Οι φίλοι της καλύβας καλούνται να προβλέψουν το αποτέλεσμα.
Η δική μου πρόβλεψη είναι
ΠΑΣΟΚ 44%,
ΝΔ 36%,
ΚΚΕ 7.5%,
ΛΑΟΣ 6%,
ΣΥΡΙΖΑ 3.1%,
Ο-Π 1.8%
Σε κοίταζα μ' όλο το φως και το σκοτάδι που έχω
Οκτωβρίου 1, 2009 in σχολιαστής | by σχολιαστης
| Ermippos on Που πήγαν τα λεφτά; | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Η Ελλάδα δεν παίζεται σε … | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Πώς τα πακέτα διάσωσης σώζουν … | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Που πήγαν τα λεφτά; | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Που πήγαν τα λεφτά; | |
| Αφώτιστος Φιλέλλην on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| Αφώτιστος Φιλέλλην on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| Πάνος on Η Ελλάδα δεν παίζεται σε … | |
| σχολιαστης on Günter Grass “Η ντροπή τ… | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| Αφώτιστος Φιλέλλην on Günter Grass “Η ντροπή τ… | |
| ιερεμίας on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| ιερεμίας on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| Άγγελος on Günter Grass “Η ντροπή τ… | |
| Αφώτιστος Φιλέλλην on Αμφιβάλλει ακόμα κανείς ότι η … |
Theme: Customized Tarski by Ben Eastaugh and Chris Sternal-Johnson. Blog στο WordPress.com.

99 σχόλια
Ροή σχολίων γι' αυτό το άρθρο
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 8:35 μμ
xBerliner
ΠΑΣΟΚ 42-43%,
ΝΔ 36-37%,
ΚΚΕ 7-8%,
ΛΑΟΣ 5-6%,
ΣΥΡΙΖΑ 3.5-4.0%,
Ο-Π 2.0-2.5%
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 8:52 μμ
manitaritoubounou
Η δική μου “πρόβλεψη” είναι
ΠΑΣΟΚ 41,3%,
ΝΔ 37%,
ΚΚΕ 7.8%,
ΛΑΟΣ 5.8%,
ΣΥΡΙΖΑ 3.5%,
Ο-Π 2,2%
Δημ-Αν 0,7%
ΑΝΤΑΡΣΥΑ 0,4 %
Εν. Κεντρ. 0,35%
Λοιποί 0, 6 %
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 8:58 μμ
ΘΩΜΑΣ Α. ΘΩΜΑΪΔΗΣ
το στοίχημα που έβαλα είναι 8,2 διαφορά, έχει πλάκα να το κερδίσω!!!!!
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 9:11 μμ
Πάνος
Βάλτε ρε παιδιά κάτι παραπάνω στους Ο-Π! Φόρο θα πληρώσετε;
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 9:13 μμ
Πάνος
Θωμά,
welcome! Δεν ξέρω αν θα κερδίσεις, θυμάμαι το χουνέρι που έπαθα στις εκλογές του ’07 και ΔΕΝ κάνω προβλέψεις…
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 9:15 μμ
σχολιαστης
Πρόβλεψη είναι, θα χάσουμε την αξιοπιστία μας.
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 9:15 μμ
tougo
ΠΑΣΟΚ 41%
ΝΔ 37%
ΚΚΕ 8.5%
ΛΑΟΣ 7%,
ΣΥΡΙΖΑ 3.4%
Ο-Π 3.1%
αν κερδίσω στις προβλέψεις μου θέλω ένα ταψί μπακλαβά
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 9:16 μμ
thesa1nt
Τα δικά μου θα τα ανεβάσω αύριο,,,, αλλά δεν διαφέρουν και πολύ!
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 9:16 μμ
sissa ben dahir
Υποτιμάτε αγαπητοί συγκαλυβιστές και τον ΛΑΟΣ (αυτόν πολύ) και τους ΟΠ (αυτούς λιγότερο μεν αλλά τους βλέπω να πιάνουν το 3%).
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 9:18 μμ
Πάνος
tougo,
αν πέσεις μέσα, θα σου στείλω εγώ το ταψί με το μπαλκαβά + ένα δίσκο με τουλούμπες…
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 9:19 μμ
Γιώργας
Η δική μου πρόβλεψη:
ΠΑΣΟΚ 42 %
ΝΔ 36.5%
ΚΚΕ 8%
ΛΑΟΣ 6%
ΣΥΡΙΖΑ 2.9%
ΟΠ 1.7%
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 9:19 μμ
Πάνος
Το ΛΑΟΣείναι το μόνο κόμμα για το οποίο θα στοιχημάτιζα: θα ξεφουσκώσει!
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 9:45 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
ΠΑΣΟΚ 41-42%
ΝΔ 35-36%
ΚΚΕ 7-8%
ΛΑΟΣ 4-5%
ΣΥΡΙΖΑ 3-4%
Ο-Π 2-3%
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 9:51 μμ
Μαύρο πρόβατο
Κανείς πρόθυμος ν’αναδιφήσει τα αρχεία της Καλύβας; Να δούμε ποιός μάντης έπεσε πιό μέσα στις προβλέψεις για τις Ευρωεκλογές!…
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 9:59 μμ
σχολιαστης
Αγαπητέ Μαυροπρόβατε, μια πρόβλεψη παρακαλώ.
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 10:18 μμ
Ενη Καπαζογλου
Oπως συνηθως δεν κανω προβλεψεις ποσοστων. Δεν ειμαι και πολυ τζογαδορικος τυπος και δεν μου πολυαρεσει το αθλημα.
Σε πολλες προβλεψεις παντως μαλλον διαφαινεται το τελικο αποτελεσμα και μαλιστα σ αυτες με τα μετριοπαθεστερα ποσοστα.
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 10:56 μμ
Μαύρο πρόβατο
Να πω μια για το καλό, σχολιαστή, αν και κρίνω εκ του μακρόθεν χωρίς αληθινή εικόνα.
Λοιπόν:
========
Γιώργος 35,5 (είχε: 41,8)
ΚΚΕ ~8 (είχε: 8,1)
Συριζα ~4,5 (είχε: 5)
Λάος >4 (είχε: 3,8)
ΟΠ ~2 (είχε: 1)
Λοιπά (είχαν: 2 – το λαθάκι από τη στρογγύλευση στο 1 δεκαδικό)
========
(>: κάτι παραπάνω από <: κάτι λιγότερο από ~: πάνω κάτω)
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 10:59 μμ
Μαύρο πρόβατο
ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Μούφαγε την πρώτη γραμμή:
Γιώργος κάτι λιγότερο από 44 (είχε 38,1)
Κώστας κάτι περισσότερο από 35,5 (είχε 41,8)
τα λοιπά ως άνω
Οκτωβρίου 1, 2009 στις 11:46 μμ
xBerliner
“Βάλτε ρε παιδιά κάτι παραπάνω στους Ο-Π! Φόρο θα πληρώσετε; ”
Λυπάμαι, αλλά αυτά τα ποσοστά δίνουν λίγο-πολύ τα στοιχηματζήδικα ως πιο πιθανά.
