Παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα μιας έρευνας για τα μπλογκ που έκανε το αυτοχαρακτηριζόμενο ως «Ανεξάρτητο Σοσιαλιστικό Περιοδικό» Monthly Review, με επεξεργασία των στοιχείων από τη VPRC.
Κομπλέ τα στοιχεία θα τα βρείτε εδώ: http://www.monthlyreview.gr/antilogos/greek/periodiko/arxeio/article_fullstory_html?obj_path=docrep/docs/arthra/MR47_erevna_FS/gr/html/index&page=1&step=1
Εγώ θα επιλέξω γι’ αυτό το ποστ όσα που μου φάνηκαν περισσότερο ενδιαφέροντα.
*
- 74% άντρες μπλόγκερ και 26% γυναίκες.
- 68% με ανώτερη μόρφωση.
- 8% δηλώνουν ικανοποιημένοι από την ενημέρωση που παρέχεται από τα ΜΜΕ σήμερα στη χώρα μας.
- 14% είναι ικανοποιημένοι από τον τρόπο που λειτουργεί η δημοκρατία στη χώρα μας.
- 76% ενδιαφέρονται αρκετά ή πολύ για την πολιτική.
- Ποιο κοντά στις δικές τους ιδέες και απόψεις: κανένα κόμμα 32%, ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ 24%, ΠΑΣΟΚ 9%, ΝΔ 7%, Οικολόγοι Πράσινοι 6%, ΚΚΕ 5%, ΛΑΟΣ 2%, Άλλο 6% (εννοούν τη ΦΙΣ…), ΔΞ/ΔΑ 9%.
- 11% κάνουν μπλόγκιν περισσότερο από 3 χρόνια.
- Οι μισοί συναντιούνται με άλλους μπλόγκερ εκτός διαδικτύου
- 93% ΔΕΝ έχουν κερδίσει χρήματα από το μπλόγκ τους, 4% έχουν και 3% ΔΓ/ΔΑ!
- Σημαντικό: Πόσο συμφωνείτε με την άποψη: τα σχόλια (post) που ανεβαίνουν στα μπλογκ πρέπει να είναι ανώνυμα, γιατί με αυτό το τρόπο διασφαλίζεται η ελευθερία της έκφρασης. Έχουμε και λέμε: Συμφωνούν (απόλυτα ή μάλλον) 28%, ούτε/ούτε λέει το 35%, διαφωνούν απόλυτα ή μάλλον το 35%!
- 32% γράφουν με το όνομά τους, 52% χρησιμοποιούν ψευδώνυμο και 16% το έχουν δίπορτο.
- 84% πιστεύουν ότι το μπλογκ είναι (ή μερικές φορές είναι) μια μορφή δημοσιογραφίας.
- Πάνω από τους μισούς θεωρούν ότι τα μπλογκ θα παίξουν σημαντικό ρόλο στο μέλλον ή ότι θα είναι το κύριο μέσο αντικειμενικής ενημέρωσης.
- Ενδιαφέρον έχει ποιες εφημερίδες προτιμούν να διαβάζουν οι μπλόγκερ και ποια κανάλια βλέπουν – αλλά αυτά να πάτε να τα διαβάσετε στο σύνδεσμο!
41 Σχόλια
Comments feed for this article
17 Νοεμβρίου, 2008 στις 10:28 μμ
Πάνος
Λοιπόν, ο μέσος μπλόγκερ είναι άντρας, μορφωμένος, πιστεύει στην πολιτική αποτελεσματικότητα του μπλόγκιν, γράφει με ψευδώνυμο, νομίζει ότι κάνει δημοσιογραφία και ψηφίζει …ΣΥΡΙΖΑ.
Πρόκειται δηλαδή για εντελώς κουκουρούκου τύπο… 🙂
17 Νοεμβρίου, 2008 στις 10:31 μμ
Πάνος
Παρόλο που έγινε τον Αύγουστο που μας πέρασε, η έρευνα έχει ήδη ξεπεραστεί: έκτοτε ενέσκυψαν στη μπλογκόσφαιρα διδάσκαλοι χαρτοκοπτικής, υποτιτλιστές, βατοπεδινοί ακτιβιστές και πολλοί άλλοι απίστευτοι (για το μπλόγκιν) τύποι.
