Η κυβέρνηση διά του αρμόδιου υπουργού Γιάννη Μιχελάκη πρότεινε ως βάση προσδιορισμού της κρατικής επιχορήγησης και του τηλεοπτικού χρόνου για τις επερχόμενες ευρωεκλογές όχι τις εκλογές του 2012 (όπως θα υπέθετε όποιος αφελής βασίζεται στην κοινή λογική), αλλά τις… ευρωεκλογές του 2009.
Θα σταματήσει ο αντιδημοκρατικός κατήφορος της κυβέρνησης Σαμαρά; Τα γεγονότα δείχνουν ότι μάλλον όχι. Γιατί κάθε φορά που λες ότι «αυτό ήταν, έπιασαν πάτο», κάνουν κάτι καινούργιο που κατεβάζει τον πήχυ ακόμα πιο χαμηλά.
Όσα απίστευτα συνέβησαν χτες στη Διακομματική Επιτροπή για τις Ευρωεκλογές του Υπουργείου Εσωτερικών θυμίζουν είτε Μπανανία είτε τις εν Ελλάδι προδικτατορικές καταστάσεις πολιτικής ανωμαλίας –αναλόγως της σκοπιάς που το προσεγγίζει κανείς…
Η κυβέρνηση διά του αρμόδιου υπουργού Γιάννη Μιχελάκη πρότεινε ως βάση προσδιορισμού της κρατικής επιχορήγησης και του τηλεοπτικού χρόνου για τις επερχόμενες ευρωεκλογές όχι τις εκλογές του 2012 (όπως θα υπέθετε όποιος αφελής βασίζεται στην κοινή λογική), αλλά τις… ευρωεκλογές του 2009. Κατά συνέπεια, η ρύθμιση που μεθοδεύει η κυβέρνηση οδηγεί στο να πάρει το ΠΑΣΟΚ 400% παραπάνω κρατική επιχορήγηση και 50% παραπάνω τηλεοπτικό χρόνο απ’ ό,τι ο ΣΥΡΙΖΑ!
Πρόκειται βέβαια για τεράστιο πολιτικό σκάνδαλο. Η κυβερνητική ρύθμιση όχι μόνο συγκρούεται με την κοινή λογική (που υπαγορεύει ότι η βάση υπολογισμού πρέπει να είναι οι εκλογές που έγιναν πριν από 2 χρόνια και όχι αυτές που έγιναν πριν από 5), αλλά και με την πρόνοια του νόμου περί αναλογικής ισότητας. Επιχειρώντας να στηρίξει με κάθε τρόπο το καταρρέον ΠΑΣΟΚ, η κυβέρνηση δεν διστάζει να παίξει με τη δημοκρατία, θέτοντας υπό αμφισβήτηση όσα κατακτήθηκαν από την ελληνική κοινωνία μετά το 1974.
Η διανομή της επιχορήγησης και του τηλεοπτικού χρόνου δεν αποτελεί το μόνο πεδίο όπου εκτυλίχτηκαν αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις σε αυτές τις εκλογές. Είχαν προηγηθεί η αυθαίρετη μεταφορά των ευρωεκλογών στις 25 Μάη από τις 18 που προέβλεπε αρχικά ο νόμος, κάτι που στοίχισε αρκετά εκατομμύρια στον κρατικό προϋπολογισμό και οδηγεί στη συρρίκνωση της συμμετοχής των ψηφοφόρων. Επίσης, είδαμε την κατάργηση της λίστας και τη θεσμοθέτηση του σταυρού προτίμησης για πρώτη φορά από το 1981, προκειμένου να διευκολυνθούν οι εσωκομματικοί ελιγμοί του κ. Βενιζέλου.
Είναι η πρώτη φορά από το 1974 που μια κυβέρνηση εντάσσει το σταθερό θεσμικό πλαίσιο των εκλογών στο πολιτικό παίγνιο. Μέχρι τώρα, καμία κυβέρνηση δεν είχε πάει πέραν της τροποποίησης του εκλογικού συστήματος. Ασφαλώς, πρόκειται για ιδιαίτερα επικίνδυνη εξέλιξη που πρέπει να αποτραπεί. Δεν γίνεται αυτή η χώρα να γυρίσει πίσω στη δεκαετία του ’60.
Μπράβο στον Μιχελάκη – έτσι για να μη ξεχνά ο κόσμος τι σημαίνει ΝΔΣΟΚ! 😉
Η κυβέρνηση διά του αρμόδιου υπουργού Γιάννη Μιχελάκη πρότεινε ως βάση προσδιορισμού της κρατικής επιχορήγησης και του τηλεοπτικού χρόνου για τις επερχόμενες ευρωεκλογές όχι τις εκλογές του 2012 (όπως θα υπέθετε όποιος αφελής βασίζεται στην κοινή λογική), αλλά τις… ευρωεκλογές του 2009.
Θα σταματήσει ο αντιδημοκρατικός κατήφορος της κυβέρνησης Σαμαρά; Τα γεγονότα δείχνουν ότι μάλλον όχι. Γιατί κάθε φορά που λες ότι «αυτό ήταν, έπιασαν πάτο», κάνουν κάτι καινούργιο που κατεβάζει τον πήχυ ακόμα πιο χαμηλά.
Όσα απίστευτα συνέβησαν χτες στη Διακομματική Επιτροπή για τις Ευρωεκλογές του Υπουργείου Εσωτερικών θυμίζουν είτε Μπανανία είτε τις εν Ελλάδι προδικτατορικές καταστάσεις πολιτικής ανωμαλίας –αναλόγως της σκοπιάς που το προσεγγίζει κανείς…
Η κυβέρνηση διά του αρμόδιου υπουργού Γιάννη Μιχελάκη πρότεινε ως βάση προσδιορισμού της κρατικής επιχορήγησης και του τηλεοπτικού χρόνου για τις επερχόμενες ευρωεκλογές όχι τις εκλογές του 2012 (όπως θα υπέθετε όποιος αφελής βασίζεται στην κοινή λογική), αλλά τις… ευρωεκλογές του 2009. Κατά συνέπεια, η ρύθμιση που μεθοδεύει η κυβέρνηση οδηγεί στο να πάρει το ΠΑΣΟΚ 400% παραπάνω κρατική επιχορήγηση και 50% παραπάνω τηλεοπτικό χρόνο απ’ ό,τι ο ΣΥΡΙΖΑ!
