«Άνοιγμα» προς τους Οικολόγους Πράσινους εν όψει των δημοτικών εκλογών κάνει ο Συνασπισμός Όπως αποφασίστηκε, μεταξύ άλλων, κατά την κοινή συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας και των βουλευτών-μελών του ΣΥΝ στόχος είναι η δημιουργία διακριτού αυτοδιοικητικού πόλου που θα ενεργοποιήσει και θα εμπνεύσει τους πολίτες. Στο πλαίσιο αυτό, ο Συνασπισμός θα πάρει πρωτοβουλία για συνάντηση-συζήτηση με τους Οικολόγους Πράσινους.
Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1762678
Τα πρώτα σχόλια, δικά σας…
38 Σχόλια
Comments feed for this article
8 Ιανουαρίου, 2010 στις 12:02 μμ
sakiotis
Συγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό ότι το ΠΑΣΟΚ δεν τηρεί τις προεκλογικές εξαγγελίες του, οπότε ας του επιτεθούμε σε επίπεδο αυτοδιοίκησης. Με κάτι τέτοια -πολλά τα τελευταία χρόνια- ο ΣΥΝ χάνει την αξιοπιστία του και αυτοϋπονομεύεται. Νομίζω ότι και οι Οικολόγοι Πράσινοι έχουν μιλήσει για «αυτόνομες» καθόδους. Μήπως, λέω μήπως, έχει ωριμάσει η εποχή για ανοιχτές προτάσεις σε πλατφόρμες συνεργασίας; Και τα πρόσωπα να έπονται; Να μια ωραία ευκαιρία για τους Οικολόγους Πράσινους, που θα μπορούσαν να κινήσουν τα πράγματα. Μέχρι τώρα πάντως, τα πράγματα, μόνο η κυβέρνηση τα κινεί…
8 Ιανουαρίου, 2010 στις 12:12 μμ
Stathis
Ωραία ας φάμε τον Παπαγεωργόπουλο άλλα 4 χρόνια στην μάπα!
Να τον αφήσουμε να γιορτάσει και την μαγική επέτειο του 1912 που τόσο ονειρεύεται…….
Και το άλλο… να μην ψηφίσει τον Παπούλια?! Ας προτείνουν τον Κύρκο για πρόεδρο…
8 Ιανουαρίου, 2010 στις 12:23 μμ
ο δείμος του πολίτη
Βιαζομαστε να κρίνουμε, νομίζω. Στο τέλος θα δούμε κινήσεις του ΣΥΝ και των Οικολόγων να συνεργάζονται με το ΠΑΣΟΚ σε πόλεις. Ίσως όχι σε περιφέρειες, αλλά σίγουρα σε πολλούς δήμους έχοντας κοινές αρχές κι επιδιώξεις.
8 Ιανουαρίου, 2010 στις 12:25 μμ
Πάνος
Οι Οικολόγοι – Πράσινοι έχουν σήμερα συνάντηση «αυτοδιοικητικών», στην Αθήνα. Η «αυτόνομη κάθοδος» αφορούσε τις γενικές εκλογές. Στις αυτοδιοικητικές, το πνεύμα είναι «συνεργασίες», από τα κάτω. Χωρίς να αποκλείεται αξιωματικά το ΠΑΣΟΚ, εννοείται.
Το πλαίσιο, ωστόσο, εκκρεμεί. Δεν το έχουμε έτοιμο!
Προσωπική μου άποψη είναι ότι μια περιχαράκωση σε αποκλειστική συνεργασία με το Συνασπισμό (αν υποθέσουμε ότι κι αυτή είναι εφικτή…) θα ήταν πολιτικός σεχταρισμός χωρίς αύριο.
8 Ιανουαρίου, 2010 στις 12:40 μμ
zeppos
«στόχος είναι η δημιουργία διακριτού αυτοδιοικητικού πόλου που θα ενεργοποιήσει και θα εμπνεύσει τους πολίτες. «
Αυτό το κομμάτι το… αγάπησα!!
8 Ιανουαρίου, 2010 στις 1:14 μμ
Ενη Καπαζογλου
Εσυ μεν το «αγαπησες» εγω ομως εχω βαρεθει να το ακουω επι δεκαετιες ως «ευχη».
