκεί που ζούσαν πάντα. Επιπροσθέτως, αυτά είναι δικές μου απόψεις δεν είσαστε υποχρεωμένοι να τις ασπαστείτε για να μπεί τέλος στην ΠΟΤΑ (μπόμπα που λέει και ο Ιάκωβος) και τις άλλες μΠΟΤΕς που έρχονται παραδίπλα … οπότε, “όπως και νάναι” πάλι μέσα είμαι !!
Άντε λοιπόν οργανώστε κάτι τοπικά … μην περιμένετε “μεσίες”.
Απριλίου 24, 2009 στις 5:39 μμ
ΘΥΜΩΜΕΝΗ
-Αφού ο Νileas άνοιξε το θέμα με τους ΙΠΠΕΙΣ της Πύλου, εδώ ολόκληρη η συνέντευξη του Καλογερόπουλου.
http://www.flashmes.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=167:–q—q&catid=49:231&Itemid=101
Αν βαριέστε να τη διαβάσετε ολόκληρη τα σημεία που έχουν ενδιαφέρον σχετικά με το θέμα είναι :
«Πώς ξεκίνησες να κάνεις την ταινία;»
-Σχετικά με την αγορά του μοναστηριού στους Γαργαλιάνους περιμένουμε από το Γιώργο, λεπτομέρειες.
Απριλίου 24, 2009 στις 5:49 μμ
bioannis
@Κώστα … τα συνδικαλιστικά και τα ύπουλα να τα κόψεις αν θέλεις να παραμείνουμε φίλοι. Τα αρχίδια μου μόνο η γυναίκα μου τα βλέπει και έχει λόγο γι΄αυτά.
Δεν μίλησα ποτε για αυτό που γράφεις …”θεωρείς μολυσμένο από βλενόρια όλο το αριστερό – αναρχικό κίνημα” μίλησα για την “επανάσταση”, μέγα φετίχ και ιδεολόγημα της παλαιοκομουνιστικής αριστεράς και μέρους των “αυτοαποκαλούμενων αναρχικών”.
2-3 σχόλια παραπάνω και ο κάθε καλόπιστος το βλέπει τι έγραψα.
Καμία ειρωνία και καμία ανανδρία, και πολύ περισσότερο σε “πιτσιρικάδες” των blog … όπως λες. Εδώ μέσα όλοι είμαστε ίσοι, αλλά όχι ίδιοι. Οπότε τι με τιμάει και τι δεν με τιμάει άστο να το κρίνω και μόνος μου. Θα μπορούσα να κολλήσω με το “ανανδρία” που έγραψες … αλλά όχι. Σε καταλαβαίνω και δίνω τόπο στην οργή.
Απριλίου 24, 2009 στις 5:50 μμ
σχολιαστης
Καμιά αντίρρηση να είναι χορηγός σε όποιους θέλει. Τις ΠΟΤΕΣ θεωρούμε έγκλημα, κατά τ’ άλλα ο καπετάνιος ας κάνει ότι θέλει.
Απριλίου 24, 2009 στις 5:51 μμ
Κώστας (όχι ο PYLOS)
εμείς μέσα στο Πάσχα αναρτήσαμε πανό κοντά στην τεχνητή λίμνη κοντά στο ΜΗΔΕΝ και ξηλώθηκε μέσα σε 1 μέρα. θα το αναρτήσουμε στο blog σε λίγες μέρες. Το πανό έγραφε ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΠΙΣΙΝΕΣ ΚΑΙ ΓΗΠΕΔΑ ΓΚΟΛΦ
Απριλίου 24, 2009 στις 5:57 μμ
ΘΥΜΩΜΕΝΗ
Με τσιγκλάτε – όχι ότι θέλω και πολύ ….
Λοιπόν στη Μεσσηνία οι διαφορές από την Τοπλού, που καθόρισαν την πορεία της επένδυσης κατά την άποψή μου, ήταν οι εξής:
-το γενικότερο κλίμα που επικρατεί στην περιοχή με την έλλειψη συλλογικοτήτων (περιβαλλοντικών, κ.λπ) καθώς και μιας ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ που να «σηκώσει» το θέμα
- το γεγονός ότι ο Καπετάνιος ήταν Μεσσήνιος (σαρξ εκ της σαρκός) και αριστερός και όχι η εκκλησία ….
