Αυτό με το οποίο δεν ασχολείται το άρθρο είναι το πιο σημαντικό, το δια ταύτα. Όπως το έχει διατυπώσει ο παππούς Αριστοτέλης 23+ αιώνες πριν: αιρουμένου του αιτίου, αίρεται το αιτιατόν. Που θα πει, αν θέλεις να αντιμετωπίσεις τη ΧΑ πρέπει να χτυπήσεις στη ρίζα τα κοινωνικά, οικονομικά και πολιτικά αίτια που τη γιγαντώνουν. Όποιος νομίζει ότι η ΧΑ θα σταματήσει την άνοδό της όσο κυβερνάει το ΝΔΣΟΚ υλοποιώντας (άτσαλα, με ελεεινό τρόπο και ήθος) την πολιτική της τρόικας, είναι πολύ μακριά νυχτωμένος. Κι όποιος περιμένει ότι θα δώσει λύση στο πολιτικό φαινόμενο της ΧΑ η Δικαιοσύνη, αυτή που είναι και με τους ρυθμούς που κινείται, είναι μακριά νυχτωμένος ή υποκριτής.
Αγγελική Σπανού
Η Χρυσή Αυγή διπλασίασε τα ποσοστά της στον Δήμο Αθηναίων σε σχέση τις εθνικές εκλογές του Ιουνίου 2012. Από το 7,8% στην Αθήνα ο Ηλίας Κασιδιάρης ως υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων εκτινάχθηκε στο 16%. Στην Περιφέρεια Αττικής, στις εθνικές εκλογές του Ιουνίου του 2012 το κόμμα του Νίκου Μιχαλολιάκου είχε πάρει 7,9%. Ο υποψήφιος της Χ.Α στην περιφέρεια Αττικής Ηλίας Παναγιώταρος συγκέντρωσε ποσοστό 11%. Αυτά, ενώ ο υποψήφιος της ΝΔ Α. Σπηλιωτόπουλος είχε διολισθήσει στην ακροδεξιά ατζέντα κυρήττοντας ανένδοτο εναντίον της δημιουργίας τζαμιού και υιοθετώντας επιθετική ρητορεία εναντίον των μεταναστών. Αλλωστε, υποψήφιοι που έχουν δείξει συμπάθεια ή ανοχή στη Χ.Α, όπως ο Α. Τζιτζικώστας και ο Θ. Καρυπίδης επιβραβεύτηκαν.
Στο μεσοδιάστημα έγιναν πολλά: Δολοφονήθηκε ο Παύλος Φύσσας από Χρυσαυγίτη και στη συνέχεια προφυλακίστηκαν ηγετικά στελέχη της Χ.Α με την κατηγορία της διεύθυνσης και συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση, ενώ η δικαστική έρευνα έφερε στο φως ανατριχιαστική δράση, αποκρουστικές απόψεις και επικίνδυνους σχεδιασμούς. Επομένως, πρόκειται για μια απολύτως συνειδητή ψήφο από ανθρώπους οι οποίοι ξέρουν πολύ καλά ποιους ψηφίζουν για να ολοκληρώσουν ποιο έργο. Το συμπέρασμα είναι ότι ένα σοκαριστικά μεγάλο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας έχει βουλιάξει στο μίσος και τον παραλογισμό, κινείται εκτός δημοκρατικού πλαισίου και εκτός πολιτισμού.
Τα ψέματα τελείωσαν: Η Χ.Α πήρε στο Κολωνάκι 13,7%. Η απάντηση δεν βρίσκεται ούτε στη φτώχεια, ούτε στο μεταναστευτικό. Οι γαλάζιες θεωρίες για τους αγανακτισμένους συμπολίτες μας που ξεστράτισαν επιδεινώνουν το πρόβλημα, οι αριστερές ευκολίες για τη λιτότητα που φταίει για όλα επίσης. Οι βουλευτές που καταψηφίζουν τις άρσεις ασυλίας και όσοι υιοθετούν απόψεις της Χ.Α έχουν περάσει στην από κει πλευρά και υπονομεύουν το πολίτευμα.
Την Κυριακή το βράδυ ο δήμαρχος Πειραιά Β. Μιχαλολιάκος ζήτησε προστασία της σωματικής του ακεραιότητας, καταγγέλλοντας βία από κάποιους “ζωηρούς με μαύρα δερμάτινα μπουφάν”. “Δεν τους φοβόμαστε και πιστεύω ότι ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση θα ανταποκριθούν” είπε, ενώ από την πλευρά του ο νικητής του πρώτου γύρου Γ. Μώραλης απάντησε πως αυτά είναι συκοφαντίες και προβοκάτσιες και κάλεσε τον Β. Μιχαλολιάκο να αποδεχτεί την επιλογή των Πειραιωτών. Το ενδιαφέρον είναι ότι οι καταγγελίες Μιχαλολιάκου πέρασαν σαν δηλώσεις ρουτίνας. Στην πραγματικότητα δεν έκαναν καν μεγάλη εντύπωση, θεωρήθηκε σχεδόν κανονικό να λέγεται ότι κυκλοφορούν τραμπούκοι στο λιμάνι και βάζουν τα πράγματα σε τάξη.
Στο Βόλο πέτυχε μεγάλη πρωτιά ο υπόδικος για την υπόθεση των στημένων Α. Μπέος ο οποίος αποφυλακίστηκε πρόσφατα. Ο ισχυρός παράγοντας του Ολυμπιακού Βόλου πανηγυρίζει έξαλλα την επιτυχία του την οποία οφείλει και σε παράγοντες της ΝΔ που πήγαν μαζί του, αλλά και στους Χρυσαυγίτες που τον ακολούθησαν.
Το αποτέλεσμα του πρώτου γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών είναι εξαιρετικά ανησυχητικό γιατί αναδεικνύει την ισχυροποίηση της πιο σκοτεινής πλευράς της ελληνικής κοινωνίας. Συμβαίνει σε ολόκληρη την Ευρώπη να αναδύονται ακροδεξιές και λαϊκιστικές δυνάμεις από τα βάθη της κρίσης, όμως δεν συμβαίνει πουθενά να χάνονται τα όρια μεταξύ πολιτικού κόσμου και υποκόσμου και να συγχέεται η ποινική με την πολιτική δράση. Δεν είναι συγκυριακό και δεν είναι μεμονωμένο, είναι μια σταθερή πορεία παρακμής και αποκαφροποίησης καλλωπισμένης με το μανδύα της αντισυστημικότητας.
Το να συγχαίρουν το λαό για τη σοφία και την ωριμότητά του τα κόμματα του δημοκρατικού-συνταγματικού τόξου είναι εύκολο. Το να τους φταίει το Ποτάμι που δεν έχει πολιτικό βάθος και επαγγελματισμό είναι ακόμη πιο εύκολο. Το να κοιτάζει αλλού η αντιπολίτευση που χαϊδεύει όλους τους αντιμνημονιακούς είναι θλιβερό. Το να χασκογελάει η κυβέρνηση που δεν πέτυχε η “στρατηγική της εφόδου” του ΣΥΡΙΖΑ είναι εξίσου θλιβερό. Γιατί υπάχει μια άλλη έφοδος, αυτή της λούμπεν Ελλάδας, που αναδύεται μαύρη, ορμητική και ασυγκράτητη.
133 Σχόλια
Comments feed for this article
20 Μαΐου, 2014 στις 9:57 μμ
nikiplos
Πάντως εγώ, Οσω εβλεπα τον Πρωθυπουργό στην διακαναλικη χτυπησα και ενα google earth να βεβαιωθω πως ζουμε στην ιδια χωρα… και στον ιδιο πλανητη 🙂
20 Μαΐου, 2014 στις 10:04 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
«Ο Βίλελμ Χάινριχ Ότο Ντιξ (γερμανικά: Wilhelm Heinrich Otto Dix, 2 Δεκεμβρίου 1891 – 25 Ιουλίου 1969) ήταν Γερμανός ζωγράφος και χαράκτης. Γνωστός για τις ωμές και ιδιαίτερα ρεαλιστικές απεικονίσεις της κοινωνίας της δημοκρατίας της Βαϊμάρης και της κτηνωδίας του πολέμου, ήταν, μαζί με τον Τζορτζ Γκρος, ένας από τους πιο σημαντικούς καλλιτέχνες της Νέας Αντικειμενικότητας, καλλιτεχνικής τάσης που προέκυψε από τον εξπρεσιονισμό.»
http://www.wikipaintings.org/en/otto-dix/metropolis#supersized-artistPaintings-275135
20 Μαΐου, 2014 στις 10:10 μμ
Mitsos
Γιατί όλοι που κάθονται στο Κολωνάκι είναι τόσο πλούσιοι? Ενα 10% από τους κατοίκους του δεν θα έχουν ένα έστω παιδί άνεργο ή δεν θα τους έχουν πνίξει τα χαράτσια και οι φόροι? Μήπως τελικά βρέθηκε ένα 10% Κολωνακιωτών δεξιούληδων που δεν γουστάρουν το Σαμαρά και θα ήθελαν πχ κάποιον άλλο στην ηγεσία της ΝΔ? Υπάρχουν απαντήσεις για το ποσοστό του Ηλία στο Κολωνάκι. Ας μην κάνουν τους χαζούς μερικοί δημοσιογράφοι. Στην τελική πόση απόσταση απέχει το Κολωνάκι από το κέντρο, την πλατεία Βάθης, και την Ομόνοια. Οι πραγματικά πλούσιοι του κέντρου των Αθηνών την έχουν από καιρό κάνει για τα Βόρεια προάστια και τη Βουλιαγμένη. Ας μην κάνουν τους Κινέζους μερικοί.
20 Μαΐου, 2014 στις 10:40 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
«Που θα πει, αν θέλεις να αντιμετωπίσεις τη ΧΑ πρέπει να χτυπήσεις στη ρίζα τα κοινωνικά, οικονομικά και πολιτικά αίτια που τη γιγαντώνουν.»
Απόλυτα σωστό, αλλά αυτή είναι η μισή αλήθεια.
Η άλλη μισή είναι ότι παρεμβάσεις στην κοινωνία, όπως το χτύπημα «κοινωνικών αιτίων» δεν γίνονται στο επίπεδο που αυτά γεννώνται, αλλά στο πεδίο που ορίζει η διαμεσολάβηση των παρεμβάσεων σε κάθε συγκυρία.
Αυτό που λέμε Πολιτική δεν έιναι πάντα κατά μέτωπο αντιπαραθέσεις και πόλεμος θέσεων, ίσα ίσα που αυτό έχει νόημα μόνο σε εξαιρετικές καταστάσεις.
Αλλιώς αγαπητέ μοι Πάνο θα λέγαμε ότι αν θέλουμε οι γυναίκες να καταχτήσουν την ισονομία και το σεβασμό των δικαιωμάτων τους θα πρέπει να χτυπήσουμε την ..οικογένεια και τη μονογαμία, αφού όπως είχε και κάποιος όσο υπάρχει μονογαμία θα υπάρχει και πορνεία
Και όσο αυτά υφίστανται τότε μην παραπονιόμαστε που ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού ζει το δράμα της καταράκωσης της ανθρώπινης υπόστασής του με την εκμετάλλευση του σωματός του, τράφικινγκ και τέτοια 🙂
20 Μαΐου, 2014 στις 10:50 μμ
Πάνος
Μια φορά γράφεις στα ελληνικά, αλλά τα λες (τα έχεις) πολύ μπερδεμένα 😉
20 Μαΐου, 2014 στις 10:54 μμ
arcades
Αφώτιστε, υπάρχει ένα εστιατόριο ονόματι Otto Dix στη γειτονιά μου στη Θεσσαλονίκη. Έχει καλά ελληνογερμανικά κρεατικά αλλά και ελαφρύτερα πιάτα και ολόγυρα έργα του Dix. Πάντως προτιμώ τον Grosz.
20 Μαΐου, 2014 στις 10:56 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Είναι που μου φάινεται αρκετά μπερδεμένος, έστω σύνθετος, ο δρόμος για την καταπολέμηση των αιτίων που λες, πχ φτώχια, ένδεια, νεποτισμός της εξουσίας (του πλούτου, αλλά και της πολιτικής).
Και επειδή με ενδιαφέρει και το ..ψάχνω, αλλά δεν τον έχω έτοιμο, λέω μήπως εκτός από την άρση των αιτιών πρέπει να δώσουμε βάση και στην καταπολέμηση του φαινομένου και ..σχετικά αυτόνομα.
20 Μαΐου, 2014 στις 11:01 μμ
Eleni
Ας κάνουμε μια σούμα από το άρθρο. Εάν υπήρχε η εναλλακτική του Σπηλιωτόπουλου και του Κακλαμάνη με θέματα που ενδιέφεραν το ακροατήριο της Χρυσής Αυγής, τότε οι ψηφοφόροι της την ψηφίζουν ούτε για να μην γίνει τζαμί ούτε για να εκδιωχθούν οι μετανάστες. Εάν τους ενδιέφεραν αυτά, εχαν επιλογές εντός του δημοκρατικού τόξου. Άρα οι ψηφοφόροι της ΧΑ χρησιμοποιούν σαν δικαιολογία αυτά τα θέματα. ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΙ ΆΛΛΟ.
Το άλλο ανατριχιαστικό είναι ότι εφόσον αποδείχθηκε η εγκληματική δράση της, οι άνθρωποι που την ψηφίζουν δεν έχουν αμφιβολία γι αυτό, Δεν θεωρούν δηλ. ότι είναι σκευωρία και ψέμα η καταδίκη των μελών της ΧΑ. Αντίθετα, ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Εάν έχει καταφέρει να έχει υψηλά ποσοστά στο Κολωνάκι που σημαίνει ότι δεχόμαστε πλέον ότι η ψήφος στη ΧΑ δεν έχει σχέση μόνο με τις χαμηλές κοινωνικά τάξεις και το κοινωνικό πρόβλημα, αλλά αγγίζει και ένα άλλο ακροατήριο, που δεν βρίσκεται στην ίδια κοινωνική θέση με αυτήν των Σεπολίων, τότε προκύπτει το ερώτημα, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΊΣΕΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΤΗς ΕΛΛΗΝΙΚΗς ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΆ ΙΔΙΕΟΛΟΓΊΑ.
Εάν ψηφίζονται υπόδικοι με πλείστες κατηγορίες εις βάρος τους κατά συντρηπτική πλειοψηφία από την τοπική κοινωνία, τότε αυτό σημαίνει ότι ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΊΤΑΙ ΌΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΞΕΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗς ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Επιβραβεύεται, ο φόνος, η αλητεία, η απάτη και η κλοπή.
Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι ένα σημαντικό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ. Γιατί όμως; Τι συμβαίνει στη ψυχή κάποιου που θέλει να σκοτώσει συνειδητά; Που θέλει να πάρει άδεια από το σύστημα για να σκοτώνει ανεξέλεγκτα; Αυτή την ανάγκη νι πρέπει να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε. Γιατί πια καμία ανοχή σε κανέναν και σε τίποτε; Πόσο σχετική είναι η ανάδυση της φασιστικής ιδεολογίας με τη συνειδητή προβολή από το σύστημα φαλλοκρατικών προτύπων;
20 Μαΐου, 2014 στις 11:13 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
Αναγνώστης ο αθηναίος
Πρεπει να διαβασουμε ξανα το Μπερλιν. Αλεξαντερπλατς. Και να το φερουμε στο σημερα στην Αθηνα, οπου αντι Γερμανιδες και Πολωνιδες κυριες ελαφρων ηθων-πορνες και φασιστες , να τις εχουμε στην Συγγρου, Ποσειδωνος, Σολωνος με αβγουλα νεοφασιτες νταβατζηδες.
ΥΓ Παραλληλα ακουω/βλεπω διακαναλικη συνεντευξη Α.Αλαβανου και σχεδιο Β
20 Μαΐου, 2014 στις 11:15 μμ
Πάνος
Δεν υπάρχει τέτοια πιθανότητα.
20 Μαΐου, 2014 στις 11:17 μμ
δεξιος
Ελένη για τις αιτίες της κρίσης υπάρχουν δύο αφηγήσεις : η αριστερή και η δεξιά.Την αριστερή θα την ξέρεις – φταίει ο καπιταλισμός,τα μονοπώλια,η ΕΕ,η Μέρκελ και βέβαια τα κατεστημένα κόμματα.
Υπάρχει και η δεξιά αφήγηση όμως που είναι πιστευτή και σε πλούσιους και φτωχούς δεξιους.Σύμφωνα με αυτήν για την χρεωκοπία ευθύνεται η μεταπολίτευση,η γενιά του Πολυτεχνείου,οι συνδικαλιστές,πάλι τα κατεστημένα κόμματα (κοινό σημείο με την προηγούμενη) και μετά οι «τοκογλύφοι».Εάν οι προηγούμενοι δεν δανείζονταν και δεν κατέστρεφαν την ελληνική οικονομία δεν θα είχαμε τοκογλύφους.
Επί πλέον οι δεύτεροι χρεώνουν στα μεταπολιτευτικά κόμματα οργανωμένο σχέδιο για την αλλοίωση του ελληνικού πληθυσμού με εισαγωγή αλλοδαπών.
Αυτοί που είναι απελπισμένοι ή εξοργισμένοι και αγοράζουν τη δεύτερη αφήγηση θέλουν την κατεδάφιση του μεταπολιτευτικού συστήματος.Ο εξτρεμισμός της ΧΑ είναι αυτό που τους ταιριάζει.
20 Μαΐου, 2014 στις 11:21 μμ
Πάνος
δεξιέ,
σκιαγραφείς δυο καρικατούρες. Δεν αποδίδουν επαρκώς την πραγματικότητα, είτε τη δεις από αριστερά είτε από δεξιά.
20 Μαΐου, 2014 στις 11:23 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Εδώ διαφωνούμε Πάνο, θεωρώ αδύνατον ένα πρόβλημα να αντιμετωπιστεί αν δεν αντιμετωπιστεί και ως τέτοιο και μάλιστα στη συγκυρία που τίθεται.
