Αν δεν ήταν η χώρα σε δραματική κατάσταση θα διασκεδάζαμε με αυτή την προεκλογική εκστρατεία που είναι ο ορισμός του παραλόγου.
Είναι λογικό αυτοί που κυβέρνησαν από το 1974 μέχρι σήμερα να φορτώνονται το κύριο βάρος τον ευθυνών για την κρίση που χτύπησε τη χώρα με σφοδρότητα τυφώνα. Είναι οι δυνάμεις που όλα αυτά τα χρόνια είχαν την εκλογική επιδοκιμασία των πολιτών. Είναι νόμος στη ζωή ότι αν καταφέρεις και τα κάνεις μπάχαλο θα σε πάρει στο κυνήγι όλη η ψαραγορά.
Το τραγικό είναι ότι η χώρα δεν έχει πολιτικά κόμματα που να εμπνέουν κάποια εμπιστοσύνη. ‘Η για να το πω διαφορετικά, και τα πολιτικά κόμματα εκτός ΝΔΣΟΚ που διεκδικούν την ψήφο των πολιτών είναι για τα θηρία.
Για τα δεξιότερα της ΝΔ τι να συζητήσουμε, είναι σαν να κλέβουμε εκκλησίες. Μακριά κι αλάργα. Ειδικά από τα …μπουμπούκια.
Το κόμμα της Ντόρας αν και έχει κάποιες ενδιαφέρουσες θέσεις, έχει ως βασικό πρόβλημα την ίδια τη Ντόρα.
Ο κ. Μάνος της Δράσης είναι ένας ήρεμος δεξιός που δεν θα με στενοχωρούσε να είναι στη βουλή.
Τα αριστερά κόμματα έχουν το καθένα τη δική του ιστορία.
Το ΚΚΕ είναι ένα σταλινικό κόμμα με ολοκληρωτικές αντιλήψεις που διακηρυγμένος του στόχος είναι η κατάργηση των δημοκρατικών διαδικασιών και η μονοκομματική δική του εξουσία.
Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα μικρό ΚΚΕ, το οποίο (ΚΚΕ) ο κ. Τσίπρας καλεί κάθε δεύτερη μέρα σε συνεργασία. Εχει τόσα ρεύματα και τόσες αντικρουόμενες απόψεις που κινδυνεύει κανένας να πουντιάσει. Κορυφαία στελέχη του (π.χ. κ. Λαφαζάνης) λένε με σαφήνεια ότι πρέπει να φύγουμε από την ΕΕ και να επιστρέψουμε στη δραχμή. Οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ είναι τόσο κοστολογημένες που αν εφαρμόζονταν αντί η ψαραγορά να κυνηγάει το ΝΔΣΟΚ θα κυνηγούσε τον κ. Τσίπρα.
Η ΔΗΜΑΡ με θέσεις όπως αυτή του κ. Κουβέλη ότι δεν τρέχει και τίποτα αν πάμε σε επαναλαμβανόμενες εκλογές, δείχνει ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου. Το πιθανότερο βέβαια είναι ότι μετά τις εκλογές θα βάλει πλάτη να χρειαστεί για να μην πάμε κατά διαόλου.
Οι Ο-Π με τον ακραίο λόγο που ΄χουν υιοθετήσει (αριστερότερα του ΣΥΡΙΖΑ) ήταν μια δυσάρεστη έκπληξη για μένα, διότι δεν είναι κάποιος αδιάλλακτος σχηματισμός της παραδοσιακής αριστεράς. Το ότι πιστεύουν ότι με αυτή τη φρασεολογία θα μπουν στη βουλή, είναι μεν σεβαστό αλλά …
Από τα μικρότερα κόμματα, διακριτή θέση έχει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, με ακραίες αριστερές θέσεις που δεν θα την οδηγήσουν στη βουλή.
