Παράλογο; Κάτι περισσότερο… Εντελώς παρανοϊκό!
Τελευταια σχολια
Πάνος στη Το νησί της Καλυψώς | |
Πάνος στη Παπαλάμπραινα | |
Απόστολος Χριστόπουλ… στη Παπαλάμπραινα | |
Άδεια για γεμάτα στο… στη Το σκυλάδικο, παλιά αριστερή… | |
Αφώτιστος Φιλέλλην στη Σημειώσεις: Διαδικτυακή παρουσ… | |
Αφώτιστος Φιλέλλην στη Θοδωρής Τσιμπίδης: στις ελληνι… | |
Πάνος στη ΝΔΣΟΚ κλπ (18) | |
Πάνος στη Σημειώσεις για τον Εμφύλιο, Τό… | |
Δημήτρης Γρηγοριάδης στη Σημειώσεις για τον Εμφύλιο, Τό… | |
Αφώτιστος Φιλέλλην στη ΝΔΣΟΚ κλπ (18) | |
Αφώτιστος Φιλέλλην στη 4 λεπτά για τις «Σημειώσεις γι… | |
papoylis στη 4 λεπτά για τις «Σημειώσεις γι… | |
Αφώτιστος Φιλέλλην στη 4 λεπτά για τις «Σημειώσεις γι… | |
Αφώτιστος Φιλέλλην στη ΣΔΙΤ… Τι είναι πάλι τούτο… | |
Αφώτιστος Φιλέλλην στη ΣΔΙΤ… Τι είναι πάλι τούτο… |
Προσφατη παραγωγη
- Το νησί της Καλυψώς – Έκθεση γλυπτικής
- Το νησί της Καλυψώς
- Σημειώσεις: Διαδικτυακή παρουσίαση
- Σφηνάκια
- 4 λεπτά για τις «Σημειώσεις για τον Εμφύλιο»
- Σημειώσεις για τον Εμφύλιο, Τόμος Α
- 25 «μουσικές» αναρτήσεις στο Academia.edu
- Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις μου στο Academia.edu
- Academia.edu
- ΚΑΖΑΜΙΑΣ 2021
- Ρεμπέτικο και αυτοκτονία
- Στιχηρά Ιδιόμελα
- Οι τελευταίες αστακομακαρονάδες (2006-2009)
- Ο παπάς
- Αυτοί που μιλούσαν με το Θεό
Τα πλεον δημοφιλη
- Μετά τον Μελιγαλά, οι Γαργαλιάνοι: 21-22 Σεπτεμβρίου 1944
- Μόλις 36 χρόνια ήταν η μέση διάρκεια ζωής στην Ελλάδα τον 19ο αιώνα
- Η σφαγή της Τριπολιτσάς
- Μαθητής ακολούθησε την απαγορευμένη γι' αυτόν σχολική εκδρομή στην Ιταλία με δικά του μέσα!
- Αποζημίωση 30.000 από οδοντίατρο για το τρομερό του ιατρικό λάθος
- Ο Αργύρης Μπακιρτζής στην καλύβα
- Το μεγαλύτερο οδικό τούνελ στα Βαλκάνια
- 25η Μαρτίου: Μια σχολική εορτή
- Ο Δεκέμβρης στο ημερολόγιο του Παναγιώτη Κανελλόπουλου
- Ένα λεξικό με @@δια
Kατηγορίες
Αρχείο
Καλύβα International
Προστεθείτε στους 522 εγγεγραμμένους.
Blog Stats
- 9.553.978 hits
11 Σχόλια
Comments feed for this article
7 Απριλίου, 2009 στις 1:23 μμ
Πάνος
Και βέβαια: αντί τα πανεπιστήμια να είναι εκεί που βολεύουν τους φοτοιτές και τις οικογένειές τους, τα έχουμε διασπείρει σε όλη τη χώρα. Με αποτέλεσμα να υπάρχουν φοιτητές που ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ να σπουδάσουν, γιατί δε βγαίνουν στα ευρώ!
7 Απριλίου, 2009 στις 2:17 μμ
John 8:32
Αναφέρεις ποσό 1000 φορές μεγαλύτερο από εκείνο που αναφέρει η πηγή σου.