- και κυρίως ότι ήξερε να κάνει παιχνίδι πολύ καλά. Ακολούθησε τις τακτικές του Καραγιώργη αλλά κατάφερε να έχει μαζί του και όλους τους επιστημονικούς φορείς…
-η σοβαρότητα και η σεμνότητα των ανθρώπων της ΚΙΝΩ
Απριλίου 24, 2009 στις 6:03 μμ
ΘΥΜΩΜΕΝΗ
Σχολιαστή πιστεύεις ότι οι χορηγίες είναι άσχετες με την ΠΟΤΑ ;
Πως διαμορφώθηκε το κλίμα ;
Απριλίου 24, 2009 στις 6:05 μμ
iakovos
Mπραβο βρε Νηλεα….επιτελους μια υγιεις φωνη.
Α δεν μιλουσα για μενα για την λεκτικη βια που εχει αναπτυχθει σ αυτο το post μιλουσα….ψοφατε για παρεξηγηση εδω μεσα
Κ το “όλοι οι καριόληδες μια εταιρία” μορφη βίας το θεωρώ
Συμφωνω κ με την προτελευταια τοποθετηση του Bioanni που ηταν μη βιαιη.
Κ με τις δρασεις του Κωστα….πρεπει να οργανωθουμε για ν αφυπνιστει ο κοσμος….
Καλω λοιπον κ παλι τον Κωστα κ τωρα κ το Νηλεα να μου στειλουν τα μαιλ τους για να εχουμε μια επαφη κ να τα πουμε απο κοντα για να δουμε πως θα συνεχισουμε odysseas96@yahoo.com
Απριλίου 24, 2009 στις 6:15 μμ
σχολιαστης
Τι να κάνουμε ΘΥΜΩΜΕΝΗ, έτσι μαθαίνουμε και 5 πράγματα.
Αριστερός ο καπετάνιος; Μπά. Λες να τα γράψει μόνος του στην Παπαρήγα;
Σαφώς το ότι είναι Μεσσήνιος μετράει. Και το ότι μιλάει τη γλώσσα τους. Ασε που είναι μέσα σ’ όλα, χορηγός, ευεργέτης, μουσεία, εκκλησίες, δρόμοι, γεφύρια, λίμνες ποτάμια, νοσοκομεία.
Μετράνε επίσης και τα 180 χρόνια φαγούρας της περιοχής.
Απριλίου 24, 2009 στις 6:19 μμ
σχολιαστης
Τίποτα δεν είναι άσχετο, όλα αλληλένδετα. Σίγουρα ο καπετάνιος πιστεύει ότι κάνει μεγάλο καλό στην περιοχή, γουστάρει, δεν το κάνει για να αλλάξει οικονομικό στάτους. Και αυτό είναι κακό γιατί θα επιμείνει μέχρι να υλοποιηθεί.
Απριλίου 24, 2009 στις 6:25 μμ
Κώστας (όχι ο PYLOS)
ΘΥΜΩΜΕΝΗ έχεις δίκιο. Έχει πάρει κόσμο μαζί του δίνοντας λεφτά από δω και από κει. Εγώ η πρώτη φορά άκουσα για τον Κνσταντακόπουλο ήταν όταν φτιάχναμε στο χωριό κάποιο παλιό κοινοτικό κτίριο και κάποιος μας σφύριξε ότι υπάρχει ένας λεφτάς από Πύλο ο οποιος είναι καλός ανθρωπος και νοιάζεται για τον τόπο και έχει βοηθίσει και άλλους συλλόγους σε χωριά κτλ ….και ότι θα ήταν εύκολο να μας δώσει 3000 ευρώ και σε εμάς όπως έδωσε και στους άλλους. Με 3000 ευρώ δηλαδή “αγόραζεις” ή παίρνεις με το μέρος σου ή τουλαχιστον γίνεσαι αρεστός σε ένα χωριό. Είναι μεγάλη υπόθεση να έχει ο Κωνσταντακόπουλος τον Καλογερόπουλο για υποστήριξη. Δεν είναι ο Πρέκας. Είναι ο Καλογερόπουλος που έχει μια κατά την γνώμη μου αξιοπρεπή πορεία σαν ηθοποιός. Με τη στάση του κτλπ. Δεν κρίνουμε το αν μας αρέσει σαν ηθοποιός αλλά ΄σαν άνθρωπος… ….με επιφύλαξη βέβαια γιατί δεν ξέρω πολλά γγια τον Καλογερόπουλο.
