Τελευταια σχολια
Theo στη Λάμπρος | |
Αφώτιστος Φιλέλλην στη Καλό 2024! | |
Αναγνώστης Αθηναίος στη Καλό 2024! | |
Πάνος στη Καλό 2024! | |
Πάνος στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Αφώτιστος Φιλέλλην στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Ηλίας στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Theo στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Theo στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
lycabettus στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Πάνος στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Νικόλαος Τσιμπίδης στη Θοδωρής Τσιμπίδης: στις ελληνι… | |
Πάνος στη Σημειώσεις: Διαδικτυακή παρουσ… | |
Θανάσημος στη Σημειώσεις: Διαδικτυακή παρουσ… | |
ο Θειος στη Σημειώσεις: Διαδικτυακή παρουσ… |
Προσφατη παραγωγη
- Καλό 2024!
- Σκέψεις για το Νησί της Καλυψώς
- Το νησί της Καλυψώς – Έκθεση γλυπτικής
- Το νησί της Καλυψώς
- Σημειώσεις: Διαδικτυακή παρουσίαση
- Σφηνάκια
- 4 λεπτά για τις «Σημειώσεις για τον Εμφύλιο»
- Σημειώσεις για τον Εμφύλιο, Τόμος Α
- 25 «μουσικές» αναρτήσεις στο Academia.edu
- Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις μου στο Academia.edu
- Academia.edu
- ΚΑΖΑΜΙΑΣ 2021
- Ρεμπέτικο και αυτοκτονία
- Στιχηρά Ιδιόμελα
- Οι τελευταίες αστακομακαρονάδες (2006-2009)
Τα πλεον δημοφιλη
- Η Εκκλησία μας περί του αυνανισμού
- Όταν λέμε τζιτζιφιόγκος, τι ακριβώς εννοούμε;
- Προσφέρω 20ευρα στην τιμή των 3,5 ευρώ.
- Καλό 2024!
- Τα τραγικά γεγονότα της 7ης Μεραρχίας του ΔΣΕ
- Η χελιδόνα
- Πώς γίνεται τον κώλο τους να ντύνουν μ' ένα σπάγκο;
- Η Σακινέχ και η σιωπή της Αριστεράς
- Μπου ντουνιά τσαρκ φιλέκ
- «Για δες ατυχία, τώρα που ο γάιδαρος έμαθε να μην τρώει, ψόφησε»
Kατηγορίες
Αρχείο
Καλύβα International
Προστεθείτε στους 528 εγγεγραμμένους.
Blog Stats
- 9.586.906 hits
75 Σχόλια
Comments feed for this article
9 Δεκεμβρίου, 2009 στις 6:08 μμ
Πάνος
Οι συνηθισμένες σαχλαμάρες: οι κακοί ξένοι τα έβαλαν (αδίκως) με την πανέμορφη χώρα μας, η οποία τους αντιμετωπίζει (μέσω των γελοιογράφων της) με χλεβασμό και περιφρόνηση…
Η ουσία είναι ότι οι απέξω έχουν διαφορετική αντίληψη του χρόνου και της πραγματικότητας: αντί για συγκεκριμένα μέτρα ακούνε «θα», προσδιοριζόμενα για Φλεβάρη – Μάρτη. Επόμενο είναι να γράφουν τα ελληνικά «θα» εκεί που δεν πιάνει μελάνι και να κάνουν αυτό που ξέρουν, δηλ. να δημιουργούν ευκαιρίες για κερδοσκοπία εις βάρος του εύκολου, άβουλου και οκνηρού θύματος.
Δεν είμαι καθόλου πιο ήσυχος μετά τις διαβεβαιώσεις του Παπακ ανά τα CNN της υφηλίου.
9 Δεκεμβρίου, 2009 στις 6:59 μμ
σχολιαστης
Tο χλευασμό και την περιφρόνηση τη χρειάζονται γιατί αφου τα έκαναν …σκατα δεν έχουν την ευθιξία να παραιτηθούν.
Και τώρα έχουν τη συνταγή της Ιρλανδίας (που θα δοκιμαστεί στου κασίδη Ιρλανδού το κεφάλι). Με πρώτο μέτρο τη μείωση μισθών στο δημόσο κατά 7%. Και μάλλον εννοούν 7% το χρόνο.
9 Δεκεμβρίου, 2009 στις 6:59 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Δεν είμαι καθόλου πιο ήσυχος μετά τις διαβεβαιώσεις του Παπακ ανά τα CNN της υφηλίου.
Εγω το διάβασα το παραπάνω ως
«Δεν είμαι πια καθόλου ήσυχος μετά τις διαβεβαιώσεις του Παπακ ανα τα CNN της υφηλίου.»
Είναι οι πολλές διαβεβαιώσεις που μου προκαλούν μία κάποια ανησυχία…
Και βέβαια, να το πούμε και αυτό, δεν είναι οι «κακοί» ξένοι που φταίνε για το μαύρο μας το χάλι.
9 Δεκεμβρίου, 2009 στις 10:20 μμ
Ανεστης
Να πω τι κατάλαβα απο τη γελοιογραφία;
Ο αριστερός Στάθης προκειμένου να την πει στους κακούς δυτικούς είναι ικανός να υπερασπιστεί την τοπική παραοικονομία και τα λαμόγια…
Αν αυτό δεν είναι λαικισμός δεν ξέρω τι είναι.
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 12:36 πμ
Γιάννης
το ζήτημα είναι ποιος θα πληρώσει τα σπασμένα.
οι του δντ προτείνουν να πληρώσουν οι πολλοί αθώοι για τα σφάλματα των λίγων λαμόγιων. δηλαδή μια νεοφιλελεύθερη λύση. τα ίδια προτείνουν και για τις άλλες χώρες.
σε αυτό το ζήτημα είναι καθένας υποχρεωμένος να τοποθετηθεί, κι όχι (τόσο) αν οι έλληνες είναι απατεώνες ή ο στάθης αντιδυτικός.
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 8:47 πμ
βπ
Το ζήτημα είναι πως σε μια δημοκρατία οι «πολλοί αθώοι» έχουν την απαίτηση να μην πληρώνουν για τα σφάλματα αυτών που εκλέγουν. Ο λαός έχει τους κυβερνήτες-λαμόγια που του αξίζουν.
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 9:20 πμ
Γιάννης
το ζήτημα είναι πως σε μια δημοκρατία υπάρχει ισηγορία, δημοψηφίσματα, κλήρωση αξιωμάτων, οι άρχοντες είναι ανακλητοί, και δεν επιτρέπεται ολιγαρχική διακυβέρνηση των ίδιων επί δεκαετίες με την υποστήριξη των μμε. αν το σημερινό πολίτευμα λέγεται δημοκρατία, τότε έχουμε χάσει κάθε κριτήριο – κι από πάνω, βέβαια, διαπιστώνουμε χαιρέκακα, και αντικειμενικά υπέρ των λίγων, πόσο βλάκας είναι ο λαός. βεβαίως, οι ηγέτες μιας χώρας δεν πέφτουν από το φεγγάρι στην χώρα
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 10:31 πμ
ο δείμος του πολίτη
Πάντως το σκίτσο νομίζω λέει πολλά.
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 12:00 μμ
Dralion
Respect στον Ανεστη για το σχολιο του!
Η γνωμη του Σχολιαστη πιστευω οτι ειναι λαικιστικη. Ο μπαμπουλας της Ιρλανδιας με το δηθεν 7% τον χρονο μειωση στους μισθους ειναι εντελως αβασιμος.
Στην Ιρλανδια μειωνουν τους μισθους, γιατι εχουν εξαντλησει (εδω και πολλαααααααα χρονια) ολα τα αλλα περιθωρια και δεν τους μενει τιποτα αλλο να κανουν.
Η Ελλαδα αρκει να εξαλειψει την διαφθορα, την γραφειοκρατια, το μαυρο χρημα και την αναξιοκρατια. Οχι μονο δεν θα χρειαζομαστε μειωση μισθων, αλλα θα ζηταμε αυξησεις.
Το προβλημα της Ιρλανδιας ειναι οτι αντικειμενικα δεν εχει λεφτα.
