«Ναι» ψήφισε η βουλευτής της ΝΔ Ντόρα Μπακογιάννη, στην ψηφοφορία στη Βουλή για τα νέα οικονομικά μέτρα, κόντρα στην επίσημη γραμμή του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, που λέει «όχι» επί της αρχής του νομοσχεδίου, αλλά θα υπερψηφίσει ορισμένες διατάξεις του.
«Παρών» ψήφισαν από το ΠΑΣΟΚ οι Γιάννης Δημαράς, Σοφία Σακοράφα και Βασίλης Οικονόμου.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1133820&lngDtrID=244
61 Σχόλια
Comments feed for this article
6 Μαΐου, 2010 στις 7:09 μμ
Πάνος
Oi τρεις του ΠΑΣΟΚ διαγράφτηκαν ήδη. Η Ντόρα θα τεθεί εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας από λεπτό σε λεπτό. Υπάρχεικι ενα θέμαμε την Παπαδημητρίου (άλτερ έγκο της Ντόρας).
6 Μαΐου, 2010 στις 7:11 μμ
Μαύρο πρόβατο
Μον ντιέ, μα είναι αντιδημοκρατικό!
6 Μαΐου, 2010 στις 7:12 μμ
Πάνος
296 ψήφισαν
(μεταξύ των απόντων και ο Παπουτσής. Οι άλλοι: Παπδημητρίου, Χαλβατζής, Δρίτσας, του ΣΥΡΙΖΑ)
172 ναι (ΠΑΣΟΚ+Ντόρα+ΛΑΟΣ)
6 Μαΐου, 2010 στις 7:13 μμ
σχολιαστης
Μόλις διεγράφη η Θεοδώρα
6 Μαΐου, 2010 στις 7:15 μμ
kapetanios
πάει η Ντορούλα
6 Μαΐου, 2010 στις 7:18 μμ
essex green
ζωή σε μας , να ζήσουμε να την θυμόμαστε
6 Μαΐου, 2010 στις 7:20 μμ
Rodia
Ετεθη εκτος κοινοβουλευτικης ομαδας της ΝΔ η κυρια Ντορα Μπακογιαννη, με επιστολη του κ. Αντωνη Σαμαρα προς τον προεδρο της Βουλης. 6 Μαη 2010, ωρα 19:13
6 Μαΐου, 2010 στις 7:21 μμ
Rodia
Αυτα ειναι τα απονερα της κρισης…
6 Μαΐου, 2010 στις 7:22 μμ
vel
κι είχα μια σκασίλα!
6 Μαΐου, 2010 στις 7:22 μμ
vel
άμα χρειαστεί και κανένα μεροκάματο .. εδώ είμαστε.
6 Μαΐου, 2010 στις 7:23 μμ
Πάνος
«άμα χρειαστεί και κανένα μεροκάματο .. εδώ είμαστε».
🙂
6 Μαΐου, 2010 στις 7:28 μμ
σχολιαστης
Ωχ, θα αρχίσει τα βουντού ο Δρακουμέλ.
6 Μαΐου, 2010 στις 7:33 μμ
Πάνος
Και ο Κυριάκος;
6 Μαΐου, 2010 στις 7:34 μμ
Πάνος
Ο ΓΑΠ ζήτησε από τους τρεις να παραδώσουν τις έδρες τους. Προς το παρόν απάντησε η Σακοράφα: ΤΣΕΑ.
6 Μαΐου, 2010 στις 7:36 μμ
Πάνος
Το σημαντικό: η έγκριση με 172 (και όχι με 180) είναι -λένε κάποιοι- αντισυνταγματική, άρα ανίσχυρη.
(Θέλει 180 όταν παραχωρείται μέρος της εθνικής κυριαρχίας σε κέντρα εκτός Ελλάδας)
6 Μαΐου, 2010 στις 7:40 μμ
Rodia
«Θέλει 180 όταν παραχωρείται μέρος της εθνικής κυριαρχίας σε κέντρα εκτός Ελλάδας»
Πριν αρχισει η ψηφοφορια απορριφθηκε αυτη η προταση που ειχε υποβληθει απο ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ.
6 Μαΐου, 2010 στις 7:50 μμ
Πάνος
Το ότι την απέρριψε το ΠΑΣΟΚ (δι εγέρσεως) δε σημαίνει ότι δεν ήταν σωστή και ότι δεν δημιουργείται και θέμα συνταγματικότητας.
6 Μαΐου, 2010 στις 7:51 μμ
κικη
“Θέλει 180 όταν παραχωρείται μέρος της εθνικής κυριαρχίας σε κέντρα εκτός Ελλάδας”
μήπως είναι ερμηνευτική εγγύκλιος του συντάγματος?
Γιατί αν ναι τότε μήπως έχουμε έχουμε 2 αντιδημοκρατικές κινήσεις ?
6 Μαΐου, 2010 στις 7:52 μμ
Rodia
δι εγερσεως τη στηριξαν οι προτεινοντες.
6 Μαΐου, 2010 στις 7:52 μμ
σχολιαστης
Ουτε η ΝΔ θα θέσει θέμα αντισυνταγματικότητας. Μια ευκαιρία που Αντουάν ήταν να σουτάρει το κορίτσι. 🙂
6 Μαΐου, 2010 στις 7:53 μμ
Rodia
Κανεις αλλος δεν σηκωθηκε. Βλεπω το καναλι της Βουλης. 😉
6 Μαΐου, 2010 στις 7:58 μμ
Πάνος
Ε βέβαια, αλλιώς να το βλέπεις και αλλιώς να το ακούς… 😉
6 Μαΐου, 2010 στις 8:04 μμ
Rodia
Πανο, δες το: http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=540782
τρελλαινομαι λεμε…
6 Μαΐου, 2010 στις 8:07 μμ
Β. Δ. Καργούδης
Δεν ξέρω τι άλλα κέρδη ή ζημιές είχε η σημερινή συνεδρίαση της Βουλής, το βέβαιο είναι πως κάποιος από τους 300 απέδειξε πως τα τιμάει τα παντελόνια,
Και δεν ήταν καν άνδρας…
6 Μαΐου, 2010 στις 8:08 μμ
Πάνος
Λες, ρε σύ; 😉
6 Μαΐου, 2010 στις 8:13 μμ
σχολιαστης
Βαγγέλη, όταν είδε ότι πήγαινε εκεί το πράγμα, ζήτησε συνάντηση με το Σαμαρά και στη συνέχεια είπε ότι πρέπει η ΝΔ να ψηφίσει τα μέτρα.