Για το κόμμα του …αντικατοχικού Καζάκη ένα έχω να πω, μακρυά.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, η χώρα βρίσκεται σε μια κρίσιμη κατάσταση χωρίς να έχει εναλλακτικές λύσεις από το ΝΔΣΟΚ το οποίο δεν αποτελεί και το ίδιο αξιοπρεπή λύση.
Η κατάσταση είναι χέσε μέσα.
Ο κάθε πολίτης ας κάνει ότι τον φωτίσει ο θεός. Προσωπικά θα ψηφίσω με κριτήριο αυτό που θεωρώ ότι είναι λιγότερο επικίνδυνο για τον τόπο. Θέλω να δώσω μια πιθανότητα τώρα που είναι σαφές ότι η Ευρώπη θα πάρει κρίσιμες αποφάσεις, να έχουμε κυβέρνηση χωρίς ακραίες φωνές.
Δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος διότι το φιτίλι της αυτοκαταστροφικής επιλογής έχει πυροδοτηθεί. Προσδεθείτε και οι ταυτότητες στο στόμα.
34 Σχόλια
Comments feed for this article
24 Απριλίου, 2012 στις 12:13 μμ
Πάνος
Χαιρετίζω το γεγονός ότι συνειδητά πλέον μιλάς για ΝΔΣΟΚ! Γιατί μέχρι λίγες μέρες πριν περνούσες τον Σαμαρά γεννεές δεκατέσσερις, έχοντάς τον «αναλάβει προσωπικά»…
Νο πρόμπλεμ, βεβαίως… Οι εκτός ΝΔΣΟΚ δυνάμεις της καλύβας θα καλύψουν το κενό 😉
24 Απριλίου, 2012 στις 12:14 μμ
Ενη
Οταν απο τις δημοσκοπήσεις ενα περίπου 70% θέλει να παραμείνομε στην ΕΕ και στο ευρώ, φαίνεται Σχο οτι ολοι αυτοι ειναι μαζί σου 😉
Οταν λες:
» Θέλω να δώσω μια πιθανότητα τώρα που είναι σαφές ότι η Ευρώπη θα πάρει κρίσιμες αποφάσεις, να έχουμε κυβέρνηση χωρίς ακραίες φωνές» 🙂
24 Απριλίου, 2012 στις 12:15 μμ
Πάνος
Όσο για τους ΟΠ, διαφωνώ μεν, αλλά για να το λες σημαίνει ότι αυτή την μη σωστή εικόνα δίνουν προς τα έξω. Αν δεν μπούνε στη Βουλή θα κάνουν την αυτοκριτική τους, για τη λάθος (επικοινωνιακή) επιλογή.
24 Απριλίου, 2012 στις 12:20 μμ
Πάνος
Ένη,
δεν υπάρχει κόμμα με πιο ξεκάθαρο φιλοευρωπαϊκό προσανατολισμό από τους ΟΠ. Που σημαίνει και υπερ του ευρώ και της ευρωζώνης, φυσικά – αλλά και υπέρ των απαραίτητων αλλαγών στην ΕΕ. Πως γίνεται τώρα να βγαίνουν… αριστερότερα του ΣΥΡΙΖΑ, είναι κατόρθωμα. Δεν εννοώ του σχολιαστή, εννοώ δικό τους… 😉
24 Απριλίου, 2012 στις 12:20 μμ
σχολιαστης
Καλά, ένα ποστ πιο κάτω είχα το σκίτσο του Ιωάννου. Ο Σαμ είναι περίπτωση. 😉
24 Απριλίου, 2012 στις 12:24 μμ
Πάνος
Ναι, αλλά ΝΔΣΟΚ χωρίς τον Σαμ, δε γίνεται… 😉
24 Απριλίου, 2012 στις 12:28 μμ
σχολιαστης
Επι της ουσίας, χρειάζεται μια κυβέρνηση εθνικής ενότητας που να έχει ισχυρή πλειοψηφία στη βουλή.
Η κυβέρνηση αυτή θα έπρεπε να συγκροτηθεί από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, Ο-Π, Ντόρα, Μάνο και να έχει την ανοχή του ΣΥΡΙΖΑ.
