Παρακολούθησα ραδιοφωνικά τη συνέντευξη που έδωσε πριν λίγο ο ΓΑΠ στις Βρυξέλες. Η παρακολούθηση γινόταν υπό δυσμενείς συνθήκες: τα ελληνικά του ΓΑΠ εξακολουθούν να κυμαίνονται από άθλια έως απίστευτα άθλια – και όταν μιλούσε αγγλικά έπεφταν «πάνω του» οι μεταφραστές, που σήμερα τουλάχιστον απέδιδαν…σαν τον ΓΑΠ.
Ωστόσο, προέκυψαν ορισμένα ασφαλή συμπεράσματα:
- Η ουσία βρίσκεται στην απόφαση του Τρισέ και της ΕΚΤ. Η οποία δεν είχε ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση με τη σύνοδο των Βρυξελών, ούτε με τον αγχώδη μπιζιμπονιτισμό του ΓΑΠ και της ομάδας του. Σημειωτέον, ο Τρισέ ήταν που μας φόρεσε καπέλο στα επιτόκια, λίγους μήνες πριν (και με το δίκιο του). Αν αυτά είναι αληθή, αναρωτιέται κανείς τι νόημα είχε (αν είχε) η μετάθεση του πραγματικού πεδίου και η ανάπτυξη της ελληνικής προσπάθειας εκεί όπου μόνο χυλόπιτα (με τη μεταφορική έννοια) θα μπορούσε να λάβει – όπερ και εγένετο.
- Η απόφαση για το δίχτυ προστασίας είναι η χειρότερη δυνατή για την Ελλάδα (και για οποιαδήποτε άλλη χώρα θελήσει να το χρησιμοποιήσει): τοκογλύφοι και κερδοσκόποι υπάρχουν έτσι κι αλλιώς στην αγορά. Εκείνο που θέλαμε εμείς είναι εξασφάλιση μη κερδοσκοπικού επιτοκίου – και σε αυτή τη βασική μας επιδίωξη λάβαμε εκ των τριών το πλέον επίμηκες. Συνεπώς, οι πανηγυρισμοί απλά επιτείνουν ένα συναίσθημα ματαιότητας και γελοιότητας, για τους Έλληνες ηγέτες, το οποίο πρέπει να καταπολεμηθεί επειγόντως, γιατί έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας.
- Η χώρα μας δεν έχει πλέον ΟΥΔΕΜΙΑ σημασία και βαρύτητα στη διαδικασία λήψης αποφάσεων εντός της ΕΕ ή της Ευρωζώνης. Επίσης, το άλλοτε υπαρκτό «μέτωπο του νότου» (που συμπτύχθηκε και με ελληνική πρωτοβουλία, για να επιβάλλει τα ΜΟΠ, αν θυμάστε) δεν διαθέτει περισσότερη ζωτικότητα από ένα ψόφιο κοκοβιό.
- Το τελικό συμπέρασμα είναι αυτό που γνωρίζαμε εξαρχής: η κυβέρνηση πρέπει να εγκαταλείψει πάραυτα τους μπιρμπιλισμούς, τις άσκοπες ενέργειες και την πολιτική αφασία του εμπράγματου ΓΑΠισμού και να ξεκινήσει χωρίς άλλη αναβολή την γιγάντια προσπάθεια για νοικοκύρεμα του δημόσιου τομέα, παράλληλα με στοχευμένες πρόνοιες για ανάπτυξη και κοινωνική δικαιοσύνη. Γιατί εδώ (και με τις δύο έννοιες) παίζεται όλο το παιγνίδι για την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό – και όχι έξω από εδώ!


67 σχόλια
Ροή σχολίων γι' αυτό το άρθρο
Μαρτίου 26, 2010 στις 7:05 μμ
σχολιαστης
“και να ξεκινήσει χωρίς άλλη αναβολή την γιγάντια προσπάθεια για νοικοκύρεμα του δημόσιου τομέα, παράλληλα με στοχευμένες πρόνοιες για ανάπτυξη και κοινωνική δικαιοσύνη. ”
Μερικά μέτρα για το νοικοκύρεμα του δημόσιου τομέα.
1. Ο πολίτης δεν θα έρχεται καθόλου σε επαφή με τους ΔΥ για εγκρίσεις και ελέγχους. Θα δίνει αυτά που απαιτούνται (εννοείται όχι στοιχεία που υπάρχουν στις υπηρεσίες) στο ΚΕΠ της γειτονιάς του, και θα παραλαμβάνει απο το ΚΕΠ κατόπιν ειδοποιήσεως τα χαρτιά που πρέπει σε λογικό και προσδιορισμένο χρόνο. Απο τη στιγμή καταχώρησης του αιτήματος στα ΚΕΠ θα υπάρχει αυτόματη ηλεκτρονική παρακολούθηση του μέχρι περαιώσεως. Για κάθε απόριψη αιτήματος θα υπάρχει επανέλεγχος απο ομάδα ελεγκτών και κατά την κοινοποίηση της απόριψης του αιτήματος ο πολίτης θα παίρνει αναλυτική έκθεση που θα διευκολύνει το νομικό του παραστάτη αν θέλει να κινηθεί δικαστικά.
(συνεχίζεται)
Μαρτίου 26, 2010 στις 7:40 μμ
Dralion
Βελτιωσεις (προσθετικα) στην πολυ καλη προταση του σχολιαστη.
Νο 1
Στο κεπ να πηγαινουν μονο οσοι δεν μπορουν / θελουν να χειριστουν υπολογιστη.
Ολοι οι υπολοιποι να στελνουν τα χαρτια και να παιρνουν τις απαντησεις μεσω μεηλ.
Το μεηλ μπορει να γινει επαρκως σιγουρο, ωστε να προστατευτουν τα προσωπικα δεδομενα.
Αυτο απο μονο του θα μας γλυτωσει απο εκατομμυρια εργατοωρες, νεφος και θεσεις παρκαρισματος (το ξερω οτι τα κεπ ειναι σε καθε γειτονια, αλλα δεν εχω δει κανεναν να πηγαινει στο κεπ με τα ποδια).
Νο 2
Οποιαδηποτε αιτηση του πολιτη (ακομα και αιτηση καλλιεργειας χασισοδεντρων) εχει μια διορια 2 εβδομαδων να διεκπεραιωθει. Διεκπεραιωση σημαινει ειτε εγκριση ειτε αιτιολογημενη απορριψη.
Αν περασουν οι 2 βδομαδες, η αιτηση θεωρειται αυτοματα σαν εγκεκριμενη.
Η ευθυνη για την μη-απαντηση και τα πιθανα μειονεκτηματα για το κρατος (πχ. αν παρει καποιος αδεια οικοδομης χωρις να εχει τηρησει τους νομους) επιβαρυνουν τον υπαλληλο που δεν απαντησε εγκαιρα.
Νο 3
Πληρης καταργηση των κεπ. Τα κεπ δημιουργηθηκαν και χρηματοδοτηθηκαν *αποκλειστικα* απο την εε. Τα κεπ ειναι ενας “μεσαζοντας” αναμεσα στον πολιτη και τις δημοσιες υπηρεσιες.
Απο οσα ξερω για τον σχολιαστη, ειναι σαφως κατα των μεσαζοντων
Αρε εξω τα κεπ. Γλυτωνουμε λεφτα + ενοικια. Απ’ ευθειας συναλλαγη των πολιτων με τις δημ. υπηρεσιες.
Το μοναδικο πλεονεκτημα του κεπ σημερα, ειναι οτι δεν χρειαζεται να πας στην δημ . υπηρεσια, να στηθεις στην ουρα και να σου πουν “περαστε απο Δευτερα”.
Αφου αυτα θα καταργηθουν ετσι κι αλλιως [*], παυει το κεπ να εχει λογο υπαρξης.
[*] παραληρω, εχω πυρετο
* * * *
Ασχετα απο τις προτασεις που θα πεσουν στο τραπεζι, το σημαντικο ειναι οτι χωρις εξυγιανση του δημ τομεα δεν προκειται να παμε μπροστα στον αιωνα τον απαντα.
Παραγουμε ελειμμα 50 δις τον χρονο (χωρις τους τοκους). Ποσα θα μας δωσει το δντ; ποσα η Γερμανια;
Για ποσες δεκαετιες θα σερνομαστε πισω τους; Καποτε θα στεγνωσουν κι αυτοι.
Καλα την σκισαμε την Μερκελ (γκρχχφφφμμμμτττ
). Αλλα για ποσο ακομα θα την σκιζουμε;
Μαρτίου 26, 2010 στις 7:59 μμ
Phaidros
Ξεχάσατε το κυριότερο. Οι μισές δημόσιες υπηρεσίες πρέπει να κλείσουν και τουλάχιστον 1/3 των υπαλλήλων να απολυθούν. Μόνο έτσι θα ικανοποιηθούν οι αγορές.
Μαρτίου 26, 2010 στις 8:00 μμ
Πάνος
ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ
Επαναβεβαιώνουμε ότι όλα τα κράτη μέλη της ευρωζώνης θα πρέπει να εφαρμόζουν υγιείς εθνικές πολιτικές με βάση τους συμφωνηθέντες κανόνες και θα πρέπει να επαγρυπνούν για την κοινή τους ευθύνη σχετικά με την οικονομική και δημοσιονομική σταθερότητα στην ευρωζώνη.
Υποστηρίζουμε πλήρως τις προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης και καλωσορίζουμε τα πρόσθετα μέτρα που ανακοινώθηκαν στις 3 Μαρτίου τα οποία επαρκούν προκειμένου να διασφαλίσουν τους δημοσιονομικούς στόχους για το 2010. Αναγνωρίζουμε ότι οι ελληνικές αρχές έλαβαν φιλόδοξη και αποφασιστική δράση γεγονός που θα επιτρέψει στην Ελλάδα να ανακτήσει την πλήρη εμπιστοσύνη των αγορών. Τα μέτρα σταθεροποίησης που έλαβε η Ελλάδα συμβάλουν στη διασφάλιση της δημοσιονομικής σταθεροποίησης και της εμπιστοσύνης των αγορών. Η ελληνική κυβέρνηση δεν υπέβαλε αίτημα για οικονομική ενίσχυση. Ως εκ τούτου σήμερα καμία απόφαση δεν ελήφθη για την ενεργοποίηση του παρακάτω μηχανισμού. Στο πλαίσιο αυτό οι χώρες μέλη της ευρωζώνης επαναβεβαιώνουν τη βούληση τους να λάβουν αποφασιστική και συντονισμένη δράση εφόσον κριθεί αναγκαίο, προκειμένου να διασφαλίσουν τη δημοσιονομική σταθερότητα στην ευρωζώνη συνολικά όπως αποφασίστηκε στις 11 Φεβρουαρίου.