Τώρα για την αξία της κυρίας, αυτή δεν ήταν που έμπλεξε όλο το διπλωματικό σώμα σε ατελείωτη ξεφτίλα, για να φύγει βασικός συνένοχος απο τη χώρα; Που μέχρι και τα …πόμολα τα χρέωνε σε άλλον αξιότιμο λεβέντη;
6 Μαΐου, 2010 στις 8:14 μμ
Β. Δ. Καργούδης
@ ΚΙΚΗ φίλη μου (δεν ξέρω καν αν σ αρέσει αυτό)μετα από ΟΛΑ τα ΑΛΛΑ, μη γελοιοποιήσουμε ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ και την εξαιρετικά σοβαρή ιστορία που είναι ΚΑΘΕ απόπειρα ερμηνείας του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
Ασ μείνει πια και κάτι στο χώρο άσκησης μιας επιστημομικής αυθρντίας.
Ελεος πια.
ι, 2 τρεις αντισυνταγματικές…
Ας συνέλθουμε ρε γμτ (Το ίδιο θα έλεγα, πίστεψέ με, και αν ακόμα όλα αυτά ενίσχυαν δικές μου απόψεις)
Α, και κάτι άλλο,
Ερμηνευτικές εγκύκλιοι στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ, δεν χωράνε…
6 Μαΐου, 2010 στις 8:16 μμ
σχολιαστης
Δήλωση της Ντόρας
«Στη ζωή του κάθε ανθρώπου έρχονται στιγμές που πρέπει να επιλέξει ανάμεσα στον βολικό δρόμο της σιωπής, του συμβιβασμού και των σκοπιμοτήτων ή να ακολουθήσει τον δύσκολο δρόμο της ευθύνης.
Η πατρίδα μας, βρίσκεται σήμερα στα πρόθυρα της οικονομικής χρεοκοπίας και συνταράσσεται από πρωτόγνωρη κοινωνική αναταραχή . Τριάντα χρόνια διαφθοράς, σπατάλης, ανευθυνότητας και κρατισμού, μας οδήγησαν εδώ που βρισκόμαστε. Τα σοβαρά λάθη, η αδράνεια και οι παραλείψεις της προηγούμενης κυβέρνησης αλλά και η εγκληματική καθυστέρηση και οι επιπολαιότητες της παρούσας κυβέρνησης, επιδείνωσαν ακόμα περισσότερο το πρόβλημα.
Τη στιγμή αυτή ο ελληνικός λαός καλείται να κάνει θυσίες που είναι εν πολλοίς άδικες και που ίσως δεν θα ήταν σ’ αυτόν τον ακραίο βαθμό αναγκαίες, αν όλοι είχαμε σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.
Αλλά, στο σημείο που βρισκόμαστε, δεν υπάρχουν πλέον επιλογές. Σε αντάλλαγμα αυτών των θυσιών, μας προσφέρεται χρηματοδότηση 110 δις ευρώ προκειμένου η Ελλάδα να αποφύγει τη χρεωκοπία. Και μας προσφέρεται τη στιγμή που κανείς πλέον άλλος δεν μας δανείζει.
Έτσι έχουν τα πράγματα και κανείς από τον πολιτικό κόσμο δεν δικαιούται να μην καταλαβαίνει και κυρίως να κάνει πως δεν καταλαβαίνει.
Με δεδομένη την πραγματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα, χωρίς την καθαρή στάση της μείζονος αντιπολίτευσης, είναι πολύ πιθανότερο τα μέτρα να μην εφαρμοστούν αποτελεσματικά. Ο λαός θα επωμιστεί τελικά και τις θυσίες και το τεράστιο κόστος της χρεωκοπίας. Γι΄ αυτό πρότεινα στον πρόεδρο του κόμματος, κατά την πρόσφατη συνάντηση μας, μια επιλογή που θα διαφοροποιούσε τη ΝΔ από τη στάση του ΚΚΕ, του ΣΥΡΙΖΑ και των δυνάμεων του κρατισμού και του λαϊκισμού χωρίς ταυτόχρονα να ταυτίζουν τη ΝΔ με το ΠΑΣΟΚ και τις επιλογές του.
Θέση μου ήταν η αξιωματική αντιπολίτευση να ψηφίσει επί της αρχής υπέρ του νομοσχεδίου, διότι η αποδοχή του είναι προϋπόθεση για να πάρουμε το «πακέτο σωτηρίας» και να καταψηφίσει κάποια άδικα, και αναποτελεσματικά άρθρα. Άρθρα όπως είναι αυτά της μείωσης του εισοδήματος των φτωχών συνταξιούχων και της αύξησης του ΦΠΑ, τα οποία μπορούν να υποκατασταθούν από άλλα ισοδυνάμου δημοσιονομικού αποτελέσματος.
Με προσωπική του απόφαση, ο πρόεδρος του κόμματος, την οποία δεν έφερε προς συζήτηση στα συλλογικά όργανα της Νέας Δημοκρατίας, ζητά την καταψήφιση του νομοσχεδίου «μέτρα για την εφαρμογή του μηχανισμού στήριξης της Ελληνικής οικονομίας από τα κράτη μέλη της ζώνης του ευρώ και το ΔΝΤ».
Πήρε την απόφαση αυτή χωρίς να έχει να προτείνει μια σοβαρή και αξιόπιστη εναλλακτική λύση για το πώς θα βρούμε χρήματα και θα αποφύγουμε τη χρεοκοπία.
