Το έφερε το μέηλ – το ανεβάζω όπως ήρθε.
Ανανέωση 18/4/2010. Η δίκη έγινε, οι κατηγορούμενοι αθωώθηκαν. Προσεχώς θα έχουμε κι άλλη δίκη – για συκοφαντική δυσφήμιση, αυτή τη φορά. Εις βάρος της κοπέλας.
*
Ο ανεξάρτητος βουλευτής κ. Στέφανος Μάνος κατέθεσε ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας σχετικά με το θέμα της ατιμωρησίας για τον βιασμό στην Αμάρυνθο, βαρβαρότητα την οποία πολλοί έχουν ήδη λησμονήσει ύστερα από 6 μήνες.
Στο θέμα αναφέρονται τα άρθρα
1. Του Διονύση Γουσέτη , με τίτλο «Ομόνοια – Αμάρυνθος: βιντεοσκοπήσεις» («Αυγή», Σάββατο 30.6.2007):
http://193.218.80.70/cgi-bin/hwebpressrem.exe?-A=461384&-w=_&-V=hpress_int&-P
2. Του Ριχάρδου Σωμερίτη, με τίτλο «Ποιος θυμάται την Αμάρυνθο; » («Το Βήμα», Παρασκευή 29.6.2007): http://www.diamet.gr/readText.asp?textID=3833
3. Του Νίκου Δήμου, με τίτλο «Θυμάστε την Αμάρυνθο;» (στο blog του, Κυριακή 1.6.2007): http://doncat.blogspot.com/2007/07/blog-post.html
40 Σχόλια
Comments feed for this article
2 Ιουλίου, 2007 στις 5:01 μμ
βμ
να προσθέσω;
«Το νέο βίντεο της ΕΛ.ΑΣ., που κυκλοφορούσε από κινητό σε κινητό μεταξύ των αστυνομικών, έχει πρωταγωνιστή τον Βας Βας Παρασκευά. Ένα περιπολικό τον πέτυχε κάπου στην Αθήνα και το πλήρωμα τον έβαλε να τραγουδήσει από το μεγάφωνο του περιπολικού, στη συνέχεια και από τον ασύρματο, ώστε να μεταδοθεί μέσω κέντρου και στα άλλα περιπολικά, ενώ όλα αυτά τα ευτράπελα οι αστυνομικοί τα κατέγραφαν με το κινητό»
ΒΗΜΑ, 28/6/2007
2 Ιουλίου, 2007 στις 5:15 μμ
Σκορπιός
Αλήθεια διατί δεν έγινε τίποτε .Ποιός πταίει
2 Ιουλίου, 2007 στις 7:05 μμ
Advocatus diaboli
Ετσι μπράβο! Γιατί τελικά σε αυτόν τον τόπο έχουμε μνήμη χρυσόψαρου…
2 Ιουλίου, 2007 στις 8:00 μμ
Πόντος και Αριστερά
Και επί πλέον, μπροστά στις εκλογές, το Π.Γ. του «ανεξάρτητου βουλευτή» θυμήθηκε την Αμάρυνθο. Και καλά έκανε!!!!
Απλά, προηγήθηκε το ποστ «Ο κόσμος του φωτός και ο κόσμος ο …κακός!» και ο συγκεκριμένος ανεξάρτητος, προέρχεται από τον κόσμο του φωτός…..
Μ-π
2 Ιουλίου, 2007 στις 9:56 μμ
ritsmas
Πάνο, αυτό ήταν το ποστάκι για την Αμάρυνθο του Νικου Δήμου. Το στελνω ως έχει για να μην πω τα ίδια με άλλα λόγια:
Κυριε Δήμου, καλό μήνα σας ευχομαι. Νομίζω ότι ακριβώς αυτή είναι η ιδιοσυγκρασία των ιθυνόντων που είναι σαρξ εκ της σαρκός μας, όσο κι αν παριστάνουμε τους διαφορετικούς. Πόσα τέτοια περιστατικά κατα τη διάρκεια της ζωής μας περνούν απαρατήρητα, σκεπάζουν ανθρώπους ταπεινωμένους ή αναδεικνύουν την αναλγησία απο οποιαδήποτε πλευρά κι αν προέρχεται. Το καταπτυστο περιστατικό στην Αμάρυνθο έγινε βορα, ας μην το ξεχνάμε , της τηλεοπτικής λαγνείας. Κι όπως πολλά όλα, στη συνεχεια χάθηκε στην τεράστια χοάνη της ατομικής και συλλογικής καθημερινότητας.
Ρίτσα Μασουρα
2 Ιουλίου, 2007 στις 10:31 μμ
σχολιαστης - έτοιμος να ξεράσει
Και με την Αμάρυνθο, και με τη ζαρντινιέρα και με τα πράσινα παπούτσια, και με το 1-2-σφαλιάρα, και με την καταστροφή της Πάρνηθας, ο κύριος Πολύδωρας σημείωσε «σχετική επιτυχία». Τελικά πόσο μεγάλο γαιδούρι πρέπει να είναι κάποιος για να μην παραιτείται με τίποτα;
2 Ιουλίου, 2007 στις 10:36 μμ
omadeon
Να ρωτήσω κάτι απλά πραματάκια…
1) ΕΓΙΝΕ δίκη των βιαστών, και ΠΟΥ?
2) Αν έγινε δίκη, αθωώθηκαν?
3) Αν αθωώθηκαν, ΠΟΙΟΙ ακριβώς τους αθώωσαν και με ΠΟΙΑ απόφαση?
και
4) Ποιοί ακριβώς (με ονόματα) υποστήριξαν τους βιαστές, και με τι δηλώσεις?
έπεται συνέχεια… 😉
Εδώ είναι ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, δεν είναι… Βαλκάνια (και παίξε-γέλασε)….
2 Ιουλίου, 2007 στις 10:53 μμ
omadeon
Δηλαδή, συγνώμη, μπορεί να είμαι αφελής, αλλά το ΜΟΝΟ που βρήκα ήταν… σχολικές ποινές, π.χ.
Δηλαδή, πάμε για… νέο άρθρο στο μπλογκ μου ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ, με τίτλο «Στην Ελλάδα αντί για δίκες βιαστών, αναλαμβάνουν εκπαιδευτικοί να απονείμουν δικαιοσύνη κατά των βιαστών» (αλλά ΟΥΤΕ αυτοί κάνουν τίποτα)…
ΓΙΑΤΙ δεν κινήθηκε η δικαιοσύνη (αν όντως δεν κινήθηκε)?