(διακόπτω λόγω ανωτέρας βίας, θα επανέλθω…)
18 Νοεμβρίου, 2008 στις 4:47 μμ
αλέξανδρος ανδρουλάκης
Δεν απαντά η έρευνα σε καίρια ερωτήματα. πχ.
* Πόσοι απο τους άντρες είναι καραφλοί;
* Πόσοι έχουν μουστακι, μούσι κλπ.
* Τι ποσοστό των γυναικών είναι ξανθιές , καστανές, μελαχρινές.
* Αυτοι οι 68 την ανώτερη μόρφωση που τη βρήκαν;
* Πόσοι είναι γαύροι, βάζελοι, χανούμισσες, Εργοτέλης, κλπ;
Τέτοια και άλλα παρόμοια πολύ θα ήθελα να ξέρω για πω πως είναι εμπεριστατωμένη και πλήρης η έρευνα.
Με τσ΄υγείες μας!
18 Νοεμβρίου, 2008 στις 6:29 μμ
J.McManus
[..]Λοιπόν, ο μέσος μπλόγκερ είναι άντρας[..]
Οι άντρες το ξέρουνε;
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
18 Νοεμβρίου, 2008 στις 7:20 μμ
Πάνος
Μακ,
δεν είναι η μοναδική παράλειψη της έρευνας… δες τι πράμα λείπει, στο σχόλιο του Αλέξανδρου Ανδρουλάκη, πάνω από σένα… 😉
18 Νοεμβρίου, 2008 στις 9:27 μμ
vloutis
Καλά. Εγώ θα πω ότι θα πρέπει να έχεις τη μαγκιά να βάζεις την υπογραφή σου στα λεγόμενά σου και να τα υπερασπίζεσαι.
Όσο για το αν είναι ένα είδος δημοσιογραφίας, θα πω άλλο «είδος» και άλλο «δημοσιογραφία». Να εξηγούμαστε.
Κατά τα άλλα, χειροκρουούμε προσπάθειες.
Αυτο κάνωκι εγώ.
Ενδιαφέρον το άρθρο, φίλε.
Την καλησπέρα μου.
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com
18 Νοεμβρίου, 2008 στις 11:04 μμ
Po
αλέξανδρος ανδρουλάκης has a few points.
😉
18 Νοεμβρίου, 2008 στις 11:39 μμ
indictos
εμένα ΜΕ άρεσε που το 1% των μπλόγκερς είναι αγρότες, ακριβώς το ίδιο ποσοστό με τους εισοδηματίες.
Εισοδηματίας=όνειρο ζωής (όταν θα γίνω, σταματάω και το blogging)
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 12:53 πμ
Πάνος
Γιατί, βρε Ίνδικτε; ΚΑΙ εισοδηματίες μπλογκάρουν, αφού!
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 12:56 πμ
vloutis
Α, ρε Indi, έγραψες πάλι.
Τώρα που το καλοσκέφτομαι, μες στην ακεφιά μου, του φέρνεις του …Αρναούτογλου του …»εισοδηματία».
χαχαχα
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 1:01 πμ
N.Ago
Εμένα μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον, έστω με τα μειονεκτήματα που είπες στην αρχή Πάνο.
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 1:47 πμ
Μαύρο πρόβατο
Οι ερωτήσεις της έρευνας ήταν περισσότερες και πιό ενδιαφέρουσες απ’ό,τι στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων.
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 12:06 μμ
Ενη Καπαζογλου
Συμφωνω με τον vloutis. Ειναι πραγματι ‘μαγκια» να γραφεις με το ονοματεπωνυμο σου και να υπερασπιζεσαι τα γραφομενα σου. (Ομως vloutis ποιο ειναι το δικο σου? Μη μου πεις οτι δινεις το μπλογκ σου.)