Την πήρε επενδύοντας ίσως στο ρεύμα που δημιουργεί η δικαιολογημένη λαϊκή αγανάκτηση για τις θυσίες που καλούνται να κάνουν οι πολίτες. Οι υπεύθυνες ηγεσίες όμως, πρέπει να βρίσκουν το θάρρος να πηγαίνουν κάποιες φορές κόντρα στο ρεύμα. Τι θα γινόταν για παράδειγμα έαν οι κυβερνήσεις των κρατών-μελών της ζώνης του Ευρώ ή τα κοινοβούλια τους πήγαιναν με το ρεύμα που υποστήριζε ότι η Ελλάδα δεν θα έπρεπε να βοηθηθεί;
Στη Νέα Δημοκρατία δεν δείχνουμε να έχουμε μάθει από τα λάθη μας. Η λογική του λαϊκισμού και των μικροπολιτικών υπολογισμών που κατέστρεψε την κυβέρνηση μας και μας έφερε σήμερα εδώ καθοδηγεί και τώρα τις επιλογές μας. Λυπάμαι αλλά αυτόν τον κατήφορο δεν μπορώ να τον ακολουθήσω.
Η αγανάκτηση των πολιτών για τις θυσίες που τους επιβάλλονται είναι δικαιολογημένη. Όμως σήμερα, την ώρα που η Ελλάδα χάνεται, δεν μπορώ να αποφασίσω με βάση τον φόβο του πολιτικού κόστους, ή την προσδοκία της άντλησης ψήφων, που κάποιοι νομίζουν ότι θα αποκομίσουν αν η Ελλάδα χάσει και την τελευταία της ευκαιρία και οδηγηθεί στην καταστροφή.
Την ώρα που το δίλημμα είναι χρεοκοπία ή θυσίες, δεν μπορώ να πω στους Έλληνες ότι πατριωτισμός σημαίνει κορώνες, ανευθυνότητα και άρνηση της πραγματικότητας.
Την ώρα που τα μάτια του κόσμου είναι στραμμένα εδώ, δεν μπορώ να κάνω ότι δεν καταλαβαίνω.
Σ΄ αυτή την κρίσιμη στιγμή θα πράξω το χρέος μου. Ψήφισα επί της αρχής υπέρ του νομοσχεδίου « μέτρα για την εφαρμογή του μηχανισμού στήριξης της Ελληνικής οικονομίας από τα κράτη μέλη της ζώνης του ευρώ και το ΔΝΤ» και θα καταψηφίσω άρθρα όπως είναι αυτά της μείωσης του εισοδήματος των συνταξιούχων και της αύξησης του ΦΠΑ.
Μοναδικός γνώμονας των πράξεών μου είναι το συμφέρον της πατρίδας και η συνείδησή μου. Και αναλαμβάνω πλήρως το βάρος της ευθύνης των επιλογών μου.
Λυπούμαι για την απόφαση του κου Σαμαρά, η οποία δείχνει ότι η ηγεσία του κόμματος βάζει, δυστυχώς, το στενό μικροκομματικό της συμφέρον υπεράνω της υποχρέωσης όλων μας να υπηρετούμε τον λαό και την χώρα.
Τρέφω απεριόριστο σεβασμό για τα εκατομμύρια ψηφοφόρους, που τίμησαν όλα αυτά τα χρόνια τη Νέα Δημοκρατία, για την αγωνιστικότητα, το φιλότιμο και την αίσθηση του πατριωτικού καθήκοντος που τους διακρίνει. Η πλειοψηφία τους, αλλά και η πλειοψηφία των υπολοίπων πολιτών, ανεξαρτήτως κομματικής προέλευσης, μας αντιμετωπίζουν όλους με καχυποψία, αγανάκτηση, ακόμα και οργή για τις ευθύνες μας για όλα όσα έγιναν για να φτάσουμε εδώ. Γι’ αυτό και ελάχιστη υποχρέωσή μας σήμερα είναι να πράττουμε κατά συνείδηση ό,τι θεωρούμε ότι μπορεί να βοηθήσει για να φτάσουμε με όσο γίνεται μικρότερες απώλειες στην Ελλάδα της επόμενης μέρας».
6 Μαΐου, 2010 στις 8:18 μμ
KnowDame
Δήλωση του Βουλευτή Αττικής Βασίλη Οικονόμου
Έχοντας πλήρη τη συναίσθηση της ευθύνης που μου αναλογεί ως εκπρόσωπος των πολιτών της Αττικής στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, κατανοώντας την δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται η χώρα, έχοντας γνώση του δύσκολου αγώνα που δίνει καθημερινά ο Πρόεδρος και η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, εκφράζω με την ψήφο μου την αγανάκτησή μου για το γεγονός ότι τα επερχόμενα μέτρα που επιβλήθηκαν από μηχανισμούς που συμμετείχαν ενεργά στην κατακρήμνιση της ελληνικής οικονομίας ή ανέχτηκαν σιωπηρώς τα κερδοσκοπικά παιχνίδια σε βάρος της χώρας μας, ζητούν σήμερα από τον ελληνικό λαό να δεχτεί την μετατροπή της Ελλάδας σε μια τριτοκοσμική χώρα. Ζητούν την κατάργηση βασικών εργασιακών δικαιωμάτων, την υποχώρηση του βιοτικού επιπέδου του λαού και την καταστροφή της μεσαίας τάξης. Δηλώνω ότι θα παραμείνω εκπρόσωπος του λαού της Αττικής στο Κοινοβούλιο, ότι θα συνεχίσω να υποστηρίζω κάθε θέση και νόμο της κυβέρνησης που θα συμβάλλει στην αναδιανομή του εισοδήματος, στην εξασφάλιση ενός κράτους δικαίου, στην επαναφορά της κοινωνικής δικαιοσύνης και στην αναζήτηση ενός νέου μοντέλου οικονομικής ανάπτυξης που θα σέβεται και θα υπηρετεί πρώτα τον άνθρωπο και μετά τους αριθμούς, δηλαδή σε όλα αυτά που προεκλογικά είχε δεσμευτεί το ΠΑΣΟΚ ότι θα υλοποιήσει.