@Zeppos
Aυτο που διακρινει κανεις ειναι παλι τις «πολιτικες κατατμησεις», ανεξαρτητα απο τις εξαγγελιες για αποφασεις «απο τα κατω». Παλι «τα προσωπα» παιζουν τον κυριαρχο ρολο και οχι τα τοπικα η συνολικα συμφεροντα της κοινωνιας.
Η αυτοδιοικητικη μεταρρυθμιση πρεπει να απομυθοποιηθει και να αποτιναξει ολες τις παρελθουσες εμμονες σε «περιοχες δικες μας», αλλα σε ενα ευρυτερο πνευμα αυτοδιοικησης που θα περιλαμβανει ευρυτερες περιοχες που εν πολλοις θα ειναι και ισχυροτερες.
Και αυτος ειναι και ο ρολος των πολιτικων κομματων να αντιληφθουν και τα ιδια οτι δεν «εξουσιαζεται» ο τοπος επειδη εχει μικροτερη γεωγραφικη και πολιτικη εμβελεια αλλα ευρυτερη κοινωνικη ισχυ.
Δεν ειναι δυνατον να υπαρχουν οψιμοι «σεριφηδες» στην Ελλαδα. 😉
8 Ιανουαρίου, 2010 στις 5:09 μμ
zeppos
Ας δύνε πρώτα αν θα υπάρχει συριζας έως τις εκλογές…
Ήδη διαβάζουμε οτι ο Κουβέλης λέει: ΘΑ ΔΟΥΜΕ….
«Μιλώντας στον ANT1, ο κ.Κουβέλης εκτίμησε ότι η χθεσινή συζήτηση στην ΠΓ του κόμματος κατέδειξε για ακόμη μια φορά την δυσκολία της συνύπαρξης. «Δίνουμε τη μάχη να μην φτάσουμε στο σημείο της αποχώρησης. Θα δούμε», τόνισε.
Ο κ.Κουβέλης αντιτάχθηκε και στις θέσεις του προέδρου του ΣΥΝ Αλέξη Τσίπρα όσον αφορά την άρνηση στήριξης του Κάρολου Παπούλια στην προεδρία, όσο και για την άρνηση ευρύτερων συμμαχιών στις δημοτικές εκλογές.
«Δεν μπορεί να εξάρεις το έργο του Κάρολου Παπούλια από την μια και από την άλλη να μην στηρίζεις την υποψηφιότητα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κουβέλης, ενώ για τις δημοτικές εκλογές ανέφερε πως ο ΣΥΝ οφείλει να μην περιχαρακώνεται αλλά να ζητά ευρύτερες συμμαχίες.»
Πρός αποχώρηση ΣΥΝ απο το ΣΥΡΙΖΑ
8 Ιανουαρίου, 2010 στις 11:11 μμ
kapetanios
Ρε συ @ζέπο
Άστο ρε αδερφέ εάν δεν το καταλαβαίνεις (πολιτικά) , μην τρελαίνεσαι!
Ο ΣΥΝ είναι κόμμα -και μάλιστα το μόνο κόμμα με κατοχυρωμένο καταστατικά το δικαίωμα της λειτουργίας ξεχωριστών τάσεων- και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι ένας ενιαίος πολιτικός φορέας (και ούτε θέλουμε να γίνει) Αυτό δεν μας εμποδίζει όμως να μετέχουμε σε συμμαχίες σε κοινωνικό και τοπικό επίπεδο (συμμαχίες από τις οποίες δεν βγήκε χαμένο το ΠΑΣΟΚ στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές, ούτε και έδειξε κάποιος δήμαρχος ή τοπική κοινωνία να ενοχλείται. Το αντίθετο θα έλεγα, εμπνεύστηκε –μιας και σου άρεσε η λέξη- εάν κρίνω από τα τελικά αποτελέσματα…)
@ Θα συμφωνήσω με τον δείμο , η συζήτηση ως προς την τελική διαμόρφωση των κοινών ψηφοδελτίων και υποψηφίων είναι πρόωρη.
Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας ακόμη και μάλιστα δρόμο σκοτεινό , αβέβαιο και πονηρό. Θέλω να ελπίζω ότι γνώμονας της παρούσας κυβέρνησης για τις όποιες συνενώσεις θα είναι η λειτουργικότητα, οι κοινοί στόχοι και τα κοινά ενδιαφέροντα της τοπικής κοινωνίας και όχι το κομματικό συμφέρον ( σε επίπεδο αποτελεσμάτων αλλά και εξυπηρέτησης πρασινοδημάρχων από τους οποίους αρκετοί είναι αυτοί που θα χάσουν την θέση τους) γιατί πολλά ακούνε τα αυτιά μας στους αυλόγυρους των δημαρχείων τον τελευταίο καιρό ..
Από εκεί και πέρα
Είναι γνωστό ότι στο επίπεδο της τοπικής αυτοδιοίκησης δεν παράγεται πολιτική, με τον ρόλο της να περιορίζεται στην απλή διαχείριση ( με περιορισμένους τους πόρους και τις αρμοδιότητες ) της οποίας μάλιστα η διαπλοκή με την κεντρική εξουσία και τους οικονομικούς παράγοντες της κάθε περιοχής αποτελούν κανόνα και ζήτημα υψίστης σημασίας για την μακροημέρευση των τοπικών αρχόντων.
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 8:25 πμ
zeppos
καπετάνιος: «Άστο ρε αδερφέ εάν δεν το καταλαβαίνεις (πολιτικά) , μην τρελαίνεσαι!»
Κάπτεν.. αντίπαλός σου δεν είμαι…. Σχόλια κάνουμε! Μου δημιουργείς .. ψυχολογικό πρόβλημα με αυτά που μου λες….
Αλλά αυτό που έγραψες ουδεμία σχέση έχει με το τι συμβαίνει εκεί στο μπάχαλομάγαζο του συριζα.. Και μετά λες οτι δεν.. καταλαβαίνω..
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 11:30 πμ
kapetanios
Ζέπο
άσε τα δήθεν μου ψυχολογικά προβλήματα και το «μπαχαλομάγαζο» του ΣΥΡΙΖΑ (συμφωνώ και επαυξάνω, μόνο που η πρόταση συνεργασίας με τους ΟΠ είναι του ΣΥΝ και ουχί του ΣΥΡΙΖΑ) και κοίταξε να μου εξηγήσεις (με αφορμή καμιά άλλη κουβέντα) κάποια πράματα για την παρέα των νονών που φορτωθήκαμε ( κι εσυ κι εγω)στο κεφάλι
(τις προάλλες σου τόνισα ότι πρόκειται περί-πολιτικά- άτιμων και το αρνήθηκες , τώρα με της νύχτας τα καμώματα τους αποδεικνύουν και την ανηθικότητα –εκτός εάν το νόμιμο είναι και ηθικό – που τους διακρίνει! Σαν τις πουτάνες μας βλέπουν και φοβούνται μην χάσουν κάνα φράγκο απ αυτά που είχαν υπολογίσει…. )
και κάτι τελευταίο ( γιατί είμαι και εκτός θέματος)
ο λαός δεν ψήφησε σκληρά και αντιλαϊκά μέτρα , ειδάλλως θα είχε ψηφήσει την ΝΔ 😉
υγ
κοίταξε απόστρατε θαλασσινέ της παραλίας και του γλυκού νερού – για να μην μιλήσω για τις κυνηγετικές σου ικανότητες – μην με ξαναπείς ότι δεν είμαστε αντίπαλοι γιατί προσβάλεις την νοημοσύνη μου.
Καλημέρες
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 4:31 μμ
Ενη Καπαζογλου
Ξερεις, Αγαπητε Ζεππο, γιατι τα μικρα κοινοβουλευτικα κομματα ουτε συνεργασιες θελουν ουτε προραμματικες συμφωνιες κλπ. γιατι αν αναλαβουν ευθυνες σημαινει οτι θα πρεπει να παιρνουν και δυσκολες αποφασεις με μεγαλο κοστος. Κι αυτο ακριβως ειναι που διαφοροποιει τους πολιτικους οργανισμους. Η αναλαμβανεις το γκουβερνο με ολες τις δυσκολιες που αντιμετωπιζει η καθεσαι στην «απ οξω» (οπως λεγεται) και αντι να παραγεις πολιτικη παραγεις κριτικη ενεξοδη.
