Τελευταια σχολια
| Ermippos on Που πήγαν τα λεφτά; | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Η Ελλάδα δεν παίζεται σε … | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Πώς τα πακέτα διάσωσης σώζουν … | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Που πήγαν τα λεφτά; | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Που πήγαν τα λεφτά; | |
| Αφώτιστος Φιλέλλην on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| Αφώτιστος Φιλέλλην on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| Πάνος on Η Ελλάδα δεν παίζεται σε … | |
| σχολιαστης on Günter Grass “Η ντροπή τ… | |
| ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| Αφώτιστος Φιλέλλην on Günter Grass “Η ντροπή τ… | |
| ιερεμίας on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| ιερεμίας on Παίζοντας με τη φωτιά | |
| Άγγελος on Günter Grass “Η ντροπή τ… | |
| Αφώτιστος Φιλέλλην on Αμφιβάλλει ακόμα κανείς ότι η … |
Προσφατη παραγωγη
- Που πήγαν τα λεφτά;
- Πώς τα πακέτα διάσωσης σώζουν τους… Γερμανούς
- Η Ελλάδα δεν παίζεται σε πόκερ
- Παίζοντας με τη φωτιά
- Νέες δημοσκοπήσεις
- Τα ολέθρια αποτελέσματα της ακατάσχετης οσπριοφαγίας.
- Τα οφέλη της ανατροπής
- Αμφιβάλλει ακόμα κανείς ότι η Γερμανία διαλύει την Ευρώπη;
- Θεσσαλονίκη 2012: Για μία πράσινη, ανοιχτή πόλη για όλους
- Günter Grass “Η ντροπή της Ευρώπης”
- Τρία χρόνια από τον θάνατο του Μιχάλη Παπαγιαννάκη
- Ρε την αίγα του ΔΝΤ!
- Επιστήμονες υποστηρίζουν την Ελλάδα και προτείνουν
- Τρομοκρατήστε τους τρομοκράτες
- Vatileaks
Τα πλεον δημοφιλη
- Günter Grass "Η ντροπή της Ευρώπης"
- Ρε την αίγα του ΔΝΤ!
- Αμφιβάλλει ακόμα κανείς ότι η Γερμανία διαλύει την Ευρώπη;
- Τα ολέθρια αποτελέσματα της ακατάσχετης οσπριοφαγίας.
- Το μπόνους και οι εκλογές στις 17 Ιουνίου.
- Spiegel: Οι Γερμανοί είναι ανικανοποίητοι και ζηλεύουν τους Έλληνες
- Λεφτά δεν υπάρχουν!
- Νέες δημοσκοπήσεις
- Τρία χρόνια από τον θάνατο του Μιχάλη Παπαγιαννάκη
- Τα οφέλη της ανατροπής
Κατηγορίες
Αρχείο
Καλύβα International
Blog Stats
- 4,345,874 hits


112 σχόλια
Ροή σχολίων γι' αυτό το άρθρο
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 3:51 μμ
Vita
Είναι που έπεισε τον κόσμο με το χθεσινό του διάγγελμα ότι τον έχει σώσει…
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 3:52 μμ
zeppos
Θλίψη, μελαγχολία…
Μπλιαααχ!
“Προδότης” λοιπόν ο Παπούλιας από την φασιστική οικογένεια της ..συμπρωτεύουσας… μέρα μνήμης χιλιάδων πατριωτών που μαρτύρησαν.
Να δούμε που οδηγεί ο φασιστικός εξαναγκασμός μικρών παιδιών να παριστάνουν τους αγαναχτισμένους.. Ποιοί πήραν το ρίσκο να “λεηλατήσουν” οδυνηρά παιδικές ψυχές…
Κρίμας!
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 3:53 μμ
σχολιαστης
Τι έχει αλλάξει σε σχέση με προηγούμενους μήνες. Τα μέτρα μείωσης του εισοδήματος των Δ.Υ.
Οι Δ.Υ. όπως και οι μικρομεσαίοι ήταν πάντα το μαξιλαράκι ανάμεσα στους φτωχούς και την εξουσία. Τώρα που η εξουσία αναγκάστηκε να …δείρει το δικό της δημιούργημα θα εισπράξει και τα ανάλογα αποτελέσματα.
Μόνο που αυτό δεν είναι η λύση. Μόνο αν αρχίσει να αυξάνεται η πίτα, έχουν ελπίδα να πάρουν πίσω τμήμα των απωλειών τους. Αντίθετα όσο μάχονται για επαναφορά της προηγούμενης δυσλειτουργικής κατάστασης, το μόνο που θα εισπράξουν θα είναι από τα 3 το μακρύτερο.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 3:58 μμ
Πάνος
ζέπο,
μη διαστρέφεις το πνεύμα του ποστ, κάνοντας φτηνό συνδικαλισμό, γιατί αυτά εδώ ΔΕΝ περνάνε! Η καλύβα καταδικάζει το “προδότης” των ολίγων και επιδοκιμάζει τη μεγάλη μάζα των πολιτών που κατέβηκαν από τα πεζοδρόμια, άφησαν το ρόλο του θεατή και διαδήλωσαν τη δική τους θέληση ενάντια στην κυβέρνηση και τους κολαούζους της.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 4:03 μμ
Τάλως
Αίσχος αυτά που γίνανε.
Απ’ την επόμενη επέτειο θα παρελαύνουν υποχρεωτικά ξεβράκωτοι και όταν φτάνουν στους επισήμους θα γυρνάν τον κώλο, ανακράζοντας “ΚΙ ΑΛΛΟ, ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ”!
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 4:04 μμ
rodia
Ωραια φωτο
υπαρχει καπου μεγαλυτερη;
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 4:15 μμ
sissa ben dahir
Ας αφήσουμε κατά μέρος τις δοκησισοφίες των εκπροσώπων(τι να πουν οι εκπρόσωποι, έρημοι κι απρόσωποι…) για το ότι οι διαμαρτυρόμενοι δεν σεβάστηκαν τους εθνικούς αγώνες και μπλα μπλα μπλα…
Είναι δικές τους προσπάθειες να πάει αλλού το θέμα.
Ας δούμε μόνο τα καθαυτά γεγονότα χωρίς να τα αποδώσουμε στον ΣΥΡΙΖΑ αποκλειστικά.
Ο σεβασμός δεν επιβάλλεται,αλλά κερδίζεται και σχεδόν κανείς από όσους στέκονταν στις εξέδρες ανά την Ελλάδα δεν αποδείχθηκε τα τελευταία χρόνια άξιος σεβασμού.
Γιατί λοιπόν αυτή η εκπληξη απέναντι στις αντιδράσεις σημαντικής μερίδας του κόσμου σε όλες τις παρελάσεις;;; σας έθιξαν κύριοι οι φωνές και η αποστροφή των κεφαλιών;;; Σας έθιξαν τα γιούχα;;
Για ποιον ακριβώς λόγο περιμένατε να σας τιμήσουν και να σας σεβαστούν;;;εσείς τόσο καιρό τιμάτε τους πολίτες της χώρας ή τους πάτε από το ένα ψέμα στο άλλο και από το κακό στο χειρότερο;
Ο κύριος Πρόεδρος θυμήθηκε τα νεανικά του χρόνια και τη δράση του. Δεν τον γιουχάισαν για κείνα για το ρόλο βιτρίνας το σημερινό τον γιουχάισαν και για τους δεκάρικους που βγάζει και για τα υπέρογκα μισθά ενός αργόσχολου τον γιουχάισαν.
Επιτέλους όμως είχε και ένα καλό αυτή η ιστορία. Είδαμε όπως λέει ενας φίλος στο fb, ότι ο πρόεδρος είναι υπαρκτό ζωντανό πρόσωπο. Περπάτησε, απομακρύνθηκε από τη θέση του και μίλησε συναισθηματικά.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 4:21 μμ
ΣΑΘ
FINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAEFINISGRAECIAE…………
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 4:27 μμ
sissa ben dahir
Νομίζω είναι φανερό ότι το σχόλιό μου αναφέρεται στα γιουχαΐσματα των εξεδροβίων και όχι για τις προσπάθειες εμποδισμού της παρέλασης.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 4:30 μμ
σχολιαστης
Πάντα είχα μια απέχθεια για τις παρελάσεις. Το πλέον εκνευριστικό ήταν οι επίσημοι που καμάρωναν σα γύφτικα σκεπάρνια.
Ας πούμε όμως ότι έχει και σημασία ποιος φωνάζει.
Γιατί το συνδικαλιστή της ΟΛΜΕ που είναι μια ζωή κομματόσκυλο του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και των άλλων παιδιών, θα ήθελα και ‘γω να τον. αποδοκιμάσω. Οχι να τον ακούω να αποδοκιμάζει νομίζοντας ότι κάνει και επαναστατική πράξη. Ρε ουστ.
Επίσης όλους αυτούς τους κερχελέδες που την έχουν πέσει στο κράτος, και το έχουν κάνει δυνάστη του λαού θα ήθελα να τους αποδοκιμάσω. Οχι να τους βλέπω διαμαρτυρόμενους, γιατί τα παίρνω.
Η Ελλάδα συνεχίζει να είναι μια χώρα μέγιστης υποκρισίας, οι χειρότεροι θέλουν να βγουν από πάνω και να ζητήσουν τα ρέστα.
Παίρνω τμήμα απο το σημερινό κείμενο του Λευτέρη Παπαδόπουλου στα ΝΕΑ:
***Πριν από λίγες μέρες έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος-Αλέξανδρος Μαγκάκης. Μια-δυο μέρες πριν από τον θάνατό του έγραψε στο επιτραπέζιο ημερολόγιό του, νιώθοντας τον Χάρο να πλησιάζει: «Η ζωή πάνω στο νήμα. Σαλπάρω ήρεμος για τον άλλο κόσμο. Αυτή που αφήνω πίσω μου, σίγουρα δεν είναι πια η Ελλάδα μου. Αυτός είναι άλλος τόπος, με ανθρώπους άλλης φυλής. Δεν με αφορούν. Τι θέλω εγώ ανάμεσά τους; Να ‘στε όλοι καλά».***
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 4:35 μμ
xBerliner
Γιούχαραν και τους εκπροσώπους της εκκλησίας;
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 4:40 μμ
Vita
Όσοι αποδίδουν τα γεγονότα σε μονομερώς σε κάποιους ( ΔΥ, σε φασίστες, σε Συριζαίους, σε γέρους, σε παιδιά, θειές, γιαγιάδες, κλπ κλπ) απλώς εθελοτυφλούν.
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=101676&catID=1
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 4:40 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
“Η Ελλάδα συνεχίζει να είναι μια χώρα μέγιστης υποκρισίας, οι χειρότεροι θέλουν να βγουν από πάνω και να ζητήσουν τα ρέστα.”
Οι χειρότεροι είναι αυτοί που κυβερνάνε (ή που θα θέλανε να κυβερνάνε) Σχο. Αυτοί και οι υποστηρικτές τους. Επίσης είναι και οι πιο υποκριτές.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 4:51 μμ
Γιάννης - 2
ΝΤΡΟΠΗ! ΝΤΡΟΠΗ!
Το χειρότερο ήταν αυτό που άκουσα ότι έκαναν κάποια παιδιά που παρήλαυναν. Ότι έστρεφαν τα πρόσωπά τους μακριά από τους επίσημους!
Όποιος δηλητηριάζει τους νέους δουλεύει ενεντίον της Ελλάδος.
Έρχονται χειρότερα. Πολύ χειρότερα. Η χώρα δεν κυβερνάται πιά.
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΩΡΑ.
ΜΕΤΑ, ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 5:00 μμ
Ενη
Αυτή η ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα που καλλιεργειται σταθερά απο το Δεκέμβρη του 2008 και δώθε, απο ορισμένες πολιτικες δυνάμεις κοινοβουλευτικες η εξωκοινβουλευτικες, προμηνύουν “αγριες θύελλες” που μια μεγάλη πλεινότητα της ελληνικης κοινωνίας δεν τις δέχεται ουτε θα τις αποδεχθεί ως ΛΥΣΗ.
Σημερα στην παρέλαση της Θεσσαλονίκης πηγε πληθος κόσμου, οπως πάντα στις παρελάσεις, ανθρωποι φιλησυχοι οικογενειάρχες με τα παιδιά τους με τις ελληνικες σημαιες για να τιμήσουν αυτούς που εδωσαν τη ζωή τους για την πατρίδα και οχι για την εκάστοτε πολιτική ηγεσία.