Γιατι αραγε και οι παντος ειδους σχλιαστες δεν γραφουν κι αυτοι «επωνυμως»? Ετσι βλεπεις για παραδειγμα αν κανεις κλκ στο ονομα σου, οτι παρουσιαζονται να εχεις πει σε διαφορα μπλογκς αυτα που εχει πει αυτος πριν απο σενα η ο επομενος!!!!! Πραγματικα ενα διασκεδαστικο αλαλουμ, που χαρακτηριζει βεβαια και το συγκεκριμενο μπλογκ.
Παντως εισαστε ενα πολυ ενδιαφερον «προβλημα». Και θα ελεγα και μια ισως πολυ καλη μελλοντικη επισημη δημοσιογραφια.
Φιλικα Ε.Κ.
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 12:26 μμ
Παπούλης
Κυρία Ένη
αν κάνατε το κόπο να μπείτε στη διεύθυνση που δίνει ο vloutis σε κάθε του σχόλιο , θα διαπιστώνατε ότι ο άνθρωπος υπογράφει και δεν είναι ανώνυμος
Η περσόνα του συμπίπτει με το πραγματικό του όνομα ( Γιάννης Βλούτης ).
Το ζήτημα της επιλογής ανωνυμίας ή μη στο διαδίκτυο είναι αντικείμενο διαρκούς συζήτησης εδώ και χρόνια.
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 12:30 μμ
Πάνος
…και θα παραμείνει, για άλλα τόσα! 🙂
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 12:46 μμ
σχολιαστής
Δεν είναι «μαγκιά» να γράφεις με το ονοματεπώνυμό σου. Είναι επιλογή.
Και σε μια χώρα δικομανών, εμπεριέχει μεγάλους κινδύνους που δεν αξίζει τον κόπο να το ρισκάρεις για να δείς αναρτημένο κάποιο σχόλιο.
Βέβαια αν ξεπερνάς τα όρια είναι ευθύνη του μπλογγερά να σε σουτάρει. 🙂
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 4:20 μμ
Ενη Καπαζογλου
Σας ευχομαι οσοι απο σας το επιθυμειτε να γινετε καλοι επαγγελματιες στη «μαχιμη ειδησεογραφια». Και τοτε οταν εκτιθεσαι στο ευρυ κοινο ,επωνυμως βεβαια, θα φανει και η αξια του καθενος
Επιμενω για τους σχολιαστες των blogs οτι θα ειναι πολυ πιο «ντομπρο» να σχολιαζουν επωνυμως σε ενα επωνυμο blog.
Απο τον κ.Βλουτη. ζητω ταπεινα συγνωμη. Θα μπω στο μπλογκ του. Κι ευχαριστω τον Παπουλη για την υποδειξη του.
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 4:39 μμ
J.McManus
Ένη ή Εύη;
(Μιας και μπλέξαμε με τα ονοματεπώνυμα τώρα)
χοχοχοχοχοχο
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 4:54 μμ
aerosol
Δεν είναι πάντα ο καταγγελτικός λόγος που -εξαιτίας δικομανίας ή εργασιακών ή άλλων παραγόντων- κάνει αρκετούς να προτιμούν την ψευδωνυμία.
Προσωπικά, επιθυμούσα μια περσόνα που να μην ταυτίζεται με το πρόσωπό μου, παρότι δεν γράφω με τρόπο που θα μου δημιουργούσε ανάλογα προβλήματα (προς το παρόν ,τουλάχιστον). Έτσι μπορούσαν να αναπτυχθούν ρόλοι, γραφή και πειραματισμοί χωρίς το ειδικό βάρος απόρριψης, αποδοχής ή περιέργειας που θα μετέφερε στα κείμενα η ταυτότητά μου. Βλέπω το blogging σαν πολύπλευρο προσωπικό πείραμα και με ικανοποιεί η επιλογή μου. Αλλού, και σε άλλο χρόνο, έχω «εκτεθεί» επώνυμα και πιθανότατα θα ξαναγίνει -άσχετα με την ύπαρξη του aerosol.