Να συμφωνηθούν κάποιοι κοινοί στόχοι που θα έχουν αναπτυξιακή προοπτική και ταυτόχρονα να στηθεί ένα δίχτυ προστασίας των αναξιοπαθούντων.
Οταν τελειώσει αυτή η δύσκολη φάση και έχουμε σταθεροποιηθεί, να ξαναπάμε σε εκλογές με απλή αναλογική, αφού το πείραμα θα έχει πιστοποιήσει ότι αποκτήσαμε κουλτούρα διαλόγου.
Ζητάω πολλά; 😉
24 Απριλίου, 2012 στις 12:33 μμ
Πάνος
Ζητάς από το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ να αρνηθούν τον εαυτό τους και να γίνουν (ως δια μαγείας) κάποιοι άλλοι. Δεν τους βλέπεις πως παραμένουν ίδιοι – απαράλλαχτοι – αμετανόητοι – αδιόρθωτοι;
Νομίζω δεν ότι ζητάς πολλά, αλλά τα ζητάς με λάθος τρόπο. Το ΝΔΣΟΚ θα συνεχίσει, αλλά θα συνεχίσει και η λαϊκή αντίδραση. Η ενότητα που θέλεις (και θέλω) θα γίνει με άλλο δεξιό και άλλο σοσιαλδημοκρατικό κόμμα, όχι αυτά του ΝΔΣΟΚ. ΑΝ υπάρξουν άλλα.
24 Απριλίου, 2012 στις 12:44 μμ
σχολιαστης
Ενδιαφερόμαστε και για το τώρα. 😉
Συμμετέχοντας σε μια τέτοια κυβέρνηση, όλα τα κόμματα θα αναδιαμορφωθούν προς το καλύτερο.
Και σε κάθε περίπτωση ΠΑΣΟΚ και ΝΔ θα αποτελεί και μετά τις εκλογές βασική επιλογή των πολιτών. Άρα θα έχουν τη λαϊκή νομιμοποίηση να συμμετέχουν σε μια τέτοια κυβέρνηση. Με την απλή αναλογική θα παραδέχονται ότι ο δικομματισμός της μεταπολίτευσης μας τελείωσε.
Γιατί το θέμα είναι πριν προκάνουμε να μετασχηματίσουμε τα κόμματα να μη δώσουμε τη χώρα στα σκυλιά να τη φάνε.
Μια είναι η πατρίδα δεν έχουμε αναπληρωματική.
Αλλά αυτά τα λέμε στην καλύβα. Άλλα θα γίνουν στην πράξη, εντελώς διαφορετικά.
24 Απριλίου, 2012 στις 12:47 μμ
Ενη
Πάνο,
Δεν καθόρισα ποιοι συμπεριλαμβάνονται στο 70%, ασφαλώς αφορά και τους ΟΠ.
Τώρα, αυτό που ζητας «εδω και τώρα» να γίνει μια «εξελικτικη διαδικασία» και να προκύψουν αλλοι πολιτικοι οργανισμοι σε αντικατάσταση των νυν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, ειναι μεν μια επιθυμία-ευχή, αλλά αφορά το μέλλον, οχι τον αλλο μηνα. 😉
24 Απριλίου, 2012 στις 12:50 μμ
Πάνος
Φυσικά ενδιαφερόμαστε για το τώρα, σχολιαστή.
Μόνο που εμείς (οι δύο) ενδιαφερόμαστε για την πατρίδα και τους πολίτες (και τον εαυτό μας) ενώ το ΝΔΣΟΚ ενδιαφέρεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για να διατηρήσει το πλέγμα της εξουσίας του εις βάρος της χώρας και των πολιτών, προς όφελος του πολιτικού του προσωπικού και του στρατού των κομματόσκυλων.