Και βρέθηκαν εγκλωβισμένοι ανάμεσα σε πάσης φύσεως αναρχικά-επαναστατικά-δηθεν αριστερά “στρατόπεδα”, με απαράδεκτους για μια δημοκρατία χαρακτηρισμους και πράξεις (ακόμα και απο τμήματα των παρελαυνόντων, τους οποίους εξαγριώνουν οι “επαναστάτες”), με αποτέλεσμα να ματαιωθεί πρώτη φορά στην Ιστορία μια καθιερωμένη παρέλαση Εθνικης Εορτης.
Αν δεν επικρατήσει πνευμα ψυχραιμίας και νηφαλιότητας, (που ετσι κι΄αλλιως επικρατει στα τμήματα αυτά του πληθυσμου, που δεν τα χαρακτηρίζουν οι φανατισμοι και ειναι η πλεινότητα), το αποτέλεσματα μακάρι να μην ειναι οδυνηρά.
Ας αναλογισθουν τις ευθύνες τους αυτοί που εξάπτουν πάθη στην κοινωνία γιατί δεν ειναι υποχρεωμέονος ενας ολόκληρος λαός να ακολουθήσει “επαναστάτες της τζαμπα μαγκιας.”
Αλλωστε ειναι τόσο σοβαρά τα προβλήματα της χώρας, κυρίως στον οικονομικό τομέα, που μόνο την “παγκόσμια η ευρωπαικη επανάσταση” δεν αντέχει η ελληνικη κοινωνία να επωμισθεί ενάντια στο παγκόσμιο κατεστημένο.(οπως κι αν ο καθένας το ονομάζει αυτό).
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 5:01 μμ
σχολιαστης
Πες πες, θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι είμαστε προτεκτοράτο. Η επανάληψη είναι μητέρα της μάθησης. Αρνούμαι να πάρω, έχω ακόμα ελπίδες ότι η χώρα μας θα τα καταφέρει έστω βασανιστικά, μέσα από την αξιοποίηση της παρουσίας της στην Ευρωζώνη. Και θεωρώ προσβολή να μιλάνε για προτεκτοράτο επειδή η χώρα δεν έχει να πληρώσει στην τιμή προηγούμενων ετών αμφίβολης ποιότητας υπηρεσίες, τις οποίες πλήρωνε με δανεικά.
Δ.Π. για τους πολιτικούς τα έχουμε πει. Γι’ αυτό όπως έλεγε ένας έμπειρος πασόκας βουλευτής, την επόμενη προεκλογική μάχη θα τη δώσει μόνο τηλεφωνικά.
Αλλά όσοι θεωρούν ότι είναι τώρα η ώρα να διαλυθούν τα πάντα, ας το ξανασκεφτούν. Εξάλλου είπαμε οι εκλογές είναι κοντά θα φέρουν στην εξουσία τους αγαπημένους τους. Λίγη υπομονή.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 5:05 μμ
Τάλως
Περί σεβασμού που κερδίζεται και το σύνθημα που ακουγόταν:
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠ΄ ΤΗ ΧΩΡΑ,ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ, Γ@ΜΙΩΝΤΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΜΕ!
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 5:08 μμ
ΣΑΘ
” Η ζωή πάνω στο νήμα. Σαλπάρω ήρεμος για τον άλλο κόσμο. Αυτή που αφήνω πίσω μου, σίγουρα δεν είναι πια η Ελλάδα μου. Αυτός είναι άλλος τόπος, με ανθρώπους άλλης φυλής. Δεν με αφορούν. Τι θέλω εγώ ανάμεσά τους; Να ‘στε όλοι καλά ” (!!!!!)
Μόνο και μόνο γι’ αυτόν τον υπέροχο αποχαιρετισμό, ο Γ. – Α. Μαγκάκης αξίζει να μείνει στα ελληνικά Γράμματα.
Καλό του ταξίδι !
ΥΓ
Ευχαριστίες στον ‘σχολιαστή’ που είχε την ιδέα να τον φέρει στην “Καλύβα”
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 5:17 μμ
σχολιαστης
Ας δώσω και το άρθρο του Λ.Π. απο το οποίο απέσπασα το κείμενο του αείμνηστου Μαγκάκη, και στο οποίο αναφέρθηκε ο ΣΑΘ.
http://www.tanea.gr/gnomes/?aid=4668723
Βέβαια διαφωνώ με την ακραία εκδοχή του κειμένου. Υπάρχουν δυο Ελλάδες. Η χώρα θα ανακάμψει μόνο αν η Ελλάδα της δημιουργίας που πάντα ήταν μειοψηφική πάρει το πάνω χέρι. Και η μίζερη Ελλάδα της ελάχιστης δυνατής προσπάθειας μείνει λίγο στη γωνία.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 5:28 μμ
ΣΑΘ
@ Γιάννης – 2
” ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΩΡΑ.
ΜΕΤΑ, ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ. ” (!!!)
Επιτέλους !
Έτσι, για να μην είμαι ο μόνος (ή περίπου) εδώ μέσα που ωρύομαι τόσον καιρό τώρα [φωνή βοώντος εν τη ερήμω...] για μια τέτοια κυβέρνηση (και μάλιστα με έκτακτες εξουσίες -όπως η κυβέρνηση τού Κ. Καραμανλή του 1974).
Χαίρε!
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 5:32 μμ
Γιάννης
μη χύνετε τόσα δάκρυα για τον παπούλια, θα φουσκώσει ο θερμαϊκός, και θα πνίξει ένα σπίτι αξίας 500 εκατομμυρίων, και της προάσπισης των θεσμών που δεν υπάρχουν αυτοί αλλά μόνο ο λαός.
υ.γ.
φιλομνημονιακός ήταν και ο μαγκάκης; όπως, δηλαδή, και ο κολοκοτρώνης;
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 5:36 μμ
Πάνος
Ροδιά.
κάνε κλικ πάνω της.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 5:38 μμ
Πάνος
Διαβάζοντας τα σχόλια με τη σειρά, προσυπογράφω το έξοχο του sissa ben dahir!
Όσοι για το επόμενο, θεωρώ σωστό το αντίθετό του: η Ελλάδα ανασταίνεται!
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 5:41 μμ
Πάνος
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=101676&catID=1
Μ. Γλέζος: Στη Θεσσαλονίκη σήμερα αποκαταστάθηκε το πραγματικό νόημα της 28ης Οκτωβρίου
ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ!
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 5:43 μμ
Πάνος
Γιάννη 2,
η αποστροφή της κεφαλής από τα κοπρόσκυλα που παριστάνουν τους “επισήμους” πάνω στην εξέδρα, δεν είναι ντροπή! Είναι ΥΓΕΙΑ και ΕΛΠΙΔΑ μιας κοινωνίας που θέλει (δικαίως) να μη τους ξαναδεί στα μάτια της!
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 5:47 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
“Το χειρότερο ήταν αυτό που άκουσα ότι έκαναν κάποια παιδιά που παρήλαυναν. Ότι έστρεφαν τα πρόσωπά τους μακριά από τους επίσημους!”
Τι σε τάραξε τόσο πολύ Γιάννη?
Η τάξη των πολιτικών με την συμπεριφορά της έχει καταφέρει και έχει χάσει τον σεβασμό πολύ μεγάλου μέρους των πολιτών. Με το να μην στρέφουν το κεφάλι τους πρός τις πολιτικές αρχές οι μαθητές απλά εκφράζουν μία αποδοκιμασία απέναντι στους πολιτικούς, την οποία αποδοκιμασία όμως ασπάζονται πολύ ευρύτερα κοινωνικά στρώματα.
Αντί να μέμφεσαι τους μαθητές για το παράπτωμά τους, να μέμφεσαι καλύτερα τις πολιτικές αρχές που τα καταφέρανε έτσι ώστε να χάσουν τον σεβασμό τεράστιας μερίδας των πολιτών.
«Όποιος δηλητηριάζει τους νέους δουλεύει ενεντίον της Ελλάδος.»
Τους δηλητηριάζει η πολιτική τάξη με την συμπεριφορά της. Τα παραπονά σου να τα απευθύνεις σε αυτήν.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 5:58 μμ
Πάνος
Ιδού πως ο ελληνικός λαός του 2011 θέλει και ξέρει πως να τιμά τους προγόνους και την Ιστορία του, παραμερίζοντας τους “επισήμους”!
http://panosz.wordpress.com/2011/10/28/no-2/
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 6:02 μμ
ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ
Ντροπή…..
Δέν γίνεται ο δανειστής τής βίλας τής εκάλης,νά απαξιώνεται από ανεύθυνα
καί κατευθυνόμενα μειράκια…
Δέν γίνεται ή ασήμαντη καί φωνασκούσα μειοψηφία νά ακυρώνει τίς δίχρονες καί πολλαπλώς υπεράνθρωπες προσπάθειες τών παμμεγίστων
πολιτικών νά διασώσουν τό πανάθλιο αυτό εθνος.
Δέν αντιλαμβάνονται οι ελάχιστοι αυτοί άφρονες τή ζημία πού προκαλείται
στήν εσπερία,από τή μετάδοση τέτοιων εικόνων ??????????
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 6:10 μμ
vel
ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΝΗ:ΣΗΜΕΡΑ 20-10-2011
“Αυτή η ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα που καλλιεργειται σταθερά απο το Δεκέμβρη του 2008 και δώθε, απο ορισμένες πολιτικες δυνάμεις κοινοβουλευτικες η εξωκοινβουλευτικες, προμηνύουν “αγριες θύελλες” που μια μεγάλη πλεινότητα της ελληνικης κοινωνίας δεν τις δέχεται ουτε θα τις αποδεχθεί ως ΛΥΣΗ”.
ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΒΑ 12/2008(ΔΕΊΤΕ και το σχόλιο στο τέλος …)
“ΠΡΟΣ ΜΜΕ:
Ως εδώ.
Σας ακούμε κάθε μέρα στα δελτία ειδήσεων. Δηλώσεις, παραδηλώσεις και μετά σχολιασμοί και τα τοιαύτα δήθεν για την “αντικειμενική” μας ενημέρωση.
Ως εδώ.
Τώρα θα ακούσετε και εμάς.
Είμαστε η γενιά των 400 ευρώ. Των stage, της ευέλικτης εργασίας, της δια βίου μάθησης (πάντα με τα έξοδά μας), της εργασιακής ανασφάλειας, της ακρίβειας, των 2 πτυχίων που δεν χρησιμεύουν σε τίποτα. Της καταπάτησης των εργασιακών μας δικαιωμάτων, του εξευτελισμού μας από εργοδότες, πολιτηκάντηδες και λοιπούς.
Είμαστε η γενιά που την κλείνετε σε σχολεία, παλευοντας να χώσετε στο κεφάλι μας τους εθνικισμούς σας, τις προκαταλήψεις σας, την πατριδολαγνεία σας, το ψέμα σας, την υποταγή.
Είμαστε τα παιδιά που εξευτελίζουν και προκαλούν τα ΜΑΤ, οι ασφαλίτες, οι ειδικοί φρουροί και κάθε λογής αστυνομικός που έφτιαξε η δημοκρατία σας (και έχει εγκαταστήσει παντού σαν άλλο στρατό κατοχής) όποτε βρεθούμε στο δρόμο τους, τα καθημερινά αντικείμενα της κατάχρησης εξουσίας τους.
Είμαστε οι τραυματίες των φοιτητικών και μαθητιων διαδηλώσεων, τα κεφάλια μας τα κλοτσήσαν στην άσφαλτο, την αξιοπρέπειά μας την εξαφάνισαν κάτω από τις μπότες τους, τα χέρια μας τα σπάσαν με τα γκλοπ, τα πρόσωπα μας τα λιώσαν με τις γροθιές τους τα πνευμόνια μας έχουν ακόμα τα χημικά που μας ψέκασαν, απαγορευμένα από διεθνείς συνθήκες. Θα πεθάνουμε μια ώρα αρχύτερα επειδή δεν συμφωνήσαμε με νόμους που μας κλέβουν τη ζωή. Είμαστε οι συλληφθέντες που σέρνονται στα δικαστήρια για χρόνια, ο Παναγιώτης που φόραγε λάθος χρώμα παπούτσια και έμεινε 40 μέρες φυλακή, ο Δημήτριος Αυγουστίνος που πέρασε την λάθος ώρα από το λάθος μέρος, οι 50 τραυματίες στον Ευαγγελισμό την 8η Μάρτη 2007.
Εμείς καίμε τις τράπεζές σας. Εμείς συγκρουόμαστε με την αστυνομία. Εμείς χαλάμε την κοινωνική γαλήνη που χτίζετε μέρα νύχτα λοβοτομώντας τους πολίτες να υπακούν και να σωπαίνουν. Εμείς φωτίζουμε ακόμα τις κρύες νύχτες που μας φέρατε. Εμέις λερώνουμε ακόμα τους τοίχους με συνθήματα που ακόμα και αν δουν τα μάτια σας δεν θα φτάσουν ποτέ στα αυτιά σας. Εμείς εκδικηθήκαμε τον Αλέξη στα οδοφράγματα το Σάββατο που οι ευηπόληπτοι πολίτες ξεγελούσανε πάλι τις συνειδήσεις τους από τον εβδομαδιαίο βιασμό. Δεν είναι σκληρές οι λέξεις μας. Σκληρή είναι η πραγματικότητά σας. Ο Αλέξης ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Κάθε νύχτα θα του ανήκει από εδώ και μπρος.