Η συγκεκριμένη συζήτηση είναι μεγάλη και δεν είναι επί του παρόντος. Όμως, θα θυμίσω πως κάποιες από τις πιο επιτυχημένες στήλες των εφημερίδων είναι ψευδώνυμες, χωρίς να μας γεννά την έκπληξη ή την περιφρόνηση. Επειδή συναντώ στο μπλογκοχωριό συχνότατα την απαξιωτική στάση κάποιων ενυπόγραφων bloggers απέναντι στους «ανεύθυνους» ψευδώνυμους θα παρακαλούσα να ξεκαβαληθούν κάποια καλάμια και να μην κρίνουμε τα πράγματα μονόπλευρα, ταμπουρωμένοι πίσω από την απαραβίαστη ορθότητα των προσωπικών μας επιλογών. Σπάνια γνωρίζουμε ποιός και για ποιούς λόγους έκανε μια επιλογή, και ποιός είναι πιο «μάγκας» από τον άλλο.
Υπερασπίζομαι τις απόψεις μου υπογράφωντας με τον τρόπο που επιλέγω να εκφραστώ, και τις υπερασπίζομαι επωνύμως στον λοιπό κοινωνικό μου βίο. Το πρόβλημα υπάρχει όταν -επώνυμα, ψευδώνυμα ή ανώνυμα- κάποιος γίνει ανήθικος ή παράνομος. Η ανωνυμία εξυπηρετεί κάποιους κακεντρεχείς, ειδικά στα σχόλια. Από αυτό το πρόβλημα μέχρι του σημείου να ιδεολογικοποιήσουμε αυθαίρετα τις επιλογές μας, υπάρχει τεράστια απόσταση. Γι αυτό, φίλοι «επώνυμοι», σέβομαι την επιλογή σας αλλά μην συγχαίρετε ατελείωτα τους εαυτούς σας εις βάρος των υπολοίπων. Δεν σώζετε την δημοκρατία.
Για την έρευνα:
Έχει την ιδιομορφία να βασίζεται -και διορθώστε με αν κάνω λάθος- στο τι δηλώνουν αυτοί που επέλεξαν να πάρουν μέρος. Δεν είμαστε ορατοί και μαζεμένοι κάπου για να μας ρωτήσουν όλους. Η έρευνα απαιτεί την πρωτοβουλία του καθενός μας για να διεξαχθεί. Πιστεύουμε όντως πως ο «μέσος» (χμ…) blogger επιθυμούσε να πάρει μέρος; Έχω πετύχει έως και μανιφέστο εναντίον τέτοιων ερευνών. Νομίζω πως αυτές οι συνθήκες αλλοιώνουν έντονα τα αποτελέσματα.
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 5:28 μμ
Πάνος
aerosol,
δε διαφωνώ μαζί σου, ούτε καταδικάζω την ανωνυμία στη μπλογκόσφαιρα έτσι, γενικά και αόριστα.
Άλλωστε, πολλοί εξαιρετικοί σχολιαστές της καλύβας σχολιάζουν με ψευδώνυμο (άλλο αν συν τω χρόνω γνωριστήκαμε σχεδόν όλοι μεταξύ μας).
Το πρόβλημα είναι ακριβώς οι κακεντρεχείς / εμμονικοί / διαδικτυακοί αλήτες.
Έχει συμβεί σε μένα προσωπικά τουλάχιστον πέντε (5) φορές ως τώρα, να βγαίνουν στις ρούγες διάφορα τσογλάνια και να βγάζουν τ’ άντερά τους εις βάρος μου. ΦΥΣΙΚΑ, ΑΝΩΝΥΜΑ!
Ε, αυτού του είδους την ανωνυμία ούτε τη σέβομαι, ούτε την υπερασπίζομαι, ούτε πιστεύω ότι έχει να προσθέσει κάτι στην ελεύθερία της έκφρασης.
Είναι, απλά, διαδικτυακή αλητεία του χειρίστου είδους. Η οποία εκμεταλλεύεται το μέσον, για να βγάλει στην πιάτσα το χειρότερο εαυτό του «ανώνυμου» – ειδικά όταν αυτός που το κάνει θέλει να διατηρεί ένα φωτοστέφανο κουλτούρας (μπλιαχχ…) γύρω από το πραγματικό του όνομα.