Πρόκειται βέβαια για τεράστιο πολιτικό σκάνδαλο. Η κυβερνητική ρύθμιση όχι μόνο συγκρούεται με την κοινή λογική (που υπαγορεύει ότι η βάση υπολογισμού πρέπει να είναι οι εκλογές που έγιναν πριν από 2 χρόνια και όχι αυτές που έγιναν πριν από 5), αλλά και με την πρόνοια του νόμου περί αναλογικής ισότητας. Επιχειρώντας να στηρίξει με κάθε τρόπο το καταρρέον ΠΑΣΟΚ, η κυβέρνηση δεν διστάζει να παίξει με τη δημοκρατία, θέτοντας υπό αμφισβήτηση όσα κατακτήθηκαν από την ελληνική κοινωνία μετά το 1974.
Η διανομή της επιχορήγησης και του τηλεοπτικού χρόνου δεν αποτελεί το μόνο πεδίο όπου εκτυλίχτηκαν αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις σε αυτές τις εκλογές. Είχαν προηγηθεί η αυθαίρετη μεταφορά των ευρωεκλογών στις 25 Μάη από τις 18 που προέβλεπε αρχικά ο νόμος, κάτι που στοίχισε αρκετά εκατομμύρια στον κρατικό προϋπολογισμό και οδηγεί στη συρρίκνωση της συμμετοχής των ψηφοφόρων. Επίσης, είδαμε την κατάργηση της λίστας και τη θεσμοθέτηση του σταυρού προτίμησης για πρώτη φορά από το 1981, προκειμένου να διευκολυνθούν οι εσωκομματικοί ελιγμοί του κ. Βενιζέλου.
Είναι η πρώτη φορά από το 1974 που μια κυβέρνηση εντάσσει το σταθερό θεσμικό πλαίσιο των εκλογών στο πολιτικό παίγνιο. Μέχρι τώρα, καμία κυβέρνηση δεν είχε πάει πέραν της τροποποίησης του εκλογικού συστήματος. Ασφαλώς, πρόκειται για ιδιαίτερα επικίνδυνη εξέλιξη που πρέπει να αποτραπεί. Δεν γίνεται αυτή η χώρα να γυρίσει πίσω στη δεκαετία του ’60.
66 Σχόλια
Comments feed for this article
1 Μαΐου, 2014 στις 12:46 πμ
Γιάννης - 2
Θα μοιράζεται με τον Καρατζαφέρη την επιχορήγηση του ΛΑΟΣ: 🙂
1 Μαΐου, 2014 στις 12:51 πμ
Άγγελος
φετ βο ζε σιλ βου πλε
1 Μαΐου, 2014 στις 9:22 πμ
harryzepidis
χθες στο Μενίδι είπε ο Τσίπρας:.» Να δώσουν 10 φορές παραπάνω χρόνο στον Βενιζέλο, όσο πιο πολύ μιλάει τόσο πιο πολύ χάνει «
1 Μαΐου, 2014 στις 1:39 μμ
arcades
Σημειωτέον ότι δεν κατεβαίνει το ΠΑΣΟΚ στις ευρωεκλογές αλλά η Ελιά. Μαζί με την επιχορήγηση, ας κληρονομήσει και τα χρέη του τότε.
1 Μαΐου, 2014 στις 3:52 μμ
johnyflowmotion
Οι “αεροπειρατες” του παγκοσμιου πλουτου.To 10% της ΕΥΔΑΠ στον John Paulson για 86 εκ…
1 Μαΐου, 2014 στις 3:52 μμ
johnyflowmotion
http://projectantisystem.wordpress.com/2014/05/01/to-10-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%85%CE%B4%CE%B1%CF%80-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%84%CE%B6%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%83%CE%BF%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-86-%CE%B5%CE%BA/
1 Μαΐου, 2014 στις 6:05 μμ
j95
Η καινούρια μόδα είναι να θεωρούνται μηδενικά τμήματα δεκάδων εκατομμυρίων.
1 Μαΐου, 2014 στις 6:06 μμ
j95
Τιμηματα
1 Μαΐου, 2014 στις 6:15 μμ
j95
Πραγματικός κόσμος τώρα: η ΕΥΔΑΠ το 2013 είχε κέρδη 33 εκατομμύρια. Το 10% είναι 3 εκατομμύρια. Άρα ο Πόλσον (όποιος κι αν είναι αυτός) αναμένεται να έχει πάρει τα λεφτά του πίσω σε 25 περίπου χρόνια.
Τηρουμένων των αναλογιών είναι σα να πουλήθηκε 100.000 (και μάλιστα ντούκου) ένα σπίτι που μπορείς να νοικιάσεις για 300. Ποιος θα το θεωρούσε αυτό «ξεπούλημα»; Απάντηση: οι φεγγαρογεννημένοι στο http://www.olympia.gr απ’ όπου και η πηγή των πιτσιρικάδων που παίζουν matrix στο projectantisystem απ’ όπου το διάβασε ο johnyflowmotion.
1 Μαΐου, 2014 στις 6:15 μμ
Μαρία
Πίνακας με τα ποσά.
http://www.koutipandoras.gr/article/112871/proklitiki-hrimatodotisi-venizeloy-pos-ena-komma-toy-5-pairnei-perissotera-hrimata
1 Μαΐου, 2014 στις 6:21 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Στις προηγούμενες ευρωεκλογές η βάση πάνω στην οποία υπολογίσθηκαν ποσά και χρόνος για το κάθε κόμμα ποια ήταν;;
Τα ποσσοστά που πήρε στις προηγούμενες ευρωεκλογές ή στις πιο πρόσφατες εκλογές;;
Ξέρει κανένας;;
1 Μαΐου, 2014 στις 6:49 μμ
johnyflowmotion
Πραγματικος κοσμος τωρα.j95 Εσυ μπορεις να πουλησεις και τη μανα σου.
Το νερο ομως ειναι λαθος να πουληθει για οποιοδηποτε τιμημα.Και στη τελικη ο Πολσον για να αγοραζει σ’ αυτη τη τιμη κατι ξερει παραπανω απο σενα,αλλωστε εχει βγαλει δις ο τυπος.Ή μηπως εχεις κι εσυ τοσα κι εισαι πιο εξυπνος απ’αυτον;…..