Το προβλημα της Ελλαδας ειναι οτι εχει πολλα λεφτα αλλα οι ραγιαδες που την κατοικουν προτιμανε να τα χωνουν στον καθε αναξιο απατεωνισκο.
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 12:02 μμ
Πάνος
«Το προβλημα της Ιρλανδιας ειναι οτι αντικειμενικα δεν εχει λεφτα.
Το προβλημα της Ελλαδας ειναι οτι εχει πολλα λεφτα αλλα οι ραγιαδες που την κατοικουν προτιμανε να τα χωνουν στον καθε αναξιο απατεωνισκο»
Αυτό μας δίνει μια αισιόδοξία μέσα στη μαυρίλα, Drallion… Αλλά μάλλον θα μας μείνει (η αισιοδοξία) στο χέρι…
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 12:22 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Το προβλημα της Ιρλανδιας ειναι οτι αντικειμενικα δεν εχει λεφτα.
Το προβλημα της Ελλαδας ειναι οτι εχει πολλα λεφτα..
Η Ελλάδα έχει πολλά λεφτά??? 😯
Τι πίνεις και δεν μας δίνεις?? 🙂
Η Ελλαδα αρκει να εξαλειψει την διαφθορα, την γραφειοκρατια, το μαυρο χρημα και την αναξιοκρατια.
Έχεις να προτείνεις και κάνα πλάνο για το πως θα πετύχουμε τα παραπάνω (με τα οποία συμφωνώ) ή μήπως με την διάγνωση του προβλήματος τελειώνει και η παρέμβαση?
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 1:20 μμ
Dralion
Καλο κρασι και γερμανικη μπυρα. 😉 Ευχαριστως να σας δωσω, τα διαθετω αφθονα.
Κανε εμενα πρωθυπουργο και θα εβλεπες 😉
Εννοειται οτι δεν εχω λυσεις. Αλλα και να ειχα, θα τις πουλαγα πολυ ακριβα, δεν θα τις εγραφα εδω.
Σοβαρα τωρα: δεν πιστευω οτι υπαρχει καποια σκοτεινη συνωμοσια των αλλων εναντιον της Ελλαδας. Αυτα μπορει να τα πιστευει ο Σταθης και οι ομοιοι του αν θελουν.
Πολυ απλα, οπως σε καθε συναλλαγη, οι ευρωπαιοι θελουν να κερδισουν περισσοτερα απο οσα επενδυουν στην Ελλαδα. Οι μηχανισμοι της ΕΕ ειναι σχετικα διαφανεις και γνωστοι.
Ριχνουν αρχικα επιδοτησεις σε μια χωρα ωστε να γινουν υποδομες και να ανεβει το ΣΥΝΟΛΙΚΟ βιοτικο επιπεδο των πολιτων. Πανω σε αυτην την βαση ζητανε ανοιγμα των αγορων για να πουλησουν τα προιοντα τους.
Οι ξενοι εχουν προβλημα με την Ελλαδα, γιατι τα λεφτα που εριξαν στην χωρα δεν εγιναν υποδομες και γενικο βιοτικο επιπεδο. Εγιναν καταθεσεις στην Ελβετια για μερικους μαυρολεφταδες.
Λενε λοιπον σε απλα γερμανικα: «μαγκες θα σας δωσουμε μια τελευταια δοση απο ζεστα μετρητα, αλλα θα ελεγξουμε στενα αν τα λεφτουδακια μας πανε για τον σκοπο που θελουμε εμεις».
Αυτο το βρισκω απολυτα λογικο και θεμιτο. Η μαγκια μας και η καπατσοσυνη ας θα ηταν να μην χρειαζομαστε τα λεφτα τους. Απο την στιγμη ομως που μετατρεψαμε τους εαυτους μας σε ζητουλες, τι αλλο μας μενει;
Η Ελλαδα ειναι μια χαρα χωρα. Υπαρχουν παμπολλοι ωραιοι, εξυπνοι και παραγωγικοι ανθρωποι που θα μπορουσαν να χτυπησουν στα ισα οποιονδηποτε ευρωπαιο.
Το προβλημα ειναι οτι οι παραγωγικοι στραγγαλιζονται και οι απατεωνες αμειβονται. Αυτο γινεται εδω και 10ετιες.
Ηρθε ο καιρος να σταματησει. Αυτο δεν το θελουν μονο οι εταιροι της ΕΕ. Το θελω κι εγω.
Και πιστευω οτι το θελει και καθε τιμιος κατοικος αυτης της χωρας.
Επισης, ολοι ξερουμε το πως θα επιτευχθει. Δεν περιμενατε εμενα να σας λυσω τα προβληματα. Το «πως» ειναι συνυφασμενο με το περιβοητο πολιτικο κοστος, γι’ αυτο κανενας δεν κανει τιποτα.
Ισως μια ευρωπαικη επιτηρηση να φερει καποιες αλλαγες, αφου το πολιτικο κοστος θα μπει αναγκαστικα σε 2η μοιρα.
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 2:12 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
δεν πιστευω οτι υπαρχει καποια σκοτεινη συνωμοσια των αλλων εναντιον της Ελλαδας. Αυτα μπορει να τα πιστευει ο Σταθης και οι ομοιοι του αν θελουν.
Eπι του παραπάνω ουδεμία αντίρρηση! Άλλωστε τα ίδια λέω και ‘γω στο δικό μου ποστ λίγο πιο πάνω.
Με τα υπόλοιπα που λές επίσης δεν διαφωνώ. Χρειάζονται να γίνουν τομές στην χώρα και υπάρχαν δύο τρόποι να πραγματοποιηθούν, ο καλός, να τις δρομολογήσουμε δηλαδή εμείς οι ιδιοι, και ο κακός, δηλαδή να μας τις επιβάλλουν οι άλλοι, οι οποίοι φυσικά και θα κοιτάξουν πρώτα από όλα τα δικά τους συμφέροντα και όχι τα δικά μας.
Επιλέξαμε δυστυχώς τον δεύτερο τρόπο…
Οπότε για να δούμε τι θα κάνει η κυβέρνησή μας…
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 3:43 μμ
Dralion
Δεν ειμαι σιγουρος, αλλα πιστευω οτι την ευκαιρια να δρομολογησουμε μονοι μας τις αναγκαιες τομες την εχουμε χασει εδω και πολλα χρονια. Καταραμενο πολιτικο κοστος.
Ελπιζω η επιτηρηση εξωθεν να βαλει το πολιτικο κοστος στο περιθωριο και να επιβαλλει αυτα που θελουμε ετσι κι αλλιως ολοι οι λογικοι ανθρωποι.
Σας μεταφερω εδω για την ενημερωση σας, το κλιμα που κυριαρχει σχετικα στα γερμανικα ΜΜΕ.
Λενε γενικα τα εξης: «οι ελληνικες κυβερνησεις τοσο του πασοκ οσο και της νδ μας εχουν ξεγελασει πολλες φορες στο παρελθον, αρα δεν μπορουμε να τις εμπιστευτουμε για το μελλον.
Δεν μας συμφερει να χρεωκοπησει η Ελλαδα, αρα θα την ενισχυσουμε οτι και να γινει.
Επειδη ομως θα αναγκασουμε τους γερμανους φορολογουμενους να πληρωσουν για τις λαμογιες των ελληνων, εχουμε υποχρεωση απεναντι στους ψηφοφορους μας. Οποιος πληρωνει, εχει δικαιωμα να οριζει που πηγαινουν τα λεφτα του. Αρα οι γερμανοι φορολογουμενοι θα διασφαλισουν – μεσω της επιτηρησης απο την ΕΕ – οτι τα λεφτουδακια τους δεν θα εξαφανιστουν ξανα σε μαυρες τρυπες».
Υπαρχει και μια μειοψηφικη μεριδα οικονομολογων που ζηταει να αφησουν την Ελλαδα να χρεωκοπησει. Ενα χρεωκοπημενο κρατος δεν χρειαζεται να πληρωνει τους δημοσιους υπαλληλους, ουτε επιδοτησεις, ουτε συνταξεις, ουτε ασφαλιστικα ταμεια. Ετσι θα επιτευχθει η αναγκαια επανιδρυση του κρατους πανω σε υγιεις βασεις. Αυτη η αποψη μειοψηφει κατα πολυ (ακομα).
