Προσωπικά έχω δηλώσει ότι …αποφεύγω να κριτικάρω τις πολιτικές δηλώσεις του Μίκη. Δείτε, όμως, τι γράφει ο φίλτατος Ροϊδης, http://roides.wordpress.com/2007/03/31/mikis/
καθώς και τα σχόλια στο ποστ του.
Σε κοίταζα μ' όλο το φως και το σκοτάδι που έχω
31 Μαρτίου, 2007 in Μπλογκόσφαιρα | Tags: Μίκης Θεοδωράκης
Προσωπικά έχω δηλώσει ότι …αποφεύγω να κριτικάρω τις πολιτικές δηλώσεις του Μίκη. Δείτε, όμως, τι γράφει ο φίλτατος Ροϊδης, http://roides.wordpress.com/2007/03/31/mikis/
καθώς και τα σχόλια στο ποστ του.
Νίκος Πέτρου στη ΣΔΙΤ… Τι είναι πάλι τούτο… | |
Πάνος στη Κρίσεις για τον ποιητή και τις… | |
Βασίλης Κ. στη Κρίσεις για τον ποιητή και τις… | |
Πάνος στη Academia.edu | |
Πάνος στη Academia.edu | |
Eνη στη ΚΑΖΑΜΙΑΣ 2021 | |
papoylis στη ΚΑΖΑΜΙΑΣ 2021 | |
Πάνος στη ΚΑΖΑΜΙΑΣ 2021 | |
papoylis στη ΚΑΖΑΜΙΑΣ 2021 | |
Θανασης_χανια στη Η καλύβα ψηλά στο βουνό – δεύτ… | |
Πάνος στη Η καλύβα ψηλά στο βουνό – δεύτ… | |
skipper στη Η καλύβα ψηλά στο βουνό – δεύτ… | |
Αφώτιστος Φιλέλλην στη ΚΑΖΑΜΙΑΣ 2021 | |
Αναγνώστης Αθηναίος στη ΚΑΖΑΜΙΑΣ 2021 | |
χρυσηίς στη ΚΑΖΑΜΙΑΣ 2021 |
Blog στο WordPress.com.Ben Eastaugh and Chris Sternal-Johnson.
70 Σχόλια
Comments feed for this article
1 Απριλίου, 2007 στις 5:11 πμ
ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ
Αγαπητέ Πάνο, εγώ προσωπικά τον Mίκη Θεοδωράκη θεωρώ ότι δεν μπορώ να τον κρίνω. Eίναι τόσο τεράστια η κατάθεσή του σε αυτό που ονομάζουμε ελληνικό πολιτισμό που εγώ νομίζω ότι οποιοσδήποτε ισολογισμός και να γίνει βγαίνει συντριπτικά θετικός υπέρ του.
Πάντως, ακόμα και ο ίδιος υποπίπτει σε αντιφάσεις. Γράφω το σχόλιο και εδώ γιατί νομίζω πως είναι ενδιαφέρουσα η παρατήρηση που κάνει η σημερινή στήλη «Πανδώρα» στο ΒΗΜΑ. Εντόπισα και το κείμενο στην Eλευθεροτυπία ‘οπου πολύ πρόσφατη συνέντευξή του στις 21 Mαρτίου ο Μίκης είχε πεί:
«Μας έφαγαν οι εκσυγχρονιστές. Κι απ’ την άλλη υπάρχει η άκρα Δεξιά και οι Πρίγκιπες της Εκκλησίας, με τη στείρα εθνοπληξία τους. Δεν ταυτιζόμαστε μ’ αυτούς, ούτε είμαστε εθνικόφρονες.»
Kαι ποιός άλλος είναι ο πρώτος πρίγκηπας της εκκλησίας με το μικρό το εψιλον μπροστά, από τον Αρχιεπίσκοπο κ. Xριστόδουλο. O ίδιος ο Mίκης απαντάει στον εαυτό του.
[‘Εστειλα το ίδιο σχόλιο και στον Ροίδη]. ΒΗΜΑ σελίδα 60, σήμερα. [Το ΒΗΜΑ έχει και εκτενή κείμενα για το βιβλίο Ιστορίας].
1 Απριλίου, 2007 στις 9:27 πμ
ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ » Blog Archive » Κρίσεις και επικρίσεις…
[…] συχνά συνηθίζω ξεκίνησα να κατηφορίζω από την Καλύβα Ψηλά στο Βουνό για να βρεθώ αυτή τη φορά στο ιστολόγιο Ροϊδη Εμμονές […]
1 Απριλίου, 2007 στις 9:40 πμ
annadelfos
Μάλλον για «ψάρεμα» πελατών ήταν οι δηλώσεις του Μίκη για την ορθοδοξία.
Τόχει ξανακάνει πριν χρόνια με την κυκλοφορία δίσκων του στην Τουρκία..
Δεν τον νοιάζουν πλέον τα πολιτικά..μόνο τα οικονομικά..
Ίσως καλά κάνει!!
1 Απριλίου, 2007 στις 10:00 πμ
Βουρκόλακας
Ποτέ μου δεν καταλάβα -οχι μόνο για τον Μικη αλλά και για καθε αναλογη περιπτωση – τι σχεση εχει το μουσικό ταλεντο ή η ιδιοφυια – με το πολιτικό ταλέντο ιδιοφυια η αποψη.. Και τις σημαινει το συγχωρουμε στον Μικη για τι ειναι μεγάλος. Δηλαδή αν ενας αλλος ,οποιοδήποτε αλλος ανθρωπος, ηταν στην θεση του κι ελεγε αυτά τα χαζα»» να πλενουμε το στομα μας οταν μιλαμε για τον Χριστοδουλα..» δεν θα τον συγχωρουσαμε;
Ε ή τους συγχωρουμε ολους ( Και αυτοι να βριζουν ,να φτυνουν τους ανθρωπους που τους αγαπήσανε, »πλεντε το στομα σας »’ πιστεψτε στο κρυφο σχολειο κ.α ) η κανεναν…. Η αλλη αντιληψη (τον συγχωραμε ) μου φαινεται αριστοκρατική …και χριστιανική (συγχωρεση )
Ουτε τον συγχωρώ -ουτε δεν τον συγχωρώ. Πολύ ωραια η μουσική του ..Πολιτικά ομως εδώ και παραπολύ καιρο εχει περασει στον χωρο της απολυτης φαιδροτητας…( Απο βουλευτής επικρατειας του Μητσοοτακη μπρρρ το ’90)…
1 Απριλίου, 2007 στις 10:47 πμ
Μικρασιάτης
Η Ιστορία θα δείξει την οξυδέρκεια ή την αμβλυδέρκεια του Μίκη, όπως βέβαια και του Βελουχιώτη ή του Νταλάρα.