Ο μηχανισμός θα περιλαμβάνει μια ουσιαστική χρηματοδότηση από το ΔΝΤ και μια μεγαλύτερη χρηματοδότηση από τα κράτη μέλη της ευρωζώνης, τα οποία δηλώνουν την ετοιμότητά τους να συνεισφέρουν με συντονισμένα διμερή δάνεια. Αυτός ο μηχανισμός θα πρέπει να θεωρείται ως έσχατη λύση όταν η χρηματοδότηση από τις αγορές είναι ανεπαρκής. Οποιαδήποτε εκταμίευση αυτών των διμερών δανείων θα αποφασίζεται από τις χώρες μέλη της ευρωζώνης ομόφωνα και υπό αυστηρές προϋποθέσεις οι οποίες θα βασίζονται στην αξιολόγηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας. Αναμένουμε από τα κράτη μέλη της ευρωζώνης να συνεισφέρουν ανάλογα με τη συμμετοχή τους στην ΕΚΤ.
Στόχος αυτού του μηχανισμού δεν θα είναι να παράσχει χρηματοδότηση με τα επιτόκια του μέσου όρου της ευρωζώνης, αλλά να θεσπίσει κίνητρα για επιστροφή στη χρηματοδότηση από τις αγορές, το συντομότερο δυνατόν με τα κατάλληλα επιτόκια κινδύνου. Τα επιτόκια δεν θα είναι συμβατικά, δηλαδή δεν θα περιλαμβάνουν οποιοδήποτε στοιχείο στήριξης. Οι αποφάσεις γι αυτό το μηχανισμό θα λαμβάνονται σε πλήρη συμμόρφωση με το πλαίσιο της Συνθήκης και τις εθνικές νομοθεσίες.
Επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας για την εφαρμογή πολιτικών που θα έχουν ως στόχο την αποκατάσταση μιας ισχυρής, βιώσιμης και σταθερής ανάπτυξης με στόχο τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης και την κοινοτική συνοχή.
Παράλληλα δεσμευόμαστε για την προώθηση ενός ισχυρού συντονισμού των οικονομικών πολιτικών στην Ευρώπη. Θεωρούμε ότι το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο θα πρέπει να βελτιώσει την οικονομική διακυβέρνηση στην ΕΕ και προτείνουμε την αύξηση του ρόλου της οικονομικής επιτήρησης και τον καθορισμό της στρατηγικής ανάπτυξης της ΕΕ. Η σημερινή κατάσταση αποδεικνύει την ανάγκη για ενίσχυση και συμπλήρωση του υπάρχοντος πλαισίου ώστε να διασφαλιστεί η δημοσιονομική σταθερότητα στην ευρωζώνη και να ενισχυθεί η δυνατότητά της να δρά σε περιόδους κρίσεως.
Μελλοντικά η επιτήρηση των οικονομικών και δημοσιονομικών κινδύνων και τα εργαλεία για την πρόληψή τους, συμπεριλαμβανομένης και της διαδικασίας περί υπερβολικού ελλείμματος θα πρέπει να ενισχυθούν. Χρειαζόμαστε ακόμα ένα ισχυρό πλαίσιο για την επίλυση κρίσεων με σεβασμό στην αρχή της υπευθυνότητας των κρατών μελών για τα δημοσιονομικά τους. Καλούμε τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου να θεσπίσει, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μια ομάδα εργασίας με εκπροσώπους από τα κράτη μέλη, την εκ περιτροπής προεδρία και την ΕΚΤ ώστε να παρουσιάσουν στο Συμβούλιο, πριν από το τέλος του χρόνου, τα μέτρα που απαιτούνται για την επίτευξη αυτού του στόχου, διερευνώντας όλες τις εναλλακτικές για την ενίσχυση του νομικού πλαισίου» .
(Από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)
Μαρτίου 26, 2010 στις 8:04 μμ
Πάνος
Αν βγάλουμε από τη μέση τα μπλα μπλα, τι μένει;
- ένας εντελώς φλού μηχανισμός στήριξης (από ΔΝΤ + χώρες της ΕΕ), όπου πρέπει να συμφωνήσουν ΟΜΟΦΩΝΑ, για να χρηματοδοτηθεί κάποιο κράτος, με επιτόκια της αγοράς.
Πως λέμε “άνθρακες ο θησαυρός”;
ΥΓ. Αυτή τη στιγμή το ΜΕΓΚΑ προσπαθεί να “πουλήσει” ότι αυτή η μαλακία ήταν η καλύτερη δυνατή εκδοχή για την Ελλάδα!
Μαρτίου 26, 2010 στις 9:00 μμ
Dralion
Πανο, δεν καταλαβες καλα. Το κειμενο δεν αφορα εμας.
Βασικα, εμεις (οι ελληνες) δεν χρειαζομαστε λεφτα.
Λεφτα υπαρχουν.
Πηγαμε στις Βρυξελλες, κυριως για να την σπασουμε στην Μερκελ.
Αφου ντροπιασαμε την Μερκελ, μπορουμε να συνεχισουμε την πετυχημενη πορεια μας (προς τον γκρεμο).
Μαρτίου 26, 2010 στις 9:10 μμ
Πάνος
Ε, ναι – είναι κι αυτή μια άποψη των πραγμάτων…
Μαρτίου 26, 2010 στις 10:33 μμ
kapetanios
.
.
-οι προβλέψεις παραμένουν δυσοίωνες- στοπ
-οι “αγορές” δεν τσίμπησαν από τα ναι μεν αλλά των γιουροπουλέων- στοπ
-το Economist εχθες προτίμησε να κάνει λογοπαίγνιο με το “δίχτυ ασφαλείας” δημοσιεύοντας άρθρο κόλαφο για την χώρα μας με τον τίτλο “Safety not”, άρθρο το οποίο παίζει δυνατά σήμερα σε όλα τα πρακτορεία
http://www.economist.com/business-finance/displaystory.cfm?story_id=15772801&source=hptextfeature
-πρέπει απαραίτητα να βρούμε έναν τρόπο όσο το δυνατόν γρηγορότερα να κρύψουμε τα δημοσιονομικά μας στοιχεία από τα μάτια των αγορών–στοπ
Μαρτίου 26, 2010 στις 10:35 μμ
Vita
Πότε θα ξαναβγούμε στη γύρα για δανεικά; Δεν θα είναι ενδεικτική για το τι μέλει γενέσθαι η αντιμετώπισή μας από τις αγορές;
Μαρτίου 26, 2010 στις 10:43 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Πότε θα ξαναβγούμε στη γύρα για δανεικά; Δεν θα είναι ενδεικτική για το τι μέλει γενέσθαι η αντιμετώπισή μας από τις αγορές;
Νομίζω τον Μάϊο. Τότε θα αρχίσουν και τα νέα τραγούδια για τα νέα μέτρα που “όμως δεν είναι αναγκαία” αλλά…θα χρειαστεί να υιοθετήσουμε! o:
Μαρτίου 26, 2010 στις 10:56 μμ
kapetanios
Vita
για δανεικά θα βγούμε μέσα στις επόμενες μέρες 3-4 ημέρες όπωςκαιδήποτε
οι αγορές μπορεί να μας αντιμετωπίσουν ( κι αυτό είναι που εύχομαι ) κάτω από προϋποθέσεις ουδέτερα . Αυτές οι προϋποθέσεις έχουν να κάνουν και με την στρατηγική τους , δηλαδή να σταματήσουν προς το παρόν να μας χρησιμοποιούν κερδοσκοπικά -επιτρέποντας μας να δανειστούμε με ένα επιτόκιο πχ 5,5% αναχρηματοδοτώντας το χρέος μας προς αυτές- και μετά να συνεχίσουν να μας χορεύουν σάμπα μέχρι να μας κοπούν τα γόνατα.
Το βασικό τους ερώτημα εξάλλου δεν είναι το τι μέλει γενέσθαι με εμάς αλλά με το € και την ΕΕ.
Απλά εμείς πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να περνάμε απαρατήρητοι μένοντας μακριά απ την δημοσιότητα για κάμποσο διάστημα, εμφανίζοντας -εάν και όταν μας ζητηθούν- ΜΟΝΟ τα θετικά στοιχεία
*
δύστροπε
έχεις υπόψη σου μήπως και τον σκοπό που θα μας τα τραγουδά ο γιωργάπης τα νέα μη απαραίτητα μέτρα ?
Μαρτίου 26, 2010 στις 11:08 μμ
sissa ben dahir
Ο Λ. Παπαδήμος και η συμβολή του γιατί κρατιέται επίμονα στη σκιά;
Μαρτίου 26, 2010 στις 11:14 μμ
δεξιος
@ sissa
Για να μη κλεψει τη δοξα του ΓΑΠ.
Μαρτίου 26, 2010 στις 11:22 μμ
Dralion
Vita, πολυ σωστα.
Η ΓΑΠοκυβερνηση μας εχει παρασυρει σε μια τσουληθρα πανω σε κοψη ξυραφιου.
Μια κοψη ξυραφιου που θα μπορουσαμε να ειχαμε γλυτωσει, αν αυτοι οι ανικανοι ειχαν μια σταλα μυαλο.
Εξηγουμαι.
Οσο η εε δεν ειχε “σχεδιο σωτηριας” για παρτη μας, ειχαμε μια ελευθερια επιλογων. Μπορουσαμε να ριξουμε ενα ομολογο στην αγορα, την στιγμη που θα συνεφερε εμας. Π.χ. αμεσως μετα απο μια ευνοικη συγκυρια που θα εριχνε τα σπρεντ.
Τωρα καλουμαστε να ριξουμε ενα ομολογο στην αγορα, αλλα αν η αγορα δεν το δεχτει, θα παμε κατ’ ευθειαν στο ευρωπαικο “σχεδιο σωτηριας”, αφου γι’ αυτον τον σκοπο εγινε. Που σημαινει δντ, ελεγχους κλπ.
