Γράφει ο θείος Ισίδωρος

Παντως ανηψιε υπαρχει μια πτυχη σε αυτο το ζητημα, την οποια αδυνατω (αλλα και δεν προτιθεμαι) να αιτιολογισω, που αφορα τις θεουσες: αυτες, συγκριτικα με τις μη πιστες ομολογους τους , κρυβουν πολυ μεγαλυτερες εκπληξεις στον σεξουαλικο τομεα.
Ισως οφειλεται στο γεγονος οτι ειναι πιο «λιμπιντικες», ισως στο οτι η αυτοκαταπιεση συνιστα αφροδησιακο και συνεπως η σεξουαλικη συνευρεση αποτελει για αυτες υπερβαση του «ενοχου εγω» μεσα απο την σαρκικη απολαυση.
Για οτι και αν προκειται παντως σημασια εχει οτι μια θεουσα στο γαμησι μπορει να σε ξαφνιασει ευχαριστα, στελνοντας σε στον παραδεισο, πολυ πιο ευκολα απο μια απελευθερωμενη γυναικα με την οποια η συνευρεση δεν σημαινει συνηθως τιποτα περισσοτερο απο παραβιαση ανοιχτων θυρων.

Συμπερασμα:Μην υποτιματε τις θεουσες, αν δεν θελετε να εκπλαγειτε!

Συμπερασμα 2:Αν σας αρεσουν οι εκπληξεις υποτιμηστε τις!

 

Λαμπρουκο δεν κάνω πλάκα σ΄αυτο που λέω για τις θεούσες.

*
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Ήταν ένα ηλιόλουστο πρωινό κάτω στην Εδέμ όταν η σκέψη του απαγορευμένου καρπού έκανε τις ρώγες της Εύας να μεγαλώσουν σαν κορόμηλα και να σκληρύνουν πολύ.
Κανένα άλλο φρούτο δεν την είχε ερεθίσει ποτέ τόσο πολύ, ακόμα και οι μπανάνες, τα αγγουριά και όλα τ΄αλλα της φαινόντουσαν τόσο άνοστα εκείνο το πρωί.
Στην ιδέα του απαγορευμένου μια γλυκιά ανατριχίλα διαπερνούσε τα μέλη της σαν ηλεκτρική εκκένωση, σε μια εποχή μάλιστα που δεν είχε ανακαλυφθεί ακόμα το ηλεκτρικό ρεύμα.
Το μυαλό της έλεγε ότι «δεν έπρεπε να ρισκάρει όλα όσα είχε για να κερδίσει ότι δεν είχε» αλλά ο χαρακτήρας της επέμενε πως «ότι κι αν έχεις δεν είναι τίποτα αν δεν αποκτήσεις αυτό που δεν έχεις» ενώ ο διάολος με τη μορφή του φιδιού περιπεπλεγμένος στο δέντρο σαν περικοκλάδα πριμοδοτούσε τον χαρακτήρα της με την φράση: «το καλό και το κακό είναι προκαταλήψεις του θεού»-είπε το φίδι (τσιτάτο-του Νίτσε-από τον παράδεισο).
Εκείνο το πρωί έγινε μια μεγάλη επανάσταση: η καύλα της εξεγέρθηκε ενάντια στην λογική της, η κλειτορίδα της φούσκωσε τόσο που χάθηκε μέσα της το κλειδί του παράδεισου.

Με βάση την ιστορική πείρα είναι διαπιστωμένο ότι οι απαγορεύσεις δημιουργούν μαύρες αγορές και προσδίδουν άλλες άξιες στα αγαθά.
Η ψυχή μας είναι η λίμπιντο μας.
Η ηδονή της σάρκας είναι ο μεγάλος ένοχος για τη χριστιανική ηθική.
Η χριστιανική ηθική είναι ο μπάτσος της ψυχής.
Όταν η γενετήσια ορμή συμπιεστεί πολύ εκρήγνυται με θεαματικά αποτελέσματα και τότε τα παίρνει όλα τα λεφτά ο διάολος.
Οι θεούσες έχουνε πολύ από αυτή τη συμπίεση που αν απελευθερωθεί αρχίζουνε να…τρίζουνε τα γυαλικά στα ράφια ενώ τα Χερουβείμ και τα Σεραφείμ αρχίζουνε να πετάνε σαν τρελαμένα πάνω από το τρανταχτό κρεβάτι ψάλλοντας σε όλες τις γλώσσες, τους χρόνους και τις πτώσεις το «Ωσαννά».
Τέτοια αγγελάκια, που πετάνε πάνω από το αμαρτωλό κρεβάτι κάθε καταπιεσμένης θεούσας, επί μακρόν ανέραστης συναγωνίστριας, φτυμένης πατούρας, αδελφής κουασιμόδας δεν επισκέπτονται ποτέ τα κρεβάτια των απελευθερωμένων εραστών.
Δεν υπάρχει δε μεγαλύτερη μαλακία από το να προσπαθήσεις να της εξηγήσεις την άποψη σου περί Θεού και τέτοιες ανοησίες, θαναι μεγαλύτερη ασέβεια και από το να κάνεις σεξ και να βλέπεις ποδόσφαιρο στην τηλεόραση, εάν δε καταφέρεις να την πείσεις, θα είσαι τότε….ιδανικός ανάξιος εραστής.

*

Πάνο το Σαββατοκύριακο έκανα εντατικά μαθήματα ορθογραφίας και ιδού το αποτέλεσμα.

 

http://tamystikatoukolpou.blogspot.com/2006/05/blog-post_114768788642748684.html

Advertisements