Πάντως τον παραδέχομαι τον Θοδωράκη σαν παλληκάρι γιατί έχει το θάρρος της γνώμης του και δεν είναι κομματόσκυλο σαν πολλούς άλλους πρώην και νυν καλλιτέχνες και δημιουργούς μουσικής.
Ο άνθρωπος αν τι άλλο δείχνει ότι μπορεί να κάνει υπέρβαση πάνω απο τα στενά κομματκά κριτήρια της εποχής του προς αυτό που πιστεύει ότι είναι το ώφελος της πατρίδας.
Είναι κατά την γνώμη μου Ο ΥΠΕΡΠΑΤΡΙΩΤΗΣ και έχει θυσιάσει πολλά για να αξίζει αυτον τον τίτλο.
Γράφει το κατεστημένο και τους έσω και έξω επικριτές του στα παλιά του και τεράστια παπούτσια.
Αγαπητοί αντι-μικηθοδωράκηδες έχει σόλα να φάτε…φτάνει για όλους σας. Έχετε δει κάτι παπουτσάρες που φοράει…σαν τις δικές μου.
1 Απριλίου, 2007 στις 10:52 πμ
annadelfos
@Βουρκόλακας
«Ουτε τον συγχωρώ -ουτε δεν τον συγχωρώ. Πολύ ωραια η μουσική του»
Εάν εγώ το βραδάκι βάλω να ακούσω το «άξιον εστί» σήμερα, μετά τις δηλώσεις του, θα μειωθεί το αίσθημα ικανοποίησης που συνήθως νοιώθω όταν το ακούω;
Πρόσεχε..δεν λέω αν «πρέπει» να μειωθεί, λέω αν πράγματι με επηρρέασαν αρνητικά για την καλλιτεχνική αξία της μουσικής οι δηλώσεις του..
Και αν ναι..θα πάω να αγοράσω πάλι νέα ή άλλη δημιουργία του;
1 Απριλίου, 2007 στις 10:54 πμ
Βουρκόλακας
Ο ΥΠΕΡΠΑΤΡΙΩΤΗΣ εισαι εσύ Μικρασιατη !
και οχι μόνο ΥΠΕΡΠΑΤΡΙΩΤΗΣ…
αλλά και ΥΠΕΡΠΑΠΑΡΑΣ…
Γενικά μιλώντας,διαθετεις κατι το ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ! το σχεδόν ΘΕΙΚΟ!
ΑΝΤΕ ΤΏΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ! καβαλα στο αλογο
(κυριακή σημερα! Τι κανεις εδώ μπρεεε;)
1 Απριλίου, 2007 στις 10:55 πμ
σχολιαστής
Βάλτε, να ακούσετε τη μουσική του, και μη διαβάζετε τι λέει.
Για το Μίκη, δεν πρέπει να ισχύσει το «τα στερνά τιμούν τα πρώτα». Του το χρωστάμε.
1 Απριλίου, 2007 στις 11:05 πμ
Βουρκόλακας
annadelfos
Που να ξερω ; Τί ειναι εκείνο που μας κάνει να αγαπήσουμε μια μουσική ,(ή να την μισησουμε; ) Ποιος ξερει (εγώ …οχι)
Κι εγώ αγαπησα το αξιον εστι … Μου θυμίζει τα νιατα μου ..Την περιοδο της μεταπολιτευσης … Αγωνες κατα της Χουντας …. Για μας ,που μεγαλώσαμε μεσα στη χουντα
(των αλητων ,ταγματασφαλιτών »ελλας ελλήνων ,χριστιανών) η μουσική του Θεοδωράκη (που την πρωτακουσαμε κρυφα απο ξενους σταθμους -οπως κι αυτή του Σαβοπουλου (ακόμα και του Χατζιδακη ) ηταν συνσυφασμένη με μια μυσταγωγία – στην εννοια της συλλογικότητας , της δημοκρατιας ,της ελευθεριας . Και μυσταγωγια γιατι την α΄\ουγαμε κρυφά επίσης … Κι οταν γνωριζαμε κανεναν που την ακουγε επισης ,υπήρχε και εκείνη η παραξενη αισθηση οτι ανηκαμε καπου …οτι ολοι δενηταν βρωμερα σκουπίδια σαν τους χουνταιους και τους συνενοχους του καλους χριστιανους ..που τότε εξεφτελιζαν οτι αξιο να αγαπηθεί…
Τωρα τί γινεται; Ε δεν μπορώ να ξεκολήσω -εγώ ισως και αλλοι- απο τα παλια καλά τραγουδια του Θεοδωράκη …ουτε απο εκείνα του Σαβοπουλου ή του Χατζιδακη….ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από τις κατακαιρους δηλώσεις τους η μεταστροφες τους … Δεν ειναι πια δικά ΤΟΥΣ αν με καταλαβαινεις … Εχουν τρυπώσει στο δικο μου(μας) πετσι …. Εχουμε ζυμωθεί μαζί τους….Και αυτό ανεξαρτητα και απο την καλλλιτεχνική τους αξια … Αυτά που αγαπήσαμε (οχι μονο οι ανθρωποι -οι φορεις ,αλλά οι ιδεες και τα τραγουδια ) επιπλεουν μεσα μας…σαν εκείνα τα ποιηματα που μοιαζουν με μπουκάλια με μηνυματα στη θαλασσα ..
1 Απριλίου, 2007 στις 11:36 πμ
annadelfos
Δέχεσαι δηλαδή, (αν δεν κάνω λάθος) οτι η μουσική του Θεοδωράκη έχει συνδεθεί με ιστορικά γεγονότα που έχουν πολύ μεγάλη συναισθηματική αξία για σένα (και για μένα). Δικαιολογημένο το ρίγος που αισθάνεσαι στο άκουσμά της και σήμερα..
Τι θα έλεγε όμως ο Μικρασιάτης; Ακριβώς τα ίδια;
Η πορεία μας στη ζωή διαμορφώνει και τις μουσικές μας προτιμήσεις..