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 6:08 μμ
Sadmanivo
Να μην ασχοληθώ με το παράπλευρο θέμα της ανωνυμίας που προέκυψε, είναι ανεξάντλητο. Η εν λόγω έρευνα καλή είναι, γι’ αρχή. Αναρωτιέμαι βέβαια, όσον αφορά στο φύλο των μπλόγκερς, μια και έχω την εντύπωση πως οι γυναίκες είναι πιο πολλές από τους άνδρες*, αλλά what the heck, υποκύπτω στην επιστημονικότητα της έρευνας.
Και βέβαια, καλό θα ήταν να ξέραμε και για ποιο λόγο ασχολούνται με το μπλόγκινγκ όσοι ασχολούνται.. 🙂
*και τι γίνεται με τον σεξουαλικό προσανατολισμό των μπλόγκερς, θα ‘θελα να ‘ξερα… 😉
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 11:42 μμ
Παπούλης
Μακ Μάνε
άσε τη κα Ένη στην ησυχία της , δεν ξέρει πώς παίζεται η μπάλα στο εδώ γήπεδο
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 11:50 μμ
Ενη Καπαζογλου
@Mc
Φαινεται καθαρα ΕΝΗ
Σε οτι αφορα το θεμα της επωνυμιας η ανωνυμιας ειναι πραγματι ενα θεμα προς συζητηση. Ο Panos ειπε μερικα πραγματα απο την εμπειρια του.Εγω θα ελεγα οτι οι bloggers θα μπορουσαν να επικεντρωνουν τα θεματα τους σε σκεψεις και ιδεες καινα αποφευγουν εντελως την «προσωπογραφια» του καθενος που συμμετεχει σε μια συζητηση.
Μπορει ο οποιοσδηποτε να εκφερει τη γνωμη του, με σεβασμο προς τους αλλους, οσο κι αν διαφωνει αλλα να μην υπεισερχεται ο παραγων «προσωπο», ειτε ειναι επωνυμο ειτε ανωνυμο.
Δηλαδη με λιγα λογια «αποπροσωποποιουμε» τον «αλλο» και απευθυνομαστε στη σκεψη του που τον οδηγει στα συγκεκριμενα λογια του. Μιας και μιλαμε για γραπτο λογο που δημοσιοποιειται.
Μια σκεψη κανω ……………
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 11:58 μμ
Ενη Καπαζογλου
Εχει μαλλον δικιο ο Παπουλης. Πραγματι δεν ξερω πως παιζεται η μπαλα στο γηπεδο σας, γιατι ως φαινεται εισαστε ολοι γνωστοι μεταξυ σας.
Οποτε «αναιρουνται» οσα εγραψα παραπανω ως απολυτως «αχρηστα».
Φιλικα η Κα Ενη οχι Ευη
19 Νοεμβρίου, 2008 στις 11:59 μμ
Πάνος
Ναι, αλλά γιατί επιμένεις να με αποκαλείς Panos; 🙂
20 Νοεμβρίου, 2008 στις 12:04 πμ
Πάνος
Ωχ, πάλι την έκανε τη στραβή ο παπούλης…
Αγαπητή Ένη, στην καλύβα γράφουν περισσότεροι άγνωστοι, παρά γνωστοί. Και ο μόνος κανόνας που υπάρχει είναι αυτός της (στοιχειώδους) ευπρέπειας.
Η παρουσία σου είναι πάντοτε και ευχάριστη και ευπρόσδεκτη. Χωρίς προαπαιτούμενα.
Πάνος
20 Νοεμβρίου, 2008 στις 12:07 πμ
Ενη Καπαζογλου
Αντε ντε, ισως παρασυρθηκα απο εναν μπλογκοτιτλο «panosz.wordpress.com.
20 Νοεμβρίου, 2008 στις 1:09 πμ
Γιωργος Χ
Μπουγατσα τρωνε στην μπλογκόσφαιρα;;
Μονο αυτό δεν είπε η ερευνα..