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 4:32 μμ
Ενη Καπαζογλου
Και βεβαια «προγραμματικες συμφωνιες» σορυ
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 4:52 μμ
zeppos
Τώρα εδώ που τα λέμε Ενη, τα μεγάλα κόμματα κανονικά ονειρεύονται να καταπιούν όλους τους μικρούς, να μείνουν μόνοι αν είναι δυνατόν…
Αυτό ακριβώς φοβούνται οι μικροί…
Τώρα όμως η περίπτωση των συριζαίων.. είναι ανίατη. Τους δόθηκε από τον κοσμάκη η ευκαιρία να πλασαριστούν στα ρετιρέ με αξιώσεις, αλλά φοβήθηκαν τα ύψη και τα σκάτωσαν με το «καλώς τα παιδιά»!!!
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 5:05 μμ
Vita
«Η αναλαμβανεις το γκουβερνο με ολες τις δυσκολιες που αντιμετωπιζει η καθεσαι στην “απ οξω” (οπως λεγεται) και αντι να παραγεις πολιτικη παραγεις κριτικη ανεξοδη.». Κυρία Καπαζογλου αποκλείετε την περίπτωση να μην έχει πεισθεί κάποιος από την πολιτική πρακτική και τους τελικούς κοινωνικούς στόχους των πολιτικών οργανισμών -όπως τους λέτε -μετά από όσα έχουν πράξει τα χρόνια που πέρασαν;
Πάντως όσοι παραπονιέστε για τους μπλε σας ρίξτε μια ματιά και στα έργα και τις ημέρες του πράσινου του Πειραιά.Εντάξει…μπορεί να μην είναι τόσο γραφικός αλλά είναι απλά ανύπαρκτος. Εικοσιπέντε χρόνια πηγαινοέρχομαι εκεί και δεν έχω δει την πόλη σε χειρότερα χάλια απ’ ότι την τελευταία τετραετία.
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 5:24 μμ
zeppos
Vita, δίκιο έχετε αλλά ασφαλώς σαν πολίτης του Πειραιά θα έχετε ακουστά για τα τεράστια χρέη από ρεμούλες που άφησαν οι προηγούμενοι άρχοντες..
Παρόλο που είναι μπασκεμπολίστας δεν προκάνει να βάζει στο άπατο καλάθι των χρεών.. Που να βρεθούν λεφτά για άλλα…..
Χώρια τον πόλεμο που έχουν κηρύξει οι κομισάριοι….
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 5:57 μμ
Ενη Καπαζογλου
Eνα πολυ επικαιρο και χρησιμο αρθρο σημερα στα ΝΕΑ του Π.Τσιμα, οπου επικαλειται τα λογια ενος διανοητη της Αριστερας και ηγετη του ΚΚ Ιταλιας, Ενρικο Μπερλινγκουερ,σε σχεση με αριστερη οικονομικη πολιτικη, σε δυσκολες περιοδους οπως η τρεχουσα.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=10&ct=13&artID=4554444
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 6:05 μμ
Ενη Καπαζογλου
Zeppos
Δεν θα συμφωνησω μαζι σου οτι ,τουλαχιστον το ΠΑΣΟΚ σημερα, εχει ως στοχο την «απορροφηση» των μικρων κομματων. Αντιθετα η «πολυμορφια» των πολιτικων δυναμεων ειναι ενας ενισχυτικος παραγοντας για την επιτυχια ενος κοινωνικα δικαιου και δημοκρατικου προγραμματος.
Αυτο αλλωστε αποδεικνυεται και απο τις επι χρονια δηλωσεις η του ΠΑΣΟΚ για συναινεση και συνεργασιες με τα αλλα δημοκρατικα κομματα.
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 6:14 μμ
Vita
Όσοι υπόσχονται λύσεις και διάφορα άλλα …χρυσά κουτάλια πριν να εκλεγούν δεν νομίζω ότι ΔΕΝ ξέρουν που πάνε να ανακατευτούν και τι πρόκειται να παραλάβουν κ. Zeppo. Και αυτό ισχύει γενικώς, όχι μόνο για την αυτοδιοίκηση . Η επίκληση της άγνοιας εκ των υστέρων «δεν ήξερα το βάθος του οχετού» «δεν ξέραμε την εκταση της καμμένης γης» είναι παλιό κολπάκι που εμένα προσωπικά- και πολλούς άλλους τελευταία-με αφήνει όχι παγερά αδιάφορη αλλά θερμά εκνευρισμένη.
