
Ο κ. Προβόπουλος ήξερε ότι το έλλειμα (μας) είνα 12% και όχι μικρότερο, ΠΡΙΝ τιςε εκλογές. Συνεπώς το ήξεραν και οι κύριοι ΚΑΚ και ΓΑΠ. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία επ’ αυτού – το ήξεραν και το παραήξεραν! Κι όμως, έκαναν αμφότεροι και οι δύο το κορόιδο, κατά το κοινώς λεγόμενον. Ο μεν ΚΑΚ επέμενε στο 6%, ο δε ΓΑΠ μιλούσε ντροπαλά και υπαινικτικά για κάτι πατραπάνω. Και καλά, με τον ΚΑΚ δεν έχει νόημα να αχολούμαστε – είναι παρελθόν. Ο κυρ- ΓΑΠ, όμως, που είναι το παρόν και το μέλλον (μας), γιατί δεν το είπε και σε εμάς, να το ξέρουμε, ΠΡΙΝ τις εκλογές;
*
Τα κεράσια είναι κεράσια. Το όνομα της φωτογράφου είναι Elena Lenin!

36 σχόλια
Ροή σχολίων γι' αυτό το άρθρο
Οκτωβρίου 10, 2009 στις 11:36 μμ
σχολιαστης
Ντρεπόταν να βγάλει τον ΚΑΚ ψεύτη, έχει τρόπους.
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 11:51 πμ
zeppos
Γράψε κι’ άλλα τέτοια Πάνο..
Ο τρόπος που προσπαθείς να μειώσεις τον ΓΑΠ, μάλλον πόντους του δίνει..
Η ερώτηση ήταν σαφής. Υποχρέωση να πει την ΑΛΗΘΕΙΑ για το έλλειμα έχει ο πρωθυπουργός σε ένα προεκλογικό ντιμπέϊτ. Και είπε ΨΕΜΜΑΤΑ!
Κάθε αναφορά της αντιπολίτευσης για πλασματικό έλλειμα λαμβάνεται(!) ως κορώνα ή κραυγή παπαγάλου…
Η πιο τίμια πράξη τους θα ήταν να παραδεχθούν από πέρσυ την ανικανότητά τους και να παραιτηθούν, όπως έκανε τώρα ο ΚΑΚ, αφού πρώτα μας έφερε κυριολεκτικά στο χείλος του γκρεμού. Να πουν… δεν μπορούμε βρε αδερφέ, δεν ξέρουμε πως να κυβερνήσουμε και τα κάνουμε συνέχεια .. σκατά!
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 12:02 μμ
Πάνος
ζέπε,
λυπάμαι αλλά και οι δύο είπαν ψέμματα (για το έλλειμα) εν γνώσει τους. Ο ΓΑΠ δεν τόλμησε να πει την αλήθεια, που την ήξερε πολύ καλά από τον Προβόπουλο, γιατί τότε θα κινδύνευαν να μη γίνουν πιστευτές οι εξαγγελίες του. Ο ΚΑΚ δεν τολμούσε να πει την αλήθεια, διότι θα τον έπαιρναν πια με τα γιαούρτια.
Όσο για τις προτροπές (“γράφε τέτοια…”) είναι μάλλον υποτιμητικές για σένα που τις γράφεις. Ως παλαιός σχολιαστής της καλύβας θα έπρεπε να έχεις εννοήσει προ πολλού ότι γράφω πάντοτε ελεύθερα την άποψή μου, χωρίς να δίνω δεκάρα τσακιστή για το άν η άποψη αυτή αρέσει ή δεν αρέσει. Ούτε πολιτικός είμαι, ούτε έμπορος!
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 12:12 μμ
zeppos
Τότε γιατί σε πείραξε το “γράφε τέτοια”…
Μια .. φιλική συμβουλή ήταν!
“Ο ΓΑΠ δεν τόλμησε να πει την αλήθεια”!!
Μάλιστα..
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 12:13 μμ
zeppos
“Ο ΓΑΠ είπε ψέμματα.. για το έλλειμα”..
Μάλιστα!
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 12:25 μμ
zeppos
Η “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ” για το έλλειμα και την ηλίθια μέθοδο βραχυπρόθεσμου δανεισμού (Euro Commercial Papers):
Τα ευρήματα της καταγραφής,/b>
Ξεχωρίζουν η επιστολή Γιουνκέρ προς τον κ. Παπαθανασίου και το ύψος κρυφού δανεισμού.