2 Ιουλίου, 2007 στις 11:26 μμ
pixie
Είχαν ασκηθεί ποινικές διώξεις και είχε ξεκινήσει ανάκριση (άγνωστο αν έχει ολοκληρωθεί):
http://www.enet.gr/online/online_hprint?&id=11067420
http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20061101&nid=4478333&spid=366
3 Ιουλίου, 2007 στις 9:08 πμ
ΤΡΙΑΔΗΣ
Η ερώτηση του κ. Μάνου απευθύνεται προς την υπουργό Παιδείας και όχι προς τον υπουργό Δικαιοσύνης. Ασχολείται με τον επονείδιστο τρόπο που αντιμετώπισαν οι «παιδαγωγοί» της Εύβοιας, όπως ειρωνικά τους αποκαλεί, το ζήτημα. Αν κάνετε τον κόπο να διαβάσετε το πλήρες κείμενο της ερώτησης, νομίζω πως τα λέει όλα. Η μόνη που αποβλήθηκε, και μάλιστα για πάντα από το σχολείο της και από την περιοχή όπου ζούσε, είναι η βιασθείσα μαθήτρια και η οικογένειά της. Οι καθηγητές-«δικαστές», ορισμένοι από τους οποίους ειχαν και γιο που έλαβε μέρος στην «εκπαίδευση» της βουλγάρας μαθήτριας παραμένουν στις θέσεις τους. Ο διευθυντής και ο προϊστάμενος εκπαίδευσης, στις θέσεις τους. Σαν να μη συνέβη τίποτε. Ο φυσικός του σχολείου που έγραψε ένα απίστευτης αθλιότητας γράμμα στην εφημερίδα «Τα Νέα» παραμένει εκεί. Γι’ αυτά νομίζω μιλάει η ερώτηση Μάνου. Την παραθέτω ολόκληρη, όπως την πήρα από το άρθρο στο «Βήμα»:
«Μετά την προβολή των βίντεο με τις βαρβαρότητες αστυνομικών εις βάρος κρατουμένων κινήθηκαν -όπως τουλάχιστον ανακοινώθηκε- διαδικασίες πειθαρχικής και ποινικής δίωξης των υπευθύνων. Έτσι, ενδεχομένως να τιμωρηθούν οι αστυνομικοί που αναμείχθηκαν στις αθλιότητες.
Ωστόσο πριν από έξι μήνες συγκλόνισε τη χώρα η περίπτωση του βιασμού στην Αμάρυνθο μιας Βουλγάρας αριστούχου μαθήτριας από τέσσερεις μαθητές και η βιντεοσκόπηση του βιασμού από άλλη μαθήτρια. Ουδείς ως σήμερα τιμωρήθηκε, πλην του θύματος και της οικογένειάς του που αναγκάστηκε να αλλάξει τόπο διαμονής. Όλη η αντιμετώπιση από τον σύλλογο καθηγητών και από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας αποτελεί ένα τεράστιο σκάνδαλο. Ούτε οι αλλεπάλληλες παρεμβάσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας, του προέδρου του ΠΑΣΟΚ από το βήμα της Βουλής, αλλά και της ίδιας της υπουργού Παιδείας-τίποτε δεν στάθηκε ικανό όχι για μια δίκαιη αντιμετώπιση της υπόθεσης αλλά για μια σταγόνα ευαισθησία των «παιδαγωγών» μπροστά στο αποκρουστικό πρόσωπο του ρατσισμού εναντίον μιας κοπέλας μετανάστριας. Όλη αυτή η κατακραυγή και πίεση είχε απλώς ως αποτέλεσμα να αλλάξει μια σκανδαλώδης πρώτη απόφαση των «παιδαγωγών» (που εξομοίωνε το θύμα με τους βιαστές) και να αντικατασταθεί με μια δεύτερη σκανδαλωδέστερη (που καταργούσε τις ποινές της πρώτης απόφασης – και για τους βιαστές!). Ερωτάται η κυρία Yπουργός:
1. Εν όψει των επικείμενων κρίσεων για τους προϊσταμένους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, θα παραμείνουν στις θέσεις τους και κατά το σχολικό έτος 2007-2008 ο διευθυντής του εν λόγω σχολείου και ο προϊστάμενος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ευβοίας;
2. Πιστεύει γενικότερα ότι η μεταρρύθμιση στην Παιδεία μπορεί να στηριχθεί σε καθεστώς ασυδοσίας και ατιμωρησίας; και αν όχι, γιατί ως σήμερα δεν έχουν επιβληθεί ποινές σε όσους εκπαιδευτικούς έχουν επιδείξει ασυγχώρητη ολιγωρία κατά την άσκηση των καθηκόντων τους;
3. Συνειδητοποιεί ότι οι υπουργοί κρίνονται από τις πράξεις τους και όχι από τις δηλώσεις τους (ακόμη και όταν είναι εξαιρετικές, όπως ήταν στην περίπτωση του βιασμού της ατυχούς και αριστούχου νεαρής Βουλγάρας);».
3 Ιουλίου, 2007 στις 9:21 πμ
omadeon
Καλημέρα σας κύριε Τριάδη. Ωραία μέρα είναι, αιμοβόρος ξύπνησα…
🙂
Λέω να φτιάξω blog/site με τίτλο (π.χ.) «Φτύστε τους» ή «KOLOELLINES».
Και θέλω να μου κάνω… σεφτέ στο σάϊτ με ΟΝΟΜΑΤΑ, βίντεο-κλιπ και φωτογραφίες, σχετικά με τα εξής που αναφέρατε:
1)
Οι καθηγητές-”δικαστές”, ορισμένοι από τους οποίους ειχαν και γιο που έλαβε μέρος στην “εκπαίδευση” της βουλγάρας μαθήτριας παραμένουν στις θέσεις τους.
2)
Ο διευθυντής και
3)
ο προϊστάμενος εκπαίδευσης, στις θέσεις τους. Σαν να μη συνέβη τίποτε.
4)
Ο φυσικός του σχολείου που έγραψε
5)
ένα απίστευτης αθλιότητας γράμμα στην εφημερίδα “Τα Νέα” παραμένει εκεί.
Καλημέρα και στην pixie. Πιστεύω ότι η περίπτωση της Αμαρύνθου είναι ΠΟΛΥ καλό παράδειγμα κραυγαλέας δυσλειτουργικότητας όλων μαζί των θεσμών της χώρας. Βοήθησέ μας, αγαπητή βιβλιοθηκάριο, να γίνει αυτή η περίπτωση και το ΠΡΩΤΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ… Μελλοντικής Δικαιοσύνης του Διαδικτύου, με ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ (αυτόματη) ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ όλων όσων έχουν βρωμιές να κρύψουν, σε αυτή την ελεεινή υπόθεση.
Ονόματα, φωτογραφίες, βίντεο-κλιπ και URL για την υπόθεση αυτή δέχομαι και στο e-mail omadeon@hotmail.com
ΚΑΝΕΝΑΣ σεβασμός ιδιωτικών στοιχείων δεν θα τηρηθεί (για ενόχους).
3 Ιουλίου, 2007 στις 10:26 πμ
omadeon
@pixie
Μάζεψα κάποια πρώτα στοιχεία για το θέμα, και τα έβαλα στο δημόσιο ευρετήριο:
http://del.icio.us/omadeon/amarynthos
Το ωραίο με το site «del.icio.us» είναι ότι μπορεί κανείς
(1) να μοιραστεί εύκολα όποια λινκς θέλει
(2) να ΜΗ μοιραστεί όσα λινκς μαζεύει για ιδίαν χρήσιν
(3) να στείλει εύκολα οποιοαδήποτε λινκ σε άλλο χρήστη του «del.icio.us»
(4) να ψάξει τόσο τα δικά του λινκς _όσο και των άλλων_ί.