Συμφωνώ όμως ότι προτάσεις συνεννόησης (ξεκινώντας από την απλή αναλογική) πρέπει να γίνουν. Αλλά να συμφωνήσουν οι άλλοι με το ΝΔΣΟΚ για να το συντηρήσουν, δήθεν εξυπηρετώντας τον τόπο, όχι. Θα πρόκειται για πελώριο και ασυγχώρητο πολιτικό (και εθνικό) έγκλημα.
24 Απριλίου, 2012 στις 12:51 μμ
dina kazana
Οταν ζητας την επιφοιτηση του Αγιου Πνευματος, λιγα ζητας?
(Αν και γω νομιζω πως ειναι ημονη μας ελπιδα!)
Και γιατι, παρακαλω-ειναι λιγοτερο καταστροφικη η επιβιωση εστω κι ετσι του υπαρχοντος πολιτικου συστηματος απο μια περιοδο δυσκολης διακυβερνησης απο τα αλλα κοματα?
Αν γινει αυτο που επιθυμεις, πως θα μπει ο καθε κατεργαρης στην θεση του?
Ποιο ειναι πιο σοβαρο θεμα της χωρας μας, το αμεσο οικονομικο(των δυο τριων μηνων) η του πολιτικου συστηματος -που αφορα την πελατειακη δομη των κοματων, τον εκλογικο νομο, την ανευθυνη των Υπουργων, τα δημοσιονομικα, την αδειαφανεια και την οργανωτικη δομη του κρατους?
24 Απριλίου, 2012 στις 1:52 μμ
M
—
Μου έφτιαξες την μέρα!
Υ.Γ.Τη ΜπακΝτόρ και τον Μάνο τι τους ήθελες, για να δώσουν….. κύρος στο υπόλοιπο συνοθύλευμα;
24 Απριλίου, 2012 στις 1:59 μμ
Στάθης Δ
Δεν νομίζω πώς συντρέχει λόγος ανησυχίας για ακυβέρνητη* πολιτεία, ο νομοθέτης απεδείχθη σοφός:
με 40% σχηματίζεται αυτοδύναμη, με 50% η πλειοψηφία γίνεται 3/5
Ακόμα κι’ αν αποδειχθούν αληθινές οι δημοσκοπήσεις και οι κεντρικοί παίκτες μαζέψουν λιγότερο από το όριο, η δεξαμενή των προθύμων (είτε για προγραμματική συνεργασία είτε για μεμονωμένες αποσκιρτήσεις) είναι υπέρ αρκετή και θα εχει για όλα τα γούστα
Εντάξει, θα μοιρασθεί λίγο παραπάνω η πίττα, θα έχουμε σκηνές απείρου κάλλους των νυν αδιαπραγμάτευτων αντιπάλων και τότε συνεργαζομένων (για το καλό του τόπου) , αλλά η δουλειά θα γίνει:
Αυτά που πρέπει να περάσουν θα περάσουν, αυτά που κάνουν τζίζ θα θαφτούν
Η αριστερά (ο κόσμος εννοώ) προδόθηκε μια ακόμα φορά από ανεπαρκείς ηγεσίες και η ζωή θα συνεχισθεί, φοβάμαι παντα με την απειλή να σκάσει ο θυμός που τώρα σιγοβράζει και που δεν ξέρουμε που θα μας βγάλει
* πέρα από την πρεμούρα ΝΔΣΟΚ να έχουν καλύτερη θέση στον ανταγωνισμό μοιράσματος θέσεων
24 Απριλίου, 2012 στις 2:43 μμ
σχολιαστης
Το θέμα δεν είναι να γίνει κυβέρνηση ΝΔΣΟΚ και να τους κυνηγάνε οι άλλοι με άγριες διαθέσεις. Το θέμα δεν είναι να μπούμε αμέσως στις μαντεψιές πόσους μήνες θα βγάλει;
Πρέπει να κρατηθεί και η χώρα όρθια. Χωρίς την εκεχειρία και τη σύγκληση δυνάμεων για περάσουμε τον κάβο, θα πάμε φούντο.