Στα μέσα του περασμένου Ιουλίου έφθασε στο γραφείο του τέως υπουργού Οικονομίας Γ. Παπαθανασίου μια επιστολή του πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου και προέδρου του Eurogroup (υπουργοί Οικονομίας της Ευρωζώνης) Ζαν Κλοντ Γιουνκέρ.
Είχε ημερομηνία 14 Ιουλίου και θέμα: «Follow up to the informal meeting of 6th July» (Ανακεφαλαίωση της άτυπης συνάντησης του Eurogroup της 6ης Ιουλίου).
Σε εκείνο το Eurogroup, ο κ. Παπαθανασίου είχε παρουσιάσει στους Ευρωπαίους ομολόγους του τα έκτακτα εισπρακτικά μέτρα για τη μείωση του ελλείμματος (έκτακτη εισφορά, αύξηση τελών κυκλοφορίας και τηλεφωνίας, ημιυπαίθριοι κ. λπ.). Τα είχε ανακοινώσει λίγες ημέρες νωρίτερα, στις 26 Ιουνίου, στην Αθήνα.
Ο κ. Γιουνκέρ ήταν καταπέλτης και δεν άφηνε κανένα περιθώριο παρερμηνειών για τις προθέσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Στη δισέλιδη επιστολή του ξεκαθάριζε ότι:
Πρώτον, τα μέτρα είναι ανεπαρκή για τη μείωση του ελλείμματος. Δεύτερον, είναι προσωρινού χαρακτήρα και τρίτον, είναι εισπρακτικά και όχι στην κατεύθυνση της μείωσης των δαπανών. Συμπέρασμα: Δεν είναι συμβατά με τις συστάσεις που απηύθυναν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ecofin στην κυβέρνηση όταν έθεσε την Ελλάδα σε επιτήρηση.
Η τελευταία παράγραφος της επιστολής Γιουνκέρ ισοδυναμούσε με τελεσίγραφο, αφού ζητούσε από τον κ. Παπαθανασίου να φέρει προς έγκριση νέα μέτρα στο Eurogroup του Γκέτεμποργκ στις 2 Οκτωβρίου.
Σημειώνεται ότι η Ελλάδα, με βάση την απόφαση του Ecofin για την επιτήρηση, είχε προθεσμία να παρουσιάσει απολογισμό της δημοσιονομικής προσαρμογής και νέο πακέτο μέτρων έως τις 24 Οκτωβρίου. Αυτό σημαίνει ότι θα αξιολογείτο τον Δεκέμβριο, ίσως και τον Ιανουάριο. Ετσι, με την επιστολή του ο κ. Γιουνκέρ επέσπευδε τη διαδικασία και προλάβαινε την κατάρτιση του νέου προϋπολογισμού.
Απάντηση
Ο υπουργός Οικονομίας χρειάστηκε 52 ημέρες για να απαντήσει, στις 7 Σεπτεμβρίου, στον κ. Γιουνκέρ ότι δεν μπορεί να του απαντήσει επειδή προκηρύχθηκαν εκλογές. Πάντως, ενημέρωσε τον πρόεδρο του Eurogroup και τον Χ. Αλμούνια (διά του επιτρόπου απάντησε στον Γιουνκέρ, όπως επιβάλλει το πρωτόκολλο) για την ομιλία του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ και το πρόγραμμα του «κυβερνώντος κόμματος», όπως ανέφερε.
Το τελεσίγραφο Γιουνκέρ ήταν ένα μόνο από τα ευρήματα της καταγραφής που έχουν αρχίσει από το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης ο κ. Γ. Παπακωνσταντίνου και οι συνεργάτες του προκειμένου να συνθέσουν την εικόνα της πραγματικής κατάστασης της ελληνικής οικονομίας και να διαμορφώσουν τη στρατηγική τους εν όψει της κατάρτισης του προσχεδίου του προϋπολογισμού και των διαπραγματεύσεων με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για παράταση της δημοσιονομικής προσαρμογής.
Η επιστολή Γιουνκέρ τους δίνει μια σαφή εικόνα τού τι περιμένουν από την Ελλάδα οι Βρυξέλλες. Ωστόσο, αυτό δεν είναι το πιο ανησυχητικό εύρημα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στον Οργανισμό Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους ανακάλυψαν ότι ο «κρυφός» δανεισμός μέσω Euro Commercial Papers (ECP), δηλαδή με βραχυχρόνιες ταμειακές διευκολύνσεις, ανέρχεται τελικά σε 8,5 δισ. ευρώ. Εάν δεν εξοφληθούν φέτος, θα μεταφερθούν στο επόμενο έτος, επιβαρύνοντας το δανειακό πρόγραμμα.