Για τον λόγο αυτό εγώ δεν μπορώ να αισθανθώ το ίδιο με χθες στο άκουσμά της..Κάτι λείπει, κάτι με ενοχλεί..Δεν μπορώ πλέον να εστιαστώ στον ρυθμό της.
Γι’ αυτό και γω πολύ δύσκολα θα πάω να αγοράσω πλέον μουσική του..
Οχι οτι πρέπει να κάνω κάτι σαν αντίδραση για τις δηλώσεις του .. οχι!
Γιατί καλώς ή κακώς έχει συνδεθεί μέσα μου με άλλα ιδανικά και προοπτικές..
Γιατί το νέο του σάλπισμα για την ορθοδοξία δεν με εμπνέει και φυσικά δεν με πείθει οτι γίνεται για τους λόγους που αναφέρει ο Μικρασιάτης.. υπέρβαση και δεν ξέρω τι άλλο..
Όμως, όπως ο Μίκης καλά γνωρίζει, εμπνέει άλλους και μάλλον πολλούς σήμερα.. Καιρός είναι να ψαρέψει σε άλλα νερά!
1 Απριλίου, 2007 στις 12:00 μμ
Βουρκόλακας
annadelfε αδελφε λες :
»Τ’ι θα έλεγε όμως ο Μικρασιάτης; Ακριβώς τα ίδια;» Πάντα αυτο γινοταν φιλε μου .. Και σε μας εδώ ,ο Πανικας λεει τα ιδια : Ειναι και κομμουνιστής και εθνικοφρων …Και εξεφτελίζει τα ιδια και τα ιδια …
Και αυτό γινόταν και στην Ιστορία … Και ο Μουσολινι κατα της πλουτοκρατίας » μιλουσε ….
Γενιες …και γενιες πριν απο μας οι ανθρωποι ακουγαν τετοιες παπαριες να ηχουν στ αυτια τους … Αυτο δεν ηταν λόγος να αφήσουν οτι ειχαν αγαπήσει….βορρά στα μουτρα(υποκείμενα ) της ιστορίας ….
αγαπητε εχει καθε δικαιωμα και κάθε λόγο να μην αγορασεις πλεον μουσική του… Δεν ενισταμαι σε αυτό …
Εκείνο που επιμενω ειναι οτο οτι τα παλια του τραγουδια ..οπως και αλλων … δεν τους ανήκουν …αλλά μας ανηκουν … Δεν ειναι εμπορευμα να το βγαζουν στον πληστειριασμό(η μάλλον ειναι και εμπορευμα) Εμεις κραταμε αυτο που τραγουδησαμε και αγαπήσαμε ( κι ο Μικης ας πάει οπου θελει με οποιον Χριστοδουλο και με οποιον Μικρασιατιδη γουσταρει…ετερον εκατερον….)
1 Απριλίου, 2007 στις 12:37 μμ
Μικρασιάτης
EVPR νευράκια νευράκια βλέπω.
Αγωνιστή μας εσύ κατά της Χούντας.
Αντιστασιακέ της μυσταγωγίας του BBC.
Όταν εσύ άκουγες παθητικά το ξένο ραδιόφωνο,
άλλοι, του γυμνασίου παιδιά ακόμη,
έκαναν ενεργητική αντίσταση με εκπομπές πειρατικών σταθμών ΜΕΣΑ στην Ελλάδα εναντίον της Χούντας.
Οι συνένοχοι της Χούντας ήταν οι αριστεροί σαν τον Ανδρέα που ξεκοκάλιζαν με τις ξένες γκόμενες τις συνδρομές των ομογενών εναντίον της Χούντας.
Οι συνένοχοι της Χούντας ήταν αυτοί που συνεργάσθηκαν με την Χούντα και θησαύρισαν και μετά μας το παιζαν αντιστασιακοί.
Οι Πρετεντέρηδες των χαζοσήριαλ, οι Μαστοράκηδες των συνεντεύξεων του Πολυτεχνείου, οι Νταλάρες του «Νατανε το 21», οι μεγαλοαστοί επιχειρηματίες και εφοπλιστάδες, οι διαφημιστές της Χούντας που τοπαιζαν μετά αντιστασιακοί πατριώτες.
Αλλά και οι «αριστεροί» σαν του λόγου σου που λούφαξαν 7 χρόνια, που λούφαξαν και με το Πολυτεχνείο ενώ οι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ Χρυσανθος Λαζαρίδης του Δικτυου 21, Θεοδωράκης, Αλεξανδρος Παναγούλης, παλληκάρια του αντιτορπιλλικού ΒΕΛΟΣ έκαναν την πραγματική αντίσταση.
Σε τι μέγεθος μπουκάλι θέλεις να σου στείλω μήνυμα ποίημα με τις λίστες αυτών που συνεργάσθηκαν και κονόμησαν επι Χούντας και τώρα το παίζουν αντιστασιακοί;
1 Απριλίου, 2007 στις 12:43 μμ
Μικρασιάτης
EVPR,
είσαι η μειοψηφία του ενός.
Άσε τον Μίκη στους Ἐλληνες πατριώτες, εκεί ανήκει.
Το δήλωσε άλλωστε. Δεν πάει, εκεί ήταν πάντοτε.
1 Απριλίου, 2007 στις 1:02 μμ
annadelfos
Ε.. αφού το δήλωσε!!
1 Απριλίου, 2007 στις 1:11 μμ
Μικρασιάτης
Στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι. Για τον Μίκη είμαστε βέβαιοι για την αντιδικτατορική του δράση, για τον EVPR ακόμα αναρωτιόμαστε αν κράτησε αρχείο πόσες ώρες συνολικά άκουσε το BBC.
Χρειάζεται ένα ωρισμένο αριθμό για να κολλήσει τα ένσημα του αντιστασιακού!
🙂
Με την μεταπολίτευση έκαναν αίτηση για την αντιστασιακή σύνταξη 12000 φοιτητές που κλείστηκαν στο Πολυτεχνείο.
Κανείς δεν τους ρώτησε πόσο κόσμο χωράει το κτήριο!
1 Απριλίου, 2007 στις 1:18 μμ
annadelfos
Βλέπω οτι..σοβαρολογείς!