Παντως τα ανωνυμα τρολ, που λέτε, μόνο με ενα τρόπο τα ξεφορτώνεσαι..
Με την γελοιοποίηση τους 🙂
20 Νοεμβρίου, 2008 στις 1:38 πμ
aerosol
Συμφωνώ απόλυτα, Πάνο, με το σχόλιό σου και γνωρίζω (όπως όλοι) την αλητεία που ξεθαρεύει από την ανωνυμία. Αντιδρώ στην ισοπέδωση της ψευδώνυμης έκφρασης, δεν υπερασπίζομαι την χυδαιότητα. Παρεπιπτόντως, παρότι δεν μου έχει χρειαστεί, δεν θεωρώ το moderation απορριπτέο όπως αρκετοί bloggers. Ίσως το έχουμε υποτιμήσει λίγο. Είναι μια λύση , με τα υπέρ και τα κατά της.
[Συγνώμη αν έκανα εκτροπή της κουβέντας σε off topic πράγματα.]
20 Νοεμβρίου, 2008 στις 8:45 πμ
Πάνος
Γιώργο Χ,
αμ δε! Το troll ΔΕ ΜΑΣΑΕΙ από γελοιοποίηση κλπ. Ίσα ίσα, όσο ασχολείσαι μαζί του, τη βρίσκει!
*
aerosol,
υπάρχει κάτι πιο πρακτικό από το moderation (που σπάει αρχ…) Βάζεις τη ρύθμιση ότι για να σχολιάσει κάποιος πρέπει να έχει ΕΝΑ αναρτημένο σχόλιο στο μπλογκ σου και …ησυχάσεις. Δηλαδή, το μοντερέισον ισχύει μόνο για την πρώτη φορά. Εκ πείρας (και δεδομένου ότι η καλύβα είναι ισχυρός μαλακομαγνήτης) …δουλεύει!
20 Νοεμβρίου, 2008 στις 8:15 μμ
Ενη Καπαζογλου
Το moderation δεν θελει να γραψω το κειμενο μου. Ελεος κ. moderatorπα
H σκεψη γι αυτο το κειμενο ειχε ως αφορμη το περιοδικο monthly review που διενηργησε την ερευνα για την μπλογκοσφαιρα.
Σε τευχη που εχω της δεκαετιας του ’80 ειναι δημοσιευμενα σημαντικα αρθρα των Σουηζυ, Βαλλερσταιν και πολλων αλλων αξιολογων διανοητων (τοτε δεν υπηρχε ο Ζιζεκ), που ειχαν συμβαλει σε μεγαλο βαθμο στις ιδεολογικες συζητησεις της εποχης εκεινης. (Τωρα ομολογω δεν ξερω ποια μορφη εχει το MR).
H μπλογκοσφαιρα δεν μπορει να βοηθησει με αναλογες αναφορες σε σημερινα δημοσιευμενα κειμενα, και μαλιστα στη σημερινη συγκυρια της παγκοσμιας οικονομικης κρισης, ωστε να μπορει να αποφυγει κανεις και τα «βατοπαιδικα» και ολα τα αλλα «τοξικα» ενδιαφεροντα, με στοχο να αναπτυσσεται ενας ευρυς διαλογος που μπορει καποτε να φτασει σε μιᨻπροταση»(εντελως ρητορικη η λεξη).?
20 Νοεμβρίου, 2008 στις 8:19 μμ
Ενη Καπαζογλου
Το ερωτηματικο μετα την «προταση»? οχι μετα. Συγγνωμη ε?