Εκτεταμένη χρήση ECP
Η εκτεταμένη χρήση ECP που δεν εμφανίζεται στις επίσημες αναφορές για τον δανεισμό κάνει ακόμη και την εκτίμηση του διοικητή της ΤτΕ για ταμειακό έλλειμμα 12% του ΑΕΠ φέτος να φαντάζει αισιόδοξη. Το δημοσιονομικό έλλειμμα, αυτό που παρακολουθεί η Κομισιόν, θα φτάσει και ίσως να ξεπεράσει το 10% του ΑΕΠ. Τρίτο εύρημα, τα χρέη των νοσοκομείων προς τους προμηθευτές τους, που κρύβονται στις υποσημειώσεις των λογιστικών βιβλίων του κράτους ως εμπορικές πιστώσεις και δεν εμφανίζονται προς το παρόν ούτε στο έλλειμμα ούτε στο χρέος.
Το ύψος τους ανέρχεται σε 6 δισ. ευρώ και το οικονομικό επιτελείο αναζητάει ήδη τον τρόπο με τον οποίο θα εξοφλήσει ώστε να μην επιβαρύνει το έλλειμμα μόνο ενός έτους. Ωστόσο, το δημόσιο χρέος, που ήταν 292 δισ. ευρώ στο 6μηνο, εκτιμάται ότι θα προσεγγίσει τα 300 δισ. έως το τέλος του έτους.
Τέταρτο εύρημα, οι ανάγκες των δημοσίων φορέων για έκτακτη επιχορήγηση. Mόνο το ΙΚΑ θέλει 1 δισ. ευρώ έως το τέλος του έτους για να πληρώσει συντάξεις.
Συγκράτηση του ελλείμματος
Αντιμέτωπος με τον δημοσιονομικό εφιάλτη, ο κ. Παπακωνσταντίνου θα επιχειρήσει κατ’ αρχάς να συγκρατήσει το έλλειμμα σε επίπεδα που δεν θα προκαλέσουν την αντίδραση των αγορών και της Κομισιόν και δεν θα ανατρέψουν το σχέδιο για την αναθέρμανση της οικονομίας. Ο κ. Παπακωνσταντίνου υποστηρίζει ότι οι εκτιμήσεις για αρνητική ανάπτυξη 1,5% φέτος καθιστούν ακόμη πιο επιτακτική την ανάγκη για μέτρα τόνωσης της οικονομικής δραστηριότητας.
Παράλληλα, θα αρχίσει η κατάρτιση του προσχεδίου του προϋπολογισμού που θα κατατεθεί στη Βουλή αμέσως μετά τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης και το Ecofin της 20ής Οκτωβρίου, όπου επί της ουσίας θα αρχίσουν οι διαπραγματεύσεις για παράταση της προθεσμίας προκειμένου να μειωθεί το έλλειμμα στο 3% του ΑΕΠ έως το 2012.
Ο υπουργός Οικονομικών θα προσπαθήσει, τέλος, να υποβάλει όσο το δυνατόν ταχύτερα και μέχρι το τέλος του έτους το επικαιροποιημένο πρόγραμμα Σταθερότητας, μέσω του οποίου θα δεσμεύεται για τη δημοσιονομική προσαρμογή.
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 12:52 μμ
Πάνος
Εντυπωσιακό: το 83% των πολιτών διάκειται μάλλον ευνοϊκά προς τη νέα κυβέρνηση!
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_100062_11/10/2009_333013
Ο ΓΑΠ ξεκινάει με τους καλύτερους οιονούς…
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 1:32 μμ
delta-kapa
Εντυπωσιακό αλλά αναμενόμενο με ανιαρή (banal εννοώ) νομοτελειακή ακρίβεια αν κρίνει κανείς από την κομφορμιστική συμπεριφορά της ελληνικής κοινωνίας από τις προηγούμενες δεκαετίες τουλάχιστον. Μερικά πράγματα επί του θέματος σημείωσα εδώ: υπόδειγμα (παράδειγμα) σύμπνοιας
Ο ΓΑΠ ξεκινάει με τους καλύτερους οιωνούς…
Aς είναι, να μη το ματιάξουμε το παιδί, βλέπεις έχει και η Ελλάδα τον «Obama» της …
Η εποχή μας φαίνεται να διαμορφώνεται σε εποχή ελπίδας. Τραγικό αυτό (κατά Νίτσε) γιατί η ελπίδα είναι βασικό συστατικό συντήρησης της υποταγμένης συνείδησης. Αλλά ίσως να κρύβεται και κάτι περισσότερο από ελπίδα (για παράδειγμα: πρόθεση εκρηκτικών διαστάσεων). Εύχομαι.