Οι πασοκοι μας εχουν φλομωσει στα λινκ, οπου μας δειχνουν το ποσο ρεζιλεψαν την Μερκελ, το ποσο εβαλε τα κλαματα η Μερκελ, το ποσο απονη ειναι η κακουργα η κενωνια και αλλα αεριτζηδικα.
Η χθεσινη δηλωση της εε παρουσιαζεται σαν νικη της Ελλαδας.
Περα απο αεριτζηδικες αναλυσεις περι του ποσο απομονωθηκε η Μερκελ (αλλη σκοτουρα δεν ειχαμε), εκεινο που μετραει, ειναι οτι εδω-και-τωρα επεσαν τα σπρεντ.
Λογικα, αν οι πασοκοι ηταν τοσο σιγουροι για τον εαυτο τους οσο λενε, θα εριχναν *σημερα* ελληνικο ομολογο στην αγορα. Χαμηλοτερο σπρεντ δεν ειναι πιθανο να υπαρξει.
Μεχρι τον Μαη που χρειαζομαστε τα λεφτα, δεν προβλεπεται καμμια αλλη “μεγαλειωδης νικη” εναντιον της Μερκελ, που θα εριχνε κι αλλο τα σπρεντ. Αρα τωρα ειναι η καταλληλη στιγμη.
Οπως βλεπουμε ξεκαθαρα, οι πασοκοι δεν ριχνουν σημερα ομολογα στην αγορα, παρα την μοναδικη ευκαιρια των χαμηλων σπρεντ. Γιατι;
Γιατι δεν ειναι σιγουροι για τον εαυτο τους. Λυσσανε με την Μερκελ – που μας ειναι εντελως αδιαφορη απο δω και περα.
Το προβλημα τους – που μετετρεψαν σε προβλημα ολων μας – ειναι οτι αν ριξουν ομολογο τωρα και δεν απορροφηθει απο την αγορα, τοτε η χρεωκοπια και το δντ θα ειναι γεγονος.
Αν δεν ριξουν το ομολογο τωρα, και το ριξουν 2 βδομαδες αργοτερα, τα σπρεντ θα εχουν ανεβει ξανα, οποτε ολο αυτο το κουκλοθεατρο με την Μερκελ ειναι για τα σκουπιδια.
Αν ηταν σιγουροι για την επιτυχια της πολιτικης τους, θα εξεδιδαν σημερα ελληνικα ομολογα. Δεν το κανουν, γιατι οι ιδιοι ξερουν οτι στην πραγματικοτητα εισεπραξαν σφαλιαρες απο την εε.
Τα υπολοιπα περι Μερκελ και “νικης” ειναι για τους πολυ φανατισμενους πασοκους.
Μαρτίου 26, 2010 στις 11:29 μμ
Ο Αιρετικός
Συμφωνώ κι επαυξάνω.
Μαρτίου 26, 2010 στις 11:32 μμ
kapetanios
θα πει τίποτε κανένας για τον Παπαδήμο για τζάμπα περιμένω στο πισι?
*
δραλιονα
η κάλυψη των ομολόγων μπορεί να εξασφαλιστεί και παρασκηνιακά
Σχεδόν τα πάντα εξαρτώνται από τους αναδόχους αλλά δυστυχώς έχουμε ανοίξει πολλά μέτωπα και είναι λίγο ζόρικα τα πράγματα.
Είμαι σίγουρος όμως ότι θα την βρούμε την άκρη
Μαρτίου 26, 2010 στις 11:45 μμ
σχολιαστης
Κληθείς να σχολιάσει το ενδεχόμενο άρσης της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων, ο Γ. Παπανδρέου τόνισε ότι δεν τίθεται προς συζήτηση, καθώς «θα είχαμε ‘πλατεία Κλαυθμώνος’, κάθε φορά που αλλάζαμε κυβέρνηση». Πρόσθεσε πως ύστερα από δύο αιώνες ανεξαρτησίας, θα ήλπιζε κανείς να είχε εμπεδωθεί η έννοια της αξιοκρατίας και όχι της πελατειακής διαχείρισης, αυτό όμως δεν έχει συμβεί. «Μόνο όταν φτάσουμε στο σημείο ώστε να εμπεδωθεί βαθιά μέσα μας η έννοια της αξιοκρατίας, μπορεί αυτό να συζητηθεί», υπογράμμισε.
http://tvxs.gr/news/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%AD%CE%BF%CF%85-%C2%AB%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%87%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B1%C2%BB
Μαρτίου 26, 2010 στις 11:57 μμ
Dralion
Καπετανιε, κι εγω ειμαι (σχεδον) σιγουρος οτι θα την βρουμε την ακρη.
Αλλα δεν αντεχω να βλεπω ανθρωπους να ασχολουνται με το “πως η καλη μας κυβερνηση κατατροπωσε την Μερκελ” την ωρα που η χωρα μου βουλιαζει στα σκ…. (ξερεις εσυ).
Αν ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πετυχημενοι και σιγουροι για τον εαυτο τους, θα επρεπε να βγαλουν ομολογο το αργοτερο μεχρι την ερχομενη Τεταρτη.
Δεν το κανουν, γιατι τρεμει η καρδουλα τους – και μαζι και η δικια μας.
Τουλαχιστον να μη μας φλομωνουν με το ποσο σπουδαια νικησαμε την εε. Αν ειχαμε νικησει οπως λενε, το ομολογο θα επρεπε να ειναι ηδη σημερα “εξω” και καλυμμενο. Αλλα δεν ειναι.
Οτι θα επιβιωσουμε, θα επιβιωσουμε. Ελπιζω οσο πιο ανωδυνα γινεται. Και χωρις δντ.
Μαρτίου 26, 2010 στις 11:59 μμ
Vita
Dralion κατενόησα.Ευχαριστώ.
Σχολιαστή η δήλωση του ΓΑΠ καθόλου δεν με πείθει ότι δεν θα αρθεί η μονιμότητα των ΔΥ. Αυτό δεν θα το αποφασίσει η κυβέρνησή του αν πάμε τελικά στο “σχέδιο στήριξης” ,έτσι δεν είναι; Οι απολύσεις των ΔΥ είναι από τα πρώτα μέτρα που εφαρμόζει το ΔΝΤ όπου πάει ,πριν ελαχίστων περιπτώσεων.
Μαρτίου 27, 2010 στις 12:01 πμ
kapetanios
Σχολιαστή
από μια άποψη δεν έχει και άδικο!
και εδώ που τα λέμε ίσως και παραπάνω από μια άποψη
*
δραλιονα
εγώ θέλω να πιστεύω ότι θα το εκδώσουμε μέχρι την Τετάρτη
Καληνύχτα παιδιά
( ούτε φωνή ούτε ακρόαση από το sissa και τον δεξιό για τον Παπαδήμο …)
Μαρτίου 27, 2010 στις 12:05 πμ
sissa ben dahir
Καπετάνιε ότι ο λ.παπαδήμος έπαιξε ρόλο στην απόφαση της ΕΚΤ το λένε αρκετοί από τους διευθυντές της ΤΕ και είναι μάλλον γεγονός.
Ωστόσο οι φήμες αναζωπυρώθηκαν και παραπέρα για τη χρησιμοποίησή του και στην κυβέρνηση.
Τα parapolitika.gr που έσπευσαν να τις διαδώσουν λένε:
Επιβεβλημένος και αναμενόμενος τα επόμενα εικοσιτετράωρα χαρακτηρίζεται ο ανασχηματισμός, από πολλά κυβερνητικά στελέχη.Σύμφωνα με πληροφορίες απόν τη Φρανκφούρτη ο Λουκάς Παπαδήμος ετοιμάζει ήδη τις βαλίτσες του για την Ελλάδα καθώς ο Τρισέ θέλει να έχει τον έλεγχο για την ποιότητα του χαρτοφυλακίου των ομολόγων που ενεχυριάζει από τις ελληνικές τράπεζες. Όπως όλα δείχνουν , το κέντρο λήψης των πολιτικών αποφάσεων έχει ήδη μεταφερθεί στους τραπεζίτες με τους οποίους ο Παπανδρέου συνεργάζεται εδώ και 1,5 χρόνο.
Θυμίζουμε ότι τα εκδοτικά συγκροτήματα παρουσιάζοντας από τον Οκτώβριο του 2008 το οικονομικό επιτελείο του τότε προέδρου του ΠΑΣΟΚ, αναφέρονταν στους κ.κ. Σάλλα, Πανταλάκη, Παπαδήμο κτλ. Οι Ευρωπαίοι ήθελαν να αποφύγουν μια τέτοια εξέλιξη, καθώς είναι γνωστή η διαμάχη μεταξύ πολιτικών και τραπεζικών παραγόντων.Όμως ο Τρισέ την κατάλληλη στιγμή, τους πήρε τη μπουκιά από το στόμα και για ένα τουλάχιστον χρόνο, όσο θα διαρκέσουν ακόμη οι ευνοϊκοί όροι χρηματοδότησης των τραπεζών από την ΕΚΤ, οι τραπεζίτες θα κυριαρχήσουν στην εγχώρια πολιτική σκηνή.
Θα δείξει.
Μαρτίου 27, 2010 στις 12:09 πμ
Πάνος
…και για ένα τουλάχιστον χρόνο, όσο θα διαρκέσουν ακόμη οι ευνοϊκοί όροι χρηματοδότησης των τραπεζών από την ΕΚΤ, οι τραπεζίτες θα κυριαρχήσουν στην εγχώρια πολιτική σκηνή.
Που σημαίνει ότι ΔΕΝ θα αλλάξει τίποτα προς το καλύτερο (προς το χειρότερο,μπορεί) για τους εργαζόμενους και τους επιχειρηματίες. Γιατί όλα τα προηγούμενα χρόνια, οι τραπεζίτες ήταν που κυριαρχούσαν, έτσι κι αλλιώς, εις βάρος της πραγματικής οικονομίας…
Μαρτίου 27, 2010 στις 12:10 πμ
δεξιος
Τι να πουμε για τον Παπαδημο;
Υποτιθεται οτι εκανε lobbying ως υποδιοικητης της ΕΚΤ για να αρει ο Τρισε τους περιορισμους στην αποδοχη των ελληνικων ομολογων.
