Τα ωραιότερα μάτια του κόσμου έχουν σήμερα γενέθλια. Τους αφιερώνω λοιπόν ένα ποιηματάκι, που έγραψα πριν πολλά πολλά χρόνια!

ΟΤΑΝ Ο ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΣ ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ

ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΕΛΠΙΝΙΚΗ

Ποια θεότητα να επικαλεστώ

σε ποιο βωμό να αποθέσω την ψυχή μου

ποιο πνεύμα αγαθό να προσκαλέσω

πώς να πετύχω να στέρξει των άστρων η σύναξη

στο γλυκόπικρο άρωμα που με συνεπήρε;

Αγγίξτε με, Θεοί,

τον ταπεινό σας εγγονό, ευλογείστε με!

Δωρίστε μου τη χάρη του σώματος

το βλέμμα φωτεινό

στην άκρη των δακτύλων την έλξη

το ζωηρό πνεύμα της χαράς χαρίστε μου.

Καθαρίστε την καρδιά μου από τα ράκη

ελευθερώστε την προαίρεσή μου.

Αγγίξτε με

τον ταπεινό σας εγγονό

ευλογείστε με!

Σε μάχη δύσκολη φέρνω τα βήματα δισταχτικά

αλλιώτικη από αυτές που τόσο καλά γνωρίζω!

*

ΥΓ. Ο στίχος του τίτλου είναι του Ανδρέα Λασκαράτου.