http://vasilisoikonomou.blogspot.com/2010/05/blog-post_5075.html
6 Μαΐου, 2010 στις 8:20 μμ
KnowDame
Αυτός σίγουρα τίμησε τα παντελόνια του
6 Μαΐου, 2010 στις 8:24 μμ
Β. Δ. Καργούδης
Και μην το ξαναλέτε παρακαλώ «να εκχωρηθεί μέρος της εθνικής κυριαρχίας. Ούτε λέγονται ούτε γίνονται αυτά τα πράγματα. Απλά στο Σύνταγμα αναφέρεται «για να εξυπηρετηθεί «ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ» ή «οι σχέσεις της χώρας μας», λέει το Σύνταγμα, αυτό γίνεται με συνθήκες ή ειδικούς διεθνείς Νόμους. Για αυτών την κύρωση το άρθρο 28 απαιτει πλειονοψηφία των3/5.
Μην λέμε από μόνοι μας τρελά.
Άκου να συζητάμε πόσες ψήφοι -λέει- χρειάζονται για να «παραχωρηθεί μέρος της εθνικής κυριαρχίας»!!
6 Μαΐου, 2010 στις 8:28 μμ
σχολιαστης
Βαγγέλη, αν δεν το έλεγε ο ΓΑΠ δεν θα γινόταν αναφορά. Αυτός ο στόμας του είναι σκέτη καταστροφή.
6 Μαΐου, 2010 στις 8:29 μμ
Vita
Αν υποψιαστώ ότι ο κ.Καργούδης υπεξεννοεί την Ντορούλα θα πεθάνω!!!
Άντε και στον Βορίδη που χειροκρότησε το «αντράκι» σας…
6 Μαΐου, 2010 στις 8:35 μμ
Πάνος
Βαγγέλη,
το Σύνταγμα μια χαρά τα λέει. Μη κάνεις συνδικαλισμό -δεν είναι για τα κυβικά σου 😉
6 Μαΐου, 2010 στις 8:43 μμ
δεξιος
Οταν εγιναν οι εσωκομματικες εκλογες ειχα γραψει οτι η ΝΔ δεν θα ειναι πια ιδια και μαλλον θα αναβιωσει με το ονομα της το παλιο Λαικο Κομμα.
Τα πραγματα μαλλον προς τα εκει πανε.
6 Μαΐου, 2010 στις 8:46 μμ
KnowDame
Γ. Δημαράς: Η Ιστορία δεν γράφεται μόνο με τις σοφίες των τεχνοκρατών
Τους λόγους για τους οποίους ψήφισε παρών στο νομοσχέδιο για τα μέτρα ενεργοποίησης του μηχανισμού στήριξης εξηγεί σε ανακοίνωσή του (την οποία διένειμε στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες) ο βουλευτής Γιάννης Δημαράς. Όπως επισημαίνει, ο Κανονισμός της Βουλής δεν δίνει τη δυνατότητα σε κανέναν εκ των βουλευτών να αιτιολογήσει την ψήφο του.
«Δηλώνω παρών στις γενεές των συγγενών αλλά και των άλλων συν-Ελλήνων, που έχουν την ίδια κοινωνική καταγωγή με μένα. Δηλώνω παρών στη μάνα μου και τον πατέρα μου, που με γέννησαν και με μεγάλωσαν αγωνιζόμενοι κάθε μέρα και νύχτα για να υπερασπιστώ την αξιοπρέπεια, την τιμή και το δικαίωμα των απλών ανθρώπων στη ζωή…» αναφέρει μεταξύ άλλων.
Δηλώνει εξάλλου την πίστη του ότι η Ιστορία δεν γράφεται μόνο με τις σοφίες των τεχνοκρατών, αλλά πρωτίστως με το συναίσθημα, τον ηρωισμό και την αυτοθυσία των απλών ανθρώπων. «Εκτιμώ ότι, αυτή την κρίσιμη στιγμή για την χώρα μας, η ανάγκη διαφύλαξης του αγαθού της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας υπαγορεύει πρωτίστως άμεση κάθαρση του πολιτικού συστήματος και αυτών που το συνθέτουν…».
Ο Γ. Δημαράς καταλήγει με την πρόταση όσοι εκ του νόμου υποχρεούνται (εντός και εκτός Βουλής) να καταθέτουν «πόθεν έσχες», αυτό να διερευνηθεί επισταμένως σε βάθος 25ετίας και τα όποια περιουσιακά αποκτήματα δεν μπορούν να δικαιολογηθούν, να αποδίδονται με δήμευση στο Δημόσιο.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1812736
6 Μαΐου, 2010 στις 8:48 μμ
KnowDame
Σ. Σακοράφα: Κοινωνικά άδικα τα μέτρα
Τους λόγους για τους οποίους ψήφισε «παρούσα» στην ψηφοφορία επί του νομοσχεδίου για τα μέτρα ενεργοποίησης του μηχανισμού στήριξης της Ελλάδας από ΕΕ και ΔΝΤ γνωστοποιεί με ανακοίνωσή της η μέχρι πρότινος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Σοφία Σακοράφα.
Οπως αναφέρει, θεωρεί κοινωνικά άδικο τον χαρακτήρα των μέτρων, «καθώς από τα μέτρα αυτά πλήττονται μόνον και για μια άλλη φορά αυτοί που ευθύνονται ελάχιστα ή καθόλου».
Η απόφαση αυτή, σύμφωνα με την βουλευτή, δεν αντιστρατεύεται τις αρχές και τα ιδανικά του Κινήματος, δεν αντιστρατεύεται το στόχο για τη σωτηρία της πατρίδας και του ελληνικού λαού.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1812700
6 Μαΐου, 2010 στις 9:17 μμ
kapetanios
-Δεν είμαι πολιτικός καριέρας είπε ο γιωργάπης αλλά δεν φρόντισε να μας πει και τι σκατά είναι.