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 5:56 μμ
σχολιαστης
Δρακολέοντα, μου άρεσε το σκίτσο ως αισθητικό αποτέλεσμα. Για το δημόσιο τομέα πιστεύω ότι πρέπει να μειωθεί στο μισό γιατί η οικονομία δεν τον αντέχει. Και για να πληρωθούν με δανεικά οι Δ.Υ. χάνεται κάθε δυνατότητα για παραγωγικές επενδύσεις που άλλωστε είναι και ο μόνος τρόπος να πιάσουν τα δανεικά τόπο.
Αρα, ξέχνα τα περι λαικισμού.
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 6:14 μμ
Πάνος
Αν δει το παραπάνω σχόλιο του σχολιαστή ο Στάθης θα αναφωνήσει: φτου γμτ! 😉
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 8:02 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Κρατηθείτε…
Σόρος: «Δεν θα χρεοκοπήσει η Ελλάδα»
«Πρέπει να ασκηθεί πίεση στην Ελλάδα για να τακτοποιήσει τα του οίκου της αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν θα επιτραπεί στην Ελλάδα να χρεοκοπήσει. Το ίδιο ισχύει και για το Ηνωμένο Βασίλειο». τα παραπάνω δήλωσε σήμερα ο Τζορτζ Σόρος στον τηλεοπτικό σταθμό Sky News.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_10/12/2009_312668
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 8:09 μμ
δεξιος
Aυτος ηλθε στην Ελλαδα πριν λιγες μερες.Εμφανιση ευρωπαιαρχη εκανε και η Μερκελ.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1084390&lngDtrID=251
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 9:03 μμ
Ενη Καπαζογλου
Και βεβαια δεν υπαρχει καμια συνωμοσια ειδικα εναντια στην Ελλαδα, αλλα μια «ολοκληρωτικη επιθεση» των «δυναμεων της παγκοσμιας αγορας».
Δειτε και θαυμαστε πως οργανωνεται απο αυτους που ελεγχουν την παγκοσμια αγορα, αυτοι οι «ευγενεις» οικοι που παρεχουν τα πιστοποιητικα πιστωτικης φερεγγυοτητας μιας χωρας, παρ ολο που πριν την οικονομικη κριση μεχρι τελους στηριζαν τις τραπεζες που κατερρρεαν στις ΗΠΑ.
Mερικα παραδειγματα αλλων χωρων
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=10&ct=13&artID=4550230
Και σε οτι αφορα την Ιρλανδια ειναι γνωστο οτι εθεωρειτο ο «φορολογικος παραδεισος» για τα διεθνη κεφαλαια τα οποια εκαναν αθροες επενδυσεις καθαρα κερδοσκοπικου χαρακτηρα, φυσικα, αλλα η οικονομια της χωρας αμεσως μετα την κριση κατερρευσε.
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 9:08 μμ
Ενη Καπαζογλου
Το λινκ ειναι λαθος. Θα το ξαναδωσω. Προκειται για τη στηλη ΔΡΟΜΟΙ του Ρουσου. (ΝΕΑ 10/12/09)
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 9:11 μμ
Ενη Καπαζογλου
Το σωστο λινκ, ελπιζω
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4550444&ct=2
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 9:22 μμ
Παπούλης
Άριστο λίνκ κα Ένη μου
Οι τρείς αυτές «μαντάμες» του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος ρυθμίζουν και τα της ρεπατζούς μας Ψωροκώσταινας…
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 9:41 μμ
Πάνος
Θα σας αποκαλύψω ότι η παρέμβαση του Σόρος ΔΕΝ είναι τυχαία. Είναι γνωστοί στους παλαιούς καλυβίστες οι δεσμοί που τον συνδέουν με το ΙΘΙ και ειδικά με τον πρόεδρό του, θείο Ισίδωρο (σύμφωνα με απόρρητο ντοκουμέντο του θείου, που θα δημοσιευτεί προσεχώς στην καλύβα, ήταν μαζί εξόριστοι στα περίχωρα του Ιρκούτσκ, στις αρχές της δεκαετίας του ’50). Η Ελλάς, αν σωθεί, θα το οφείλει στην παρέμβαση του σεβαστού μας θείου και προέδρου προς τον παλιό του θαλαμοφύλακα στο στρατόπεδο (μαζί έμπαζαν λαθραία βότκα εντός).
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 9:43 μμ
Ενη Καπαζογλου
Παπουλη
Μη με απογοητευεις ,το παγκοσμιο χρηματοπιστωτικο συστημα δεν εχει στοχους τη ψωροκωσταινα (ορος που θυμιζει δεκαετια του ’50), αλλα ολο το οικονομικο συστημα, γιατι περι αυτου προκειται θελουν να ελεγχουν την παγκοσμια οικονομια.
Και αναλογα με τη συγκυρια χτυπουν διαφορα «σαμαρια» αλλα τους ενδιαφερει τελικα ο «γαιδαρος που αντεχει». 😉
Και οποιος καταλαβαινει καταλαβαινει…….
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 9:45 μμ
Ενη Καπαζογλου
Συγνωμη για τη μαυριλα ξεχασα να την ακυρωσω εγκαιρως…
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 10:16 μμ
Παπούλης
Κα Ένη με απογοητεύετε εσείς … δυστυχώς δεν προσέξατε το «και» στη φράση μου : «ρυθμίζουν και τα της ρεπατζούς»
Πάνο , χτύπησες διάνα …
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 10:33 μμ
Πάνος
Ξέρω: εσύ κουβαλούσες τα κασόνια με τη βότκα από τα συρματοπλέγματα ως το παράπηγμα του αποθηκάριου (δηλ. του θείου) 😉
10 Δεκεμβρίου, 2009 στις 11:13 μμ
Ενη Καπαζογλου
Καπως ετσι «Δενοτανε το ατσαλι» και λοιπη λογοτεχνια Πανο και Παπουλη
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 12:08 μμ
Dralion
Η Ελλαδα για τον Σορος ειναι μια απλη υποσημειωση. Και σιγα μη τυχον και κανουν κερδοσκοπικα παιχνιδια εις βαρος της Ελλαδας. Τι να παρουν απο τους ξεβρακωτους;
Η Ελλαδα εχει χρεος 300 δις. Αν δεχτουμε οτι οι τρείς “μαντάμες” του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος κανουν παιχνιδια κατα της Ελλαδας, τοτε ειναι υπευθυνες για μια διαφορα 1% – 1.2% στα επιτοκια. Υποθετοντας οτι ολο το χρεος θα καλυφθει με τα καινουργια επιτοκια, κατι που δεν ισχυει στην πραξη. Το οποιο μεταφραζεται σε 3 – 3.5 δις. ευρω.
Σιγα τα λεφτα. Σιγα μην καταδεχτουν να κανουν παιχνιδια για 3 ψωρο-δις.
Αυτην την στιγμη οι ευρωπαιοι φοβουνται μη τυχον και χρεωκοπησει η Ελλαδα, γιατι αυτο θα εβαζε σε τεραστια προβληματα την ΕΕ και το ευρω. Οι γερμανικες εφημεριδες ειναι γεματες με αρθρα, τα οποια στην πλειοψηφια τους εξηγουν γιατι η Ελλαδα ΔΕΝ πρεπει να χρεωκοπησει. Οχι επειδη μας αγαπανε, αλλα επειδη δεν τους συμφερει. Μπροστα στα μειονεκτηματα μιας χρεωκοπιας, τα 3 δις. που θα παρουν απο την Ελλαδα – αν τα παρουν – ειναι ενα πολυ μικρο αντιτιμο.