1 Απριλίου, 2007 στις 1:31 μμ
Μικρασιάτης
Γιατί τι νόμιζες ότι η Καλύβα είναι γαργαλιστικό Εσπρέσσο;
Είναι σοβαρό οίκημα ΜΜΕ γεμάτο αξιοπρέπεια.
Το μόνο που μας λείπει είναι το νέο αίμα.
Είσαι για μια μετάγγιση;
Ο βουρκόλακας έχει μείνει νηστικός για μέρες χωρίς θύματα και αν δεν τον ταίσουν παρθένο αίμα δεν τον βλέπω να τα βγάζει πέρα. 🙂
1 Απριλίου, 2007 στις 1:38 μμ
Βουρκόλακας
:-[ :-[
1 Απριλίου, 2007 στις 1:39 μμ
Βουρκόλακας
😦
1 Απριλίου, 2007 στις 1:46 μμ
Βουρκόλακας
Το παραπάνω δηλώνει ειμαι πολύ λυπημένος διοτι -ενώ υπάρχουν τοσοι και τοσοι αξιολογοι συνομιλητες -εδώ στην καλύβα – επειδή το βρωμερο Πραγμα που αυτοαποκαλειται Μικρασιατης (ή αλλου και Γκουσγκουνης » λερωνει κι αλλο ονομα ) ειναι θρασυτητατο μες την απολυτη βλακεια και ολοφανερο κιτσ -εθνο- θρησκοφασισμό του , πιανοντας στο βρωμοστομα του και καταπινοντας αμασητα , λεξεις και πραγματα που δεν καταλαβαινει ,σαν θλιβερός Γαργαντουας της αμορφωσιας ,ξιπασιας και ξετσιπωσιας
μας αναγκαζει να ασχολουμαστε με τις ποταπές μικρομαλακιες του …..ενώ θα μπορουσαμε -αν δεν λερωνε με τα μικροψυχα, σαν τον ιδιο, κακακια του αυτες τις σελίδες … να επικοινωνησουμε πραγματικά με οσους εχουνε μεσα τους πραγματική καρδια (και οχι σκ..τα)
1 Απριλίου, 2007 στις 7:35 μμ
omadeon
Πάντως ένας σχολιαστής του ιδίου θέματος στο δικό μου blog, έγραψε νομίζω κάποια πολύ σωστά πράματα:
http://omadeon.wordpress.com/2007/03/27/%ce%94%ce%b7%ce%bc%ce%b9%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%ba%cf%81%ce%b9%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b2%ce%b9%ce%b2%ce%bb%ce%af%ce%bf%cf%85-%c2%ab%ce%97-n%ce%b5%ce%ba/#comment-49
Πάνο, θέλω να μάθω τη μέθοδό σου για να αποφεύγω αυτά τα μακρουλά λινκς αλλά… κάτι απλό μου διαφεύγει όπως φαίνεται…
Από τα απλά την πατάμε εμείς οι… πολύπλοκοι πολυλογάδες 🙂
Παρακολουθώ τι λέτε, αλλά σπάνια συνεισφέρω λόγω φόρτου εργασίας.
Καλό βράδυ
Γιώργος
1 Απριλίου, 2007 στις 7:40 μμ
omadeon
To post του «Θανάση» ΠΡΙΝ από το δικό μου (στο λινκ) αξίζει να διαβάσετε…
Γ.Σ.
1 Απριλίου, 2007 στις 8:56 μμ
d d
προσωπικα εχω βαρεθει να διαβαζω τα ιδια σχολια για τον Μικη Θεοδωρακη. γεροντικη ανοια ο ενας, εγκεφαλικο ο αλλος. επρεπε να ειχε αποσυρθει απο το προσκηνιο ο ενας, επρεπε να ειχε πεθανει απο καιρο ο αλλος.
ειναι αυτος που ειναι. ή τον δεχεσαι ή οχι. αλλα απο πού κι ως πού οι κρινοντες τού δινουν συγχωροχαρτι;
1 Απριλίου, 2007 στις 11:57 μμ
omadeon
Κάποτε πρέπει να απελευθερωθούμε από τη λογική που «καταδικάζει», και να κάνουμε δημιιουργική κριτική, η οποία -ωστόσο- δεν χαρίζει κάστανα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ένας από τους καλύτερους φίλους του Μίκη είναι και ο Μίμης Ανδρουλάκης. Την άγνοια του Μίκη για το κρυφό σχολείο (για παράδειγμα) είμαι σίγουρος ότι «του την είπε» (φιλικά βέβαια)… χωρίς να προλάβει να του την πει ΠΡΙΝ τα πει ο ίδιος! χεχε
Γ.Σ.
2 Απριλίου, 2007 στις 11:17 πμ
vangelakas
Φοβερά τού Ροΐδη, ναί… Σέ ένα προηγούμενο ποστάκι σου (Τό 90% αντιτίθενται στό βιβλίο, νομίζω), Πάνο, είχα σταθεί σέ κάτι πού είχε αναφέρει, ότι οι πολλοί έχουν άδικο. Θά τό χρησιμοποιήσω σέ 19-20 ημέρες σέ κάνα ποστάκι μου.
2 Απριλίου, 2007 στις 12:47 μμ
j95
Grageis <a href=»http://makrynari…» >titlos<a>
2 Απριλίου, 2007 στις 12:59 μμ
Μικρασιάτης
Βουρκόλακα πάλι ασχολείσαι μαζί μου και χάνεις την ψυχραιμία σου; 😉
Σε παρακαλώ μην τρέμεις, ΜΗ, σε θέλω ακίνητο, πρίγκηπα του σκότους.
Αν αρχίζεις και κλαίς θα σε λυπηθώ και θα σε παρατήσω στην μιζέρια σου.
Σου αρέσει το σκόρδο. Θα σου πάρω μια πλεξούδα να τρως να φύγει η λυματολάσπη απ’ το στόμα σου. 😛
2 Απριλίου, 2007 στις 1:15 μμ
Πάνος
Γιώργο,
υπάρχει κάτι πιο απλό (στο γράφω για 4η φορά!)
Καθώς γράφεις το ποστ (ή κάνοντας έντιτιν σε παλιό) δεξιά στην οθόνη σου υπάρχει ένα κουτάκι που γράφει επάνω post slag. To ανοίγεις, γράφεις εκεί τη λέξη που θέλεις να φαίνεται (με λατινικά) και …αυτό ήταν όλο!