Επίσης δεν γίνεται ξεκάθαρο από την «Ε» αν η δαπάνη είναι ετήσια (όπως λες με σιγουριά) ή αν αφορά την τετραετία 2005-8.
Στο ενδεχόμενο αυτό, αναφέρεις ποσό 4000 φορές μεγαλύτερο.
Αυτά για την ακριβολογία.
Επί της ουσίας, προφανώς και θεωρώ παράλογες -όχι παρανοϊκές- τις δαπάνες των οικογενειών για τη «δωρεάν παιδεία»
7 Απριλίου, 2009 στις 2:53 μμ
Μαύρο πρόβατο
(διόρθωσέ το αν θες όταν δεις το προηγούμενο μήνυμα, έχει δίκιο ο φίλος). \
Δεν είναι τόσο παρανοϊκό[*] : τα λεφτά που ξοδεύτηκαν στα φροντιστήρια ανταποδίδουν θέσεις εργασίας, ψωμάκι, σε αξιόλογη μερίδα αυτών που (οικογενειακώς) τα πλήρωσαν…
—
* Εννοώ: είναι ακόμα πιό παρανοϊκό 😆
7 Απριλίου, 2009 στις 3:36 μμ
Γιάννης-2
Οι φοιτητές έπρεπε να πληρώνουν δίδακτρα, εκ των οποίων όλα ή μέρος αυτών να επιστρέφονται σε αυτούς που περνούν το μάθημα μέσω της φορολογικής δήλωσης -του φοιτητή και/ή των γονέων-, ακόμη και σε αυτούς που το εισόδημά τους είναι μικρότερο του μη φορολογούμενου ποσού.
Αυτό θα βοηθούσε και την ελάττωση της παρα-οικονομίας.
Ποιός όμως Έλληνας πολιτικός θα εισηγηθεί κατάργηση της «Δωρεάν Παιδείας» γιά όλους, ακόμη και γι αυτούς που είναι 10 χρόνια φοιτητές και δίνουν το ίδιο μάθημα 4-5 φορές ή το εισόδημα των γονέων τους είναι 1 εκατομύριο;
Όσο γιά τη διασπορά των πανεπιστημιουπόλεων ανά την Ελλάδα, αυτό είναι ένα σκάνδαλο μεγαλύτερο της ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ που υπάρχει στους πολιτικούς και τους δημόσιους υπαλλήλους.
Σε άλλα κράτη, όπως και στην Ελλάδα, η διασπορά συνήθως συμβαίνει μόνο με στρατόπεδα, διότι εκεί το κόστος είναι μόνο στην αύξηση των εξόδων λειτουργίας τους, όχι απαραίτητα στην ποιότητα του προϊόντος, δηλαδή του στρατιώτη.
Γιά το πανεπιστήμιο όμως, η ποιότητα απαιτεί μεγάλη μάζα καθηγητών, ερευνητών, βιβλιοθηκών, συνεδρίων, μεταπτυχιακών φοιτητών, κλπ., κλπ., που έρχεται μόνον με μεγάλες πανεπιστημιουπόλεις.
7 Απριλίου, 2009 στις 3:58 μμ
Μαύρο πρόβατο
@Γιάννης-2: αν μη τι άλλο, είσαι στο πνεύμα του ποστ…
-Ποιά δωρεάν Παιδεία; Πληρώνουμε, είναι παρανοϊκό!, λέει το ποστ.
-Είδες είδες; Εγώ τα λέω μια ζωή: πρέπει να πληρώνουμε κι άλλα, μέσα στο πανεπιστήμιο, να μην είναι ούτε στα χαρτιά δωρεάν η Παιδεία, κι έτσι θα σταματήσει η παράνοια, λες.