Απριλίου 24, 2009 στις 6:32 μμ
nileas
@ bioanni οχι το συνθημα δεν θα πιασει την μεση νοικοκυρουλα αλλα τα νεα παιδια της περιοχης μπορει να τα πεισει… γι αυτο μιλησα για ποικιλομορφια δρασεων και ιδεων , μια χαρα κανει ο κωστας , μια χαρα κανουν και οι ο-π που θελουν να στειλουν το θεμα στην ΕΕ.
@σχολιαστη .. θα δεις οταν βγει η ταινια πως θα παρουσιαζεται η περιοχη .. δηλαδη οπως ακριβως ειναι ….παραδεισενια!!!live your myth @ costa kabana!
Παντως, εμενα δεν μου κανει καθολου τυχαιο που χρηματοδοτησε μια ταινια που θα υμνει την φυσικη ομορφια της περιοχης…
@Α επεσες μεσα!!! το λακονιζειν εστι επενδυτειν! ..ολο το πασχα σκεφτομουν μια φραση του παππου μου και του πατερα μου … Σ αυτην την κοινωνια οι φελλοι επιπλεουν και μας κουμανταρουν.. ποσο δικιο ειχαν!
Απριλίου 24, 2009 στις 6:52 μμ
bioannis
Είμαι σίγουρος οτι ο Καλογερόπουλος δεν έχει ενημερωθεί για τα έργα του καπετάνιου στην μΠΟΤΑ του. Εκτός και αν τον ενημέρωσαν οι του ΣΥΡΙΖΑ στην περιοχή…
Μήπως θάπρεπε να τον “βάλουμε σε κατάσταση” ενημέρωσης ; απ’ ότι είδα αναφέρει (και είναι φίλος του) τον Καφετζόπουλο. Να του στείλουμε κανένα μαίηλ ; Κάποια επαφή ; Ο τύπος είναι “αρκετά τρελλός” ωστε να αλλάξει ρότα σχετικά με τα λιβανιστίρια στον περί ου ο λόγος. Πάντως όσα αργύρια και να δίνει δεξιά και αριστερά, προκειμένου να κάνει τη δουλειά του (αυτά τα περί “αγαπάει τον τόπο” του μου φαίνονται -τουλάχιστον- της υπερβολής) με τα 146 εκατομ. ευρώ που παίρνει από την επιδότηση, θα τα πάρει πίσω στο χιλιοπολλαπλάσιο… και η γή και το νερό θα παραμείνουν δικά του στον αιώνα τον άπαντα.
Απριλίου 24, 2009 στις 6:52 μμ
nileas
κατι ακομα για την ταινια …
ο καλογεροπουλος ειναι απο τους τελευταιους μια γενιας καλων ηθοποιων , ειναι πατριδα με εντιμη πορεια , ρεμπετης .. ωραιος μεσσηνιος… το οτι του δινει λεφτα ο επενδυτης δεν εχει να κανει και ειναι καλο να γυριζονται γενικα τετοιες ταινιες .
Απριλίου 24, 2009 στις 6:54 μμ
A
Το λακωνιζειν εστι επενδυτειν η αλλιως ο κοντος με το κοστουμι κανει βολτες με το σκουτερακι του γυρω απ την πλατεια!!!!
Κι εγω εμαθα και δεν ξερω κατα ποσο ισχυει πως αναμεσα σε νιοκαστρο και αγ. νικολαο Πυλου εχουν αγοράσει εκτάσεις οι ΤΕΜΕΣ και λοιποι λακωνες κλπ κλπ!!!!
Απριλίου 24, 2009 στις 6:55 μμ
σχολιαστης
Αν έχει γλυτώσει ο υποψ. ευρωβουλευτής τους απο τους άγριους Θρακιώτες …
Απριλίου 24, 2009 στις 7:02 μμ
nileas
α ρε Α παλι μεσα εισαι… αυτα ειναι που μου κανουν πετρα την καρδια… και εκει βλεπεις που οδευουμε τελικα.
αλλο ενα βιντεο του γαλλου συαναγωνιστη REMI GAILLARD στο 0 45” κανει ντου σε γκολφερς!!