Να επαναλάβω το «ΚΑΙ ως τέτοιο», όχι αποκλειστικά ως τέτοιο.
20 Μαΐου, 2014 στις 11:26 μμ
Πάνος
ΟΚ, κατάλαβα, το πας με τη λογική «ολίγον έγκυος» 😉
20 Μαΐου, 2014 στις 11:40 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
¨οχι απλώς λέω ότι δεν μπορεί κανείς να περιμένει να αρθούν τα αίτια που γεννούν το φαινόμενο και να μην κάνει κάτι για να μη γίνει το φαινόμενο κυρίαρχο και να διαλύσει τη κοινωνία.
Και αυτό όχι μόνο όσον αφορά στα ζητήματα μαφίας ή ναζισμού, σε όλα.
Ή αλλιώς τέτοιου είδους φαινόμενα θα τα αντιμετωπίζει κάποιος μόνο με όσους συμφωνούν μαζί του στην αφήγηση για την καταπολέμηση της φτώχειας και όλων των άλλων που ορθά έθεσες ως αίτια.
Υπάρχουν όμως και οι πολιτικές που περιλαμβάνουν μέτωπα και συμμαχίες σε τακτικό (ας πούμε) επίπεδο.
20 Μαΐου, 2014 στις 11:55 μμ
Λούμπεν Ελλάδα | Η καλύβα ψηλά στο βουνό | Karampas's Blog
[…] Λούμπεν Ελλάδα | Η καλύβα ψηλά στο βουνό. […]
21 Μαΐου, 2014 στις 12:00 πμ
Πάρης
Ο μεγάλος χαμένος των εκλογών τελικά είναι ο Μάκης Ψωμιάδης Κακώς δεν έβαλε υποψηφιότητα.
21 Μαΐου, 2014 στις 4:18 πμ
Θανασης_χανια
Ο δεξιος δινει μια προσεγγιση στη σωστη κατευθυνση για την προσελκυση απελπισμενων η εξοργισμενων και …αγανακτισμενων απο την ΧΑ
οσο και αν αυτο ενοχλει ειναι και μια μορφη απορριψης της παραδοσιακης αριστερας(η και «αριστερας» σε πολλες περιπτωσεις…) οπως εμφανιστηκε διαχρονικα στην μεταπολιτευση,ως υποκριτικη συστημικη και εθνομηδενιστικη
Ακομα και αν δεν υπηρχε οικονομικη κριση ή η συγκεκριμενη νεοναζιστικη χρυση αυγη, η εκτιμηση μου ειναι οτι θα εμφανιζοταν καποιας μορφης ακροδεξια/εθνικιστικη ταση οπως και σε ολη την ευρωπη
τα αιτια εχουν να κανουν και με πλανητικα φαινομενα (παρανομη μεταναστευση, ανοδος του εξτρεμιστικου ισλαμ,δημογραφικες μεταβολες στην ευρωπη,παγκοσμιοποιηση,καταρρευση του υπαρκτου)
οι πολιτικες του ….νδσοκ και της τροικας εχουν εξελιχθει βλεπω Πανο σε εξηγηση δια «πασαν νοσον και πασαν ….μαλακιαν» σε αυτη τη χωρα 🙂
Και ας τελειωσω με δυο σημερινες ειδησεις σημειωνοντας και την ευκολια με την οποια ακουγονται στην σημερινη-πληγωμενη ναι….- ελλαδα αλλα και στην καλυβα εκφρασεις οπως»γενοκτονια» «οργη», «σεξισμος» και «δυναμικοι ηγετες»
1.Nigeria bombings: ‘Death toll passes 100’
2.Five guilty of killing Russian journalist Politkovskaya
(βγηκε η αποφαση της δικης για την δολοφονια της πολιτκοφσκαγια απο τον ….χμμμμμ, you know who… 😉 )
————————————————————————————————–
1) http://www.bbc.com/news/world-africa-27493940
20 May 2014 Last updated at 21:12 GMT
The bodies of at least 118 people have now been recovered from the sites of twin bombings in the central Nigerian city of Jos, the nation’s emergency management agency says.
The first blast was in a busy market, the second outside a nearby hospital.
No group has said it was behind the attack but Boko Haram militants have carried out a spate of recent bombings.
Jos has also seen deadly clashes between Christian and Muslim groups in recent years.
A spokesperson for the regional governor told AFP news agency that most of the victims were women. The market and bus terminal are part of the commercial centre of Jos.
The second blast was some 30 minutes after the first and killed some rescue workers.
Once again the explosions were meant to cause as many casualties as possible. Like the recent Abuja blasts, the victims are of different religions and were mainly people out on the streets struggling to earn a living.
It has been almost two years since the last attack on Jos – when several churches were bombed. Those attacks were seen as an effort by Boko Haram to spark clashes between Christians and Muslims in the often volatile Middle Belt region of Nigeria.
The Nigerian government is also currently trying to trace more than 200 girls captured by Boko Haram in April from a boarding school in the north-eastern town of Chibok.
**
2) http://www.bbc.com/news/world-europe-27496916
A court in Moscow has found five men guilty of the murder of Russian journalist Anna Politkovskaya in 2006.
One man was found guilty of the shooting and the other four of organising the killing. Three of the men were brothers from Chechnya.
Ms Politkovskaya, a 48-year-old investigative reporter and vocal critic of Russia’s war in Chechnya, was shot in a lift in her block of flats.
Three of the men had been acquitted of the murder in a 2009 trial.
The initial verdict was overturned by Russia’s supreme court, which ordered their retrial.
One of the brothers, Rustam Makhmudov, was found guilty of pulling the trigger. His brothers were found guilty of acting as getaway drivers.
The brothers’ uncle and a retired policeman were also found guilty of organising the killing.
Ms Politkovskaya’s reporting for Novaya Gazeta newspaper won international renown for her dogged investigation of Russian abuses in Chechnya.
But her pieces, which were highly critical of President Vladimir Putin, then serving his second term, and the Chechen leadership, angered many in authority.
The five men, who face possible life terms, will be sentenced on Wednesday morning.
A committee set up to investigate the shooting said it was still looking for the person who ordered the operation.
Her family welcomed the verdict but also expressed disappointment that the mastermind of the killing had not yet been found
21 Μαΐου, 2014 στις 6:56 πμ
Eleni
Μετανάστες έχουν πάει σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Σε μερικές, έχουν σχεδόν αλλοιώσει το πολιτισμικό προφίλ τους. Όμως δεν έχουν δημιουργηθεί ανάλογες αντιδράσεις με αυτές στην Ελλάδα. Προφανώς και σ¨αυτές τις χώρες έχει αυξηθεί το ακροδεξιό ακροατήριο, αλλά σ εμάς τα πράγματα είναι ιδιαίτερα. Για πολλές χώρες οι μετανάστες είναι πηγή πλούτου και εικόνα μιας ανοικτής και πολυπολιτισμικής κοινωνίας. Οι Άγγλοι ειναι ιδιαίτερα περήφανοι που δίπλα στον πανκ θα κάθεται μία γυναίκα με μπούργκα, για εμας αυτό θα ήταν αδιανόητο. Εάν δίνουμε μόνο την εξήγηση ότι αυτοί είναι έτη φωτός μπροστά μας όσο αφορά το επίπεδο του πολιτισμού, δεν βρίσκουμε την αιτία. Αποδεχόμαστε μία κατάσταση. Γι¨αυτό έθεσα και τα ερωτήματα στο προηγούμενο σχόλιό μου. Τι κάνει κάποιον να τα βάζει με τον πιο αδύνατο; Οι χρυσαυγίτες ενώ καταφέρονται κατά της διαφθοράς των πολιτικών, ποτέ δεν τα έβαλαν έστω με έναν -σαν άνδρες- μαζί του. Χτυπουν μετανάστες, γυναίκες, άοπλους αριστερούς.Δηλ. μια οργανωμένη ομάδα από γυμνασμένους ανεγκέφαλους, χτυπά ύπουλα έναν, μόνο απομονωμένο ξένο, αδύναμο, φοβισμένο και χωρίς κανένα κοινωνικό στήριγμα. Το ευκολότερο θύμα για να επιδείξουν τη δύναμή τους, και είναι περήφανοι λες και τα βάζουνε με καμιά στρατιά. Χτυπούν τον φτωχό μετανάστη και στο μυαλό τους έχουν ότι είναι οι Σπαρτιάτες που νικούν τους Πέρσες στις Θερμοπύλες. Ο ίδιος εάν δεν θα είχε μπει στην ομάδα των Χρυσαυγιτών θα ήταν ίσως σαν τον μετανάστη που χτυπά. Μόνος, φτωχός, φοβισμένος, χωρίς δουλειά, χωρίς ελπίδα. Η ομάδα του εξασφαλίζει τη κοινωνική στήριξη που έχει ανάγκη. Την κοινωνική αλληλεγγύη που του λείπει. Με την ομάδα γίνεται δυνατός και μπορεί να επιδεικνύει τη δύναμή του. Ο μετανάστης δεν φεύγει με το κράτος και το νόμο. Αντίθετα, πολλαπλασιάζεται και ριζώνει και παίρνει τις δουλειές που προορίζονται γι αυτόν. Όταν ο νόμος δεν μπορεί τότε μπορεί ο προσωπικός νόμος, η προσωπική ανάγκη που επιβάλλεται με τη βία. Το κράτος δεν με ακούει. Γίνομαι και εγώ γροθιά και επιβάλλομαι. Γι¨αυτό και ψηφίζω και κάθε αλήτη που έχει κλέψει, καταχραστεί, είναι υπόδικος. Για μένα δεν είναι ένοχος, αλλά ο εκπρόσωπος του τρόπου που έχω πλέον και εγώ για να επιβιώσω. Μέσα από τη φυσιολογική οδό δεν γίνεται. Δεν υπάρχει δουλειά για μένα, δεν υπάρχει θέση στη κοινωνία. Κλέβω λοιπόν, εξαπατώ, χτυπώ, σκοτώνω και επιβάλλομαι. Μόνο έτσι μπορώ να επιβιώσω.
Τώρα το άλλο ερώτημα είναι πώς μαθαίνεις σε ένα τέτοιο κόσμο που δεν έχει μάθει να θέτει μέτρο στις ανάγκες του και να σέβεται τις ανάγκες του άλλου, να γίνει μέλος της κοινωνίας. Πώς γίνεται να θέσει περιορισμούς και να κατανοήσει το πλαίσιο της κοινωνικής συμβίωσης. Ο στερημένος άνθρωπος είναι γεμάτος από τεράστιες ναρκισσιστικές επιθυμίες, άγριες, ανοργάνωτες, ακατέργαστες, που μόλις βρουν διέξοδο να αναδυθούν, γίνονται καταστροφικές για τη κοινωνία. Ο στερημένος άνθρωπος δεν έχει μάθει να βάζει όρια ανάμεσα στο επιτρεπτό και στο ανεπίτρεπτο για να βρει την ευτυχία. Είναι ένα τεράστιο ΘΕΛΩ που προσπαθεί να ΦΑΕΙ τα πάντα για να χορτάσει το τεράστιο ανικανοποίητο της ψυχής του. Τα μόνα συναισθήματα που έχουν ριζώσει μέσα του είναι το μίσος, η ζήλεια και ο φθόνος. Πώς έχει μεγαλώσει ένα μεγάλο μέρος των ελλήνων συμπολιτών μας για να μην κατανοούν τα όρια ανάμεσα στο θεμιτό και στο αθέμιτο των κοινωνικών φιλοδοξιών;
21 Μαΐου, 2014 στις 7:05 πμ
Εγκεφαλικό κύτταρο
Οι νεότεροι Έλληνες δεν έχουν συναντηθεί ποτέ με οποιοδήποτε όριο και οι μεγαλύτεροι έχουν γίνει γάτες στη μετακίνησή του.
21 Μαΐου, 2014 στις 7:09 πμ
Πάνος
Αναγνώστης:
Ισχύει ήδη αυτό, με τα γνωστά αποτελέσματα.
21 Μαΐου, 2014 στις 7:12 πμ
Πάνος
Θανασης_χανια
Όχι, Θανάση, παρεξήγηση: δε φταίνε οι πολιτικές (δηλαδή η διαχείριση της οικονομίας, των συμβόλων και της καθημερινότητας – εν προκειμένω οι βίαιες αλλαγές σε αυτά, από το 2010 ως σήμερα), φταίνε κυρίως οι ψεκασμοί και διάφορα άλλα αφανή αίτια τα οποία, ως γνωστόν, δημιουργούν τα κοινωνικά και πολιτικά φαινόμενα. 😉
21 Μαΐου, 2014 στις 7:36 πμ
zepos
Οι φασίστες και οι ναζιστές υπάρχουν σε αφθονία ακόμη και σε χώρες με πολύ υψηλό βιοτικό επίπεδο, όπως η Αυστρία πχ. Η διαφορά με τους εδώ δολοφονους είναι η απίστευτη αγραμματοσύνη των καφενείων, που πιστεύουν και ακολουθούν κάθε μαλάκα δημαγωγό σε δήθεν «ηρωϊσμούς». Πάμε να κάψουμε την βουλή, πατριωτική πολιτική από έλληνες και άλλες χαζομάρες..
Επιπρόσθετα και η «δημοκρατική» μας διοίκηση επίσης ανέχεται μέχρι αναισθησίας δηλώσεις διαφόρων και πολιτικών πολλές φορές εναντίον ακόμη και της ζωής εκλεγμένων.
Φωνάζει κάποιος τενεκές από το πλήθος: «στο γουδί οι προδότες πολιτικοί» και από το βήμα, π΄ρωην στρατηγός υποψήφιος με τους δολοφόνους για τις ευρωεκλογές, λέει το βαθυστόχαστον… «και λίγο είναι το γουδί»..
Κανείς εισαγγελέας δεν αισθάνεται οτι παραβιάστηκε αγρίως κάθε έννοια νόμιμοφροσύνης να τον τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί. Αλλού έστω και αν γράψεις κάπου οτι «θα ήταν καλό να πεθάνει ο πρόεδρος ή ο τάδε πολιτικός» θεωρείται αυτόματα ευθεία απειλή για φόνο και λογοδοτεί..
Εδώ θεωρείται ελευθερία του λόγου…Ε ας την λουστούμε τότε..
ΥΣ: Το μόνο «κόμμα» που δεν έκανε ανησυχητικές δηλώσεις για την άνοδο των αυγών, ήταν ο θίασος….Μάλιστα…
21 Μαΐου, 2014 στις 7:44 πμ
Πάνος
Αχ- παύλα – ΓΑΠ…
Καλημέρα ζέπο! Άφησε κατά μέρος τις υποκρισίες περί δηλώσεων, γιατί τόσον καιρό οι επισπεύδοντες (σε δηλώσεις) συγκυβερνούσαν με τον Μπαλτάκο. Ή μήπως το ξέχασες κιόλας;
Αλλά ο Μπαλτάκος ήταν η μοναδική επαφή της ΧΑ με τη ΝΔ στην κυβέρνηση (και γενικότερα, όπως λέει ο Αναγνώστης), οπότε όλα καλά τώρα 😉
21 Μαΐου, 2014 στις 7:45 πμ
zepos
Ναι ο Μπαλτάκος φταίει για την άνοδο των αυγών..
Συνεχίστε..
21 Μαΐου, 2014 στις 7:50 πμ
Eleni
Αυτό δεν έκανε ο Σαμαράς Ζέππο; Τους τύλιξε σε μια κόλλα χαρτί και τους έστειλε στον εισαγγελέα. Και αντί αυτός ο λαός, με τα τόσα στοιχεία, να κατανοήσει περί τίνος πρόκειται, αυξάνει το ποσοστό τους. Όσο πιο πολύ τους επιβάλλουν ποινές και τους στέλνουν στη φυλακή, άλλο τόσο μεγαλώνουν το ακροατήριο τους. Αυτό λέμε. Ότι έχει αντιστραφεί το αξιακό σύστημα. Ο φονιάς, ο κλέφτης, ο απατεώνας, θεωρούνται ήρωες και αποθεώνονται. Μ αυτό τι κάνεις; Η φυλακή και ο εισαγγελέας, δείχνει να μην αρκούν.
21 Μαΐου, 2014 στις 8:14 πμ
j95
‘Τι συμβαίνει στη ψυχή κάποιου που θέλει να σκοτώσει συνειδητά’
Συμβαινει οτι δεν του εχει σπασει καποιος τη σπονδυλικη στηλη για να τον πεταξει σε κανα μπουντρουμι.
21 Μαΐου, 2014 στις 8:41 πμ
zepos
@eleni, πρώτα-πρώτα πρέπει να αποφεύγουμε ΕΠΙΜΕΛΩΣ να γράφουμε οτι ο «Σαμαράς έστειλε την Χ.Α. στη φυλακή» Είναι ένα από τα κύρια συνθήματα των αυγών στην προσπάθεια να το παίξουν θύματα και πολιτικά διωκόμενοι. Στην φυλακή τους έστειλαν οι εισαγγελείς για τις δολοφονίες και τους άγριους ξυλοδαρμούς ανυπεράστητων μεταναστών και όλα αυτά ΟΡΑΓΩΜΕΝΑ με μια κεντρική εντολή.. Αυτό!
Τώρα άργησαν πολύ; ΝΑΙ και έγραψα προηγομένως οτι αυτή η «ανοχή» ήταν και παρμένει ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που τους επέτρεψε να ισχυροποιήσουν τα συνθήματα και τα κελεύσματά τους σε μια κοινωνία αμόρφωτων και επιπόλαιων.
Ο φασισμός και ο ρατσισμός είναι στο πετσί μας κρυμένος. Ξεπηδα και φανερώνεται οχι με τις κοινωνικές συνθήκες μόνο, αλλά με την ανοχή και την ατιμωρησία…
21 Μαΐου, 2014 στις 8:42 πμ
j95
Θα σημειώσω πρώτα κάτι: όλα αυτά για 35.000 μαλάκες σε ένα δήμο με 2.000.000 κατοίκους και για 130.000 μαλάκες σε μια περιφέρεια με 4 εκατομμύρια. Κομματάκι μεγάλη φασαρία. Οι ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΣ είναι συγκρίσιμο ποσοστό αλλά δεν τους αναλύουμε σαν πολιτικό φαινόμενο.