Τέλος στις ήρεμες νύχτες σας.
Χτυπήστε μας, ψεκάστε μας, συλλάβετέ μας, ρίξτε πλαστικές σφαίρες σαν αυτές που ρίχνετε από το Σάββατο, σημαδέψτε μας με τα πιστόλια ή πυροβολείστε στον αέρα (ή πάνω μας άραγε;). Επιστρατεύστε το παρακράτος, όπως κάνετε τώρα στην Πάτρα ή αυτούς τους πάντα πρόθυμους δημοσιογράφους το πραγματικό μακρύ χέρι της εξουσίας. Ο Πρετεντέρης, ο Ευαγγελάτος, ο Τριανταφυλλόπουλος, ο Καψής, η Τρέμη, ο Παυλόπουλος, o Papahelas. Και όλοι οι άλλοι. Από αυτούς κρέμεται η επιτυχία σας. Κρύψτε τις εικόνες της αστυνομικής βίας, σκεπάστε τα σκάνδαλα που βρωμούν, ψηφίστε τα αντιλαικά σας μέτρα με “κοινωνική συναίνεση”.
Τη Δευτέρα στην Αθήνα βάλατε το παρακράτος σας να καταστρέψει μικρομάγαζα. Εμείς τους είδαμε να βγαίνουν μέσα από τα ΜΑΤ. Υπάρχουν και φωτογραφίες. Θα τις κρύψετε και αυτές, πετυχημένα. Ήδη τα παπαγαλάκια σας, μετά την πρώτη ταραχή, αναμασούν καλά όσα τους δασκαλέψατε.
Την Τρίτη δεν σεβαστήκατε καν την κηδεία του Αλέξη. Στείλατε τα ΜΑΤ και τους ζητάδες σας στην κηδεία για να προκαλέσουν 15χρονους. Ρίξατε δακρυγόνα και συλλάβατε μικρά παιδιά. Σκυλεύσατε το παιδί που εσείς δολοφονήσατε.
Πάψτε τα ψέμματα! Δεν είμαστε οι κουκουλοφόροι ούτε οι άγνωστοι γνωστοί. Είμαστε πολλοί και είμαστε εξοργισμένοι. Σταματήστε να πιπιλάτε ανοησίες. Από την Κομοτηνή ως τα Χανιά και από την Κέρκυρα ως την Ρόδο η οργή μας ξεχειλίζει. Έχετε πέσει με κάθε μέσο που διαθέτει η τερατώδης εξουσία σας να μας λιώσετε. Με γκλοπ, σφαίρες, δακρυγόνα, ΜΜΕ, προβοκάτσιες, παρακράτος.
Δεν έχουμε αυταπάτες. Δεν έχουμε τίποτα να ελπίζουμε. Γι’αυτό είμαστε επικίνδυνοι.
Δεν ξεγελιόμαστε ότι θα τα λάβετε υπόψη σας αυτά. Θάβετε καθημερινά τις κραυγές μας στο ψέμα σας.
Αντίο σας. Θα μας δείτε από τους καναπέδες σας στις τηλεοράσεις σας.
“Ιστορία ερχόμαστε. Κοίτα ψηλά στον ουρανό”
Δεκεμβρίου 10, 2008 στο 11:41 μμ
ΣΧΟΛΙΟ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ :
Ενη Καπαζογλου
@ Α
Δεν ξερω παιδι μου ποιος εισαι.
Εισαι ομως σ υ γ κ λ ο ν ι σ τ ι κ ο ς !!!
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 6:13 μμ
Πάνος
Τρίπολη – χαρακτηριστική παρέλαση:
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 6:19 μμ
Πάνος
Εποπτική εικόνα από το TVXS
http://tvxs.gr/news/ellada/entasi-stin-parelasi-tis-thessalonikis
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 6:21 μμ
Πάνος
vel,
(για τα σχόλια της Ένης)
τότε μας κυβερνούσε η δεξιά και τα παιδιά είχαν δίκιο. Τώρα έχουμε σοσιαλιστική κυβέρνηση και όλα αυτά είναι ανεξήγητα!
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 6:23 μμ
Πάνος
Μητσοτάκης: κυβέρνηση εθνικής ενότητας
http://tvxs.gr/news/ellada/kybernisi-ethnikis-sotirias-proteinei-o-konstantinos-mitsotakis
(πάνω σε ποια πολιτική, παππού; Γιατί αν είναι πάνω στην πολιτική της Τρόικας, να μένει το βύσσινο!)
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 6:24 μμ
vel
ΕΝΗ-ΣΗΜΕΡΑ:28-10-2011
Και βρέθηκαν εγκλωβισμένοι ανάμεσα σε πάσης φύσεως αναρχικά-επαναστατικά-δηθεν αριστερά “στρατόπεδα”, με απαράδεκτους για μια δημοκρατία χαρακτηρισμους και πράξεις
ΧΘΕΣ:12/2008:
Εμείς καίμε τις τράπεζές σας. Εμείς συγκρουόμαστε με την αστυνομία. Εμείς χαλάμε την κοινωνική γαλήνη που χτίζετε μέρα νύχτα λοβοτομώντας τους πολίτες να υπακούν και να σωπαίνουν. Εμείς φωτίζουμε ακόμα τις κρύες νύχτες που μας φέρατε. Εμέις λερώνουμε ακόμα τους τοίχους με συνθήματα που ακόμα και αν δουν τα μάτια σας δεν θα φτάσουν ποτέ στα αυτιά σας. Εμείς εκδικηθήκαμε τον Αλέξη στα οδοφράγματα το Σάββατο που οι ευηπόληπτοι πολίτες ξεγελούσανε πάλι τις συνειδήσεις τους από τον εβδομαδιαίο βιασμό. Δεν είναι σκληρές οι λέξεις μας. Σκληρή είναι η πραγματικότητά σας. Ο Αλέξης ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Κάθε νύχτα θα του ανήκει από εδώ και μπρος.
Τέλος στις ήρεμες νύχτες σας.
ΕΝΗ:
Εισαι ομως σ υ γ κ λ ο ν ι σ τ ι κ ο ς !!!
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 6:34 μμ
ΣΑΘ
@ Πάνος
” Όσο για το επόμενο, θεωρώ σωστό το αντίθετό του: η Ελλάδα ανασταίνεται!
”
Για τους φίλους που ενδεχομένως δεν κατάλαβαν, αναφέρθηκα στο πολύ γνωστό κείμενο τού Χρήστου Γιανναρά ” FINIS GRAECIAI” (1986).
Έτσι ή αλλιώς, Καλυβοκύρη, ελπίδα ανάστασης δεν μπορεί να υπάρξει αν δεν προηγηθεί θάνατος. Ήδη η ‘μπόχα’ τής εν αποσυνθέσει Ελλάδας, μας πνίγει.
Το θαύμα τής ανάστασης που ευαγγελίζεστε, μπορεί να συντελεσθεί μόνο εφόσον οι Έλληνες αναλάβουμε τις ευθύνες μας (αυτές -τέλος πάντων- που αναλογούν στον καθέναν) και αποφασίσουμε ν’ αλλάξουμε ρότα.
Μόνο εφόσον σταματήσουμε να δείχνουμε με το δάχτυλο (ως υπαίτιους τής κατάντιας μας) αποκλειστικά τους κακούς ‘άλλους’, και αποφασίσουμε να το στρέψουμε προς τον εαυτό μας.
Ελόγου μου τουλάχιστον, τέτοια αλλαγή νοοτροπίας και συμπεριφοράς δεν βλέπω μέχρι στιγμής.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 6:45 μμ
Πάνος
Είναι πολύ φυσιολογικό, αγαπητέ ΣΑΘ. Η προσέγγισή σας είναι σχεδόν αποκλειστικά ηθικολογική (=να σώσουμε την Ελλάδα!) και καθόλου πολιτική (=ποια πολιτική και υπέρ ποίων θα εφαρμοστεί).
Για το λόγο αυτό, επειδή μένετε κολλημένος σε ένα σχήμα άνευ ουσίας (κυβέρνηση με έκτακτες εξουσίες κλπ) δεν συμβάλλετε όπως θα μπορούσατε στο διάλογο. Πρώτα πρέπει να μας πείτε ΠΟΥ θέλετε να μας πάτε (δηλ. ποιά πολιτική θα εφαρμοστεί) και να μας πείσετε περί αυτού – και μετά συζητάμε για τον τρόπο.
Βάζουμε δηλαδή το άλογο μπροστά και όχι πίσω από το κάρο.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 6:45 μμ
δεξιος
Είναι γεγονός ότι σήμερα οι πολιτικοί και οι πάσης φύσεως επίσημοι είναι αντιδημοφιλή πρόσωπα.
Το πράγμα αυτό όμως το εκμεταλλεύονται διάφοροι (ΣΥΡΙΖΑ και οργανώσεις της άκρας αριστεράς) για να προωθήσουν τον πάγιο στόχο τους για την κατάργηση των παρελάσεων.
Εγώ αν ήμουν στη θέση του Παπούλια θα αντιδρούσα αλλιώς : θα διεμήνυα στον Τσίπρα και το Γλέζο ότι είναι πλέον ανεπιθύμητοι στις εκδηλώσεις της Προεδρίας και πάνω απόλα στη δεξίωση της 24ης Ιουλίου.Βέβαια τότε δεν θα ήμουν Παπούλιας,δηλαδή ένας άχρωμος πρόεδρος που έπαιξε μέχρι τέλους το παιγνίδι της υποκρισίας της μεταπολίτευσης.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 6:50 μμ
Πάνος
Ο Παπούλιας, ο δανειστής για το σπίτι της οδού Αγράμπελης, θα “διαμηνύσει” ο,τιδήποτε στον Μανώλη Γλέζο; Πλάκα θα έχει…
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 6:58 μμ
Ενη
vel,
Δεν καταλαβαίνω γιατί δις το σχόλιο; Ολόκληρο πρωτα και μερικό μετα!!!!!
Αλλα κι΄εσυ δεν καταλαβαίνεις τη γιγαντιαια διαφορά τότε και τώρα.
Τοτε η Ελλάδα οδευε μέσα σε μια “θωρακισμένη οικονομία” (δήλωση ΚΑΚ και δεν υ πήρχε καμια περίπτωση πτώχευσης της χώρας και οι δυσμενέστατες οικονομικες συνθηκες οπως οι σημερινες, (που εν τέλει ηταν μια πλάνη η εξαπάτησης οπως αργότερα αποδείχθηκε, ενα τεράστιο ελλειμμα 36 δις επι της κυβερνησεως της ΝΔ)
και μια “διαμαρτυρία” ενος νέου του “Α” ενάντια σε μια απροκάλυπτη δολοφονία ενος παιδιου, με ολα τα χαρακτηριστικά της προσωπικης αγανάκτησης και μάλιστα με ενα πολύ ζωντανό τρόπο ασφαλως ηταν………συγκλονιστικος.
Αυτη την δικαιολογημένη αγανάκτηση την εκμεταλλευτηκαν και την εκμεταλλευονται σήμερα δεόντως ολοκληρες πολιτικές δυνάμεις.
Μήμως ο σημερινος vel ειναι ο τοτε “Α”;
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 6:59 μμ
δεξιος
Είναι δανειστής αλλά τον έχει ψηφίσει και ο κόσμος πολλές φορές και είναι τώρα ο νόμιμος πρόεδρος.
Ο άλλος καλύπτει τα ιδιόμορφα συριζαίικα μικροπραξικοπήματα “κατάργησης στην πράξη” οποιουδήποτε πράγματος δεν αρέσει στο κόμμα του.
Τέλος πάντων,αυτό ειναι πιο δύσκολο για το ΠΑΣΟΚ (γιατι αυτό είναι ο Παπούλιας) και από τα οικονομικά μέτρα που παίρνει.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 6:59 μμ
vel
Εγώ αν ήμουν στη θέση του Παπούλια …θα ντρεπόμουνα εδώ και καιρό…
ίσως απο τότε που του είπε η μπενάκη για μείωση εθνικής κυριαρχίας και αυτός αποδέχθηκε τη θέση!
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:06 μμ
δεξιος
Ένη : Τα γεγονότα του 2008 ήταν τελεσίγραφο προς την κυβέρνηση Καραμανλή να ΜΗΝ πάρει μέτρα λιτότητας εν όψει της οικονομικής κρίσεως που επιδόθηκε από τους ίδιους που τώρα φωνάζουν.