1 Μαΐου, 2014 στις 6:51 μμ
σχολιαστης
Αναγνώστη, από μια μικρή έρευνα, η χρηματοδότηση για τις ευρωεκλογές του 2009 αντιστοιχούσε ~ στα ποσοστά των ευρωεκλογών του 2004.
ΝΔ 43% — 3.647.000
ΠΑΣΟΚ 34% — 2.885.000
ΚΚΕ 9.5% — 803.000
ΣΥΝ 4.16% — 351.000
ΛΑΟΣ 4.12% — 349.000
Συνολικά 8+ εκατ .
Με απόφαση Αθήνα 26 Φεβρουαρίου 2009
Υπουργός Παυλόπουλος
1 Μαΐου, 2014 στις 6:52 μμ
johnyflowmotion
Βρε το ΠΑΣΟΚ να ‘ναι καλα κι ας ψοφησουν χιλια αρνια…..
1 Μαΐου, 2014 στις 6:56 μμ
johnyflowmotion
Οντως για τους τυπους σαν το Πολσον ειναι μηδενικα τα τιμηματα δεκαδων εκατομυριων.
1 Μαΐου, 2014 στις 7:08 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Μάλιστα, το επόμενο που έχει σημασία και με δεδομένο ότι το 2004 είχαμε και εθνικές εκλογές και ευρωεκλογές (Ιούνιο οι μεν, Οκτώβριο αν θυμάμαι καλά οι δε) αν αποτελεί πάγια διαδικασία η βάση υπολογισμού για τις ευρωεκλογές να είναι οι προηγούμενες (ευρωεκλογές), αν είναι η πιο πρόσφατη εκλογική διαδικασία (εθνικές ή ευρωεκλογές αδιάφορο) ή αν η βάση ορίζεται με βάση άλλα , πιο σύνθετα κριτήρια.
Έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον να το ξέρουμε και αναλόγως θα κρίνω και την στάση της Κυβέρνησης και τη στάση του κάθε Κόμματος (πχ ο ΣΥΡΙΖΑ το 2009 με βάση ποιο εκλογικό αποτέλεσμα ενισχύθηκε;;)
1 Μαΐου, 2014 στις 7:31 μμ
δεξιος
Aναγνώστη εάν είναι όπως τα λέει ο σχολιαστής δεν άλλαξε τίποτα.
Στις ευρωεκλογές του 2009 δεν ελήφθησαν υπ όψιν οι βουλευτικές εκλογές του 2007 αλλά οι ευρωεκλογές του 2004.
Οι συριζαίοι φωνάζουν να αλλάξει τώρα.
1 Μαΐου, 2014 στις 7:56 μμ
zepos
Τα λεφτά να πηγαίνουν σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις! 🙂
1 Μαΐου, 2014 στις 8:10 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Δεξιέ και Σχολιαστή κάτστε γαιτί έχει ενδιαφέρον.
Ο Νόμος που καθορίζει όλα αυτά είναι ο 3023/2002 (με την επιφύλαξη κάποιων αλλαγών μετά το 2004, αλλά από όσο είδα δεν αφορούν το συγκεκριμένο κάποιοι εγκύκλιοι και υα που είδα).
Εκεί λοιπόν αναφέρονται τα ακόλουθα στο άρθρο που καθορίζεται η κατανομή.
Μας ενδιαφέρουν οι εκλογικές χρηματοδοτήσεις και δευτερευόντως οι τακτικές, αν και η μέθοδος της κατανομής είναι ενιαία.
..ήγουν:
«Άρθρο 3: Κατανομή …..
2. Το συνολικό ποσό της εκλογικής χρηματοδότησης κατανέμεται στα δικαιούχα πολιτικά κόμματα και συνασπισμούς ως εξής: α. Ποσοστό εξήντα τοις εκατό (60%) καταβάλλεται στα κόμματα και τους συνασπισμούς που εμπίπτουν στις περιπτώσεις α’ και β’ της παρ. 2 του άρθρου 2 και κατανέμεται σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παρ. 3 του παρόντος άρθρου, με βάση τον αριθμό των έγκυρων ψηφοδελτίων που συγκέντρωσαν, κατά περίπτωση, στις προηγούμενες γενικές βουλευτικές εκλογές ή εκλογές για την ανάδειξη των Ελλήνων αντιπροσώπων στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. β. Ποσοστό σαράντα τοις εκατό (40%) καταβάλλεται στα κόμματα και τους συνασπισμούς που εμπίπτουν στην περίπτωση γ’ της παρ. 2 του άρθρου 2 και κατανέμεται σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παρ. 3 του παρόντος άρθρου, με βάση τον αριθμό των έγκυρων ψηφοδελτίων που συγκέντρωσαν, κατά περίπτωση, στις γενικές βουλευτικές εκλογές ή εκλογές για ανάδειξη των Ελλήνων αντιπροσώπων στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, τις οποίες αφορά η χρηματοδότηση. Στην κατανομή του ποσοστού αυτού μετέχουν τα κόμματα και οι συνασπισμοί που εμπίπτουν και στην περίπτωση α’ της παρούσας παραγράφου. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, που εκδίδεται το αργότερο δέκα (10) ημέρες μετά την προκήρυξη των εκλογών και δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζονται τα κόμματα και οι συνασπισμοί που εμπίπτουν στην περίπτωση α’ της παρούσας παραγράφου και το ποσό χρηματοδότησης που καταβάλλεται στον καθένα. Με όμοια απόφαση, που εκδίδεται το αργότερο δύο (2) μήνες μετά τη διενέργεια των εκλογών, καθορίζονται τα κόμματα και οι συνασπισμοί που εμπίπτουν στην περίπτωση β’ και το ποσό χρηματοδότησης που καταβάλλεται στον καθένα. »
μμμμμμμ!!
http://www.et.gr/index.php/2013-01-28-14-06-23/search-laws
1 Μαΐου, 2014 στις 8:11 μμ
j95
άρα το left.gr λέει αντιδημοκρατικές μαλακίες, τι έκπληξη.