Κι αφού το σημείωσα αυτό, να ρωτήσω εγώ κάτι σε πρώτη φάση: γιατί δεν κατέβηκε σχεδόν κανένας χυσαβγίτης σε μικρούς δήμους, αλλά μόνο σε μεγάλους δήμους και μόνο σκληροπυρηνικά στελέχη; Επειδή έχουν τόσο ισχυρή κοινωνική βάση; Ή επειδή όσοι τους στηρίζουν ξέρουν πολύ καλά ότι αν μαρκαριστείς σαν στέλεχός τους η ίδια σου η γειτονιά θα σε βλέπει σαν εγκληματία;
Δεν υπάρχει καμία ομοιότητα με το ΚΚΕ προ ή μετά εμφυλίου, που η συμμετοχή σε επίπεδο απλών ανθρώπων ήταν μαζικότατη.
Και ξέρετε γιατί;
Γιατί το ΚΚΕ είχε στ’ αλήθεια πολιτικό πρόταγμα, λειτουργούσε πάντοτε σα μαζικό κίνημα με συγκεκριμένες ιδεολογικές/πολιτικές επιδιώξεις τις οποίες ασπάζονταν τα μέλη του και έκαναν θυσίες για αυτές.
Ενώ οι ναζίστρες είναι απλά το άκρον άωτον της τηλεοπτικοποίησης-ποδοσφαιροποίησης της πολιτικής. Οι οπαδοί στηρίζουν όχι επειδή θέλουν να σκοτώσουν, αλλά επειδή δεν έχουν την παραμικρή επίγνωση τι σημαίνει αυτό στον πραγματικό κόσμο.
Ο Κασιδιάρης εκπροσωπεί το σκουπίδι ψηφοφόρο του στις εκλογές με τον ίδιο περίπου τρόπο που ο Ολυμπιακός τον εκπροσωπεί στο πρωτάθλημα: δηλαδή σαν κάποια φιγούρα που βασικά την βλέπεις στην τηλεόραση να κάνει πράγματα σε άλλες φιγούρες χωρίς όλο αυτό να είναι συνδεδεμένο άμεσα (παρά μόνο πολύ απόμακρα και συμβολικά) με την καθημερινότητά του. Ορθότατα η αρθρογράφος τους κατατάσσει στην ίδια κατηγορία με την απήχηση του Μπέου και όχι λ.χ. στην ίδια κατηγορία με την απήχηση της άκρας αριστεράς.
Και ως γνωστόν τα ανώτερα στρώματα δεν έχουν καθόλου ανοσία σε αυτό το πράγμα (ίσα ίσα μπορεί να παίζουν ακόμα πιο φανατικά, αν ο φτωχός ας πούμε νιώθει κάποιου είδους μίσος για το νιγηριανό στο διπλανό διαμέρισμα που βάζει δυνατά τη μουσική, ο πλούσιος μπορεί να την καταβρίσκει με το καταστασιακό παρανάλωμα που απολαμβάνει από τη μπαλκονάρα του με το απεριτίφ στο χέρι).
Γι’ αυτό η λύση για ΧΑ, ό,τι και λένε οι κρετίνοι αντιμνημονιακοί, είναι αλύπητη ποινική αντιμετώπιση οποιουδήποτε από τα στελέχη τους κάνει την παραμικρή μαλακία, και σε επίπεδο κοινωνίας απομόνωση των οπαδών. Να τους εμπεδωθεί ότι δεν είναι τηλεόραση αυτό που κάνουν, αλλά μοιραίο λάθος.
21 Μαΐου, 2014 στις 8:45 πμ
zepos
«ΟΡΑΓΩΜΕΝΑ» ! Ορέα.. «ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ» βεβαίως..
21 Μαΐου, 2014 στις 9:01 πμ
vlad
Δεν χρειάζεται να απορούμε γιατί ο κόσμος ψηφίζει ακόμα χ.α ενώ όλοι ξέρουν ότι είναι εγκληματική οργάνωση. Το κράτος τους χρειάζεται και ας προφυλάκισε κάποιους. Δεν νομίζω ότι ο κόσμος βλέπει μια εγκληματική οργάνωση στη χ.α, εδώ δεν την βλέπει το κράτος… εαν την έβλεπε απλά ο Άρειος Πάγος δεν θα τους έδινε την άδεια να κατέβουν στις εκλογές. Οπότε μιλάμε για μια εγκληματική οργάνωση που έχει την βούλα του Αρείου Πάγου και κατεβαίνει νόμιμα στις εκλογές.
Είναι φως φανάρι πως τους χρυσαυγίτες τους θέλουν ενισχυμένους και ντεμεκ παράνομους.
21 Μαΐου, 2014 στις 10:15 πμ
Πάνος
Τζέυ,
αναλύεις επιμέρους / δευτερεύουσες πλευρές σωστά και (ως συνήθως) καταλήγεις σε λάθος συμπεράσματα, γιατί αγνοείς ή δε μπορείς να δεις τη συνολική εικόνα (εκτός οθονών τιβί και λάπτοπ).
(Από τον εργασιακό μου περίγυρο ένα μέρος έφυγε από τη ΧΑ μετά το Σεπτέμβρη (πήγαν στον Άδωνη). Έλα όμως που κατέφθασαν καινούριες φάτσες… )
21 Μαΐου, 2014 στις 10:21 πμ
σχολιαστης
Απο τους υποψήφιους, ο Σγουρός προς τιμήν του είπε ότι δεν θέλει τους ψηφοφόρους των αυγών ούτε ζωγραφιστούς.
Πολλοί -αριστεροί και δεξιοί- τους καλούν να στρώσουν και να ψηφίσουν αλλιώς. Είναι κι αυτή μια τοποθέτηση, αλλά το τσεκουράτο χέσιμο του Σγουρού με βρίσκει σύμφωνο.
21 Μαΐου, 2014 στις 10:23 πμ
σχολιαστης
Ο λαός στην συντριπτική του πλειοψηφία έχει αρνητικότατη -για να το πω ευγενικά- άποψη για τα αυγά. Ακόμα κι αν αυξάνονται σε περιοχές τα ποσοστά, αυτό δεν αλλάζει.
21 Μαΐου, 2014 στις 10:24 πμ
Eleni
Προσπάθησα να πάω τη κουβέντα λίγο προς το ψυχογραφικό προφίλ του Έλληνα αλλά δεν με βοηθάτε. Αιτούμαι τη κατανόηση της πράξης και όχι τη τιμωρία των ενόχων. Εδώ μπορούμε να σκεφτόμαστε για να καταλάβουμε τι συμβαίνει. Για τον εισαγγελέα ας αφήσουμε τα υπόλοιπα. Όσοι και να πάνε φυλακή δεν μπορούμε να περάσουμε έτσι τους 130.000 μαλάκες στη περιφέρεια Αττικής που ψήφισαν Χρυσή Αυγή. Όλοι βλέπουν ποδόσφαιρο και για όλους οι φιγούρες στη τιβί γίνονται τα πρόσωπα που θα κληθούν να ψηφίσουν ανεξαρτήτως κομμάτων. Για τον ψηφοφόρο της ΧΑ η ίδια λειτουργία που αφορά όλους τους Έλληνες, γίνεται επικίνδυνη και παίρνει τις γνωστές διαστάσεις.
Όταν δεν μπορούμε να δεχτούμε την ύπαρξη του διαφορετικού σημαίνει ότι δεν έχουμε αποκόψει ακόμη το σύνδεσμο με τη μητέρα, δεν έχουμε απογαλακτιστεί. Δεν μπορούμε να βάλουμε όριο ανάμεσα στο εγώ και στο αυτή. Δηλ. μιλάμε για ένα ψυχισμό που έχει καθηλωθεί στα αρχικά στάδια της ανάπτυξης. Η μητέρα εμποδίζει την φυσιολογική ανάπτυξη του ατόμου από το τρόπο που λειτουργεί απέναντί του. Μήπως θα πρέπει να ψάξουμε την αιτία στις ελληνίδες μάνες και στο τρόπο που μεγαλώνουν τα παιδιά τους; Όταν κάποιον τον εμποδίζεις να μεγαλώσει ή θα γίνει μαμούχαλος ή επαναστάτης. Φυσιολογικός άνθρωπος με όρια και αρχές, είναι λίγο δύσκολο.
21 Μαΐου, 2014 στις 10:31 πμ
karampas
Υπαρχουν 2.000.000 ανεργοι που δεν τρωνε καθε μερα περαμα νικαια παντου.Παει η χρ αυγη χτυπαει τις πορτες και μοιραζει 100ευρω απο τα λεφτα των εφοπλιστων κ της σωματεμποριας.Δινουν στον καταφρονεμενο ξεφτιλισμενο. Ανεργο μια στολη και ενα στοχο και σκοπο συν λεφτα.
21 Μαΐου, 2014 στις 10:34 πμ
Mitsos
Eleni
Αυτό δεν έκανε ο Σαμαράς Ζέππο; Τους τύλιξε σε μια κόλλα χαρτί και τους έστειλε στον εισαγγελέα. Και αντί αυτός ο λαός, με τα τόσα στοιχεία, να κατανοήσει περί τίνος πρόκειται, αυξάνει το ποσοστό τους.
Ναι ο Μπούκουρας έκανε το έγκλημα να χάσει το μειωτήρα της γεμιστήρας στην καραμπίνα του και να τη μετατρέψει να παίρνει αντι τρια φυσίγγια 5..
Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις γιατί πρέπει να εφαρμόζεται η θεωρία της συλλογικής ευθύνης και να θεωρείται ένας ολοκληρος πολιτικός χώρος υπεύθυνος για τη δολοφονία ενός «αριστερού» ραπερ? Δηλαδή αν αύριο στο χωριό μου μαλώσω εγώ με ένα της ΝΔ και του τινάξω τα μυαλά στον αέρα θα ευθύνεται ολόκληρη η ελληνική αριστερά και θα πρέπει ο Γλέζος, ο Μηλιός και ο Σταθάκης να πάνε όλοι στη φυλακή? Η δικογραφία είναι γελοία, αποδείχθηκε αυτό και από το βίντεο Μπαλτάκου αλλά όχι μόνο από αυτό. Το μόνο που πέτυχαν ήταν να τους γιγαντώσουν όπως είχα από πάρα πολύ καιρό προβλέψει και μου την πεφτανε όλοι και εδώ μέσα και στον κοινωνικό μου περίγυρο. Και κάτι άλλο. Τα παιδιά που εκτέλεσαν εν ψυχρώ, τελικά ποιοι και γιατί τα εκτέλεσαν? Επραξε η αστυνομία αυτό που έπρεπε να πράξει για να φέρει έστω έναν ύποπτο στον ανακριτή?
Λοιπόν για να τελειώνουμε διότι κουράστηκα να κάνω τον χαζό. Το έγκλημα στη Νίκαια το είχαν σχεδιάσει μυστικές υπηρεσίες του Ισραήλ και της Αμερικής σε αγαστή συνεργασία με τον Βορίδη και τον Δένδια. Το ίδιο έγινε και με το έγκλημα έξω από τα γραφεία της ΧΑ. Ολα αυτά έγιναν μόνο και μόνο για να δημιουργηθεί ο απαραίτητος κοινωνικός αυτοματισμός και να προκληθουν τα προερτια μιας εμφύλιας διαμάχης. Η ΧΑ δεν έπεσε στη λούμπα που της είχαν στημένη, το ίδιο και ο Συριζα ευτυχώς. Δείτε ποιοι πυροβολούσαν στην πλατεία Μειντάν και ποιους χρησιμοποιούσαν στο Σλαβιάνσκ και αλλού. Επιασαν ένα μισθοφόρο της Blackwater οι Ρωσόφωνοι και τον μάραναν στο ξύλο.και φώναζε: Mην βαράτε είμαι Αμερικανός υπήκοος.. Επρεπε να το αποκεφαλίσουν το καθίκι και να παλουκώσουν την κεφαλή του μέχρι να σαπίσει στην κεντρική πλατεία του Σλαβιάνσκ. Ετσι μόνο τελειώνεις με αυτούς του πληρωμένους προβοκάτορες.
21 Μαΐου, 2014 στις 10:37 πμ
karampas
Η Ελενη τσ λεει πολυ. Σωστα χρονισ πολλα κιολας
Το ευτυχημα εινσι οτι η ηγεσια της χρ αυγης ειναι κλοουν.Οταν αναλαβουν σοβαροι και σεβαστοι ανθρωποι οπωςο ιφικρατης αμυρας ο περιανδρος ο καλεντζης τοτε θα καινε οι φουρνοι για 100 χρονια
21 Μαΐου, 2014 στις 10:41 πμ
σχολιαστης
Θες να πεις Μήτσο ότι τα αυγά που το έκαναν παίρνουν εντολές από «μυστικές υπηρεσίες του Ισραήλ και της Αμερικής»;
21 Μαΐου, 2014 στις 10:42 πμ
karampas
Θα καινε οι φουρνοι με εμας μεσα κ τους εβραιους
21 Μαΐου, 2014 στις 10:48 πμ
σχολιαστης
Απο που αντλείς τέτοια βεβαιότητα karampas;
21 Μαΐου, 2014 στις 11:54 πμ
Πάνος
Μήτσο,
ο Φύσσας ΔΕΝ ήταν ο πρώτος που σκότωσε η ΧΑ. Ήταν ο πρώτος Έλληνας. Κάλλιστα θα μπορούσε να σκοτωθεί ένα από τα μέλη του ΚΚΕ στο Κερατσίνι, λίγες μέρες νωρίτερα, όταν τους την έπεσε ο παρακρατικός στρατός των αυγών.
Αυτό ακριβώς είναι το έγκλημα (= εσχάτη προδοσία) της ΧΑ: σχημάτισε ένοπλα Τάγματα Εφόδου, με σκοπό την βίαιη ανατροπή του πολιτεύματος. Στο μεταξύ (οι ίδιοι αυτοί) παραβίασαν τα 3/4 των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα.
Κανένα έλεος για την πολιτική / ποινική συμμορία της ΧΑ. Το ότι η πολιτική μας ηγεσία (ΝΔΣΟΚ) και η Δικαιοσύνη είναι παντελώς ανίκανες να την αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά, δεν δικαιώνει επ’ ουδενί τα αυγά. Τα οποία θα συνεχίσουν να πολλαπλασιάζονται όσο υπάρχουν και οξύνονται οι κοινωνικές / οικονομικές αιτίες που τα γεννάνε.
Η απόδοση του φαινομένου της ΧΑ στην… παράδοση είναι αστεία. Παιδάκια και νεαροί μαντράχαλοι τσιμπάνε, από κάθε προέλευση. Οι ψηφοφόροι είναι άλλη υπόθεση, επίσης νεοπαγής: καμιά αιτιατή σχέση με αυτά που συνέβαιναν δεκαετίες πριν!
ΥΓ. Για το φόνο των δύο νεαρών της ΧΑ είμαι (σχεδόν) βέβαιος ότι είναι δουλειά του παρακράτους – αυτού που έχει διασυνδέσεις με τη ΧΑ. Δηλαδή της ίδιας της ΧΑ. Ο φόνος του Φύσσα ήταν απλώς θέμα χρόνου: όταν οι οχιές κυκλοφορούν ελεύθερες, κάποια θα δαγκώσει (και κάποιον Έλληνα).
21 Μαΐου, 2014 στις 12:20 μμ
Mitsos
Θες να πεις Μήτσο ότι τα αυγά που το έκαναν παίρνουν εντολές από “μυστικές υπηρεσίες του Ισραήλ και της Αμερικής”;
Το έγκλημα στη Νίκαια δεν το έκαναν τα αυγά. Το έκανε κάποιος ο οποίος έχει ονοματεπώνυμο. Ας πει αν έχει τα αρχίδια ποιος τον έβαλε και του τα έσκασε πολύ χοντρά για να το κάνει. Στη Μανωλάδα που πυροβολούσαν εν ψυχρώ τους Πακιστανούς τα ΠΑΣΟΚΙΑ για να μην τους πληρώσουν τι έγινε με αυτούς? Εκλεισαν μήπως το Βενιζέλο και τον ΓΑΠ στη φυλακή? Ας μας πουν επιτελους ποιοι έριξαν στα Δεκεμβριανά τους πρώτους πυροβολισμούς για να ακολουθήσει ύστερα η αιματοχυσία.. Ιστορικά αυτό έχει ξεκαθαριστεί? Τους έριξε η αστυονομία ή τους έριξαν Αγγλοι ντυμένοι αστυνομία?
Το έγκλημα των δύο παιδιών εξώ από τα γραφεία της ΧΑ κουκουλώθηκε κανονικότατα. Αν ήταν οι ίδιοι οι ΧΑ που αποφάσισαν να τους φάνε όπως λες Πάνο γιατί η αστυνομία έκανε τρεις μέρες να ανοίξει το σκληρό δίσκο με το υλικό από τις κάμερες? Πολλές συμπτώσεις βλέπω σε αυτές τις δύο ιστορίες.. Στη μια παρακολουθούσαν οι αστυνομικοί τη φασαρία στη Νίκαια και αφού έγινε ο φόνος πήγαν και έπιασαν τον άλλο, ο οποίος πήγε απλά και παραδόθηκε. Στην άλλη μέσα σε 20 λεπτά ήταν στο χώρο και τσαλαπατούσαν μέσα στα αίματα και στους κάλυκες οι ΔΙΑΣ χωρίς να εμπλέξουν αμέσως το εγκληματολογικό και να αποκλειστεί η περιοχή για να μην χαθεί το DNA.. Καταλαβετε το όσοι ακόμα δεν θέλετε να το καταλάβετε. Για να υπάρχει μνημόνιο, ευρώ και Ελλάδα υπό αμερικανική και γερμανικη’κηδεμονία είναι διατεθειμένοι να κάνουν τα πάντα. Ποτάμια θα κατεβάζουν, ελιές θα κατεβάζουν, ροδακινιές θα κατεβάζουν, θα λασπολογούν όλα τα ΜΜΕ, την αστυνομία και το στρατό θα τον έχουν σε συνεχή ετοιμότητα και θα ξηλώνουν όλους όσους δεν τους αρέσουν οι απόψεις τους, θα κουβαλάνε μισθοφόρους με μαύρα ρούχα και γκρί παντελόνια όταν η ίδια η αστυνομία δεν θα θέλει να καταστείλει εξεγέρσεις για να προκαλούν απλά τον κοινωνικό αυτοματισμό που χρειάζεται για να ελέγχουν τη ΓΣΕΕ και κατά συνέπεια τον τόπο. Οταν ελέγχεις τη ΓΣΕΕ και έχεις τους τσάτσους όλους να κυβερνάνε τον τόπο διά του συνδικαλισμού, ελέγχεις όλη τη χώρα.