Απριλίου 24, 2009 στις 7:22 μμ
bioannis
Ποιοί άγριοι Θρακιώτες βρε σχολιαστή και πράσινα άλογα … 20-25 άτομα του Καραμπελιά ήταν.
Πάντως δεν χάνεις την ευκαιρία να τα “χώσεις” -πλίνθοι κέραμοι ατάκτως ειρημένοι (έτσι γράφεται αυτή η μαλακία ;
)- στον υποψ. ευρωβουλευτή και “μέγα δαίμονα του κακού” των ΟΠ.
No problem, γι’ αυτό είναι οι φίλοι, για να μας κρατούν ξύπνιους.
Απριλίου 24, 2009 στις 7:50 μμ
σχολιαστης
Και άγριες Θρακιώτισσες που μαγειρεύουν και στη …θράκα. Δεν είχα κανένα τέτοιο σκοπό βιο, ας είναι καλά ο άνθρωπος, δεν ασχολούμαι. Ισα ίσα για την πολιτική των Ο-Π σχετικά με τους πλίνθους της ΠΟΤΑ, έχουν σωστή πολιτική και μπράβο τους.
Απριλίου 24, 2009 στις 8:02 μμ
ΘΥΜΩΜΕΝΗ
bioanni: Έχω σούρει πολλά στους τοπικούς συριζιώτες αλλά μην τους χρεώσουμε και τον Καλογερόπουλο. Εκεί έβαλε το χέρι της η μούσα …..
Απριλίου 24, 2009 στις 8:19 μμ
bioannis
Μια υπόθεση έκανα ΘΥΜΩΜΕΝΗ … εξ’ άλλου, άλλο η τέχνη και άλλο η ενημέρωση των έργων του καπετάνιου στην περιοχή. Δεν θα συνδίαζα με τίποτε. Ούτε οτι τον χρηματοδοτεί για να πληρώσει το ΙΚΑ θα του το έβαζα στα μείον. Αν όμως συνειδητά διαφημίζει τα έργα του καπετάνιου ενώ ξέρει … τότε είναι διαφορετικά.
Απριλίου 24, 2009 στις 9:03 μμ
σχολιαστης
Και ο αρχαιολόγος ο Θέμελης που τον υποστηρίζει, είναι απο τους πλέον αξιόλογους ανθρώπους. Ετσι δε βγαίνει συμπέρασμα. Ουτε θα κάνουμε δίκη προθέσεων αξιόλογων ανθρώπων. Μας ενδιαφέρει αυτό που λέει ο Πάνος, να γλυτώσει η Γιάλοβα, και ο Ριζόμυλος και να δούμε τι θα γίνει με το Ρωμανού.
Απριλίου 25, 2009 στις 8:34 μμ
nileas
ΜΟΛΙς Ενημερωθηκα οτι στο συνδεδριο του συριζα παρθηκε επισημη αποφαση για τα εργα της ΠΟΤΑ και στο εγγυς μελλον θα υπαρξει επισημη ανακοινωση απο την γραμματεια του συριζα.
Θετικη εξελιξη αυτη καθως ουσιαστικα ”αδειαζει” τους τοπικους συνασπιστες και στεκεται στο υψος και της ιστοριας του χωρου αλλα και των ανθρωπων που ειναι στο χωρο και το τελευταιο καιρο ενιωθαν λιγο ”μονοι”… ειδωμεν!
Απριλίου 25, 2009 στις 8:44 μμ
σχολιαστης
Για να δούμε!!!
Απριλίου 26, 2009 στις 11:06 πμ
ΘΥΜΩΜΕΝΗ
http://www.epohi.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2533&Itemid=28 :
Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 28 Μαρτίου η πρώτη πανελλαδική συνάντηση της Πρωτοβουλίας για τη δημιουργία της Θεματικής ΣΥΡΙΖΑ: Πόλη, Περιβάλλον, Οικολογία. Η συμμετοχή ήταν μεγαλύτερη από την Αττική αλλά εκπροσωπήθηκαν, επίσης, η Θεσσαλονίκη, η Βοιωτία, η Εύβοια, η Ολυμπία και η Μυτιλήνη. Κείμενα έστειλαν σύντροφοι από τον Έβρο, τα Γιάννενα αλλά και τη Θεσσαλονίκη. ….