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 1:34 μμ
kapetanios
Επίσης εντυπωσιακό(από την ίδια έρευνα) είναι το γεγονός ότι ήδη το ΠΑΣΟΚ καταγράφει τις πρώτες αντιδράσεις από τους ψηφοφόρους του
(1% => ~ 30.000) στους οποίους η πρώτη εντύπωση απ την νέα κυβέρνηση «είναι μάλλον αρνητική» !
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 1:36 μμ
aspa
Ο συλλογισμός σου έχει τόσα χάσματα που θυμίζει το ανέκδοτο με τον γρύλλο.
«Ο κυρ- ΓΑΠ, όμως, που είναι το παρόν και το μέλλον (μας)», δεν μπορούσε να το ξέρει σίγουρα. Αν το έλεγε θα κατηγορούνταν για κινδυνολογία χωρίς στοιχεία.
«Ο κυρ- ΓΑΠ, όμως, που είναι το παρόν και το μέλλον (μας)» το μόνο που μπορούσε να κάνει είναι να το υποψιαστεί και να το ρωτήσει στο debate. Πολλοί γέλασαν τότε με την ερώτηση «είναι πραγματικά τα νούμερα κύριε Καραμανλή».
Όσο για το «Εντυπωσιακό: το 83% των πολιτών» σημαίνει ότι ο κόσμος προσπερνά τους χολεριασμένους με το πρόσωπο του ΓΑΠ σχολιαστές (από τον Πρετεντέρη, μέχρι τον Αλέξις, μέχρι τον Πάνος) και δίνει μια ευκαιρία…
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 1:43 μμ
Πάνος
aspa,
ευχαριστώ πολύ που έρχεσαι στο μπογκ μου για να με βρίσεις!
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 1:49 μμ
aspa
Δηλαδή, ακόμη και με το “Τι Παπάγος, τι Πλαστήρας” το “και οι δύο είπαν ψέμματα (για το έλλειμα) εν γνώσει τους” είναι λογικό σφάλμα.
Ο ενας ειχε τα χαρτιά με τα νούμερα και τους σκληρούς δισκους που εξαφανίστηκαν από τα υπουργεία. Ο άλλος είχε το σου’πα μού’πες των εφημερίδων και των ΠΑΣΟΚων που τα κάρφωναν.
«Ο κυρ- ΓΑΠ, όμως, που είναι το παρόν και το μέλλον (μας)», είπε:
“Ξέρουμε καλά -το ξέρει και η αγορά- πως η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη από τα επίσημα στοιχεία”
Νέα 3.10.2009
(http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/6a5081b2-09b9-468b-8795-559f0d3cd05d)
«Ο κυρ- ΓΑΠ, όμως, που είναι το παρόν και το μέλλον (μας)», είπε σε ερώτηση δημοσιογράφου:
” Έχετε δίκιο ότι κάθε μέρα ακούμε και κάτι καινούργιο: 3% παλαιότερα, πρόσφατα 6%, τώρα μπορεί να έχει φτάσει 7, 8, 9% το έλλειμμα. Είναι μια κατάσταση, η οποία – επαναλαμβάνω – ξέρουμε ότι είναι δύσκολη. Βεβαίως ακούμε ότι υπάρχει και ένα «μαξιλάρι» περίπου 8 δις ευρώ, το οποίο έχει υπάρξει για να συμβάλει στην ολοκλήρωση του προϋπολογισμού, για να μπορέσουμε να βγάλουμε το έτος. Μακάρι να υπάρχει αυτό το μαξιλάρι, δεν το γνωρίζω. Δεν έχουμε ακούσει καθαρές κουβέντες και αλήθειες από την κυβέρνηση. Μισόλογα έχουμε ακούσει.”
(30.9.2009)
http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/c94e3427-ced3-4798-ac8c-a02e6264276d
Τι άλλο να πει. Να κάνει απογραφή της οικονομίας ων στην αντιπολίτευση…
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 1:52 μμ
aspa
Δεν ειναι βρίσιμο. Είναι αξιολογική κρίση. Υπάρχει ένα μένος κατά του Παπανδρέου από αριστερά και δεξιά απίστευτο.