Το λινκ για το σιντιρόμ το έστειλε ένας φίλος σε κάποιο από τα τελευταία ποστ – ψάξτο και θα το βρεις, αν σε ενδιαφέρει.
*
Και μην αρχίζετε πάλι τις …θωπείες με το μικρασιάτη, πληζ! Μεγάλη Εβδομάδα έχουμε! (ισχύει και για το βουρκόλακα…)
2 Απριλίου, 2007 στις 1:40 μμ
omadeon
testing:
πριγκηψ του σκότους
2 Απριλίου, 2007 στις 1:42 μμ
omadeon
αχααα δέχεται όλες τις εντολές HTML. Π.χ.
BOLD letters
italics
BIG LETTERS
SMALL LETTERS
2 Απριλίου, 2007 στις 1:44 μμ
Satanas - Χαρος ΕΠΕ
Μιλησε κανεις;;;;; 😈
2 Απριλίου, 2007 στις 1:46 μμ
omadeon
Hello
2 Απριλίου, 2007 στις 1:47 μμ
Μικρασιάτης
Πάνο,
μην ανησυχείς για τον Μικρασιάτη,
έχει εξορκίσει αρκετους βουρκόλακες μέχρι τώρα.
Αρκεί να μην βρίζουν, βγάζουν αφρούς απο το στόμα, γυρνάνε τα κεφάλια τους πάνω απο 180 μοίρες, και αφοδεύουν στην καλύβα γιατί το καθάρισμα με την κάνουλα και το βούρτσισμα θα τους πονέσει σκληρά, άσε πια το κεφαλοκλείδωμα για να γυρίσει το στραβό κεφάλι στην σωστή θέση. 😉
2 Απριλίου, 2007 στις 1:48 μμ
omadeon
Hello μέγεθος=6
2 Απριλίου, 2007 στις 1:53 μμ
omadeon
ΕΙΚΟΝΑ
2 Απριλίου, 2007 στις 1:57 μμ
j95
1) den yposthrizei ola-ola ta tags (kyriws gia logous security). Basika exeis blockquote, i, em, b, a, strong k pi8anon 2-3 akoma.
2) m fainetai oti apo ton en8ousiasmo [alla kai apo thn olh eikona dialyshs p parathreitai sta post ths Kalybas :)] jexases oti edw den einai sandbox.
2 Απριλίου, 2007 στις 1:57 μμ
Satanas - Χαρος ΕΠΕ
Hello omadeon, I wish you were more sympathetic to our causes, but we are afraid that you belong in paradise…But anyway thank you for your calling of our name…even it was accidental…Ιt was necessary for our appearance here at this holy time…
Satanas
Μπρε καθαρματακ’ μπραβου, μπραβ’ (ξερ’σ ισυ)!!Θα ντα κιρδισ’ς ιπαξιους τα κιρατ’ τ’ δαιμονου.
Χαρος
2 Απριλίου, 2007 στις 2:02 μμ
omadeon
Ο Σύλλογος Βουρκολάκκων σας παρακαλεί να συγχωρήσετε τα ταπεινά πειράματά του. Εικόνες και άλλα μεγέθη κειμένων δεν δέχεται η wordpress. Οποιοι φτιάχνουν εικόνες σκάβουν το λάκκο τους, το λάκκο των βουρκολάκκων…
This is a header in a div section
This is a paragraph in a div section
See reference
2 Απριλίου, 2007 στις 2:11 μμ
Μικρασιάτης
Αποκάλυψη!
Ο Σατανάς έιναι ο βλάχος της Διαμαντοπούλου.
Έμαθε να μιλά την Αγγλική σαν πρώτη γλώσσα.
Λίγο κουμπούρας βέβαια, μετά απο τόσα χρόνια υποχρεωτικής αγγλικής εκπαίδευσης δεν έμαθε πως γράφεται το «αν και».
2 Απριλίου, 2007 στις 2:16 μμ
omadeon
Specially dedicated to our friend Carlos… SATANA:
So, you think you can tell
heaven from hell
blue skies from pain
can you tell a green field
from a cold steel rail?
a smile from a veil?
do you think you can tell?… (Pink Floyd)
Βουρκωμένες μανάδες βουρκολάκκων
Λήμματα εγκυκλοπαιδικά βούρκου μες’ στο λάκκο…
(under a Peace Treaty between Heaven and Hell)
2 Απριλίου, 2007 στις 2:26 μμ
Satanas - Χαρος ΕΠΕ
Φιλτατη μικροεπιρροη ημων, τριχας ου γραφεις εναντιον του υμετερου εργοδοτου, ινα μη επανεξετασωμεν αρνητικως την εις δαιμονα προαγωγην σου again… Ο αγαπητος Χαρος realy τυγχανει ολιγον βλαχαδερον, αποτελει ομως τον κυριοτερον προμηθευτην της εταιρειας, so, απεφανθημεν τον συνεταιρισμον μετ’ αυτου…
Satanas
2 Απριλίου, 2007 στις 2:34 μμ
omadeon
Carlos Σατάνα, we’re talking about Little Asian Cinderella and the hut of the seven Upper Lefty Sobbing Ditch Dwarfs («Sobbing ditch dwarf» = «νάνος βουρκωμένου λάκκου», «Cinderella»=Χιονάτη, «hut»=καλύβα).
τέλος… (ΠΟΛΥ φρη-φρη-μετάφραση):
«Upper Lefty» = Πάνος Ζέρβας
2 Απριλίου, 2007 στις 3:00 μμ
Μικρασιάτης
The Dwarfs are underrated, Carlos is overrated, omadeon’s creativity and his command of English is rated mediocre.
Βγήκε ο χάρος βγήκε απ’ το καυκί του
ρούχα δεν άλλαξε βρωμά κι η κεφαλή του.
2 Απριλίου, 2007 στις 4:13 μμ
omadeon
ΙΣΧΥΣ ΜΟΥ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ -μικροπρεπής Ασιάτης.
Εμένα βρε, βρήκες να πεις ότι η γνώση μου της αγγλικής είναι «μηντιόκρ»?
Από ποιό… Αμερικάνικο καταγώγιο κρυπτοφασιστών ξεπήδησες?