1 Μαΐου, 2014 στις 9:52 μμ
dina kazana
ειναι ο φερετζες για να μη παρει λεφτα η Χρυση Αυγη αλλα μια χαρα βολευονται και μερικοι αλλοι, οπως το Πασοκ, η ΝΔ, οι Ο.Π. και το ΛΑΟΣ. οι πραγματικοι χαμενοι ειναι πραγματι ΚΚΕ και Συριζας. Για την δημοκρατια βρε γ@μωτο
1 Μαΐου, 2014 στις 10:26 μμ
δεξιος
Αυτά τα νέα βέβαια κάποιοι μπορεί να τα βλέπουν ξεπούλημα.
http://www.bloomberg.com/news/2014-04-30/greek-companies-draw-on-samaras-confidence-with-return-to-bonds.html
Αλλά το θέμα είναι ότι έως τώρα κανείς δεν ήταν πρόθυμος να αγοράσει.Οπότε η εναλλακτική αφού δεν θέλουμε το ξεπούλημα είναι επιστροφή στη δραχμή,κρατικοποίηση των πάντων και «αυτοδύναμη ανάπτυξη».Ας το πουν όμως να ξέρουμε.Όχι να λένε νόμισμά μας είναι το ευρώ,μένουμε στην ευρωζώνη και την ΕΕ αλλά δεν θέλουμε «ξεπούλημα».
Και που θα βρεις τα ευρώ για να κινηθείς – θα στα δώσουν δωρεάν;
1 Μαΐου, 2014 στις 10:39 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Ντίνα η εκτίμησή σου ποια είναι;;
Μέχρι τώρα και με βάση το νόμο η βάση υπολογισμού για την κατανομή των χρημάτων όσον αφορά τις ευρωεκλογές ήταν οι προηγούμενες ευρωεκλογές ή οι τελευταίες όποιες και νάναι;; (εθνικές ή ευρωεκλογές).
ΔΙότι αν ισχύει το πρώτο τα περί ..πραξικοπήματος του Σαμαρά και κατάφωρης παραβίασης του Συντάγματος θα είναι ορέα.
Αν ισχύει το δεύτερο τότε όντως καλά κάνουν και φωνάζουν και πρέπει όλοι να τους κράξουμε.
Λάβε επίσης υπόψιν τα ακόλουθα, διότι σε μερικά θέματα, όπως το να χρησιμοποιείται η ευαισθησία μου ως πολίτης σε θέματα ισονομίας, δικαιοσύνης κλπ χωρίς να υπάρχει βάση είναι κάτι που με εκνευρίζει ιδιαίτερα.
Άμα δε υποψιαστώ ότι υπάρχει και (κουτο)πονηριά ακόμη πιο ιδιαίτερα
1. To 2013 τα κόμματα πήραν τις ακόλουθες επιχοργήσεις (στο τέλος του άρθρου υπάρχει πίνακας)
http://www.fimes.gr/2013/12/kratiki-epichorigisi-kommaton/
2. ¨Οταν κατέβηκε το σχέδιο νόμου για περικοπή των επιχορηγήσεων στα κόμματα λόγω κρίσης, ο σύριζας όχι μόνο στάθηκε απέναντι αλλά άρχισε και τις οιμωγές για τα συμφέροντα και κάτι τέτοια.
Έχει ενδιαφέρον, πάντως επιφυλάσσομαι μήπως απλώς κάνω κακές σκέψεις και ισχύει αυτό που λένε ότι δηλαδή τώρα για πρώτη φορά άλλαξαν τη βάση του υπολογισμού.
1 Μαΐου, 2014 στις 11:44 μμ
Μαρία
Αναγνώστη και λοιποί :-), για την εκλογική χρηματοδότηση, δείτε εδώ τη σχετική τροπολογία στο άρθρο 12, δωράκι σε κάποιους λέω εγώ.
http://dikastis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_11.html
2 Μαΐου, 2014 στις 12:28 πμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Μαρία ενδιαφέρον φάινεται, θα το δω αύριο.
Πάντως δεν πρέπει να έχει σχέση με αυτό που συζητούσαμε παραπάνω.
Παρόλα αυτά άμα έχεις δίκιο (ότι είναι δωράκι, φωτογραφία και τέτοια) δεσμεύομαι να πάω να το καταγγείλω στο λεφτ (τζι αρ) ..προσωπικώς 🙂
Καληνύχταααααα!!
2 Μαΐου, 2014 στις 12:48 πμ
Μαρία
Εγώ σε ενημέρωσα οτι το άρθρο 3. έχει τροποποιηθεί και αμαρτίαν ουκ έχω.
Βέβαια όλος ο νέος νόμος είναι τερατούργημα.
2 Μαΐου, 2014 στις 7:22 πμ
Πάνος
Είναι πολύ ενδιαφέρον όντως, ως… φαινόμενο: να λαμβάνει το πασόκ σήμερα πολλαπλάσια χρηματοδότηση (και χρόνο στα κανάλια) από τον σύριζα – και πλήθος αντικειμενικοί σχολιασταί (σίκ!) να ψειρίζουν ενδελεχώς τη μαϊμού 😉
Καλημέρα σε όλους!
ΥΓ. Βεβαίως, αυτή η αηδία με τις ατελείωτες κρατικές χρηματοδοτήσεις στα κόμματα πρέπει κάποτε να τελειώνει: το δημόσιο να καλύπτει τα στοιχειώδη έξοδα των εκλογών (= τα ψηφοδέλτια, όσα χρειάζονται στα εκλογικά τμήματα + να μηδενίσει το κόστος για τα «παράβολα») και από κει και πέρα να παίρνουν όλα τα αναγνωρισμένα κόμματα τα ΙΔΙΑ, ελάχιστα χρήματα για τις απολύτως απαραίτητες μετακινήσεις των υποψηφίων και άλλα έξοδα, πχ 20.000 ευρώ ανά κόμμα. Ακόμα ΔΕΝ λένε να καταλάβουν τα σεβαστά μας κόμματα ότι τα «κοινά μας» λεφτά δεν προορίζονται για πέταμα, αλλά για να πιάνουν τόπο – άσε που ΔΕΝ υπάρχουν! Παράλληλα, οι τηλεοπτικές κλπ συχνότητες είναι δημόσιο αγαθό, άρα δεν υπάρχει το πρόβλημα για (επίσης) ισοδύναμο και δωρεάν χρόνο παρουσίας.