ΥΣ. Δεν είμαι πολίτης του Πειραιά. Πηγαινοέρχομαι λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων.Ίσως γι αυτό μου κάνουν ιδιαίτερη εντύπωση οι ασχήμιες του τελευταία.
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 6:17 μμ
Ενη Καπαζογλου
Vita
Δεν ειναι δικη μου ορολογια. Τα πολιτικα κομματα ειναι πολιτικοι οργανισμοι.Αλλα εν παση περιπτωσει δεν ειναι εκει το θεμα μας.
Με ρωτατε ομως αν υπαρχει περιπτωση να μην εχει πεισθει καποιος για τους κοινωνικους στοχους των κομματων αυτων. Και βεβαια υπαρχει μια τετοια περιπτωση και αλιμονο αν υπηρχε μια «ολοκληρωτικη» συμφωνια.
Αυτο ακριβως εξυπηρετει ο κοινοβουλευτισμος και η δημοκρατια για να ακουγεται η φωνη ολων. Ομως η κριτικη δεν μπορει να ειναι στειρα πρεπει να ειναι δημιουργικη αλλιως δεν φερνει κανενα θετικο αποτελεσμα.
Ελπιζω, αγαπητε, να συμφωνουμε σ αυτα τουλαχιστον τα γενικα.
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 6:18 μμ
Vita
Κυρία Καπαζογλου υπάρχει επιτέλους κάποια πολιτική αρετή που δεν την έχει το ΠΑΣΟΚ σας; Αυτές ακριβώς οι επί χρόνια δηλώσεις που μένουν μόνο δηλώσεις και η εντελώς διαφορετική πρακτική απο αυτό που δηλώνουν οι δηλώσεις :-)) είναι που δημιουργούν τις επιφυλάξεις…
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 6:20 μμ
Ενη Καπαζογλου
Eπρεπε μαλλον, βλεποντας τωρα το τελευταιο σχολιο σας, να γραψω αγαπητε/η. Ελπιζω συγχωρεμενη. 🙂
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 6:21 μμ
Πάνος
Ενδιαφέρον το λινκ της Ένης – αν και στα 1977 (και τα επόμενα χρόνια) ο κ. Τσίμας υποστήριζε άλλα… 😉
Ο Μπερλιγκουέρ μπορεί να είχε δίκιο, γιατί είχε το (μεγάλο και δυνατό, τότε) PCI. Εμείς, αν δεχτούμε τη συναταγή της λιτότητας, τί έχουμε για να κρατήσουμε τα …μπόσικα;
Αλλά ο Τσίμας άδικα παιδεύεται… Η πολιτική της λιτότητας ήδη πέρασε / είναι αυστηρά μονόπλευρη – και μπορεί να διορθώσει τα δημοσιονομικά, αλλά θα πάρει ο διάολος τους ανθρώπους και την πραγματική οικονομία. Δηλαδή, τα πράγματα θα χειροτερέψουν περισσότερο.
Πως το είπε ο παππούς Παπανδρέου; «Οι αριθμοί ευημερούν και οι άνθρωποι πάσχουν…». 😉
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 6:24 μμ
δεξιος
Δεν χρειαζεται να εξαπτεσθε.Απ οτι λεγεται στο νεο νομο θα καταργηθει το 42% με το οποιο εκλεγεται δημαρχος απο τον πρωτο γυρο και θα επανελθει το 50%.
Επομενως θα υπαρξουν πολλοι δευτεροι γυροι και εκει οτι και να λετε και να κανετε στον πρωτο γυρο,ολοι οι προοδευτικοι θα ψηφισετε ΠΑΣΟΚ.
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 6:35 μμ
Ενη Καπαζογλου
Vita
Νομιζω οτι καπως αδικειτε το σημερινο πασοκ το οποιο οπως τουλαχιστον εγω το αντιλαμβανομαι δεν επιδιωκει επ ουδενι να ειναι ενα αλαζωνικο κομμα. Το δειχνει με πολλους τροπους και ο προεδρος του.