Βεβαίως αυτό δεν απαλλάσσει την τότε κυβέρνηση από τον ψοφοδεή τρόπο που τους αντιμετώπισε και απο την αποφυγή των μέτρων.
Όμως τα περί διαμαρτυρίας σε απροκάλυπτη δολοφονία κλπ είναι πάλι δικαιολογίες των καταστροφέων : ο δολοφόνος είχε συλληφθεί την ώρα που αυτοί άρχισαν το έργο τους.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:09 μμ
Πάνος
Μήπως το Υπουργείο “Δια Βίου” μετονομάστηκε σε “Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν”;
*
Δελτίο Τύπου 28/10/2011
Δήλωση της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, μετά τη μαθητική παρέλαση για την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου
Ο ύψιστος συμβολισμός του «Όχι» είναι η θυσία, ατομική και συλλογική, με πόνο, με στόχο το μέλλον της χώρας.
Σήμερα, έχουμε μια ευθύνη όλοι, να σφίξουμε τα δόντια και τις γροθιές, για να ανορθώσουμε τη χώρα και όχι να την γονατίσουμε.
Θέλω από την ψυχή μου να ευχαριστήσω όλους εκείνους τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι σε συνθήκες κρίσης, συνθήκες δύσκολες – προσωπικές και αντικειμενικές- δίνουν μια μάχη για την εκπαίδευση των παιδιών και τη δημιουργία σωστών πολιτών. Θέλω να τους ευχαριστήσω, το Έθνος τους ευγνωμονεί.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:12 μμ
vel
ΧΘΕΣ:12/2008
Πάψτε τα ψέμματα!
Δεν είμαστε οι κουκουλοφόροι ούτε οι άγνωστοι γνωστοί. Είμαστε πολλοί και είμαστε εξοργισμένοι. Σταματήστε να πιπιλάτε ανοησίες. Από την Κομοτηνή ως τα Χανιά και από την Κέρκυρα ως την Ρόδο η οργή μας ξεχειλίζει. Έχετε πέσει με κάθε μέσο που διαθέτει η τερατώδης εξουσία σας να μας λιώσετε. Με γκλοπ, σφαίρες, δακρυγόνα, ΜΜΕ, προβοκάτσιες, παρακράτος.
ΣΗΜΕΡΑ: Ενη, είσαι συγκλονιστική !!!!
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:13 μμ
σχολιαστης
Ο Παπούλιας, επιλογή του Καραμανλή για πρόεδρος, είναι συνυπεύθυνος για το κράτος που έχουμε.
Αλλά τι να μου πει ο σ. Κουράκης που πάντα είναι σε ένα κόμμα τρεις κι ο κούκος, ότι επειδή βρίζουν 100 έως 500, ότι πρόκειται για παλλαικό ξεσηκωμό. Σαχλαμάρες στο τετράγωνο. Εχουν πέσει στην ίδια λούμπα με τότε που νόμιζαν ότι θα πάρουν 18% και έλεγαν “καλώς τα παιδιά”. Ας καταλάβει ο κόσμος ότι η κυρίαρχη πτέρυγα στο ΣΥΡΙΖΑ, το “Αριστερό Ρεύμα” είναι υπέρ της εξόδου από το ευρώ και την ΕΕ, στην πορεία προς το σοσιαλισμό, και δεν θα τους ψηφίσει ούτε η μάνα τους.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:18 μμ
Πάνος
“Είναι δανειστής” δεξιέ σημαίνει ότι ΔΕΝ θα έπρεπε να βρίσκεται εκεί που βρίσκεται, αλλά στο σπίτι του – μη έχοντας για πολλά πολλά χρόνια την παραμικρή σχέση με την πολιτική.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:19 μμ
Ενη
vel
Σταμάτησε τις προβοκάτσιες, τις οποιες συνεχίζεις. Σου απάντησα πιο πάνω.
Ομως ποτέ, εκτος απο καταγγελίες, υβρεις κλπ. δεν ειδα ποτέ σχόλιο σου με κάποιας μορφης ανάλυσης, προτασης η πολιτικης τοποθέτησης. Ετσι στο αόριστο. Πολύ βολικό, δεν παιρνω μια υπεύθυνη θέση για τίποτα, μονο “πυροβολω”.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:22 μμ
vel
πήρα θέση και μάλιστα σου άρεσε!
δήλωσα ότι θα ψηφίσω πασοκ απο πάντα και για πάντα!
αυτό μας κάνει τουλάχιστο δύο στην υποκρισία!
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:25 μμ
ΣΑΘ
Αν όλα αυτά είναι δικαιολογημένα σε μιαν εκδήλωση εθνικής μνήμης και τιμής, δεν μένει παρά να δούμε σύντομα και τον τσολιά τού ” Άγνωστου Στρατιώτη ” να φοράει μαύρο περιβραχιόνιο, ή και να στρέφει γυμνά τα οπίσθιά του προς το παρακείμενο μνημείο το οποίο ετάχθη να φρουρεί.
Ναι στις διαμαρτυρίες πραγματικώς αδικουμένων, αλλά όχι εκεί και τότε που ΔΕΝ αρμοζεί.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:27 μμ
Κωστής Γκορτζής
Όπως έγραψα απαντώντας σε σχόλιο του zeppos σε προηγούμενο κείμενο, είμαι από αυτούς που από τα μικράτα τους “γαλουχήθηκαν” ως υπάκουοι πολίτες προς τους Θεσμούς της κοινωνίας. Η πολύχρονη θητεία μου στα καράβια μου απέδειξε -πολύ πιό επιτακτικά από τη ζωή στη στεριά- τη χρησιμότητα και αναγκαιότητα της συνειδητής στήριξης και υπεράσπισης των Θεσμών που εγκαθίστανται και λειτουργούν με απόφαση της πλειονότητας των πολιτών. Η διαφωνούσα μειονότητα οφείλει να επιτρέπει τη λειτουργία των Θεσμών και να προσπαθεί να γίνει πλειονότητα για να επιβάλει τους δικούς της.
Ο εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου είναι ένας Θεσμός
- για να απονέμει τιμή σ’ αυτούς που πολέμησαν για να μπορούμε εμείς τώρα να ζούμε στον χώρο που ζούμε.
- για να θυμίζει τι είναι περηφάνια και τι ανυποταγή
- για να δείχνει, με την παρέλαση, το επίπεδο οργάνωσης και συνοχής της κοινωνίας
- για να δείχνει το επίπεδο της στρατιωτικής ετοιμότητας της χώρας και να επιδεικνύει τα οπλικά συστήματα που πληρώνουν με το αίμα τους οι φορολογούμενοι.
Και, βεβαίως, στη θεσμική αυτή γιορτή παρίστανται τιμώντες και τιμώμενοι οι θεσμικοί άρχοντες που έχουν την ευθύνη συνοχής και λειτουργίας της κοινωνίας.
Σήμερα:
- με την αιώνια διαμάχη “ποιός είπε το ΟΧΙ”, με τη μετατροπή των εκδηλώσεων αυτών σε “κομματικοπολιτικό βήμα” και την παντελή έλλειψη ρεαλιστικής ιστορικής ενημέρωσης στα σχολειά, ολοένα και λιγότεροι πολίτες γνωρίζουν τι έγινε το 40.
- η περηφάνια και ανυποταγή δεν υφίστανται πλέον στο καθημερινό λεξικό του Νεοέλληνα με ευθύνη βεβαίως των θεσμικών αρχόντων τους.
- Η συνοχή της κοινωνίας έχει γίνει φτερό και πούπουλο από τη διαμάχη που ενέσπειραν οι θεσμικοί άρχοντες για το ποιός παίρνει τι και πώς. Η οργάνωση της κοινωνίας είναι πεμπτοκοσμική και προφανής στο ΙΚΑ, στις ΔΟΥ και σε κάθε Δημόσια Υπηρεσία.
- Οποιαδήποτε εντύπωση για στρατιωτική ετοιμότητα της χώρας ακρωτηριάζεται καθημερινά από τους ίδιους τους θεσμικούς άρχοντες που ηθελημένα ή μη εξευτελίζουν τους ένστολους πολίτες με χαρακτηρισμούς “αυτιστικοί” “αντιπαραγωγικοί” κ.α. ενώ οι εξοπλισμοί, πάλι με ευθύνη των θεσμικών λειτουργών, βρωμούν και ζέουν από μίζες και διαπλοκές άσχετες με την αμυντική ετοιμότητα.
Σήμερα πάλι:
- Ο Πρωθυπουργός της χώρας προγραμμάτισε από καιρό να βρίσκεται στα …Μάλλια συζητώντας με κάποια επιτροπή της Σοσιαλιστικής Διεθνούς για την …Αραβική Άνοιξη.
- Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, εκτός από τα ηρωικά νιάτα του, έχει και μια διαδρομή στην πολιτικη λειτουργία της χώρας που έχει και αρκετά σκοτεινά σημεία. Υποτίθεται ότι υπάρχει για να συμβολίζει την ενότητα του Έθνους. Αλλά παραμένει σιωπηλός παρατηρητής της διάλυσης του Έθνους από τις πολιτικές δυνάμεις. Δεν έχει καμμιά αρμοδιότητα, δεν μπορεί να πάρει καμμιά πρωτοβουλία, μπορεί και να μη θέλει… Ένας Τσολιάς στη θέση του το ίδιο θα απέδιδε ως σύμβολο ενότητας.
- Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας ήρθε κι αυτός να τιμήσει και να τιμηθεί στη θεσμική γιορτή από τους πολίτες της Θεσσαλονίκης και την παρελαύνουσα κοινωνία. Μια μέρα πριν να στηθεί στην εξέδρα φρόντισε να “τιμήσει” τους κατοίκους της πόλης κατηγορώντας τους ότι εναγκαλίζονται ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ, ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ και ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΕΣ Οργανώσεις! Δεν γνωρίζει δηλαδή ότι και έτσι να ήταν, οι παραστρατιωτικές και παρακρατικές οργανώσεις είναι γεννήματα του εκάστοτε Κράτους… Δικές του δηλαδή.
Όταν οι θεσμικοί άρχοντες ευτελίζουν οι ίδιοι τη θεσμική αξία της γιορτής, ε, ας μη διαμαρτύρονται γι αυτά που έγιναν σήμερα σε όλη την Ελλάδα. Και όσο προσπαθούν να δώσουν όνομα και αριθμό στους δίκαια ή άδικα αγανακτισμένους, τόσο θα χάνουν το παιχνίδι από τα χέρια τους. Αμήν
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:34 μμ
δεξιος
@ Πάνος
Βρίσκεται στη θέση που βρίσκεται γιατί το 2005 ο Καραμανλής μη έχοντας 180 βουλευτές ήταν υποχρεωμένος να διαλέξει ένα πασόκο και δεν ήθελε να διαλέξει “εκσυγχρονιστή” πασόκο,υπέρμαχο του σχεδίου Ανάν αλλά ένα βαθυπασόκο που όμως θα είχε ταυτόχρονα καλές σχέσεις με την οικογένεια Παπανδρέου ώστε να τον ψηφίσει το νεοπασόκ και έτσι προέκυψε αναγκαστικά. Όμως ακριβώς οι λόγοι για τους οποίους προέκυψε είναι η πεμπτουσία της ιδέας για αυξημένη πλειοψηφία που εκφράζει συγκλίσεις.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:36 μμ
vel
κε Γκορτζή,
συγχαρητήρια για ένα κείμενο που θα υπέγραφα ευχαρίστως.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:37 μμ
σχολιαστης
Το θέμα είναι αγαπητέ Κωστή ότι με τέτοιο κλίμα, η ψωραλέα κρατική μηχανή τα παίζει εντελώς. Εδώ δε δουλεύουν σε συνθήκες ειρηνικές, θα δουλέψουν τώρα σε συνθήκες κρίσης;
Ουτε θέλω να σκεφτώ τι θα γίνει τις μέρες γύρω από τη 17 Νοέμβρη. Και τι κλίμα θα διαμορφωθεί.
Ισως οι εκλογές να είναι μια κάποια λύση.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:43 μμ
Κωστής Γκορτζής
Σχο, έχεις δίκιο. Κάποτε έγραψα ότι το μόνο που βλέπω στη …μέση του τούνελ είναι φωτιά. Έχω την αίσθηση -έως πεποίθηση- ότι δεν έχουμε δεί τα χειρότερα που ελπίζω να φέρουν τα καλύτερα…
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:46 μμ
δεξιος
@ Κωστής Γκορτζής
Ο Παπανδρέου δεν έχει παραστεί σε καμμία εθνική επέτειο από τότε που ανέλαβε.Πάντα κάθε 25η Μαρτίου ή 28η Οκτωβρίου υπάρχει κάποια διεθνής διάσκεψη ,άλλοτε πραγματική και άλλοτε όχι που τον “υποχρεώνει” να είναι αλλού.