Επαναλαμβάνω:
Πρόγραμμα με κυρίαρχα τρία μέτρα: Αναπτυξιακά προγράμματα, δίχτυ προστασίας των φτωχότερων και απλή αναλογική είναι ικανά να αλλάξουν το κλίμα πριν το φάει ο γάιδαρος. Και αποφασιστική διαπραγμάτευση με τους φίλους μας της ΕΕ.
Όλα τα άλλα είναι προφάσεις εν αμαρτία. Και επαναλαμβάνω μικρή σημασία θα έχουν οι αντιδικίες αν έχουμε πάει φούντο.
24 Απριλίου, 2012 στις 3:14 μμ
Ενη
Πάνο, το παρακάτω απόσπασμα το επαναλαμβάνεις συνεχώς και αδιαλείπτως σαν να ειναι ενα θέσφατο και οχι μια προσωπική σου αποψη.
«………..
Μόνο που εμείς (οι δύο) ενδιαφερόμαστε για την πατρίδα και τους πολίτες (και τον εαυτό μας) ενώ το ΝΔΣΟΚ ενδιαφέρεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για να διατηρήσει το πλέγμα της εξουσίας του εις βάρος της χώρας και των πολιτών, προς όφελος του πολιτικού του προσωπικού και του στρατού των κομματόσκυλων»
Εαν ισχυε κάτι ανάλογο δεν θα υπήρχε θέμα συσπείρωσης των οπαδων τους, το αντίθετο θα ειχαν μια πρωτοφανή συσπείρωση, δεν θα υπήρχαν διαρροές σε άλλα κόμματα, οπως π.χ. απο το ΠΑΣΟΚ εχουν μεταπηδήσει πασόκοι σε ΔΗΜΑΡ, σε ΣΥΡΙΖΑ, δημιουργήκαν νεες πολιτικές δυνάμεις το κόμμα της Κατσέλη κοκ.
Βρες επομένως κάτι αλλο καινουριο για να καταδικάσεις αυτές τις πολιτικές δυναμεις. 😉
24 Απριλίου, 2012 στις 3:19 μμ
xberliner
«Πρόγραμμα με κυρίαρχα τρία μέτρα: Αναπτυξιακά προγράμματα, δίχτυ προστασίας των φτωχότερων και απλή αναλογική είναι ικανά να αλλάξουν το κλίμα πριν το φάει ο γάιδαρος. Και αποφασιστική διαπραγμάτευση με τους φίλους μας της ΕΕ.»
Αναπτυξιακά προγράμματα χωρίς ριζική μεταρρύθμιση της οικονομίας (κατάργηση της γραφειοκρατίας, άνοιγμα επαγγελμάτων, μείωση του δημόσιου τομέα κτλ.) είναι μια τρύπα στο νερό. Απλώς θα ρίχνεις λεφτά για να φουσκώσεις (και όχι αναπτύξεις) την οικονομία.
Η απλή αναλογική είναι σωστό ως μέτρο. Αλλά δεν θα αλλάξει την οικονομία ούτε θα λύσει τη κρίση.
Η προστασία των φτωχότερων πρέπει να γίνει άμεσα και είναι κρίσιμο για να διατηρηθεί η κοινωνική συνοχή.
Τέλος, όταν είσαι με το χέρι τεντωμένο στη ζητιανιά δεν μπορείς να διαπραγματευτείς πολλά. Για την ακρίβεια θα σου δώσουν μόνο όσα χρειάζονται για να μην καταρρεύσεις άμεσα κι πάρεις και αυτούς μαζί σου (ότι γίνεται μέχρι τώρα δηλαδή). Σοβαρή διαπραγμάτευση μπορεί να γίνει μόνο αν τους πείσεις ότι μπορείς να αλλάξεις. Να αλλάξεις δηλαδή την ατζέντα από το «βοήθα για να μην σε πάρω μαζί μου στον πάτο» σε «βοήθα γιατί και εσύ θα κερδίσεις στο μέλλον». Οι πιθανές κυβερνητικές αλλαγές σε Γαλλία & Γερμανία βοηθούν στο να είναι θετικά προκατειλημμένοι προς το δεύτερο οι άλλοι. Οι ελληνικές εκλογές βοηθούν στο ακριβώς αντίθετο.