Το να ριχνετε τις ευθυνες στις «μανταμες» για την μιζερια της Ελλαδας αποτελει λαικιστικη υπεκφυγη. Ποιος υποχρεωσε την Ελλαδα να χρωσταει 300 δισ. ; Μηπως οι ξενοι σας υποχρεωσαν να δινετε γρηγοροσημο στον καθε καρεκλοκενταυρο για να βγαλετε ενα !@$@!%$χαρτο; Οι ξενοι σας υποχρεωσαν να τα χωνετε στα λαμογια και στις συντεχνιες; Οι ξενοι εφτιαξαν την γραφειοκρατια και την διαφθορα;
Οι «μανταμες» που τα εβαλαν ως δια μαγειας με την πτωχη πλην τιμια Ελλαδα ειναι μια προσπαθεια του πασοκ να κουκουλωσει την ανικανοτητα του. Ψευτοδικαιολογιες για τους ιθαγενεις.
Οι ξενοι εκτιμουν οτι η παραοικονομια στην Ελλαδα ειναι 100-120 δις., δηλαδη το 1/3 του δημοσιου χρεους. Και κατηγορουν τον ΓΑΠ οχι για το χρεος των 300 δισ. αλλα για τα μαυρα 120 δις.
Επειδη αρνειται να κανει οτιδηποτε θα εθιγε την παραοικονομια.
Δεν εχουν προβλημα να δωσουν λεφτα στην Ελλαδα – και μαλιστα με χαμηλα, «γερμανικα» επιτοκια.
Που ειναι οι συνωμοσιολογοι που μυριζονται βρωμικα παιχνιδια, οταν οι γερμανοι μας χαριζουν τα επιτοκια τους; Αυτο γιατι περναει στο ντουκου; Επειδη δεν συμφερει το πασοκ;
Αλλα ο Γιωργακης πρεπει να τους δωσει γην και υδωρ οτι τα φρεσκα λεφτα δεν θα εξαφανιστουν στην παραοικονομια οπως τα προηγουμενα. Κατι που ο Γιωργακης ουτε μπορει ουτε θελει να κανει.
Η Μερκελ ειπε χθες «Η Ελλαδα δημιουργησε μονη της τα προβληματα της και διαθετει αρκετα χρηματα ωστε τα να λυσει μονη της. Εμεις θα την βοηθησουμε αν χρειαστει, αλλα πρεπει να διασφαλισουμε οτι δεν θα θιγει ο γερμανος φορολογουμενος». Ολοσωστη.
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 1:24 μμ
Παπούλης
Δράλιε
ούτε εσύ διαβάζεις σωστά μου φαίνεται
Κανείς δε ρίχνει την ευθύνη για το δημόσιο χρέος της ελλάδας στις μαντάμες.
Αυτές οι τσατσές που έδιναν ΑΑΑ+ στους Λέτσμαν Μπρος μια μέρα πριν τη κατάρρευση υποβίβασαν σήμερα και την Ισπανία . Ορισμένοι κύκλοι είναι βέβαιο ότι γνωρίζουν από πριν , όπως και στη δική μας περίπτωση. Έτρεξαν και τρέχουν να πουλήσουν , για να αγοράσουν αργότερα όταν το «αίμα θα κυλάει στους δρόμους» όπως έλεγε το 28 ο Ροκφέλλερ. Θα βγούν πάλι μερικά δις για τις τσέπες των ολίγων , θα μοιραστούν αφορολόγητα bonuses από εταιρείες offshore ,τα spread θα ανέβουν και θα τα πληρώσουμε στο μέλλον όλοι εμείς. Απλά ένα μέσης έως μικρής σημασίας επεισόδιο στο παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό παίγνιο και θύμα πάντοτε ο πλέον αδύναμος.
Με χλωριωμένες και καθωσπρεπικές κουβέντες , βασισμένες στη λεγόμενη «κοινή λογική» μπορούμε να εξηγήσουμε τα επιφαινόμενα Δράλιε. Δεν πρέπει όμως να αγνοούμε και την ουσία.
Η Ελλάδα εδώ και δεκαετίες αρμέγεται συστηματικά από ξένους και ντόπιους παίκτες. Ως συνένοχοι φερόμαστε όλοι εμείς που μας έρριχναν τα ψίχουλα από το μεγάλο τραπέζι. Συνηθίσαμε να μας κοροϊδεύουν και να κοροϊδεύουμε , να δεχόμαστε σταδιακά τη φαλκίδευση της μισθωτής εργασίας και των σχετικών εξασφαλίσεων , να καταναλώνουμε πέραν των δυνατοτήτων μας , να ανεχόμαστε τη διαφθορά και να τη τροφοδοτούμε. Αλλά όλα αυτά δεν έγιναν εν κενώ , δεν προέκυψαν ξαφνικά κάποια μέρα.
Πρόκειται για διαρκές έγκλημα με αυτουργούς στο πολιτικό μας σύστημα. Από την ενδεχόμενη κατάρρευση της οικονομίας μας λίγοι θα επωφεληθούν , μερικοί θα μείνουν αλώβητοι και η τεράστια πλειοψηφία θα υποστεί τα χειρότερα. Πχ σίγουρα δεν θα πληρώσει τη λυπητερή ο Δρακουμέλ.
Ακόμα και η ατμομηχανή της ΕΕ , η Γερμανία ασκώντας πολιτικές περιοριστικές σε συνθήκες ύφεσης με σκοπό να σταθεί το νόμισμα που θα έπρεπε να λέγεται μάρκο αλλά πλέον λέγεται ευρώ , ομολογεί ότι του χρόνου θα έχει Δημόσιο έλλειμμα πάνω από 6% και αύξηση σημαντική του δημοσίου χρέους , τα οποία υπόσχεται να επανατάξει το 2013 – 14.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εξαγωγική δύναμη στο κόσμο , πού για να «σώσει» τις θέσεις εργασίας στην OPEL «βασίστηκε» στη μαμά GM . Μια επιχείρηση που τώρα επιζεί χάριν στις ενέσεις του Ομπάμα και πουλάει τσαμπουκά εκ του ασφαλούς , βασισμένη στα χρήματα του Αμερικάνου φορολογούμενου. Θα τη πληρώσουν τώρα δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι στη Γερμανία και την Ευρώπη. Τι έλεγαν οι τρείς κυράτσες για τη GM πριν από κάτι μήνες και τι λένε τώρα ;; Αυτό αξίζει να το ψάξει κανείς.
Τα πραγματικά δεδομένα για την ελληνική οικονομία είναι πράγματι τραγικά και δεν χρειάζεται η αποτίμηση των τριών κυριών για να το καταλάβουμε. Το γνωρίζουμε , όσοι ζούμε εδώ , πολύ πριν ξεσπάσει η παγκόσμια κρίση.
Σε συνθήκες παγκόσμιας ύφεσης τα δεδομένα αυτά γίνωνται ακόμα πιό επιβαρυντικά. Ούτε αυτό χρειάζεται να μας το πούν οι τρείς τραβέστες. Και το γνωρίζουμε Δράλιε στο πετσί μας και όχι στα νούμερα και τις στατιστικές.
Και όσοι αντιλαμβάνωνται πώς λειτουργεί το βραχυπρόθεσμο παίγνιο , γιατί σε συνθήκες παγκοσμιο ποίησης ΔΕΝ υπάρχει πλέον μακροπρόθεσμο παίγνιο , αντιλαμβάνωνται γιατί δρυός πεσούσης πάσα πουτάνα ξυλεύεται.
Όταν ξέσπαγε η κρίση πέρσι έγραφα κάπου ότι από δω και πέρα οι κύριοι αυτοί θα αναγκαστούν είτε να προβούν σε κευνσιανές πολιτικές μεγέθους πολύ μεγαλύτερου από αυτές του New Deal , ή θα δίνουν μια διαρκή μάχη οπισθοφυλακών προκειμένου να κρατήσουν αλώβητο το Holy Grail των «αγορών» και της «ανταγωνιστικότητας» ( πχ με το βιετναμέζο βιοτέχνη που πληρώνει τους εργαζόμενους με κλωτσιές ) . Η παραμύθα του νεοφιλελευθερισμού έχει τελειώσει οριστικά Δράλιε , απλά κερδίζουν χρόνο .