Εγω ομως πιστευω οτι ο Τρισε παιρνει οδηγιες απο τη Γερμανια που ειναι ο μεγαλυτερος μετοχος της ΕΚΤ μια και οι ψηφοι εκει δεν ειναι αναλογοι του πληθυσμου αλλα του κατατεθειμενου κεφαλαιου καθε χωρας.
Ετσι οταν ο ΓΑΠ ξεκινησε την ελληνικη σοσιαλιστικη επανασταση κατα της συνθηκης του Μααστριχτ παρουσιαζοντας μεγαλο ελλειμμα (μαλλον προβλεψη ελλειμματος) και αρνουμενος να παρει μετρα επεβαλε τους περιορισμους με υποκινηση της Γερμανιας και χθες που υπογραφηκε ανακωχη οι περιορισμοι αρθηκαν.
Μαρτίου 27, 2010 στις 12:59 πμ
Ενη Καπαζογλου
Εισαστε χαρμα οφθαλμων. Αφου “θαψατε” ολοι τον Παπανδρεου δηλ.τον Πρωθυπουργο,αλλα και τη χωρα με τις πιο δυσοιωνες “προβλεψεις ‘σας, τωρα “διαμαρτυρεθε ” γιατι θαφτηκε απο την επικαιροτητα ο Παπαδημας.
Τι να πει κανεις, ψυχραιμια παιδια.
Πρεπει ως φαινεται να βλεπουμε μονο λινκ οπου υμνειται η Μερκελ.(βλ.λινκ ρου Σχο). Τα αλλα πολυ ενοχλουν ομως υπαρχουν στο ιδιο εντυπο “Reporter”.
Το προβλημα μας δεν ειναι καμια Μερκελ, καλη η κακια. Το προβλημα το εχουμε εμεις εδω, παντoιοτροπως…….
Καλη νυχτα και καλη τυχη.
Μαρτίου 27, 2010 στις 1:40 πμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
_Τι να κάνουμε;
_ “Να τελειώνουμε αμέσως με την τρίτη (σ.σ και προγραμματική) περίοδο”
Η είσοδός μας στην τέταρτη να μην είναι μια απλή συνέχεια κακής διανομής (και) ανύπαρκτου πλούτου.
Να είναι (λειτουργήσει ως) α-συνέχεια στην καταστροφική ροή των πραγμάτων.
(sorry για τον παλιμπαιδισμό, αλλά μην μου πείτε ότι δεν “κολλάει”)
Η χρηματοδότησή της (ΕΚΤ , ΕΣΠΑ) είναι εξαιρετικά μικρή και εν αμφιβόλω, καθότι μάλλον θεωρείται εγγύηση για τα δανεικά και θα υπάρξουν περικοπές.
Χρηματοδότηση για έργα ανάπτυξης από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, τουλάχιστον για κάποια χρόνια, μόνο ως ανέκδοτο υφίσταται.
Οι “παραγωγείς πλούτου”, είναι εκτός εποχής και συνθηκών, όχι γιατί είναι “κακοί”, αλλά γιατί στην πλειονότητά τους πάσχουν από το σύνδρομο του δεινόσαυρου.
Έτσι, δείχνει δύσκολη η μεταστροφή τους από “προμηθευτής – εργολάβος δημοσίων έργων” σε κάτι άλλο.
Το υποτιθέμενο αντίπαλο δέος τους (μικρές εταιρίες και εν γένει παραγωγοί new style) έχει δώσει έως τώρα απογοητευτικά δείγματα γραφής, μπερδεύοντας την επιχειρηματικότητα με τη δημιουργία “υβριδίων πανεπιστημιακού τύπου”.
Έχω βαρεθεί να παρακολουθώ τη γελοιοποίηση διάφορων εγχειρημάτων, τα οποία θα ήταν ενδιαφέροντα αν τύγχαναν στοιχειωδώς σοβαρού χειρισμού.
Τουλάχιστον ας μην βολευτούμε σε γενικολογίες περί “νοικοκυρέματος” και “ανάπτυξης”.
Για την ανάπτυξη δεν έχουμε ακόμη “τον τρόπο”. Πρέπει να αρχίσουμε να τον αναζητούμε.
Ας ξαναπώ ότι, για μένα, το πρόβλημα δεν είναι οι χειρισμοί του ΓΑΠ και της κυβέρνησης στο θέμα της εξεύρεσης δανεισμού, ή καλύτερα, είναι δευτερεύον θέμα σχετικά με τη διαφαινόμενη εγκατάλειψη κάθε προσπάθειας για ανάπτυξη ή όπως αλλιώς το ονομάζουν (παραγωγή εθνικού πλούτου, κοινωνικού πλούτου κλπ).
Παρόλα αυτά venceremos και ως άνθρωποι και ως χώρα (το καλο με την κρίση είναι ότι ξανανιώνεις)
Μαρτίου 27, 2010 στις 3:00 πμ
Μαύρο πρόβατο
Ο προσεκτικός αναγνώστης θα είχε ήδη σημειώσει τις δηλώσεις Τρισέ στις αρχές της χρονιάς, που είχαν πρακτικά προεξοφλήσει την απόφαση της ΕΚΤ για άμβλυνση της διαδικασίας επιστροφής στην “ομαλότητα”.
Εξάλλου το ζήτημα αφορά τις γερμανικές και τις γαλλικές τράπεζες.
Μόνο θλίψη προκαλούν λοιπόν οι σχετικές πανήγυρεις.
-Επιμένω: τα πανευρωπαϊκά μέτρα λιτότητας τα είδε κανείς συσχολιαστής;…
Μαρτίου 27, 2010 στις 8:23 πμ
σχολιαστης
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4567112
Μαρτίου 27, 2010 στις 8:42 πμ
Πάνος
μαύρο πρόβατο,
καλημέρα. Όλο και κάτι ακούμε…
Αλλά είναι άλλο τα “μέτρα λιτότητας” και άλλο το δημοσιονομικό χάος, στο οποίο βρέθηκε η Ελλάδα.
Μαρτίου 27, 2010 στις 9:24 πμ
σχολιαστης
Tον Ιούνιο υπολογίζεται ότι θα έχουμε 1.250.000 ανέργους.
Μαρτίου 27, 2010 στις 9:35 πμ
σχολιαστης
Ταξική ανάλυση
http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=5571369&publDate=27/3/2010
Δόθηκε στη δημοσιότητα η έκθεση για το 2009
Βασικό συμπέρασμα που προκύπτει από την Εκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη για το 2009, είναι ότι η κεντρική διοίκηση (υπουργεία, περιφέρειες, υπηρεσίες κ.ά.) είναι ο πρωταγωνιστής της λεγόμενης κακοδιοίκησης. Εκθεση και συμπεράσματα που αποτελούν το καλύτερο άλλοθι για να δικαιολογηθεί ότι τέτοια φαινόμενα δεν έχουν σχέση με τον ταξικό χαρακτήρα της δημόσιας διοίκησης, αλλά πρόκειται για μεμονωμένα περιστατικά που με την κατάλληλη διαχείριση μπορούν να αλλάξουν. Αλλωστε, ο ρόλος τέτοιων θεσμών που έχουν συστήσει οι αστικές κυβερνήσεις, όπως είναι και ο Συνήγορος του Πολίτη, είναι να δημιουργούν την ψευδαίσθηση στο λαό ότι το να απευθύνεται σε τέτοια όργανα μπορεί να λύσει το πρόβλημα του… Κάτι που απέχει πολύ από την πραγματικότητα και αυτό το αποδεικνύει, στην προκειμένη περίπτωση, ο ίδιος ο «Συνήγορος».
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της έκθεσης, η Κεντρική Διοίκηση (υπουργεία, περιφέρειες, ΔΕΚΟ, Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου και υπηρεσίες υπό την εποπτεία και της κεντρικής κρατικής μηχανής) είναι ο πρωταγωνιστής της λεγόμενης κακοδιοίκησης αφού την αφορά άμεσα το 57,36% επί του συνόλου των βάσιμων αναφορών πολιτών (δηλαδή των αναφορών που είχαν δίκιο οι πολίτες) που εξέτασε το προηγούμενο έτος η Ανεξάρτητη Αρχή. Δεύτεροι σε κακοδιοίκηση έρχονται οι δήμοι και οι κοινότητες που καλύπτουν το 18,12% των βάσιμων αναφορών και ακολουθούν: Οι φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, Υγείας και Πρόνοιας (ΙΚΑ, ΟΓΑ, ΟΑΕΕ κλπ.) με ποσοστό 16,94% και οι Νομαρχίες με ποσοστό 7,58.
Αφού λοιπόν παρουσιάστηκαν τα στοιχεία, ο Συνήγορος Γ. Καμίνης εναπόθεσε τις ελπίδες του στο νέο νόμο της κυβέρνησης για την επιλογή προϊσταμένων στο Δημόσιο, ο οποίος κατά τη γνώμη του εισάγει την αξιοκρατία και απαλλάσσει το κράτος από τον κομματισμό…
Επίσης, εξήρε, την πρόσφατη νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τους μετανάστες, τονίζοντας ότι αναφορικά με την παράνομη μετανάστευση δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η άναρχη κατάσταση. Ο Συνήγορος του Πολίτη θεωρεί λοιπόν θετικό ένα νομοσχέδιο που διαιωνίζει το καθεστώς ομηρίας χιλιάδων οικογενειών μεταναστών που δεν έχουν τα απαραίτητα έγγραφα, που εξαρτά τα πολιτικά δικαιώματα από την οικονομική κατάσταση και την πολιτική συμφωνία του μετανάστη με το συγκεκριμένο οικονομικο-κοινωνικό σύστημα της εκμετάλλευσης και της καπιταλιστικής βαρβαρότητας. Και που τα πολιτικά δικαιώματα που θα δοθούν – με το νομοσχέδιο – σε ένα μέρος μεταναστών, θα αξιοποιηθούν για να ενταθούν οι διακρίσεις ανάμεσα σε παλιούς και νέους, «προνομιούχους» και μη, «νόμιμους»
Μαρτίου 27, 2010 στις 10:33 πμ
vel
να φύγουν αμέσως το 50% των ΔΥ .Όσοι δεν μπήκαν με ΑΣΕΠ κλπ
Περιλαμβάνονται και του ευρύτερου δημ.τομέα(ΔΕΚΟ, Δημοτ. επιχειρήσεις , Πανεπιστήμια, ΝΠΙΔ που επιχορηγούνται >50 % απο το κράτος).