Εντάξει δεν εισαι Πρετεντέρης ή Αλέξης -αυτοί βρίζουν και την αριστερά- αλλά έλεος πια με τον Παπανδρέου…
(Υ.Γ.: οι άλλοι τουλάχιστον πληρώνονται καλά για να τον βρίζουν)
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 1:54 μμ
delta-kapa
H τελευταία μου φαίνεται καλή ιδέα: ναι να κάνει απογραφή ων στην αντιπολίτευση. Το ίδιο θα απαιτούσα κι από την τέταρτη εξουσία, τον τύπο. Γιατί όχι δηλαδή, πια είναι η δουλειά τους;
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 2:03 μμ
aspa
Έχεις απόλυτο δίκιο delta-kapa. Ο Τύπος δυστυχώς ήταν εξαγορασμένος. αντί να ελέγχουν τηνε εξουσία, ήλεγχαν την αντιπολίτευση. Σε κάθε απατεωνία της κυβέρνησης τα ΜΜΕ εν χορώ ασχολιόταν με το ΠΑΣΟΚ. Κάποιος έκανε μια διφορούμενη δήλωση και δωστου το ΠΑΣΟΚ έτσι κι αλλιώς κι αλλιώτικα. Έγινε κοτζάμ Βατοπαίδι κι όλοι ασχολιόταν με το τι θα πει ο Βενιζέλος.
Αλλά ήταν κι από ριστερά το παραμύθι. Τα τελευταία χρόνια για όλα όσα έγιναν στον τόπο έφταιγε ή το ΠΑΣΟΚ ή ο δικομματισμός. Ποτέ η ΝΔ από μόνη της. Έτσι και τώρα ο πραγματικά αξιόλογος Πάνος. Οι άλλοι έκρυψαν το έλλειμμα και οι δύο φταίνε…
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 2:11 μμ
kapetanios
“..Πολλοί γέλασαν τότε με την ερώτηση «είναι πραγματικά τα νούμερα κύριε Καραμανλή»..”
Το κωμικοτραγικό φέρνει και γέλια ενίοτε, σε πολλούς που το αντιλαμβάνονται
Και επειδή ήταν πολλοί, γι αυτό και σε όλη την προεκλογική περίοδο ρωτούσαν στοχευμένα ” εάν ανακαλύψετε ότι τα οικονομικά στοιχεία δεν είναι αυτά που σας λένε θα κάνετε πράξη όλα αυτά που υπόσχεστε?”
Η απάντηση ήταν ΝΑΙ
Εξάλλου τα λεφτά (2-3δις !!) που έβρισκαν προεκλογικά για να πραγματοποιήσουν το πρόγραμμα τους για την άμεση ενίσχυση της πραγματικής οικονομίας δεν είχαν ΚΑΜΙΑ σχέση με το έλλειμμα[1]
Κάτι για ανείσπρακτους φόρους έλεγαν και για κατασπατάληση του δημόσιου χρήματος.
Ιδού λοιπόν πεδίο λαμπρό
92 και σήμερα
[1] ο περιορισμός του μπορεί να προκύψει από την αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης και του ΑΕΠ
delta-kapa
η “άγνοια” των πραγματικών δεδομένων και η απογραφή που ακολούθησε του ΚΑΚ (με τα αποτελέσματα της) ήταν τόσο ανόητη όσο ανόητη είναι η “άγνοια” των πραγματικών δεδομένων και της απογραφής ή μη του ΓΑΠ
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 2:14 μμ
Πάνος
aspa,
η γαϊδουρινή συμπεριφορά είναι κάτι που δεν διορθώνεται εύκολα – και εν πάσει περιπτώσει δεν είναι δική μου δουλειά. Απλά, αν επαναληφθεί θα πάρεις πόδι από την καλύβα. Είναι προσβολή στη νοημοσύνη όλων μας να ισχυρίζεσαι ότι ο Προβόπουλος ΔΕΝ είχε ενημερώσει τον Παπανδρέου για το πραγματικό ύψος του ελλείματος. Ο Παπανδρέου ΗΞΕΡΕ και απέκρυψε (και αυτός) την αλήθεια από τους ψηφοφόρους. Τα υπόλοιπα είναι σάλτσες άνευ νοήματος.
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 2:45 μμ
Ενη Καπαζογλου
Πανο
Δεν θελω να υπεισελθω στη θεση σου σε οτι αφορα τι γραφεται στην καλυβα και πια ειναι η αντιδραση σου.
Ομως εχουν γραφει τοσα πολλα κατα καιρους απο διαφορους σχολιαστες και ιδιαιτερα για Παπανδρεου και το κομμα του Πασοκ καθολου κολακευτικα (για να το πω κομψα)που , επιτρεψε μου το πιο πανω σχολιο που σε ενοχλησε μοιαζει πιο πολυ με πικρα και αισθημα λυπης.
Εδω μεχρι “οχλο του Πασοκ” γραφτηκε λες και ζουμε την εποχη της Μαριας Αντουανεττας!!!!