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 12:26 πμ
theodore
ΠΑΣΟΚ—–> 42-43%
Ν.Δ.———> 36.5-37.5%
ΚΚΕ———-> 7.5-8.5%
ΛΑΟΣ——–> 5.5-6.5%
ΣΥΡΙΖΑ——> 3.5-4.5%
Ο.Π.———-> 1.8-2.5%
ΛΟΙΠΑ——–> 2.2-2.8%
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 1:05 πμ
Παπούλης
Παίδες
η τελευταία επεξεργασία των υποθετικών σεναρίων μου λέει
Υποθέσεις :
Συμμετοχή περίπου 70%
Μετακινήσεις +/- για όλα τα κόμματα συνολικά 17 – 18%
Έχω ακόμα πρόβλημα με τη συνάρτηση αναγωγής των μετακινήσεων ως προς τη προβλεπόμενη συμμετοχή. ( παγκόσμια πατέντα )
Με αυτά μου προκύπτουν αποτελέσματα παραπλήσια με του εξόριστου στα Βερολίνα , όπου το περιθώριο για τους δύο μεγάλους είναι της τάξης του 0.5% , ενώ για τους μικρούς 0.3%.
Η παρατήρηση είναι ότι οι περισσότερες προβλέψεις εδώ στη καλύβα συγκλίνουν και βρίσκωνται πολύ κοντά στους Bookers.
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 2:04 πμ
ψείρας
Το ξεψείρισμα βγάζει πρώην μπερλινέζο, με τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ λίγο κατεβασμένα λόγω χαλάρωσης.
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 3:00 πμ
Μαύρο πρόβατο
Κυρίες και κύριοι,
από την επεξεργασία των προβλέψεων που είχαν καταθέσει στην “Καλύβα” έγκριτοι σχολιαστές της, προκύπτει οτι στο σύνολο οι εγκυρότεροι (με το ελάχιστο άθροισμα τυπικών αποκλίσεων) ήταν οι Αλμπεριχ και Μάρκος (εξίσου) ενώ ακολουθούσε σε απόσταση αναπνοής ο σχολιαστής.
Σε επιμέρους προβλέψεις, για το ποσοστό του ΠΑΣΟΚ να συμβουλεύεστε τον αλμπεριχ, για το νεοδημοκρατικό τον σαντμανιβο και το βλαδιμηρο, για του ΚΚΕ τη δύστροπη πραγματικότητα κι εξίσου το διονυσο, για το συριζα αρμοδιότερος όλων είναι ο σχολιαστής, για το Λαος οι σαντμανιβο και νικιπλος, και γι τους ΟΠ ο διονυσος.
Το πρώτο συμπέρασμα, μέχρι να περάσουν οι προαναφερόμενοι φίλτατοι, είναι οτι ο συριζα πάει για 3,5%…
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 9:06 πμ
batcic
Χμμμ, έχουμε και λέμε:
ΠΑΣΟΚ 42%,
ΝΔ 36%,
ΚΚΕ 6,5%,
ΛΑΟΣ 7%,
ΣΥΡΙΖΑ 3,3%,
Ο-Π 3%
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 9:16 πμ
nikiplos
Ας πω και εγώ τις προβλέψεις μου…
ΠΑΣΟΚ 43%
ΝΔ 37%
ΚΚΕ 7.5%
ΛΑΟΣ 5.5%,
ΣΥΡΙΖΑ 3.0%
Ο-Π 2.0%
Λοιποί 2%
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 9:20 πμ
alberich
Συμφωνώ (πάνω-κάτω 0.5%) με τις προβλέψεις του Μανιταριού του Βουνού
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 10:29 πμ
Toixorixos
ΠΑΣΟΚ 42%
ΝΔ 30%
ΚΚΕ 11%
ΛΑΟΣ 9%
ΣΥΡΙΖΑ 4%
ΛΟΙΠΑ 4%
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 11:48 πμ
leftengineer
Πάλι 80% ο γυιός του Ανδρέα και ο Ανηψιός του Κώστα;
Θα πρότεινα να κάνει ο καθένας ένα delete σε αυτό που έχει καταλήξει ο καθένας να ψηφίσει, ένα ζεστό μπάνιο, ένα καλό μασάζ και στη συνέχεια με restart να το ξανασκεφθεί.
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 11:58 πμ
alberich
Δεν έχει νόημα αυτό που έγραψα (+/- 0.5%) για τα μικρά κόμματα οπότε
ΚΚΕ 7.5%
ΛΑΟΣ 4.8 %
ΣΥΡΙΖΑ 3.3%
ΟΠ 1.8%
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 1:10 μμ
Βλαδίμηρος
Δεν κατάφερα ακόμα να ολοκληρώσω τη διαδικασία επεξεργασίας. (Η αλήθεια είναι ότι στην Social Research “Ο Μητσαρίων” περιμέναμε να μας βοηθήσουν νέοι και νέες με stage αλλά τους έβαλαν σε δημόσιες υπηρεσίες κι εμείς παλεύουμε μόνοι μας.
Τα μόνα που έχουμε καταλήξει μέχρι στιγμής είναι:
α) 5 κόμματα στη Βουλή.
β) η διαφορά των 2 πρώτων ΔΕΝ θα είναι 5.5-6.5% όπως υποστηρίζουν οι περισσότερες δημοσκοπήσεις. Έχουμε μπερδέψει λίγο τα μπούτια μας , εεε κάτι πρόσημα εννοώ. Μόλις τα ξεμπερδέψουμε θα σας πούμε αν η διαφορά θα είναι 4.5% ή 7.5%
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 1:33 μμ
Παπούλης
Βλάντ
έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η ΝΔ θα ακολουθήσει το φθίνοντα κλάδο της αλυσοειδούς , ενώ το ΠΑΣΟΚ τον αύξοντα …
με μια κουβέντα οι κινήσεις των δύο μονομάχων θα είναι πάνω στη καμπύλη ( ελλείψει του κατάλληλου έντιτορ ):
[( e εις την x ) + ( e εις την -x ) ] / 2
( οι αλυσίδες βέβαια θα παραμείνουν στη θέση τους )
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 1:35 μμ
Παπούλης
… με x Ε [3,4]
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 1:51 μμ
kapetanios
Πιστεύοντας ότι το άθροισμα των δύο δεν θα ξεπεράσει το 78%
ΠΑΣΟΚ 41,2%
ΝΔ 36,5%
ΚΚΕ 7.5%
ΛΑΟΣ 4.5%,
ΣΥΡΙΖΑ 4,3%
Ο-Π 2,5%
Λοιποί 3,5%
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 2:29 μμ
almadovar
ΝΔ 39%
ΠΑΣΟΚ 38,9%
KKE 8,1%
ΛΑΟΣ 4.9%
Ο-Π 3,4%
ΣΥΡΙΖΑ 3,3%
ΛΟΙΠΑ 2%
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 2:34 μμ
Μαύρο πρόβατο
Κάντε και μια προσπάθεια για την αποχή… μόνο ο παπούλης έχει δώσει μέχρι τώρα…
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 2:43 μμ
M
Επειδή μου είναι δύσκολο να πιστέψω οτι ενήλικες και έχοντες σωας τας φρένας, πιστεύουν στα παραπάνω αποτελέσματα και εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν το φιάσκο της Κυριακής σαν κάτι άξιο συζήτησης, δεν μπορώ παρά να εκφέρω και εγώ την άποψή μου ως εξής
ΠΑΣΟΚ 24%
ΝΔ 20%
ΚΚΕ 18%
ΛΑΟΣ 15%,
ΣΥΡΙΖΑ 2%
Ο-Π 1%
Λοιποί 20%
—–
Τι;
Ούτε κατα προσέγγιση; Μπορεί, αλλά κάτι τέτοια αποτελέσματα θα είχαν γούστο και πραγματικό ενδιαφέρον!!
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 3:03 μμ
kapetanios
M
ενήλικα να πεις τον παπούλη, και τον Ζέπο,
εγω είμαι νεανίας!