2 Μαΐου, 2014 στις 7:29 πμ
skipper
Εντάξει … μπορεί ο κόσμος να το χει τούμπανο κι αυτοί κρυφό καμάρι (ανυπαρκτο ΠΑΣΟΚ….σαν να λέμε ότι όλοι ξέρουμε ότι πηδιέται η τάδε ή ξενοπηδά ο δείνα , αλλά δεν τους έχουμε πιάσει στα πράσσα) αλλά έτσι είναι όντως: δεν μπορείς -θεωρητικά- να πατήσεις στις δημοσκοπήσεις .
Επίσης άσχετα με τα άθλια μαγειρέματα ποσόστωσης των αλλαξοκώληδων … το ζήτημα είναι άλλο .
Θα κατέβει τελικά το ΠΑΣΟΚ ως ΠΑΣΟΚ στις ευρωεκλογές ή θα κατέβει υπό την αιγίδα …της ελιάς. 🙂
Kαι ποιος θα είναι ο αρχηγός?
Και πόσοι υποψήφιοι ευρωβουλευτές …βέροι Πασόκια θα κατέβουν?
Διότι αν δεν δηλώσει συμμετοχή -η προθεσμία λήγει 10 Μαιου νομίζω- και είναι θεωρητικά …συνιστώσα της ελιάς , που θα πάνε αυτά τα χρήματα?…του ΠΑΣΟΚ ως ΠΑΣΟΚ.
Ξερει κανείς τι θα γίνει τελικά?
2 Μαΐου, 2014 στις 8:54 πμ
δεξιος
http://taxalia.blogspot.gr/2014/05/107.html#more
2 Μαΐου, 2014 στις 9:13 πμ
dina kazana
Αναγνωστα,
Η αποψη μου αγγιζει τα ορια του ρομαντισμου(λαμβανοντας υπ οψη τις επικρατουσες πολιτικες αντιληψεις στην Ελλαδα περι Δημοκρατιας), και ειναι παρομοια με του Πανου. Ειλικρινα, δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να πληρωσουμε για να μας κανουν πλυση εγκεφαλου οσοι πλειοψηφισαν σε προηγουμενες εκλογες και να τους ξαναψηφισουμε επειδη ισως μια αλλη αποψη, που ενδεχομενως θα με επειθε, δεν ειχε τα αναλογα λεφτα και χρονο στα μεσα για να την ακουσω.
Επιπροσθετως θα πω οτι ενω η χρηματοδοτηση ως τωρα ειχε μια καποια ισορροπια αναμεσα σε αντιπολιτευση και συμπολιτευση, λογω της πολιτικης ανατροπης που συμβαινει, η συμπολιτευση παιρνει το σκανδαλωδες περιπου 80 τοις εκατο της χρηματοδοτησης με ανατροπη καθε ισορροπιας.
Ακομα οτι χρηματοδοντουνται κομματα φαντασματα οπως οι Ο.Π. και το ΛΑΟΣ ενω ολοι κανουν μουγκα για την μη χρηματοδοτηση της Χ.Α.(αν ειναι μαγκες να παρουν φανερα πολιτικη αποφαση-δεν ξερω με ποιο τροπο- για την μη χρηματοδοτηση της -οτι ειναι εγκληματικη πολιτικη οργανωση-κι οχι με πλαγιο τροπο).
Η ανιση χρηματοδοτηση στις εκλογες, η ανιση προβολη στα ΜΜΕ και το πλαφον στο εκλογικο συστημα ειναι η ντροπη του πολιτικου συστηματος και καθιστα την Δημοκρατια αναπηρη και υπηρετρια συγκεκριμενων αφενταδων.
Ακομα υποτιμα τον πολιτη, μη επιτρεποντας του να αναπτυξει ισοτιμη γνωση των προγραμματων των κομματων και να επιλεξει οσο πιο αντικειμενικα γινεται και το χειροτερο πληρωνει ο ιδιος τον λογαριασμο.
Σωστη και επισημανση του skipper!
2 Μαΐου, 2014 στις 10:07 πμ
σχολιαστης
Τα μεγάλα ποσά χρηματοδότησης είναι αυτά που δίνονται με βάση το νόμο στα κόμματα της βουλής. Ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει ανάλογα με το ποσοστό των εκλογών του Ιουνίου του 2012 (27% ) γύρω στα 15 εκατ. και το ΠΑΣΟΚ αυτό που αντιστοιχεί στο 12% που πήρε τον Ιούνιο του 2012.
Συμφωνώ ότι πρέπει η χρηματοδότηση να περιοριστεί σε στοιχειώδη έξοδα και τίποτ’ άλλο. Κάτι με το ποίο διαφωνεί ο ΣΥΡΙΖΑ που έφριξε με την πρόταση να μειωθεί η χρηματοδότηση κατά 50%.
Ευτυχώς που δεν ίσχυσε η χρηματοδότηση για τις ευρωεκλογές με βάση μόνο τις εκλογές του 2012 και τα γκάλοπ και δεν θα πάρουν τα αυγά. Αλλά επειδή λεφτά δεν υπάρχουν έπρεπε να περιοριστεί δραστικά. 🙂
Και βέβαια να παρακρατηθεί το όποιο ποσό των πασόκων για το χρέος που έχουν. 🙂
Οσο για την παρουσίαση των απόψεων, το πρόβλημα του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι ο χρόνος προβολής -σε όποιο ΜΜΕ καλείται παίρνει σχεδόν το μισό χρόνο της συζήτησης- αλλά αυτά που λέει. 🙂
2 Μαΐου, 2014 στις 10:18 πμ
Πάνος
Φυσικά. Αν το βελτιώσει λίγο αυτό που λέει θα πάρει και τα σώβρακα από το ΝΔΣΟΚ 😉
2 Μαΐου, 2014 στις 10:32 πμ
σχολιαστης
Σε ότι με αφορά, όσο …μιλάει τόσο χειροτερεύει η άποψη που έχω για αυτό τον πολιτικό σχηματισμό. 🙂
Δεν έχει ούτε μια πιθανότητα να υλοποιήσει επιτυχώς για τη χώρα το πρόγραμμα σύγκρουσης με ΕΕ και Ευρωζώνη. Το μόνο που μπορεί να προσφέρει είναι μια εθνική και οικονομική καταστροφή πρώτης γραμμής. Δευτερευόντως θα …παράξει και πολυάριθμους κοψοχέρηδες.