Επειδη δεν σε θεωρω οτι εισαι αναμεσα στους αθεραπευτα εμπαθεις, γραφω αυτα τα λογια.
Αλλο βεβαια τα χιομοριστικα και σατιρικα σχολια που ειναι και το “αλας της γης”.
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 2:53 μμ
Ενη Καπαζογλου
Kαι τωρα επι του προκειμενου δηλαδη του ελλειμματος.
Μα Πανο μου αν ο Παπανδρεου ηξερε ,με αξιοπιστες πληροφοριες οτι το ποσοστο του ελλειμματος ηταν πολυ μεγαλυτερο, θα το ειχε εκμεταλλευθει προεκλογικα γιατι θα ηταν εναν πολυ σοβαρο ατου για την προεκλογικη καμπανια του ΠΑΣΟΚ.
Δηλαδη αν ελεγε το ελλειμμα ειναι πολυ μεγαλυτερο απο αυτο που ανακοινωνει η κυβερνηση, θα επαιρνε κατα τεκμηριο μεγαλυτερα εκλογικα ποσοστα απο το 44%, γιατι θα αποδεικνυε την αναξιοπιστια της μεν αλλα και τον κατηφορο στην οικονομια που οδηγησε η πολιτικη της ΝΔ.
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 3:32 μμ
σχολιαστης
28/09/2009
http://www.in.gr/news/elections2009/Article.aspx?lngEntityID=1057847
…Συγκεκριμένα, ερωτηθείς εάν θα χρησιμοποιήσει ένα ενδεχομένως υψηλό έλλειμμα, της τάξης του 10%, για να αναθεωρήσει τις δεσμεύσεις του και να μην εφαρμόσει άμεσα το προγραμμά του, ο Γ.Παπανδρέου απαντά: «Αυτό είναι τελείως λάθος. Διότι εμείς προτείνουμε, πρώτον, να κάνουμε νοικοκύρεμα -ακόμη πιο απαραίτητο εάν είναι μεγαλύτερο το έλλειμμα- και, δεύτερον, να βάλουμε ξανά μπρος την οικονομία. Αν το έλλειμμα είναι ακόμη μεγαλύτερο, πάλι αυτό χρειάζεται να κάνουμε»….
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 3:37 μμ
σχολιαστης
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=90149
Οι προβλέψεις για έκρηξη ελλείμματος προς το 10% του ΑΕΠ ήταν από ημέρες γνωστές, καθώς είχε ενημερώσει σχετικά πριν τις εκλογές τους δύο πολιτικούς αρχηγούς.
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 4:14 μμ
zeppos
Ε και;
Ξαναδιάβασε παρακαλώ τι έγραψα εγώ…
Η αντιπολίτευση ΔΕΝ γίνεται πιστευτή με τους αριθμούς. Εύκολα τους απαντάει – όπως και έγινε επανειλημένα στα “παράθυρα” – ο κάθε νεοδημοκράτης, οτι κινδυνολογούν.. Ξεχάσατε τα παπαγαλάκια των ευρωεκλογών..
Εντάξει έχετε εσείς τις απόψεις σας, αλλά μην μας παίρνετα από τη μούρη όταν δεν συμφωνούμε..
Καλά ήταν, το εξαντλήσαμε κι’αυτό…
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 4:19 μμ
σχολιαστης
Συμπέρασμα: Ο ΓΑΠ δεν είπε για τις πληροφορίες που είχε για το έλλειμμα γιατί φαίνεται πως ήταν …εμπιστευτικές.
Ζέππο το πρόβλημα δεν είναι αυτοί που γράφουν αλήθειες, αλλά οι πολιτικές. Ας ακολουθήσει ο ΓΑΠ σωστές πολιτικές και ας …αποστομώσει αυτούς που κάνουν κριτική ενθυμούμενοι τα 18 χρόνια που κυβέρνησε το ΠΑΣΟΚ.
Οι περισσότεροι που σχολιάζουμε στην καλύβα, δεν καταπίνουμε τίποτα αμάσητο. Εργα λοιπόν και το …χειροκρότημα μετά.
Οσο για τον “εξαγορασμένο τύπο”, έχει βγάλει μια γλώσσα 10 μέτρα και γλύφει το ΓΑΠ, για να πιάσει καλή θέση στο τραπέζι.
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 4:23 μμ
aspa
Πάνο μου…
Περαστική είμαι έτσι κι αλλιώς από την Καλύβα. Πραγματικά σε θεωρώ αξιόλογο blogger (φαντάζομαι ότι θα είσαι και ωραίος τύπος) και πραγματικά σε θεωρώ χολεριασμένο με το ΠΑΣΟΚ και τον Παπανδρέου.
Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Και ειναι πολλοί οι αριστεροί που ειναι και τα δύο. Δεν ειναι πολλοί οι αξιόλογοι, αλλά από τους αξιόλογους οι μισοί τουλάχιστον είναι και χολεριασμένοι με το ΠΑΣΟΚ και τον Παπανδρέου.
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 4:25 μμ
Πάνος
Μερσί, μας υποχρέωσες… Στο καλό – και να σε βλέπουμε σπανίως!
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 4:26 μμ
Παπούλης
Κα Ένη δείχνετε τελικά να μη καταλαβαίνετε
Εδώ στη καλύβα σχολιάζουμε τα τεκταινόμενα χωρίς δεσμεύσεις.
Όπως εσείς μπορείτε να σχολιάζετε υποστηρίζωντας το ΓΑΠ ή το ΚΑΚ ή όποιον άλλο θέλετε το ίδιο ισχύει και για όλους τους άλλους σχολιαστές. Αυτό που εδώ ΔΕΝ αμφισβητείται είναι η καλή πρόθεση του καθενός και του Καλυβάρχη προσωπικά. Η άνωθεν κα Άσπα επιτίθεται στο πρόσωπο και το βαφτίζει στη κολυμβήθρα του Σιλωάμ που λέγεται “αξιολογική κρίση”
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 4:58 μμ
kapetanios
Παπούλη
Πέραν του σχολιασμού υπάρχει και το σοβαρότερο ζήτημα μιας απαγκιστρωμένης ενημέρωσης απ αυτήν της κατευθυνόμενης και επιλεκτικής των κλασικών ΜΜΕ.
Και η Εvη δείχνει να μην αντιλαμβάνεται (και κάποιες φορές να μην εκτιμά) αυτήν την προσπάθεια που κάνουμε όλοι μας όλον αυτόν τον καιρό που γυροφέρνουμε στο μπλογκοχώρι.
Αυτήν την έρμη την αλήθεια που λέει και ο Πάνος, ψάχνουμε πίσω από την πολιτική, στα παρασκήνια, γιατί είναι σίγουρο ότι η πολιτική με την αλήθεια έχουν τόση σχέση όσο ο φάντης με το ρετσινόλαδο.
Και μάλιστα μια αλήθεια έξω και από τις κομματικές γραμμές , έξω από οπαδικές λογικές και έξω από παραληρηματικές συμπεριφορές των όχλων που το καθένα από αυτά σέρνει πίσω του.
(άσχετο) «χολεριασμένοι με το ΠΑΣΟΚ» σημαίνει ότι έχουμε κολλήσει χολέρα από το ΠΑΣΟΚ ή έχουμε βγάλει χολέρα από δαύτο?
btw
θαυμάζω την υπομονή και την επιμονή σου να εξηγείς διαρκώς τα αυτονόητα, είναι βέβαια και η αδυναμία στην μέση
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 4:59 μμ
Πάνος
Μια “άλλη” ανάλυση του εκλογικού αποτελέσματος:
http://tomtb.com/modules/smartsection/item.php?itemid=374
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 5:13 μμ
aspa
@ Παπούλης
Σε απλά ελληνικά:
“Χολεριασμένος” (νέτα-σκέτα) είναι προσωπική κρίση, διότι αφορά το πρόσωπο στο σύνολό του.
“Χολεριασμένος _με_” είναι αξιολογική κρίση, αφορά την στάση κάποιου απέναντι σε κάτι.
Είναι η διαφορά του ευχαριστημένου (γενικώς από την ζωή) και του ευχαριστημένου _με_
Ούτε το ένα ούτε το άλλο αμφισβητεί προθέσεις.
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 5:17 μμ
oneinchman
Η απάντηση στο ερώτημά σας είναι νομίζω προφανής.
Αν το ΠΑΣΟΚ μίλαγε προεκλογικά για έλλειμμα πάνω από 10%, το μόνο που θα κατάφερνε θα ήταν να τρομάξει τον κόσμο και να στρώσει το …τραπέζι στα κόμματα της αριστεράς που ήδη τον κατηγορούσαν για κρυφά, αντιλαϊκά μέτρα που προέβλεπαν εκείνοι ότι ετοίμαζε.
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 5:20 μμ
Παπούλης
Τόχω αυτό το κουσούρι Κάπταιν
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 5:22 μμ
Παπούλης
Aspa Wittgenstein προφανώς…..