Όμως το παγκόσμιο σκηνικό είναι επιβαρυμένο με ασταθείς ισορροπίες , διαμάχες και το πρόβλημα του περιβάλλοντος. Δεν μπορεί κανείς να προβλέψει τι θα γίνει στη πορεία , αλλά οι κύριοι Τρισέδες ( Tricher για τους γαλλομαθείς ) μαζί με τους λοιπούς ταγούς και τις τρείς κυράτσες έχουν επιλέξει τη δεύτερη λύση και είναι άρα καταδικασμένοι να ασκούν αγώνα οπισθοφυλακών. Την επιλογή τους αυτή βέβαια θα τη πληρώσουν , τη πληρώνουν ήδη , ολόκληρες κοινωνίες με συνέπειες απρόβλεπτες.
Τα υπόλοιπα είναι για να τα στηλιτεύει ο Μανδραβέλης και οι λοιποί εκ του ασφαλούς ηρακλείς της «κοινής λογικής» και του πολιτικού καθωσπρεπισμού.
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 1:36 μμ
Πάνος
παπούλη,
σενιάρισέ το λιγάκι και κάντο ποστ, πληζ!
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 1:43 μμ
Παπούλης
Γιατί ορέ καλυβάρχη…. απάντηση στο Δρακολέοντα είναι 🙂
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 1:49 μμ
Πάνος
Ξέρω τι σου λέω… 🙂
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 3:17 μμ
Dralion
Παπουλη, ορθοτατα μου απαντας. Ορθοτατα επισης σε παροτρυνει ο Πανος να το κανεις ποστ.
Απο τα πιο σωστα κειμενα που εχω διαβασει για το θεμα, και μπραβο σου.
Παραβλεπεις μοναχα ενα πραγματακι. Δεν υποστηριξα εγω τις «κυρατσες». Δεν ειπα οτι εχουν δικιο.
Εκεινο που λεω ειναι οτι αυτες οι διεφθαρμενες εταιρειες παιζουν τα διεθνη παιχνιδια τους στις πλατες των λαων. Αλλα οι λαοι που αφηνουν τους εαυτους τους ερμαιο στα νυχια τους, ειναι αξιοι της τυχης τους στα δικα μου ματια. Οπως πολυ σωστα γραφεις «Πρόκειται για διαρκές έγκλημα με αυτουργούς στο πολιτικό μας σύστημα».
Οταν εισαι τοσο ηλιθιος που σωρευεις χρεος 1.5Χ πιο πανω απο το ΑΕΠ σου (για την ακριβεια: 1.25Χ ), γιατι απορεις μετα που βγαινουν τα μαυρα κορακια με νυχια γαμψα να σε κατασπαραξουν;
Δηλαδη ΠΟΣΟ μυαλο χρειαζεται ο μεσος ελληναρας μεχρι να καταλαβει οτι δεν γινεται να την βγαζει εσαει με δανεικα;
Το επομενο σημειο ειναι το ταιμιγκ. Οι εταιρειες υπηρχαν και θα υπαρχουν, οι εκτιμησεις τους εις βαρος μας υπηρχαν και θα υπαρχουν. Αλλα το ταιμιγκ ειναι αλλου.
Το γεγονος οτι εδω-και-τωρα οι πασοκοι σκιζουν τις κυλοτες τους για τις κακουργες τις εταιρειες που δηθεν μας εχθρευονται, εχει τον λογο του. Ο λογος ειναι οτι το πασοκ ουτε θελει ουτε μπορει να «αγγιξει» την διαφθορα και το μαυρο χρημα.
Με το να τα ριχνει στις κακες εταιρειες εχει (α) λαικιστικο οφελος, αφου ως συνηθως για ολα τα δεινα στην Ελλαδα ευθυνονται οι ξενοι (β) εχει αλλοθι για αυτα που θα κανει. Οταν αυριο τα πρασινα κομματοσκυλα κανουν τις ρεμουλες τους, θα φταινε οι ξενες εταιρειες.
Προσωπικη εκτιμηση: κανενας ξενος δεν θελει να πεσουν οι μισθοι στην Ελλαδα. Ουτε η Μερκελ, ουτε ο Ομπαμα, ουτε ο τυπικος γερμανος φορολογουμενος, ουτε ο Σορος, ουτε καν ο διευθυντης των «κυρατσων» ενδιαφερονται αν ο μεσος μισθος πεσει απο τα 2000 στα 1200 (η στα 1000, η στα 400).
Πανε πια οριστικα οι καιροι που οι ξενοι ηθελαν φτηνο εργατικο δυναμικο και το εψαχναν στην Ελλαδα – και αρα ειχαν συμφερον σε χαμηλους μισθους.
Σημερα η Ελλαδα εχει:
(1) μικρα νουμερα για την παγκοσμιοποιημενη αγορα. Και τζαμπα να τους δωσεις τους ελληνες εργαζομενους, ειναι αριθμητικα πολυ λιγοι.
(2) πολυ χαμηλη παραγωγικοτητα. Οι ινδοι εργαζομενοι ειναι πιο εξυπνοι, πιο μορφωμενοι, πιο εκπαιδευμενοι, πιο γρηγοροι και πιο φτηνοι. Τι να τους κανεις τους ελληνες;
Εκεινο που θελουν οι ξενοι απο την Ελλαδα ειναι
(α) να γινουν υποδομες, ωστε να μπορουν να διακινουν τα προιοντα τους. Μεχρι σημερα, τα λεφτα για τις υποδομες τα ετρωγαν τα λαμογια
(β) να λειτουργησει το κρατος χωρις γραφειοκρατια, για να κανουν κι αυτοι την μπιζνα τους. Λειτουργωντας με μπαξισι και γρηγοροσημο, οι ελληνες επιχειρηματιες εχουν σχετικο πλεονεκτημα. Το μπαξισι ως μεθοδος προστασιας της εγχωριας αγορας. 😉
(γ) να διαμοιραστει περισσοτερο ο πλουτος ωστε να μπορει η Ελλαδα να εισαγει περισσοτερα δυτικα προιοντα. Για τον γερμανο, ειναι προτιμοτερο να πουλησει 10 οπελ των 15000 ευρω παρα μια πορσε των 150000.
Δικο μου συμπερασμα: δεν παιζεται το παιχνιδι στους μισθους. Παιζεται στην γραφειοκρατια και στις υποδομες. Ο Γιωργακης δεν θα ειχε κανενα προβλημα να κατεβασει τους μισθους στα 50 ευρω /μηνα, αν τον διεταζαν ετσι απο την Ουζα. Αλλα τον διαταζουν να εξυγιανει την δημοσια διοικηση – και δεν μπορει.
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 4:24 μμ
Dralion
Α, να και μερικες αντιδρασεις των γερμανων. Η ειρωνια τσακιζει κοκκαλα.
(Γνωμη 1): Να μας πουλησουν οι ελληνες τα νησια τους. Το Αιγαιο να γινει γερμανικο κρατιδιο για 300 δις.
(Γνωμη 2): Εμπρος να κανουμε το ιδιο. Ξοδεψτε, γινετε ολοι δημοσιοι υπαλληλοι, χαριστε τα στους απατεωνες, μειωστε την παραγωγικοτητα σας, ξεκινηστε τα φραπογαλα. Μολις καταφερουμε να χρεωθουμε χειροτερα απο τους ελληνες, θα προσφερθουν οι ελληνες να μας βοηθησουν.
(Γνωμη 3): Οι γειτονες ειναι για να βοηθαει ο ενας τον αλλον. Γιατι ερχεται η Ελλαδα σε μας και ζητιανευει λεφτα; Εμεις δεν ειμαστε γειτονες. Να πανε να ζητησουν ενισχυση απο τους τουρκους, τους αλβανους και τους μακεδονες (sic).
(Γνωμη 4): Ταχυανεκδοτο. Τιμιος ελληνας επιχειρηματιας.
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 4:51 μμ
Ενη Καπαζογλου
Αγαπητε Dralion
Aληθεια δεν ξερει κανεις τι να σου απαντησει. Ενω βρισκεις ολοσωστα ολα αυτα που σου γραφει ο Παπουλης (για τα οποια με βρισκει απολυτως συμφωνη), εσενα ,γραφοντας ,σε παρασυρει (και συγνωμη κιολας) ο αντιπασοκικος σου οιστρος και δυστυχως «χανεσαι στο διαστημα».