(5) να βάλει «κουμπί» στο firefox που κάνει τα προηγούμενα πολύ εύκολα.
Φεύγω σε δουλειές (και μετά για μπάνιο).
Καλημέρα σας
3 Ιουλίου, 2007 στις 11:51 πμ
Νίκος Σαραντάκος
Χμμ… επειδή το τεκμήριο αθωότητας είναι κάτι ιερό
που πρέπει να το τηρούμε και για όσους δεν μας αρέσουν,
(θα έλεγα: και κυρίως για αυτούς), να ρωτήσω:
εφόσον δίκη δεν έγινε, πώς μιλάτε για βιαστές;
ν.
3 Ιουλίου, 2007 στις 12:31 μμ
ΤΡΙΑΔΗΣ
Ο κρυπτορατσιστής μίλησε. Ο κρυπτοακροδεξιός μίλησε. Το τεκμήριο του ρατσισμού είναι εδώ. Ο Σαραντάκος δεν άκουσε τι συνέβη στην Αμάρυνθο. Δεν άκουσε πως όλοι, από την υπουργό Παιδείας και την υπουργό Εξωτερικών μέχρι και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, από την ΟΛΜΕ μέχρι τον Αρχιεπίσκοπο ασχολήθηκαν με το θέμα του ομαδικού βιασμού τον οποίο μάλιστα βιντεοσκόπησε κάποια μαθήτρια. Σαραντάκο, άντε να συνομιλήσεις με τον Βορίδη, τον Καρατζαφέρη και τον Χριστόδουλο (Ξηρό). Μόνο οι Καρατζαφέρηδες, οι στόκοι του Στόχου και οι Χρυσαυγίτες δικαιολόγησαν το ρατσιστικό έγκλημα. Ο Βάρβαρος σέβεται το τεκμήριο αθωότητας! Όμως, ετο τεκμήριο αθωότητας εκείνων που καταγγέλθηκαν ως βιαστές. Όχι εκείνης που βιάστηκε…
Σαραντάκο, άντε να σταδιοδρομήσεις στον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό που έχει τα ψηφοδέλτιά του ανοιχτά σε όλους τους ομοίους σου. Ο πρόεδρος Καρατζαφέρης θα εκτιμήσει τα προσόντα και το πάθος σου.
3 Ιουλίου, 2007 στις 12:46 μμ
ΕΠΤΑΔΗΣ
«Βασιλάκι, Βασιλάκι
θα στο κόψω το πουλάκι»
(Παραδοσιακό αντιβασιλικό τραγούδι της Μονεμβασιάς)
3 Ιουλίου, 2007 στις 12:53 μμ
ΤΡΙΑΔΗΣ
Site και blog για να μεγαλουργήσει ο Σαραντάκος: http://www.xrushaugh.org/, http://www.stoxos.gr, http://www.elkosmos.gr, http://www.e-grammes.gr, http://www.diktyo21.gr, http://www.antibaro.gr, και φυσικά τα http://www.alpha1.gr και http://www.laos.gr.
Ήμουν έτοιμος να ανεβάσω ένα ντοκουμέντο και παρενέβη αυτός ο Βάρβαρος για να αποπροσανατολίσει τη συζήτηση. Θα το κάνω ευθύς αμέσως.
3 Ιουλίου, 2007 στις 1:05 μμ
ΤΡΙΑΔΗΣ
Παραθέτω ένα από τα πιο κατάπτυστα κείμενα που είδαν το φως της δημοσιότητας την περίοδο που τα ΜΜΕ ασχολούνταν με το θέμα του βιασμού στην Αμάρυνθο. Ήταν η επιστολή που έστειλε ένας καθηγητής φυσικής του σχολείου της Αμαρύνθου στην εφημερίδα «Τα Νέα» (δημοσιεύθηκε την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2006). Για του λόγου το αληθές, το link είναι http://www.tanea.gr/Article.aspx?d=20061103&nid=4478648. Και μια παρατήρηση:
Αυτός ο τύπος είναι το ίδιο βάρβαρος με τον Σαραντάκο. Τα υπόλοιπα συμπεράσματα δικά σας.
«ΓΙΑΤΙ ΤΙΜΩΡΗΣΑΜΕ ΤΗ 16ΧΡΟΝΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ»
Νιώθω λεηλατημένος ψυχικά και ιδεολογικά.
Δεν θέλω να πιστεύω ότι τέσσερα αγόρια ηλικίας 16 και 17 ετών βίασαν μια συμμαθήτριά τους, αλλά ούτε και ότι ένα κοριτσάκι 16 ετών προσκάλεσε σε ομαδική ερωτική συνεύρεση τέσσερις συμμαθητές της.
Πού τελειώνει το ψέμα; Από πού συνεχίζει ο μύθος και πού αρχίζει η αλήθεια;
Ένα είναι σίγουρο. Έγινε κάτι οδυνηρό, ένας βιασμός της παιδικής αγνότητας, της πνευματικής και ψυχικής επικοινωνίας, της αρμονικής συνύπαρξης, της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και της παιδείας στον κατ’ εξοχήν ναό του πολιτισμού, το σχολείο.
Είμαι άδειος από προχθές
Δεν είμαι ανακριτής, ούτε ιατροδικαστής και ούτε αστυνομικός της Ασφάλειας. Από προχθές είμαι άδειος.
Μέχρι την Πέμπτη που πληροφορήθηκα την ασελγή πράξη, ένιωθα δάσκαλος και παιδαγωγός. Και μ’ αυτήν την ιδιότητα θα εκφράσω την σκέψη μου, χωρίς να εκπροσωπώ κανέναν από τα υπόλοιπα μέλη του συλλόγου.
Αν δεν τιμωρούσα το κορίτσι, θα ήταν σαν να αποδεχόμουν ότι τα αγόρια είναι βιαστές. Την τιμωρία του κοριτσιού δεν την πρότεινα επειδή έκανε την καταγγελία, το αντίθετο μάλιστα. Την πρότεινα γιατί, ενώ είχε τη δυνατότητα και τον χρόνο να αποφευχθεί αυτή η ασελγής πράξη, δεν το έκανε. Θα μπορούσε να βγει από τον χώρο της κατάληψης και να απευθυνθεί στον διευθυντή του Λυκείου ή στη μητέρα της ή σε κάποιον καθηγητή. Θα μπορούσε να απευθυνθεί σε κάποιον καθηγητή ή στην ίδια τη διευθύντρια του Γυμνασίου, αφού ήταν ημέρα και το Γυμνάσιο (δεν τελούσε υπό κατάληψη) λειτουργούσε.