-Δεν με ενδιαφέρει να ξαναβγώ πρωθυπουργός φώναξε αλλά εμάς μας ενδιαφέρει να υπάρξουμε και μετά από αυτόν.
-Είμαι «Έλληνας της διασποράς» γιατί ο πατέρας μου ήταν εξορία ισχυρίστηκε ο ανιστόρητος γιάπης της κακιάς ώρας και σείστηκε η Γυάρος- δεν έτυχε κανένας βλέπεις να του εξηγήσει τι είναι η εξορία
Αιιιιιιι σιχτίρ μυρμηγκάκι
6 Μαΐου, 2010 στις 9:20 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Είχε καταντήσει ξένο σώμα η γυναίκα στο ίδιο της το κόμμα. Καλά να είναι και…στο καλό.
Δεξιέ μην ανησυχείς, εκτός από το Νέο Λαϊκό Κόμμα, θα δημιουργηθεί και το Νέο Φιλελευθερο Κόμμα. 😉
6 Μαΐου, 2010 στις 9:22 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Είμαι «Έλληνας της διασποράς» γιατί ο πατέρας μου ήταν εξορία ισχυρίστηκε…
😆
Μάλλον το παιδί θα εννοούσε την «εξορία» στις ΗΠΑ και στην Σουηδία. Κακοπέρασε ο φουκαράς ο πατέρας του!
6 Μαΐου, 2010 στις 9:31 μμ
Β.Δ. Καργούδης
Η Σακοράφα, προς τιμήν της, όσες φορές έβγαινε δημόσια, ελεγε πως θα τοποθετηθεί με βάση το δίλημμα «σοασιαλισμός ή βαραβαρότητα»!
Και ναι, vita, την «ντορούλα» εννοώ!
Μπορεί να είναι πολύ «λίγη» και αφόρητα συμβατική για τα υψιπετή κυβικά της παρέας μας (παρα-απογειωθήκαμε με φαίνεται) αλλά, μεταξύ μας, δεν είναι καθόλου λίγο στη θέση της να πηγαίνεις εκεί που σε οδηγεί η (άντε μη βάζεις εσύ «η τιμή & η συνείδησή σου», βάλε «η πολιτική σου άποψη»!)
Λίγο είναι στις μέρες μας;
Και δεν ξέρω τι θα σημάνει το μέλλον γι αυτήν (ούτε αυτή, ούτε κανένας μας)
Άμεσα όμως, το βέβαιο είναι πως ΔΕΝ θα καλοπεράσει.
@Προσπαθώ ρε Πάνο, αλλά καμιά φορά πιάνομαι φαίνεται κώτσος απ το ίδιο μου το πείσμα, κοτζαμάν μαντράχαλος (ανθρωπάκι)
6 Μαΐου, 2010 στις 9:34 μμ
Β.Δ. Καργούδης
Και ΔΠ, ας τα, καλύτερα τραβήξου εκεί που σε σε παίρνει.
Μην μεγαλοπιάνεσαι, προσπαθώντας να κλέψεις μέγεθος απ το θέμα σου.
Μπακ του γιορ κίλος!
6 Μαΐου, 2010 στις 9:38 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Και ΔΠ, ας τα, καλύτερα τραβήξου εκεί που σε σε παίρνει.
Μην μεγαλοπιάνεσαι, προσπαθώντας να κλέψεις μέγεθος απ το θέμα σου.
Μπακ του γιορ κίλος!
Τράβα πίσω στη τρύπα σου βρε καθεστωτικό φερέφωνο.
6 Μαΐου, 2010 στις 9:41 μμ
KnowDame
Και μείναμε με τα άλογα του ΔΝΤ να μας οδηγούν…
To Τιτάνιο έργο βαθιών και ριζοσπαστικών Αλόγων
6 Μαΐου, 2010 στις 9:41 μμ
σχολιαστης
Για «λίγη», έχει κάνει πολλά για τα οποία θα έπρεπε να ντρέπεται. Ακόμα και τα …άλογα την έχουν υποστεί.
6 Μαΐου, 2010 στις 9:45 μμ
σχολιαστης
Οταν έγραφα για άλογα αναφερόμουν στον ιππόδρομο και όχι στο ΓΑΠ. 😉
6 Μαΐου, 2010 στις 9:50 μμ
vladimiros
Ο Σαμαράς την έθεσε εκτός Κοιν. ομάδας και ο γίγαντας Τραγάκης εκτός κόμματος.
7 Μαΐου, 2010 στις 12:10 πμ
Άγγελος
Εντάξει ρε μάγκες,
φτάνει πια το σορολόπ στον ΓΑΠ για το ότι δεν μιλάει καλά ελληνικά. ο ΚΑΚ τα μιλούσε μια χαρά, so what? Αυτή είναι η ανεπάρκεια του Γιωργάκη; Τα ελληνικά του;
Βλέποντας το βίδεο πάντως, έχω την εντύπωση ότι τα πήρε. Και να πω την αμαρτία μου προτιμώ να τον βλέπω να τα παίρνει και λίγο κιας λέει και ασυναρτησίες. Από το να διαβάζει απ΄το χαρτί προσωπικά του βίωματα με ανθρώπους του μόχθου, είναι καλύτερα.
7 Μαΐου, 2010 στις 2:03 πμ
Μαύρο πρόβατο
Το μόνο ενδιαφέρον, είναι αν (πότε) η Ντορίτα θα κάνει κόμμα. Έχουν πληροφορίες τα δημοσιογραφικά μπάζα που περνάν από δω; Παράκληση, να τις καταθέσουν.