2 Μαΐου, 2014 στις 11:08 πμ
bas
Οι «Γέφυρες» ζητούν κατάσχεση της χρηματοδότησης Ν.Δ-ΠΑΣΟΚ
«Δράση» και «Δημιουργία, ξανά!», με τις υπογραφές των Προέδρων τους, Θόδωρου Σκυλακάκη και Θάνου Τζήμερου, έστειλαν σήμερα το πρωί εξώδικα στις συστημικές τράπεζες ζητώντας τους να διασφαλίσουν τα συμφέροντα των φορολογουμένων, των ιδιωτών μετόχων και των καταθετών, προχωρώντας σε κατάσχεση της εκλογικής χρηματοδότησης της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, έναντι των τεράστιων και μη εξυπηρετούμενων, στη συντριπτική τους πλειονότητα, δανείων των δύο κομμάτων.
Όπως αναφέρεται στην κοινή τους ανακοίνωση: «Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ αποφάσισαν να δώσουν στον εαυτό τους τη μερίδα του λέοντος από μια τεράστια εκλογική χρηματοδότηση 7 εκ. ευρώ, που φήφισαν για φέτος, παρά το γεγονός ότι καλύπτονται προνομιακά από τα ΜΜΕ, κατά παράβαση των προβλεπομένων από το Σύνταγμα για επί ίσοις όροις πληροφόρηση».
Και προσθέτουν: «Όμως ήδη τα δύο κόμματα χρωστούν περισσότερα από 270 εκ. ευρώ στις τράπεζες, από δάνεια, «η συντριπτική πλειονότητα των οποίων είναι μη εξυπηρετούμενα από τον Ιανουάριο του 2013″, όπως επισημαίνει ο Επίτροπος Αλμούνια απαντώντας στον ευρωβουλευτή και Πρόεδρο της Δράσης κ. Θ. Σκυλακάκη, που έφερε το θέμα στο Ευρωκοινοβούλιο».
Δράση» και «Δημιουργία, ξανά!” ζητούν να ισχύσει για τη Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ ό,τι ισχύει για όλους τους δανειολήπτες και τους οφειλέτες του κράτους, επιχειρήσεις και απλούς πολίτες, που βλέπουν τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς και τα ακίνητά τους να κατάσχονται, ακόμα και για οφειλές μερικών χιλιάδων ευρώ.
Εξώδικο έστειλαν επίσης στην Τράπεζα της Ελλάδος ζητώντας να ελέγξει, ως εποπτεύουσα Αρχή, «εάν χορηγήθηκαν από τις συστημικές τράπεζες στα κόμματα Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ νέα δάνεια εντός του έτους 2013, περίοδο κατά την οποία η αδυναμία εξυπηρέτησης παλαιότερων δανείων από τα κόμματα αυτά είναι απολύτως βεβαιωμένη από τα οικονομικά τους στοιχεία» και αν για το 2012 και το 2013 «τηρήθηκαν από τις δανείστριες τράπεζες οι τραπεζικοί κανόνες και τα πιστοδοτικά κριτήρια που προβλέπονται στην κείμενη νομοθεσία».
ΠΗΓΗ: Capital.gr
2 Μαΐου, 2014 στις 11:43 πμ
Πάνος
Σωστή κίνηση – αν και δεν βλέπω ότι θα ιδρώσει το αυτί κανενός 😉
2 Μαΐου, 2014 στις 12:00 μμ
Fil
Σε πρακτικό επίπεδο μόνο από καμιά Δράση να περιμένετε καμιά κίνηση της προκοπής. 😉
Από μπλα μπλα χορτάσαμε.
2 Μαΐου, 2014 στις 12:41 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Ποιος ψειρίζει τη μαϊμού;;
Διαβάζω στο άρθρο:
«Όσα απίστευτα συνέβησαν χτες στη Διακομματική Επιτροπή για τις Ευρωεκλογές του Υπουργείου Εσωτερικών θυμίζουν είτε Μπανανία είτε τις εν Ελλάδι προδικτατορικές καταστάσεις πολιτικής ανωμαλίας –αναλόγως της σκοπιάς που το προσεγγίζει κανείς…»
Και παρακάτω εξηγεί το άρθρο:
«Η κυβέρνηση διά του αρμόδιου υπουργού Γιάννη Μιχελάκη πρότεινε ως βάση προσδιορισμού της κρατικής επιχορήγησης και του τηλεοπτικού χρόνου για τις επερχόμενες ευρωεκλογές όχι τις εκλογές του 2012 (όπως θα υπέθετε όποιος αφελής βασίζεται στην κοινή λογική), αλλά τις… ευρωεκλογές του 2009.»
Θες να μου πεις μη δίνεις σημασία στο τι και πώς το καταγγέλουν, μπούρδες λένε, πάμε να δούμε την ουσία;;
οκ να το δεχθώ και να συζητήσουμε με βάση την ..κοινή λογική ή ότι άλλο.
Αλλά ψυλιάζομαι (και ψάχνω να το επιβεβαιώσω) ότι θα καταλήξουμε στο ότι ο ισχύων νόμος μέχρι τώρα έπρεπε να αλλάξει ως προς τον τρόπο κατανομής, διότι ο έως τώρα ήταν άδικος και διάφορα τέτοια.
Εκεί μπορεί και να συμφωνήσουμε, όχι όμως στις εξυπνάδες που διάβασα στο άρθρο.
ΕΠί της ουσίας τα είπα και εγώ τα είπαν και οι περισσότεροι, τα είπες και εσύ, τα ..λένε οι κούκοι στα βουνά και οι πέρδικες στα πλάγια 🙂 .
Δραστική μείωση των επιχορηγήσεων στα κόμματα και γενναία αλλαγή στο τι θεωρούμε ..επιλέξιμη δαπάνη των κομματικών σχηματισμών που θα πρέπει το δημόσιο να ενισχύει, να χρηματοδοτεί κλπ κλπ.
Ποιος δεν το λέει, αλλά το θεωρεί ..ιδιωτικοποίηση και χατήρι στα οικονομικά συμφέροντα;;
(ρητοτικό το ερώτημα).