Αντε διάβασε την απαγγελία μου του ποιήματος του Ελύτη να μάθεις καμμιά σωστή ΜΗ-αμερικάνικη… αγγλική προφορά. Ενυγουαίη…
Βαρυσήμαντες εξελίξεις στο βλογ μου, όπου αναγκάζομαι να υπερασπίζομαι τα… αυτονόητα (καλά του Ελύτη) απέναντι στον… μειοδότη του Α.Γ.¨
Κάντε κλικ εδώ
2 Απριλίου, 2007 στις 4:18 μμ
omadeon
εννούσα «άκουσε», όχι «διάβασε», ΕΔΩ.
2 Απριλίου, 2007 στις 7:54 μμ
Μικρασιάτης
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΦΟΥΣΚΩΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΦΟΥΣΚΩΜΕΝΗΣ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ
Έχουν έτσι καλύτερες πιθανότητες να πλησιάσουν τον Θεό 🙂
Η ανηψιά μου που είναι 5 χρονών έχει καλύτερη προφορά απο την δική σου ,αυτό δεν σημαίνει ότι ξέρει και να γράφει.
Αυτή η ανατολίτικη προφορά σου του -s- «προδίδει» ότι δεν γεννήθηκες σε πύργο της Σκωτίας. Μου θυμίζεις μια Ινδή φίλη μου που έπρεπε να κρατώ το πρόσωπο μου σε κάποια απόσταση για να μην «βραχώ» με το ginger απο το πιλάφι της. 🙂
2 Απριλίου, 2007 στις 8:14 μμ
omadeon
Μικρασιάτη, σιγά! Ασε τα κουλά τα ψέματα με τον «τρόπο που προφέρω» το «s» και κανόνισε να τα πούμε από κοντά γιατί με βλέπω να σε αποκαλώ…. Μικρασιάτικη Φοβιτσιάρικη Κότα, από τώρα και στο εξής.
Ορίστε κι άλλο υλικό από την (υποτιθέμενη) «αλαζονεία μου»:
Ενώνοντας τα νήματα -Οδυσσέας Ελύτης, Ronald Laing, George Spencer-Brown
Εγώ δηλώνω… ελυτιστής (ΚΑΙ ελιτιστής) μέχρι το κόκκαλο, και (ως εκ τούτου) εκ φύσεως… ΚΑΙ ταπεινός ΚΑΙ αλαζόνας μαζί. 🙂
Γ.Σ.
Υ.Γ. Ουδέποτε είπα ότι γεννήθηκα σε πύργο. Απλώς ΔΕΝ ΖΩ σε «γυάλινο πύργο» (από κρυμμένες ταυτότητες στο ιντερνετ)
2 Απριλίου, 2007 στις 8:15 μμ
omadeon
sorry, το link είναι:
LINK to Οδυσσέας Ελύτης, Ronald Laing, George Spencer-Brown
2 Απριλίου, 2007 στις 9:24 μμ
Ο θειος Ισιδωρος
Γιωργο,
βλεπω οτι αρχισες παλι και ρολαρεις.
Θελω να συγκεντρωθεις σε αυστηρως επιστημονικα και καλιτεχνικα καθηκοντα και ν΄αφησεις τον Προσφυγα. Λιγα λογια και καλα!
Θελω να συνεργαστουμε σε ζητηματα αλγεβρας, ελπιζω αυτη τη φορα να μην με αναγκασεις να μαζευω υπογραφες για να σε φερω πισω.
Ο θειος σου Ισιδωρος.
4 Απριλίου, 2007 στις 4:07 μμ
rockerblogger
Δεν είχα δώσει ιδιαίτερη σημασία μέχρι τώρα στην πάγια θέση σου να μη σχολιάζεις τις πολιτικές δηλώσεις του Μίκη, αποδίδοντας την στο ΑΚΚ (Αγύριστο Καλαματιανό Κεφάλι:) σου!
Δεν ξέρω γιατί από όλα τα τελευταία κείμενα σου στάθηκα σε αυτή τη φράση τώρα. (η αλήθεια είναι ότι στάθηκα αρκετά και στην Ελιζαμπέτα:)
Αποφάσισα λοιπόν να μην την αφήσω να περάσει έτσι αυτή τη φορά. Θεωρείς δηλαδή ότι ο Μίκης είναι ΥΠΕΡΑΝΩ ΚΡΙΤΙΚΗΣ και δικαιούται να λέει ό,τι θέλει (πράγμα που δικαιούται φυσικά) αλλά χωρίς να υποστεί την κριτική;;;
4 Απριλίου, 2007 στις 5:24 μμ
omadeon
Δεν γνωρίζω ακριβώς τι κάνουν οι υπόλοιποι, πάντως εγώ την κριτική μου στο Μίκη την έκανα επανειλλημένα, χωρίς περιττούς (και συχνά άδικους) απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς. Μία απλή περιήγηση στο blog μου (με κλικ στο όνομά μου) δείχνει εύκολα… του λόγου το αληθές.
Χαιρετώ με ιδιαίτερη εγκαρδιότητα το θείο Ισίδωρο, και αποδέχομαι τις σεμνές παραινέσεις του 🙂
Σε επόμενη φάση (στο δικό μου blog) θα ασχοληθώ με εκτενείς κριτικές του Αρδην και όλων εκείνων που… έθαψαν βαθιά τον συγγραφέα ενός βιβλίου που… έθαψε βαθιά το Μίκη. Αποτελεί είδος… νεκροφιλίας η προτεραιότητα του θαψίματος έναντι της υγιούς κριτικής. Εγώ δεν ενδίδω στον πειρασμό αυτό, θείε. 😉
Γ.Σ.
4 Απριλίου, 2007 στις 6:32 μμ
Πάνος
rockerbloger,
καλώς μας όρισες, ξάδερφε!
Καιρός ήταν!
Τα καλορίζικα για το καφέ-ροκ, θα στα πω επιτόπου! 🙂
*
Περί του Μίκη: ουδόλως συμφωνώ (ή δικαιολογογώ) αυτά που λέει. Καθόλου δεν κακίζω τους άλλους, που του την πέφτουν – και πολύ καλά κάνουν! Πολύ απλά, μου είναι πολύ δύσκολο (έως αδύνατο) να γράψω εγώ προσωπικά ένα απαξιωτικό σχόλιο για τον Μίκη – ακόμα κι αν διαφωνώ ΡΙΖΙΚΑ μαζί του. Προτιμώ να τον αγνοώ – όσο γίνεται. Αδυναμία; Το δέχομαι. Το αυτό, εν μέρει, ισχύει και για τον Σαββόπουλο. Μου είναι αδιανόητο να πετροβολήσω έναν αητό, την ώρα που περπατά (αδέξια) στο χώμα. Ελπίζω να με εννοείς…
4 Απριλίου, 2007 στις 7:43 μμ
Alcibiades (!??)