Όσο για τα εχέφρονα Πασόκια, ξέρουν με ποιούς πρέπει να παν και ποιούς ν’αφήσουν…
7 Μαΐου, 2010 στις 2:14 πμ
Rodia
Γιατι να κανει καινουργιο κομμα; Το παλιο, του μπαμπα της το «Φιλελευθερων» δεν υπαρχει; Ρωτω, δεν ξερω…
7 Μαΐου, 2010 στις 2:18 πμ
Μαύρο πρόβατο
Νεοφιλελευθέρων, παρακαλώ! 🙂
7 Μαΐου, 2010 στις 12:06 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Εγώ νομίζω ότι διάφοροι και διάφορες έχουν αποφασίσει ότι είναι σκόπιμο να ενταχθούν σε μια ιδιότυπη «εφεδρική ομάδα», όπου θα έχουν δώσει ένα γενικό «στίγμα» αρχών και ιδεολογικής προσέγγισης των πραγμάτων, διαχωρίζοντας τη θέση τους από τις πολιτικές επιλογές των Φορέων που ανήκουν.
Καταλαβαίνουν ότι στο προσεχές διάστημα θα διαμορφωθεί καινούργιο πολιτικό σκηνικό και θέλουν να ανήκουν σε «κουτιά» από όπου θα αξιοποιηθούν στο καινούργιο «μάτριξ».
Αυτό ισχύει και για την Ντόρα και για τους 3 και θα δούμε και πολλούς άλλους, προϊόντος του χρόνου.
Από μόνο του δεν είναι αναγκαστικά κακό, με την έννοια ότι είναι κατανοητή η λειτουργία του ενστίκτου της αυτοσυντήρησης.
Κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και ως τέτοια θα πρέπει να την αντιμετωπίσουμε.
Βαγγέλη,
από την άποψη αυτή το σχόλιο για τη Ντόρα από τη Δύστροπη Πραγματικότητα είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα από την προσέγγιση «ως ηρωικής στάσης που υπερασπίζεται την άποψή της μέχρι τέλους και παρά τα χτυπήματα που θα δεχθεί».
Θα δεις πώς θα σχολιάσεις ΕΣΥ τους «αστέρες της αριστερής αντιπολίτευσης του ΠΑΣΟΚ», όταν αρχίσουν οσονούπω τα «διαγγέλματα».
Στο γράφω διότι δεν είμαι διατεθημένος να βγω με σύνθημα «είμαστε όλοι Παναγιωτακόπουλοι» και να μου κρεμάσετε κουδούνια, ούτε λέγοντας «Δικαιώνεται ο ΓΑΠ διότι τον καταγγέλει ο Χ σαρδανάπαλος». 😉
Επίσης είμαι στη δυσάρεση θέση να πω ότι το σχόλιό σου περί κιλών του συν-σχολιαστή, είναι για μένα
Α-Π-Α-Ρ-Α-Δ-Ε-Κ-Τ-Ο.
Τους λόγους ουσίας τους εξήγησα παραπάνω.
Χρησιμοποίησα και ο ίδιος το σχήμα «κιλά» (στην περίπτωση του «τσάμικου») ως ευμενές σχόλιο για τις δυνατότητες ενός συν-σχολιαστή, εν προκειμένω για τις δικές σου.
Όμως, η γενικευμένη χρήση και ιδιαίτερα όταν είναι απαξιωτική (επαναλαμβάνω άστοχα) θα μας οδηγήσει στο να ασχολούμαστε όλοι με το ……ζύγισμα του κάθε σχολιαστή.
Οπότε άλλος θα είναι νιούμπης, άλλος θα είναι «βολεμένος» (άλλο , όχι δικό σου, που με φούντωσε), άλλος «παρλαπίπας», άλλος «αμόρφωτος ή μοιράκιον» και γενικώς «βοήθα παναγία μου».
Δεξου τα παραπάνω ως φιλικά, υπό την ακόλουθη έννοια.
Θα ήταν (και είναι) τιμή μου να με προσφωνεί φίλο κάποιος που η εικόνα μου για τη στάση του στην πραγματική ζωή είναι κάτι (πολύ) παραπάνω από θετική.
Στο Διαδίκτυο όμως είμαι και είναι «περσόνα».
Ακόμη και έτσι η περσόνα έχει ενδιαφέρον και αξία σε κάποιες αναλύσεις.
Οπότε, παίρνω το θάρρος να σου δώσω μια φιλική συμβουλή:
Άφησε την περσόνα να «μεγαλώσει». Να τσακώνεται με τα άλλα «παιδιά» και να παίξει και ξύλο αν χρειασθεί.
Μην την κηδεμονεύεις. Δικαιούται και αυτή να κερδίσει το σεβασμό των άλλων παιδιών αυτόνομα και όχι μόνο επειδή έχει αξιόλογο «μπαμπά».
Άρα, φίλος ο Βαγγέλης , αλλά φιλτάτη η αλήθεια.
ΥΓ. Αγαπητοί συν-σχολιαστές, από τούδε και στο εξής θα χρησιμοποιώ ολοένα και περισσότερο ρητά από την αρχαία μας κληρονομιά, διότι όπου νάναι θα χρειασθούν νέοι ¨σοβαροί και στιβαροί Πολιτικοί» και λέω να πιάσω πόρτα για το χειμώνα 🙂
7 Μαΐου, 2010 στις 12:23 μμ
Παπούλης
Αναγνώστα
συνυπογράφω ασμένως και τις εκτιμήσεις των διαφόρων στάσεων στη χθεσινή ψηφοφορία , όσο και τις παραινέσεις σου προς τον αγαπητό μου Βαγγέλη. 😉 🙂
7 Μαΐου, 2010 στις 3:53 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Αναγνώστη, σε ευχαριστώ για την υποστήριξη. Σχόλιά σαν και αυτό που έγραψες εδω, ακριβώς λόγω της ισορροπημένης μετριπάθειας που αποπνέουν, συμβάλουν ουσιαστικά στην αποκλιμάκωση της έντασης.
Και πέραν αυτού, να πω πως συμφωνώ και με το γενικότερο πνεύμα των οσων λές, και αναγνωρίζω πως έχω και εγω ένα μερίδιο ευθύνης για ένα κακό κλίμα που επικράτησε σε άλλα ποστ της καλύβας τις τελευταίες μέρες (και δεν αναφέρομαι εδω πέρα στην ψιλοκόντρα μου με τον Βαγγέλη σε αυτό εδω το ποστ).