Την πράξη έπρεπε να τιμωρήσω και όχι να βγάλω δικαστική απόφαση. Η πράξη τους είναι ανείπωτη. Έπρεπε να τιμωρηθούν. Όμως η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος δεν θα ήταν η πλέον ενδεδειγμένη. Θα τα σκότωνε. Σίγουρα στο νέο σχολικό περιβάλλον θα αντιμετώπιζαν τα τέσσερα αγόρια ως βιαστές ενώ το κορίτσι ως κορίτσι ελευθερίων ηθών και η επούλωση των πληγών τους θα ήταν αδύνατη.
Αναλογισθήκατε ποτέ πόσο βεβαρημένη ψυχολογία μπορεί να έχει και ένας έφηβος όταν αντιμετωπίζεται από τα ΜΜΕ ως βιαστής και σε τι απονενοημένη πράξη μπορεί να οδηγηθεί, αν οι ίδιοι οι δάσκαλοί του, με τη διαφοροποίηση ως προς την τιμωρία τους, αφήσουν να εννοηθεί ότι τον αποδέχονται ως βιαστή;
Τις κατηγορίες σας αγαπητοί μου, ίσως μπορώ να τις ανεχθώ. Αδυνατώ όμως να σκοτώσω έναν έφηβο είτε είναι κορίτσι είτε αγόρι. Είτε είναι Έλληνας είτε είναι Βούλγαρος.
Να επουλώσουμε τις πληγές
Πρότεινα λοιπόν την αμέσως προηγούμενη από την αλλαγή του σχολικού περιβάλλοντος ποινή, που είναι η πενθήμερη αποβολή με σκοπό να μείνουν στο σχολείο μας και οι πέντε μαθητές και να προσπαθήσουμε να επουλώσουμε τις πληγές τους και τις πληγές μας.
Συναισθάνομαι το βάρος της ευθύνης μου, σκύβω το κεφάλι και χαμηλώνω το βλέμμα. Δεν ανέχομαι, όμως, να σηκώσω στους ώμους μου το βάρος της ηθικής αναλγησίας, της ανθρώπινης πώρωσης, της κοινωνικής σήψης, τον κομπασμό των ΜΜΕ για τον θρίαμβο της επικοινωνίας, με ευτελή μέσα και άναρθρους γόους!
Ίδε ο δάσκαλος. Πυροβολήστε τον!
Όταν χαμηλώσουν τα φώτα και θα πέσει η αυλαία κάποιες πληγές θα κλείσουν στη στιγμή. Κάποιων όμως οι πληγές θα μείνουν ανοιχτές και οι ψυχές τους θα συνεχίσουν να αιμορραγούν.
Νίψτε στο αίμα τους τα χέρια σας. Ίσως είναι και τούτο γι’ αυτούς μια δικαίωση.
Κακόγιαννης Γιώργος
(ΠΕ04 – Φυσικός στο Γενικό Λύκειο του Δήμου Αμαρυνθίων)
Ένας ασήμαντος δάσκαλος, ενός σχολείου που προσπαθεί να συμμαζέψει τα κομμάτια του διαμελισμένου του σώματος και να επουλώσει τις πληγές του.
3 Ιουλίου, 2007 στις 1:08 μμ
ΤΡΙΑΔΗΣ
ΑΜΑΡΥΝΘΟΣ, Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ
Ο διπλός βιασμός της 16χρονης αλλοδαπής
Η υπόθεση της Εύβοιας έσχισε το πέπλο της υποκρισίας και τα σπλάχνα της ελληνικής κοινωνίας ήρθαν στο φως. Υποκρισία, ευθυνοφοβία, ρατσισμός, ανθρωποφαγία, ατολμία… Καθηγητές, αρμόδιοι, γονείς, ΜΜΕ έδειξαν την πιο σκοτεινή τους όψη.
Τηλεοπτικά κανάλια, παραβιάζοντας κατάφωρα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και τον ποινικό κώδικα, αποδύθηκαν σε ένα απαράδεκτο κυνήγι τηλεθέασης προβάλλοντας πορνό με παιδιά. Ακόμα έστησαν λαϊκά δικαστήρια, συχνά με έντονη την οσμή κοινωνικού ρατσισμού και με φυσικό επακόλουθο τον ηθικό «λιθοβολισμό» της 16χρονης μαθήτριας. Οι καθηγητές του σχολείου στην Αμάρυνθο, τιμωρώντας εξίσου θύμα και θύτες, έσπευσαν να απομακρύνουν από την «αυλή τους» -μαζί με τη μαθήτρια- και το στίγμα του βιαστή «για τα παιδιά τους», ενώ η «σιδηρογροθιά» της τοπικής κοινωνίας συνέθλιψε ψυχικά μητέρα και κόρη. Οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι, μουδιασμένοι, δεν έδειξαν να θορυβούνται μπρος στο εύρος του κοινωνικού προβλήματος. Σήμερα στην «Κ», τέσσερις ειδικοί επιχειρούν να ερμηνεύσουν τα διαδραματισθέντα στην Εύβοια, κάνοντας παράλληλα το «ψυχογράφημα» της ελληνικής κοινωνίας.
«Καθημερινή» 05-11-2006
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_05/11/2006_204086
3 Ιουλίου, 2007 στις 5:57 μμ
Πάνος
Τριάδη,
προσωπικές επιθέσεις με χαρακτηρισμούς από έναν ανώνυμο («Τριάδης») προς έναν επώνυμο (Σαραντάκος) είναι απαράδεκτες για το χώρο της καλύβας. Θα λυπηθώ πολύ αν αναγκαστώ να σε αποκλείσω, γιατί τα σχόλια που στέλνεις έχουν πάντοτε ενδιαφέρον. Θα το κάνω όμως, χωρίς δεύτερη σκέψη, γιατί δεν έχω την παραμικρή ανοχή προς την ανώνυμη υβρεολογία. Έχεις κάθε δικαίωμα να γράφεις ό,τι θέλεις ΕΠΩΝΥΜΑ – και να αποδέχεσαι τις συνέπειες.
3 Ιουλίου, 2007 στις 8:37 μμ
Νίκος Σαραντάκος
Πάνο, αν κρίνουμε από τη χολή που στάζει, ο Τριάδης
είναι και παραείναι επώνυμος και λέγεται Βασιλάκης. Απλώς ντρέπεται
να το πει.
Κατά τα άλλα, είναι ενδιαφέρον ότι ο ψευτοΤριάδης που θεωρεί
κατάπτυστο το κείμενο του φυσικού της Αμαρύνθου (αυτό που
παρέθεσε πιο πάνω) εξανίσταται σε προηγούμενο μήνυμα επειδή ο
φυσικός παραμένει στη θέση του. Προσοχή, όχι επειδή έκανε κάτι
αλλά επειδή έγραψε ένα άρθρο, έστω κατάπτυστο (εγώ μπερδεμένο
και κακομοίρικο το βρίσκω, όχι κατάπτυστο, αλλά ας το προσπεράσουμε). Δηλαδή για έγκλημα γνώμης.