ΥΓ Αγαπητή Μαρία, διάβασα τον 4255, αν και δεν είμαι νομικός, όντως πρέπει να έχεις δικιο, μοιάζει τερατούργημα και πολλά φαίνονται παράδοξα (άρα και ..ύποπτα), όμως η τροποποίηση του άρθρου 3 του 3023, όπως αποτυπώνεται στο άρθρο 12 δεν νομίζω ότι αλλάζει τη βάση πάνω στην οποία υπολογίζεται η κατανομή της εκλογικής χρηματοδότησης.
Αν έχεις άλλη άποψη δεκτή και πολύ θα με ενδιέφερε (εγώ δικηγόρο θα δω από εβδομάδα, οπότε θα τον ..πρήξω να μου κάνει ..πραγματογνωμοσύνη).
Να σημειώσω τέλος ότι στο μόνο που αναφέρομαι είναι στο πώς παρουσιάστηκε το θέμα μέσω της καταγγελίας, δεν υπερασπίζομαι τις εκλογικές τακτικές ή τα νομοθετήματα κανενός.
Αλλά όταν καταγγέλει κάτι κάποιος, οφείλει να είναι ακριβής.
2 Μαΐου, 2014 στις 12:43 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
A!! και στις μεταβατικές διατάξεις δεν υπάρχει αναφορά στο άρθρο 3, οπότε συμπεράινω ότι μιλάμε για αυτή στο 12
2 Μαΐου, 2014 στις 12:47 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Fil, με την ..πρακτική κίνηση που έκανε η Δράση να πάει με το Τζήμερο έχουμε ένα θέμα στο τι να περιμένουμε.
(ο Κουμουτσάκος είχε ένα θέμα με την πολιτική άνοιξη και την επιχορήγηση και το δάνειο και κάτι τέτοια αν ενθυμούμαι καλώς, εννοώ ότι το κυνήγαγε μια εποχή έντονα και πριν τη δράση 😉 )
2 Μαΐου, 2014 στις 12:48 μμ
Ενη
«Μαΐου 1, 2014 στις 7:56 μμ
zepos
Τα λεφτά να πηγαίνουν σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις!
Το σωστο, σωστό!!!!! 😆
2 Μαΐου, 2014 στις 12:52 μμ
Πάνος
Αμέ! Αυτός να είναι ακριβής και το ζόμπι – πασόκ να σαβουρώνει χρήμα και χρόνο! Πολιτικό και δη χοντρά πολιτικό είναι το θέμα, Αναγνώστα, και ουχί νομικίστικο. Απορώ πως σου διέφυγε αυτή η λεπτομέρεια… 😉
2 Μαΐου, 2014 στις 12:54 μμ
Fil
( Αναγνώστα, την παρένθεση δεν την κατάλαβα)
Όσο για τον Τζήμερο δείτε τον ως τον ..Άδωνι της Δράσης.
Επικίνδυνος όταν εκφράζει απόψεις για τα πάντα (πχ τι χρειαζόμαστε τον κατώτατο μισθό), αλλά χρήσιμος να σου κανει μια δουλειά αν τον έχεις υπό έλεγχο.
2 Μαΐου, 2014 στις 1:03 μμ
Πάνος
Παναϊαμ… 😉
2 Μαΐου, 2014 στις 1:06 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
FIl, έτσι έλεγε και ο Αλαβάνος για τον Αλέξη και τώρα βαράει την κεφάλα του αφού άμα είναι συνεπής πρέπει να ..συμπήξει συμμαχία με τον Κατσανέβα και τον Καζάκη, οπότε ας το έχει υπόψιν του ο Κουμουτσάκος 🙂
Όχι ορέ Πάνο ούτε το ζόμπι να σαβουρώνει χρήμα και δη χοντρό και αυτός να είναι ακριβής, δηλαδή υπέυθυνος.
ΔΙότι για να σταματήσει το κάθε ζόμπι να σαβουρώνει χρήμα και να μας κάθεται στο σβέρκο, χρειάζεται υπεύθυνη αντιμετώπιση, έτσι γυρνάνε αυτά στον τάφο τους, αλλιώς τόσα χρόνια βασίζονται στην προχειρότητα ή σρτην ανικανότητα των αντιπάλων τους που νομίζουν ότι φτάνουν οι εξορκισμοί για να γυρίσουν εκεί που ανήκουν.
Και βεβαίως το ζήτημα είναι πολιτικό και επειδή είναι τέτοιο πρέπει να δούμε όλη την εικόνα και όχι το μέρος που βολεύει τον καθένα.
Το πολιτικό χρήμα (..με την καλή έννοια) πρέπει να μειωθεί ως σύνολο και στα πλαίσια αυτά να δούμε και ποιος τσιμπάει από αυτό και , κυρίως τι το κάνει.
Το άλλο ..με την κακή έννοια πρέπει να εξαφανιστεί …ολοσχερώς.
Αλλά αυτό με βάση τις συνθήκες θέλει σοβαρή και υπεύθυνη συζήτηση, γιατί είναι ένα πολύ σοβαρό και επικίνδυνο ζήτημα η αλλαγή του στάτους, όχι ..πιτσικουλιές (κυριε κύριε ο βαγγελάκης μούφαγε το φαί)
2 Μαΐου, 2014 στις 1:07 μμ
Fil
Παναιαμ ξεΠαναιαμ ακου που σου λέω.
Κάτι τέτοιοι τύποι είναι πολυ αποτελεσματικοί στη δουλειά τους αρκεί να τους επιτηρείς. Εγω πχ αν είχα μια εταιρεία θα τον ήθελα πχ υπευθυνο..πιστωτικού ελέγχου 😉
Απλά δεν είναι να πας μαζί του (ή τον Άδωνι) για ..τσίπουρο 🙂
2 Μαΐου, 2014 στις 1:08 μμ
Fil
Αναγνωστα ο Αλέξης είναι αρχηγός κόμματος.
2 Μαΐου, 2014 στις 1:15 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Γιατί ο Τζήμερος τι έιναι;; 🙂
(άσε που έγινε ..όταν τον προώθησε ο Αλέκος για ..να κάνει παιχνίδι με το μεγάααααλο μετωπικο σχήμα)
2 Μαΐου, 2014 στις 1:19 μμ
Fil
Εδω μιλάμε για σύμπραξη με Δράση και εγώ αναφέρομαι στον Τζήμερο ως μέλος της Δράσης. Υπό τον Σκυλακάκη και την Λυμπεράκη για παράδειγμα.