Πιστεύω ότι θέλει και ο ίδιος να καταργήσει τις παρελάσεις – άλλωστε έχει ήδη καταργήσει τα μηχανοκίνητα τμήματα λόγω δήθεν οικονομίας – αλλά έχει μαζέψει πολύ πολιτικό κόστος με όλα τα υπόλοιπα που έχει κάνει.
Με αυτή την έννοια οι συριζαίοι ανοίγουν δρόμο.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:52 μμ
Κωστής Γκορτζής
δεξιός, οι παρελάσεις θα καταργηθούν όχι γιατί το θέλει ο παπανδρέου ή ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά γιατί έχουν χάσει το νόημά τους και οποιαδήποτε “υγειή συνιστώσα” τους.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:53 μμ
sissa ben dahir
Η 28η Οκτωβρίου ξαναζεί
http://news.kathimerini.gr/kathnews/photos/28-10-11/28-10-11_460781_1.gif.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 7:55 μμ
tomoly
ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ και άγιος ο Θεός.
Συνασπισμός αριστεροδεξιάς, πάλαι ποτέ πρασινοφρουρών και ΜΜΕ.
Αριστεροδεξιά: “Δίκτυο 21″, (aka ΝΔ), Συριζο- μπάχαλοι και ΚΚΕ- ροπαλοφόροι.
(Όπου συμπεριλαμβάνονται όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια- κινήματα “Δεν Πληρώνω”, “Πατριωτικά Μέτωπα” [= Ελληνάρες ...παπουτσοπεταχτές που αντιγράφουν μουσουλμάνους], και λοιπές συνασπισμένες δυνάμεις, παροτρυνόμενες και καθοδηγούμενες από δεκάδες μπλογκ, με ναυαρχίδα τον “δεξιό Ριζοσπάστη”- antinews [ιδιοκτήτης πρώην ΚουΚΟυΕς, μάρτυρας κατηγορίας σε δίκες "Τρομοκρατίας", και βασικοί αρθρογράφοι ένας πρώην Ρηγάς, σύμβουλος Σαμαρά, ο Λαζαρίδης, και ένας πρώην Πασόκος, ο Γαρουφαήλος]
Πρασινοφρουροί: Συνδικάλες, με σήμα κατατεθέν “Φωτόπουλος”. Και όλοι όσοι κάθονταν στο καφενείο της γειτονιάς και πληρώνονταν, είτε σαν ανάπηροι είτε από τα μαύρα κονδύλια.
ΜΜΕ: Χρωστάνε όλα στις τράπεζες την μέχρι τώρα, αλλά και την μελλοντική, επιβίωσή τους, λόγω δανείων. Οπότε, είναι ο τελάλης των τραπεζών. Δείτε την “Αυριανή” του ‘Αλτερ και το πώς μεταστράφηκε, εν μία νυχτί, το Mega. Εξαίρεση ο Σκάι/Καθημερινή, μάλλον λόγω του ότι προέρχεται από κεφάλαια αμιγώς εφοπλιστικά και “κεφάλι”- ιδιοκτήτη εκσυγχρονιστή.
Το κόλπο είναι ότι ο ΓΑΠ βγήκε πρόεδρος του Πασοκ από το αντισημιτικό ΠΑΣΟΚ, που τώρα τον βρίζει και πολεμάει οτιδήποτε εκσυχρονιστικό => χάσιμο σαθρών’στρεβλών/αντικοινωνικών προνομίων δεκαετιών. Και επειδή, σε αντίθεση με αυτά που λέει για την “καρέκλα”, είναι παθολογικά και φροϋδικά (= άρρωστα) δεμένος μαζί της, δεν πάει σε εκλογές, ώστε να ξεκαθαρίσει το πολιτικό τοπίο. Ήτοι: Ή κερδίζει, μένει και κάνει ό,τι θέλει, ή χάνει και κάνουν οι άλλοι ό,τι θέλουν. Το να μας σώσει, ενάντια στην θέλησή μας, πού το βρήκε γραμμένο;
“Θα καταστραφούμε”, λένε, οι θιασώτες των μη εκλογών, “γιατί θα υπερισχύσει ο λαϊκισμός”. Να καταστραφούμε! Άμα αυτή είναι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ εκφρασμένη πεποίθηση του λαού, να καταστραφούμε χίλιες φορές. Γιατί όχι; Δεν υπάρχει Δημο_κρατία αλά καρτ. Πώς θα μάθουμε, αλλιώς, ότι έχουμε άδικο, ως έθνος- λαός; Ότι είμαστε λάθος και “μακρυά νυχτωμένοι”; Και δεν υπάρχει καταστροφή έθνους, από την στιγμή που εξακολουθεί να ζει στην χώρα του. Εξάλλου, “παθήματα – μαθήματα”, λέει.
ΕΚΛΟΓΕΣ, τώρα!
Έτσι κι αλλιώς, δεν κινδυνεύουμε, πλέον, από χρεοκοπία. Έτσι δεν είναι;
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 8:14 μμ
Πάνος
σχολιαστής:
“Ισως οι εκλογές να είναι μια κάποια λύση”
Για την ακρίβεια είναι η ΜΟΝΗ λύση – άσχετα αν και αυτή δεν αποδειχτεί πραγματική λύση.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 8:17 μμ
zeppos
Δεν είναι αυτή η Ελλάδα.. Αρνούμαι να το φάω…
Δεν μπορεί ολοι μαζί να γίναμε μαζόχες ξαφνικά..
Είμαστε ΠΟΛΥ ΒΑΘΕΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ…
Δεν μπορεί ολοι μαζί οι ευρωπαίοι να θέλουν την ζημιά μας και να μας δανείζουν…
Δίκιο έχουν λέει ο Κωστής αφού οι πολιτικοί είναι αυτοί που είναι… Μάλιστα!
Να πηγαίνουν στην παρέλαση και να ξεφωνίζουν, να την σταματάνε, να βάζουν μικρά παιδιά του δημοτικού κια του γυμνασίου να “αποστρέφουν” την κεφαλή γιατί οι καθηγητές έχουν μειωμένες αποδοχές…. Και τα ιδιαιτερα ρε λεχρίτες; Που τόσα χρόνια γδέρνετε τους γονείς αδήλωτα;
Ορέα δημοκρατία έχουμε. Θέλουμε τους πολιτικούς να κάνουν αυτά που πιστεύει ή παρασύρεται από φιλόδοξους λαϊκιστές, ο κάθε ένας πολίτης χωριστά..
Και οι άλλοι;
Αυτοί που ακόμη και σήμερα θεωρούν οτι δεν έχουμε περιθώρια άλλης λύσης; Αυτοί που πιστεύουν οτι πρέπει να κάνουμε το σκατό μας παξιμάδι για να δούνε προκοπή τα παιδιά μας, μια και μεις ζούσαμε σε ένα ψεύτικο δανεικό κόσμο και το ρίξαμε το μαγαζί έξω;
Τι πρέπει να γίνει δηλαδή;
Να σκάσουν έτσι;
Εγώ το έχω πει.. Εάν αυτή είναι η Ελλάδα, εάν οι πλειοψηφία δεν θέλει να σωθεί, εάν δεν συμφωνούν οι πολίτες με τα μνημόνια και τα παραμνημόνια και τα δανεικά. Εάν τέλος πάντων ΔΕΝ θέλουμε άλλη βοήθεια…
Η λύση είναι μία. ΠΡΙΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ 6Η ΔΟΣΗ ΟΜΩς!
Να πάει με 180 ψήφους για την έγκριση του κουρέματος….
Και οτι προκύψει…
Ας διπλασιάσει ο Τσίπρας τους βουλευτές και το χρήμα της επιχορήγησης
Ας βάλουν οι Ο.Π. 5-6 στη βουλή να τους δούμε να τους καμαρώσουμε.
Ας πάρει ο φασίστας 5-6 ακόμη να χαιρετάει φασιστικά την κοινωνία..
Ας βγεί η Αλέκα να λέει οτι γίναμε κομμουνιστές..
Μόνο έτσι θα μάθουμε…
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 8:51 μμ
Κωστής Γκορτζής
Zeppos, κάποτε έγραψες ότι ο καθένας βλέπει ό,τι θέλει. Θα συμπλήρωνα, συνφωνώντας, ότι ο καθένας καταλαβαίνει ό,τι θέλει διαβάζοντας…
αν βρείς πουθενά φράση μου ‘δίκιο έχουν αφού οι πολιτικοί είναι αυτοί που είναι” τότε ανακαλώ το υποννοούμενό μου…
Ακόμα και σαν συμπέρασμα του σχολίου μου δεν είναι σωστό. Δεν προσπαθώ να δώσω δίκαιο ή άδικο αλλά να εξηγήσω το γιατί. (Ξανα)παράκληση για σωστή απόδοση των γραφόμενών μου…:-)
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 8:57 μμ
Vita
Κυρία Ένη εσάς ποιές είναι οι θέσεις σας; Τα διάφορα φιλοκυβερβητικά link που αραδιάζετε κατά καιρούς στην καλύβα; Και να είχαν και διάρκεια…να λέγαμε χαλάλι!Μέσα σε 2 χρόνια το καλό έγινε κακό και τανάπαλιν! Ό,τι του φανεί του Λολοστεφανή πρωθυπουργού σας! Κι εσείς εκεί: Στας επάλξεις του ΠΑΣΟΚ!
Τι θέλετε τώρα να γίνουμε οικονομολόγοι της δεκάρας όλοι; Εμείς αυτό που ζούμε εκφράζουμε. Κι αν σας αρέσει! Όπως βλέπετε το political correct πέθανε!
Κι αν θέλετε να αυταπατάσθε ότι δεν είναι καθολική η αντίδραση του κόσμου, δικαίωμα σας! Μη θέλετε όμως και οι άλλοι να φορούν τις παρωπίδες σας και να αλλάζουν απόψεις με κάθε νέο φεγγάρι!
Για δείτε εδώ τι λέγατε πέρυσι. Πόσα link μας παραθέσατε για να το στηρίξετε; Θυμάστε;
http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/9a6fb6eb-8b3d-43c3-9f46-ffc00ee8181e
Ζέππο στην περιοχή μου μαθητές απειλήθηκαν ότι θα αποβληθούν αλλά τα μαύρα περιβραχιόνια τα φόρεσαν και οι γονείς τους τους χειροκρότησαν. Αν εσείς είστε αλλού, ή σε πασοκικούς κύκλους που καταδικάζουν τα γεγονότα, λέτε τα μεταξύ σας και αφήστε τους υπόλοιπους να εξάγουν τα δικά σας συμπεράσματα.Χρεοκοπήσαμε το αντιληφθήκατε; Ή στους κύκλους σας το λέτε ελάφρυνση του χρέους και το πιστεύετε; Το κρέας ψάρι πάλι κατά την προσφιλή πασοκική μέθοδο.
http://www.cretalive.gr/new/58034/economy/Oikos_Fitch_Ti_kourema_50_ti_chreokopia….
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 8:59 μμ
σχολιαστης
Μου έκανε εντύπωση που δυο μαυροσκούφηδες αξιωματικοί πάνω σε όχημα αντιδικούν εντονότατα με τους Τσιπρο-Αλέκους. Αν είδατε την εικόνα.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 9:14 μμ
Κωστής Γκορτζής
Δεν ήταν εν ενεργεία Μαυροσκούφηδες. Είναι Έφεδροι της Λέσχης Καταδρομέων, αρκετοί από αυτούς πολέμησαν στην Κύπρο…
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 9:24 μμ
Jim Bob
Δεν ήταν εν ενεργεία αξιωματικοί. Μάλλον από κάποιο σύνδεσμο εφέδρων αξιωματικών ή σύλλογο ιστορικών οχημάτων.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 9:30 μμ
sissa ben dahir
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/375419_190951837649777_100002048877082_396446_893586703_n.jpg
Οι μισοί τον λένε καρυδάτο και οι άλλοι μισοί τον λένε φαιοκόκκινο φασίζοντα.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 9:32 μμ
ΣΑΘ
@ Πάνος
Ούτε ελόγου μου έχω τον κ. Παπούλια (γενικώς) περί πολλού.
Όμως θεωρώ ότι ο άνθρωπος αυτός, ως εκλεγμένος Πρόεδρος τής Ελληνικής Δημοκρατίας, ως σύμβολο δηλαδή, είναι άξιος πάσης τιμής και ΔΕΝ μπορεί να προσβάλλεται κατ’ αυτόν τον τρόπο.
Για μια ακόμα φορά, διαφωνούμε!