21 Μαΐου, 2014 στις 12:23 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
Ο Πανος αναλυσε καλα τον πολεμικο και πολιτικο σχεδιασμο των αβγων, αντιγραφη απο τα Ταγματα Εφοδου. Ειναι αληθεια οτι η δικαιοσυνη καθυστερησε πολυ….Δεν υπηρξε ουτε μια σημαντικη διαδηλωση κατα του φασισμου που να θυμαμαι. Οι ευθυνες της συγκυβερνησηςειναι τεραστιες, αλλα και αυτες των κομματων της αντιπολιτευσης ειναι σημαντικες.
Η Ελενη αναλυσε γενικοτερα το θεμα του στερημένου άνθρωπου. Αλλα δεν φτανει καποιος να ειναι στερημενος, αλλα πρεπει ταυτοχρονως να ειναι κακος, μοχθηρος.
Το παρακατω κειμενο της Ελενης αναφερεται περιοσσοτερο σε αρκετους απο τους επαρχιωτες ή μικροαστικης προελευσης πολιτικους/συνδικαλιστες /λαϊκους καλλιτεχνες /επιχειρηματιες,…
«Ο στερημένος άνθρωπος είναι γεμάτος από τεράστιες ναρκισσιστικές επιθυμίες, άγριες, ανοργάνωτες, ακατέργαστες, που μόλις βρουν διέξοδο να αναδυθούν, γίνονται καταστροφικές για τη κοινωνία. ….. δεν έχει μάθει να βάζει όρια ανάμεσα στο επιτρεπτό και στο ανεπίτρεπτο για να βρει την ευτυχία. Είναι ένα τεράστιο ΘΕΛΩ που προσπαθεί να ΦΑΕΙ τα πάντα για να χορτάσει το τεράστιο ανικανοποίητο της ψυχής του. Τα μόνα συναισθήματα που έχουν ριζώσει μέσα του είναι το μίσος, η ζήλεια και ο φθόνος. Πώς έχει μεγαλώσει ένα μεγάλο μέρος των ελλήνων συμπολιτών μας για να μην κατανοούν τα όρια ανάμεσα στο θεμιτό και στο αθέμιτο των κοινωνικών φιλοδοξιών;»
21 Μαΐου, 2014 στις 12:37 μμ
Πάνος
Οι πυροβολισμοί έπεσαν από αστυνομικούς με εντολή του Άγγελου Έβερτ – και την υποσημείωση «στο ψαχνό». Ο Έβερτ ήταν επικεφαλής της Αστυνομίας στην Κατοχή, αλλά 100% άνθρωπος των Άγγλων. Ακόμα κι αν δεν είχε πάρει καθαρή εντολή, ήξερε τι έκανε: αυτό που ήθελαν οι Άγγλοι + το αντιΚΚΕ μέτωπο, με επικεφαλής τον πρωθυπουργό Παπανδρέου.
Για τα σύγχρονα προβλήματα όμως ΔΕΝ απαντάς επί της ουσίας και ξεγλιστράς ωσάν το χέλι. Είχε ή δεν είχε η ΧΑ ένοπλα Τάγματα Εφόδου; Κι αν τα είχε, συνιστά αυτό εσχάτη προδοσία (= απαγόρευση του κόμματος + ποινικές διώξεις) ναι ή όχι;
21 Μαΐου, 2014 στις 12:52 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
«Η αντίδραση του κόσμου θυμίζει την οργή του ναρκομανούς!
[…]
Η Ευρώπη ζούσε κάποτε από τις αποικίες. Οι κάτοικοι του τρίτου κόσμου πλήρωσαν ακριβά την ευμάρεια του δυτικού κόσμου. Κι ενώ είναι αρκετά εύκολο για τον ευτραφή Ευρωπαίο να σκέφτεται πόσο άδικος είναι ο κόσμος για τα πεινασμένα παιδιά στην Αφρική, ο ίδιος άνθρωπος μπορεί να ψηφίσει το πιο ακραίο ρατσιστικό κόμμα αν πιστέψει ότι απειλείται το καλό βιοτικό του επίπεδο.
Αυτό ακριβώς το πράγμα συμβαίνει αυτή τη στιγμή. Η Ευρώπη μειώνει τη συμμετοχή της στο παγκόσμιο ΑΕΠ και οι λαοί της αντιδρούν στην προοπτική να χάσουν τον παράδεισό τους. Τι μένει; Η προσφυγή στα άκρα, η απειλή της επιστροφής του προστατευτισμού. Με άλλα λόγια η απελπισία κόντρα στην κοινή λογική.
Την ερχόμενη Κυριακή το βράδυ η Ευρώπη μπορεί να ασχολείται με τελείως διαφορετικά πράγματα απ΄ ό,τι εμείς στην Ελλάδα. Η άνοδος της ακροδεξιάς μπορεί να είναι το μεγάλο θέμα συζήτησης για όλο το επόμενο χρονικό διάστημα. Κανονικά η Ευρώπη θα έπρεπε να αναζητά νέους δρόμους για να μπορέσει να μείνει μέσα στο παιγνίδι του ανταγωνισμού. Αλλά δεν κάνει κάτι τέτοιο. Δεν θέλει ή δεν μπορεί.
Οι Γερμανοί είναι οι μόνοι που έχουν αντιληφθεί το πρόβλημα. Ωστόσο, δεν μοιράζονται τις λύσεις με την υπόλοιπη Ευρώπη. Κάνουν λάθος όταν επιμένουν σε λογικές «πρωσικής διοίκησης». Δεν μπορεί η Ευρώπη να γίνει Γερμανία. Από την άλλη δεν μπορούμε και να απαιτούμε να πληρώνουν οι Γερμανοί τις δικές μας ιδεοληψίες.
Μπορεί η Ευρώπη να κυνηγήσει την καινοτομία; Θέλει; Μπορεί, για παράδειγμα, η Γαλλική Οικονομία να γίνει ανταγωνιστική; Και πως μπορούμε να μιλάμε για μία Ενωμένη Ευρώπη, όταν έχουμε τόσες πολλές διαφορετικές ταχύτητες; Το πρόβλημα της Ευρώπης είναι οικονομικό, επειδή θα πρέπει να επιστρέψει στον τρίτο κόσμο τα μερίδια αγοράς που του έχει στερήσει εδώ και αιώνες. Πρόκειται για μια τεράστια ιστορική αλλαγή. Ταυτόχρονα, όμως, η Ευρώπη έχει και πολιτικό πρόβλημα. Δεν μπορεί να συνεχίσει ενωμένη δίχως κοινή εξωτερική και οικονομική πολιτική.
Το γεγονός ότι λείπουν οι απαντήσεις στα ερωτήματα που βασανίζουν σήμερα τους ευρωπαίους πολίτες δίνει έδαφος στους ευρωσκεπτικιστές και ειδικότερα στην ακροδεξιά. Φανταστείτε να είχαν στην Ευρώπη το οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα! Διότι στην Ελλάδα η άνοδος της Χρυσής Αυγής μπορεί να δικαιολογηθεί από την καταστροφή της μεσαίας τάξης. Στην υπόλοιπη Ευρώπη, όμως, δεν έχουμε ακόμη ανάλογα φαινόμενα για να δικαιολογούνται ποσοστά μεγαλύτερα και από εκείνα της Χρυσής Αυγής!
Από εκεί και πέρα υπάρχει ένα θέμα «αντιμετώπισης» αυτού του φαινομένου. Τι κάνεις; Έχουμε την εμπειρία του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Ξέρουμε πόσο επικίνδυνη είναι αυτή η ιδεολογία. Και ξέρουμε ότι όλες οι απόψεις είναι σεβαστές στο πλαίσιο της Δημοκρατίας, αλλά η Δημοκρατία δεν υφίσταται όταν τα ακραία αυτά ρεύματα γίνονται πλειοψηφικά ή πάρουν με κάποιον τρόπο την εξουσία. Άρα; Κι αν είναι σήμερα δύσκολο, φανταστείτε πόσο πιο δύσκολο μπορεί να γίνει στα επόμενα χρόνια, όσο το εισόδημα των Ευρωπαίων θα μειώνεται και τα ποσοστά των ακροδεξιών στην Ευρώπη θα αυξάνονται.
Μέσα σε όλα αυτά η Ελλάδα αναζητά την θέση της. Το 2000 πιστέψαμε ότι η προοπτική της Ενωμένης Ευρώπης είναι η λύση σε όλα τα προβλήματα του Έθνους. Κι εκεί κάναμε το λάθος. Αφεθήκαμε και έγινε ό,τι έγινε. Πως μπορούμε, αλήθεια, να επιβιώσουμε σε ένα σκηνικό ύφεσης στην Ευρώπη αν δεν παράγουμε; Και πως θα γίνει αυτό δίχως ένα εθνικό σχέδιο για την ανασυγκρότηση της Οικονομίας μας; Πολύ φοβόμαστε ότι βρισκόμαστε αρκετά μακριά από το να αρχίσουμε να μιλάμε στη βάση της κοινής λογικής. Επειδή ακριβώς δεν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα.
Η παραδοσιακή μας σχέση με το κράτος – πατερούλη που ικανοποιεί πλήρως τις απαιτήσεις μας για κοινωνική πολιτική έχει αντικατασταθεί με την Ενωμένη Ευρώπη. Μόνο που η Ευρώπη δεν έχει πλέον άλλα χρήματα, δεν έχει να προσφέρει νέες επιδοτήσεις. Η άσκηση κοινωνικής πολιτικής προϋποθέτει κεφάλαια. Τα κεφάλαια αυτά τα εξασφάλιζε μέχρι χτες η Ευρώπη από την εκμετάλλευση του τρίτου κόσμου. Τώρα αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί. Δεν υπάρχουν χρήματα και δεν υπάρχουν περιθώρια για παροχές.
Η οργή του κόσμου μοιάζει με την οργή του ναρκομανούς που περνάει στερητικό σύνδρομο. Εκείνη την ώρα μπορεί να κάνει άσχημα πράγματα, τα οποία του φαίνονται μέσα στην απελπισία του απολύτως λογικά. Αλλά δεν είναι! Το ίδιο κάνουν και οι πολίτες της Ευρώπης που βλέπουν να χάνουν τη βολή τους. Τους φταίει η Ευρώπη ως ιδέα και ψηφίζουν ακροδεξιά. Πάνω στην οργή τους φαίνεται μία λογική επιλογή, αλλά δεν είναι…….
Θανάσης Μαυρίδης
thanasis.mavridis@capital.gr
21 Μαΐου, 2014 στις 1:08 μμ
karampas
Εινσι οι συνθηκες αυτες που θα επικρατησει ειτε ο εθνικοσοσιαλισμος ειτε ο αναρχοκομμουνισμος του επαμ κ της ανταρσυα.Ο αυστρσλοπηθηκος ελληνας εργατης κ συνταξιουχος ψηφισαν μνημονια. Κ κουτδουμπσ 2%.Οποτε οι φουρνοι και τα νσζιστικα κρεματορια θα δουλεψουν γισ 100 χρονια
21 Μαΐου, 2014 στις 1:20 μμ
σχολιαστης
Αντί να βρίζεις τους άλλους δεν προσπαθείς να βρεις που -ίσως- κάνεις λάθος 🙂
21 Μαΐου, 2014 στις 1:27 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
διαβαστε κι αυτο
«Δευτέρα, 19 Μαΐου 2014
Ο φασίστας της διπλανής πόρτας (#»δεν μοιάζει με…»)
του Κωνσταντίνου Τζαμιώτη*
Διαβάζω στο facebook σχόλια όσων χθες ως γραμματείς ή εκλογικοί και δικαστικοί αντιπρόσωποι, συνυπήρξαν για ώρες στα ίδια εκλογικά κέντρα με χρυσαυγίτες και δεν μπορώ να μην σημειώσω την κοινή έκπληξή τους για το γεγονός πως οι περισσότεροι απ’ αυτούς «δεν μοιάζουν με…».
Την ίδια έκπληξη περί απόκλισης από την αρχετυπική εικόνα του Φασίστα, διακρίνω από καιρό και σε εντυπώσεις φίλων που έτυχε να έρθουν σε επαφή για πρώτη φορά με ψηφοφόρους της οργάνωσης· στη λαϊκή, στο φούρνο, στα ψιλικατζίδικα, γίνομαι μάρτυρας συζητήσεων για τον έναν και τον άλλο γείτονα, συγγενή ή φίλο που πέρασε από την άλλη πλευρά. Και εδώ η ίδια σχεδόν φράση έκπληξης και απορίας: «δεν μοιάζει με…».
Και δεν είναι μόνο που οι ψηφοφόροι που «δεν μοιάζουν με….», είναι και οι υποψήφιοι.
Φταίει που το φίδι άλλαξε κιόλας δέρμα, φταίει που η δεύτερη γενιά της οργάνωσης είναι ήδη εδώ. Ξεχάστε τα ξυρισμένα κεφάλια, τους φουσκωμένους δικεφάλους, και το ύφος εκτελεστή που σε περίοδο αναδουλειάς εκτελεί και χρέη πορτιέρη.
Όποιος έτυχε να παρακολουθήσει την παρουσίαση των υποψηφίων ευρωβουλευτών της ΧΑ, καταλαβαίνει τι προσπαθώ να πω. Ούτε αυτοί «μοιάζουν με…».
Ο ρατσιστικός λόγος παραμένει, το μίσος για το διαφορετικό, το μίσος για τη Δημοκρατία, το μίσος για οτιδήποτε δεν τους καθρεπτίζει ή μοιάζει να τους αμφισβητεί συνεχίζουν να υπάρχουν. Αυτά δεν κρύβονται εύκολα, μασκαρεύονται όμως. Μασκαρεύονται κάτω από προσωπεία «νομιμοφρόνων πολιτών».
Γιατί εδώ υπάρχουν πρόσωπα «υπεράνω υποψίας». Πρόσωπα που δεν θα σε έκαναν να αισθανθείς άβολα αν τύχαινε να καθίσουν δίπλα σου στο λεωφορείο ή το μετρό, πρόσωπα με περισσότερο κύρος από τον μέσο ψηφοφόρο, ακόμη και πρόσωπα που ως πριν λίγο καιρό θα εμπιστευόσουν την υγεία σου ή την μόρφωση των παιδιών σου.
Δύο στρατηγοί εν αποστρατεία, ένας Dr καρδιοχειρουργικής, ένας Dr ορθοπεδικός χειρουργός, ένας Dr οικονομικών, ένας MSc μηχανολόγος μηχανικός, μια MSc γλωσσολογίας, ένας MSc θεολογίας, ένας MSc Μάρκετινγκ, τέσσερις δικηγόροι, ένας πολιτικός μηχανικός, ένας οφθαλμίατρος, ένας μαθηματικός, ένας θεολόγος, ένας βιολόγος, μία ψυχολόγος, μία αρχαιολόγος και κάμποσοι ακόμη με «κανονικές» δουλειές, συνιστούν τους εκλεκτούς της ναζιστικής οργάνωσης και πρόκειται να διεκδικήσουν θέση ευρωβουλευτή στις εκλογές της επόμενης Κυριακής.
Δεν ξέρω για σας μα μου φαίνονται πιο επικίνδυνοι από το μαυροντυμένο τσούρμο που αιματοκύλησε το προηγούμενο διάστημα τους δρόμους της Αθήνας. Και δεν αντιμετωπίζονται ούτε με δαιμονολογίες ούτε με χλευασμό.
*Ο Κωνσταντίνος Τζαμιώτης είναι συγγραφέας
πηγή fb / ο τίτλος της ανάρτησης είναι της ΑΣ/;
http://aristeristrouthokamilos.blogspot.gr/2014/05/blog-post_19.html
21 Μαΐου, 2014 στις 1:39 μμ
karampas
Αφου ο γιβωνας ρλληνας εργατης κ συνταξιουχος ψηφηδε σκουροκουμουτσακους. Και οχι κουτσουμπα κ δουρου φτιαχνουμε μικρη βαλιτσα οπως οι κκε δες το 67 για εξω ο αγωνας τελειωσε εληξε νικησαν οι αυστραλοπιθηκοι ελληνες συνταξιουχοι
21 Μαΐου, 2014 στις 1:41 μμ
Ενη
Ενα αποσπασμα απο σχολιο μου , σε αλλο ποστ 21/5 11,37 π.μ. (αυτό με τον Μωραλη)
«Δυο ακομα λογια για την Αθηνα και το γεγονος οτι στις συνοικίες της ο Κασιδιαρης εφτασε και σε ενα ποσοστο του 20% !!!!!
Μα βεβαια η Αθηνα, που ψηφιζει παντα δεξια, εχει και τους παλιους κατοικους της ,τους βέρους αθηναιους ,που δεν ηταν μονο δεξιοι αλλά και βασιλικοι και βασιλο-χουντικοι και χουντικοι.
Που πηγαν ολοι αυτοι; μετεξελιχθηκαν σε χρυσαυγιτες, διοτι ειναι της νοοτροπίας του “βασιλια-αρχηγου”, δηλαδή “λατρευουν” εναν ηγετη ειτε αυτός ειναι ο” βασιλιας”, ειτε ο Χιτλερ¨”, ειτε ο “Σταλιν”, ειτε ο “Παπαδοπουλος” ειτε ο …….Κασιδιάρης.