24 Απριλίου, 2012 στις 3:32 μμ
Ενη
Πάνος, (σχόλιο 12.20 για τους ΟΠ)
«Πως γίνεται τώρα να βγαίνουν… αριστερότερα του ΣΥΡΙΖΑ, είναι κατόρθωμα. Δεν εννοώ του σχολιαστή, εννοώ δικό τους»
Το να ειτίθενται οι ΟΠ με μεγαλύτερη σφοδρότητα εναντίων των μνημονίων, εναντίον ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, δεν σημαίνει οτι βγαίνουν……»αριστερότερα», αλλά απλώς με την επιλογή να δείξουν, οσο το δυνατόν εντονότερα , την εναντίωση τους σε ολα αυτά, νομίζουν οτι ετσι κερδίζουν οπαδούς μπορεί κα ι να χάνουν.
Σε ο,τι αφορά το «αριστερότερα» το κριτήριο φυσικά ειναι κατά πόσο καταφέρονται εναντια στο καπιταλιστικό σύστημα, ορος που χαρακτηρίζει τις αριστερές δυνάμεις.
24 Απριλίου, 2012 στις 3:36 μμ
Ενη
«Το να επιτίθενται οι ΟΠ…» διόρθωση.
24 Απριλίου, 2012 στις 3:43 μμ
skipper
Σχο
Αν και «λάσκαρες» λίγο εντούτοις παρουσιάζεις την δήλωση του Λαφαζάνη-δώσε μία παραπομπή πλιζ , γιατί δεν τη βρίσκω-σαν επίσημη θέση του ΣΥΡΙΖΑ.Κάτι τέτοιο δεν ισχύει, γιατί αν λάβουμε υπόψιν μεμονομένες δηλώσεις των βουλευτών του ΝΔΣΟΚ …κλάφτα Χαράλαμπε.
Επίσης ποια δήλωση-θέση των ΟΠ στοιχειοθετεί την άποψη που τους κατατάσει Αριστερότερα του ΣΥΡΙΖΑ?- γιατί έχω αρχίσει τις υπαρξιακες αναζητήσεις.
«Πρόγραμμα με κυρίαρχα τρία μέτρα: Αναπτυξιακά προγράμματα, δίχτυ προστασίας των φτωχότερων και απλή αναλογική είναι ικανά να αλλάξουν το κλίμα πριν το φάει ο γάιδαρος. Και αποφασιστική διαπραγμάτευση με τους φίλους μας της ΕΕ.»
Ποιος-κόμμα- ΔΕΝ τα λέει αυτά?
24 Απριλίου, 2012 στις 3:50 μμ
σχολιαστης
skipper,
1. Συνιστώσες και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ με γνωστότερο τον Λαφαζάνη. Ο οποίος δεν το κρύβει καθόλου, το λέει με κάθε ευκαιρία τονίζοντας ότι δεν είναι κεντρική θέση του ΣΥΡΙΖΑ. «Κορυφαία στελέχη του (π.χ. κ. Λαφαζάνης) λένε με σαφήνεια ότι πρέπει να φύγουμε από την ΕΕ και να επιστρέψουμε στη δραχμή.» Γι’ αυτό μίλησα πιο πάνω για αντικρουόμενες απόψεις.
http://www.prin.gr/2012/01/lafazanis.html
2. Από τις ανακοινώσεις των Ο-Π και τις συνεντεύξεις στα ΜΜΕ.
3. Αυτά τα λέω εγώ, δεν είπα ότι θα γίνουν αλλά θα ήθελα να γίνουν.
24 Απριλίου, 2012 στις 4:53 μμ
skipper
Σχο
συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες σαν τον ΣΥΡΙΖΑ.