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 5:35 μμ
oneinchman
(Από το link που παρέθεσε ο Πάνος http://tomtb.com/modules/smartsection/item.php?itemid=374)
“Εάν και εφόσον ο αντιϊμπεριαλιστικός – πατριωτικός χώρος συναντηθεί με τον αντικαπιταλιστικό με μορφές κυρίως άμεσης δημοκρατίας και δικτύων, ανοίξουν τα ιδεολογικά φτερά στη ριζοσπαστική οικολογία, αποδεχτούν τις μορφές πολιτισμού πού έρχονται τόσο από το παρελθόν, όσο και από το μέλλον, που έχουν κέντρο τόσο τον προσωπικό άνθρωπο, όσο και τον συλλογικό, είναι δυνατόν η δημιουργία μιας πλατιάς συμμαχίας εξωσυστημικών και αντισυστημικών δυνάμεων.”
Δεν έχω λόγια…
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 6:13 μμ
Ελευθερία
Πάλι δεν κατάλαβα γιατί λογομαχείτε.
Τί σημασία έχει εάν ήξερε ή όχι ο ΓΑΠ για το πόσο μεγάλο είναι το έλλειμμα;
Μήπως θα επηρεάσει την πολιτική και τα μέτρα που θα εξαγγείλει;
ΠΩΣ;;;;;
Εμένα δε με νοιάζει τί ήξερε. Με νοιάζει τί υποσχέθηκε προεκλογικά και με βάση αυτά θα κρίνω το έργο του.
Κι αν δεν ήξερε, ωστόσο υποψιαζόταν. Ας ρωτούσε ή ας κρατούσε πισινή. Πρώτη φορά βρέθηκε σε Κυβέρνηση;
Εμένα μου ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ. Και όσα δημοσιεύματα και να προσπαθούν να μου παρουσιάσουν πελαγωμένο τον Παπακωνσταντίνου, δε συγκινούμαι!
Είπες ότι θα έρθεις να με σώσεις, αγκαζέ με τη βομβαρδισθείσα. Περιμένω. Με καλή διάθεση (τουτέστιν δε φτύνω από τώρα, απλώς καθαρίζω το λαιμό μου…)
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 10:25 μμ
delta-kapa
Ελευθερία: περίμενε εσύ, ετοιμάσου, θα σε φτιάξει ο δικός σου … αφού σου υποσχέθηκε.
oneinchman:
μορφές πολιτισμού πού έρχονται τόσο από το παρελθόν, (εμπειρία) όσο και από το μέλλον(άνοιγμα στη δημιουργική σκέψη) που έχουν κέντρο τόσο τον προσωπικό άνθρωπο,(αίσθηση και προσδιορισμόςτου εγώ) όσο και τον συλλογικό(αίσθηση του εμείς)
τί δεν καταλαβαίνεις δηλαδή; Πλάκα κάνω. Το άρθρο είναι στο σύνολό του κακογραμμένο. Αλλά η παραπάνω φράση έχει όντως ζουμί, μόνο που είναι ασαφής και γενικόλογη, δεν φαίνεται τί εννοεί και δεν είναι και της ώρας δηλαδή.
Οκτωβρίου 11, 2009 στις 11:57 μμ
Γιάννης - 2
Εγώ βρήκα από παράξενο έως κωμικό ότι σ’αυτές τις εκλογές -εν αντιθέσει με το 2004, που θα ήταν και λογικό- η ΝΔ και ο ΚΑΚ θυμήθηκαν ότι το ΠΑΣΟΚ μεγάλωσε το Δημόσιο Χρέος και μιλούσαν γι’αυτό.
Ήταν και αυτό από τα πολλά περίεργα αυτών των εκλογών. Η κυβέρνηση να κατηγορεί γιά κάτι την Αντιπολίτευση. Στην περίπτωση αυτή με καθυστέρηση 5 ετών.
Κάποιος μου είπε ότι το 2004 η ΝΔ δεν έλεγε τίποτα γιά το Χρέος γιατί τότε οι υποψήφιοι ψηφοφόροι της θα σκέπτονταν: “αν είμαστε χρεωμένοι, η ΝΔ δεν θα μας δώσει χρήμα………., άρα ας ψηφίσουμε πάλι ΠΑΣΟΚ”.
Τώρα όμως έφερναν στην συζήτηση το χρέος γιά να κάνουν τους υποψήφιους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ να σκεφθούν: “αν είμαστε χρεωμένοι, το ΠΑΣΟΚ δεν θα μας δώσει χρήμα, άρα ας ψηφίσουμε πάλι τη ΝΔ…….”.
Τετράγωνη λογική θα πείτε, αλλά δεν πρέπει να μας εκπλήσσει αν λάβουμε υπόψη την όλη πολιτεία του ΚΑΚ και της ΝΔ στην κυβέρνηση.