Ολο το κειμενο σου καταδικαζει, προβλεπει τι θα κανει ο ΓΑΠ ,για να γινει ακομα χειροτερα η κατασταση στην Ελλαδα, και παρουσιαζεις μια κυβερνηση που στηριζει τα λαμογια, τη γραφειοκρατια, ειναι κατα της διαφανειας και υπερ της παραοικονομιας κοκ. Επιχειρηματα που δεν στεκουν πια ειναι παρελθοντολογια. Ειναι σαν να μην παρακολουθει κανεις τι γινεται και στο Ελληνικο αλλα και στο Ευρωπαικο και παγκοσμιο
περιβαλλον.
Η τελευταια σου ομως παραγραφος ειναι το απαγαυσμα πια των αποψεων σου. Οι ισχυροι Ευρωπαιοι μας θελουν να εχουμε υποδομες για να διακινουν και να εμπορευονται τα προιοντα τους, να γινονται οι συναλλαγες τετοιες που να μην υπεισερχονται ντοπια λαμογια (σωστο), αλλα δεν ειναι σιγουρο αν δεν υπεισερχονται αλλοι παραγοντες εκτος Ελλαδας.
Να ειναι η Ελλαδα μια καλη αγορα για τα ξενα προιοντα, μιας και θα υπαρχει μια σχετικη ευημερια των πολλων. Και ολα αυτα οδηγουν στο συμπερασμα οτι η ισχυρη Ευρωπη θελει μια χωρα ιθαγενων που ουτε κατα διανοια θα υπαρχει μια περιπτωση να παραγουν οι ιδιοι ΤΙΠΟΤΑ αλλα μονο θαλασσα και ηλιο γι αυτους.
Αυτο μπορουσε να χαρακτηρισθει ως «Φινλανδοποιηση» της Ελλαδας.
Ομως ευτυχως δεν συμφωνουν μαζι σου ουτε οι ηγεσιες των Ευρωπαικων χωρων αλλα πιστευω ουτε και η πλειονοτητα των σοβαρων πολιτων τους.
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 5:04 μμ
Ενη Καπαζογλου
Dralion
Oταν εγραφα το σχολιο μου δεν ειχα δει το τελευταιο δικο σου. Καλυτερα.
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 5:11 μμ
Παπούλης
Δράλιε
η προσωπική σου εκτίμηση περί μη ενδιαφέροντος των ξένων για πτώση των ελληνικών μισθών «χάνει λάδια»
Μεγάλο μέρος της παραγωγής αγαθών και υπηρεσιών στη χώρα μας βρίσκεται στα χέρια ξένων. Πραγματοποιούν κέρδη , ακόμα και σε συνθήκες ύφεσης , επιδιώκοντας πάντοτε την αύξηση τους. Είναι λογικό και εν πολλοίς θεμιτό να επιζητείς κέρδη από μια επένδυση , αλλά στη περίπτωση πχ της Μίζενς επιδιώκεις κέρδη από κρατικές δουλειές και είσαι έτοιμος να πληρώσεις καμμιά 40αριά εκ δολλάρια στα λαμόγια . Αυτό σημαίνει ότι προσδοκάς και πραγματοποιείς τελικά υπερπολλαπλάσιο κέρδος από αυτή τη δραστηριότητα.
Γιατί το αντίστοιχο έργο που παίρνεις εδώ το «κλείνεις» με συμβόλαιο διπλάσιο από αυτό που θα ήλπιζες αν η δουλειά γινόταν οπουδήποτε αλλού εκτός από το Κονγκό. Βέβαια τη λυπητερή θα τη πληρώσει ο κοσμάκης με αυξημένους φόρους , αυξημένα τέλη υπηρεσιών κτλ.
Το λιανικό εμπόριο , το τραπεζικό σύστημα , οι βασικές υπηρεσίες , έχουν σήμερα ιδιωτικό καθεστώς με ξένη ιδιοκτησία. Γι αυτό ισχύει το μπλοκάκι , η γενιά των 400 πλέον ευρώ και η ανασφάλιστη απασχόληση εκατομμυρίων ελλήνων και μεταναστών. Γι αυτό υπάρχουν οι ενοικιαζόμενοι σκλάβοι με ΗΜΕΡΗΣΙΑ συμβόλαια και εδώ και αλλού. Κάθε ευρώπουλο που πέφτει το μεροκάματο είναι μήνυμα και εφαλτήριο για το επόμενο ευρώπουλο που θα μας πάρουν. Συμφωνώ ότι εμείς δεν αποτελούμε το κύριο στόχο μιας τέτοιας πολιτικής στο μέτρο που η αμειβόμενη εργασία στην Ελλάδα δεν είναι ό,τι πιό αποδοτικό θα περίμενε ένας επενγδυτής που εξακολουθεί να έχει την επιλογή της Ινδίας ή της Κίνας.
Αλλά η παραγωγικότητα ως παραγόμενο προϊόν/ ευρώ εργατικού κόστους είναι κλάσμα με δύο παράγοντες. Το νόμισμα αυτό δηλαδή έχει δύο όψεις . Ο έλληνας εργαζόμενος σε πραγματικούς όρους , αν λάβουμε υπόψιν και την ανασφάλιστη , ενοικιαζόμενη , πρόσκαιρη εργασία πληρώνεται ψίχουλα σε σχέση με τις περισσότερες χώρες της Ευρωζώνης.
Ελλείψει των στοιχείων της τεράστιας παραοικονομίας μέχρι πρόσφατα ένα ευρώ κόστους εργασίας παρήγαγε 5 – 6 ευρώπουλα προϊόντος ( χωρίς να λάβουμε υπόψη μας τη τσόντα του Αλογοσκούφη )
Η αμοιβή δηλαδή της εργασίας από το ΑΕΠ είναι περίπου στο 18%
Η αύξηση της παραγωγικότητας σε επίπεδα που να μπορούν να ανταγωνίζονται τη Κίνα θα σήμαινε πχ το διπλασιασμό του προιόντος σε συνδυασμό με τον υποδιπλασιασμό των μισθών είτε τον τετραπλασιασμό του προϊόντος. Αυτά είναι πράγματα που δεν γίνωνται. Απλά ΔΕΝ γίνωνται.
Υπάρχει όμως πάντοτε μια σαφής πίεση από τη μεριά ξένων και ντόπιων επιχειρηματικών ομάδων για μείωση του μισθολογικού κόστους , όχι μόνο στη χώρα μας αλλά παντού.
Να σου φέρω ένα βιωμένο παράδειγμα.
Σε μεγάλο κρατικό έργο με συγχρηματοδότηση της Ε.Ε. όπου δούλευα για κάποιο διάστημα εργάζονταν συγχρόνως τουλάχιστον 20 συνεργεία. Σύνολο ατόμων blue collars στο εργοτάξιο περίπου 250. Από αυτά έλληνες το 10% και μια ελάχιστη μειοψηφία ξένων με υψηλή ειδίκευση και αμοιβή. Οι υπόλοιποι 220 ήταν οικονομικοί μετανάστες από όπου μπορείς να φανταστείς ( μέτρησα 18 εθνικότητες ) που δούλευαν ανασφάλιστοι τρελλά ωράρια με αμοιβές σπουργίτη. Πληρώνονταν δε κάθε 32 του μηνός . Το έργο αυτό περατώθηκε «επιτυχώς» μέσα σε ατμόσφαιρα συγκίνησης και εθνικής ευωχίας…. Το δημόσιο δεν έχει εξοφλήσει ακόμα τους εργολάβους., που έσπευδαν να κρύψουν στα υπόγεια τους «μαύρους» όταν εμφανίζονταν οι διάφοροι επίσημοι ( που τάχα μου δεν ήξεραν ) ή όταν υπήρχε υπόννοια ελέγχου ( που δεν έγινε ποτέ ) . Το εργοτάξιο φύλαγαν «από το κακό μάτι» σεκιουριτάδες έλληνες με αντίστοιχους των «μαύρων» μισθούς.