Μαυροπρόβατε
τα ποσοστά συμμετοχής πιστεύω οτι θα παραμείνουν στα ίδια σχεδόν επίπεδα με το 2007, δηλαδή κάπου ανάμεσα στο 72%-74%
(φαινόμενα τύπου €εκλογών δεν νομίζω οτι θα παρουσιαστούν )
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 4:26 μμ
Παπούλης
M
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 4:43 μμ
iakovos
To xεσ…. τελείως το θέμα γι αυτό σας αποκαλύπτω την πραγματικότητα
ΟΠ 40.5
Πασοκ 25,3
ΝΔ 22.1
ΚΚΕ 6.5
ΣΥΝ 3,9
ΛΑΟΣ 3,1
ΟΙ ΟΠ δεν καταφέρνουν να βγάλουν αυτοδυναμία γι αυτό κ παραιτήται ο Νίκος Χρυσόγελος από επικεφαλής κ μέλος του κόμματος οπότε αναλαμβάνει ο Μ. Τρεμόπουλος κ κάνει κυβέρνηση συνεργασίας με το ΛΑΟΣ.
Ύστερα από αυτές της εξελίξεις τα Σκόπια αποφασίζουν ν αλλάξουν ονομασία κ να λέγονται δημοκρατία της Περσίας…αφου έχουν συγκεντρώσει αδιασειστα στοιχεία ότι ο Ξέρξης ήταν από την περιοχή τους…όπου δίνουν κ το ονομα του στα αεροδρόμια, στους δρόμους κ στα μνημεία της χώρας…..Ξαναφουντώνει η κόντρα με τους Σπαρτιάτες που ξεκινουν για να παρουν το αίμα τους πισω για τα χαμένα τους 300 παιδιά κ για τον Λεωνίδα
Ο Εθνικισμός ξαναφουντώνει σε όλη την χώρα αφού κ η Αθήνα διεκδικεί αποζημιώσεις από τους Σκοπιανους για τις βυθισμένες τριήρης στην ναυμαχία της Σαλαμίνας κ.τ.λ.
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 5:43 μμ
manitaritoubounou
“…Συμφωνώ (πάνω-κάτω 0.5%) με τις προβλέψεις του Μανιταριού του Βουνού..”
ναι έχουμε και στατιστικά λάθη!!!
χαχαχαχαχχα
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 6:11 μμ
Πάνος
Τα τελευταία νέα, από την απόδοση του στοιχήματος για τις εκλογές της Κυριακής. Βάλτε τώρα, για να πάρετε πίσω, τα χαμένα σας χρήματα!
Θα μπουν οι Οικολόγοι Πράσινοι στη νέα Βουλή; – Αποδόσεις Βουλευτικών Εκλογών 2009 4 Οκτ 09 – 05:00 Άλλες Αγορές Επιλογή Τιμή
Ναι 9.00
Όχι 1.02
——————————————————————————–
Θα μπει ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στη νέα βουλή; – Αποδόσεις Βουλευτικών Εκλογών 2009 4 Οκτ 09 – 05:00 Άλλες Αγορές Επιλογή Τιμή
Ναι 1.07
Όχι 6.50
——————————————————————————–
Θα κερδίσει ένα κόμμα την αυτοδυναμία (151 έδρες και πάνω); – Αποδόσεις Βουλευτικών Εκλογών 2009 4 Οκτ 09 – 05:00 Άλλες Αγορές Επιλογή Τιμή
Ναι 1.15
Όχι 4.50
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 6:19 μμ
Po
Πασόκ 41%
ΝΔ 38%
ΚΚΕ 8,5%
ΛΑΟΣ 5,5%
ΣΥΡΙΖΑ 4,5%
Ο-Π 2,3 %
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 6:28 μμ
omadeon
Επιτέλους!
Τώρα μάλιστααα….
Τα πολιτικά κόμματα της χώρας, καθαγιάστηκαν βρίσκοντας το θετικό τους ρόλο, την πραγματική τους ΚΥΡΙΑ χρησιμότητα, την θετική αποστολή τους στην κοινωνία υλοποιώντας τον απόλυτα ΦΥΣΙΚΟ τους ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ.
-Τον ΤΖΟΓΟ!
Οπως και τα άλογα ή το ποδόσφαιρο…
(εγώ ποτέ δεν τζογάρω όμως, οπότε… σας εύχομαι καλή τύχη).
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 9:10 μμ
kaneloriza
ΠΑΣΟΚ………….41,5%
ΝΔ……………….36,3%
ΚΚΕ……………….7,7%
ΛΑΟΣ……………..5,6%
ΣΥΡΙΖΑ……………3,7%
ΟΠ………………….2,9%
Οκτωβρίου 2, 2009 στις 11:27 μμ
Κυνηγός
ΠΑΣΟΚ 42,50%
ΝΔ 36,50%
ΚΚΕ 8,15%
ΛΑΟΣ 5,00%
ΣΥΡΙΖΑ 3,05%
Ο – Π 2,80%
ΛΟΙΠΑ 2,00%
——————
Σύνολα 100,00%
Καλυβάρχη, αν ψήφιζα κι εγώ ΟΠ θα είχατε ελπίδες (!)
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 12:59 πμ
iakovos
Ψηφίζω kaneloriza….ίσως με πιο μικρή διαφορά Πασοκ-ΝΔ
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 1:04 πμ
Καλχας
ΠΑΣΟΚ 42,3
Ν.Δ. 35,5
ΚΚΕ 8
ΛΑΟΣ 4,7
ΣΥΡΙΖΑ 3
Ο-Π 2,7
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 4:29 πμ
Κωστας Τσαλλης
H kaneloriza πιθανως κατι ξερει ! Για αυτο καντε κατι για το 0,01 που μας λειπει Λιγα ψηφαλακια θελουμε για να εχει η σουπα γευση!!!
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 9:15 πμ
Πάνος
Εμείς καταγράφουμε ποσοστά, αλλά ο Κουκουζέλης προσπαθεί ακόμα να βρει τι θα ψηφίσει…
http://boustasia.blogspot.com/2009/10/blog-post.html
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 9:28 πμ
tougo
μου φαίνεται τραγικό που μόνο εγώ και ο batcic βάζουμε τους ΟΠ στην βουλή.
τραγικό είναι και αυτό που μου είπε όμως και η μητέρα μου (και τελικά συνειδητοποιώ ότι πολλοί σκέφτονται έτσι σε αυτή την ηλίθια χώρα) ότι γιατί ψηφίζεις ένα κόμμα που δεν είσαι σίγουρος ότι θα μπει στην βουλή;
τελευταίο σχόλιο: όποιος είδε το τηλεοπτικό διαφημιστικό του ΛΑΟΣ είναι τυχερός που ακόμα έχει σώας τα φρένας. εγώ θα έβαζα 0% στο ΛΑΟΣ με αυτό το διαφημιστικό, με προσβάλει ως οντότητα με κουλτούρα και γούστο.