Δεν ειναι οι εσωτερικοι μεταναστες της δεκαετιας του ’50-60 που διαμορφωνουν το εκλογικο σώμα της Αθηνας , αλλα και της Αττικης εν γενει,,
αλλα οι παλιοι κατοικοι αυτης της περιοχης που απο γενια σε γενια αναβιωνεται η νοοτροπία των ακροδεξιων τασεων που σημερα εφτασε στο φαινομενο της ΧΑ.
υγ.
Και να συγχαρω τους υποψηφιους , οπως ο Σγουρός που δηλωσε οτι δεν επιθυμει τις ψηφους των χρυσαυγιτων.
Ας τον μιμηθουν και αλλοι.
υγ.
Πότε ο ΣΥΡΙΖΑ θα τοποθετηθει για το φαινομενο της αυξησης των ποσοστων της ΧΑ;;;
Προχθες το βραδυ ουτε ο Τσιπρας ουτε η Δουρου, δεν αναφερθηκαν στο φαινομενο αυτό, σε αντιθεση με ολους τους αλλους αρχηγους κομματων που και το επεσημαναν και το καταδικασαν.
Ακομα και ο Γιουγκερ δηλωσε οτι αν ψηφιστει απο τους ρατσιστες και τους ναζιστες, προτιμα να παραιτηθει.
Και οι δυο υποψηφιοι ευρωπαιοι προεδροι για την Κομισιο, Γιουγκερ και Σουλτς,, εκαναν δηλωσεις επισημες εναντια στην ακροδεξια.
21 Μαΐου, 2014 στις 1:42 μμ
bas
Ενα link για να γίνει πιο κατανοητός ο σύντροφος karampas.
http://irene13kam.blogspot.gr/2013/10/homo.html
21 Μαΐου, 2014 στις 1:46 μμ
bas
«Πότε ο ΣΥΡΙΖΑ θα τοποθετηθει για το φαινομενο της αυξησης των ποσοστων της ΧΑ;;;»
Και γιατί να τοποθετηθεί Ενη μου; Είναι ευρέως διαδεδομένο ότι η μεγάλη πλειοψηφία των αγαναχτισμένων-οργισμένων-βαρεμένων συμπολιτών μας στρέφεται κυρίως σε δύο κόμματα: Στο ΣΥΡΙΖΑ και στα αυγά. Γιατί λοιπόν να διακινδυνέψει να χαθούν ψηφαλάκια από αυτήν την δεξαμενή; Εκτός αν τους θεωρείς κορόιδα…
21 Μαΐου, 2014 στις 2:26 μμ
karampas
Δε θελω να θιξω κανεναν ολοι εδω ειμαστε φιλοι μια παρεα ο ψαρακτηρισμος αφορα τους εργατες κ τους συνταξιουχους ολους που ψηφισαν και αντιστσθηκαν απο το δρομο η τον καναπε.Εχουμε θριαμβο παντως στη περιφερεια αττικης για πασοκ νδ μερκελ και γοτθους τραπεζιτες.Οπως παλια οι ινκας κ οι ετρουσκοι εξαφανιστηκαν ετσι κ σε μας αξιζει η γενοκτονια αναπτυξη
21 Μαΐου, 2014 στις 2:37 μμ
Pepermint
τρατζικ…σχόλια σχεδόν από όλους, εκτός τόπου και χρόνου βάσει προσωπικής εμμονής και αγκύλωσης
πλην μερικών γραμμών του Μήτσου (Προσωπικά δεν θεωρώ ότι σχεδιάστηκε καμμία δολοφονία Φύσσα. Καβγάς πολιτικοποιημένων χουλιγκάνων που κατέληξε όπου κατέληξε, θα μπορούσε να έχει αντίθετο αποτέλεσμα. Είπαμε άλλο να ξέρεις ότι θα σκάσει κάποιο μαύρο ρεύμα οπότε και το εκμεταλλεύεσαι επειδή το έχεις έτοιμο προπαγανδιστικώς, πράγμα που όλοι είδαμε στις οθόνες μας και άλλο να έχεις τον σχεδιασμό και την υλοποίηση. Επίσης η εν ψυχρώ δολοφονία Καπελώνη-Φουντούλη εκ των πραγμάτων ήταν σχεδιασμένη…και ο καθένας βάσει της κούτρας του μπορεί να λέει ότι θέλει όσον αφορά τον εμπνευστή)
ps- Μήτσο…θέλει αρκετό καιρό ακόμα για να δείξει που θα κάτσει η κινούμενη άμμος ειδικά όσον αφορά την μετεξέλιξη-μεταλλαγή της χα (καμμία μετεξέλιξη-μεταλλαγή δεν προβλέπεται για τον σύριζα)
φυσικά επαγγελματίες »αντιφασίστες», κεντροαριστερές αρτηριοσκληρώσεις και μαρξιστικές (χαχα) αναλύσεις περί του »φαινομένου» είναι για τα κράβαρα και τα πανηγύρια
το θέμα είναι πολύ πιό απλό…αλλά και περίπλοκο όσον αφορά το ευρύτερο γεωπολιτικό
21 Μαΐου, 2014 στις 3:04 μμ
zepos
@σχο, «Απο τους υποψήφιους, ο Σγουρός προς τιμήν του είπε ότι δεν θέλει τους ψηφοφόρους των αυγών ούτε ζωγραφιστούς. «
Δεν το είδα το πιο πάνω, αυτό που βλέπω όμως μόλις τώρα που άνοιξα, είναι οτι δυστυχώς η Δούρου αρνήθηκε να πει κάτι παρόμοιο στην Στάη. Μάλιστα είπε οτι δεν την ενοχλεί να λάβει ψήφους από ναζί.. «Τους θέλω όλους» διαβάζω οτι είπε..
Αν είναι έτσι ..κρίμας..αν και γνωστοί καιροσκόποι ΟΛΟΙ του θίασου…Μπροστά στο δέος της εξουσίας…
21 Μαΐου, 2014 στις 3:08 μμ
zepos
Δυστυχώς έτσι είναι..
«Η κ. Δούρου απαντώντας σε ερώτηση της Έλλης Στάη αν θέλει τη στήριξη των ψηψοφόρων της Χρυσής Αυγής απαντά ότι «θέλει τους πάντες» μαζί της. «Θέλω όλων τον κόσμο», είναι η απάντησή της.
Για τη διαμάχη της με τον κ. Σγουρό σημειώνει ότι δεν είναι «δύο παιδιά που έχουμε κλωτσήσει ο ένας το κουβαδάκι του άλλου», τονίζοντας όμως ότι τα περί «διαπλοκής» του κ. Σγουρού αφορούν στη διαχείριση των αποριμάτων και τα διόδια.
Τέλος για την αφισοκόλληση στην Αττική λέει ότι ο συνδυασμός της κόλλησε 20.000 αφίσες με κόστος όχι πάνω από 5.000 ευρώ. «
http://www.thetoc.gr/webtv/newsroom/newsroom_21-05-2014
Όσο για τις αφίσες, τις κόλλησαν αν και απαγορεύεται (σιγά τα ωά) επειδή λέει ήσαν ανακυκλώσιμο χαρτί..
Δούλεμα που πέφτει στους χάνους..
21 Μαΐου, 2014 στις 3:13 μμ
johnyflowmotion
Το σημαντικο σε τετοια ζητηματα ειναι το εξης.
Οτι οι γνωριζοντες το χειρισμο των ανθρωπινων ομαδων και των ατομων ξεχωριστα πονταρουν στα «παβλοφικα» αντανακλαστικα των πληθυσμων.
Ετσι δημιουργουν καταστασεις που ενω με μια πρωτη αναγνωση δε φαινεται να τους ειναι αρεστες με μια δευτερη ειναι ξεκαθαρο πως προσβλεπουν στην «κοινωνικη μπαχαλοποιηση» προς ιδιον οφελος αφου οι πληθυσμοι αντιδρουν ακριβως οπως το εχουν προβλεψει.
Το περιεργο ειναι πως υποτιμουν την περιπτωση αυτες οι παβλοφικες αντιδρασεις να ξεφυγουν,ακομα κι απ’τα ορια που εχουν υπολογισει, και να προκληθει καποιο «ατυχημα» που θα ειναι δυσκολο μετα να το μαζεψουν.
Το ζητουμενο λοιπον ειναι ποτε θα καταλαβουμε ολοι μας οτι πρεπει να λειτουργουμε ορθολογιστικα απεναντι στους κυνικους ορθολογιστες οι οποιοι οριζουν την ατζεντα. και οχι να παρασυρομαστε απ’αυτους.
21 Μαΐου, 2014 στις 3:39 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
“Η κ. Δούρου απαντώντας σε ερώτηση …. αν θέλει τη στήριξη των ψηψοφόρων της Χρυσής Αυγής απαντά ότι «θέλει τους πάντες» μαζί της. «Θέλω όλων τον κόσμο», είναι η απάντησή της.»
Ορέα, πολυ Ορέα η δασκαλα* Ειρηνη Δουρου !!
Δεν λεω στον Συριζα, πολλοι/ες πεινασμενοι/ες (για χλιδα και «αριστερη» εξουσια). Απο το μπλοκακι στην μεσαια ταξη και βαλε!!!
Επαγγελμα «αριστερος» για την καλυτερη κοινωνικοοικονομικη ανελιξη για να μην γραψω εκτοξευση.
*απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης
21 Μαΐου, 2014 στις 3:42 μμ
Mitsos
pepermint Σε σχέση με την υπόθεση Φύσσα έχω τις αμφιβολίες μου αν ήταν εν βρασμώ ψυχής πάνω στο ξύλο έβγαλε ο άλλος το μαχαίρι για να γλιτώσει από τα χέρια του Φύσσα και έγινε το κακό. Δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που βγαίνει μαχαίρι σε μια συμπλοκή που ξεκινησε ως πάλη με τα χέρια και με τα πόδια. Η αστυνομία όμως έστεκε και τους κοίταζε.
Στο δεύτερο φονικό στο Ν. Ηράκλειο ήταν ξεκάθαρη παρακρατική δολοφονία σχεδιασμένη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.
Πάνο ταγματα εφόδου είχαν και έχουν πάρα πολλά κομματα. Τάγματα εφόδου δεν εκτέλεσαν τον Τεμπονέρα? Ταγματα εφόδου δεν μου χτυπούσαν εμένα τους τενεκέδες παλαιοτερα έξω από το σπίτι γιατί δεν ψήφιζα ΠΑΣΟΚ για πρώτη φορά στη ζωή μου και έκανα προπαγάνδα εναντίον του Σημίτη? Είναι σχετική λοιπόν έννοια τι ενοούμε ακριβώς τάγματα εφόδου. Τάγματα εφόδου δεν έχει πάμπολες φορές χρησιμοποιήσει το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ? Τι θα γίνει δηλαδή όποιος αναποδογυρίζει έναν πάγκο κανενός λαθρομετανάστη σε καμιά λαική ή κρεμάει κανένα πανό από την Ακρόπολη εναντίον της Αγγελας Δωροθέας θα τον χώνουμε μέσα ισόβια? Αν το τραβήξεις το θέμα εκεί, τελειώνει η έννοια του πολιτικού ακτιβισμού. Ο πολιτικός ακτιβισμός είναι στη φύση και της παραδοσιακής δεξιάς και της παραδοσιακής αριστεράς. Μόνο τα ποτάμια, η ποντικομαμή και κάτι Τζήμεροι δεν πιστεύουν στον πολιτικό ακτιβισμό.
21 Μαΐου, 2014 στις 3:42 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Πάντων σχολίων τε και χρημάτων (γενικότερα) μέτρον ..Pepermint
21 Μαΐου, 2014 στις 3:44 μμ
bas
«Ο ΣΥΡΙΖΑ θα βάλει μονομερώς στον προϋπολογισμό της χώρας τη διεκδίκηση, την απαίτηση να αποπληρωθεί το κατοχικό δάνειο» τονίζει σε συνέντευξή του στη διαδικτυακή τηλεόραση του ΑΠΕ ΜΠΕ ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Χουντής »
Εδώ είναι κυριολεκτικά να χτυπάς ενέσεις, οι άνθρωποι είναι για γέλια πλέον. Σου λένε στα μούτρα οτι σε θεωρούμε καθυστερημένο αν έρθεις να μας ψηφίσεις!
Πάντως δεν μπορούμε να πούμε ότι πλήξαμε στις εκλογές. Απ’ την μια οι Συριζαίοι, απ’ την άλλη ο Σα(χλα)μαράς που την μια μέρα υπόσχεται 550.000 νέες θέσεις εργασίας την επόμενη 5ετία, και μετά δυο μέρες ανεβάζει τον αριθμό σε 700.000.
Καθόλου άσχημα για κάποιους που βλέπουμε τις εκλογές από άλλο πρίσμα, με μια ελαφριά διάθεση.
21 Μαΐου, 2014 στις 4:04 μμ
Eleni
H Hanna Arandt, είχε γράψει ένα βιβλίο σχετικά με το ψυχολογικό προφίλ των ναζί, που δικάστηκαν μετά τον πόλεμο. Αυτό που της έκανε εντύπωση ήταν ότι σε κάθε ερώτηση του δικαστηρίου για να δικαιολογήσει ο κατηγορούμενος το κίνητρο της πράξης του, αυτός απαντούσε με κάποιο στερεότυπο λόγο, κάποιο τσιτάτο.
Δηλ. ήταν σαν ο εγκέφαλος αυτών των ανθρώπων να ήταν πλήρως κατειλλημμένος από ένα κώδικα στερεότυπων εκφράσεων, που έδιναν απάντηση σε κάθε ζήτημα, με ένα μηχανικό τρόπο. Δεν υπήρχε δηλ. προσωπικότητα, σκέψη, κώδικας προσωπικών αξιών, εξού και δεν υπήρχαν τύψεις ή μεταμέλεια. Τα άτομα που δολοφονούσαν τους Εβραίους όχι μόνο δεν αναλογίστηκαν ποτέ, μετά έστω την ήττα και το σοκ του κόσμου από τις αποκαλύψεις, για το τι είχαν κάνει αλλά πίστευαν ότι σωστά λειτούργησαν, ότι αυτό έπρεπε να κάνουν, ότι εκτελούσαν διαταγές. Και αυτό δεν ήταν δικαιολογία αλλά πιστεύω.
Όπως λέει η ψυχολογία, το υπερεγώ είχε καταλάβει πλήρως τη θέση του Εγώ. Πώς γίνεται αυτό; Ποια πορεία ζωής και δομή προσωπικότητας προϋποθέτει;
Δεν ξέρω και βέβαια δεν μπορεί κανείς να πει ότι οι χιλιάδες ψήφοι στη ΧΑ είναι από τόσο διεστραμμένες προσωπικότητες. Όμως, είναι οι ίδιοι άνθρωποι που πριν δύο χρόνια είχαν ψηφίσει κάποιο άλλο κόμμα και πριν 4-5 πιθανόν είχαν ψηφίσει ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ. Πώς γίνεται ο πρώην δημοκρατικός πολίτης, που εξέφραζε κοντά στο 70-80% του εκλογικού σώματος πριν λίγα χρόνια, σήμερα να φλερτάρει με την ακροδεξιά; Μήπως πρέπει να αποδομήσουμε διαφορετικά τα χαρακτηριστικά της ελληνικής κοινωνίας και να αρχίσουμε να βρίσκουμε σημεία κοινά σε όλους τους πολιτικούς χώρους που αφήνουν χώρο για την ανάπτυξη ακροδεξιών ιδεολογιών; Εγώ νομίζω ότι μόνο έτσι μπορούμε να καταλάβουμε.
21 Μαΐου, 2014 στις 4:17 μμ
zepos
Όταν ένας άνθρωπος δεν έχει κριτική σκέψη, την έχει χάσει ή ποτέ δεν είχε, είναι δηλαδή χαμηλής έως μηδενικής ικανότητας αντίληψης της πραγματικότητας, δεν μπορεί να αξιολογήσει το έγκλημα. Γίνεται έτσι έρμαιο των διαθέσεων της κάθε προπαγάνδας. Για την πατρίδα, για τους μετανάστες, για τους πολιτικούς συλήβδην για το χρέος, για τα μνημόνια και για τις «άλλες» λύσεις..
Συνήθως οι παραπάνω είναι εύπιστοι και επαναλαμβάνουν σε κάθε ευκαιρία τις γελοίες θεωρίες συνομωσιών εναντίον του Έθνους και των Ελλάνων, των θεωριών για επιβουλή των τεράστιων ενεργειακών πόρων που θα μας τα πάρουν κλπ..
Τίποτα δεν μπορεί να γίνει για «επανένταξη» των παραπάνω με πειθώ και λογικά επιχειρήματα, γιατί δεν είναι ικανοί να τα καταλάβουν.
Το μόνο μέσο που θα τους κάνει ίσως να το ξανασκεφτούν, είναι να τους δίνεις σε κάθε παράνομη στραβοτιμονιά τους, το ίδιο φάρμακο που δίνουν και αυτοί αδιακρίτως σε ανυπεράσπιστους.. Αυτό ξέρουν, αυτό καταλαβαίνουν…
Κανένα έλεος!
21 Μαΐου, 2014 στις 4:36 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
«Πώς γίνεται ο πρώην δημοκρατικός πολίτης, που εξέφραζε κοντά στο 70-80% του εκλογικού σώματος πριν λίγα χρόνια, σήμερα να φλερτάρει με την ακροδεξιά;»
Στο παραπάνω το λάθος βρίσκεται στο ‘πρώην’, ακριβώς γιατί προϋποθέτει πως κάποιος ήταν οπαδός της δημοκρατίας μέχρι κάποια στιγμή που αποφάσισε να αλλάξει (και έτσι να γίνει πρώην). Ουδέποτε όμως συνέβηκε κάτι τέτοιο, ουδέποτε αυτοί οι άνθρωποι ήταν δημοκράτες. Απλά ανέχονταν το δημοκρατικό καθεστώς για οσο διάστημα τα πράγματα πήγαιναν καλά. Τώρα που τα πράγματα πάνε κατά διαβόλου όλοι αυτοί οι οπαδοί της πολιτικής νύχτας έχουν βρεί τον εχθρό τους στην δημοκρατία, και την σωτηρία της χώρας στον «ισχυρό άνδρα», στην «ισχυρή προσωπικότητα», στην επιβολή μίας δικτατορικής εξουσίας που θα επιβάλλει την θέλησή της ηγετικής καθεστωτικής ομάδας περνώντας σαν οδοστρωτήρας πάνω από οσους θα διανοούνται να εκφράσουν δημόσια αντίθετες απόψεις. Εξ ου λοιπόν και ο έρωτας όλων αυτών για την ΧΑ.