Αλλο παράδειγμα βιωμένο : Για το μεγαλύτερο γεγονός – εκδήλωση που συνέβη ποτέ στην ελλάδα , αμειβόμουν με σύμβαση με 15 ευρά / ώρα για εξειδικευμένη και απαραίτητη εργασία. Η εταιρεία εργολάβος με χρέωνε στους φορολογούμενους το τετραπλάσιο . Κατάλαβες όρε Δράλιε , γιατί εκεί στην Uber Alles έχετε μαύρα μεσάνυχτα για την εδώ κατάσταση. Δεν καλείσθε να ζήσετε με σύνταξη 400 ευρά , επειδή τα τσογλάνια της πολιτικής χρηματοδοτούσαν τα τσογλάνια της μπίζνας με τα αποθεματικά των ταμείων επί δεκαετίες και μάλιστα χωρίς τόκο.
Ο ντόπιος καπιταλισμός είναι ένα μοναδικό υβρίδιο όπου σε αγαστή συνεργασία πολιτικοί , ντόπιοι και ξένοι καρχαρίες κάνουν μικροδουλειές του ποδαριού σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά μεγέθη , αλλά τα ποσοστά κέρδους , οι μίζες και οι λαμογιές τους αποφέρουν μεροκάματο που δεν το φαντάζεται ούτε ο CEO της VW και επίσης ένα επίπεδο ασφάλειας και ατιμωρησίας που σε πολιτισμένες χώρες είναι αδιανόητο. Με μια κουβέντα μάθανε πως γαμιώμαστε και πλάκωσαν κι οι γύφτοι ( μαζί με τις μαντάμες )
Είτε εδώ , είτε οπουδήποτε αλλού το μεροκάματο ήταν είναι και θα είναι στο στόχαστρο του κάθε καρχαρία. Ανάλογα με το κατά πόσο σκυψιματίες και λαμόγια κυβερνούν οι πιέσεις αυτές θα έχουν μεγαλύτερο ή μικρότερο αποτέλεσμα. Γιατί τα «μέτρα» και οι «διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις» που μας έφεραν μέχρις εδώ είναι έργο κυβερνήσεων και διεθνών φορέων όπως η ΕΕ και εκφράζουν αν μη τι άλλο ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ και ΣΧΕΔΙΟ. Και τα μέτρα και οι μεταρρυθμίσεις , που οι άλλοι μαζί με τη «πραγματικότητα» απαιτούν τώρα από μας , πάλι έχουν πολιτικό χαρακτήρα και εκφράζουν ακριβώς τη ΒΟΥΛΗΣΗ των διαφόρων κύκλων αλλά και το γεγονός ότι οι κύριοι αυτοί δεν διδάχθηκαν και ούτε θέλουν να διδαχθούν τίποτα από τη κρίση και την ύφεση .
Όταν συμφωνείς μαζί μου Δράλιε καλό είναι να με καταλαβαίνεις…. 🙂
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 5:33 μμ
zeppos
Παπουλης: «Και τα μέτρα και οι μεταρρυθμίσεις , που οι άλλοι μαζί με τη “πραγματικότητα” απαιτούν τώρα από μας , πάλι έχουν πολιτικό χαρακτήρα και εκφράζουν ακριβώς τη ΒΟΥΛΗΣΗ των διαφόρων κύκλων»
Εκεί κολλάει και τα περί «εθνικής κυριαρχίας» Παπούλη και ας κάνουν μερικοί οτι δεν καταλαβαίνουν.
Όταν σε βάζουν σε «επιτήρηση» τι εστί;
Οτι θα σου λένε τι να κάνεις.. Καθαρή επέμβαση στην εθνική μας ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, η οποία φυσικά δεν είναι πάντα και μόνο..τα σύνορα.
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 5:43 μμ
Παπούλης
Δράλιε
Μη ξεχνάς ότι οι γερμαναράδες που τώρα ειρωνεύονται όπως λες κατείχαν προ καιρού τα ελληνικά νησιά και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να πληρώσουν 300 δις Reichmarks. Οι πατεράδες και παπούδες των εξυπνάκηδων αιματοκύλησαν το κόσμο και κατέστρεψαν και την ίδια τους τη χώρα για να την αναστήσουν αργότερα με τα αμερικάνικα δολλάρια και τα χεράκια και το πόνο των μεταναστών.
Οι ίδιοι γερμαναράδες είναι που κάνουν τις μεγαλύτερες λαμογιές στην ΕΕ , αλλά φροντίζουν όλοι λόγω μεγέθους ( χώρας και λαμογιάς ) να κάνουν μόκο. Όταν έπεσε το τείχος πρώτοι έτρεξαν να αναγνωρίσουν τη Κροατία και να βάλουν χέρι σε όλες τις ανατολικές χώρες πάνω σε κάθε επενγδυτική ευκαιρία. Επειδή όμως εκεί έχουν παράδοση στο καπιταλισμό ( και το φασισμό ) το σύστημα δουλεύει με βάση άλλες νόρμες και διαδικασίες , με ασφαλιστικές δικλείδες και εγγυήσεις τις οποίες τώρα θέλουν να επιβάλλουν και στη Ψωροκώσταινα για να μη φορτωθεί ο φουκαράς ο Γερμανός φορολογούμενος το κόστος.
Όσο όμως – και επί δεκαετίες – οι Ευρωπέη μας και υπερατλαντικοί σύμμαχοι κάνανε εδώ τις δουλίτσες τους πληρώνοντας και καμμιά μίζα , μαζεύανε φράγκα , συγκέντρωναν κεφάλαιο και δραστηριότητες και εξαφάνιζαν τα μικρομάγαζα , το ελληνικό ιδιότυπο καθεστώς τους βόλευε μια χαρά. Όσο τα ντάλαρς του σχεδίου μάρσαλ έρρεαν στις τσέπες των δοσίλογων και των εθνικοφρόνων και άρχιζε η μεταπολεμική «έφοδος» προς την ευημερία και το μπαχαλο μας συνέφερε και γουστάραμε. Τους βάλαμε τους κωλοέλληνες στην ΕΟΚ , στο ΝΑΤΟ , στην ΕΕ , στο ευρώ και τους δώσαμε τα ψίχουλα των ευρωπαϊκών χρηματοδοτήσεων που τα περισσότερα φαγώθηκαν και από τους μέσα και από τους έξω σε αγαστή συνεργασία , αλλά συγχρόνως τους εξαφανίσαμε τη παραγωγική τους βάση και τους κάναμε πελάτες και καταναλωτές. Βέβαια τώρα που μπήκε στο παιχνίδι και ο Κινέζος ιδιόλεκτος καπιταλιστής δεν ελπίζουμε σε περαιτέρω αύξηση του εμπορίου , το αεροδρόμιου του Ελευθέριου έγινε , τα ψηφιακά κέντρα , οι δρόμοι τα Eurofighter και οι λοιπές κονόμες τελείωσαν και μαζί τελείωσαν και οι χαρούλες των γερμαναράδων γιατί χρεωμένοι και χωρίς εισοδήματα δεν θα αγοράζουμε πλέον τα περίφημα γερμανικά προίόντα….
Κατά τα άλλα το 212 ακόμα γέρνει στο Κίελο ενώ θα πρέπει να υπερασπιστούμε τα ευρωπαϊκα ( my ass ) σύνορά μας από τους μετανάστες που μας φέρνει με το αζημίωτο ο τουρκαλάς για λογαριασμό όλης της Ε.Ε.
Δεν θέλεις να πώ κι άλλα για τους κωλοναζήδες του κερατά που κάνουν και χιούμορ….
( φαντάζομαι άλλωστε πώς υπάρχουν πολλοί που καταλαβαίνουν , ακόμα περισσότεροι που ψάχνωνται καθώς τρώνε στη μαπα τη Μέρκελ και την ανεργία και στο μέλλον ακόμα περισσότεροι που θα δυσανασχετούν και δεν θα έχουν όρεξη για χιούμορ. Άλλωστε τις εκεί ρήξεις και εκρήξεις θα πρέπει να φοβούνται οι κύριοι τρισέδες περισσότερο παρά τα δικά μας αδέξια και εν πολλοίς αναποτελεσματικά «κουνήματα» )
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 5:47 μμ
Παπούλης
Ορέ Ζέππο
μη τα λες σε μένα αυτά … ξέρεις τι ταμπάκο φουμάρω…. πήγαινε πεστα μέσω του οπενγκόβ στο ΓΑΠ. Τον είδα σήμερα σε όλη τη συνέντευξη να δείχνει ότι τα ξέρει . Το ζήτημα είναι τι θα μπορέσει στο τέλος να επιτύχει. Γιατί με γενικότητες και χαμογελάκια η πασιέντζα δεν βγαίνει ( που λέει και ο Θείος Ισίδωρος ) 🙂
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 5:49 μμ
zeppos
Τα λέου στη νύφη για να τ’ακούει η … πεθερά!