Που μας δείχνει ότι αν σπάσει κανας διάολος το πόδι του και
αποχτήσουν εξουσία τίποτα «φιλελεύθεροι» σαν τον Τριάδη,
θα αποδειχτούν χειρότεροι και από τη δεξιά και από τη χούντα.
4 Ιουλίου, 2007 στις 2:47 πμ
Μακεδονία και ακροδεξιά
Επειδή στην Ελλάδα τα περί βιασμών και σεξουαλικών εγκλημάτων είναι νεοτάξ συνομωσίες, που έχουν ως σκοπό το να μετατρέψουν τον έλληνα άντρακλα σε αδερφή και ντιγκιντάνγκα και αποτελούν αποκύματα της φαντασίας των αριστερούληδων και των αγάμητων φεμινηστριών που δεν άντεχουν στο ότι ο έλληνας γαμά και δέρνει και ότι όλες οι γυναίκες είναι πουτάνες εκτός από την μάνα του (για τις αδερφές του έχει κάποιες αμφιβολίες), προτείνω την απονομή του βραβείου του χρυσού γαμίκουλα στον φυσικό του λυκείου της Αμάρυνθου για το συνολικό του έργο για την υπεράσπιση του ανδρισμού στην χώρας μας.
Υ.Γ. Στο http://www.terminal119.gr/show.php?id=367 διαβάστε το προτελευταίο αυτοκόλλητο (βιασμός), μπας και κατανοήσουν κάποιοι σε αυτή την χώρα τι είναι ο βιασμός.
4 Ιουλίου, 2007 στις 1:22 μμ
ΤΡΙΑΔΗΣ
Κύριε Πάνο,
Η επιδίωξη του τζέρτζελου στο βωμό της αναγνωσιμότητας/επισκεψιμότητας του blog είναι κάτι που σιχαίνομαι απολύτως. Και δεν παίζω σ’ αυτό το παιχνίδι, είτε επωνύμως, είτε με ψευδώνυμο. Συνομιλητής Παλιανθρωπάκων δεν γίνομαι, συνομιλητής κανενός κρυπτοακροδεξιού ή αριστεροχουντικού. Λυπάμαι πολύ που δεν προσέχετε τις «παρέες» σας. Αν εσείς τόσο καιρό δεν έχετε καταλάβει τι σημαίνουν τα αβγουλάκια που αφήνει στη φιλόξενη γι’ αυτόν Καλύβα σας ο Μαϊντανάκος, είναι καιρός να σκεφτείτε. Είναι καιρός να αναλογιστείτε ποιος είναι ο ψευδώνυμος «Επτάδης» που παρενέβη χθες. Εν παση περιπτώσει, βολευτείτε μόνος σας με τον εν λόγω Μαϊντανάκο καθότι δεν έχω καμιά διάθεση να παίξω το παιχνίδι του. Με αποκαλέσατε υβριστή προστατεύοντας τον όχι μόνο «λόγω» αλλά και «έργω» υβριστή, τον Μαϊντανάκο της μπλογκόσφαιρας. Δεν αξιολογήσατε καν ότι ενώ εγώ μιλώ παραθέτοντας ντοκουμέντα (με τα λινκ τους) και αφήνω τον αναγνώστη να βγάλει τα συμπεράσματά του, πετάγεται ο Μαϊντανάκος και διαστρέφει τα κείμενα προκειμένου να υπερασπιστεί τους «συνηγόρους» υπεράσπισης ενός βάρβαρου βιασμού, διαστρέφει ακόμη και την πραγματικότητα για τα γεγονότα, και «αποκαλύπτει» τάχα την ταυτότητά μου για να καταλήξει να βρίσει τον… Βασιλάκη! Παντού εκείνον βλέπει η νοσηρή φαντασία του, με τον οποίοο δεν γνωρίζω τι έχει και δεν αφορά τη συζήτηση περί Αμαρύνθου. Δυστυχώς, λόγω της παρέμβασής μου σε πρόσφατο ποστ της Καλύβας με το ψευδώνυμο «Τριάδης», δεν μπορώ να κάνω γνωστό το όνομά μου γιατί μετά κινδυνεύω να χάσω τη δουλειά μου, αφού ήμουν επικριτικός για «συναδέλφους» που σίγουρα θα θελήσουν να με απολύσουν από το έντυπό μου – είναι τόσο δημοκράτες οι μεγαλέμποροι της αριστερής ιδεολογίας. Τα γεγονότα της Αμαρύνθου, για τα οποία τόση δημόσια συζήτηση έγινε πριν από λίγους μήνες, ήταν πασίγνωστα για να ξεχαστούν πολύ σύντομα, αλλά ευτυχώς τα θύμισε ο «ανάλγητος φιλελεύθερος» κ. Στέφανος Μάνος με την ερώτησή του. Πρέπει να είσαι πολύ χοντρόπετσος και ασυνείδητος σαν τον Μαϊντανάκο για να μη σε αγγίξει ένα τέτοιο αποκρουστικό έγκλημα και να ψάχνεις δικαιολογίες. Τέλος, ανεχθήκατε επίσης να με παρουσιάζει σαν τον Βασιλάκη, με τον οποίο ομολογώ ότι συνυπήρξα παλιότερα για λίγο σε κάποιο έντυπο και του οποίου τα βιβλία έχω διαβάσει, καθώς και αρκετά άρθρα του. Εκείνο που μπορώ να κάνω είναι να προσπαθήσω να επικοινωνήσω μαζί του για να τον ενημερώσω για την πλαστοπροσωπία του στην οποία επιδόθηκε ο Μαϊντανάκος και ανεχθήκατε εσείς. Να χαίρεστε λοιπόν τον «επώνυμο» Μαϊντανάκο σας, να συνεχίσετε ασχολίαστα να φιλοξενείτε τις κακοήθειές του και να προστατεύετε τα αβγουλάκια που αφήνει στη θαλπωρή της Καλύβας σας προς επώαση. Εγώ δεν ξαναμπαίνω εκεί για κανένα λόγο. Κυρίως όμως γιατί η όλη στάση σας απέναντι όχι σ’ εμένα που δεν με ξέρετε, αλλά με βάση τα κείμενα που έστειλα στο blog σας, με τρομάζει.
Με ειλικρινή απογοήτευση
Τριάδης
4 Ιουλίου, 2007 στις 5:58 μμ
Πάνος
– Θε μου μεγαλοδύναμε,
που ‘σαι ψηλά κει πάνω,
με τους δημοσιόγραφους*
για πες μου, τι να κάνω;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: …..
—–
*που έρχονται στην καλύβα για να αλληλοφαγωθούν (δεν τους φτάνουν τα έντυπα τους) – και είναι και παραξηγιάρηδες από πάνω!
