119

Μια προσφορά της ΨΗ.Β.ΙΘΙ (Ψηφιοποιημένη Βιβλιοθήκη ΙΘΙ) με την ευγενική χορηγεία του Ι.ΠΟ.ΣΤΑ.ΝΙ (Ίδρυμα Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος) και του Μ.Ι.Ε.Τ. (Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τράπεζας)

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=85a35bb54d&attid=0.1&permmsgid=msg-f:1732372750018275387&th=180a9fd66f67e83b&view=att&disp=inline&saddbat=ANGjdJ8Rdb89st22BqZ1gcow-LCdc0_-7zCNX_6pjbSN-Fev1orgYuvV4FtnvqfA5EYGZWSZoS3fEhbCvhDv9ZToHvOvpdUNVE35srIEc07ztyDW4sONvtUX5AVLCrJJ0ty_lb7AyYL4KGweBDXggA7fxVyi8C2KcF5VXdiji182KGBOsljS5Ykq56ZDoM05tWu_Qb0DrERbjRm39OClrtMGgwbVDSUlEiHNcsyFJ–U0nd1wiftZ68P8yej5jkU3i_zZhJfLRSNpyQfEBYlGJ9gA6RCDGcVXyqvlzEyymU-xpYJVXQO1IZvuUJf_dk3YtDE-OJbI9-rqkrEtkupFe1kYdcFLJYsq6j7w96GhERns00eEJjH38Fm4SxYNURKBKAo_IXv0khUxpuenjQEdLCrQr5ibgoOpqDOfheW4hDsWfivoaZWYNItsvEv2Ls-i-n5cAjG-eB-kx3MOTqzdqrrzdlUjhBVxaqiW7EGTLfaB2T_JnIjueWj8aPhVaIosxiGsq_TIplc3ioUgnF3vVWmXucXpgh02XX8HDGm1aSeiJSZfNFh2U7pLE73rGVXyhiWlYPtYNVfdfxoAZ2v75yHGlG9mMCKMI3qYkK9C8veVrET9iQ0vRhIgz0cxi20YVnNgogUzNXSP3hg39Denz3e50u8QApEjTQVDTMmunTUjDoPM8DZZN3ZQXUmkmRe2jpb2rrLu5sGIkCogWvAOgJ22gyJ4wgj4-cglP_YsQyMEQUEVfG4w7BjojaEKGI (κλικ!)

*

(Δυο λόγια για το έργο, εκ μέρους της Διευθύνσεως του ΙΘΙ) 

ΟΤΑΝ ΠΕΤΟΥΝ ΟΙ ΑΕΤΟΙ
Με το θάνατο του Αρχηγού έπεσε η αυλαία της σκηνής των μεγάλων της υποκριτικής, όπως
αποτυπώθηκε από το θρυλικό περιοδικό «Σχολιαστής», σε μια εποχή που η Αριστερά και
σύμπασα η χώρα εμφορείτο από έναν άκρατο επαρχιώτικο κομφορμισμό (στην προ
Κωστόπουλου περίοδο).
Και οι τρεις πρωταγωνιστές της μεγαλύτερης Υπέρ-παραγωγής της στρατευμένης τέχνης,
από τη μεταπολίτευση μεχρι δώθενε, δεν βρίσκονται πλέον ανάμεσά μας.
Ο σεναριογράφος Παν – Πάν (ο μακροβιότερος πρόεδρος της ΕΡΤ) και ο παραγωγός Αλέξης
Μέλις (στενός φίλος και σύμβουλος επικοινωνίας του Βασιλιά της Ταϊλάνδης Μάχα
Βαγιραλονγκόρν) αντέχουν ακόμα στο ανηλεές σφυροκόπημα του χρόνου.
Για τον Τζόνυ Σπάνος, τον ασύγκριτο Κώστα Γκουσζκούνη, τα λόγια είναι περιττά (την ώρα
που χωρίζουμε)
Ο Γιάννης Καπανικολάου (κατά κόσμον Πλάτων) ήταν άτομο γνωστό και αγαπητό στους
μπαρόβιους του …επικλινούς άστεως. Περαιτέρω αναφορές εαυτόν εμπίπτουν στα
προσωπικά δεδομένα.
Η Όμορφη Μάρα, κατά κόσμον Γιόλα Αναγνωστοπούλου, γόνος του (εκδοτικού) οίκου
«Αναγνωστόπουλος», είναι η μούσα του Παύλου Σιδηρόπουλου και –κατά πολλούς- η
μοιραία, γιαυτόν, γυναίκα.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τους σκεπάζει.