Στους εναπομείναντες να διπλασιαστεί ο μισθός και να εφαρμοστεί ΑΜΕΣΑ οικονομικός έλεγχος μέχρι τρίτο βαθμό (πόθεν έσχες, τραπ. συνναλαγές, περιουσία,ποινές κλπ). Το κέρδος θα είναι ότι με ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΔΥ και νέο οργανόγραμμα(δικτύωση και μηχανογράφηση) θα λειτουργήσει καλύτερα και αποδοτικότερα το κράτος.
Οι ιδιώτες να συνεργαστούμε , να δικτυωθούμε,να συνεταιριστούμε , να παράγουμε προϊόντα και ιδέες, να ξενιτευτούμε ίσως αλλά κυρίως να ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ τις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις του τόπου μας .
Η ανεργία θα φέρει απόγνωση αλλά τα ΠΟΙΟΤΙΚΑ χαρακτηριστικά των Ελλήνων πάντα στις κρίσεις διακρίνονται.
Πρέπει να ξαναδούμε όλοι τις επιλογές μας απο την αρχή.
Μαρτίου 27, 2010 στις 11:43 πμ
vel
ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ:
Λογιστές: σε μεγάλο βαθμό δουλεύουν με και από την γραφεικρατία του συστήματος. Λίγοι πλέον γνωρίζουν να συντάξουν μία ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ μελέτη βιωσιμότητας ή να συμβουλεύσουν έγκυρα περί των οικονομικών τους πελάτες τους . Σε πιό βαθμό το φορολογικό νομοσχέδιο απλοποιεί τα φορολογικά ώστε να χρειαζόμαστε λιγότερο χρόνο και χρήμα σε μία γραφεικρατική διαδικασία ;
Δικηγόροι: μεγάλος αριθμός ασχολείται πλέον με μεταφράσεις εγγράφων κλπ
Ακριβές υπηρεσίες ταυτόχρονα με κακή ποιότητα. αρκετοί ζούν με αντιμισθίες του Δημοσίου.
Μηχανικοί: απαραίτητοι για να τα βγάλεις πέρα με τα πιό απλά χαρτιά. Κλαίω ακόμη όταν διαπιστώνω τις κακοτεχνίες στο νέο μου σπίτι. Δεν έχω γνώσεις περί των οικοδομικών και ήμουν αρκετά αφελής να θεωρήσω ότι πληρωμή και εργασία θα ταυτίζονται σε επαγγελματικό επίπεδο. Ήταν φανερό ότι η οικοδομή θα περνούσε μια κρίση αργά ή γρήγορα και ίσως είναι νωρίς για πράσινη ανάπτυξη εναλλακτικά,λόγω υψηλού κόστους.
Συμπέρασμα: Η γυναίκα μου λέει ότι στην Ελλάδα σήμερα για να κάνεις μία δουλειά πρέπει να είσαι λίγο απ΄όλα μόνος σου. Να ξέρεις και να μπορείς να επιβλέπεις τους επαγγελματίες στους οποίους αναθέτεις μία εργασία.
Αν ο ΔΤ μειωθεί και απλοποιηθούν οι διαδικασίες θα φανεί κατά πόσο τα παραπάνω επαγγέλματα παράγουν προϊόν ή απλώς παρασιτούν..
Στα πενήντα μου αναγκάζομαι να ξεκινήσω περίπου απο το μηδέν μία επιχείρηση. Ελπίζω να βρώ συνθήκες που να με βοηθήσουν στην παραγωγική διαδικασία και όχι να κονταροχτυπώ τον αόρατο εχθρό..
Μαρτίου 27, 2010 στις 12:12 μμ
Ενη Καπαζογλου
Σχολιαστης 27/3 8,23 λινκ απο την εφημεριδα “ΤΑ ΝΕΑ’
Αυτο το δημοσιευμα θα μεινει φυσικα ως ντοκουμεντο για τους ιστορικους του μελλοντος που ειναι η εξιστορηση των προσφατων γεγονοτων που αφορα ολη την προεργασια σε επιπεδο ΕΕ για το θεμα της Ελλαδας που, εν τελει, σφραγισε την πολιτικη της ευρωζωνης.
Μαρτίου 27, 2010 στις 12:15 μμ
Ενη Καπαζογλου
Kαι το δημοσιευμα ειναι αυτο:
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4567112
Μαρτίου 27, 2010 στις 12:22 μμ
Dralion
Για να μπορουν οι ιστορικοι του μελλοντος να κανουν μια πληρη αξιολογηση
Σωθήκαμε, αλλά είναι νίκη να μπορείς να δανείζεσαι;
όποιος νομίζει ότι «τη σκαπουλάραμε»: α) είναι μακριά νυχτωμένος, β) κοιμάται ύπνο βαθύ με το ίδιο πλευρό και πρέπει επειγόντως να γυρίσει για να μην πιαστεί γ) επιεικώς δεν ξέρει τι του γίνεται.
Απω δω
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=10&ct=13&artID=4567137
Μαρτίου 27, 2010 στις 12:39 μμ
δεξιος
@ Dralion
Αυτοι που τα γραφουν ειναι οι ιδιοι που φωναζαν γιατι δεν εδινε αυξησεις η προηγουμενη κυβερνηση και οτι “λεφτα υπαρχουν”.
Μαρτίου 27, 2010 στις 12:55 μμ
Dralion
vel, αν θελεις, ακουσε την συμβουλη καποιου που την πατησε.
Μην ανοιξεις επιχειρηση στην Ελλαδα.
Εκτος αν ξερεις απο τωρα οτι θα παρεις κρατικη προμηθεια. Μην ακους τιποτα για κριση, δανεια και τετοια. Το πασοκ εχει λεφτα και δινει προμηθειες. Αν λοιπον εχεις ακρες στους πρασινους κομματικους μηχανισμους, προχωρα.
Αλλιως, αν σκοπευεις να κανεις κατι δημιουργικο, μην τολμησεις.
Να εισαι προετοιμασμενος για τις εξης χοντραδες (δινω μονο αποσπασματα)
1) θα χρειαστει να μαθαινεις στους δικηγορους της εταιρειας σου τι λενε οι νομοι.
Εγω χρειαστηκε να του (α) φερνω το φεκ, (β) να του διαβαζω το φεκ (γ) να του εξηγω το φεκ.
Και μιλαω για τον 3ο δικηγορο, τον “καλο”. Τους 2 πρωτους επρεπε να τους απολυσω λογω ανικανοτητας – με το αζημιωτο βεβαια.
2) θα χρειαστει να μαθεις στους λογιστες σου, πως να κρατανε βιβλια.
Εγω χρειαστηκε να τα κανω ολα μονος μου. Μολις τα εδωσα σε λογιστη (στον 4ο κατα σειρα, γιατι οι προηγουμενοι απολυθηκαν – με το αζημιωτο βεβαια – λογω ανικανοτητας) ο κος λογιστης θεωρησε σωστο να κανει λαμογιες και παρανομιες. Και οταν εγω ο ιδιος ζητησα απο το κρατος να με ελεγξει – γιατι πιστευα οτι ο λογιστης μου τα εχει ολα οκ – παραλιγο να με πανε μεσα.
3) θα χρειαστει να μαθεις στους υπαλληλους σου, πως να κανουν αυτο το οποιο (υποτιθεται οτι) εχουν σπουδασει. Θα χρειαστει να μαθεις σε μηχανικους το πως να φτιαχνουν μηχανες, σε ξουλουργους το πως να πριονιζουν και σε μαθηματικους το πως να λυνουν μια εξισωση. Μπορεις βεβαια να τους απολυεις σχετικα ευκολα – με το αζημιωτο βεβαια. Αλλα θα εισαι συνεχεια στο απολυσε / προσλαβε και η δουλεια δεν θα προχωραει.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ:
Στην Ελλαδα πιανουν παντα τον μαλακα της παρεας. Τον τιμιο, τον εν ταξει.
ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ουτε στιγμη οτι πιανουν αυτον που εχει αδικο.
Πιανουν εκεινον που μπορουν, οχι εκεινον που παρανομησε.
ΠΟΤ’Ε δεν θα τιμωρησει το κρατος τον λογιστη και τον δικηγορο που εκαναν λαθη. ΠΑΝΤΑ θα την πληρωνεις εσυ, γιατι εσενα μπορουν να πιασουν ευκολα. Ουτε θα μπορεσεις να ριξεις ευθυνες στον υπαλληλο που εκανε (εσκεμμενα μαλιστα) λαθη. Παλι εσυ θα την πληρωσεις.
Και δεν χρειαζεται να αποδειξουν απολυτως τιποτα. Οταν ειναι να σου παρουν μεχρι και την τελευταια δεκαρα, το κρατος αποδεικνυεται ΠΟΛΥ αποτελεσματικο και γρηγορο. Σου βαζουν μια αυθαιρετη διορια λιγων ημερων και ειτε τα σκας χωρις δευτερη κουβεντα, ειτε ειδοποιεις την γυναικα σου να σου φερνει τσιγαρα στην στενη.
Εγω την γλυτωσα – με το αζημιωτο βεβαια – στο παρατριχα.
Ολα αυτα αφορουν τους δικους σου υπαλληλους. Φαντασου τι γινεται με τις δημοσιες υπηρεσιες.
Αυθαιρεσια, αυθαδεια και ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ.
Εσυ να εχεις υποχρεωσεις απεναντι στους πελατες σου, να εχεις γινει καριδακος για να βγεις ενταξει με τις υποχρεωσεις σου – και το ανδραποδο να σου λεει “αυτη η σφραγιδα του συναδελφου δεν φαινεται καλα, πηγαινετε στην Ροδο να βγαλετε καινουργια”.
Εννοωντας βεβαια “σκασε μου ενα 1000ρι ευρω μαλακα, αλλιως δεν βλεπεις χαρτι στον αιωνα τον απαντα”.