4 Ιουλίου, 2007 στις 6:06 μμ
Νίκος Σαραντάκος
Πάνο, το άζμα καλό αλλά πρέπει να αλλάξεις
τον τονισμό για να ταιριάζει στο μέτρο καλύτερα:
με τους δημοσιόγραφους
για πες μου τι να κάνω;
Υπάρχει προηγούμενο, στο Μιας πεντάρας νιάτας,
όπου ο Τέγγουλας βγάζει τραγούδι «Θα γίνω ανθρακώρυχος»
και όταν του λένε ότι το σωστό είναι «ανθρακωρύχος»
απαντάει ότι «ανθρακώρυχος είναι πιο βαθύ».
Ε, και «δημοσιόγραφος» πιο βαθύ είναι.
4 Ιουλίου, 2007 στις 6:47 μμ
Πάνος
Νίκο,
το διόρθωσα ήδη! 🙂
5 Ιουλίου, 2007 στις 7:57 πμ
aroaneios
Βρε παιδιά, όσα σχόλια διαβάζω αναφέρονται στις σχολικές επιδόσεις της βιασθείσας μαθήτριας στην Αμάρυνθο. Αυτό το «αριστούχου μαθήτριας» τι σημαίνει; Ότι αν ήταν μη «αριστούχος» μαθήτρια θα «άξιζε» ένα βιασμό;
7 Ιουλίου, 2007 στις 6:39 μμ
Μανώλης Βασιλάκης
Προς τους συνομιλητές ενός «Κλουζό»
Ένας γνωστός από τα παλιά και τελικά καλός φίλος με ειδοποίησε ότι ο δαιμόνιος Σαραντάκος ξαναχτύπησε, αποδίδοντάς μου τα γραφόμενα άλλου. Κάτι που δεν έχει αμφισβητήσει ποτέ ούτε ο πιο κακοήθης ή κομπλεξικός αντίπαλός μου είναι ότι υπογράφω αυτά που γράφω, παρά το κόστος που πιθανόν να έχουν οι απόψεις μου ή την κρίση που προκαλούν στους νευροπαθείς ψευδοπατριώτες, ψευδοαριστερούς και σε όλο τον εσμό των πάσης αποχρώσεως πατριδοκαπήλων και εθνοφυλάκων. Κάποιοι θαμώνες της «Καλύβας» θα θυμούνται ασφαλώς ότι με πληροφόρησε ο ίδιος ο εν λόγω κύριος Σ. για την ύπαρξή του στις 15 Μαΐου 2007 και ώρα «11:18 pm», όπως φαίνεται από το σχετικό σχόλιό του στο ποστ «Η “άθεη” Μαριέττα». Με είχε σοκάρει πραγματικά το αβυσσαλέο μίσος του, αφού έγραψε ότι «αν διαβάσω αύριο ένα άρθρο του Βασιλάκη εναντίον του Χίτλερ θα αρχίσω να βρίσκω ελαφρυντικά στον Αδόλφο»! Θεώρησα ότι αυτά τα γράφει εκ του ασφαλούς (δηλαδή χωρίς να ρισκάρει να τον κράξουν) κάποιος από τους ανοητότερους των αντιπάλων με τους οποίους είχα κάποτε κάποια προσωπική αντιδικία και τον τυφλώνει τόσο το μίσος ώστε να εκφράζει με ψευδώνυμο ένα τόσο εξωφρενικό πράγμα, που μόνο ένα βλακόμετρο θα εξέφραζε δημοσίως. Σοκαρισμένος –και εν θερμώ– απάντησα ότι: «Του υπόσχομαι ότι στο επόμενο βιβλίο μου θα παραθέσω σε περίοπτη θέση αυτές τις 50 λέξεις του σαν μνημείο εξωφρενικής εμπάθειας που τυφλώνει, παραληρήματος μίσους και κόμπλεξ». Και τότε ο Σαραντάκος μού έκανε γνωστό ότι δεν ήταν ψευδώνυμο αλλά το πραγματικό όνομά του! Όταν ξεπέρασα το σοκ από το πόσο έρεβος μπορεί να ξεράσει η ψυχή ενός ανθρώπου και μάλιστα εντελώς αγνώστου σου, είδα την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος, την πλευρά της ανθρώπινης βλακείας, ενθυμούμενος όλες τις σχετικές παρατηρήσεις του Ε. Λεμπέση περί βλακείας και κακίας/μοχθηρίας. Και αποφάσισα να μην ασχοληθώ.
Πέρασαν δυο σχεδόν μήνες και, με αφορμή το απολύτως άσχετο θέμα αυτού εδώ του ποστ, ο «Κλουζό» επιδόθηκε σε νέες… αποκαλύψεις. Έκανα τον κόπο να διαβάσω προσεχτικά τις 3.333 λέξεις του ποστ και των σχολίων. Το λυπηρό για μένα δεν είναι οι όποιες διαταραχές κάποιου που έχει έμμονες ιδέες, ο παροξυσμός ενδεχομένως λόγω του πρόσφατου καύσωνα, αλλά το ότι δεν βρέθηκε ένας να τον κράξει, πλην του ενδιαφερόμενου τον οποίο ο δαιμόνιος Σ. βάφτισε Βασιλάκη! Προ δυο μηνών εμφανίστηκε να τεκμηριώνει τα περί Βασιλάκη και Χίτλερ, επικαλούμενος, γενικώς και αορίστως όλα όσα έχω γράψει, «αρχής γενομένης από τον λίβελλο εναντίον Μαρωνίτη το 1993 (περίπου)»! Όπως απέδειξα τότε, επρόκειτο για αυστηρή κριτική και όχι λίβελο, αλλά ακόμη και αυτό το συκοφαντημένο είδος των γραμμάτων να ήταν, δηλαδή λίβελος, ακόμη και υβριστικό κείμενο να ήταν, πρέπει να είναι κανείς εντελώς Σαραντάκος για να βγάλει το συμπέρασμα ότι θα ψάχνει να βρει ελαφρυντικά για τον Αδόλφο Χίτλερ. Το ανησυχητικό είναι ότι αυτόν που έχει τόσο επιθετική, κακοήθη άμα και βλακώδη συμπεριφορά, πολλοί στην «Καλύβα», αντί να σκεφτούν πόσο νοσηρό, πόσο παρανοϊκό είναι το μίσος που εκφράζει, φαίνεται όχι μόνο να τον ανέχονται αλλά και να τον εκτιμούν. Ανησυχητικό όχι για τον Σ., ο οποίος ούτως ή άλλως βρίσκεται σ’ ένα «προτσές» δίχως επιστροφή, αλλά για όσους δεν αντιλαμβάνονται το μέγεθος της νοσηρότητας.
Ξόδεψα ήδη μερικές εκατοντάδες λέξεις όχι για χατίρι μιας μύγας που έβγαλε κώλο, όχι για τα μυγοφτύσματά του, αλλά μπας και ξυπνήσουν μερικοί και –δεν το κρύβω– για να εκδηλώσουν την ομοψυχία τους τα συνήθη άνανδρα φασισταριά ή κάτι ακροαριστερίστικα ψευτρόνια. Ούτε όμως για τον λόγο αυτό θα έκανα ετούτη την παρέμβαση αν δεν μου το είχε ζητήσει εμμέσως πλην σαφώς ο φίλος που με ενημέρωσε, στον οποίο θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου, ελπίζοντας κάποτε να είναι εφικτό να τις εκφράσω και με ονοματεπώνυμο.
