Τελευταια σχολια
Theo στη Λάμπρος | |
Αφώτιστος Φιλέλλην στη Καλό 2024! | |
Αναγνώστης Αθηναίος στη Καλό 2024! | |
Πάνος στη Καλό 2024! | |
Πάνος στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Αφώτιστος Φιλέλλην στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Ηλίας στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Theo στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Theo στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
lycabettus στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Πάνος στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Νικόλαος Τσιμπίδης στη Θοδωρής Τσιμπίδης: στις ελληνι… | |
Πάνος στη Σημειώσεις: Διαδικτυακή παρουσ… | |
Θανάσημος στη Σημειώσεις: Διαδικτυακή παρουσ… | |
ο Θειος στη Σημειώσεις: Διαδικτυακή παρουσ… |
Προσφατη παραγωγη
- Καλό 2024!
- Σκέψεις για το Νησί της Καλυψώς
- Το νησί της Καλυψώς – Έκθεση γλυπτικής
- Το νησί της Καλυψώς
- Σημειώσεις: Διαδικτυακή παρουσίαση
- Σφηνάκια
- 4 λεπτά για τις «Σημειώσεις για τον Εμφύλιο»
- Σημειώσεις για τον Εμφύλιο, Τόμος Α
- 25 «μουσικές» αναρτήσεις στο Academia.edu
- Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις μου στο Academia.edu
- Academia.edu
- ΚΑΖΑΜΙΑΣ 2021
- Ρεμπέτικο και αυτοκτονία
- Στιχηρά Ιδιόμελα
- Οι τελευταίες αστακομακαρονάδες (2006-2009)
Τα πλεον δημοφιλη
- Όταν λέμε τζιτζιφιόγκος, τι ακριβώς εννοούμε;
- Τρία τραγούδια με το Χάρο
- Μόλις 36 χρόνια ήταν η μέση διάρκεια ζωής στην Ελλάδα τον 19ο αιώνα
- 65 Χρόνια (1944-2009) από την Ομαδική Σφαγή στον Μελιγαλά
- Δημόσια ιστορία, μνήμη και «στιγμές»: Συζήτηση με τον Χ. Φλάισερ
- ...τα μεν πάτρια ήθη απηρνήθημεν, του δε διανοητικού βίου των εθνών της Δύσεως δεν μετέχομεν εισέτι
- Οι γυναίκες του ΔΣΕ: φωτογραφική προπαγάνδα φίλων και αντιπάλων
- Η Μ. Βρετανία και τα ελληνικά Τάγματα Ασφαλείας
- Η πρώτη νεοελληνική πολιτική δολοφονία
- Το ΚΚΕ κυκλοφορεί προκηρύξεις εναντίον της ταινίας «ψυχή βαθιά»!
Kατηγορίες
Αρχείο
Καλύβα International
Προστεθείτε στους 528 εγγεγραμμένους.
Blog Stats
- 9.585.252 hits
4 Σχόλια
Comments feed for this article
24 Απριλίου, 2008 στις 8:57 πμ
Διαγόρας ο Μήλιος
Ευχαριστώ για την αναφορά, Πάνο. Το πολύ εντυπωσιακό στην όλη υπόθεση είναι ότι, (και προεξοφλώ για όσους δεν με γωρίζουν ότι είμαι ένας από τους λιγότερο δεισιδαίμονες ανθρώπους που περπάτησαν ποτέ στη γη,) χθες το βράδυ σκεφτόμουν πως έπρεπε κάτι να κάνω για να διαβαστεί αυτό το άρθρο από Θεσσαλονικείς, και σκέφτηκα εσένα, και είπα να σου στείλω ένα email για να θέσω υπόψιν σου το άρθρο, και καθώς το σκεφτόμουν αυτό εμφανίστηκε το σχόλιο με το ping-back σου! Απίστευτα πράγματα!
24 Απριλίου, 2008 στις 10:03 πμ
Πάνος
Διαγόρα,
παρακαλώ. Η μοναδική περίπτωση να μη λινκάρω αυτό το ποστ θα ήταν να μη το δώ! 🙂
Όσο για τα «απίστευτα πράγματα» – λες να έβαλε το χέρι του ο Αγιος Δημήτριος; 😉
25 Απριλίου, 2008 στις 10:03 πμ
Διαγόρας ο Μήλιος
Αν από την ηθική των παπάδων μπορούμε να εξάγουμε συμπεράσματα για την ηθική των αγίων, τότε ίσως να έβαλε το χέρι του κάποιος άγιος που έχει να επωφεληθεί από την υποβάθμιση του Δημητράκη. Ποιός ξέρει, ίσως ο άγιος Νέστορας. 😉
25 Απριλίου, 2008 στις 10:26 πμ
Πάνος
Όχι, Διαγόρα, δεν υπάρχει αναλογία αγίων / παπάδων.
Για την ακρίβεια, υπάρχει …μερικώς: Αν,πχ, χρησιμοποιήσουμε για τη σύγκριση τον Άγιο Κωνσταντίνο (είχε δολοφονήσει όλο του του σόι – και τη γυναίκα του ΚΑΙ το γιό του!) ή τους Ιουστινανό και Θεοδώρα ή τον πατριάρχη Κύριλλο Αλεξανδρείας ή άλλους φοβερούς και τρομερούς τύπους, που …αγίασαν. Ο Δημήτριος της Θεσσαλονίκης είναι μια ευγενική/τραγική φυσιογνωμία – κάτι σαν τους «πιστούς» κομμουνιστές του 1946-9 που δεν υπέγραφαν δήλωση και πήγαιναν στο εκτελεστικό απόσπασμα.