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 9:31 πμ
Πάνος
Και ένα προεκλογικό τραγουδάκι:
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 9:54 πμ
diaskronos
0%
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 10:03 πμ
diaskronos
ΠΑΣΟΚ 41,5%
ΝΔ 35.5%
ΛΑΟΣ 7,1%
ΚΚΕ 7,4%
ΣΥΡΙΖΑ 3,5%
Ο-Π 2%
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 11:29 πμ
vladimiros
Παρά τη χρήσιμη συμβουλή του παπούλη (thanx beaucoup -με βοήθησε η ύψηση στο τετράγωνο να …ξεθολώσω κάπως) για την περαιτέρω επιστημονική(;) επεξεργασία μας, συνεχίζουμε να μην έχουμε καταλήξει για το σύνολο των κομμάτων [το ...ψήνουμε όμως:) ]
Μέχρι στιγμής:
1. Η Ν.Δ. πάει για αρνητικό ρεκόρ ποσοστού [το χειρότερο μέχρι τώρα σε εθνικές εκλογές είναι του 1981 (Ράλλης), αν θυμάμαι καλά ήταν 36,8, αν σφάλλω διορθώστε με παρακαλώ]
2. Η αποχή πάει επίσης για ρεκόρ (εδώ το θετικό-αρνητικό είναι από ποια σκοπιά το βλέπει κανείς) για τα δεδομένα εθνικών εκλογών. Around 30 με επικρατέστερο να ξεπεράσει το 30. Το μεγαλύτερο μέρος της αυξημένης αποχής θα είναι πρώην ψηφοφόροι της ΝΔ. Δε θα καταγραφεί στα exit poll και αυτό θα δημιουργήσει επιπλέον δυσκολία στους συναδέλφους δημοσκόπους της ESOMAR (ως γνωστόν, εμάς δεν μας δέχονται, γι’ αυτό φύγαμε από το μαντρί και φτιάξαμε τη ΧΕΣΟΜΑΡ ψηλά στο βουνό)
3. Οι 180.000 παραλίγο ψήφοι που πήραν οι Ο-Π στις ευρωεκλογές του Ιούνη είναι ένα δύσκολο όριο, παρά τη μειωμένη αυριανή αποχή . Ωστόσο η επίδοσή τους σε σχέση με το 1.05 των εθνικών εκλογών του 2007 θα τους επιτρέψει να πανηγυρίσουν ότι νίκησαν (όπως εξάλλου “θα νικήσει και η τοπική αυτοδιοίκηση”). Πολύ δύσκολη η εκτίμηση για το πώς θα επηρεαστεί το ποσοστό από τη γενική αποχή (άλλη συμπεριφορά για το 28 άλλη για το 32, οι ελικοειδείς-κωλοτουμποειδείς στριφογυριστές καμπύλες που ανέφερε ο παπούλης μπερδεύονται πολύ)
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 12:02 μμ
vladimiros
Πάνο, ενδιαφέροντα τα στοιχεία που παρέθεσες από τους επαγγελματίες στοιχηματζήδες (καλά το λέω αυτό;) αν και προσωπικά δεν τα παρακολουθώ.
Για την ακρίβεια τα θεωρώ ξεπερασμένα (ως προς το αντικείμενο του στοιχήματος).
Αναφέρω για την ποικιλία και το σφαιρικόν της ενημέρωσης των καλυβίστας μερικά από τα (μετα-) μοντέρνα στοιχήματα που παίζονται σε φιλικές παρέες της Α’ Μπουγατσαδούπολης.
Α. τοπικού ενδιαφέροντος
1. Τι ώρα θα κατεβάσει ρολά το εκλογικό κέντρο της ΝΔ στην Τσιμισκή (πολύ παλιό Ταχυδρομείο); 7.05 – 8.00 μμ – 8.30 – 9.00 – θα περιμένουν να μιλήσει ο ΚΑΚ
2. Θα παραμείνει ο Μπένι δεύτερος σε σταυρούς (μετά τον Καστανίδη) ή θα κατρακυλήσει πιο κάτω (από Αράπογλου π.χ. ή/και τον Μαγκριώτη)
3. Η “κολλητσίδα” του Μπένι Καϊλή (θυμίζουμε το σεξιστικό λογοπαίγνιο για το (γ)κ..λί του μερακλή) πόσο πιο χαμηλά θα πάει (από Μπαρμπουνολαμογιάκη και Αργυριάδη π.χ.)
4. Πόσο θα πέσει ο Ορφανός; Ο Τζιτζικώστας θα καταφέρει να επενεκλεγεί πηδώντας 2-3 θέσεις; Ο υπουργός Καλαφάτης θα τα καταφέρει;
5. Θα βγάλει ο ΣΥΡΙΖΑ έδρα στην Α’ ή θα την πάρει αλλού από τις καραμπόλες του εκλογικού νόμου;
Β. Πανελληνίου ενδιαφέροντος:
1. Θα πατήσει το πόδι του ο Σουφλιάς στη Ρηγίλλης; – Με μεταμφίεση ή χωρίς; – θα κάνει δήλωση μετά τον ΚΑΚ από τα διόδια (που θα είναι αποκλεισμένα)
2. Θα πάει στη Ρηγίλλης για ρεπορτάζ ο ρεπόρτερ Βλάχος; – Με μεταμφίεση ή χωρίς; -Με πανοπλία ή χωρίς;
3. Η Ντόρα θα μιλήσει το βράδυ της Κυριακής; – Μετά τον ΚΑΚ – Κατά τις 2 το βράδυ, αφού χωνέψουν τα εδέσματα που φτιάχνει η κυρία Μαρίκα για το πάρτυ της οικογένειας – Δε θα μιλήσει (έμαθε από το φίλο της Μπένι), θ’ αφήσει τα τσιράκια (π.χ. Κιλτίδη) που θα τρέχουν.
4. Ποιος θ’ αρχίσει τις σφαλιάρες στον γονατισμένο ΚΑΚ; Ο ξάδερφος Μισέλ; Ο Τσιτουρίδης; Ο Τράγκας;
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 12:10 μμ
sissa ben dahir
Βλαδίμηρε: Huts και όχι hats!!!
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 12:30 μμ
sissa ben dahir
Ο Kουκουζέλης λέει ένα ωραίο. Αναρωτιέται γιατί υπάρχουν οι προεκλογικές περίοδοι; Και απαντάει: Μα για να μετακινηθεί το μονοψήφιο εκείνο ποσοστό ψηφοφόρων που θα επιτρέψει το σχηματισμό κυβέρνησης. Το κόμμα που διαφαίνεται ότι θα έρθει πρώτο κάνει το παν για να το τσιμπήσει και τα μικρά κόμματα κάνουν το παν για να μην τους το πάρουν. (Σε ελεύθερη απόδοση του sissa ben dahir)
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 8:43 μμ
αλέξανδρος ανδρουλάκης
Εγώ τα πρόβλεψα ΟΛΑ
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 8:57 μμ
Πάνος
Όντως…
Οκτωβρίου 3, 2009 στις 10:07 μμ
thesa1nt
http://thesa1nt.wordpress.com/2009/10/03/provlepsi/
Κάπως έτσι τα βλέπω…
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 12:21 πμ
M
Κανα exit poll έχουμε, ή ακόμα;
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 9:53 πμ
vladimiros
Στις σημερινές εκλογές ΟΛΟΙ θα είναι ΝΙΚΗΤΕΣ με μόνη εξαίρεση τη ΝΔ. Αναλυτικά:
ΝΙΚΗΤΕΣ:
ΠΑΣΟΚ (ποσοστό, ψήφοι, έδρες)
ΛΑΟΣ (ποσοστό, ψήφοι, έδρες) συγκριτικά με το 2007 – κατώτερη επίδοση από τις προσδοκίες του. Θα νικήσει όμως κι αυτό
Ο-Π (ποσοστό, ψήφοι) συγκριτικά με το 2007, σε περίπτωση που περάσει το 3% θα είναι ο θριαμβευτής των εκλογών
ΣΥΡΙΖΑ (ποσοστό) αφού ο στόχος είναι “3% + μία ψήφο” θα νικήσει κι αυτός.
ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ Αριστεράς-Κινημάτων-Οικολογίας (έδρες) Αν νικήσει ο ΣΥΡΙΖΑ(παραπάνω) θα είναι ο μεγάλος νικητής γιατί σχεδόν όλοι οι βουλευτές θα προέρχονται από τον ΣΥΝ
Ανανεωτικοί ΣΥΝ (έδρες) Αν νικήσουν ο ΣΥΡΙΖΑ και ο ΣΥΝ (βλ.παραπάνω) θα νικήσουν κι αυτοί αφού το ποσοστό τους στην κοινοβ.ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ θα είναι πολύ μεγαλύτερο από την πραγματική τους αναλογία μέσα στους ψηφοφόρους του ΣΥΝ και του ΣΥΡΙΖΑ
ΚΚΕ (ψήφοι) Θα νικήσει και το ΚΚΕ, μεγάλη πιθανότητα σε ψήφους, ισχυρή πιθανότητα σε ποσοστό (ευελιξία για 2007 και ευρωεκλ. 2009), πιθανά και σε έδρες.
ΧΑΜΕΝΟΙ:
ΝΔ (ψήφοι, έδρες, ποσοστά) στο ποσοστό πάει για αρνητικό ρεκόρ.
Το ΩΡΡΡΑΙΟ είναι ότι:
Οι ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ θα είναι λιγότεροι από τους “ΝΙΚΗΤΕΣ” – και δε θα ανήκουν μόνο στους νικητές
Οι ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΙ θα είναι περισσότεροι από τους “ΧΑΜΕΝΟΥΣ” – και δε θα είναι μόνο της ΝΔ
____
Φίλτατε Sissa, ειλικρινά δεν αντιλήφθηκα το σχόλιό σου που αναφέρεται σε μένα. Αν είναι θετικό, σ’ ευχαριστώ πολύ -δε χρειάζεται (επ-)εξήγηση. Αν είναι επικριτικό, ευχαρίστως να απολογηθώ (μόλις το καταλάβω)
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 11:49 πμ
sissa ben dahir
Vladimiros, θετικό είναι και αντί για respect (hats) σε προηγούμενο σχόλιό σου, σου αποδίδω καλύβες (huts).
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 2:10 μμ
Agro 1
http://lesvos.wordpress.com/2009/10/04/ekloges_2009_exit_polss_/
Βουλευτικές Εκλογές 2009- Exit polls – Αποτελέσματα
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 7:01 μμ
zeppos
ΥΠΟΜΟΝΗ!
Δυστυχώς .. αυτοδυναμία..
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 7:19 μμ
Πάνος
Mη στεναχωριέσαι ζέπε, έχουμε δει και χειρότερα…
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 7:23 μμ
zeppos
Εγώ.. απογοητεύτηκα!
Ήθελα επαναληπτικές για να πάρω το μπόνους.
Αλλά…
Τι να κάνουμε.. Θα περιμένω έως τον Μάρτη μην τυχόν και τους έλθει πάλι καμιά παρόμοια .. σοφή ιδέα να προκαλέσουν εκλογές…
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 7:26 μμ
kapetanios
Βρε καλώς τον Πάγκαλοοοο (στο “μεγάλο κανάλι”)
- για το ΠΑΣΟΚ δεν έχουμε )
Σαν να μην πέρασε μια μέρα
Ας κάνουμε όμως λίγο υπομονή
(για το αποτέλεσμα λέω, γιατί υπομονή-ως σχολιαστές
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 7:42 μμ
nikiplos
Η αυτοδυναμία παίζεται ακόμη… Οι οικολόγοι πράσινοι παίρνουν από 2 έως 3%. Αν πάρουν 3% οριακά, μπαίνουν στη Βουλή… Τότε η αυτοδυναμία χάνεται… Φυσικά μιλούμε για 2000 ψήφους αλλά η κάλπη είναι γκαστρωμένη και κανείς δεν ξέρει τι θα βγάλει ακόμη…
:msgreen:
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 7:50 μμ
zeppos
Εάν “πούμε” οτι το ομαδικό εηιτ είναι αληθές, η αυτοδυναμία δεν παίζεται. Αυτό που “παίζετε” είναι το εύρος, με άλλα λόγια οι Ο.Π. αν μπουν θα πάρουν 4 καρέκλες από το πασοκ…
Αλλά, όσο μεγαλύτερο είναι το ποσοστό των Ο.Π. αλλά διατηρείται κάτω του ορίου, τότε το εύρος αυξάνεται…
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 7:51 μμ
zeppos
εξιτ.. βεβαίως.
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 7:58 μμ
kapetanios
Ζέπο
ακούστηκε ότι ένα 15% αρνήθηκε να απαντήσει στα εξιτ πολς!
Οπότε το σφάλμα ενδέχεται να είναι μεγαλύτερο
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 7:59 μμ
zeppos
Ναι κάπτεν..
Είπαμε.. με την ελπίδα ζούμε..
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 8:00 μμ
Πάνος
Nαι – και να μου το θυμηθείς καπετάνιε ότι η διαφορά θα μεγαλώσει υπέρ του ΠΑΣΟΚ!
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 8:05 μμ
Πάνος
Η Public Issue δίνει είσοδο των Ο-Π στη Βουλή και μη αυτοδυναμία στο ΠΑΣΟΚ!
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_04/10/2009_300541
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 8:05 μμ
kapetanios
Ζεπο (μπορεί Πάνο να κάνουν την άκπληξη οι ΟΠ )
η δική μου ελπίδα (ευτυχώς) δεν εξαρτάται από το ΠΑΣΟΚ
αλί στον κόσμο λοιπόν (και να ευχόμαστε όλοι να μην συμβεί το “κακό”) που στηρίζουν τις ελπίδες τους σε αυτούς τους μπουζουκοπαίχτες της «πράσινης ανάπτυξης»
(οι άλλοι είναι στους ζουρνάδες και στα νταούλια )
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 8:20 μμ
σχολιαστης
Η Public Issue την έχει πατήσει άσχημα. Ο Φαναράς πριν απο λίγο προβλέπει ότι το ΠΑΣΟΚ τείνει προς το 44% και η ΝΔ προς το 34%.
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 8:24 μμ
kapetanios
η Τρέμη παραληρεί
(η τέταρτη εξουσία χέρι χέρι με το ΠΑΣΟΚ)
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 8:30 μμ
zeppos
Οι ..δράκουλες αιμοδιψείς τριγυρνούν ήδη στα σοκάκια..
Φυλαχτείτε, σκόρδα και πέτρινα μαχαίρια να τάχετε .. εύκαιρα..
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 9:29 μμ
nikiplos
Δεν μου φαίνεται πολύ σοβαρή η ανάλυση της public issue. Δίνει πολύ μεγάλες αποκλίσεις και στα μικρά κόμματα… Δεν κάνει αναλογικοποίηση του σφάλματος γι΄αυτό και δίνει ακραία σενάρια…
Οκτωβρίου 4, 2009 στις 10:02 μμ
σχολιαστης
Τελικά τζάμπα πληρώνουν τους δημοσκόπους. Αν διάβαζαν καλύβα θα έβλεπαν το 44%.
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 8:40 πμ
σχολιαστης
5/10 2009 8:26
Εγγεγραμμένοι 9,869,586
Ενσωμάτωση 98.77 %
Ψήφισαν 70.91 %
Ακυρα/Λευκά 2.64 % ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΠΟΣΤ
ΠΑΣΟΚ 160 43.94 % 44.00%
ΝΔ 91 33.49 % 36.00%
ΚΚΕ 21 7.53 % 7.5%
ΛΑΟΣ 15 5.62 % 6.0%
ΣΥΡΙΖΑ 13 4.59 % 3.1%
Ο-Π 2.52 % 1.8%
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 8:45 πμ
kapetanios
σύμφωνα με την VPRC
http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=495491
[..]Η συσπείρωση του ΠΑΣΟΚ έφτασε στο 94% όσων το ψήφισαν το 2007, έναντι 79% για την Νέα Δημοκρατία. Τα μικρότερα κόμματα έχουν χαμηλή συσπείρωση (ΣΥΡΙΖΑ 54%, ΛΑΟΣ 57% και Οικολόγοι-Πράσινοι 54%), με εξαίρεση το ΚΚΕ που η συσπείρωσή του φτάνει το 80%.