Οπως και να ‘χει, η συνταγματική νομιμότητα έχει και πάλι επιστρέψει… 😉
7 Μαΐου, 2010 στις 3:57 μμ
Rodia
http://www.protagon.gr/Default.aspx?tabid=75&smid=400&ArticleID=2428&reftab=59&t=%CE%95%CF%80%CE%AF-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D
7 Μαΐου, 2010 στις 4:19 μμ
Β.Δ. Καργούδης
Όταν ο άλλος, επεκτείνεται σε πράγματα που στην καλυτερη αγνοεί και σε πιο τρέχουσα συκοφαντεί, και ιδιαίτατα σε θέματα που έχουν να κάνουν με εξορίες & φυλακές, εγώ, (και ελπίζω και συ στη θέση μου) θα είμαι όπως και νάχει ΑΠΕΝΑΝΤΙ.
Ο Ανδρέας Παπανδρέου, τον οποίο μέχρι το τέλος του, (λίγο νωρίτερα για την ακρίβεια, μέχρι το ΠΕΝΤΕΛΙΚΟ, το 94) πολέμησα όσο λίγοι, υπήρξε δις εξόριστος, και του αφαιρέθηκε η ελληνική ιθαγένεια, ενώ «μετράει» (πιστώνεται για την ακρίβεια, έτσι τα βλέπω εγώ αυτά) και 4 σοβαρότατες (από τις περισσότερες άλλες) απόπειρες κατά τις ζωής του. Οπότε τα περί…καλοπέρσης, το λιγότερο παρέλκουν
Μ’ ΑΥΤΑ πάντως ΔΕΝ παίζουμε.
Και επαναλαμβάνω, όταν και όπου βλέπω μ’ αυτά να παίζουν, θα είμαι απέναντι.
Όπως και νάχει, με τον ΔΠ έχουμε συγκρουστεί παλιότερα πολύ σοβαρότερα, και θεωρώ πως η παρούσα ποιότητα μεταξύ μας, επιτρέπει κάποιου ορισμένου τύπου οξύτητες.
Πρέπει όμως να πω, πως ειδικά ο δικός σου τρόπος παρέμβασης, αν και 99 φορές στις 100 θα μας έβρισκε κανείς δίπλα σε επίπεδο ανάλυσης και απόψεων, εν τούτοις, επιμένω να σου πω, πως με «τουρκεύει»! ‘Οπως με τουρκεύει και οτιδήποτε κοντινό με «καλούς τρόπους» & «μετριοπαθή συναίνεση σε βάση πολίτικλυ κορεκτ» επιστρατεύεται (ή και ακόμα «από μόνο» του λειτουργεί) σαν τεκμήριο αξιοπιστίας και ευθυκρισίας. Ή, πάλι από μόνο του, περιγράφει κάτι σαν «οδικό χάρτη αποδεκτών συμπεριφορών»
Και πρέπει να ξέρεις ειδικά εσύ, (γιατί είπαμε, στα περισσότερα είμαστε μαζί, σαν απόψεις) πως καμιά φορά, αισθητικού τύπου ζητήματα, μπορούν και δημιουργούν θυμικές αναστατώσεις, μεγαλύτερες και από ηθικού ή πολιτικού..
7 Μαΐου, 2010 στις 5:08 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Βαγγέλη, δεν ξέρω αν εσυ και ο Αναγνώστης ταυτίζεστε στις απόψεις σας 99 στις 100 φορές. Αυτό όμως που ξέρω είναι ότι μία ισορροπημένη μετριοπάθεια, όπως αυτή που εκπέμπουν τα σχόλια του Αναγνώστη, βοηθάει σε μία πιο ψύχραιμη, αρα και πιο αντικειμενική, επαναξιολόγηση των οσο λέμε και κάνουμε. Και μία τέτοια στάση, που δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική ορθότητα και άλλες τέτοιες αηδίες, είναι ακόμα πιο αναγκαία, και όχι μονο στην Καλύβα, τούτες τις μέρες που ζούμε…
7 Μαΐου, 2010 στις 5:37 μμ
Β. Δ. Καργούδης
@ΔΠ: Από την πείρα σου για το πώς επιτεύχθηκε (αν πιστεύεις πως εν τέλει επιτεύχθηκε) μια ορισμένη προσέγγιση ανάμεσα στους δυο μας, πρέπει επίσης να συμφωνείς πως οι επί της ουσίας προσεγγίσεις δεν μπορεί να είναι ζήτημα μόνο μεθοδολογικό ή μόνο από πριν συμφωνημένων πλαισίων, ή κανόνων, …ή. Οτιδήποτε πάντως έχει να κάνει με μηχανική λειτουργία
Εγώ πιστεύω πως είναι κάτι ουσιαστικότερο, (ίσως και πιο επώδυνο πολλές φορές, θέλει χρόνο, τριβή επί τα αυτά, γι αυτό και προσφέρει (αν και όταν επιτυγχάνεται) τόση ικανοποίηση στους…συγκλίνοντες.
Όπως και νάχει συμφωνώ για την μετριοπάθεια (πόσω μάλλον την ισορροπημένη) και την ανάγκη της.
Και ο Α.Α πάντως θα πρέπει να κατάλαβε πώς και γιατί με διαολίζει οτιδήποτε πάει να εγκατασταθεί «ψηλοκρεμαστά» (πάνω απ τα κεφάλια των…διαδίκων, εννοώ) στο ρόλο του…ρυθμιστή. Όπως επίσης εγώ μπορώ να καταλάβω πως κάτι τέτοιο μπορεί να λειτουργεί και πέρα από προθέσεις.