21 Μαΐου, 2014 στις 5:04 μμ
Ενη
Γραφει ο bas (σχολιο 21/5 1,42 μμ.)
«Στο ΣΥΡΙΖΑ και στα αυγά. Γιατί λοιπόν να διακινδυνέψει να χαθούν ψηφαλάκια από αυτήν την δεξαμενή; Εκτός αν τους θεωρείς κορόιδα…
Οχι δεν ειναι κοροΐδα, ειναι ομως ανεπιτρεπτα για την Αριστερα , στην οποια λενε οτι ανηκουν,
υποκριτες με τασεις τυχοδιωκτισμου.
Οτι και να κερδισουν με αυτή τη σταση τους σε ψηφους θα εχουν χασει την αξιοπρεπεια της Αριστερας.
21 Μαΐου, 2014 στις 5:11 μμ
Ενη
Kαι στη Γαλλια, πριν απο καποια χρονια, η γαλλικη κοινωνία αιφνιδιαστηκε με την ανοδο του Λεπεν, και τοτε
«ξυπνησε» οποτε αμεσως μετα αποκατεστησε το λαθος της,
σε Προεδρικες εκλογες.
Ας ελπισουμε οτι και στην Ελλαδα θα «ξυπνησει» το εκλογικο σώμα και δεν θα ειμαστε η χωρα των ναζιστων.
,
21 Μαΐου, 2014 στις 5:26 μμ
Ενη
Δυστροπη Πραγματικοτητα – 12 points (21/5 4,36 μμ)
H καλυτερη διατυπωση της πραγματικοτητας —- ever 🙂
21 Μαΐου, 2014 στις 5:27 μμ
σχολιαστης
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=64010863
21 Μαΐου, 2014 στις 5:29 μμ
Πάνος
Μήτσο,
(3.42 μμ)
η σκέψη σου είναι σε επίπεδο που δεν σου συγχωρείται να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, φίλε μου. Ούτε να απολυτοποιείς το επιμέρους (δολοφονία Φύσσα) για να βγάλεις από αυτό τα συμπεράσματά σου. Δες τη μεγάλη εικόνα, πάρε υπόψη σου όλα τα διαθέσιμα στοιχεία!
21 Μαΐου, 2014 στις 5:30 μμ
σχολιαστης
Τι σχέση έχει το ποσοστό των αυγών με το 70-80% -το 90% στην πραγματικότητα- του εκλογικού σώματος; Εκτός από το ότι εκφράζουν την αποστροφή τους, καμιά άλλη.
Πρέπει για να βγούν συμπεράσματα που δε βγαίνουν με την κοινή λογική να γίνουν ψηφιακές κλωνοποιήσεις του τέρατος. 🙂
21 Μαΐου, 2014 στις 5:32 μμ
Πάνος
Από ορισμένα σχόλια προκύπτει ότι η Δούρου θα είναι απαράδεκτη αν εκλεγεί, διότι θα την έχουν ψηφίσει και τα αυγά – κάτι που θα το αποφύγει ο Σγουρός (αν εκλεγεί). Τρικυμία εν κρανίω, κυριολεκτικά! 🙂
21 Μαΐου, 2014 στις 5:32 μμ
Ενη
Απο το λινκ του Σχο πιο πανω
««ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑΖΙ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ»
Αισχος
21 Μαΐου, 2014 στις 5:36 μμ
Ενη
Πανο
Το ειπαμε και το ξαναειπαμε
ο ΣΥΡΙΖΑ και ολες οι Δουρου, θα τοποθετηθουν εναντια στην αυξηση των ποσοστων της ΧΑ, δημόσια
οπως επραξαν ολες οι αλλες πολιτικες δυναμεις;;
Αν οχι , ειναι ντροπή της Αριστερας,
21 Μαΐου, 2014 στις 5:43 μμ
Πάνος
Δεν αρκεί ότι τοποθετήθηκε
το ΝΔΣΟΚ; 😉
Εξάλλου είναι γνωστό ότι ο σύριζας (και ειδικά η Δούρου) είναι ο βασικός πολιτικός σύμμαχος των ναζί – το είπε και η Κανέλλη…
(Εδώ στο Βορρά πάντως κάνει ψύχρα ακόμα, δε σφίξανε οι ζέστες…) 😉
21 Μαΐου, 2014 στις 5:44 μμ
Ενη
Απο το λινκ του Σχο πιο πανω
««Ο Χρήστος Γούδης, υποψήφιος με τον συνδυασμό του Ηλία Κασιδιάρη, δηλώνει με επιστολή του τη στήριξή του στον υποψήφιο δήμαρχο του ΣΥΡΙΖΑ. Πρώτη φορά ναζί-Αριστερά», ανέφερε ο κ. Κεδίκογλου.
Αφορμή για τη δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου ήταν ανοιχτή επιστολή που έστειλε νωρίτερα ο Χρ. Γούδης στον υποψήφιο του ΣΥΡΙΖΑ για το δήμο Αθηναίων Γαβριήλ Σακελλαρίδη, στην οποία στέκεται σε δυνητικά σημεία σύγκλισης μεταξύ Χρυσής Αυγής και ΣΥΡΙΖΑ, και κάνει λόγο για μία «άγρια «αδελφική» διαμάχη» που «οφείλεται στο ότι επί της ουσίας και τα δύο απευθύνονται σε ένα κοινό».
Συμπληρώνει δε πως «η καταχρηστική λεκτική ερμηνεία των όρων δεν κάνει καλό σε κανένα μας», «δεδομένου […] ότι ούτε εσείς είστε κομμουνιστές, ούτε εμείς είμαστε φασίστες. Είστε περισσότερο διεθνιστές και λιγότερο εθνικιστές απ’ ότι εμείς, μέχρις εδώ όμως»
Mονο και να τολμαει να στελνει ακοικτη επιστολη ενας χρυσαυγιτης με αυτό το περιεχομενο στο ΣΥΡΙΖΑ
αντιλαμβανεται κανεις οτι η κατρακυλα του ΣΥΡΙΖΑ ειναι φανερή και ειναι κριμα.
21 Μαΐου, 2014 στις 5:45 μμ
Πάνος
Anikitos Makrenoglou
1 λεπτό ·
Φιλική συμβουλη 2, προς πασοκοδήμαρχους : Την Κυριακή βάλτε το μηχανισμό σας να ψηφίσει Δούρου, γιατι θα εκλεγει ούτως ή αλλως και δεν θα θέλατε να μάθει ότι τη σαμποτάρατε στις περιφερειακές.
21 Μαΐου, 2014 στις 5:47 μμ
Πάνος
Ένη,
λόγω της ημέρας δεν βάζω το γνωστό βίντεο με τα 3 πουλάκια που κάθονται 😉
21 Μαΐου, 2014 στις 5:48 μμ
Ενη
Πανο
Με προσπαθειες δηθεν χουμορ, δεν διορθωνεται τιποτα
ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι ανεπανορθωτα εκθετος, σε αυτό το θεμα.
Ας το διορθωσουν.
Για να ειναι και περηφανοι για την ενδεχομενη νικη τους και οχι να ντρεπονται.
Ετσι ειναι τα πραγματα. Ενα και ενα κανουν δυο.
21 Μαΐου, 2014 στις 5:51 μμ
Πάνος
«’Παλιά μου τέχνη κόσκινο’… Η δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου ξεπερνά για άλλη μια φορά τον Γκέμπελς. Μόνο ο κ. Κεδίκογλου μπορεί να κάνει πολιτική με γραφικούς τύπους σαν τον κ. Γουδή», σημειώνει από την πλευρά του ο ΣΥΡΙΖΑ, απαντώντας στον κυβερνητικό εκπρόσωπο. «Πέρα, όμως, από την πολιτική χυδαιότητα του κυβερνητικού εκπροσώπου η στάση του είναι επικίνδυνη για το τόπο διότι δημιουργεί την εντύπωση ότι η ναζιστική ΧΑ έχει και άλλους συνομιλητές εκτός του κ. Μπαλτάκου», καταλήγει η Κουμουνδούρου.
http://tvkosmos.gr/article.asp?newsid=2254777#.U3y9JXar3IU
21 Μαΐου, 2014 στις 5:53 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Καλά όλα αυτά (*) αλλά ο Γαβριήλ είναι σίγουρος ότι θέλει να κερδίσει;; (η Δούρου θέλει, αλλά αυτή έχει τη στόφα του πολιτικού για την αυτοδιοίκηση, της παλιάς κοπής;; )
(*) Καλά δεν έιναι, κάποια είναι και μαύρα έως κατάμαυρα, αλλά δεν είναι το θέμα μου αυτό.
21 Μαΐου, 2014 στις 5:53 μμ
Πάνος
Αναρωτήθηκα πόσο γελοίες δηλώσεις μπορεί να κάνει ένας κυβερνητικός εκπρόσωπος, αλλά μετά θυμήθηκα ότι πρόκειται για τον γνωστό Κεδίκογλου…
21 Μαΐου, 2014 στις 5:57 μμ
Anand
Δεν ειναι επιτρεπτο σε ψηφοφορους λουμπεν η μη της ΧΑ να ψηφιζουν Δουρου.
Μονο Σγουρο η Καμινη πρεπει.
21 Μαΐου, 2014 στις 5:58 μμ
σχολιαστης
Το λινκ από το ΕΘΝΟΣ έδινε και αυτό που είπε ο Κεδίκογλου και αυτό που είπε ο συριζα. Δεν έκανα κάποια αξιολόγηση.
Πάντως το καλύτερο είναι αυτό που άκουσα να λέει ο Σγουρός. Τους έχεσε κανονικά.
Περιμένω από όλα τα κομματα να αφήσουν τα πέρα δώθε και να πουν ότι δεν θέλουν …πάρε δώσε με γορίλες που ψηφίζουν τα αυγά.
21 Μαΐου, 2014 στις 5:59 μμ
Πάνος
Είναι λάθος αυτό, σχο.
21 Μαΐου, 2014 στις 6:01 μμ
σχολιαστης
Μπορεί! Αλλά ίσως είναι και θεραπευτικό για ανθρώπους που κάνουν τέτοιες επιλογές.
21 Μαΐου, 2014 στις 6:02 μμ
Ενη
Μα τωρα Πανο ειναι αυτή απαντηση του ΣΥΡΙΖΑ, να υπεκφευγει ,για τις ψηφους των χρυσαυγιτων, που του……προσφερονται ετσι δημοσια.
Μα ειναι ντροπης πραγματα, αυτα, δεν συνεβησαν ποτε στην Αριστερα.
Ειναι πια καταντια, πολιτικη ενδεια.
21 Μαΐου, 2014 στις 6:03 μμ
arcades
Απεγνωσμένες προσπάθειες να πετάξουν κάποιοι αλλού το φίδι που έτρεφαν στον κόρφο τους.
21 Μαΐου, 2014 στις 6:03 μμ
σχολιαστης
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=64010675
21 Μαΐου, 2014 στις 6:12 μμ
Θανασης_χανια
Οταν η πολιτικη εκφυλιζεται σε διληματα μνημονιακοι -αντιμνημονιακοι…..
Ποιοι ειναι αραγε αυτοι που αποτελουν τους «αντιμνημονιακους»?
Ηταν κεφαλαιωδες λαθος η υπερυποστηριξη και το πουσαρισμα του διληματος μνημονιο – αντιμνημονιο απο το συριζα και καποτε θα το συνειδητοποιησουν….
(Το κκε με τα οσα του σερνουμε δεν επεσε στην παγιδα αυτη…)
21 Μαΐου, 2014 στις 6:14 μμ
arcades
Όλα αυτά προέρχονται από τη δήλωση του χρυσαυγίτη υποψήφιου περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας ότι θα υποστηρίξει τους νεοδημοκρατικούς συνδιασμούς στην περιφέρεια και τον δήμο Πάτρας.
21 Μαΐου, 2014 στις 6:24 μμ
δεξιος
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=598319&ref=topin
21 Μαΐου, 2014 στις 6:26 μμ
arcades
Με πρόλαβες δεξιέ. Οριστική απάντηση στα ύποπτα σενάρια 🙂
21 Μαΐου, 2014 στις 7:10 μμ
Mitsos
Μήτσο,
(3.42 μμ)
η σκέψη σου είναι σε επίπεδο που δεν σου συγχωρείται να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, φίλε μου. Ούτε να απολυτοποιείς το επιμέρους (δολοφονία Φύσσα) για να βγάλεις από αυτό τα συμπεράσματά σου. Δες τη μεγάλη εικόνα, πάρε υπόψη σου όλα τα διαθέσιμα στοιχεία!
H μεγάλη εικονα είναι πάρα πολύ απλή Πάνο. Εχουν ψηφίσει έναν τρομονόμο που όποιος δεν τους γουστάρει είτε δεξιός είτε κομμουνιστής θα πηγαίνει μέσα με δικογραφίες του κωλου. Πορείες, γενικής φύσεως ακτιβισμός απαγορεύεται και στο μέλλον οποιος αγρότης κλείνει δρόμους γιατί πεινάει θα τον παίρνουν μέσα και παπαλα.. Αυτή είναι η μεγάλη εικόνα. Πές μου τώρα αν θες τη δική σου μεγάλη εικόνα.
21 Μαΐου, 2014 στις 7:25 μμ
j95
zepos
Όταν ένας άνθρωπος δεν έχει κριτική σκέψη, την έχει χάσει ή ποτέ δεν είχε, είναι δηλαδή χαμηλής έως μηδενικής ικανότητας αντίληψης της πραγματικότητας, δεν μπορεί να αξιολογήσει το έγκλημα. Γίνεται έτσι έρμαιο των διαθέσεων της κάθε προπαγάνδας. Για την πατρίδα, για τους μετανάστες, για τους πολιτικούς συλήβδην για το χρέος, για τα μνημόνια και για τις “άλλες” λύσεις..
Συνήθως οι παραπάνω είναι εύπιστοι και επαναλαμβάνουν σε κάθε ευκαιρία τις γελοίες θεωρίες συνομωσιών εναντίον του Έθνους και των Ελλάνων, των θεωριών για επιβουλή των τεράστιων ενεργειακών πόρων που θα μας τα πάρουν κλπ..
Τίποτα δεν μπορεί να γίνει για “επανένταξη” των παραπάνω με πειθώ και λογικά επιχειρήματα, γιατί δεν είναι ικανοί να τα καταλάβουν.
Το μόνο μέσο που θα τους κάνει ίσως να το ξανασκεφτούν, είναι να τους δίνεις σε κάθε παράνομη στραβοτιμονιά τους, το ίδιο φάρμακο που δίνουν και αυτοί αδιακρίτως σε ανυπεράσπιστους.. Αυτό ξέρουν, αυτό καταλαβαίνουν…
Κανένα έλεος!
+1
21 Μαΐου, 2014 στις 7:29 μμ
Θανασης_χανια
«Όλα αυτά προέρχονται από τη δήλωση του χρυσαυγίτη υποψήφιου περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας ότι θα υποστηρίξει τους νεοδημοκρατικούς συνδιασμούς στην περιφέρεια και τον δήμο Πάτρας.»
??….
arcades ισχυει αυτο?
εχεις καποιο λινκ?
γιατι αλλα βρηκα εγω
21 Μαΐου, 2014 στις 7:36 μμ
nikiplos
Cher Pepermint, αυτό που έγραψες δεν αγγίζει ούτε το 1% της πραγματικότητας των όσων γεγονότων διαδραματίστηκαν εκεί εκείνο το βράδυ. Και είναι άδικο για ένα παιδί που το ήξεραν στην περιοχή εκεί, που είχε σαφή εικόνα το τι ακριβώς σημαίνει να είσαι «μάγκας». Πιστεύω πως έμεινες στην πολύ vague πρώτη εικόνα. Και σε αυτό, δηλαδή στο να μείνουν θολά συγκεχυμένα τα πράγματα, συνηγόρησαν εκείνο(α) το(α) βράδυ(ια), το σύνολο του εξουσιαστικού πακέτου της χώρας μας: θολός επιχειρηματικός υπόκοσμος, καναλάρχες, τοπάρχες, τοπικοί εξουσιαστές. Ένας όζων βούρκος υποκοσμιακής μαφίας που σήμερα σε αυτές της εκλογές προϊούσης της κατάπτωσής μας, εκλέγει ακόμη και Δημάρχους.
Τώρα θα μου επιτρέψεις να φωτίσω κάποιες μικρές λεπρομέρειες στα γεγονότα:
Ίσως να αντηλλάγησαν ματιές και ζοριλίκια αλλά αυτό έγινε μόνο μέσα στην καφετέρεια. Στο προκείμενο κι εκτός αυτής διαδραματίστηκαν άλλα πράγματα:
Η παρέα Φύσσα προσπαθεί να βρει δρόμο διαφυγής για να αποφύγει την όποια σύρραξη (επειδή δεν είναι ανόητοι, καταλαβαίνουν ότι κάτι στημμένο υπάρχει).
Στην προσπάθειά τους αυτή, μέλη της καταφεύγουν στην ομάδα ΔΙΑΣ που παρευρίσκεται εκεί. Αυτοί αρνούνται πεισματικά να παρέμβουν και αναφέρουν τα γνωστά γελοία επιχειρήματα. Δεν θα σχολιάσω για την ώρα τη στάση της Αστυνομίας εκεί.