Από τα αξιοσημείωτα των απωλειών για την Νέα Δημοκρατία είναι το 11% προς το ΠΑΣΟΚ και το 6% προς το ΛΑΟΣ. Το ΠΑΣΟΚ έχει ελάχιστες απώλειες προς όλα τα κόμματα, ενώ το ΚΚΕ χάνει το 12% των ψηφοφόρων τού 2007 προς το ΠΑΣΟΚ. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει απώλειες κυρίως προς το ΠΑΣΟΚ (26%), το ΚΚΕ (10%) και τους Οικολόγους-Πράσινους (8%). Οι μεγαλύτερες απώλειες του ΛΑΟΣ είναι προς την Νέα Δημοκρατία (19%), αλλά πολλοί ψηφοφόροι του 2007 τώρα ψήφισαν ΠΑΣΟΚ (14%). Οι Οικολόγοι-Πράσινοι είχαν τις περισσότερες απώλειες προς το ΠΑΣΟΚ (23%) και τον ΣΥΡΙΖΑ (11%).
Στους νέους ψηφοφόρους, που δεν είχαν δικαίωμα ψήφου το 2007, το ΠΑΣΟΚ πήρε το εντυπωσιακό 42% έναντι μόνο 21% για τη Νέα Δημοκρατία. Τρίτο κόμμα στους νέους ψηφοφόρους είναι ο ΣΥΡΙΖΑ με 11%, ενώ από κοντά ακολουθούν το ΚΚΕ με 10% και οι Οικολόγοι-Πράσινοι με 9 %. Το ΛΑΟΣ είναι έκτο κόμμα στους νέους ψηφοφόρους με 5%.
Στα δημογραφικά στοιχεία της ψήφου, ο ΣΥΡΙΖΑ παρουσιάζεται πολύ δυνατός στους νέους μέχρι 24 χρόνων, όπου παίρνει 9%, ενώ είναι αδύναμος στις μεγάλες ηλικίες, με 3% στους ψηφοφόρους μεταξύ 55 και 64 χρόνων και μόνο 1% στους άνω των 65. Ο ΣΥΡΙΖΑ παρουσιάζει μεγάλη επιρροή στους έχοντες ανώτερη εκπαίδευση (8%), ενώ, σε σχέση με τον ενεργό και μη ενεργό πληθυσμό, το 6% των ενεργών και το 5% των ανέργων ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ. Ως προς τη θέση στην απασχόληση, ο ΣΥΡΙΖΑ παρουσιάζει μεγάλη επιρροή στους φοιτητές (11%), τους ελεύθερους επαγγελματίες (9%), τους ιδιωτικούς υπαλλήλους (8%) και τους δημόσιους υπαλλήλους (7%), ενώ έχει μικρή επιρροή στους συνταξιούχους (μόνο 2%) και τις νοικοκυρές (επίσης 2%). Τέλος, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ως προπύργιο τα αστικά κέντρα (6%), ενώ παίρνει 11% σε όσους αυτοπροσδιορίζονται ως αριστεροί και 3% σε όσους αυτοπροσδιορίζονται ως κεντρώοι.
Το προφίλ του μέσου ψηφοφόρου της Ν.Δ. είναι συνταξιούχος και επιχειρηματίας άνω των 55 με κατώτερη μόρφωση. Το ΠΑΣΟΚ παρουσιάζει παρόμοια επιρροή σε όλες τις κοινωνικές και ηλικιακές κατηγορίες, με λίγη παραπάνω επιρροή στους άνω των 35 και σε αγρότες και δημόσιους υπάλληλους. Το ΚΚΕ είναι το κόμμα των 25 με 34, ιδιωτικών υπαλλήλων, ανέργων και φοιτητών με ανώτερη εκπαίδευση. Το ΛΑΟΣ είναι το κόμμα των κάτω των 45, αυτοαπασχολούμενων και μισθωτών, ενώ οι Οικολόγοι-Πράσινοι παρουσιάζουν την μεγαλύτερη επιρροή τους μεταξύ 25 και 34 και σε επαγγελματικές κατηγορίες που ξεκινούν από επιχειρηματίες και αυτοαπασχολούμενους και φτάνουν μέχρι μισθωτούς, φοιτητές και ανέργους.[..]
@σχολιαστή
πρέπει να είσαι απο τους λίγους που χάνουν 3 στα 6
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 8:52 πμ
kapetanios
η παραπάνω έρευνα διεξήχθη από 7/9 έως 3/10
περισσότερα:
http://www.vprc.gr/uplds/File/vouleytikes%20ekloges%202009/Graphs_Vote%20Analysis_VPRC(2).pdf
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 9:05 πμ
kapetanios
σχο
εγώ χάνω 3 στα 9 χοχοχο
(και για το 1 , τον λαος δηλαδή, επηρεάστηκα τελευταία στιγμή από τον Πάνο που στοιχημάτιζε γμτ και με πήρε στο λαιμό του!,
Λέω αυτοί οι οικολόγοι εάν δεν είναι σίγουροι δεν μιλάνε και την πάτησα ο έρμος παρ ότι παλαιότερα έλεγα ότι ο ΛΑΟΣ θα βγει πολύ ενισχυμένος απ αυτές τις εκλογές και διαφωνούσαμε τότε.
Θα τον ζητήσω αποζημίωση που δεν θα τον φτάνουν ίσα με 150 εξαγωγές και άλλα τόσα σφραγίσματα )
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 9:07 πμ
σχολιαστης
150 εξαγωγές; Πας για μασέλα.
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 9:09 πμ
kapetanios
ε, όπου να ναι κοντεύω
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 1:02 μμ
Παπούλης
Χάσαμε Γιώργη
Τι πρόβλεψα σωστά και πού τη πάτησα :
Στα μικρά κόμματα είμαι μπάμ.
Στην αποχή σχεδόν μπάμ
Εκεί που τη πάτησα μεγαλοπρεπώς είναι ότι θεωρούσα πως η διαφορά των δύο μεγάλων δεν θα ξεπεράσει τι; 8 ποσοστιαίες μονάδες.
Θεωρούσα πιθανό ένα ποσοστό πάνω από 42,5 για το ΠΑΣΟΚ αλλά όχι πολύ πάνω από 43.
Επίσης θεωρούσα ότι η ΝΔ δεν θα πέσει κάτω από το ιστορικό όριο του 35%.
Αναλαμβάνω πλήρως τις ευθύνες και θα δρομολογήσω τις εξελίξεις για τη μελλοντική αναθεώρηση της μεθόδου αναγωγής της προβλεπόμενης αποχής με χρήση της εκθετικής συνάρτησης αντί της λογαριθμικής
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 1:31 μμ
σχολιαστης
Το 44% δεν είναι πολύ πάνω απο το 43%.
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 3:26 μμ
Ενη Καπαζογλου
Παπουλη
Αψογος αναλυτης με μικρες αποκλισεις και το κυριωτερο αψογος κριτης αναλαμβανων τις ευθυνες του.
Η καλυβα πρεπει να αιθανεται περηφανη για τη συμμετοχη σου και καποιοι αλλοι …….. απο το “υπερθεν”.
