Μπουχουχου!
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=54072&cid=4
Μετά από πέντε χρόνια έργων ανακατασκευής του δικτύου της γραμμής Καλαμάτας-Τρίπολης-Άργους-Κορίνθου, ξαφνικά (!), κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών δρομολογίων στο τμήμα Τρίπολη- Καλαμάτα, διαπιστώθηκε ότι τα τρένα δεν διέρχονται από δύο σήραγγες εξαιτίας του… μεγέθους τους!
…..
9 Σχόλια
Comments feed for this article
24 Ιουλίου, 2009 στις 10:38 μμ
sissa ben dahir
Ε και;
Θα φέρουμε την Καλαμάτα στο άλλο στόμιο της σήραγγας και το πρόβλημα λύθηκε. Και οι κατασκευαστές του έργου θα πάρουν τα λεφτά τους και οι Καλαματιανοί θα έρθουν πιο κοντά προς την πρωτεύουσα. Θα γίνουν περισσότερο πρωτευουσιάνοι.
24 Ιουλίου, 2009 στις 10:42 μμ
Πάνος
Απίστευτο…
25 Ιουλίου, 2009 στις 12:00 πμ
Βασίλης Ζωγόπουλος
Δε λέτε πάλι καλά που τους έκοψε και κάνανε δοκιμαστικά δρομολόγια… Την ίδια μλκ. είχαν κάνει και στη γραμμή του (μοναδικού στην Ελλάδα) οδοντωτού σιδηρόδρομου Διακοπτό-Καλάβρυτα, με αποτέλεσμα να μείνει για χρόνια το πανέμορφο φαράγγι του Βουραϊκού χωρίς το γραφικό τρενάκι του.
25 Ιουλίου, 2009 στις 12:11 πμ
Γιάννης-2
Μήπως όλα αυτά συμβαίνουν μόνο στην Πελοπόννησο.
Κάτι κωμικοτραγικό είχε συμβεί και στο μοναδικό τούνελ του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη, που είχε κάνει τους επιθεωρητές της ΕΕ (είχαν προσφέρει το χρήμα και ήθελαν να δουν που πήγε) να τραβάνε τα μαλιά τους.
25 Ιουλίου, 2009 στις 12:17 πμ
Βασίλης Ζωγόπουλος
Τελικά σε αυτή τη χώρα έχουμε χάσει το μέτρο. Και μετράμε … με το μάτι. Οπότε κάποια λαθάκια πού και πού δικαιολογούνται 🙂
25 Ιουλίου, 2009 στις 12:17 πμ
Πάνος
Ε, ναι, οι Πελοποννήσιοι βολεύτηκαν ως κατακτητές στη Θεσσαλονίκη και δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με τα παλιοτούνελ στο Μωριά.
25 Ιουλίου, 2009 στις 9:34 πμ
ΘΥΜΩΜΕΝΗ
Το πρόβλημα δεν έχει να κάνει με το μέγεθος των τρένων αλλά με τον τρόπο που έκανε τα έργα ο εργολάβος για να γλιτώσει σε χρόνο και χρήμα. Έτσι η εξυγίανση της γραμμής έγινε χωρίς να γίνουν εκσκαφές με αποτέλεσμα να «ανέβουν» oι γραμμές και να μη χωράει το τρένο.
http://filiatranet.blogspot.com/2009/07/blog-post_4230.html
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=114378&highlight=&sid=67b12bb3b67fbb28b4047fc7b96085a0
26 Ιουλίου, 2009 στις 3:29 μμ
nikiplos
Είναι τουλάχιστον θλιβερό, σε χώρα-επαρχία που τυπικά ανήκει στην ΕΕ, μικροκομματικά συμφέροντα και τοπικιστικοί ανταγωνισμοί επιπέδου τουρκοκρατίας να επιβάλλουν φρένα στην ανάπτυξη φτωχών περιοχών όπως η Μεσσηνία. Άλλη μια νίκη των Αρκάδων ένεκα των βραδύνοων μεσσηνίων. Που συνεχίζουν να επαιτούν μια τουλάχιστον αξιοπρεπή κι ασφαλή σύνδεση με την πρωτεύουσα εδώ και 30 χρόνια και τους κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα τους ανερυθρίαστα…
Θυμήθηκα τον ιλαρότατο Λαλιώτη το 1996 που έλεγε στην Καλαμάτα ότι ο δρόμος θα είναι έτοιμος το πολύ το 1999…..
28 Ιουλίου, 2009 στις 11:49 πμ
Γιάννης
το τραίνο της καλαμάτας θα καταντήσει σαν «το τραίνο της καλαμπάκας» που λέμε στη δυτική μακεδονία.
υπομονή