Ξαφνικά προσπαθώντας να φύγουν από μια έτσι κι έτσι έξοδο διαφυγής, ο Φύσσας (μάλλον ο πιο φιλότιμος) διώχνει τους άλλους και διαπληκτίζεται στην προσπάθειά του αυτή με δύο χρυσαβγίτες. Τότε από το πουθενά έρχεται ένα αμάξι με τσαμπουκά: πηγαίνει ανάποδα στο ρεύμα μπροστά στην απαθή ομάδα ΔΙΑΣ. Σταματάει μπροστά από το Φύσσα και βγαίνουν τρεις χρυσαβγίτες από μέσα. Ο Οδηγός, γνωστός χρυσαβγιτάρχης της περιοχής βγαίνει κι αυτός. Ο Ρουπακιάς τραβάει μαχαίρι, καρφώνει το Φύσσα μόνο σε δύο σημεία της κοιλιακής χώρας: εκείνα που θα σκοτώσουν το θύμα… Το θύμα έχει και άλλες δύο αμυχές από άλλο όμως μαχαίρι και πιο επιπόλαιες…
Το αυτοκίνητο όπως ήρθε φεύγει. Ανενόχλητο, κανείς δεν τους κυνηγάει… Δεν εξαφανίζονται όμως, όπως θα έπρεπε να κάνουν λογικά αν το γεγονός ήταν ένα επιπόλαιο ή απρόσμενο «ατύχημα». Πηγαίνουν όλοι μαζί σε συγκεκριμένη θέση όχι μακριά από το σημείο της δολοφονίας, υπάρχει οπτική επαφή. Ακολουθεί κινητοποίηση της τοπικής οργάνωσης ΧΑ και με τρεις από τα μεγάλα ονόματα-Αρχηγούς για τη συγκάλυψη των στοιχείων. Στο ζήτημα του αν ήθελε νεκρό η ίδια η ΧΑ ή άλλοι εξουσιαστικοί μηχανισμοί της χώρας (που κινδύνευαν από τη ΧΑ) δεν μπορεί παρά να απαντήσει ο μελλοντικός παρατηρητής.
Στο ζήτημα όμως του αν ο Ρουπακιάς ήθελε να σκοτώσει δεν χωράει αμφιβολία. Δεν πρόκειται για ένα απλό λούμπεν στοιχείο, αλλά αντίθετα γαι έναν ψυχρό και αδίστακτο μαχαιροβγάλτη-δολοφόνο. Το προφίλ αυτό μαρτυράει για όσους δεν φορούν παρωπίδες οιασδήποτε απόχρωσης…
Και επειδή από τα γραφόμενά σου εδώ, έχω καταλάβει ότι μπορείς να δεις πίσω από το παραβάν, σου υπενθυμίζω το πόσο γέλαγα παλαιά που έβλεπα στις ταινίες τους μαχαιροβγάλτες-ηθοποιούς να κραδαίνουν το μαχαίρι… Οι πραγματικοί δεν το κραδαίνουν ποτέ. Δεν το εμφανίζουν. Όταν δεις το μαχαίρι, συνήθως είναι αργά… Το κρατούν ανάποδα κι εσύ νομίζεις ότι έρχεται φυσιολογική γροθιά, όμως σε κόβει στο λαιμό η κάμα. Αν δεν κόψει (κατά διαβολική τύχη) τραβιούνται προς τα πίσω… Η εναλλακτική σε αυτό είναι όπως ακριβώς έπραξε ο Ρουπακιάς… Χτύπημα τύπου γροθιά σε τυφλό σημείο στην κοιλιακή χώρα από κάτω… Αρκεί να το στρίψει κανείς και να πάρει αέρα… Μόνο πολύ έμπειροι χειρουργοί μπορούν να σώσουν το υποψήφιο θύμα και κατά τα λεγόμενα ενός και πολύ φίλου, μόνο στο 25% των περιπτώσεων και μόνο αν δράσει άμεσα… Σε όλες τις φάσεις το μαχαίρι ποτέ δεν φαίνεται, παρά μόνο όταν είναι πλέον αργά…
Τον Ρουπακιά τον έφεραν λοιπόν εκεί για να σκοτώσει… Ποιός και ποιοί θα το δείξει το μέλλον… (δηλαδή έδειξε, αλλά ας πούμε, ακόμη είναι πολλά που δεν γνωρίζουμε)
Την επόμενη και για μια εβδομάδα μετά το φονικό, ο Άρης Πορτοσάλτε και λοιποί δημοσιοκάφροι, φώναζαν στην Κασιδιάρα στην Τιβή: «Βρείτε τρόπο να μην σας πιάνουν στο στόμα τους ως δολοφόνους».
Τα μετά είναι λίγο πολύ γνωστά…
Είναι συνελλόντι ειπείν, πολύ αφελές να μπει στην κουβέντα οποιαδήποτε ιδέα περί καβγά χουλιγκάνων… συγκεκριμένη και οργανωμένη δολοφονία ήταν. Με ποιόν ή ποιούς αποδέκτες θα δείξει… Το αυτό φυσικά και η άλλη στην Λ. Ηρακλείου…
21 Μαΐου, 2014 στις 7:43 μμ
σχολιαστης
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22769&subid=2&pubid=64010903
21 Μαΐου, 2014 στις 8:02 μμ
zepos
To ψάρεμα στα βρώμικα θολά νερά του ναζισμού, δεν είναι απλά μια χαζή της Δούρου, είναι μάλλον κεντρική πολιτική ενέργεια σχεδιασμένη από την Κομουνδούρου.
Αρθρο του Παπαδημούλη για την κρισιμότητα των ευρωεκλογών, έστειλε στο περιοδικό «Στόχος», γνωστό για τους εναγκαλισμούς του, η ομάδα υποστήριξης του Παπαδημούλη. Ο οποίος μετά το κράξιμο στο τουΐτερ είπε οτι στάλθηκε από λάθος …
Κατήφορος
21 Μαΐου, 2014 στις 8:04 μμ
Kostas Karampas
ειναι λαθος ο κλασσικος διαχωρισμος αριστερα δεξια.Αλλος ειναι ο πραγματικος διαχωρισμος?Ειναι καποιος υπερ της πληρωμης των παρανομων δανειων των 330 δις κια το συνεπαγομενο ξεπουλιμα ολης της κινητης και ακινητης περιουσιας του ελληνικου κρατους και των πολιτων αυτου?Ή ειναι καποιος υπερ της διαγραφης του χρεους της εξοδου απο τη ναζιστικη ευρωπη της εκδοσεως χρηματος απο τον επαναστατημενο λαο απο ενα κυριαρχο εθνικο κρατος ενω τωρα ειμαστε μπανανια?Να σωθει το ελληνικο εθνος και τα 3 εκατομμυρια μεταναστες που ειναι αδερφια μας?διαγραφοντας τα χρεη ,οχι πρωτοι στον πλανητη γη αλλα 300οι στην ουρα πισω αφου εχουν προηγηθει αλλες 300 διαγραφες χρεους κρατικου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ.Γκανα ιρακ αιγυπτος διαγραψανε προσφατα.
Αυτα ειναι τα διληματα.Οι 1.000.000 ψηφοφοροι της χρυσης αυγης δεν ειναι ναζι .Οι 20.000 μελη ειναι.Αυτους τους 980.000 εργατες δεν πρεπει να τους σπασουμε τη ραχη αλλα να τους αγκαλιασουμε ,με μια εννοια.Το να ψηφισουν αυτοι ολοι την αντιπολιτευση στη νδ και το πασοκ ,μου φαινεται λογικο και σκοπιμο.Εαν οι αγανακτισμενοι απο τη νδ το πασοκ την τροικα τη ναζιστικη γερμανικη τραπεζοκρατουμενη εοκ ψηφισουν Σγουρο,ειναι λαθος.Εαν ψηφισουν τους συμμοριτες του Γραμμου που λεει ο συντροφος μπουμπουκος συριζα δηλαδη θα κανουν το σωστο.Καλα κανει ο συριζα και αγκαλιαζει τους ψηφοφορους των ναζι.
Ετσι και αλλοιως η κυβερνηση Κασιδιαρη μετα τη συντομη παρενθεση Τσιπρα και οι αναμενοι φουρνοι και το ανθρωπινο σαπουνι ,δυστυχως ειναι πολυ κοντα.Ηδη γινεται στην Ουκρανια με τη βοηθεια της ναζιστικης εοκ των εργαζομενων που ελεγε και ο συντροφος Μπερλιγκουερ
21 Μαΐου, 2014 στις 8:06 μμ
zepos
Ο θίασος σε απόγνωση!
Θα χάσουν φυσικά στην Αθήνα με τον «κούκλο», αλλά και στην περιφέρεια με την ηθοποιό.. Και θα τους μείνει βέβαια η συνεργασία με τα αυγά για αργότερα…
21 Μαΐου, 2014 στις 8:13 μμ
Kostas Karampas
Πάνος Δαμέλος
6 hrs ·
Έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε τις κινήσεις της Χρυσής Αυγής στις δημοτικές εκλογές στην επαρχία, στις οποίες παρά το ότι δεν κατέβασε υποψήφιο όπως σε Αθήνα-Θεσ/νίκη, κάθε άλλο παρά αμέτοχη έμεινε. Στην Πάτρα ο δεξιός Χριστόπουλος που κατεβαίνει κόντρα στον Πελετίδη του ΚΚΕ πήρε την επίσημη στήριξή της. Στο Βόλο από ό,τι ακούω υπάρχει υπόγεια συνεργασία με χρυσαυγίτη στο ψηφοδέλτιο του Μπέου. Στον Πειραιά είναι τόσα που έχουν γραφτεί για τη σχέση Μαρινάκη-οργανωμένης Θύρας 7 με ΧΑ που δε χρειάζεται να προσθέσω κάτι. Αλλά κι εδώ στην Κορινθία οι συμμαχίες χτίστηκαν νωρίς. Στο Δήμο Βέλου-Βόχας ο δήμαρχος που κατέθεσε υπέρ του Μπούκουρα επανεξελέγη από την πρώτη Κυριακή. Στην Κόρινθο ο Νανόπουλος που έκανε το ίδιο έχει και χρυσαυγίτη υποψήφιο σύμβουλο. Οι νεοναζί όχι μόνο ξανασηκώνουν κεφάλι, αλλά και απλώνουν τα πλοκάμια τους στη μοιρασιά της τοπικής εξουσίας. Και οι υποψήφιοι της Νέας Δημοκρατίας είναι πρόθυμοι να τους υποδεχτούν και να τους ανοίξουν την πόρτα…
21 Μαΐου, 2014 στις 8:28 μμ
Πάνος
Ώστε ο σύριζας κάνει (εκλογικές) δουλειές με τη ΧΑ! Η προπαγάνδα του ΝΔΣΟΚ σήμερα ξεπέρασε το επίπεδο του Γκεμπελισμού και κινείται πλέον σε επίπεδα γραφικότητας και αυτο-γελοιοποίησης.
Φυσικά βρήκε πρόθυμα παπαγαλάκια, ως συνήθως – αλλά δεν έχει καμιά σημασία 😉
21 Μαΐου, 2014 στις 8:40 μμ
Ενη
Ειναι και απιστευτο και απογοητευτικό και για την Αριστερα αλλα και για τη δημοκρατία εν τελει.
Ειναι δυνατόν να πεσει στη λουμπα των ψηφων, ενα Αριστερό κομμα με προδιαγραφες, οπως λεει, μιας ευρωπαικης Αριστερας;;
Σε ενα παρακατω λινκ, οι δικαιολογίες ειναι κατι που αναρωτιεται κανεις μα , ενταξει, ειπαμε δεν ειναι εμπειροι με την εκρηξη των ποσοστων τους,
αλλα αυτό δεν δικαιολογει και μια υποκρισία που δεν κρυβεται.
Τοσο ασχετοι;;;
Ενα αποσπασμα απο το ΕΘΝΟΣ
«Είχαν προηγηθεί, επίσης, οι δηλώσεις του υποψηφίου ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέκου Καλύβη, στο ραδιοσταθμό Βήμα FM, με τις οποίες υποστήριξε τα εξής: «Δεν ταυτίζουμε τον απλό κόσμο με την ηγεσία της εγκληματικής οργάνωσης (της Χρυσής Αυγής) και προσπαθούμε να τραβήξουμε αυτόν τον κόσμο πίσω, προς την Αριστερά».
Αλλά και οι δηλώσεις του εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ, Πάνου Σκουρλέτη, ο οποίος υποστήριξε ότι είναι «ευπρόσδεκτη κάθε ψήφος που την αποσπάμε από το ναζισμό και τον φασισμό» και «κάθε ψήφος που φεύγει από τη Χρυσή Αυγή είναι θετικό πράγμα για τη δημοκρατία».
«Να τραβηξουμε αυτό τον κοσμο πισω, προς την Αριστερα»
Μα πότε αυτός ο κοσμος ηταν στην Αριστερα και θα γυρίσει;;
Ολοι οι ακροδεξιοι με νοοτροπια φασιστικη, τωρα ο Σουρλετης τους βλεπει ω ς πρωην Αριστερους;;
Ετσι δυσφημειται και ολη η Αριστερα, δεν το καταλαβαινει;;;
21 Μαΐου, 2014 στις 8:40 μμ
Πάνος
.
21 Μαΐου, 2014 στις 8:48 μμ
Πάνος
Nikos Koumentakis Το παράρτημα Δυτικής Ελλάδος της ΧΑ, και επίσημα από χθες στηρίζει τους γαλάζιους υποψήφιους…
(από το φ/μπ)
*
To whom it may concern: Σοβαρευτείτε και μην αυτοεξευτελίζεστε μιλώντας για εκλογική συνεργασία ΧΑ και σύριζα! 😉
21 Μαΐου, 2014 στις 8:50 μμ
Ενη
Αυτο λεμε Πανο, η ΧΑ προερχεται απο τη Δεξια. Ειναι το ακροδεξιο κομματι της που ως μορφωμα «Χρυση Αυγή» πηρε και ναζιστικη χροια.
Δεν εχει καμια σχεση με την Αριστερα.
21 Μαΐου, 2014 στις 8:53 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
Λουμπεν καταστασεις για να κερδισουν καποιοι πλουσιοι/ευποροι.
21 Μαΐου, 2014 στις 8:54 μμ
Ενη
Εμ, δεν το λενε αλλοι ,Πανο, το λενε οι ιδιοι, οι ενδιαφερομενοι και οι μεν και οι δε.
δες δηλωσεις, πιο πανω,Σκουρλετη.
Μην προσπαθεις να μεταθεσεις τις ευθυνες στους τριτους.
Η γελοιοποιηση ειναι ολη δικια τους .
21 Μαΐου, 2014 στις 8:54 μμ
zepos
Το κόλλημα και οι εμμονές επιφέρουν «τύφλωση»… ελπίζω προσωρινή..
21 Μαΐου, 2014 στις 8:57 μμ
Πάνος
🙂
21 Μαΐου, 2014 στις 9:02 μμ
zepos
Ανδρέας Παπαδόπουλος: «Δεν θέλω την ψήφο, όσων ψήφισαν τη Χρυσή Αυγή»
Ενας – ένας τους κόβει τον βήχα.. Να μείνουν παρέα και αγκαζέ με τον θίασο. Αλλωστε ακόμη και έτσι..θα χάσουν!
21 Μαΐου, 2014 στις 9:10 μμ
papoylis
διασκέδασα πάντωςαρκετά για σήμερα 🙂
21 Μαΐου, 2014 στις 9:28 μμ
Πάνος
Θα έχει πολύ περισσότερη διασκέδαση το βράδυ της Κυριακής 😉
21 Μαΐου, 2014 στις 9:32 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Προφανώς και είναι θλιβερό το φαινόμενο της τελευταίας εβδομάδας με το σκυλοκαυγά «εσείς σχετίζεστε με τη ΧΑ για να πάρετε τις ψήφους της»
Και αποτελεί όνειδος και για όσους από τους 2 μονομάχους (τρομάρα τους) το έχουν κάνει παντιέρα.
(οι μεν βασιζόμενοι στη μαλακία της Δούρου ή του ενός ή του άλλου και οι ..δε με την αναπαραγωγή της ιστορίας Μπαλτάκου για να αποδείξουν ότι η ΝΔ είναι η συνέχεια της ΧΑ ή ..το ανάποδο).
Το μόνο που φαίνεται είναι ο εξευτελισμός της συντριπτικής πλειοψηφίας του πολιτικού προσωπικού που ένα τόσο σοβαρό ζήτημα το έχει κάνει γαϊτανάκι και μικροπολιτική.
Και δυστυχώς έχουμε ανάγκη από άμεση αλλαγή του και αντικατάστασή του από κάτι πιο νέο και υγιές.
Δεν ζητάει ψήφους ο Γαβριήλ από τη ΧΑ, ούτε η ΝΔ είναι το κόμμα δίπλα στη ΧΑ και αυτό που βλέπουμε αυτές τις μέρες θα ήταν αστείο, αν δεν υπήρχαν τα προβλήματα.
Και άμα αγαπητέ Πάνο σου εμφανιστεί καμιά κουστωδία έξω από το ιατρέιο που επιτελείς το έργο σου και σου ζητήσει λίστα με την εθνικότητα των ασθενών σου και η αστυνομία δεν έρχεται ο δε διοικητής σου σε κοιτάει με απορία (και τι μπορώ να κάνω εγώ τώρα) πήγαινε να τους πεις ότι φταίει η φτώχεια και το ..ΝΔΣΟΚ που τους εξέθρεψε.
Και άμα ο γιος ή η κόρη των άλλων πρέπει να προσέχει πώς μιλάει στο μπαρ, στο πάρτυ ή στο Πανεπιστήμιο, εδώ είμαστε να κάνουμε ..κοινωνιολογική και πολιτική ανάλυση.
Τούτων δοθέντων το ζήτημα δεν είναι του πόσο ανεύθυνο είναι το κάθε στέλεχος από εδώ και από εκεί.
Είναι όμως όνειδος για τη ΝΔ, τη παράταξη που κυβέρνησε τη χώρα με την παράδοση όλων των αρχηγών της να διοικέιται από μια ομάδα που άφησε τους μπαλτάκους να κάνουν παιχνίδια.
Είναι όνειδος για την παράταξη που φιλοδοξεί να εκφράσει την αριστερά να αναπαράγει τις αιτιάσεις και τη γραμμή της ΧΑ και μόλις έγινε γνωστό το βίντεο του Μπαλτάκου να ζητήσει την αποπομπή του Δένδια και του υπ. δικαιοσύνης.