20 Νοεμβρίου, 2008 στις 8:40 μμ
Πάνος
Το β’ μέρος της έρευνας, αναρτήθηκε εδώ:
http://www.monthlyreview.gr/antilogos/greek/nea/arxeio/fullstory_html?obj_path=docrep/docs/nea/MR47_erevna_final/gr/html/index
Το πιο ενδιαφέρον από τα ερωτήματα είναι αυτό σχετικά με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, όπου οι μπλόγκερ είναι σχεδόν μισοί μισοί. Κατά τα άλλα, στον «κουκουρούκου» τύπο του πρώτου σχολίου (σε αυτό το [ποστ) προστίθενται μερικές πινελιές «προοδευτισμού»… 😉
20 Νοεμβρίου, 2008 στις 11:02 μμ
aerosol
Η αλήθεια είναι ότι ως moderation θεωρώ όλα τα σχετικά προστατευτικά τερτίπια. Αρχικά ήθελα να αναφέρω κι εγώ την δυνατότητα που λες, όμως σκέφτηκα πως τα troll δεν κωλύονται να γράψουν δυο-τρία «σεμνά» σχόλια και μετά να αρχίσουν το γνωστό βιολί.
20 Νοεμβρίου, 2008 στις 11:06 μμ
Πάνος
Το χρησιμοποιώ εδώ και μερικούς μήνες και (προς το παρόν) δουλεύει καλά!
21 Νοεμβρίου, 2008 στις 12:41 πμ
Ενη Καπαζογλου
Το αποτελεσμα του 2ου μερους της ερευνας δειχνει οτι
οι μπλογερς ειναι μια χαρα παιδια.
Ειναι προδευτικοι – ετοιμοι να υπερασπιστουν τις ιδεες τους – δεν ειναι α
τομικιστες – δεν ειναι ρατσιστες – ειναι οικολογοι – ειναι υπερ της ελευθε
ρης εκφρασης ιδεων – στην οικονομια ειναι υπερ της κρατικης παρεμβατικο
τητας εναντι της αγορας (αυτο μαλλον και λογω της κρισης και της απομυ
θοποιησης του νεοφιλελευθερου δογματος) – υπερασπιστες των ατομικων
δικαιωματων – ομως για την ιδιωτικη ανωτατη Παιδεια ειναι μισοι μισοι –
Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω πως εγινε αυτη η . η ερευνα. Μηπως
καπως » αυθαιρετα» εκριναν το αυτονοητο οτι οι σημερινοι μπλογκερς
ειναι μεριδα της προοδευτικης κοινωνιας., δεν μπορει να ειναι αλλοιως.
Και η συντηρητικη κοινωνια που υπαρχει γυρω μας που ειναι? Και ολη η αλ
λη νεολαια που ειναι εντελως απολιτικ που ειναι?
Προφανως ολοι αυτοι δεν εχουν προσβαση στο διαδικτυο!!!!!
21 Νοεμβρίου, 2008 στις 12:58 πμ
Πάνος
Ένη, Ένη…
πόσο καλά είναι όλα αυτά (για τους μπλόγκερ) για να είναι αληθινά…
27 Νοεμβρίου, 2008 στις 12:10 πμ
Πάνος
Όταν το λόγο (για τους μπλόγκερ και τα μπλογκ) παίρνει η μαθηματική ανάλυση:
http://blog.postmaster.gr/2008/11/25/re-blogdeath/
29 Νοεμβρίου, 2008 στις 4:44 μμ
Ενη Καπαζογλου
Και η μαθηματικη αναλυση, αν δεν κανω λαθος, καταληγει οτι με οποιεσδηποτε μετρησεις το conclusion ειναι :
Η ποσοτητα δεν προυποθετει και την ποιοτητα.
Και μαλλον ισχυει παντου.
11 Νοεμβρίου, 2009 στις 11:26 μμ
Πάνος
Αυτά γινόντουσαν και λεγόντουσαν πριν ένα χρόνο, το μακρινό 2008. Υπάρχει κάτι πιο φρέσκο, για τους μπλόγκερ και το μπλόγκιν;
11 Νοεμβρίου, 2009 στις 11:44 μμ
Πάνος
Δεν εννοώ γενικές και αόριστες αποφάνσεις, όπως αυτές του Νταν Γκίλμορ, περί μπλόγκιν και δημοσιογραφίας:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=4&artId=298457&dt=10/11/2009
Ρωτάω αν υπάρχει νεότερη έρευνα για τους Έλληνες μπλόγκερ!
(Πιο σωστά: για όσους μπλόγκερ χρησιμοποιούν την ελληνική γλώσσα)