Σε οτι αφορα τις συνεργασιες δεν εχει πεσει μεχρι τωρα στην αντιληψη μου οτι αναιρει τις δηλωσεις του, ως επισημη εκδοχη. 😯
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 6:42 μμ
Ενη Καπαζογλου
Πανο
Ισως αν διαβασει το σχολιο σου ο αρθρογραφος να «παραπονεθει»οτι δεν εδωσες τη δεουσα προσοχη στα γραφομενα του.
Δες αν θελεις, αγαπητε, την τελευταια παραγραφο του αρθρου.Ειναι μια απαντηση σε ολα οσα διατυπωνεις στο σχολιο σου.
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 7:39 μμ
Πάνος
Είναι το χρύσωμα του χαπιού, Ένη. Δεν αδικώ τον Τσίμα, απλά διαφωνώ ριζικά μαζί του.
Αυτός, υποστηρίζει (και κάθε βράδυ στο ΜΕΓΚΑ) ότι η λύση είναι η συμπίεση των εισοδημάτων (των μισθωτών, βεβαίως) για να διορθωθούν τα πράγματα. Απλά, ως παλαιός αριστερός, του βάζει και …κερασάκι. Εγώ νομίζω ότι αυτή είναι κατάλληλη συνταγή για να πάμε κατά διαόλου.
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 8:12 μμ
Vita
Κυρία Καπαζόγλου λυπάμαι αλλά δεν διαφοροποιώ καθόλου το νέο ΠΑΣΟΚ από το παλιό.Και οι όποιες διαφορές τους μάλλον νομοτελειακές είναι και όχι αναγκαστικά προς το καλύτερο.Έτσι δεν συμμερίζομαι την αισιοδοξία σας για τις εξελίξεις.Κρίμα γιατί μετά την λαίλαπα των προηγούμενων θα ήταν πολύ εύκολο να μας πείσουν ότι κάτι θα καταφέρουν.Κάθε μέρα όμως κάτι προκύπτει για να μην έχουμε ψευδαισθήσεις.
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 8:42 μμ
δεξιος
Ο ΠΡΟ ΠΟ πρεπει να πιασει δουλεια.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1092832&lngDtrID=244
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 8:48 μμ
σχολιαστης
Σημερινό γκάλοπ δίνει στους Οικολόγους 1.5%. Μεγάλη δυναμική λέμε.
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 9:13 μμ
Πάνος
καπετάνιε,
σε αυτό το ποστ ήθελες να στείλεις το σχόλιο ή στα «10 σφηνάκια»;
*
δεξιέ,
το παιγνίδι όσο πάει και αγριεύει… Μέχρι να σκάσει πάλι κάποια βόμβα στα χέρια ενός Ξηρού β’, ποιός ξέρει τι άλλο θα δούμε.
*
σχολιαστή,
πούν’ το;
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 9:21 μμ
Ενη Καπαζογλου
Ουτε ειναι στις προθεσεις μου αλλα και ουτε γουσταρω γενικως τις πολιτικες αντιπαραθεσεις. Μπορω να συμμετασχω σε επιχειρηματα, θετικες προτασεις και διαλογο.Αλλα δεν βλεπω τετοιες δυνατοτητες τουλαχιστον εδω στη προκειμενη συζητηση.
Απο τη μια μερια δεν μπορω να πω τιποτα μπροστα σε ‘νομοτελειακα» συμπερασματα οπως γραφτηκε..
Οπως επισης και σε κομματικα εγγραφα αποφασεων του 2006, τα οποια πρεπει ως ερωτηματα να υποβληθουν στους τοτε αρμοδιους, για οποιους τοσο ενδιαφερονται για εσωκομματικες διαδικασιες αλλου κομματος .
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 9:41 μμ
Vita
@κ. Ενη: Γιατί δεν γουστάρετε τις αντιπαραθέσεις; Μα αυτές δεν είναι η πεμπτουσία ενός διαλόγου;Σ’ όλα θέλετε να ακούτε ναι; Μα αν συμφωνούσαμε σε όλα δεν θα υπήρχε λόγος να συζητάμε για τίποτα άλλο εκτός από τον καιρό,που εδώ που τα λέμε θέλει κι αυτός την κουβέντα του τώρα τελευταία. Γιατί απορρίπτεται τη νομοτέλεια; Εξελικτική διαδικασία είναι κι αυτή.