Το Ειδικό Χωροταξικό για τον Τουρισμό αποτελεί μια γενικευμένη επίθεση στο σύνολο του φυσικού περιβάλλοντος που διατηρεί ακόμα σήμερα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Μεγάλοι επενδυτές (εκκλησία, επιχειρηματίες, κατασκευαστές) είναι έτοιμοι να οικοδομήσουν τεράστιες εκτάσεις εντός και εκτός προστατευόμενων περιοχών με τις νέες δυνατότητες πολλαπλάσιου από τον σημερινό συντελεστή δόμησης.
Η πολιτική που προωθείται στο Ειδικό Χωροταξικό για τον Τουρισμό έχει ήδη υλοποιηθεί στις ΠΟΤΑ (Πρότυπη Οργανωμένη Τουριστική Ανάπτυξη), γι΄ αυτό και η Θεματική είναι ριζικά αντίθετη με τις ΠΟΤΑ και την ήδη υλοποιούμενη ΠΟΤΑ Μεσσηνίας.
….
Απριλίου 30, 2009 στις 11:30 πμ
nileas
Καλυβιωτες ισσες πολυ καλη σας μερα. Σας παραθετω ενα video δημιουργημενο απο ενα ισπανο κινηματογραφιστη και εχει να κανει με τα γκολφ που εγιναν στην ισπανια και πιο συγκεκριμενα στην murcia.
Τελικα τον τελευταιο καιρο δεν νιωθω ουτε μονος ουτε γραφικος…
http://www.rhpimages.com/g/index.php?album=film%26video%2Fdirector&image=Costa320x240_400kb_Deint.flv – MURCIA SPAIN
Απριλίου 30, 2009 στις 12:01 μμ
σχολιαστης
Καλημέρα Νηλέα. Πολύ παραστατικό βιντεάκι.
Απριλίου 30, 2009 στις 12:49 μμ
ΘΥΜΩΜΕΝΗ
Τελικά θα ανεβάσουμε πολλά βίντεο στην Καλύβα ….
Απριλίου 30, 2009 στις 1:11 μμ
Πάνος
Το βίντεο παραστατικό και …προφητικό, για όσα σχεδιάζονται και εδώ (γενικά) ή υλοιποιούνται ήδη (στην ΠΟΤΑ Μεσσηνίας).
Απριλίου 30, 2009 στις 1:25 μμ
bioannis
Ψάχνω να βρω φωτογραφίες από τα ξενοδοχεία που γκρεμίζουν στην Ισπανική ακτή (Costa del Sol ? ). Δεν βρίσκω … μπορεί να βοηθήσει κάποιος ; Αυτά τα αδηφάγα τέρατα αυτήν την τύχη θάχουν … αλλά έως τότε τα εκατομμύρια ευρώ της επιδότησης θα έχουν μπει στις τσέπες των σωτήρων, και δεν θα επιστραφούν ποτέ !!
Απριλίου 30, 2009 στις 1:35 μμ
σχολιαστης
Τώρα που θα έχουμε και νέο χωροταξικό, ποιός μας πιάνει!!!
Απριλίου 30, 2009 στις 1:40 μμ
σχολιαστης
http://indictos.wordpress.com/2008/10/14/golf/
Απριλίου 30, 2009 στις 1:47 μμ
Πάνος
http://images.google.gr/images?sourceid=chrome&q=murcia+spain&um=1&ie=UTF-8&ei=YYH5SbnON9qHsAaP_bjNBA&sa=X&oi=image_res
(δεν ξέρω αν παίζει – είναι από το google earth)
YΓ. Παίζει – υπόψιν όμως ότι έχω εγκαταστήσει τον “περιηγητή”.
Απριλίου 30, 2009 στις 1:48 μμ
σχολιαστης
http://www.besthotels.es/html/zonas/salou/index.php
Απριλίου 30, 2009 στις 7:24 μμ
bioannis
Από τον σύνδεσμο με τις φωτογραφίες που έδωσε ο Πάνος.
Αυτό θα είναι το τελευταίο χαρτί του καπετάνιου. Όταν θα αρχίσει να ρίχνει και τέτοια χαρτιά στο τραπέζι … μάλλον θα είναι στα τελευταία της η προσπάθεια της μΠΟΤΑς του. Γιατί ως γνωστόν, το χρήμα πολλοί εμίσησαν το μ@@@ ουδείς.
http://www.beachapartments.es/wp-content/uploads/2008/06/158345benidorm.jpg
Δεν βρήκα τίποτε @Πάνο.