Αθήνα 7.7.2007
Μανώλης Βασιλάκης
22 Ιουλίου, 2007 στις 12:58 πμ
underinformation
Καλαμπουρι εχει ο σκυλοκαυγας!!
Αυτοί ειναι οι επωνυμοι πνευματικοι ανθρωποι?
Που μαλλωνουν περι ονου σκιας?
Χα!Χα!χα!χα!
22 Ιουλίου, 2007 στις 9:38 πμ
Πάνος
underinformation,
αν δεν είχα διαπιστώσει πριν πολλά χρόνια (εμπειρικά) τι σημαίνει να είναι κανείς «πανεπιστημιακός δάσκαλος» – τι βρωμιά και δυσωδία και απίστευστη βλακεία και εμπάθεια κρύβονται πίσω από αυτή την ιδιότητα
(όχι για όλους, υπάρχει και ένα μονοψήφιο ποσοστό, που εξαιρείται!)
τότε θα με ξάφνιαζε και μένα το φαινόμενο που διαπιστώνεις.
Δυστυχώς, αυτό που έμαθα για τους «πανεπιστημιακούς» το είδα στη συνέχεια (απαράλλαχτο!) σε όλους τους χώρους που κινούνται οι λεγόμενοι «πνευματικοί άνθρωποι»!
Και δε μιλάμε μόνο για τις «κορυφές», όπου τα πράγματα είναι άγρια και ανελέητα.
Αν βρεθείς σε μια μεγάλη παρέα γιατρών που συζητάνε, θα φρίξεις μ’ αυτά που θ’ ακούσεις- και, κυρίως, μ’ αυτά που διαφαίνονται πίσω από την κουβέντα. Σε εκπαιδευτικούς, ομοίως!
Οι δημοσιογράφοι (όσοι γράφουν σε έντυπα, τελοσπάντων) δεν εξαιρούνται. Ειδικά από όσους έχουν θητεύσει παλαιότερα σε έντυπα (και οργανώσεις) της αριστεράς, ο θεός να σε προστατεύει – καθώς στην ξελογιαστική «εξουσία της πένας» προστίθεται και ο (εγγενής ή επίκτητος, πάντως αδιόρθωτος) σταλινισμός της νοοτροπίας, πολλές φορές εν αγνοία τους.
Τα αποτελέσματα είναι χαρακτηριστικά – και επαναλαμβάνονται στα μπλογκ, με απολύτως προβλέψιμο (όσο τους μαθαίνουμε…) τρόπο!
Φυσικά, έκαστος εξ αυτών, βγαίνει στο τέλος παραπονούμενος – για μια ακόμα φορά τον έχουν αδικήσει / συκοφαντήσει / δεν τον υπερασπίστηκαν ομοθυμαδόν άπαντες κλπ κλπ. Και, πολλές φορές, αυτό μεταφράζεται: πως δεν πέσατε όλοι ανάσκελα μπροστά στην αδιαμφισβήτητη μεγαλωσύνη μου;
Εν κατακλείδι: άστα να πάνε…
23 Ιουλίου, 2007 στις 2:55 πμ
Ο θειος Ισιδωρος
«…Η επιδίωξη του τζέρτζελου στο βωμό της αναγνωσιμότητας/επισκεψιμότητας του blog είναι κάτι που σιχαίνομαι απολύτως. Και δεν παίζω σ’ αυτό το παιχνίδι, είτε επωνύμως, είτε με ψευδώνυμο. Συνομιλητής Παλιανθρωπάκων δεν γίνομαι, συνομιλητής κανενός κρυπτοακροδεξιού ή αριστεροχουντικού. Λυπάμαι πολύ που δεν προσέχετε τις «παρέες» σας….»
Ορε ΤΡΙΑΔΗ,
οταν λες …τζερτζελο, δεν το πιστευω να εννοεις εμενα?
25 Μαρτίου, 2010 στις 10:38 μμ
bill
το 2006 στα σχόλια της wikipedia έγγραφα:
«Το μόνο εντυπωσιακό που υπάρχει στην υπόθεση της Αμαρύνθου είναι η φασιστική συμπεριφορά των ΜΜΕ και των αντιεξιουσιαστών (και όπως αποκαλύφθηκε πρόσφατα και χούλιγκαν της ΑΕΚ) που συμπεριφέρονται ως S-A. Μόνο τα S-A θα τολμούσαν να κάνουν οργανωμένη εκδρομή βίας. Όπως και πρόσφατα να περικυκλώσουν το σπίτι Υπουργού Δικαιοσύνης και άλλοτε να τον προπηλακίσουν εποχούμενοι σε μηχανάκια !! Αν είναι δυνατόν. Μόνο στην Δημοκρατία της Βαϊμάρης υπήρχαν τέτοιες συμπεριφορές.
Στην Αμάρυνθο τόσο ο Σύλλογος Καθηγητών όσο και ο Δικηγορικός Σύλλογος αποστασιοποιήθηκαν από την λογική των ΜΜΕ. Αλλά όπως είπε ο Καμπουράκης στον Θέμο (ΟΛΑ 7) «Πήγα στην Αμάρυνθο και μυρίστηκα την υπόθεση». Δηλαδή τα ΜΜΕ και ο πολιτικός κόσμος έδωσε βαρύτητα στον Καμπουράκη και όχι στον Σύλλογο των Καθηγητών, θεωρώντας ότι το εν λόγω επιστημονικό όργανο είναι ικανό να συγκαλύψει ένα βαρύτατο κακούργημα, αλλά ευτυχώς υπάρχει ο ηθικός Καμπουράκης ο οποίος αποκάλυψε την αλήθεια. Ξυπνήστε!!! το να πίνεις καφέ στο Ντα Κάπω δεν σημαίνει ότι είσαι και πιο καταρτισμένος ηθικά και επιστημονικά από ότι έναν επαρχιακό επιστημονικό και επαγγελματικό σύλλογο –Dimitriou 17:42, 18 Δεκεμβρίου 2006 (UTC)»
Η ουσία είναι ότι οι επιστημονικοί συλλογοι της πόλης είχαν δει την αλήθεια αλλά τα ψώνια της Αθήνας ήρθαν και είπαν : «Εσείς είστε ηλίθιοι εμείς ξέρουμε» Ο Χατζηνικολάου είχε δηλώσει: ««Τα κανάλια πρέπει να πάρουν έπαινο για τα δελτία τους, που αποκάλυψαν τα φαινόμενα κοινωνικού ρατσισμού, αφύπνισαν την κοινωνική συνείδηση και κινητοποίησαν την πολιτική ηγεσία… Kαι επομένως έπαινος πρέπει να τους δοθεί κι όχι ψόγος» (!) » ενώ η Ελευθεροτυπία είχε άρθρα από Κοινωνιολόγους που βγάζανε συμπεράσματα ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ μάλιστα (δηλαδή αναμφισβήτητα με πατέντα) ότι στην επαρχία είναι κάφροι ρατσιστές. Σημειώνω ότι ο Σύλλογος των καθηγητών έχει και Κοινωνιολόγους.