Αλλο παραδειγμα μιας οποιασδηποτε δημ. υπηρεσιας Α: “το χαρτι που μου φερατε απο την υπηρεσια Β δεν επρεπε να εχει εκδοθει. Επειδη ενεργησατε συμφωνα με το χαρτι της υπηρεσιας Β, σας βαζουμε ενα προστιμο 3000 ευρω”
Κι εδω το νοημα ειναι “ειτε μου σκας 1500 στο χερι ΜΑΥΡΑ, ειτε σου βαζω ενα προστιμο 3000 συν ανατοκισμους συν προσαυξησεις και κοψε τον λαιμο σου”.
Εσυ νομιζεις οτι ο μισθος των δημοσιων υπαλληλων ειναι τα 1000 ευρω που φαινεται στον επισημο προυπολογισμο;
Αν το νομιζεις, εισαι αφελης.
Τα 1000 του επισημου μισθου ειναι ισα ισα τα φυστικια για το ουισκυ τους.
Και αλλα πολλα, παμπολλα. Γεμιζουν βιβλια.
Μ.Μ. ( = Μεινε Μακρυα)
Μαρτίου 27, 2010 στις 1:00 μμ
vel
λοιπόν .. αυτή η κυβέρνηση είναι καλυτερη ή χειρότερη απο την άλλη
… στην σύνοδο νικήσαμε ή χάσαμε ..
ε και;
η ουσία είναι ότι αυτή η κυβέρνηση έχει την ΜΟΝΑΔΙΚΗ δυνατότητα στην μεταπολίτευση να αλλάξει τα κακώς κείμενα στην χώρα μας και να πάρει πραγματικά μέτρα.
έχει φίλτρα η ελλ. κοινή γνώμη να αξιολογήσει τα όποια μέτρα;
έχουμε συζητήσει επαρκώς ;
συμφωνούμε σε κάποια ελάχιστη βάση;
τι προτείνουμε;
και τι κάνουμε;
Μαρτίου 27, 2010 στις 1:11 μμ
vel
δρ αυτό ακριβώς λέω παραπάνω, ΜΑ ακριβώς ΑΥΤΟ!
προτείνω λοιπόν ….ανεργία άγρια αν αυτό προκύπτει και ολική επαναξιολόγηση εκ της ανάγκης πλέον.
επαναξιολόγηση όμως όχι θεωρία και κομματικές πολιτικές με ξεπερασμένους όρους..
Μαρτίου 27, 2010 στις 1:33 μμ
Dralion
Πολλες προσφωνησεις μου εχουν επιφυλαξει οι σχολιαστες της Καλυβας.
Με μια μοναδικη (προσβλητικη) εξαιρεση, τις εχω αποδεχτει ολες. Οι περισσοτερες μου αρεσουν κιολας.
Αυτη εδω ειναι η πιο αστεια. Νομιζω οτι ειναι η πρωτη φορα στην ζωη μου, που καποιος με αποκαλει δοκτωρα
Νασαι καλα.
Μαρτίου 27, 2010 στις 1:38 μμ
vel
δεν είσαι δηλαδή; χεχε
Μαρτίου 27, 2010 στις 1:56 μμ
δεξιος
H ανεργια ειναι καταστροφικη.Αμεσα μετρα στο Δημοσιο μπορει να ειναι :
1) Υποχρεωτικες μεταθεσεις και μεταταξεις απο υπηρεσιες με πλεοναζον προσωπικο σε αλλες με κενα.
2) Ο συνολικος μισθολογικος ογκος των αμοιβων παραμενει σταθερος ως ποσοστο του ΑΕΠ. πχ. εαν το ΑΕΠ μειωθει 3% μειωνονται αυτοματα και οι μισθοι χωρις αλλη αποφαση.
Μεταγενεστερα μετρα
1) Διαχωρισμος των ΔΥ σε μονιμους και μη.Μονιμοι ειναι οσοι εχουν θεση ευθυνης (δηλαδη απο την υπογραφη τους εξαρτωνται σημαντικες αποφασεις).
Οι μονιμοι θεωρουνται στελεχη του κρατους,δεν εχουν δικαιωμα απεργιας και ειναι παντα στη διαθεση της υπηρεσιας.Δε μπορουν να υπερβαινουν το 15% του συνολικου αριθμου ΔΥ.
Οι μη μονιμοι εχουν ακολουθουν το εργατικο δικαιο του ιδωτικου τομεα.
Μονιμοι και μη μονιμοι δεν μπορουν να υπερβαινουν το 5% του πληθυσμου βασει τελευταιας απογραφης.
2) Διαχωρισμος των ΔΕΚΟ σε φυσικα μονοπωλια και μη.
Τα φυσικα μονοπωλια μετατρεπονται σε ΑΕ υπο τον ελεγχο του Δημοσιου ενω τα μη φυσικα μονοπωλια πωλουνται.
3) Απαγορευση καταληψεων σε δημοσια κτιρια.Φοιτητες ή μαθητες που παρεμποδιζουν τις σπουδες αλλων αποβαλλονται.
4) Επανοδος επιθεωρητων στα σχολεια και αξιολογηση εκπαιδευτικων.
5) Τα νοσοκομεια μετατρπεονται σε δημοσιες ΑΕ και διοικουνται απο ατομα με πτυχιο οικονομικων της υγειας.
6) Διακοπτονται ολες οι επιδοτησεις σε δημοτικες και νομαρχιακες επιχειρησεις.ΟΤΑ,νομαρχιες κλπ εαν θελουν δικες τους επιχειρησεις να τις πληρωσουν απο τα εσοδα των δημοτων.
7) Διακοπτονται ολες οι επιδοτησεις σε ΜΚΟ. Μη Κυβερνητικη Οργανωση σημαινει οργανωση που δεν παιρνει λεφτα απο τη κυβερνηση.
8) Αφαιρειται η αρμοδιοτητα του Συμβουλιου Επικρατειας να σταματα επενδυσεις.Δημιουργειται μια αρχη εγκρισης επενδυσεων που μεσα σε ενα μηνα εγκρινει ή απορριπτει οποιαδηποτε αιτηση.
9) Προωθουνται ολα τα αυτοχρηματοδοτουμενα εργα.
10) Νεος ΓΟΚ επιτρεπει την ανεγερση ουρανοξυστων και νεος νομος αντιπαροχης την αντικατασταση των πολυκατοικιων με αυτους.
Μαρτίου 27, 2010 στις 2:15 μμ
vel
υπάρχει κάτι χειρότερο απο την ανεργία ..
να περιμένεις να σε ταίσουν οι άλλοι..
επιμένω ότι το κράτος πρέπει να μειωθεί δραματικά.. σήμερα ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ!!
ο ιδ. τομέας πρέπει να παράγει προϊόντα, ιδέες, υπηρεσίες μέσα και ΕΞΩ απο την χώρα.
στις προτάσεις του δεξιού κατά τ’αλλα υψώνω πρώτος το ποτήρι
Μαρτίου 27, 2010 στις 2:41 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Tον Ιούνιο υπολογίζεται ότι θα έχουμε 1.250.000 ανέργους.
Δώσε ρε Σχο κάνα λινκ.
Και μακάρι να βγείς ψεύτης.
Ηδη έχουμε υψηλή ανεργία, περίπου 700.000 άνεργους, αμα είναι να φτάσουμε, και τον Ιούνιο κιόλας, το νούμερο που αναφέρεις, σχεδόν διπλάσιο από το τωρινό επίπεδο ανεργίας ε, τότε την κάτσαμε την βάρκα…
Μαρτίου 27, 2010 στις 2:54 μμ
kapetanios
δραλιονα
κόψε κάτι
*
vel
αν δεν γίνομαι αδιάκριτος , σε ποιον τομέα θα δραστηριοποιηθείς και με ποιον τρόπο?
*
δεξιέ
μην βιάζεσαι,
ο νέος ΓΟΚ κάαααααποια στιγμή -δεν μπορεί- θα ανακοινωθεί!
Με τόσα πράγματα έχει να ασχοληθεί το κορίτσι μην το πιέζουμε !
άσε που χρειάζεται και ο κατάλληλος χρόνος για την ωρίμανση της…
Μαρτίου 27, 2010 στις 2:59 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Με τόσα πράγματα έχει να ασχοληθεί το κορίτσι μην το πιέζουμε !
άσε που χρειάζεται και ο κατάλληλος χρόνος για την ωρίμανση της…
Μην σαπίσει όμως στο τέλος από την πολύ ωρίμανση…
Μαρτίου 27, 2010 στις 3:06 μμ
kapetanios
δύστροπε
απ την άλλη, η κατάντια του κλάδου μας φαίνεται και απ τον πολιτικό του προϊστάμενο (αυτήν και τον προηγούμενο- όχι ότι μπορεί να γίνει και σύγκριση μεταξύ τους βέβαια…)
Μαρτίου 27, 2010 στις 3:26 μμ
Παπούλης
Δεξιέ
στα επείγοντα περί κράτους μέτρα που προτείνεις ξέχασες να προσθέσεις το ακόλουθο :
11) Η εφαρμογή των ανωτέρω ανατίθεται ανεκκλήτως εις τον τοπικόν διοικητήν – φρούραρχον και τα συστηθησόμενα υπ’ αυτού έκτακτα στρατοδικεία.
( ΔΕΝ θέλεις να συνεχίσω )
Μαρτίου 27, 2010 στις 5:17 μμ
Dralion
Καπετανιε, ειναι απο τα λιγα πραγματα που ΔΕΝ κοβω τιποτα. Το αντιθετο.
Μονο η ελλειψη χρονου (και το εκτος θεματος) εκανε το προηγουμενο σχολιο μου ΤΟΣΟ συντομο.
Κανονικα με τις – εφιαλτικες επαναλαμβανω – εμπειριες μου απο την ελληνικη επιχειρηματικοτητα, γεμιζω ανετα 1 εως και 1.5 βιβλιοθηκη.
Δεν ειναι πραγματα “καπου ακουσα, καποιος μου ειπε”. Ειναι πραγματα που ταχω ζησει ο ιδιος – πρωτο χερι. Στο πετσι μου που λενε. Σταματαω εδω, γιατι στην αναμνηση τους μονο, με παιρνουν τα κλαματα για την χωρα μας.
Αααααα, μη λησμονησω. Ολα αυτα τα θριλερ εγιναν επι κυβερνησεων πασοκ (οποια συμπτωσις).