Κάπου παρακάτω τραβάγανε αυτόν που διαφήμιζε την 100% θεραπεία από κάθε είδος καρκίνου, χρησιμοποιώντας μόνο μια καραμπίνα…
7 Απριλίου, 2009 στις 5:06 μμ
Πάνος
ΟΚ, έγινε η διόρθωση. Αν ήταν δις, έλυναν το πρόβλημα της οικονομικής κρίσης του μισού πλανήτη! 😉
7 Απριλίου, 2009 στις 6:54 μμ
grsail
Μετά από παιδικούς σταθμούς, δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια, φροντιστήρια, ιδιαίτερα, ξένες γλώσες, και υποστήριξη σπουδών (στο Καποδιστριακό) δύο υιών το νούμερο μου φαίνεται μικρό.
Για ξαναμετρήστετα πέστε τους !
[ τουλάχιστον έχω συνεισφέρει στην ‘παρέα’ δύο σοβαρούς νέους Έλληνες (και όχι νεο-έλληνες) – κάτι είναι και αυτό ! ]
8 Απριλίου, 2009 στις 12:44 μμ
Γιάννης
Δωρεάν παιδεία δεν υπάρχει με την έννοια του να μην πληρώνει κανείς τίποτε σε κανέναν. συνεπώς το θέμα είναι πού δίνονται τα λεφτά. αν αυτά δίνονταν για την ανάπτυξη του λυκείου κα την προετοιμασία σε αυτό – με μικρότερο κόστος για τους χαμηλόμισθους – , με ό,τι συνεπάγεται (διορισμούς των καθηγητών τών φροντιστηρίων, μικρότερος αριθμός μαθητών/καλύτερη φροντιδα για αυτούς) αυτό, ας είναι και 900 εκ. ποσοτικά είναι το ίδιο είτε δίνουν οι ελληνικές οικογένειες ιδιωτικώς είτε μέσω φόρων 450 εκ. ποιοτικά όμως διαφέρει κατά πολύ, ελαφρύνει τα φτωχότερα στρώματα. δεν αρκεί, βέβαια αυτό. η ρίζα του κακού – π.χ. το ότι τα 450 εκ. αν δοθούν στο δημόσιο θα φαγωθούν δίχως αποτέλεσμα – βρίσκεται αλλού, στην έλλειψη ελέγχου των διαχειριστών (πολιτικών) από τους φορολογούμενους. με άλλα λόγια είναι θέμα (άμεσης) δημοκρατίας.
βέβαια ο έλληνας έχει το κόλλημα με το φροντιστήριο, όπως και με την απόδειξη με πτυχίο της γλωσσομάθειας. δεν αλλάζει αυτό.
8 Απριλίου, 2009 στις 1:48 μμ
σχολιαστης
Τα 450 καλύπτουν τα φροντιστήρια με απόδειξη. Υποθέτω ότι τα ιδιαίτερα μαθήματα είναι και αυτά ένα μεγάλο ποσό.
Πέρα απο το ταξικόν του πράγματος, δηλ. ο έχων πληρώνει και μαθαίνει, τα παιδιά δουλεύουν σα γαιδούρια με σχολείο και φροντιστήρια.
8 Απριλίου, 2009 στις 10:26 μμ
Πάνος
«…τα παιδιά δουλεύουν σα γαιδούρια με σχολείο και φροντιστήρια»
Εδώ περνάμε στο επόμενο (και υψηλότερο) επίπεδο παράνοιας!
9 Απριλίου, 2009 στις 6:23 μμ
Παπούλης
Όσο το αγχωτικό ζητούμενο του νεοέλληνα γονέα είναι η δια των ανωτάτων σπουδών «εξασφάλιση» του επαγγελματικού μέλλοντος των τέκνων τους , οι άνωθεν παράνοιες θα τρέφουν και θα τρέφονται.
Και τα δυστυχή των βλαστάρια θα βιώνουν τη κρεατομηχανή για να την αναπαράγουν αργότερα ως γονείς στα δικά τους τέκνα , ενδιαμέσως θα ρίπτουν λίθους και θα δέχωνται κλόμπς και χειροβομβίδες κρότου λάμψης.
Βέβαια όσο ο ορίζων θα στενεύει , όσο η δυστυχία και η έλλειψη προοπτικών θα διαχέεται και όσο η τύφλα αυτής της κοινωνίας θα μας βυθίζει σε βαθύτερα ερέβη , τόσο περισσότερο θα θησαυρίζουν οι πραματευτάδες κάθε λογής .