Το να έχεις πόρσε (Χατζινοκολάου) και να γράφεις στην Ελευθεροτυπία σε κάνει ικανό να κρίνεις και να απαξιώνεις τους πρώην συμφοιτές σου και να λες «αυτοί είναι ρατσιστές ηλίθιοι δεν ξέρουν και συγκαλύπτουν κακουγήρματα;;;;; Πότε τους έστριψε των ψευτοδιανούμενων και δημοσιογραφικών σελέμπριτι;;; Πως είναι δυνατόν; ; Επειδή ο πρώην συμφοιτητής σου επέλεξε να επιστρέψει στην πόλη του να την υπηρετήσει και δεν είχε ματαιοδοξία σημαίνει ότι είναι ρατσιστής κάφρος. Δηλαδή λοιπόν η ΜΗ ματαιοδοξία ισοδυναμεί με ρατσισμό;;;!!!! Η ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΨΩΝΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΟΙ!!!
Θάψτε την είδηση έχετε την εξουσία.
Έχουν περάσει 2 μέρες και ακόμα να ζητήσει έστω ένας
25 Μαρτίου, 2010 στις 11:01 μμ
bill
Και συνεχίζω. Γιατί κανείς από αυτούς που εξευτέλισε τους επιστήμονες του Συλλόγου των Καθηγητών δεν βγάζει τσιμουδιά.
Λόγος χωρίς λεβεντιά δεν μπορεί να υπάρχει.
Και έχω ένα μεγάλο ερώτημα:
Σε ποια ηλικία «του στρίβει» κάποιου και αρχίζει και αρχίζει να πιστεύει ότι μπορεί να «αφυπνίσει» (βλέπετε προηγούμενό μου σχόλιο) πρώην συμφοιτητές του;; Είναι άραγε το γεγονός ότι αυτοί δεν διαθέτουν πόρσε;; Ή ότι έχουν την εξουσία ενός ΜΜΕ όπως η Ελευθεροτυπία; Ποια είναι το φιλοσοφικό νόημα πίσω από μια τέτοια στάση;;;; Και όμως πρόκειται για κομβικό σημείο στη ζωή ενός ανθρώπου.
Κατά τα άλλα: Συγκαλύψτε την είδηση!!! Ο καλός ο διανοούμενος ξέρει να ελίσσεται.
25 Μαρτίου, 2010 στις 11:05 μμ
bill
Διόρθωση εκεί που γράφει:
«Ή ότι έχουν την εξουσία ενός ΜΜΕ όπως η Ελευθεροτυπία;»
θέστε:
«Ή ότι ΔΕΝ έχουν την εξουσία ενός ΜΜΕ όπως η Ελευθεροτυπία;»
25 Μαρτίου, 2010 στις 11:15 μμ
bill
Άραγε όλες αυτές οι Κοινωνιολογικές «επιστημονικές» εργασίες για την Ελληνική επαρχία που παρουσίασε η Ελευθεροτυπία θα αποσυρθούν;;; ΕΠΙΣΤΗΜΗ!!! Την αβυσσαλέα προκατάληψη εναντίων των ΜΗ ματαιόδοξων ανθρώπων από τους «κοινωνιολόγους», «φιλελεύθερους» , «διανοούμενους» , «αριστερών» κλπ την επικαλύπτουν με το επίχρισμα μιας ψευδοεπιστήμης ανάλογης των θεωρημάτων του της ιερής εξέτασης του Μεσσαίωνα.
18 Απριλίου, 2010 στις 11:41 μμ
Πάνος
http://www.politikokafeneio.com/Forum/viewtopic.php?t=21308&sid=d2b1883f6044bae20bfea8ca6f42c949
19 Απριλίου, 2010 στις 12:04 πμ
Ο Αιρετικός
@bill:
Δηλαδή μας λες ότι σε μια υπόθεση βιασμού φταίει «η πουτάνα η γυναίκα που προκάλεσε τον αθώο κι αφελή άνδρα»;
Το ξέρουμε, μας το’χετε πει εσείς οι φασίστες τόσα χρόνια εκατομμύρια φορές:
«Οι γυναίκες είναι πουτάνες (εκτός από τη μάνα σας, την αδερφή σας, την εκάστοτε γκόμενά σας για όσο τα’χετε μαζί της, τη γυναίκα σας και την Παναγία)».
«Οι γυναίκες παρακαλάνε να τις ξεκωλιάσεις και δεν υπάρχει ΠΟΤΕ βιασμός (εκτός αν πρόκειται για τη μάνα σας και την αδερφή σας)»
«Οι αλλοδαπές (Βουλγάρες, Ρωσίδες, Γιουγκοσλάβες – κι ας είναι ‘ορθόδοξες αδελφές του φιλοχρίστου ημών έθνους’ – Αλβανίδες, μαύρες, Αμερικανίδες, Γερμανίδες κλπ κλπ κλπ) είναι εκατό φορές πιο πουτάνες από τις ντόπιες και παρακαλάνε να τις πηδήξει κανένας και μετά παριστάνουν ότι τις βίασες»
Άντε να κάνεις παρέα με το γλοιώδη μισογύνη φασίστα δικηγορίσκο του Buzz. Σου εύχομαι η αδερφή σου να τα φτιάξει με μαύρο Εβραίο στο θρήσκευμα που να’ναι bisexual ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΣ και να γουστάρει το κωλαράκι σου. Μαλάκα.
19 Απριλίου, 2010 στις 12:14 πμ
kapetanios
Μα καλά έπρεπε να γίνει δικαστήριο?
Αφού είναι γνωστό ότι μέχρι 3 είναι δεσμός?!
Ίσως έγινε για τον τέταρτο…
19 Απριλίου, 2010 στις 12:34 πμ
Ο Αιρετικός
Καπετάνιε, αν κάνεις πλάκα σε πληροφορώ ότι παίζεις εν ου παικτοίς.
19 Απριλίου, 2010 στις 12:59 πμ
Άγγελος
Ναι ρε Καπετάνιε,
μην το χέζεις, κοριτσάκι 15 χρονώ είχε βίτσιο να το πάρουν τέσσερεις στις τουαλέττες;
Καλό για θεματολογία σε τσόντα, αλλά δεν…
19 Απριλίου, 2010 στις 1:38 πμ
Ο Αιρετικός
Είπαμε, τον βιασμό τον προκαλεί η πουτάνα η γυναίκα. Ο άνδρας είναι πάντα αθώος. Ειδικά αν είναι γιος εκπαιδευτικών ή μπάτσου. Κι ακόμα περισσότερο αν η πουτάνα η γυναίκα είναι αλλοδαπή.