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, το πρόβλημά μας (των Ελλήνων) είναι πρωτευόντως ηθικό και δευτερευόντως πολιτικό.
Κι αν το σχήμα που επιμόνως προτείνω (Κοινοβουλευτική Κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας με ‘έκτακτες εξουσίες’) είναι “ανευ ουσίας” [!!] για σας, για μένα και για πολλούς άλλους [πολύ πιο σπουδαίους τουλάχιστον από την αφεντιά μου] είναι καθοριστικής σημασίας.
Πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη, εκλογές αυτήν την ώρα θα ήταν εγκληματικό λάθος. Η παρούσα βουλή μπορεί θαυμάσια να δώσει μια τέτοια Κυβέρνηση.
[Κι αν δεν τη δώσει τώρα αυτή η Βουλή, θα τη δώσει αναγκαστικά η επόμενη {και μάλιστα κάτω από δυσκολότερες συνθήκες 'συνεργασίας', μιας και τα κομμουνιστογενή κόμματα και το ΛΑΟΣ θα βγούν από τις εκλογες αυτές πολύ πιο ενισχημένα}].
Ως προς το “ποια πολιτική”, η θέση μου έχει -πιστεύω- καταστεί αρκετά ξεκάθαρη και σαφής στα κατά καιρούς σχόλιά μου, (τα οποία μάλιστα έχουν ενοχλήσει ή και εξοργίσει πολλούς από σας), τα οποία είναι, φυσικά, δύσκολο να θυμάστε.
Ενδεικτικά:
Μια πολιτική λιτότητας και αυστηρότητας, αλλά και ισότητας και δικαιοσύνης.
Μια πολιτική που θα πάτασσε πραγματικά την ασύλληπτης έκτασης φοροδιαφυγή (με δημεύσεις περιουσιών, άμεσο κλείσιμο επιχειρήσεων, οριστική στέρηση αδείας ασκήσεως επαγγέλματος κ.τ.λ), και θα αφαιρούσε άδικα βάρη από τις πλάτες τών αδυνάτων.
Μια πολιτική που θα περιόριζε δραστικά την ασυδοσία τών συντεχνιών, την αργομισθία, τη διαφθορά, τη γραφειοκρατία.
Μια πολιτική που θα απελευθέρωνε πραγματικά την αγορά και θα άνοιγε δρόμους για (ξένες) επενδύσεις και για επιχειρηματική δράση γενικότερα.
Μια πολιτική που θα περιόριζε δραστικότατα τον κρατικισμό και τις απίστευτες σπατάλες του (στενού και ευρύτερου) δημόσιου τομέα.
Μια πολιτική που θα αποκαθιστούσε το κύρος της δικαιοσύνης, της δημόσια διοίκησης, της (δημόσιας) εκπαίδευσης…..
Το …. μανιφέστο θα μπορούσε να συνεχισθεί επί μακρόν.
Συμβάλλω στον (όποιον) διάλογο [μεταξύ 'Ιουδαίων' και 'Σαμαρειτών' βεβαίως] όσο και όποτε μπορώ, και μέχρι του σημείου που βρίσκω να έχει κάποιο νόημα.
Περισσότερα θα καταλάβαίνατε αν σκύβατε με μεγαλύτερο ενδιαφέρον σ’ αυτά που έγραψα παραπάνω:
” Το θαύμα τής ανάστασης που ευαγγελίζεστε, μπορεί να συντελεσθεί μόνο εφόσον οι Έλληνες αναλάβουμε τις ευθύνες μας (αυτές -τέλος πάντων- που αναλογούν στον καθέναν) και αποφασίσουμε ν’ αλλάξουμε ρότα.
Μόνο εφόσον σταματήσουμε να δείχνουμε με το δάχτυλο (ως υπαίτιους τής κατάντιας μας) αποκλειστικά τους κακούς ‘άλλους’, και αποφασίσουμε να το στρέψουμε προς τον εαυτό μας”.
Χαίρε!
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 9:36 μμ
ΣΑΘ
Ημαρτημένα: “ενισχυμένα”
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 9:47 μμ
sissa ben dahir
Αγαπητέ ΣΑΘ κι εγώ πιστεύω ότι ο Στέλιος Ράμφος μπορεί να μην προτείνει πολιτικές αλλά έχει δίκιο όταν λέει ότι πρέπει να προηγηθεί η αποδοχή του “άλλου” και όχι η επιβολή της δικής μας άποψης επ’ αυτού. Μόνο τότε μπορεί ν ακολουθήσει και μια πολιτική σύνθεση.
Αλλά σήμερα στα πρόθυρα νεοεμφυλιακής κατάστασης, τέτοιες απόψεις λοιδωρούνται αβασάνιστα ως φονταμενταλιστικές της δύσης και δεκανίκια τής πολιτικής των αστών.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 9:49 μμ
Πάνος
ΣΑΘ,
την πολιτική που περιγράφετε είναι αδύνατον (απολύτως αδύνατον) να την επιβάλει η παρούσα Βουλή. Για τον απλούστατο λόγο ότι ο λαός την έχει συνδέσει οριστικά με …Κάιρο (για να μην πω ότι την έχει χεσμένη).
Η νέα Βουλή που θα προκύψει, έστω κι αν το ΝΔΣΟΚ έχει και πάλι την πλειοψηφία, θα αποτελείται σε πολύ μεγάλο βαθμό από νέα πρόσωπα. Και ο ίδιος ο λαός δεν θα έχει πλέον δικαιολογία άγνοιας, αφού θα έχει εκλέξει τους βουλευτές του υπό το φως της γνώσης του τι εστί βερύκοκο.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 10:39 μμ
dio
Η ζούγκλα και τα ζώα της. Μια χώρα υποκριτών. Όταν έτρωγαν χειροκροτούσαν κάθε 28 Οκτ και τους ψήφιζαν κάθε 4…. τώρα που το τζάμπα φαεί τελείωσε έπεσαν να τους φάνε.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 10:44 μμ
ΣΑΘ
@ Κωστής Γκορτζής
Νομίζω ότι άδικα κατηγορείτε τον zeppo ότι ‘καταλαβαίνει ό,τι θέλει’.
Η φράση σας: “Όταν οι θεσμικοί άρχοντες ευτελίζουν οι ίδιοι τη θεσμική αξία της γιορτής, ε, ας μη διαμαρτύρονται γι αυτά που έγιναν σήμερα σε όλη την Ελλάδα”, οδηγεί αβίαστα και καλόπιστα στο συμπέρασμα τού συνομιλητή μας.
Στο συγκεκριμένο γλωσσικό περιβάλλον, το “ας μη διαμαρτύρονται” σημαίνει ευλόγως (κατά πάσα πιθανότητα) ότι οι αγανακτισμένοι πολίτες είχαν (σοβαρούς) λόγους να φερθούν όπως φέρθηκαν, λόγους καθόλου άσχετους με τη συμπεριφορά τών διαμαρτυρομένων πολιτικών. Οπότε;
Άλλο αν σε επόμενο σχόλιό σας το ξεκαθαρίζετε.
Δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να υποστηρίξω τον zeppo,(δεν το έχει ανάγκη), ούτε να στραφώ οπωσδήποτε εναντίον σας.
Βλέπω το πράγμα γλωσσικά -εκφραστικά και μόνον.
Όταν ο ίδιος ο λόγος μας, οδηγεί εύλογα τον καλόπιστο αναγνώστη σ’ ένα συγκεκριμένο συμπέρασμα, νομίζω ότι είναι άδικο να ‘ζητάμε και τα ρέστα’
γιατί ο αναγνώστης οδηγήθηκε στο συμπέρασμα αυτό.
Ευχαριστώ πολύ.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 10:48 μμ
John
το 1940 το ΟΧΙ ειπώθηκε από την κυβέρνηση και το λαό προς τον Μουσολίνι που ζήτησε να εισάλθει στην Ελλάδα.
το 2011 , δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο ΟΧΙ, ούτε απο την κυβέρνηση ούτε απο τον αντιπολιτευόμενο λαό -μοιάζει γενικά να γκρινιάζουμε γι` αυτά που σταδιακά χάνουμε,
απλά διαμαρτυρίες διαφόρων πληττομένων κοινωνικών ομάδων -εν μέσω γενικής κατάρρευσης -χωρίς να μας λέει κάποιος πού αλλού να πρέπει να πάμε, πώς και γιατί… ή μάλλον κάποιοι λένε διάφορα πράγματα, αλλά δεν μπορούν να αφομοιωθούν απο τον κόσμο και να ενιαιοποιηθούν πρωτίστως, μοιάζει σαν να λείπουν ακόμα καποια κομμα΄τια απο αυτό το πάζλ
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 10:53 μμ
Γιάννης - 2
Πάνο,
Τη χειρίστη γνώμη μου γιά τους σημερινούς πολιτικούς της Ελλάδος, και ιδιαίτερα τους αρχηγούς των Κομμάτων της Βουλής, την έχω εκφράσει πολλές φορές σε ποστς της Καλύβας, άρα είναι γνωστή στους συχνούς σχολιαστές. Γιά τον ελάχιστο Παπούλια, με την μεγάλη κουστοδία και το γνωστό Μιμή-υπηρετικό παρελθόν, είναι ακόμη χειρότερη.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορώ να εγκρίνω την προσβολή της θέσης τους και των θεσμών που υπηρετούν, από οποιονδήποτε και ιδιαίτερα από παιδιά του σχολείου (κακομαθημένων γονέων, μόνο;).
Ούτε ο Κολοκοτρώνης, ούτε ο Σωκράτης αντέδρασαν έτσι ή δίδαξαν παρόμοια συμπεριφορά, ακόμη και όταν βλάφθηκαν βάναυσα, και μάλιστα σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, από ανίκανους ή άδικους διοικούντες!
Όλοι αυτοί οι μαθητές που πρόσβαλαν τους θεσμούς την ημέρα που έπρεπε να τιμούν τους προγόνους τους του 1940, έχουν υποστεί κάποια βλάβη και πορούν να την εξηγήσουν ή παρασύρονται και γίνονται ΟΧΛΟΣ;
Την γνώμη που έχω γιά την κυβέρνηση πιστεύω ότι την εξέφρασα όταν πρότεινα
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΩΡΑ.
Μιά παρόμοια κυβέρνηση μπορεί να αλλάξει αυτήν την πολιτική που δεν οδηγεί πουθενά.
Πτώχευση τώρα, όσο υπάρχουν και μερικά μη κρατικά χρέη που μπορούν να αποσβεσθούν.
Όσο περισσότερο διάστημα αφήνονται τα πράγματα σε αυτόν τον συρφετό της κυβέρνησης και της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η Ελλάδα οδηγείται σε καταστροφή. Οι διαμαρτυρίες θα την επιτείνουν .
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 10:57 μμ
Πάνος
Γιάννης 2:
“Ούτε ο Κολοκοτρώνης, ούτε ο Σωκράτης αντέδρασαν έτσι ή δίδαξαν παρόμοια συμπεριφορά, ακόμη και όταν βλάφθηκαν βάναυσα, και μάλιστα σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, από ανίκανους ή άδικους διοικούντες!”
Τη δίδαξε ο Καραϊσκάκης:
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 10:59 μμ
Πάνος
Μεταξύ μας, τη δίδαξε ΚΑΙ ο Κολοκοτρώνης, ο οποίος έκανε κοτζάμ Εμφύλιο πόλεμο, συγκρουόμενος με την Κυβέρνηση.
Ο Σωκράτης είναι άλλη ιστορία.
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 11:08 μμ
Κωστής Γκορτζής
ΣΑΘ, έτσι είναι αν έτσι νομίζετε.
Δεν κατηγορώ στον αγαπητό συσχολιαστή. Απλά τον παρακαλώ να αποδίδει πιστά φράσεις μου που σχολιάζει. Σέβομαι τις απόψεις του και εκτιμώ την εμμονή του σε αυτά που πιστεύει. Τα αυτά και δι υμάς…
Παρακαλώ να αποδίδετε πιστά όσα από τα αναφερόμενά μου σχολιάζετε.
Ολόκληρη η αναφορά μου είναι:
“Όταν οι θεσμικοί άρχοντες ευτελίζουν οι ίδιοι τη θεσμική αξία της γιορτής, ε, ας μη διαμαρτύρονται γι αυτά που έγιναν σήμερα σε όλη την Ελλάδα. Και όσο προσπαθούν να δώσουν όνομα και αριθμό στους δίκαια ή άδικα αγανακτισμένους, τόσο θα χάνουν το παιχνίδι από τα χέρια τους”
Κατά τη δική μου “γλωσσική-εκφραστική” άποψη, η διατύπωση αυτή εξηγεί την αντίδραση και δεν αποδίδει δίκιο στο σύνολό της.