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 3:34 μμ
Παπούλης
Κα Ένη μου να ευχηθώ οι προσδοκίες σας από τη νέα κυβέρνηση να πραγματοποιηθούν , γιατί είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι το κόμμα που διαχρονικά ψηφίζετε το υποστηρίζετε ευγενώς και ανιδιοτελώς .
Θα μας επιτρέψετε βέβαια , εν τη θυμοσοφία σας , να ασκούμε από αυτό εδώ το βήμα κριτική όταν μας πιάνουν τα μεράκια
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 3:45 μμ
sissa ben dahir
Βλαδίμηρε,
να υποθέσω ότι είχες στοιχηματίσει για τις πρώτες σφαλιάρες που θα έπεφταν στον ΚΑΚ, στους Λιάπη, Τσιτουρίδη και έβγαλες κάποια ευρώπουλα;
Μα κι αυτός ο Μισέλ, μυαλό που κουλαντρίζει…
Πιστεύει στ αλήθεια ότι για την αποτυχία της ΝΔ φταίνε οι εισηγήσεις της Ντόρας και του Σουφλιά;
Καθόλου δεν του περνάει από το μυαλό ότι η οργή ξεπέρασε τα όρια και σε μεγάλη μερίδα νεοδημοκρατών ψηφοφόρων που δεν είχαν προσωπικά οφέλη;
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 5:29 μμ
Μαύρο πρόβατο
Από ένα ριβιού των προβλέψεων, φαίνεται οτι το ΠΑΣΟΚ το πιάσαμε μερικοί και πρώτος απ’όλους ο σχολιαστής, ο οποίος παρουσίασε πολύ καλές επί της ουσίας εκτιμήσεις – να υποθέσω οτι έχει εσωτερική συνομιλία με το “μέσο ψηφοφόρο”;
Εκείνο που κανείς δεν τόλμησε να γράψει, έστω κι αν κυκλοφορούσε ως αίσθηση, ήταν μια εκτίμηση για το άπατο της πτώσης της ΝΔ.
Εμένα πάντως μου λείπουν μερικά κομματάκια του πάζλ που δείχνει τη διπλή παράδοση σκυτάλης Καραμανλή, σε Γιώργο και Ντόρα…
Ένη αηδία;
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 6:12 μμ
σχολιαστης
Aγαπητέ Μαυροπρόβατε, μόνο με την κοινή λογική. Αν με μια τόσο καταστροφική θητεία της ΝΔ δεν έβγαζε το ΠΑΣΟΚ 44% θα ήταν περίεργο. Στήριξα την πρόβλεψη και στη μεγάλη μεταστροφή που περίμενα να κάνουν οι αγρότες οι οποίοι στη κυριολεξία καταστράφηκαν.
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 6:16 μμ
Παπούλης
Υπάρχει εδώ και ένας πρόσθετος παράγων για να φτάσει το 44%. Το γεγονός ότι ένα μικρό , αλλά υπαρκτό ποσοστό των ελλήνων ψηφοφόρων κινείται τη τελευταία στιγμή προς το διαφαινόμενο νικητή.
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 6:49 μμ
kapetanios
Νομίζω ότι η μεγάλη διαφορά για το ΠΑΣΟΚ (όπως φαίνεται και από τους πίνακες ) http://ekloges.ypes.gr/pages/index.html
δημιουργήθηκε στις εκλογικές περιφέρειες Α&Β Αθηνών και Πειραιά όπως και στην Αττικής στις οποίες το ΠΑΣΟΚ πήρε κατά μέσο όρο +6 ποσοστιαίες μονάδες ( και 12 έδρες περισσότερες από το 2007) σε αντίθεση με την ΝΔ η οποία έχασε κατά μέσο όρο -9(!)ποσοστιέες μονάδες ( και απώλεσε 11 έδρες σε σχέση με το 2007)
Υπάρχουν βέβαια και περιοχές στις οποίες το ΠΑΣΟΚ έσπασε τα κοντέρ όπως στην Ξάνθη (+9,84%) και στο Ρέθυμνο (+ 14,07%)
Ο ΣΥΡΙΖΑ από την άλλη καλούτσικα τα πήγε εκτός (πήρε έδρα στην Λάρισα και κράτησε αυτές που είχε ) αλλά μέτρια στα εντος του Λεκανοπεδίου (έχασε δυο έδρες στην Α&Β Αθηνών)
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 7:01 μμ
σχολιαστης
…Για παράδειγμα στη Μεσσηνία που ήταν απο τις λίγες που έμειναν μπλέ, η ΝΔ απώλεσε 9 μονάδες απο το 2007 και το ΠΑΣΟΚ πήρε σχεδόν 7 μονάδες.
Ολα μαζί, αγροτικές και αστικές περιοχές έδωσαν το 44% και την άνετη πλειοψηφία στη βουλή.
Οκτωβρίου 5, 2009 στις 7:26 μμ
σχολιαστης
Τιμής ένεκεν, “αναδημοσιεύω” τη συνέντευξη του Περικλή Κοροβέση πριν τις εκλογές. Συγκρατήστε το σημείο που απαντάει για πιθανή συνεργασία ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ.
Ο Π.Κ. ήταν απο τους ελάχιστους βουλευτές που έθιξε το θέμα της καταστροφής της Πυλίας απο τις “επενδύσεις”. Θα λείψει απο τη βουλή.
http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=88183
«Βουλιαγμένο καράβι» χαρακτηρίζει τη Ν.Δ. ο Περικλής Κοροβέσης, υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ στην Α’ Αθήνας, και αναφερόμενος στην πρόωρη προσφυγή στις κάλπες από τον Κ. Καραμανλή, δηλώνει ότι «βάζει το ΠΑΣΟΚ να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά, με την ελπίδα πως θα γίνει μισητό και θα φθαρεί γρήγορα».
Ο γνωστός αγωνιστής του αντιδικτατορικού αγώνα και των κοινωνικών διεκδικήσεων τάσσεται κατά της συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ, θεωρώντας ότι κάτι τέτοιο αποτελεί «ύβρι για τη δημοκρατία», δεδομένης της μικρής δύναμης του ΣΥΡΙΖΑ. «Εκτός από μεγαλομανία, θα ήταν και τυφλότητα», προσθέτει, και θυμίζει τις εμπειρίες από συγκυβερνήσεις της Αριστεράς, όπως με Τζαννετάκη και Ζολώτα. Για την εσωτερική κρίση στον ΣΥΡΙΖΑ, που «δεν ξεπεράστηκε, αλλά πάγωσε», σημειώνει ότι «είναι εισαγωγής από τον ΣΥΝ».
Εχει αποφύγει τη διάσπαση ο ΣΥΡΙΖΑ ή θα επανέλθει η εσωτερική κρίση σε δεύτερο γύρο, μετά τις εκλογές;
«Η εσωτερική κρίση του ΣΥΡΙΖΑ είναι κρίση εισαγωγής από τον ΣΥΝ. Η κρίση δεν ξεπεράστηκε, απλά “πάγωσε” λόγω εκλογών, καλώς κατά τη γνώμη μου, και θα επανέλθει μετά τις εκλογές. Κι αυτό είναι θετικό, γιατί θα μπορέσουμε να εμβαθύνουμε την πολιτική μας σκέψη, που έχει αποξηρανθεί από τα απομεινάρια του σταλινισμού».