Το ξερω οτι τοσοι και τοσοι (αναμεσα τους κι εσυ) διατηρουν επιχειρησεις στην Ελλαδα. Ειλικρινα, δεν μπορω να φανταστω πως επιβιωνετε. Για τα δικα μου δεδομενα, δημιουργικη επιχειρηση στην Ελλαδα = επιστημονικη φαντασια. Ισως να σας προστατευει η Θεια Χαρις
Εμενα, καθοτι αθεος, με αφησε ξεσκεπο.
Δεν αμφισβητω οτι εσεις εχετε τις δικες σας εμπειριες, που ειναι καλυτερες απο τις δικες μου.
Σιγουρα οι δικες σας ειναι πιο μακροχρονιες, μιας και εγω δεν αντεξα για περισσοτερο απο λιγα χρονια.
Αλλα οφειλεις να μου αναγνωρισεις οτι αυτα που περιγραφω, τα εζησα.
Δεν τα ονειρευτηκα (μακαρι να ηταν αλλιως).
* * * *
Ξαναγυριζω στον τιτλο του ποστ. Τι να κανουμε;
Δημιουργικη προταση: Να παρουμε τα βουνα ισως;
Μαρτίου 27, 2010 στις 6:02 μμ
kapetanios
δραλιονα
δεν έχω λόγους να αμφισβητήσω τις εμπειρίες σου,
αλλά αγαπητέ το επιχειρείν δεν είναι λειτούργημα και δεν έχει στόχο να φτιάξει τον κόσμο.
Εξάλλου τα προβλήματα που απαιτούν το επιχειρηματικό δαιμόνιο και το γερό μας στομάχι είναι απείρως περισσότερα και μεγαλύτερα απ αυτά που περιέγραψες στον @vel ώστε τα τελευταία να θεωρηθούν “ανυπέρβλητα” εμπόδια για κάποιον που θέλει να δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά στην χώρα μας ή στο εξωτερικό.
Απ αυτά που έτυχε να ακούσω ή να δω σε αυτά τα χρόνια , σαφώς και το κλίμα στο εξωτερικό είναι ευνοϊκότερο για έναν νέο επιχειρηματία αλλά να μου επιτρέψεις να πιστεύω ότι μια σε βάθος χρόνου επιτυχία περνά ΚΑΙ εκεί μέσα από την ιδιαιτερότητα τόπου και ανθρώπων , τις δημόσιες σχέσεις και την διαπλοκή με την εκάστοτε τοπική η σε εθνικό επίπεδο εξουσία.
Σε τελική ανάλυση και κλείνω με αυτό αυτήν την εκτός θέματος συζήτηση, αυτό που μετρά περισσότερο απ όλα είναι ο τόπος που επιθυμεί κάποιος να ζήσει και οι άνθρωποι με τους οποίους θέλει να συναγελάζεται. Και αυτή η επιθυμία είναι τόσο ισχυρή που είμαστε διατεθειμένοι να την πληρώσουμε είτε καταβάλλοντας ένα ελάχιστο τίμημα όπως αυτό της «δυσκολίας» που περιέγραψες είτε περιορίζοντας την επιχειρηματική-οικονομική μας ματαιοδοξία
Ούτως ή άλλως η ποιότητα της ζωής εξαρτάται και από πολλούς άλλους παράγοντες και παραμέτρους …
Μαρτίου 27, 2010 στις 6:08 μμ
sissa ben dahir
Ξεσκίσαμε
τη Μερκέλα και αρχίσαμε μου φαίνεται τις φαντασιώσεις.
Εδώ δεν έβαλε τάξη στα υπουργεία από τα οποία πέρασε, θα βάλει σ’ αυτά τα τέρατα που λέγονται ελληνικό δημόσιο και κόμμα;
Ήδη αρχίζει να δουλεύεται το έργο: Φέρτε τον επόμενο έλληνα πρωθυπουργό να τον διαμελίσουμε.
Μαρτίου 27, 2010 στις 6:14 μμ
kapetanios
sissa τον αδικείς!
στο ΥΠΕΞ διέπρεψε ( σχολιαστή εσυ μην διαβάζεις) να μην σου πω για το παιδείας …
Μαρτίου 27, 2010 στις 6:16 μμ
vel
δαιμόνιο μπορεί να μην χρειάζεται αλλά στομάχι σίγουρα..
έχει δίκιο ο δρ πάντως .. ώρες ώρες απορώ και γώ πως πάει το καράβι στην Ελλάδα κι ας είμαι μέλος του πληρώματος.. το άλλο παράξενο είναι ότι δεν πηδάμε απο αυτό, λές να μας αρέσει ή έχουμε κολλήσει τον πυρετό του Καββαδία;
καπετ , λογισμικό για την εκπαίδευση είναι η απάντηση.
Μαρτίου 27, 2010 στις 6:24 μμ
kapetanios
Δεν έχω άποψη.
και οι βλέψεις σου?
εννοώ το οικονομικό αντικείμενο είναι ικανοποιητικό?
Μαρτίου 27, 2010 στις 6:32 μμ
vel
το ταξίδι μετράει..
Μαρτίου 27, 2010 στις 6:43 μμ
Dralion
Καπετανιε, στην δημιουργικη μου προταση στο τελος του σχολιο, προτεινω να παρουμε τα βουνα.
(“πάτε” σ’ αυτην την περιπτωση, μιας και εγω ειμαι ηδη εξω).
Δεν προτεινω να παμε μεταναστες
Δεν βαζω θεμα “καλες χωρες” / “κακες χωρες”. Αυτο ειναι ενα πολυ προσωπικο ζητημα κι ο καθενας μας οφειλει να το απαντησει αλλιως. Οπως σωστα λες κι εσυ, το επιχειρειν ειναι ενας μονο απο τους παραγοντες που επηρεαζουν την αποφαση μας να ζησουμε στην Α η την Β χωρα. Ασε που πολλοι δεν θελουν καν να ειναι επιχειρηματιες (και πολυ καλα κανουν), αρα δεν υπαρχει “επιχειρειν” γι’ αυτους.
Εκεινο που με στεναχωρει, ειναι η πεποιθηση μου οτι η Ελλαδα εχει ενα φανταστικο ανθρωπινο δυναμικο, που θα μπορουσε θεωρητικα να κανει την χωρα να “φυσαει”. Και αυτο το δυναμικο στραγγαλιζεται κυριολεκτικα σε διαδρομους υπουργειων και δημοσιων υπηρεσιων.
Προσωπικα, δεν εχω λογους να ειμαι παραπονεμενος απο την επιχειρηματικη ζωη μου. Με εξαιρεση την οδυνηρη ελληνικη εμπειρια, οτιδηποτε αλλο εχω ξεκινησει εχει στεφθει απο επιτυχια. Μια χαρα βολεμενος ειμαι εδω που ειμαι και με αυτο που κανω.
Αλλα δεν κρινω προσωπικα, κρινω γενικα. Ειμαι εντος θεματος (“τι να κανουμε”).
Ασχετα απο τα σπρεντ, την Μερκελ κλπ. αν δεν *παραγουμε* θα ειμαστε μια ζωη με το χερι απλωμενο για δανεικα. Οτιδηποτε ειναι παραγωγικη δυναμη στην Ελλαδα σημερα, τυλιγεται σε μια γραφειοκρατικη κολλα χαρτι και πεταγεται στα σκουπιδια.
Θα μπορουσαμε να εξαγουμε τα 10πλασια απο οσο εξαγουμε σημερα και να κολυμπαμε στο ευρω.
Απο 17 δις εξαγωγων, θα μπορουσαμε να τις παμε στα 170 δις.
Αν οχι 170, ας παμε τουλαχιστον στα 55 δις – οσα και οι εισαγωγες.
Το προβλημα ειναι οτι για να εξαγουμε, πρεπει κατι να παραγουμε που να το θελουν οι αλλοι.
Για να παραγουμε, πρεπει να μας αφησει το καθικι που σε καθε μας βημα μας καθυστερει για μηνες.
Και που για να ξεκολλησει θελει “το κατιτις” του.
Απαντωντας στο “τι να κανουμε” λεω οτι πρεπει να σβησουμε απο τον χαρτη ολους αυτους τους δικτατορισκους που – οπλισμενοι με μια σφραγιδα και με ανουσιες διαταξεις – στραγγαλιζουν την ελληνικη επιχειρηματικοτητα.
Μαρτίου 27, 2010 στις 6:47 μμ
σχολιαστης
“θα έπρεπε να δοθεί βοήθεια στην Ελλάδα όχι μόνο γιατί είναι η γη στην οποία γεννήθηκε ο ευρωπαϊκός ουμανιστικός πολιτισμός”
http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=34668
Μαρτίου 27, 2010 στις 7:14 μμ
Dralion
Σχολιαστη, κανονικα ο ελληνας πρεπει να παιρνει ισοβια συνταξη, μονο και μονο επειδη εκανε τον κοπο να γεννηθει κοντα στα ιδια αγκωναρια που γεννηθηκε και ο Αριστοτελης.
Ευτυχως που ξερω οτι δεν τα πιστευεις αυτα, γιατι θα ειχα στεναχωρηθει σαββατιατικα.
vel, την επιχειρηματικη μου συμβουλη στην εδωσα ηδη. Μ.Μ. (Μεινε Μακρυα).
Το αντικειμενο της δουλειας σου με ενδιαφερει απο τεχνικη αποψη.
Αν θελεις να μου δωσεις μερικα στοιχεια, το μεηλ μου ειναι to.skipper2707
παπακι gmail.com
Μαρτίου 27, 2010 στις 7:25 μμ
σχολιαστης
Δε θα ήταν άσχημη ιδέα, Δρακολέοντα.
Μαρτίου 27, 2010 στις 7:59 μμ
Ενη Καπαζογλου
Παπουλης 3,26
Επαθα “σκοτοδινη” οταν διαβασα τα “μετρα” του Δεξιου, και δεν ηξερα πως να “συναρμολογησω” ενα ειδος απαντησης.
Η δικη σου αποψη, νομιζω αποτελει την τελειοτεραν που θα μπορουσε να εκφρασθει.
Τυφλα να εχουν τα Σικαγο Μπους.