Είναι όνειδος να κάνει ότι δεν βλέπει την πίσεδη που ασκείται στους δικαστικούς και να νίπτει τας χείρας της, αν δεν κάνει τίποτα χειρότερο.
Και κυρίως έιναι όνειδος να βασίζεται στην αφέλεια του κόσμου που τον εμπιστέυεται, διότι αυτός θα πληρώσει τα επίχειρα του τυχοδιωκτισμού της ηγεσίας.
καθότι όπως ξέρετε όσοι ..έχουν τον τρόπο τους (και τις σχέσεις τους) θα τα βγάλουν πέρα με την κάθε ομάδα του Κας, αλίμονο στους αδύναμους.
και αυτό είναι ντροπή για όλους.
21 Μαΐου, 2014 στις 9:37 μμ
Πάνος
Αναγνώστη,
διαφωνώ καθέτως στην ισοπέδωση των πάντων που επιχειρείς, μέσω της τακτικής των (δήθεν) ίσων αποστάσεων. Να καταγραφεί στα πρακτικά! 🙂
21 Μαΐου, 2014 στις 10:21 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Οι αποστάσεις δεν είναι ίσες ούτε καν σταθερές.
Σε κάθε περίπτωση όμως τα σημεία με βάση τα οποία κρίνουμε είναι σταθερά, τουλάχιστον αυτά που αφορούν τα αποτελέσματα στην πραγματική ζωή των ανθρώπων.
Από την άλλη όμως δεν με ενδιαφέρει κυρίως το αν φταίει περισσότερο ο ένας ή ό άλλος.
Είπα και παραπάνω ότι το μοντέλο που αντιλαμβάνεται τη ΝΔ ή το ΣΥΡΙΖΑ ως ένα συμπαγές πράμα σε σχέση με το ζήτημα δεν είναι ..λειτουργικό.
Υπάρχουν δυνάμεις και από εδώ και από εκεί που είναι ..για τα μπάζα (τον κάλαθο των αχρήστων της πραγματικής πολιτικής).
«¨ομως και οι 2 σχηματισμοί αυτές τις μέρες και ειδικά αυτήν την εβδομάδα παίζουν το ίδιο μικροπολιτικό παιχνιδάκι.
Στην πλάτη μας.
Ελπίζω δυνάμεις από εδώ και από εκεί να κατορθώσουν να στείλουν στον ..αγύριστο (το χρονοντούλαπο της ιστορίας που έλεγε και ο ..μεγάλος κάποτε) αυτούς που σήμερα διαχειρίζονται τα πράγματα και να εμφανίσουν κάτι νέο στις ιδεολογικές παρατάξεις που τους εκφράζουν.
Αλλιώς θα τους πάρει ολοσούμπιτος ο ..αγύριστος.
Η θα πάρει εμάς.
21 Μαΐου, 2014 στις 10:58 μμ
Mitsos
Βασικά τα ψηφαλάκια είναι ψηφαλάκια. Και τα χρυσαυγίτικα ψηφαλακια ψηφαλάκια είναι. Είναι κακός βέβαια ο Μιχαλολιας αλλά υπερ πάντων ο αγών και η κουτάλα για αυτό πρέπει να του φάμε τα ψηφαλάκια τη δεύτερη Κυριακή. Τρέχουν απαντες στο πιάτο με τον πατσά, και κατηγορουν ο ένας υποψήφιος τον άλλο για φασίστα.
21 Μαΐου, 2014 στις 11:36 μμ
arcades
Συναισθήματα, πάθη, αγανάκτηση, οργή. Χρειάζεται ψυχραιμία.
Πάντως η μεγαλύερη πλάκα θα είναι αν νικήσει ο σύριζα και το αποδώσουν στις ψήφους των χρυσαυγιτών
21 Μαΐου, 2014 στις 11:40 μμ
Πάνος
Μα εκεί το πάνε – να πούνε «δεν πιάνεται» 😉
21 Μαΐου, 2014 στις 11:44 μμ
arcades
αν το πάνε έτσι θα συντριβούν στις εθνικές εκλογές.
21 Μαΐου, 2014 στις 11:55 μμ
Pepermint
Nikiplos
που σαι αδελφέ ?…ελπίζω όλα καλά στην προσωπική σου ζωή και τις αναζητήσεις σου
επέτρεψέ μου αγαπητέ χωρίς να αποκλείω βέβαια καμμία πιθανότητα να έχω τουλάχιστον προς το παρόν εντελώς άλλη εικόνα
περισσότερο βασίζομαι στην λογική της μαγκιάς του πειραιά (που ανέφερες και εσύ) που διέπει τις εκεί περιοχές κυρίως σε παιδιά της όποιας εργατικής τάξης ή εν πάση περιπτώση της φτωχολογιάς που θα λέγαμε με άλλο τρόπο, παρά το στορυ-στόρυ (χώρις όπως προανέφερα να το αποκλείω)
περισσότερο βασίζομαι στο ότι ο φίλος του Φύσσα άμεσα on cameras περιέγραψε χωρίς περιττά γκαφρά ότι μετά από αρκετή σώμα με σώμα μάχη και επειδή ο εκλειπών δεν έπεφτε, τράβηξε μαχαίρι ο Ρουπακιάς
παρά σε υποθετικά σενάρια
τώρα ότι ο Ρουπακιάς πατέρας γαρ…πήγε εκεί έτσι για να σκοτώσει…και κάθησε να τον συλλάβει κιόλας η μούφα (κατά το urban legend) αστυνομικός…
μου κάνει κακογυρισμένο νουάρ
όπως πιθανότατα παρατήρησες δεν χρησιμοποίησα εσκεμμένα την λέξη λούμπεν διότι δεν υφίσταται πραγματικά στην Ελλάδα ακόμα και του μνημονίου….(αντίθετα υφίσταται στο λουμπεναριό του πρατυ σέκτορ στην υρκανία ή των μισθοφόρων σαλαφιστών που έχει διαπράξει τις θηριωδίες στην Συρία) και προτίμησα το »πολιτικοποιημένοι χουλιγκάνοι» που είναι πιό κοντά στην πραγματικότητα (included και τα του πειραιώς) πάντα κατά την προσωπική μου άποψη
και δυστυχώς ατυχήματα συμβαίνουν…σπανίως μεν, συμβαίνουν δε
τώρα τα περί γωνίας, μοιρώς και χωρών….είναι λεπτομέρειες ακριβώς για να υπάρχει τροφή για σενάρια
αν όμως όντως ισχύει το σενάριο της συνωμοσίας, τότε προφανώς ο ex commi Ρουπακιάς σκότωσε…εις βάρος της χα για λογαριασμό τρίτων (too much τραβηγμένο)
παπς
»διασκέδασα πάντωςαρκετά για σήμερα»
χαχαχα….σωστός ο ολντις αυτό ξαναπέστο
δεν έχει πολύ πλάκα….(επιμορφωτικώνε και διδακτικώνε) ?
22 Μαΐου, 2014 στις 12:00 πμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Άλλο θα κάνουνε, θα προσπαθήσουνε να βάλουνε το δίλημμα σταθερότητα – αποσταθεροποίηση διαμορφώνοντας σκηνικό που θα πιάνει.
Με μια κουβέντα να ..σφίξουν όσοι χαλαρώσανε το τελευτάιο διάστημα.
Όλα βέβαια είναι πιθανά, αλλά αν ή κατραπακιά είναι μεγάλη (κάτι που θεωρώ πιθανό) αν αυτοί που βάλουν το δίλημμα είναι νέοι στη θέση των σημερινών (Σαμαρά ή/και Βενιζέλου) και έχουμε και μια λογική αντίδραση των δικαστών «οκ παιδιά, δεν θα πηδιόμαστε εμείς και εσείς θα μας διασύρετε αφήνοντας αναπάντητες τις κατηγορίες ότι είμαστε αθύρματά σας» κάτστε να δούμε τι ακριβώς σημαίνει νίκη στις ευρωεκλογές. 😉
Το λέω για να μη μου πείτε ότι δεν σας τόπα 🙂
ΥΓ ¨Ολα αυτά τα τραβάμε γιατί πήγε εκείνος ο Μάτης και διέλυσε το συνδυασμό και μετά έμπλεξε ο Πάνος με τους συριζαίους στη συμπολιτεία (και ανατροπή , έχει σημασία) και άντε να τονε μαζέψουμε τώρα 🙂
22 Μαΐου, 2014 στις 12:59 πμ
aftercrisis
γενικός εκτροχιασμός
όλη η ιστορία μόνον για χοντρή πλάκα είναι
Εμπρός με Μπέο για έναν κόσμο νέο
Κορίτσια ο Ψίψινας
Τσίρκουλα πολιτευτάκιες που ζητιανεύουν ψήφους από δω και απο κεί
22 Μαΐου, 2014 στις 1:11 πμ
aftercrisis
Σε ένα τμήμα 30 % του πληθυσμού, αυστηρή ψυχανάλυση χρειάζεται, όχι πολιτική προσέγγιση με μαλακή γλώσσα και σάλια
Με ορθόδοξα φρουδικά αναλυτικά εργαλεία, όχι με παπαριές του Λακάν.
Οι δυστυχείς αυτοί άνθρωποι δεν έχουν καταλάβει ότι κάθε πολιτισμός, και ο ελάχιστος, προυποθέτει μετουσίωση των πρωτογενών ορμών (και του θανάτου και της libido) σε επιθυμία για δημιουργία.
Νομίζουν ότι πεμπτουσία της ζωής είναι να γκαμείς και να δέρνεις, έτσι είναι ανίκανοι να σκέφτονται, να δουλεύουν και να αγαπούν.
Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην Ελληνική κοινωνια. Οπισθοδρόμησης: από το «ζώον πολιτικόν» του Τέλη, πίσω στο «ζώον σκέτον».
Δεν τους γλύφεις αυτούς. Τους θέτεις προ των ευθυνών τους.
Αγαπητοί Συριζαίοι, ξανασκεφτείτε το και διαβάζετε Χάννα Άρεντ, Τέοντορ Αντόρνο, Αντόνιο Γκράμσι. Αρκετά με τους μεταμοντέρνους και το… anything goes.
It does ‘nt go
Έτσι θα γεμίσουμε Ψιψινάκηδες και θα μας κάνουν οι Μπέοδες γιουσουφάκια. Και σας και μας όλους.
22 Μαΐου, 2014 στις 2:03 πμ
bas
O tempora, o mores…Απενοχοποιήθηκε το να είσαι χρυσαυγίτης, όπως είχε απενοχοποιηθεί να είσαι τρομοκράτης. Μετά όλα ήρθαν γλυκά και όμορφα…
22 Μαΐου, 2014 στις 10:19 πμ
skipper
Αναλύσεις περί αναλύσεων για το ποιοί …είναι οι ψηφοφόροι της χα ,ποιο είναι το προφίλ τους, είναι πλούσιοι ή φτωχοί , αντρες ή γυναίκες , νέοι ή γέροι , αγράμματοι ή μη και γενικώς από που κρατά η σκούφια τους.
Και εκεί που θέλουμε να εξαλειφθεί το …φαινόμενον , ξαφνικά βλέπουμε τα παιχνιδάκια που παίζονται ελέω δηλώσεων συμπάθειας , αντιπάθειας και εμπάθειας προς τους ψηφοφόρους της χα.
Και δώστου «αίσχος της αριστεράς» , «ντροπή της νδ» και άλλα τέτοια ορέα.
Δηλαδή και εφόσον θέλουμε να νουθετήσουμε τους παραστρατημένους , τι θα τους κάνουμε αυτούς στον Β΄γύρο… θα τους κοιτάμε στα δόντια ή πόσο κοντά κουρεμένοι είναι ή τι τατου έχουν για να δούμε αν πάνε να ψηφίσουν?
Σιγά μην είναι ναζιστές οι ψηφοφόροι της χα. Αν εξαιρέσεις κάτι στρατόκαυλους σκληροπυρηνικούς…οι υπόλοιποι είναι χαμένοι στο διάστημα , όπως και πολλοί πολλοί άλλοι που ψηφίζουν δεξιά και αριστερά (ως κατεύθυνση ).
Οι περισσότεροι προέρχονται από την δεξαμενή της νδ και είναι τόσο ρατσιστές και αντιδημοκράτες όσο είναι και πάρα πολλοί άλλοι διαφόρων πολτικών τοποθετήσεων ( για παράδειγμα …μια κάμερα στα φανάρια για να δείτε πως αντιμετωπίζονται οι αλλοδαποί από τους οδηγούς των αυτοκινήτων θα σας πείσει χα χα)…έτσι απλά και σκέτα.
22 Μαΐου, 2014 στις 10:26 πμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
σωστόοοοοοος (ο Skipper) !!
Και να συμπληρώσω, αν και το λέει, καθόμαστε και τους ..αναγάγουμε σε ρυθμιστές των ευρωεκλογών
22 Μαΐου, 2014 στις 10:32 πμ
Πάνος
Αναγνώστη,
υπάρχει ρήμα «αναγάγω» εις την Αραμαϊκήν;!
22 Μαΐου, 2014 στις 10:57 πμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
Πισω στα βασικα.
1. Οπως ακριβως τα εγραψε ο aftercrisis.Ταχυρρυθμη ψυχαναλυση σε σταδια, γηπεδα, γυμναστηρια για αυτους που «είναι ανίκανοι να σκέφτονται, να δουλεύουν και να αγαπούν».
2. Για τις σοβαρες περιπτωσεις καταλληλη φαρμακευτικη αγωγη εφοδου και μετα συντηρησης
3. Οι περιπου 3.300 νευρολογοι-ψυχιατροι* εγγυουνται την μερικη εστω επιτυχια του εγχειρηματος.
4. Μη βιαζεστε. Για να γυρισει ο ηλιος θελει (πρωτα θεραπεια ) και δουλεια πολυ
5. Μεγαλωστε, περαστε την μακραν παιδικη σας ηλικια, αν και τυπικα ενηλικοι. Δυστυχως η προϊστορια σας και η εκλογικη σας συμπεριφορα δεν το εγγυαται. Το 2004 ψηφιζατε ΚΚ τον βου επειδη οΣημιτης σας εφαγε τα λεφτα σας στο ΧΑΑ το 1999-2000. Το 2007 τον ξαναψηφισατε. Το 2009 ψηφισατε τον μακραν αθλητικοτερο αρχηγο κομματος επειδη ο ΚΚ ηταν ηδη κουρασμενος και πηγαινε Μαξιμου 9 με 12.. Και το 2012 γυρισατε πλατη στο κομμα που σας ευεργετησε τοσα πολλα χρονια.
6. Αποφυγετε να ψηφιστε ακροδεξιους, «επιχειρηματιες» της μερας και της νυχτας. Ο μπερλουσκονισμος κια η ιταλοποιηση της πολιτικης μας ζωης ειναι ante portas.
7. Μην εμπιστευσετε ενα μωσαικο συμφεροντων και αποψεων που εξαπλασιασε το ποσοστο του απο το 2009 εως το 2012. Περιμενετε να ισορροπησει και αν σας ικανοποιουν οι θεσεις του εχουμε τις επομενες εκλογες….
* με τον εκπληκτικο ετησιο ρυθμο αυξησης 6.67% απο το 2006 !!!
22 Μαΐου, 2014 στις 12:23 μμ
Ενη
Το πιο διασκεδαστικο ειναι το γεγονός της προσπαθειας να ορισθει η ταυτοτητα των ψηφοφορων ως «παραπλανημενοι»,
και γινονται «εκκλησεις» να «καταλαβουν». τι κανουν.
Μα, τι αφελεια ειναι αυτή, ασφαλως και ξερουν τι κανουν ειναι, το ξαναειπαμε, ολη η εθνικιστικη- ακροδεξια δύναμη της Δεξιας που μεταλλαχθηκε σε μια «ρωμαλεα» μορφή
αυτή της «Χρυσης Αυγης», την οποια και θαυμαζουν.
Τώρα δεν ξερουμε αν οι ψηφοφοροι αυτοι, εν μια νυκτι, θα αλλαξουν τον πολιτικο «πατριωτισμό» τους επειδή θα δωσουν γραμμη οι Χρυσαυγιτες.
Ετσι κι΄αλλιως ειναι σκληροπυρηνικες δυναμεις, δεν ειναι και ευκολο να «μανιπουλαρισθουν».
Το καλυτερο που εχουν να κανουν, τουλαχιστον οι Αριστεροι ειναι σιγα σιγα να απεγκλωβιστουν απο το ………..προβλημα.
Και φυσικα δεν θα θελουν, επ. ουδενι, να καταγραφει στην ιστορία οτι
το 2014, επικρατησαν σε εκλογες οι Αριστεροι αλλά με την ενισχυση των ακροδεξιων δυναμεων.
Παλαβά πραγματα, οπως λενε παραπανω και ο Αφτερ και ο ΑΦ.
22 Μαΐου, 2014 στις 12:53 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Πάνο υπάρχει αλλά συντάσσεται υποχρεωτικά με τουλάχιστον 2 τελείες μπροστά (.. αναγάγω). 😉
Αυτά τα σύμβολα είναι βασικά για την αραμαϊκήν, ένα πράμα σαν τη σαντίγ(η) και την αξάν σιρκοφλέξ της γαλλικής.
Για τα ..μαλακά σύμφωνα της ρωσσικής θα αναφερθώ σε άλλη ευκαιρία. 🙂
22 Μαΐου, 2014 στις 6:14 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Για περίπου 6 μήνες η δεξιά αντιπολίτευση της Ταϋλάνδης βρίσκονταν στους δρόμους επιδιώκοντας την ανατροπή της νόμιμα εκλεγμένης αριστερίζουσας κυβέρνησης. Τα κατάφερε και πέτυχε τον σκοπό της.
Προ 2-3 ημερών ο στρατός επέβαλε στρατιωτικό νόμο στην επικράτεια της Ταϋλάνδης. Σήμερα προχώρησε στην επιβολή πραξικοπήματος.
http://www.bbc.com/news/world-asia-27517591