Για τις οποίες, ειδικά του Α.Α, προσωπικά δεν έχω την παραμικρή επιφύλαξη
Καλό απόγευμα και στους δυο, όπως και στον αγαπητό μου παπς, του οποίου ο ειρηνοποιός ρόλος αποκαλύπτει την «τρυφερή σαν καρδιά μαρουλιού» καρδιά του(!)…
8 Μαΐου, 2010 στις 12:33 πμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Βαγγέλη, τώρα απόκτησα πάλι πρόσβαση και είδα τα σχόλια.
Κατ’ αρχήν γνωρίζω ότι ερμηνεύοντας συμπεριφορές συνομιλητών , κινούμαι στα όρια παραβίασης περιοχών , στις οποίες η πρόσβαση είναι αποδεκτή μόνο με τη συναίνεση του συνομιλητή.
Έτσι, η παράγραφος του σχολίου μου που ξεκίνησε από το «παίρνω το θάρρος για φιλική συμβουλή», πρέπει να αποσυρθεί, διότι προϋπέθετε την αποδοχή εκ μέρους σου του δικαιώματός μου να ερμηνεύσω την αιτία που οδήγησε στο σχόλιό σου.
Όσον αφορά στο θέμα της επιστράτευσης (ή λειτουργίας από μόνης της) επίκλησης «πολιτικά ορθής συμπεριφοράς» ως τεκμήριο αξιοπιστίας θα διαφωνήσουμε.
Δεν ζήτησα την παρέμβαση κάποιας «αρχής», ούτε επικαλέστηκα κανόνες αποδεκτής συμπεριφοράς.
Ευθέως και αναφερόμενος σε σένα, σε εγκάλεσα ότι υιοθετείς μη αποδεκτή από μένα προσέγγιση, επιχειρηματολογώντας για αυτό.
Δηλαδή άσκησα κριτική στο σχόλιό σου.
Σχετικά με το θέμα των ευαισθησιών και «πραγμάτων που δεν πρέπει να παίζουμε».
Αν και δεν είχα καταλάβει ότι αντέδρασες στα περί «Παπανδρέου», θα πρέπει να πω ότι έχω ανάλογες ευαισθησίες με τις δικές σου , χωρίς να πρέπει να μπω στη θέση σου, για τον λόγο ότι αυτό δεν είναι εφικτό.
Παρόλα αυτά δεν βλέπω γιατί η αντίδραση πρέπει να είναι της μορφής του σχολίου σου ή το ότι το κίνητρο εξαιρεί το σχόλιο από την κριτική.
Επίσης, το σχόλιό μου δεν είχε το νόημα σε παρέμβαση μεταξύ διαδίκων, διότι εξ’αρχής όρισε ως διαδίκους τους 2 μας.
Σχετικά με το θέμα «μετριοπάθειας» να σου ζητήσω να καταλάβεις και εσύ την ευαισθησία μου, που προκύπτει από το ότι τις περισσότερες φορές επιστρατεύεται ως τεκμήριο αμφίβολης ευθυκρισίας για να βάλλει εναντίον μιας άποψης, αποφεύγοντας την επί της ουσίας συζήτηση.
Δεν είναι τυχαίο ότι οι χαρακτηρισμοί «υπερβολικά ευαίσθητος με …..», «υπερβολικά ευγενής και εύθικτος» πολλές φορές χρησιμοποιούνται απαξιωτικά και για αιτιολόγηση λάθος επιλογών.
Θα ήθελα να επαναλάβω ότι μου ήταν (και συνεχίζει να είναι) ξεκάθαρο ότι πρόκειται για διαμάχη μεταξύ «περσόνων».
Έτσι, ενώ «καταλαβαίνω» απόλυτα τις αναστατώσεις του θυμικού και πολλές φορές τις θεωρώ αξιολογότερες από τις «άλλες», και για τον εαυτό μου, στο διαδίκτυο αυτό δεν μεταφέρεται άμεσα.
Θέλω να πω ότι διαζώσης μπορούμε να αρχίσουμε «καντήλια» και μετά να είμαστε «αγκαλιά», αλλά εδώ …..scripta manent και οι εξηγήσεις , όπως βλέπεις και εσύ δεν είναι το ίδιο απλές.
Ελπίζοντας σε πιο ουσιαστικές συζητήσεις και αναλαμβάνοντας την ευθύνη που μου αναλογεί να τις διασφαλίσω
Καλό βράδυ
8 Μαΐου, 2010 στις 8:34 πμ
omadeon
Οποιος θέλει να καταλάβει ΓΙΑΤΙ αποφεύγω να σχολιάσω στην Καλύβα (παρά μόνο φέρνοντας κάνα λινκ ή κάνα αστείο ΕΚΤΟΣ διαλόγου, ΑΡΑΙΑ και που) δεν έχει παρά να διαβάσει ΑΥΤΑ τα σχόλια, εδώ… Δηλαδή:
ΟΥΑΟΥ…
Κύριοι, μπλιαααααχχχ..
Η οφθαλμοφανής ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δυσωδία και ΜΠΟΧΑ του βόθρου της ψυχής ορισμένων…. μυρίζει χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά… (ΟΠΩΣ απωθεί και η ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΗ ανοησία -ίσως και υποκρισία- άααλλων).
Αααχ… ΠΟΥ’ σαι ρε Κωστάκη, Μεγάλε… Αρνητή της Προσελήνωσης?
Ααα ρε Κωστάκη καραμπουζουκλή, παραμυθά μου… ΦΙΛΑΛΗΘΗ ! 🙂
Πάρτε τώρα λίγο Ψαριανό, γιατί ΦΛΟΜΩΣΑΜΕ στο άχυρο ή στο σανό:
8 Μαΐου, 2010 στις 8:46 πμ
Πάνος
Γιώργο,
καλημέρα! Μην αφήνεις το σύνδρομο του Μεγαλόπρεπου Αυτοθαυμασμού (=πάλι καλά που υπάρχω κι εγώ να σας δείχνω την αλήθεια, σπανίως και με κανένα λινκ, και να βάζω τα πράγματα στη θέση τους, κακομοίρηδες…) να σε κυριεύει (και να σε ακυρώνει…) 😉