Ποιον θεωρείτε τον σημαντικότερο λόγο για να ψηφιστεί ο ΣΥΡΙΖΑ και να περάσει το φράγμα του 3%;
«Για να υπάρξει μια πραγματική αντιπολίτευση, όπως έγινε και στην προηγούμενη κοινοβουλευτική περίοδο (μονάχα το δικό μας γραφείο έκανε πάνω από 200 ερωτήσεις σε θέματα που δεν είχαν έρθει στο φως της δημοσιότητας, π.χ. όπλα τέιζερ, βόμβες διασποράς, ζητήματα του Υμηττού κ.λπ.). Ενας άλλος λόγος είναι να κάνουμε “ευθανασία” στην κατάκοιτη από χρόνια Αριστερά, για να γεννηθεί η νέα Αριστερά, που θα εκφράσει την οργή του κόσμου, προτείνοντας άμεσες, εφαρμόσιμες, εναλλακτικές λύσεις».
Πού έγκειται η κρισιμότητα αυτής της εκλογικής αναμέτρησης;
«Η κρισιμότητα αυτών των εκλογών είναι να αποκτήσει ο λαός συνείδηση των προβλημάτων, να ενεργοποιηθεί και να μην ψηφίζει τους εμπρηστές του. Και σ’ αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ έχει να προσφέρει πολλά».
Η Ν.Δ. έχει χάσει το στοίχημα των εκλογών; Τι της καταλογίζετε περισσότερο;
«Πήρε την εξουσία και τη χειρίστηκε σαν μια αντιπροσωπεία των Βρυξελλών. Αντί να κυβερνήσει, έστω και κακά, έβαλε έναν “αυτόματο πιλότο” και έριξε το καράβι σε ξέρες».
Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι ο Καραμανλής οδηγήθηκε στην κάλπη, ενώ γνώριζε ότι οι δημοσκοπήσεις δεν ήταν ευοίωνες γι’ αυτόν;
«Τι να κάνει κάποιος με ένα βουλιαγμένο καράβι; Το κάνει παλιοσίδερα και το πουλάει σε τιμή ευκαιρίας στο ΠΑΣΟΚ».
Πώς κρίνετε το γεγονός ότι ο Καραμανλής προβάλλει, προεκλογικά, τα δύσκολα μέτρα για τους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους;
«Στην ουσία ο Κ. Καραμανλής προανήγγειλε τα μέτρα που θα πάρει το ΠΑΣΟΚ. Γιατί εδώ που έχουμε φτάσει, με τη λογική του νεοφιλελευθερισμού, δεν υπάρχει και τίποτε άλλο να γίνει. Και βάζει το ΠΑΣΟΚ να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά, με την ελπίδα πως το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία θα γίνει μισητό και θα φθαρεί γρήγορα».
Ναι ή όχι στη συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ μετά τις εκλογές και γιατί;
«Κατ’ αρχήν θα ήταν ύβρις για τη δημοκρατία μια μικρή δύναμη όπως ο ΣΥΡΙΖΑ να ζητήσει συγκυβέρνηση. Εκτός από μεγαλομανία, θα ήταν και τυφλότητα. Οι εμπειρίες που είχαμε από συγκυβερνήσεις της Αριστεράς, όπως π.χ. με Τζαννετάκη και Ζολώτα, είναι πως κυβέρνησαν από τη θέση του κλητήρα και επωμίστηκαν βαρύτατες πολιτικές ευθύνες, που τις πλήρωσαν στις αμέσως επόμενες εκλογές. Και τις πληρώνουν μέχρι σήμερα, καταργώντας άπαξ διά παντός το τεκμήριο αθωότητας της Αριστεράς. Αν το ΠΑΣΟΚ ήθελε πραγματικά μια ενότητα με την Αριστερά, θα πρότεινε μια κοινή επιτροπή, που να κουβεντιάσει όλα τα προβλήματα στο βάθος τους».
Οκτωβρίου 7, 2009 στις 10:34 πμ
vladimiros
Οκτωβρίου 5, 2009 στο 3:45 μμ
sissa ben dahir
Βλαδίμηρε,
να υποθέσω ότι είχες στοιχηματίσει για τις πρώτες σφαλιάρες που θα έπεφταν στον ΚΑΚ, στους Λιάπη, Τσιτουρίδη και έβγαλες κάποια ευρώπουλα;…
Sissa,
δυστυχώς
Μόνο κάποια στοιχήματα σε επίπεδο παρέας για το καλαμπούρι με έπαθλα μπύρες και τσίπουρα (χωρίς γλυκάνισο αν τα εγκρίνει το Μαύρο Πρόβατο). Ούτε τζογάρω ούτε γνωρίζω τα κανάλια στοιχηματισμού (δεν μας τα αποκαλύπτει ο ΜακΜάνους σ’ εμάς τους αδαείς), άσε δε που από ρευστό είμαι σαν τα ταμεία που θα παραλάβει ο Παπακωνσταντίνου. Επιπλέον, δεν υπήρχαν πολλοί πρόθυμοι νεοδημοκράτες…
Προσαρμοζόμενος στις επιταγές του ΓΑΠ για διαφάνεια και δημοσίευση στο διαδίκτυο, ανακοινώνω μέσω της καλύβας τον Ισολογισμό:
Κέρδη:
1 CHIMAY μπλε (μετά ποικιλίας) για το αρνητικό ρεκόρ ποσοστού της ΝΔ
1 τσίπουρο (άνευ) μετά μεζέ για την άνοδο και εκλογή Καλαφάτη στην Α΄ Θεσ/νίκης
2 τσίπουρα για την αποτυχία Ορφανού (είχε αυξημένο ρίσκο και γι’ αυτό ανέβηκε το ποντάρισμα)
Ζημίες:
2 τσίπουρα (1+1) για την πρωτιά Βενιζέλου. Είχα ποντάρει στην πρωτιά Καστανίδη πιστεύοντας ότι το 2007 θα είχε αφήσει κάποια κατάλοιπα που θα “αδυνάτιζαν” τον Μπένι -εξάλλου το χρειάζεται πάλι το αδυνάτισμα
1 μπυροκατάσταση (μετά ζεστών ορεκτικών) για τη διαφορά ΠΑΣΟΚ-ΝΔ* (είχα ποντάρει στο 7.50-7.99)
1 τσίπουρο για το ποσοστό του ΛΑΟΣ (είχα ποντάρει στο 5.00-5,49%)
Το στοίχημα για την ώρα που έσβησε τα φώτα το προεκλογικό κέντρο της ΝΔ στην Τσιμισκή (είχα ποντάρει 7.45-8.14μμ) ακυρώθηκε επειδή κανείς δεν το τσέκαρε
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (ΚΕΡΔΗ/ΖΗΜΙΕΣ): ΜΗΔΕΝ (εις το πηλίκΙον)
______
* Στις 2 του μηνός, μετά από εφαρμογή των πρωτοποριακών πειραματικών συναρτήσεων (έμπνευσης και παραγωγής μας) σχετικά με τη διαφορά των 2 κομμάτων, έβγαζα αποτέλεσμα 8.375 – 9.125. Επηρεασμένος από την “περιρρέουσα ατμόσφαιρα” που διαμόρφωναν οι επαγγελματίες δημοσκόποι, δίστασα. Είδα μετά την πρόβλεψη του Πάνου για διαφορά 8 και αναθάρρησα κάπως αλλά δεν τόλμησα να επιμείνω (στο πρώτο σχόλιό μου κάνω μια αναφορά για διαφορά 7,5 ή 4,5 -πάντως όχι το δημοφιλέστερο 5,5-6,5 που κυριαρχούσε). Τελικά, “στοιχημάτισα”στο 7,50-7,99 κι έχασα. Ένας μόνο βρέθηκε να ποντάρει στο 8,00-8,49, κανείς δεν έβαλε ψηλότερα.