Χρειάζονται και οι «τσαμπουκάδες».Εδω σ΄άλλες οικογένειες πιο «ελιτίστικες» περισπούδαστοι γόνοι, υπογράφουν χωρίς να διαβάζουν ΤΙ , συμφωνουν με την παραχώρηση της Εθνικής κυριαρχίας με απώτερο σκοπό το «φαι», εκτος ντοματοσαλάτας ..και δεν συμμαζεύεται.
Στο 2 και 3 δεν απάντησες .
24 Απριλίου, 2012 στις 5:27 μμ
σχολιαστης
skipper,
έγραψα στο ποστ και τα σχόλια κάποιες απόψεις μου. 😉
Το ζητούμενο είναι να πει και κανένας άλλος τι θα ήθελε να γίνει ώστε να τη σκαπουλάρουμε ως χώρα.
24 Απριλίου, 2012 στις 5:29 μμ
zeppos
Ο Βαρουφάκης – ήρως των αγαναχτισμένων – πριν μέρες έγραψε άρθρο με τίτλο «Γιατί λείπω». Ήταν μια σχεδόν απολογητική αυτοβιογραφική έκθεση σαν μια προειδοποίηση της μετανάσευσής του. Πήρε άδεια λέει κανονική, μετά θα ζητήσει άνευ αποδοχών από το Πανεπιστήμιο που εργάζεται και μετά ίσως παραιτηθεί!
«Όχι φίλες και φίλοι. Έξω και πάλι έξω. Γιατί αν υπάρχει ένα αγαθό που με κάνει ευτυχισμένο δεν είναι άλλο από το συναίσθημα ότι δεν εξαρτώμαι, δεν φοβάμαι να πω αυτό που πραγματικά πιστεύω. Κι αν χρειάζεται να σας στέλνω τα κείμενά μου από μια βροχερή, μακρινή πολιτεία, απέναντι από έναν μοναχικό διαδηλωτή εκ Μέσης Ανατολής, έτσι θα γίνει. Μέχρι να μπορώ να επιστρέψω διατηρώντας την ανεξαρτησία σκέψης μου, υπό συνθήκες που να μπορώ και πάλι να προσφέρω. Δεν θα αργήσει η μέρα. Για αυτό επέλεξα τον τίτλο «Γιατί λείπω» αντί για ένα πιο τελεσίδικο «Γιατί έφυγα».«
Γιατί λείπω
Που είναι;
Στην ΟΥΣΑ στο βροχερό Σηάτλ..
Τι κάνει;
Κυκλοφορεί εσχάτως μια «αρβύλα» στο δίκτυο ότι ο Βαρουφάκης θα απασχοληθεί για τουλάχιστον ένα χρόνο στο Σηάτλ σε αντικείμενο που αφορά τις επενδυτικές δραστηριότητες του ιδρύματος George Soros. 😳
24 Απριλίου, 2012 στις 5:36 μμ
δεξιος
Για ένα τέως σύμβουλο του ΓΑΠ η απασχόληση με το Ίδρυμα Σόρος είναι φυσιολογική.
Εξ άλλου για έναν αριστερό οικονομολόγο και σφοδρό επικριτή του καπιταλισμού το πιο λογικό μέρος για να ζήσει είναι οι ΗΠΑ όπου μπορεί να κάνει καλύτερες παρατηρήσεις.
24 Απριλίου, 2012 στις 5:41 μμ
zeppos
Πως τα λες.. δεξιέ!!
24 Απριλίου, 2012 στις 6:28 μμ
xberliner
«σε αντικείμενο που αφορά τις επενδυτικές δραστηριότητες του ιδρύματος George Soros»
Ο ίδιος λέει ότι μετακομίζει για ένα χρόνο στο Seattle.
Στο δίκτυο βγήκαν φήμες ότι θα δουλέψει στο ίδρυμα του Soros.
Τώρα τραβιέται ακόμα παραπέρα στο ότι θα δουλέψει στις επενδυτικές δραστηριότητες του ιδρύματος.
Καταρχήν στο soros.org δεν αναφέρεται ότι υπάρχουν γραφεία στο Seattle.