Μηπως στα νιατα μας βλεπαμε σαν αητους τις …παπιες ρε συ; Παντως του Μικη το προβλημα κραταει πολλαααα χρονια τωρα…
4 Απριλίου, 2007 στις 7:49 μμ
Πάνος
«σαν τον αητό φτερούγιζε στη στράτα
τον καμαρώνει η γειτονιά στα παραθύρια…»
4 Απριλίου, 2007 στις 8:00 μμ
Alcibiades (!??)
…Σαν λεει ΣΑΝ !
Μηπως η γειτονια δεν φοραγε τα γυαλια της; Καλα σ’αφηνω ησυχο…
4 Απριλίου, 2007 στις 9:08 μμ
Πάνος
Αλκιβιάδη,
σχήμα λόγου, βρε αδερφέ!
4 Απριλίου, 2007 στις 9:16 μμ
Alcibiades (!??)
…Καλη ανασταση (οποιου επιθυμεις)…
4 Απριλίου, 2007 στις 9:18 μμ
Πάνος
Είσαι λίγο γκρινιάρης σήμερα ή μου φαίνεται; 🙂
4 Απριλίου, 2007 στις 9:21 μμ
Alcibiades (!??)
Πολυ…
4 Απριλίου, 2007 στις 9:28 μμ
Alcibiades (!??)
Θυμασαι τον τιτλο ενος ας πουμε αυτοβιογραφικου πονηματος του Μικη που αν δεν κανω λαθος ειχε παρει και βραβειο της ακαδημιας; (Φαινεται εχω κι εγω αιζενχαουερ-δε μουρχεται με τιποτα). Το ειχα βρει ανατριχιαστικο…και ενδεικτικο.
4 Απριλίου, 2007 στις 9:44 μμ
rockerblogger
Πάνο, εντάξει, δεκτή η στάση σου – που απορρέει από ένα προσωπικό ήθος απολύτως σεβαστό.
Θα τηρούσα την ίδια στάση αν επρόκειτο για τον οποιονδήποτε καλλιτέχνη που βρίσκεται στη δύση της καρριέρας του. Θα τον αντιμετώπιζα κι εγώ με συγκατάβαση και κατανόηση.
Ο Μίκης όμως έχει τη δύναμη να διαμορφώνει συνειδήσεις και να καθοδηγεί την κοινή γνώμη. Το γνωρίζει. Επέλεξε να μην αποσυρθεί αθόρυβα και σεμνά, ώστε να κερδίσει την αιώνια δόξα και να προστατέψει την υστεροφημία του.
Επέλεξε συνειδητά να συνεχίσει να παρεμβαίνει ΠΟΛΙΤΙΚΑ. Και μάλιστα κατά τρόπο αντιφατικό – για να μη χρησιμοποιήσω βαρύτερη έκφραση – ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες.
Όταν ο απλός πολίτης, ο καθημερινός άνθρωπος, πληρώνει τις επιλογές του, θεωρώ αυτονόητο ότι άνθρωποι του βεληνεκούς του Μίκη θα πρέπει να αναλαμβάνουν και εκείνοι το τίμημα των επιλογών τους – που στην περίπτωση του Μίκη είναι η αποδοχή της δημόσιας κριτικής από όσους διαφωνούν μαζί του.
Κανείς στο απυρόβλητο. Ασυλία σε κανένα. Βασική δημοκρατική αρχή.
Παω να δω μπάλα τώρα 🙂 Το πιο δημοκρατικό άθλημα!
4 Απριλίου, 2007 στις 9:46 μμ
Αιζενχαουερ
…. Τωρα ,εγώ που τα θυμαμαι πολύ καλά ολα ,το μόνο που θυμαμαι απο τον Μικη (εννοω απο το ’74 τουλαχιστον ειναι να αλλαζει διαρκώς κομματα και πολιτικές θεσεις και να απαιτει με τον ιδιο απολυτο τροπο που ειχε στηνν προηγουμενη πολιτική του θεση να σεβαστουν ολοι απολυτως (και σκασμός…) την νεα του θεση. Και ολοι να εχουν το ιδιο επιχειρημα .. Ε τα συγχωρουμε Ο Μικης ειναι μεγαλος κ.λ.π κ.λ.π. Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο… Και ποσο μεγαλος μπορεί ναναι καποιος ωστε να του συγχωρουνται ολα. … (Π.Χ του Χταζιδακη που του την ειχε διαρκώς στημένη η Αυριανή; θυμαστε; Εκει δεν είχαμε εναν μεγαλο με πολύ μεγαλη αξιοπρεπεια επίσης;
4 Απριλίου, 2007 στις 9:53 μμ
Πάνος
Αλκιβιάδη,
οι «δρόμοι του αρχάγγελου» μήπως;
*
ροκερμπλόγκερ,
σύμφωνοι! Αλλά υπάρχει ΜΙΑ εξαίρεση (και μισή ο …Σαββόπουλος) που επιβεβαιώνει τον κανόνα. 🙂
(μόνο για μένα μιλάω!)
*
στρατηγέ Άϊκ,
(στίχος από το ανέκδοτο τραγούδι «κατηγορούμενος», σε μουσική του Ηλία – που τα λέγατε τις προάλλες. Γραμμένο περί τα 1983)
4 Απριλίου, 2007 στις 10:30 μμ
Βουρκόλακας
μόνο ο θεός και τα μικρά παιδιά καταδικάζουν!
Ο Διαβολος;
4 Απριλίου, 2007 στις 10:34 μμ
Satanas-Χάρος ΕΠΕ
👿 NAI????