Όταν λέτε θετικές προτάσεις ποιές ακριβώς εννοείτε;Κάντε μου εσείς τις θετικές σας προτάσεις .Εγώ τι φταίω για τη μείωση αποδοχών που με περιμένει στη γωνία (άσχετα αν το λένε μείωση επιδομάτων και όχι μείωση μισθού), το διορισμό κομματικών στελεχών σε θέσης ευθύνης -τουλάχιστον στο υπουργείο που υπάγεται η υπηρεσία μου- μετά από πολυδιαφημισμένες διαβουλεύσεις, την απραξία σε όλους σχεδόν τους τομείς ή τη διαμάχη που ήδη αρχίζει ανάμεσα σε υπουργούς;
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 10:12 μμ
Ενη Καπαζογλου
κα. Vita
Δυστυχως εγω δεν μπορω να σας κανω καμια προταση, ακριβως επειδη δεν βρισκομαι οπως εσεις σε ενα υπουργειο η μια δημοσια υπηρεσια.
Εσεις ομως ως εργαζομενη, οπως καταλαβαινω, μπορειτε να κανετε μια αμεση επεμβαση και να πειτε τη γνωμη σας ειτε αμεσα ειτε μεσω του συνδικαλιστικου σας φορεα.
Εαν ειστε σιγουροι οτι μειωνετε ο μισθος σας και γιατι, απο ηδη ειλημμενες αποφασεις της κυβερνησης, οπως αφηνετε να καταλαβουμε, ζητηστε το σκεπτικο μιας τετοιας αποφασης, αν βεβαια υπαρχει στην πραξη.
Οπως επισης και να κανετε τη ν κριτικη σας για την αναποτελεσματικοτητα οπως λετε της υπηρεσιας σας, η οποια προφανως λειτουργουσε αριστα στο παρελθον και με ικανοποιητικοτατους ρυθμους παραγωγικοτητας!!!
Και επισης πρεπει να σας πω οτι δεν ειμαι εντεταλμενη να απολογουμαι για οτιδηποτε αφορα τη διακυβερνηση, απλουστατα πιστευω οτι η ψηφος στις εκλογες προς το ΠΑΣΟΚ ειχε ενα συγκεκριμενο στοχο τον οποιο προσπαθει να υλοποιησει η σημερινη κυβερνηση παρα τις πολυ μεγαλες δυσκολιες που αντιμετωπιζει σε ολους τους τομεις.
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 10:18 μμ
Vita
Κυρία Ενη όντως δεν θέλετε διάλογο!
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 10:49 μμ
σχολιαστης
Ιδού
http://www.axiaplus.gr/Default.aspx?id=162542&nt=108&lang=1
1.6% είναι, όχι 1.5%. Αρα υπάρχει δυναμική. 🙂
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 10:56 μμ
Πάνος
σχολιαστή,
δεν είσαι ΟΚ! Η ΑΛΚΟ δίνει 2% (χωρίς την αναγωγή, μη το ξεχνάμε) και δε μας το λες! 😉
Δυναμική δεν υπάρχει (μεν) αλλά οι Ο-Π δείχνουν …ακλόνητοι, στα κυβικά τους (δε).
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 11:10 μμ
Ενη Καπαζογλου
κα. Vita
Οπως εσεις ενοοειτε τον διαλογο, δηλαδη εσεις να παραθετετε ολες τις προσωπικες σας αποψεις για την κυβερνηση με ολους τους χαρακτηρισμους και τις κατηγοριες κι εγω να προσπαθω να απολογουμαι για θεματα τα οποια ειναι ανυπαρκτα αλλα βεβαιοτητες για σας, επειδη ετσι το θελετε, ε ναι δεν θελω μια τετοια παρωδια διαλογου.
9 Ιανουαρίου, 2010 στις 11:43 μμ
δεξιος
Αντε παλι ,το εβγαλαν οι επαναστατες μας το ψωμι τους .Η ειδηση κανει το γυρο του κοσμου.
http://edition.cnn.com/2010/WORLD/europe/01/09/greece.blast/index.html