Αλλά ας υποθέσουμε ότι πράγματι πάει στο εν λόγω ίδρυμα.
Το ίδρυμα αυτό κάτι σαν μεταξύ think tank και φιλανθρωπικού ιδρύματος φαίνεται. Πράγμα που ταιριάζει γάντι σε ένα ακαδημαϊκό.
Τώρα γιατί αυτό είναι κακό μόνο ο zeppos και οι δεξιο-αριστεροί το ξέρουν.
24 Απριλίου, 2012 στις 6:30 μμ
σχολιαστης
Ας μην ασχοληθούμε στο ποστ με την εργασία του κ. Βαρουφάκη.
24 Απριλίου, 2012 στις 6:33 μμ
xberliner
σχολιαστή αν δε θες να ασχοληθούμε σβήσε όλα τα σχόλια που αναφέρονται σε αυτόν.
Διαφορετικά όλο και κάποιος θα προσθέσει κάτι από κάτω, ο επόμενος θα απαντήσει και στο τέλος θα καταλήξουμε στο χίτλερ.
24 Απριλίου, 2012 στις 6:47 μμ
dina kazana
ψυχραιμια!
Για λιγη ξεκουραση:
24 Απριλίου, 2012 στις 7:54 μμ
σχολιαστης
Ενα …σχόλιο του Μπένυ επι του θέματος
http://www.protothema.gr/ekloges/article/?aid=192526
24 Απριλίου, 2012 στις 8:25 μμ
zeppos
@xberliner,
είδες να γράψω οτι είναι κακό;
είπα για αρβύλα, που πάει να επι οτι δεν το πολυπιστεύω έτσι;
Αλλά αν είναι αλήθεια, αφού με προκαλείς, ποιός μου λέει οτι δεν υπήρχαν και πολύ πριν «επαφές» και τότε για μένα «εξηγούνται » τα επίμονα άρθρα για χρεοκοπία κλπ…
Αν λέμε .. 😉
24 Απριλίου, 2012 στις 9:01 μμ
Ενη
Πολύ καλή αποσαφήνιση απο τον Βενιζέλο (σχόλιο Σχο 7,54 μμ.) γιατί πολύ «επαιξε» αυτό το σενάριο για «συγκυβέρνηση» ΠΑΣΟΚ ΝΔ.
Το να θέλουν μερικοι να «συγκολήσουν» τα δύο κόμματα (ΝΔΣΟΚ), δεν σημαίνει οτι γίνανε ενα κόμμα.
Εχουν εντελώς αλλες αφετηρίες, αλλη ιδεολογία, αλλους πολιτικους προσανατολισμούς και αλλα προγράμματα.
Η αναγκαστικη κυβερνητική συνεργασία στην κυβέρνηση Παπαδήμου δεν προδικάζει καμιά συνέχεια.
Oι φυσικοι «συμμαχοι» του ΠΑΣΟΚ, ειναι μεν οι πολιτικές δυναμεις που εχουν ως προοπτική τη συμμετοχή της χώρας ως μέλος της ΕΕ στην Ευρώπη,(π.χ. στη Γαλλία με τον Ολάντ), αλλά οχι οι προς τα δεξια δυνάμεις, αλλά αυτές της κεντροαριστεράς.
Γιατί αρκετός αποπροσανατολισμός γίνεται με τη «συγκόλληση».
25 Απριλίου, 2012 στις 9:27 πμ
kapetanios
Ενη
μπορεί ο κάθε Βενιζέλος να έχει ανάγκη την στήριξη της κεντροαριστεράς αλλά αυτό δεν τον διαχωρίζει από τον κάθε Σαμαρά .Εξάλλου κανένας από τους δυο δεν είχε πρόβλημα (για να «σώσει την Ελλάδα» φυσικά όπως και ο μακαρίτης ο Παπαδόπουλος) να συνεργαστεί εξίσου ομαλά και με το εκφραστή της χούντας, οπότε