Ξαναπάω στη γωνία στο ένα πόδι
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 11:35 μμ
Γιάννης - 2
Πάνο,
Δεν φοβάσαι που οδηγείται η Ελληνική νεολαία;
(Ο Κολοκοτρώνης πολέμησε καλαμαράδες και κοτσαμπασηδες, αλλά όχι την οργανωμένη κυβέρνηση. Ακόμη και την Μεσσηνιακή Επανάσταση την κατήγγειλε).
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 11:40 μμ
Πάνος
Γιάννη,
αν φοβόμουν τη νεολαία (δηλαδή τα παιδιά μου) θα έπρεπε να έχω ήδη ανέβη στην πραγματική καλύβα ψηλά στο βουνό και να μην το κουνάω ρούπι από εκεί…
Ο Κολοκοτρώνης πολέμησε τη νόμιμη κυβέρνηση – και σταμάτησε μονάχα όταν σκοτώθηκε ο γυιός του Πάνος. Παραδόθηκε τότε και η κυβέρνηση τον φυλάκισε στην Ύδρα, στο Μοναστήρι του Προφήτη Ηλία, μέχρι που κατάλαβαν ότι ο Ιμπραήμ θα τους γ… και τον έβγαλαν για να τον κάνουν και πάλι αρχιστράτηγο.
Ευτυχώς το μοναστήρι ήταν γυναικείο – και ο Γέρος δεν πέρασε τόσο χάλια εκεί…
Οκτωβρίου 28, 2011 στις 11:51 μμ
ΣΑΘ
@ Πάνος
Γράφετε:
” την πολιτική που περιγράφετε είναι αδύνατον (απολύτως αδύνατον) να την επιβάλει η παρούσα Βουλή. Για τον απλούστατο λόγο ότι ο λαός την έχει συνδέσει οριστικά με …Κάιρο (για να μην πω ότι την έχει χεσμένη)”
Διαφωνώ!
Αν η κυβέρνηση τών 153 περνάει και επιβάλλει τους νόμους, τα μνημόνια και τις συμβάσεις που περνάει και επιβάλλει, είναι βέβαιο ότι σε μια ‘αποφασισμένη’ κυβέρνηση, συγκροτημένη απ’ ό,τι καλύτερο διαθέτει ο Ελληνισμός σήμερα και υποστηριζόμενη ανεπιφύλακτα από 270+ βουλευτές, θα κάναμε όλοι τουμπεκί !
[ Ενώ αν, μετά τις επόμενες εκλογές, τα πέραν του ΠΑΣΟΚ κόμματα τής Αριστεράς έχουν , ας πούμε, διπλασιάσει την κοινοβουλευτική δύναμή τους, άντε να μαζευτεί η κατάσταση από τις καθημερινές αναστατώσεις που είναι βέβαιο ότι θα προκαλεί καθημερινά το -ενδυναμωμένο πλέον- “αριστερό λαϊκό κίνημα”, προσβλέποντας σε ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυσή του!
@ sissa ben dahir
Νομίζω ότι σύγκριση τής σημερινής κατάστασης με τις καταστάσεις που οδήγησαν στον φρικώδη Εμφύλιο (1943 1949), δεν υπάρχει.
[Μιας και ο ‘θεός τής Ελλάδας’ φαίνεται να έχει αποσυρθεί, ας βοηθήσει έστω ο Δίας να μην ξαναζήσουμε άλλον εμφύλιο.
Αυτή είναι η κατάρα μας. Η μισαλλοδοξία. Γι’ αυτό έκαμα παραπάνω λόγο για ‘Ιουδαίους’ και ‘Σαμαρείτες’ (που δεν ‘συγχρώνται’ μεταξύ τους) ….
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 12:40 πμ
M
–
Παρακολουθώ την όντως ενδιαφέρουσα συζήτηση “απο τον φράχτη” και
ομολογώ οτι την απολαμβάνω.
Θα ήθελα να ρωτήσω τον κο ΣΑΘ:
Απο πού θα προκύψει η κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας την οποία προτείνει;
Τι πρόγραμμα θα έχει;
Απο ποιούς βουλευτές θα υποστηριχτεί;
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 1:24 πμ
ΣΑΘ
@ Κωστής Γκορτζής
” Δεν κατηγορώ τον αγαπητό συσχολιαστή”.
Δυσκολεύομαι να σας παρακολουθήσω, αγαπητέ.
Δεν είναι ψόγος το να του φορτώνετε ότι “καταλαβαίνει ό, τ ι θ έ λ ε ι “, (και όχι αυτά που εσείς ‘πράγματι λέτε’);
Άσχετα με αυτό:
Σεβόμενος και τον άγνωστό μου συνομιλητή στην “Καλύβα”, αλλά και τον Κωστή Γκορτζή, σας απευθύνθηκα προσεκτικά, ευγενικά και καλόπιστα, και εσείς μου ‘πουλάτε’ (και όχι για πρώτη φορά) ‘αυθεντία’ και υψηλή ειρωνεία.
” Ξαναπάω στη γωνία στο ένα πόδι
” (γράφετε).
Μου είναι παντελώς αδιάφορο, κ. Γκορτζή, αν θα πάτε “στη γωνία” ή όχι, κι αν θα σταθείτε “στο ένα πόδι” ή όχι. Η επιλογή είναι δική σας. Κι αυτό διότι ουδέποτε σας ‘το έπαιξα’ “δάσκαλος”. Συζήτηση κάνουμε (ενίοτε έντονη) εδώ μέσα, κι όχι αγώνα ‘κατς’ για να δούμε ποιος θα ‘βάλει κάτω’ τον άλλον!…
Επειδή και δικά σας γραφόμενα συχνά θεωρείτε ότι ‘παρερμηνεύονται’ από άλλους (που σίγουρα δεν έχουν τίποτα μαζί σας), [και γραφόμενα άλλων (που επίσης δεν έχουν τίποτα μαζί σας) πράγματι παρερμηνεύονται από εσάς], και επειδή τα γλωσσικά λάθη σας δεν είναι λίγα, μήπως πρέπει να πάψετε να θεωρείτε τον εαυτό σας αυθεντία κ α ι σε θέματα γλώσσας;
Σας είναι τόσο δύσκολο να δεχθείτε ότι μπορεί εδώ μέσα να υπάρχουν κι άνθρωποι που μπορούν ενδεχομένως να σας ‘διορθώνουν’ [πάντα ευγενικά και καλόπιστα βεβαίως] (τουλάχιστο) σε θάματα γλώσσας – έκφρασης;
Γεια και χαρά!
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 1:34 πμ
ΣΑΘ
@ Μ
‘Απολαμβάνετε’, λέτε, τη συζήτηση.
Σας αρέσει, δηλαδή, πραγματικά, ή απλώς “κάνετε χάζι”;
Αστειεύομαι.
Έχω ήδη μιλήσει αρκετά γι’ αυτό και στο παρόν post και σε άλλα (εδώ μέσα)
Χαθήκατε!
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 5:48 πμ
Γιάννης - 2
Αγαπητέ Πάνο,
Πιστεύω ότι πρώτη φορά σε βρίσκω τόσο …θυμωμένο στα σχόλιά σου!
Αυτό με φοβίζει, σκεπτόμενος που βαδίζει η Ελλάδα, αν κάποιος σαν και σένα φαίνεται να είναι εκτός εαυτού, και να υποστηρίζει τόσο απόλυτα αυτού του είδους τις διαμαρτυρίες.
Ελπίζω να υπάρξει μεγαλύτερη ψυχραιμία, και κάποιος να μιλήσει με καλύτερα λόγια, και με μεγαλύτερη πειθώ στο λαό γιά την κατάσταση και το πως μπορεί να αντιμετωπισθεί.
ΥΓ/ Αποφεύγω να συνεχίσω τα περί Κολοκοτρώνη, γιατί είμαι βέβαιος ότι και οι δυό μας γνωρίζουμε εν λεπτομερεία την ιστορία της ζωής του.
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 6:04 πμ
Πάνος
Γιάννη,
σε διαβεβαιώνω ότι παραμένω ακόμα τέρας ψυχραιμίας…
Δεν ξέρω όμως για πόσο ακόμα.
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 6:09 πμ
Πάνος
ΣΑΘ:
“Αν η κυβέρνηση τών 153 περνάει και επιβάλλει τους νόμους, τα μνημόνια και τις συμβάσεις που περνάει και επιβάλλει, είναι βέβαιο ότι…”
Νόμοι περνάνε από τη Βουλή. Δείτε όμως τι εφαρμόζεται στην πράξη – και με ποιο κοινωνικό και πολιτικό τίμημα.
Η παρούσα Βουλή εξελέγη σε μια εποχή που ακόμα δέναν τα σκυλιά με τα λουκάνικα. Οι όροι έχουν αλλάξει άρδην – και ο μόνος τρόπος να αντιστοιχηθεί και πάλι η Βουλή με τη λαϊκή θέληση (που είναι το κινούν αίτιο των πάντων) είναι οι άμεσες εκλογές.
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 6:18 πμ
rodia
1. “…η θυσία, ατομική και συλλογική, με *πόνο*, με στόχο το μέλλον της χώρας” Πρόσεξε κανεις πόσες φορές και με κάθε ευκαιρία χρησιμοποιείται απο βουλευτές, υπουργούς, αλλά και -κυρίως- τον πρωθυπουργό, η λέξη “πόνος”; Ψυχολογικός πόλεμος ή πλύση εγκεφάλου;
2. Προσυπογράφω Κωστή όσα έγραψες, έτσι ακριβώς αντιλήφθηκα τα πράγματα.
3. Δειτε τί έγινε στο Δήμο Ζωγράφου και στη Σύρο πώς έγιναν οι παρελάσεις, με σεβασμό στην επέτειο αλλά και στους πολίτες.
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 6:24 πμ
Πάνος
Crazy love στου Ζωγράφου – δίσκος του Πουλικάκου είναι αυτός. Για τη Σύρα το είχαμε δώσει από χθες.
Ροδιά μου πρωινή, καλημέρα!
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 10:10 πμ
ΣΑΘ
@ dio
” Η ζούγκλα και τα ζώα της. Μια χώρα υποκριτών. Όταν έτρωγαν χειροκροτούσαν κάθε 28 Οκτ και τους ψήφιζαν κάθε 4…. τώρα που το τζάμπα φαεί τελείωσε έπεσαν να τους φάνε” (!!)
Αν δεν το λέτε ειρωνικά (και δεν φαλινεται να το λέτε), συμφωνώ 100% !!
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 10:12 πμ
ΣΑΘ
“Φαίνεται”
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 11:07 πμ
Κωστής Γκορτζής
ΣΑΘ, δεν αντιλαμβάνομαι τον εκνευρισμό σας. Αν εκλαμβάνετε τα ψύγματα χιούμορ ως ειρωνεία, αν σας αρέσει να το παίζετε “υπεράνω” κάτοχος της απόλυτης αλήθειας και φιλολογική αυθεντία, δεν έχετε παρά να μην ασχολείστε με τα δικά μου σχόλια, ιδίως όταν αφορούν σε “συζητήσεις” μου με άλλους.
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 12:34 μμ
ΣΑΘ
@ Κωστής Γκορτζής
Ουδέποτε # το έπαιξα “υπεράνω” ή κάτοχος της απόλυτης αλήθειας και φιλολογική αυθεντία [!!] # . Στοιχειώδη πράγματα λέω.
Αντιθέτως, δεν συμπαθώ καθόλου όσους “το παίζουν υπεράνω” γενικώς.
Τα περί ‘ψυγμάτων(*) χιούμορ’, αφήστε τα, παρακαλώ. ‘Υψηλή ειρωνεία’ πουλάτε, και δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι δεν το συνειδητοποιείτε.
Είναι, πάντως, κρίμα που δεν υπάρχει ‘χημεία διαλόγου μεταξύ μας, διότι οι θέσεις μας γενικώς δεν φαίνεται να απέχουν ουσιαστικά.
Απλώς είμαστε και οι δυο ‘λιγάκι’ μυγιάγγιχτοι και ‘λιγάκι’ τζόρηδες.
Να ‘στε καλά !
ΥΓ
(*) Ξαναδείτε, παρακαλώ, τη λέξη.
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 1:08 μμ
sissa ben dahir
Για τον Dio 28/10 10.39
Για την ενίσχυση των όσων λέτε. O νεαρός που επιτέθηκε στον Χ. Μαγκούφη ήταν λέει πρώην συνεργάτης του πολιτικού του γραφείου και πρώην μέλος της Νομαρχιακής Πασοκ στα Τρίκαλα.
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 1:16 μμ
Πάνος
Λογικόν. Και ο Βρούτος ήταν θετός υιός του Καίσαρα
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 1:20 μμ
σχολιαστης
Ο Μαγκούφης ήταν αυτός που είχε αποκαλέσει νάνο το Σημίτη. Και έτσι έγινε γνωστός.