4 Απριλίου, 2007 στις 10:41 μμ
Satanas-Χάρος ΕΠΕ
Μην βαρυνεσθε αγαπητε Βουρκολαξ, η κατασκευη της σουϊτ…χυτρας του κου Θεοδωρακη, προχωρει λιαν ικανοποιητικως…Χαιρομεθα ιδιαιτερως που θα τον φιλοξενησωμεν, ειδικα αφου ο Μανος, μας την εσκασεν και κατεληξεν εις τον παραδεισον…
Satanas 😈
4 Απριλίου, 2007 στις 11:30 μμ
Βουρκόλακας
👿
Satana ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΥΤΉ ,ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΘΕΣΩ ΤΟ ΕΞΉς ΕΡΩΤΗΜΑ(ΧΩΡΊς ΝΑ ΞΕΥΡΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΣΤ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗς)
τί ειναι το κακό; Δηλαδή ,πώς θα το οριζες;( ως ειδήμονα σε ρωταω βρε παιδακι μου)
Και επίσης ρωταω και οσους/ες φιλες θελουν
Τί εστι κακό; (ε το καλό το ξερουμε -η αγαπη κ.λ.π.)
5 Απριλίου, 2007 στις 12:11 πμ
PR of Satanas-Χάρος ΕΠΕ
Ο Σατανας μου ανεθεσε να σας διαβιβασω…Το «Κακο»; XXμμ… θα μπορουσε να περιγραφει-οσον αφορα τις ανθρωπινες σχεσεις τουλαχιστον-σαν η επιθυμια και επιθετικη προσπαθεια για την καταστροφη του ΑΛΛΟΥ (η των αλλων), χωρις να εχει υπαρχει συνειδητη προκληση απο τον αλλο… και ακομη περισσοτερο η απολαυση απο την καταστροφη… Εμεις εδω αυτους παντα τους στελνουμε στα καζανια…Επισης ειναι η αδιαφορια για την καταστροφη του αλλου, το «αδρανες κακο»…
Oλα τα αλλα, (νομικες παραβασεις, σεξουαλικες παραβασεις, «ηθικες» παραβασεις, εξεγερση, «αμαρτια» δεν ειναι παρα ορισμοι της εκαστοτε κρατουσας αποψης που βαφτιζει «κακο» την αμφισβητηση της)…
Το παραπανω, μπορει επισης να επεκταθει και σε σχεση με τη φυση. Πχ., Η διαρκης οικολογικη επιβαρυνση του πλανητη, απο τη στιγμη που το προβλημα εχει γινει γνωστο, ακομη και η αδιαφορια γιαυτο, ειναι το συγχρονο «κακο»…
5 Απριλίου, 2007 στις 12:31 πμ
Βουρκόλακας
“Κακο”σαν η επιθυμια και επιθετικη προσπαθεια για την καταστροφη του ΑΛΛΟΥ (η των αλλων), ….χωρις να εχει υπαρχει συνειδητη προκληση απο τον αλλο…και ακομη περισσοτερο η απολαυση απο την καταστροφη…
Agaphtotate Το τελευταιο »η απολαυση απο την καταστροφη» μου θυμίζει τον μεγαλο μαρκησιο….
ομως ,θα μου επιτρεψατε να είπω πώς το προβλημα παραμένει.:
Λετε» χωρις να εχει υπαρχει συνειδητη προκληση απο τον αλλο…» μα ετσι δεν θα ειναι πραγματι »αλλος» -εκτος αν εννοειται τον καλό αλλο δηλαδή τον αποστειρωμένο αλλο, τον ευγενή αγριο που φανταζοταν πολλοι, στον καιρό του Ντιντερό και του Ρουσσό…
– Και ετσι κι αλλιως ο καθε (πραγματικός) αλλος δεν συνιστα μιαν (εστω και ) ασυνειδητην προκλησιν; …
Μπορουμε να συνυπάρξωμεν μαζί του στο βαθμό που υπάρχει αποστασις … Ομως τι γινεται με τον συνωστισμόν (οχι μόνο ειις παραλιαν Σμυρνης αλλά απανταχου στον πλανητη….)
– Εξαλλου , ας θυμηθουμε τον σοφοτατον εκείνο γυαλακια που είπε » Οι αλλοι ειναι η κολασις μου»
– Συνεπώς ,ο αλλος συνιστα ετσι κιαλλιως μιαν συνειδητην η ασυνειδητον προκλησιν (αλλα και προσκλησιν , οποτε που ειναι το κακον ; Εαν απαντησωμεν σε αυτήν -ουτως ή αλλως είμεθα σε αμυνα- παντα κατι θα είχε κανει προηγουμένως….
( π.χ Ο Χιτλερ επιτεθη εις τσεχοσλοβακιαν αλλά κι αυτοι προηγουμένως δεν καταπίζαν τους Σουδητας ;
Και ναι μεν σφαγή Τριπολιτσας … αλλά και οι αλλοι .οι σαρικοφοροι δεν εκαναν τοσας σφαγάς προηγουμένως;
Και ουτω καθεξής…
Πάντως αγαπητε ,πρεπει να γνωριζετε οτι απολαμαβνω πραγματι τον διαλογον μεταξυ συναδελφων , καπνιζοντων πουρα εις την κολασιν , ενω τα καζανια βραζουν ,οιμωγαι ακουγονται και απο΄οπες στο πεθαενα ρεει λυωμένο θειαφι και λάβα ..
-Αναμένω εναγωνίως την οποιαν συνεχεια (ή την α-συνέχεια)
5 Απριλίου, 2007 στις 12:58 πμ
PR of Satanas-Χάρος ΕΠΕ
…Χμμ, ναι, η εκφραση «συνειδητη προκληση» ισως ειναι λιγο ατυχης…και η εκφραση «αθωος αλλος» θα ηταν υπερβολικη…Θα ελεγα οτι οταν ο αλλος μπορει να οριστει σαν μερικα αθωος, δηλ. κυριως «αθωος», σε σχεση με τον «πρωτο», τοτε η οποια προσπαθεια καταστροφης του ειναι αδικαιολογητη και αρα «κακο». Φυσικα το «θυμα» μπορει να ειναι με τη σειρα του «κακο», προς μυριες οσες κατευθυνσεις μα οσο δεν θιγει τον πρωτο και ακομη την ηθικη θεωρηση του πρωτου, τοτε καθε προσπαθεια καταστροφης του απο τον συγκεκριμενο πρωτο ειναι «κακο»…
Φυσικα αυτο το εστω «μερικα αθωος» μενει να οριστει μια και πολλες προφανεις περιγραφες του δεν ισχυουν…
Για παραδειγμα η καταπνιξη στο αιμα μιας εν πολλοις δικαιολογημενης επαναστατικης κινησης απο μια καταπιεζουσα αρχουσα ταξη συνιστα «κακο»;