Μαΐου 3, 2009 στις 11:26 πμ
ΘΥΜΩΜΕΝΗ
http://www.invgolf.com/downloads/dissertation.doc
Μαΐου 3, 2009 στις 11:33 πμ
Πάνος
Θυμωμένη,
δε μας δίνεις και τα συμπεράσματα;
Μαΐου 3, 2009 στις 10:02 μμ
Γιώργος Γκόνης
ΘΥΜΩΜΕΝΗ συγχωρείς με μαλακίες θα ασχολούμαστε;;
Μαΐου 4, 2009 στις 12:08 μμ
σχολιαστης
http://kpylos.blogspot.com/2009/05/blog-post_04.html
Μαΐου 4, 2009 στις 12:10 μμ
σχολιαστης
Μαντρί!!!
Το όμορφο αυτό φυσικό περιβάλλον συνδυάζεται με το Παλαιόκαστρο από το οποίο ο επισκέπτης μπορεί να θαυμάσει το μεγαλείο του τοπίου και το μάτι του να ταξιδέψει στο μεγαλείο της φύσης – στα βόρεια βρίσκεται η Βοϊδοκοιλιά και στην συνέχεια η παραλία του Ρωμανού, στα νότια το στενό της Συκιάς, η Σφακτηρία και το Ναυαρίνο, στα ανατολικά το Διβάρι και η παραλία του και δυτικά το γαλάζιο Ιόνιο. Πέρα φυσικά από τις υπόλοιπες ομορφιές του ίδιου του κάστρου με την δική του ξεχωριστή βλάστηση.
Βέβαια, ανεβαίνοντας κανείς στο Παλαιόκαστρο, συναντά μια ταμπέλα που λέει ότι απαγορεύεται η είσοδος λόγω επικινδυνότητας, ενώ πριν λίγες μέρες ο φωτογραφικός φακός εντόπισε και μια άλλη «αξιοποίηση» του κάστρου. Δυστυχώς ένα τμήμα του έχει γίνει… μαντρί. Το πρόχειρα πεσμένο συρματόπλεγμα αλλά και οι ακαθαρσίες ζώων μαρτυρούν ότι ο χώρος μόνο ως αρχαιολογικός δεν λειτουργεί.
Μαΐου 4, 2009 στις 2:55 μμ
nileas
@σχολιαστη… Ειπαμε αυτη ειναι η γυφτια τους και ο πολιτισμος τους… και ο πλυθηντικος παει στους τοπικους αρχοντες που το μονο που τελικα ξερουν να κανουν καλα ειναι να περιμενουν σωτηρες για να επιβιωσουν.
Θυμαμαι , μαθητης ακομα , που 3 ανθρωποι αξιζει να τουε αναφερω ο Α. bonetti , η Μ. Καλουλη και ο τοτε γυμνασιαρχης Ν Σπυροπουλος , μας πηγαιναν τετοιες εποχες (μαθητες ακομα) να καθαρισουμε – ξεβρωμισουμε το ντιβαρι ..
Γιατι ειναι δυσκολο τοσα χρονια να συσταθει μια ομαδα 5 ατομων που θα εχουν υπο την επιβλεψη τους τις παραλιες και την λιμνοθαλασσα…
Αλλα επρεπε να ερθει ο σωτηρας για να επιχορηγηθει η ορνιθολογικη (απο τον ιδιο) ετσι ωστε να προστατευτει η λιμνη.. ΑΝ ηταν σοβαροι οι ανθρωποι και ηξεραν να διαχειριστουν αυτο που εχουν η κατασταση χρονια θα ηταν διαφορετικη και δεν θα ειχαν κανενα αναγκη να τους ορισει την περιοχη τους.
και πολλα αλλα τα οποια
Μαΐου 7, 2009 στις 7:00 μμ
Πάνος
Φιλμάκια που παίχτηκαν στον ΣΚΑΪ και τα βρήκα στην ομάδα του …χωριού μου, στο facebook:
Γιάλοβα:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1237551595&ref=profile#/video/video.php?v=59694136106&oid=34001840055
Βοϊδοκοιλιά:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=59692106106&oid=34001840055
Μαΐου 9, 2009 στις 8:47 πμ
ΘΥΜΩΜΕΝΗ
http://chameleontas09.blogspot.com/