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 4:00 μμ
Vita
http://www.iefimerida.gr/news/23863/%CF%83%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%87%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%BF%CE%BA-%CE%BF-%CE%AC%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%84%CF%8D%CF%80%CE%B7%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%87%CF%81%CE%AE%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%86%CE%B7
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 10:01 μμ
sissa ben dahir
Σήμερα την είδα σήμερα(κατόπιν εορτής την βάζω). Δείτε μια παρέλαση της 28ης που έρχεται από τα βάθη των χρόνων. Στα Χανιά του 1946. Εμένα με κούνησε συναισθηματικά.
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/390813_10150355312818962_89831568961_8249924_1562495672_n.jpg
Οκτωβρίου 29, 2011 στις 10:59 μμ
Πάνος
Ντοκουμέντο…
Οκτωβρίου 30, 2011 στις 12:07 πμ
Γιάννης - 2
Παράξενο. Μερικοί δεν φορούν καπέλο. Και είναι αυτοί που δεν φορούν λευκό πουκάμισο………
Οκτωβρίου 30, 2011 στις 1:13 μμ
Άγγελος
(λίγο καθυστερημένα)
ΣΑΘ, Γίαννη 2 και άλλοι,
τι καήμος είναι αυτός με την προσβολή των συμβόλων και τι συμβολίζει ο Παπούλιας και δεν συμμαζεύεται.
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι ένα σύμβολο.
Οι παρελαύνοντες μαθητές είναι επίσης ένα σύμβολο (για αυτό το λόγο και είναι ένστολοι και παρατεταγμένοι, δεν είναι άτομα)
Οι μούντζες και οι αποστροφές της κεφαλής είναι επίσης συμβολικές πράξεις.
Είναι λοιπόν μια “συζήτηση” συμβόλων.
Καλώς έπραξαν οι μαθητές και εκφράσθησαν συμβολικώς μεν σαφέστατα δε.
Τώρα εάν το μαγαζί είναι σοβαρό και οι κυβερνώντες δεν είναι κότες, θα πρέπει να μπουζουριάσουν τους μαθητές για προσβολή κτκλ ως ο νόμος ορίζει.
Επειδή ομως το μαγαζί δεν είναι σοβαρό, ας ανατρέξουμε όλοι στις σχετικες μυθοπλασίες του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.
Οκτωβρίου 30, 2011 στις 1:47 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
“Τώρα εάν το μαγαζί είναι σοβαρό και οι κυβερνώντες δεν είναι κότες, θα πρέπει να μπουζουριάσουν τους μαθητές για προσβολή κτκλ ως ο νόμος ορίζει.”
Μπα, πουθενά δεν θα γίνονταν αυτό που λές, ακόμα και στα πιο σοβαρά μαγαζιά.
Πρώτα από όλα για τεχνικούς λόγους, που θα χωρούσανε τόσοι μαθητές, και κατά δεύτερον, για λόγους πολιτικούς, θα υπήρχαν παρα πολλές και εξαιρετικά αρνητικές αντιδράσεις εναντίον των κυβερνώντων από την υπόλοιπη κοινωνία.
Και για να λέμε την αλήθεια, ακόμα και δικτατορικά καθεστώτα θα απέφευγαν να τιμωρήσουν μία τέτοια μαζική πρσβολή που θα λάμβανε χώρα ως έκφραση μίας συμβολικής διαμαρτυρίας.
Οκτωβρίου 30, 2011 στις 1:56 μμ
Άγγελος
ΔΠ
το σχόλιο ήταν καθ΄υπερβολήν. Φυσικά και δεν γίνεται, εκτός και εάν η κυβέρνηση (ή όποια κυβέρνηση) αποφάσιζε να αυτοκτονήσει (εντάξει δεν τον κόβω κίολας). κατ΄εμέ, δίνει αξία στην πράξη των μαθητών το γεγονός του συντεταγμένου, καθιστώντας πασιφανές το συμβολισμό της πράξης, όπως συμβολική πράξη είναι και το “κεφαλή δεξιά”.
Οκτωβρίου 30, 2011 στις 2:39 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
“κατ΄εμέ, δίνει αξία στην πράξη των μαθητών το γεγονός του συντεταγμένου, καθιστώντας πασιφανές το συμβολισμό της πράξης, όπως συμβολική πράξη είναι και το “κεφαλή δεξιά”.”
Έτσι είναι τα πράγματα.
Οι συντηρητικοί τρομάξανε όμως, νομίζουν πως λόγω μίας συντεταγμένης συμβολικής διαμαρτυρίας των μαθητών (κατά την γνώμη μου δικαιολογημένη) θα πέσει να μας πλακώσει το σύμπαν…
Οκτωβρίου 30, 2011 στις 2:57 μμ
Πάνος
Οκτωβρίου 30, 2011 στις 3:01 μμ
Πάνος
Ανασκεύασε ο Μπουτάρης
boutarisss.jpgΠλεον είναι αδύνατο να μην αφουγκράζεσαι τον κόσμο. Πλεόν είναι αδύνατο να προσπερνάς με στερεότυπες δηλώσεις, τις δυναμικές παρεμβάσεις και παρουσίες όπως αυτή της 28ης Οκτωβρίου και τα όσα έγιναν στην παραλιακή λεωφόρο με την αγανάκτηση του κόσμου μεταξύ των οποίων και οι φίλοι του Ηρακλή.
Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης φιλοξενήθηκε σήμερα (29/10) στην πρωινή εκπομπή της ΝΕΤ και ανασκεύασε τις πέρα ως πέρα άστοχες δηλώσεις που είχε κάνει μία ημέρα (28/10) πριν περί μειοψηφιών, οι οποίες είχαν ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων από την πλευρά του κόσμου. Σε ερώτηση της εκπομπής για το τι ήταν αυτό που τελικά έγινε στην Θεσσαλονίκη αν ήταν μεμονομένες ομάδες ή ομάδες που τις ακολούθησε το πλήθος, απάντησε το «δεύτερο» ακυρώνοντας την χθεσινή δήλωσεις του. Ενώ σε ερώτηση της εκπομπής αν οι αντιδράσεις είχαν να κάνουν με το πολιτκό σύστημα γενικώς είπε… «έιχαν να κάνουν με τον φόβο του άγνωστου που έρχετε».
http://www.bluearena.gr/index.php/diafora/2009-10-14-13-40-26/12654-naskeuase-o-mpoutaris
Οκτωβρίου 30, 2011 στις 3:44 μμ
δεξιος
Δεν τρόμαξαν μόνο οι συντηρητικοί αλλά και ο Μπίστης που βλέπει ακροδεξιά διαδήλωση και τον πανταχού παρόντα Άνθιμο.
http://www.metarithmisi.gr/el/readText.asp?textID=1734
Οκτωβρίου 30, 2011 στις 3:46 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Τώρα (που λένε) πείτε με ..παράξενο, αλλά επειδή έχουμε Προεδρευομένη και όχι Προεδρική Δημοκρατία γιατί το “να καεί το μπ@@@λο η Βουλή” και τα λοιπά ορέα, είναι ελάσσονος σημασίας σε σχέση με την προσβολή στον ΠΔ.
Πραγματολογικώς το λέω , δεν αξιολογώ και με την υπόθεση εργασίας “πέρα από συμβολική κίνηση είναι ντα φακτο προσβολή στο θεσμό”.
Οκτωβρίου 30, 2011 στις 4:11 μμ
sissa ben dahir
Όλοι θέλουν να ανασκευάσουν. Κι ο Τσίπρας πάει στον Παπούλια να του πει ότι εμείς …μπλα…μπλα…στο πρόσωπό σας…μπλα…μπλα…
Αλλά από την άλλη στέλνουμε και τον Στρατούλη σήμερα το πρωί στη ΝΕΤ να πει ότι αυτή τη στιγμή δύο είναι οι επιλογές: η εξέγερση και οι εκλογές. Πρόσθεσε ότι αν δεν πάμε σε εκλογές οδηγούμαστε με όρους κοινωνικού εμφυλίου.
Έχει κάποιο χαρακτηρισμό αυτού του τύπου η δήλωση ή την εξέλαβα λανθασμένα εγώ ως εκβιασμό και εξώθηση στα άκρα;
Οκτωβρίου 30, 2011 στις 4:26 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
“Δεν τρόμαξαν μόνο οι συντηρητικοί αλλά και ο Μπίστης που βλέπει ακροδεξιά διαδήλωση και τον πανταχού παρόντα Άνθιμο.”
Εδω έχεις δίκιο δεξιέ, τρόμαξε και ένα μικρό μέρος του Πασοκ, οι εκσυγχρονιστές. Το νέο κόλπο του Πασοκ και των οπαδών του, στο οποίο έχει και την υποστήριξη πολλών συντηρητικών πολιτών, είναι να προσπαθεί να απαξιώσει το *σύνολο* οσων διαμαρτύρονται είτε θεωρώντας τους όλους ως ενεργούμενα του Συριζα και γενικότερα της άκρας αριστεράς, είτε θεωρώντας το τελείως αντίθετο, πως δηλαδή όλοι είναι φορείς ακροδεξιών αντιλήψεων. (Όπως και να το δει πάντως κανείς, το να ισχύουν και οι δύο απόψεις ταυτόχρονα, λογικά είναι ΑΔΥΝΑΤΟ αλλά αυτό είναι μιά άλλη πονεμένη μικρολεπτομέρεια…)
Προφανώς, για όλους αυτούς που διακινούν την συγκεκριμένη άποψη, το ότι το βιοτικό επίπεδο του κόσμου θα πέσει για πρώτη φορά μετά τον εμφύλιο, και πολύ απότομα κιόλας, δεν είναι σοβαρός λόγος για να διαμαρτύρεται κανείς, και αντί αυτού το καλύτερο που θα είχε να κάνει όλος αυτός ο κόσμος θα ήταν να βουλιάξει στον καναπέ του (όσο τον έχει ακόμα…) και να βλέπει την μία σαπουνόπερα μετά την άλλη.
Α, ναι, και να δίνει φυσικά συγχαρητήρια στην πιο πετυχημένη κυβέρνηση που μας έτυχε μετά την μεταπολίτευση για όλες τις υπερ-τεράστιες επιτυχίες της τελευταίας διετίας…
Οκτωβρίου 30, 2011 στις 4:34 μμ
rodia
Σκεφτκα λιγακι το θεμα “προσβολή θεσμού” και καταλήγω στο ότι αν μετρήσιμα πρόσωπα (1,2,10,20,100) καταφέρονταν εναντίον του κ Παπούλια θα μπορούσαν να συληφθούν και να τιμωρηθούν όπως ο νόμος ορίζει.
Τη στιγμή όμως που ένα μη μετρήσιμο πλήθος ασκεί “έντονη” κριτική εναντίον του κ. Παπούλια, νομίζω ότι δεν καταφέρεται εναντίον του θεσμού του ΠτΔ αλλά αυστηρά εναντίον του προσώπου “Παπούλιας”, από τον οποίο περιμένει πιθανότατα να τιμήσει τη θέση που κατέχει ή, ίσως ίσως, είναι πεπεισμένο ότι ο κ. Παπούλιας ως πρόσωπο δεν τιμά το θεσμό του ΠτΔ και, με τον τρόπο αυτόν, έχει απογοητεύσει τους πολίτες (ή μεγάλο μέρος των πολιτών) όσον αφορά την άσκηση του ρόλου του ως Προέδρου της Δημοκρατίας.
Οκτωβρίου 30, 2011 στις 4:55 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Ροδιά +1!
Δεν θα μπορούσα να το έχω εκφράσει καλύτερα.
Οκτωβρίου 30, 2011 στις 5:59 μμ
Πάνος
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας εισπράττει ένα (μικρό, ελάχιστο) μέρος της οργής του κόσμου για την κυβέρνηση.
Καλώς ή κακώς (κατά τη γνώμη μου καλώς), “μπήκε στο κάδρο”. Δεν είναι ένας τυχαίος / ουδέτερος, είναι ένας από αυτούς.
Και στη διαμάχη “αυτών” με το λαό, επέλεξε να τους εξυπηρετήσει. Αυτομάτως απο-ουδετεροποίησε το θεσμό και τον έβγαλε ο ίδιος από το απυρόβλητο της κριτικής.
Κάτι παρόμοιο έχει συμβεί πολλές φορές με τον ανώτατο άρχοντα της χώρας, στους καιρούς της βασιλείας. Μετά τη μεταπολίτευση το βλέπουμε για πρώτη φορά, γι’ αυτό μας κάνει εντύπωση.
Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αυτές οι ελάχιστες αποδοκιμασίες θέτουν κάποιο ευρύτερο πολιτειακό θέμα.