Μαρτίου 27, 2010 στις 8:13 μμ
Πάνος
δεξιέ,
ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου. Θα ήθελα να μας πεις όμως σε πιο κράτος (του δυτικού κόσμου και σε νορμάλ πολίτευμα) έχει εφαρμοστεί αυτό το πακέτο – και ποιά ήταν τα αποτελέσματα. Γιατί, όπως και να το κάνουμε, δε μπορούμε να το πάρουμε (το πακέτο) έτσι, στα κουτουρού…
Μαρτίου 27, 2010 στις 8:37 μμ
Dralion
Χμμμ, αν εξαιρεσει κανεις το ανεφαρμοστο των μετρων (οι θιγομενοι θα εκαιγαν τα παντα), δεν βλεπω κατι τρομαχτικο στις προτασεις του δεξιου.
Πολλα εφαρμοζονται ηδη, τουλαχιστον στην Αλεμανια.
Π.χ. το (1) και το (1). Επισης τα 4, 5, 6
Σε αλλα σημεια, η Αλεμανια και παλι προσπαθει στην ιδια κατευθυνση. Π.χ. το 2ο νο (2).
Δηλαδη τι θα ηταν τοσο λαθος να μιμηθουμε την χωρα, τα λεφτα της οποιας ζηταμε – οντας μπατιρηδες;
Με το (7) συμφωνω προσωπικα, αν και δεν ξερω καποια χωρα στην οποια εφαρμοζεται.
* * * *
Επειδη ειναι κουραστικο να μιλαω με νουμερα, απαριθμω τις προτασεις και παλι.
Ειμαι υπερ. Εφαρμοζεται ηδη, σε αλλες χωρες. Τι ειναι παραλογο σ’ αυτο;
Εννοειται οτι η ειδικοτητα πρεπει να τηρηθει. Δεν μπορεις να βαλεις εναν πυροσβεστη να κανει μαθημα σε σχολειο ουτε εναν δασκαλο να σκαψει στην οδοποιια.
Ειμαι κατα. Για πανω απο 1 λογους.
Ειμαι υπερ. Με εξαιρεση το οριο 5% επι του πληθυσμου, ολα τα αλλα ισχυουν σε χωρες, που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ εχουν καλυτερα οικονομικα απο μας.
Ειμαι υπερ. Εφαρμοζεται (αν και οχι ολοκληρωτικα) σε αλλες χωρες.
Ειμαι κατα. Πρεπει ομως να γινει διαχωρισμος αναμεσα στην καταληψη και στο “σπαμε, καιμε, κλεβουμε”.
Καταληψη ας κανει οποιος θελει, οσο θελει.
Αλλα καποιος που βαζει φωτια, καποιος που παιρνει τους υπολογιστες στο σπιτι του ειναι κοινος κλεφτης.
Και μαλιστα κλεφτης δημοσιας περιουσιας.
Ειμαι υπερ. Εφαρμοζεται ηδη, αλλου. Ολοι οι δημοσιοι υπαλληλοι πρεπει να ελεγχονται απο καπου.
Ειμαι υπερ. Εφαρμοζεται ηδη, αλλου.
Ειμαι υπερ. Εφαρμοζεται ηδη, αλλου. Ειναι ενα μετρο υπερ της τοπικης αυτοδιοικησης και της αποκεντρωσης.
Για να μην επιβαρυνθουν οι δημοτες, το ποσο των σημερινων επιδοτησεων πρεπει να αφαιρεθει απο την συνολικη φορολογια.
Για τον πολιτη, η αλλαγη πρεπει να ειναι ουδετερη οικονομικα ( = ουτε παραπανω φοροι, ουτε ελαφρυνση).
Απλα τα κονδυλια που τα διαχειριζεται σημερα εντελως αδιαφανως το κεντρικο κρατος, θα τα διαχειριζεται με διαφανεια ο καθε δημος.
Ειμαι υπερ. Επειδη καποιες μκο (μακραν οχι ολες) κανουν και καποιο κοινωνικο εργο, το εργο αυτο θα πρεπει να το αναλαβει το κρατος. Αν δεν μπορει, η αν δεν θελει, το κρατος οφειλει να δινει *αμοιβη* στην μκο.
Η αμοιβη ειναι εντελως διαφορετικο πραγμα απο την επιδοτηση.
Επιδοτηση παιρνεις απλα επειδη υπαρχεις. Αυτο πρεπει να κοπει.
Αμοιβη παιρνεις μονο αν προσφερεις ενα συγκεκριμενο εργο, που το κρατος θα επρεπε να κανει ετσι κι αλλιως.
Ειμαι υπερ.
Ειμαι υπερ. Εννοειται οτι πρεπει να τηρουνται οι νομοι. Οχι “προωθηση” αβερτα απο το οτιδηποτε.
Δεν ξερω / δεν απαντω.
Μαρτίου 27, 2010 στις 9:08 μμ
vel
ούτε εγώ βλέπω την δυσκολία να εφορμοστούν .. ούτε κάτι το τρομακτικό..
έγραψα παραπάνω : μείωση άμεσα στο 50% και αύξηση μισθών στο διπλάσιο. Μόνο οι συμβασιούχοι κλπ(με αδιαφανείς διαδικασίες ) ξέρετε πόσοι είναι; η διαδικασία των προσλήψεων που εφαρμόστηκε ;
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών ! όχι δά! μή ΤΖΊΖ ..
για Τ.Α. τα μάθατε; δάνεια χωρίς προϋποθέσεις απο το Παρακαταθηκών χωρίς όριο ποσού με απλή δήλωση οφειλών… να στείλω την εγκύκλιο..
Μόνιμοποίηση των υπαλλήλων των επιχειρήσεων στους Δήμους (με αποφάσεις για μετατάξεις) . Έλεγχος για τον τρόπο πρόσληψης ; συμβασιούχοι, ειδικοί σύμβουλοι, οργανόγραμμα και ανάγκες; άσε καλύτερα! αυτά πρίν τον Καλλικράτη , να προλάβουμε..
άντε να βάλω κανένα τσίπουρο και να φτιάξω και μεζέ ..
άντε γιατί φούντωσα πάλι..
Μαρτίου 27, 2010 στις 9:16 μμ
δεξιος
Τα μετρα φαινονται αγρια και μπορει να προκαλουν σκοτοδινη αλλα το σημαντικοτερο προβλημα που ερχεται ειναι η γιγαντωση της ανεργιας.
Τα αμεσα μετρα 1 και 2 (υποχρεωτικες μεταθεσεις και μεταταξεις,σταθεροποιηση μισθολογικου ογκου ως προς το ΑΕΠ) ειναι τα εναλλακτικα στις απαιτησεις του ΔΝΤ για απολυσεις ΔΥ.
Τα μεταγενεστερα σκοπευουν σταδιακα με απαγορευση προσληψεων και σε συνδυασμο 1 και 2 να κατεβασουν τον αριθμο των ΔΥ σε λογικα επιπεδα ωστε να μη ξαναγινουν τα ιδια.
Η απαντηση στο ζητημα της μονιμοτητας των ΔΥ μπορει να ειναι μονο ο διαχωρισμος τους γιατι ο ΔΥ επιβλεπων μηχανικος εργου που υπογραφει εκατομμυρια ή ο εφοριακος που ελεγχει εταιριες πρεπει να μην ειναι υπο πολιτικη πιεση ενω ο οδηγος ασθενοφορου ή ο θυρωρος δεν εχει λογο να ειναι μονιμος.
Απο την αλλη πλευρα η μονιμοτητα δεν πρεπει να εχει μονο προνομια αλλα και καθηκοντα.
Οι ΔΕΚΟ ειναι το πλεον στρεβλο τμημα του Δημοσιου και πρεπει να λειτουργησουν με ιδιωτικοοικανομικα κριτηρια.
Το ιδιο και τα νοσοκομεια οπου η εφαρμογη λογιστικου και οικονομικης δαιχειρισης δε σημαινει οτι θα παψουν να καλυπτουν τα ταμεια αλλα το αντιθετο οτι θα μπορεσουν να συνεχισουν να τα καλυπτουν.
Η οικολογια δυστυχως ειναι για μη χρεωκοπημενες χωρες και το ΣτΕ πρεπει να φυγει απο τη μεση γιατι ο ιδιωτικος τομεας πρεπει να κινηθει γρηγορα.
Στην Αρχη εγκρισης Επενδυσεων μπορει να ειναι και μηχανικοι περιβαλλοντολογοι που ομως πρεπει να αποφασιζουν γρηγορα τι επιτρεπεται και τι οχι και μεσα σε ενα μηνα να εγκρινονται ή οχι ή να τροποποιουνται τα σχεδια επενδυσεων.
Μαρτίου 27, 2010 στις 9:19 μμ
σχολιαστης
Ποιος μπορεί να μου λύσει μια απορία. Γιατί τα χρήματα για το ΕΦΑΠΑΞ των ΔΥ φτάνουν μόνο για 7.5 χιλιάδες άτομα ενώ οι ενδιαφερόμενοι είναι πολλαπλάσιοι;
Αν τα χρήματα δίνονται απο κρατήσεις των ΔΥ, σημαίνει ότι θα έπρεπε να είναι πολλά λεφτά γιατί οι ενεργοί ΔΥ είναι εκατοντάδες χιλιάδες.
Μήπως είναι η επόμενη φούσκα που θα σκάσει;
Μαρτίου 27, 2010 στις 9:21 μμ
vel
μήπως γιατί ΔΕΝ υπάρχει ταμείο ΔΥ γενικώς και τα χρήματα τα δίνει ο προϋπολογισμός ; γιατί κάτι τέτοιο νομίζω χωρίς να είμαι 100% σίγουρος..
Μαρτίου 27, 2010 στις 9:30 μμ
δεξιος
@ σχολιαστης
Oι λογοι ειναι δυο : 1) πολλοι ΔΥ βγηκαν στη συνταξη απο την εποχη του νομου Φανης Πετραλια και η εξοδος συνεχιζεται λογω φοβου αλλαγης των οριων ηλικιας.Ετσι δοθηκαν αρκετα εφ απαξ μαζι.
2) οι δικαστικοι με αποφασεις που πηραν για τον εαυτο τους καταλογισαν υπερογκα εφαπαξ στους εαυτους τους απο το ταμειο αυτο που δεν εχουν καμμια σχεση με εισφορες που εχουν δωσει.
Φουσκα δεν θα σκασει.Απλως οι ΔΥ θα αργουν ολο και περισσοτερο να παρουν το εφαπαξ και για μερικους απο αυτους θα το παρουν τα παιδια τους.