Αν είναι για ..πρωθυπουργός (λέγε με Αλέξη) ..άστο!! 🙂
2 Μαΐου, 2014 στις 1:21 μμ
σχολιαστης
Δεν βλέπω πολύ …σόι την ορολογία ζόμπι. Ουτε θυμάμαι να τη χρησιμοποιούσαμε για το ΣΥΝ όταν είχε μικρά ποσοστά. 🙂
Σε κάθε περίπτωση ότι τα ορφανά κάνουν τη ζημιά που τους αναλογεί σε αυτή τη ζωή, θα γυρίσουν στα κυβικά τους και οι ψηφοφόροι τους σε κάτι που θα θυμίζει το ΠΑΣΟΚ που ψήφιζαν επί δεκαετίες. 🙂
2 Μαΐου, 2014 στις 1:26 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Αμάν τώρα τόδα.
Φιλ όπου Κουμουτσάκος βάλε Σκυλακάκη
2 Μαΐου, 2014 στις 1:29 μμ
Fil
Ε καλά, σε κατάλαβα ήδη από το 12:47 😉
2 Μαΐου, 2014 στις 1:39 μμ
Πάνος
2 Μαΐου, 2014 στις 1:44 μμ
skipper
«Σε κάθε περίπτωση ότι τα ορφανά κάνουν τη ζημιά που τους αναλογεί σε αυτή τη ζωή, θα γυρίσουν στα κυβικά τους και οι ψηφοφόροι τους σε κάτι που θα θυμίζει το ΠΑΣΟΚ που ψήφιζαν επί δεκαετίες»
Καλά…προς το παρόν ετοιμάσου για κηδεία στις 26 του μηνός.
2 Μαΐου, 2014 στις 2:00 μμ
Ενη
Aλλά και η νεολαια ΚΝΕ, να κανει χιουμορ και μαλιστα πετυχημενο, δεν ηταν στις μεχρι τωρα «πολιτικες» πολυ συνηθισμενο.
Αλλαζουν τα πραγματα. Η νεα γενια (20 μειον μεχρι των 30 συν),φαινεται οτι θα δίνει τον «τονο» απο δω και μπρος και θα καθορίζει τα αποτελεσματα.
http://www.tanea.gr/tanea360/article/5115156/neo-binteo-ths-kne-gelane-kai-ta-paidia-me-ton-syriza/
2 Μαΐου, 2014 στις 2:08 μμ
σχολιαστης
skipper, άσε ρε τις κηδείες. Αν νικήσει ο ΣΥΡΙΖΑ στις βουλευτικές με γειά του με χαρά του. 🙂
2 Μαΐου, 2014 στις 2:16 μμ
Fil
Μόνο δική του όμως 😉
2 Μαΐου, 2014 στις 2:21 μμ
σχολιαστης
…και του Καμμένου 🙂
2 Μαΐου, 2014 στις 2:46 μμ
skipper
Tα αίσχη του ΠΑΣΟΚ που κατάντησαν διρυφόροι της ΝΔ.
Η «σοσιαλιστική» ντροπή.
Οδ. Κωνσταντινόπουλος
«Αν αύριο δεν πάει καλά η ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ και η Ελιά -που μας ενδιαφέρει εμάς- στις εκλογές, ή αν το άθροισμα π.χ. της κυβέρνησης είναι πιο χαμηλό από του ΣΥΡΙΖΑ, υπάρχει περίπτωση να κρατηθεί κυβέρνηση; Λέω ένα απλό παράδειγμα»
«Σε κάθε περίπτωση, αν το άθροισμα των δύο κομμάτων είναι μικρότερο από του ΣΥΡΙΖΑ, υπάρχει κάποιος που θα πει ότι προχωράμε;»
Μπορώ ν’ αντέξω 🙂 ακόμα και μεγαλύτερο ποσοστό της ΝΔ από τον ΣΥΡΙΖΑ …αρκεί να εξαφανιστούν αυτοί οι ξεφτιλισμένοι.
2 Μαΐου, 2014 στις 2:47 μμ
skipper
δορυφόροι
2 Μαΐου, 2014 στις 3:51 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
Μπάμπης Μπατμανίδης ΣΥΡΙΖΑ (μωρό μου ΣΥΡΙΖΑ)
2 Μαΐου, 2014 στις 6:21 μμ
σχολιαστης
Αυτό το υβρεολόγιο για τους πασόκους δεν είναι πολιτικός διάλογος είναι κάτι άλλο. 🙂
Είναι η νέα ομιλία της εποχής μας που δυστυχώς εκπαιδεύει και τα νέα παιδιά που τώρα ασχολούνται με τα πολιτικά δρώμενα ότι αυτός είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος διαλόγου.
Ομολογώ ότι κάθε φορά που το βλέπω να αναπαράγεται εκπλήσσομαι δυσάρεστα. 🙂
2 Μαΐου, 2014 στις 7:45 μμ
skipper
Σχο
η αυτοκριτική… είναι ένα από τα βασικά στοιχεία μίας σωστής εκπαίδευσης. 🙂
Γι αυτό μην …εκπλήσσεσαι.
2 Μαΐου, 2014 στις 7:53 μμ
σχολιαστης
Θυμήσου το αυτό που είπα, skipper, θα το βρίσκουμε μπροστά μας από δω και πέρα.
2 Μαΐου, 2014 στις 9:56 μμ
dina kazana
Βρε σχο, οταν βριζουν το Πασοκ εκπλησσεσαι και θεωρεις οτι αποτελει κακη εκπαιδευση για τα νεα παιδια, οταν εσυ βριζεις τον Συριζα ειναι καλη εκπαιδευση για τα παιδια?
Πως την εχεις δει?
Μαχαιραν εδωσες, μαχαιραν θα λαβεις!
Κοινως δεν δικαιουσαι(ηθικα) να επικρινεις τους αντιθετους υβριζοντες!
2 Μαΐου, 2014 στις 10:07 μμ
σχολιαστης
Ντίνα, αν δεν μπορείς να ξεχωρίσεις την πολιτική ορολογία ακόμα και με σκληρούς όρους από τον υβριστικό λόγο, πρόβλημά σου.
2 Μαΐου, 2014 στις 10:18 μμ
dina kazana
σχο, το παραμυθι με την περδικα και την κουκουβαγια και ποιας το παιδι ειναι το ποιο ομορφο το ξερεις ?