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 6:42 μμ
Dralion
Παπουλη, απο το πρωτο σου σχολιο καταλαβα (και συμφωνησα) οτι οι εταιρεις αξιολογησης παιζουν παιχνιδια εις βαρος των λαων. Αν το καταλαβα λαθος, παω πασο.
Για τους μισθους μπορει και να χανω λαδια – δεν ειμαι σιγουρος. Γι’ αυτο αλλωστε συζηταμε. Ερχομαι εδω οχι για να επιβαλλω την αποψη μου αλλα για να την καταθεσω στην δικη σας κριση. Αν με βρισκετε λαθος, δεν στεναχωριεμαι, διορθωνομαι. Πριν με πεισεις, επετρεψε μου μερικα επιχειρηματα για τους μισθους.
Οπως λες κι εσυ στο 2ο σχολιο σου
. Πολυ σωστα. Αρα η Ελλαδα δεν ειναι και δεν μπορει να γινει τοπος για επενδυσεις. Λυπηρο μεν, αλλα αληθεια.
Το δικο μου επιχειρημα λεει, οτι αφου καποιος ξενος δεν ενδιαφερεται να κανει επενδυσεις εδω, τι τον νοιαζουν οι μισθοι; Αφου δεν προκειται να πληρωσει ποτε μισθο σε ελληνα.
Πιο κατω στο σχολιο σου, γραφεις οτι υπαρχουν ντοπιοι και ξενοι καρχαριες που εκμεταλλευονται τον κοσμο. Περιγραφεις τα «μπλοκακια», τους κακομοιρηδες μεταναστες που δουλευουν σαν σκλαβοι κλπ. ΠΟΛΥ σωστα και παλι. Αλλα τι σχεση εχει αυτο με τους μισθους;
Ναι, οι καρχαριες που περιγραφεις ειναι ενα ματσο αχρειοι. Αλλα αφου δεν πληρωνουν μισθους ετσι κι αλλιως, τι τους νοιαζει;
Και παει πολυ τραβηγμενο ρε γαμωτο να υποπτευομαστε οτι η Μερκελ και η Ζημενς και δεν ξερω γω ποιος αλλος διεθνης γιγαντας τα κανει πλακακια με την Moodys ωστε να ξεκινησουν παγκοσμια χρηματοπιστωτικα παιχνιδια με σκοπο να πεσουν οι μισθοι στην Ελλαδα. Μισθοι τους οποιους δεν πληρωνουν ετσι κι αλλιως.
Τωρα αν κι αυτο το επιχειρημα χανει λαδια, περιμενω να διαβασω τον αντιλογο σας.
Εννοειται οτι καρα-κατα-συμφωνω με τα λογια σου οταν γραφεις
Και θεωρω αυτο ακριβως το γεγονος την πηγη της κακοδαιμονιας μας. Αλλα εξακολουθω να μην βλεπω την σχεση αυτης της τραγικης πραγματικοτητας με το υψος των μισθων.
Ισα, ισα, που αν το ντοπιο λαμογιο μπορει να βγαζει περισσοτερα απο τον CEO της VW με μια διαπλοκη στην κυβερνηση, ποιον λογο εχει να ανησυχησει για τους τυχον μισθους;
Ακομα και αν δεχτω οτι θελει να μειωσει τους μισθους, γιατι να καθεται να μανιπουλαρει την Moodys και τα διεθνη επιτοκια; Αφου εχει την διαπλοκη στην κυβερνηση και κανει οτι θελει, γιατι να παει μεσω της Moodys;
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 6:53 μμ
Dralion
Αγαπητη Ενη,
δεν κρυβω τον αντιπασοκικο μου «οιστρο». 🙂
Αλλα αν δεν εχει φτασει το μαντατο ακομα εκει στον βαθυ Νοτο, σας το λεω εγω. Οι γερμανοι και οι ευρωπαιοι γενικοτερα, εχουν ΜΕΓΑΛΑ προβληματα με τις δικες τους οικονομιες. Το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ που τους απασχολει ειναι αν οι μισθοι στην Ελλαδα ανεβαινουν η κατεβαινουν.
Εκεινο που σκιαζονται ειναι μηπως και τυχον χρεωκοπησει η Ελλαδα και κληθουν να πληρωσουν αυτοι την λυπητερη. Απλο.
Μπορει ο Παπουλης να κανει αριστες αναλυσεις για το διεθνες χρηματοπιστωτικο συστημα και τους «παιχτες» του (με τις οποιες συμφωνω), αλλα ακομα εχει μεινει με την εντυπωση οτι οι ευρωπαιοι εχουν λεφτα. ΔΕΝ εχουν. Και αναγκαζονται να βαλουν τωρα το χερι στην τσεπη για την Ελλαδα. Και το _μονο_ που ζητανε ειναι να μην πανε τα λεφτουδακια τους στραφι.
Κανουν λοιπον μια αναλυση, που ειναι μεσες – ακρες η ιδια με εκεινη που κανει ο Παπουλης (αρα μαλλον σωστη). Λεει η αναλυση, οτι η επικειμενη χρεωκοπια της Ελλαδας οφειλεται στον μεγαλο κρατικο τομεα, στην διαφθορα, στην αδιαφανεια, στην διαπλοκη, στην παραοικονομια, στην γραφειοκρατια.
Ζητανε λοιπον – αφου θα τα δωσουν που θα τα δωσουν τα ευρα – να εξαλειφθουν οι αιτιες της χρεωκοπιας, για να μην πανε τα λεφτα χαμενα. Να εξαλειφθει δλδ. η γραφειοκκρατια, διαπλοκη, παραοικονομια κλπ. κλπ. κλπ.
Ειναι δικη τους (και δικη μου) εκτιμηση, οτι ο ΓΑΠ δεν μπορει να τις εξαλειψει. Γι’ αυτο και θελουν να παρουν αυτοι τα ηνια της χωρας στα χερια τους.
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 7:01 μμ
Dralion
Παπουλη, δεν ειχα διαβασει το τελευταιο σου σχολιο. Οπως παντα, εισαι αριστος στις αναλυσεις.
Πολυ σωστες οι ιστορικες (και κοινωνικες) σου περιγραφες. Οι γερμανοι ειναι ενας αθλιος και αναξιος λαος, με χρεωκοπημενη οικονομια και χαλια χωρα. Αυτο το λεω εδω και χρονια.
Αλλα σε τι μας βοηθαει αυτο; Ισα ισα. Μακρι να μην ηξεραν οι ελληνες αυτα που ξερεις εσυ. Μακαρι να ηταν οι ελληνες τιποτα γκαγκα ιθαγενεις γιδοβοσκοι. Αλλα ΤΑ ΗΞΕΡΑΝ απο πριν.
Αυτα τα σωστα που γραφεις δεν τα εμαθες σημερα.
Παω στοιχημα οτι τα ξερεις χρονια. Και μαζι με εσενα τα ηξεραν αλλοι 10000 ελληνες – τουλαχιστον.
Ε, για αυτον ακριβως τον λογο δεν εχει η Ελλαδα καμμια δικαιολογια να παραπονιεται.
Οταν πηγαινεις εν γνωσει σου να ξεπουλησεις την χωρα σου στους αναξιους, γιατι παραπονιεσαι που σε αγοραζει ο αλλος;
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 7:24 μμ
δεξιος
Oπως λεγαμε και σε αλλο ποστ το παιγνιδι με την ελληνικη χρεωκοπια δεν το κανουν οι Γερμανοι αλλα οι Αγγλοι και οι οικοι αξιολογησης που ειναι αγγλοσαξωνικων συμφεροντων.Το ιδιο εκαναν και περυσι και ο λογος ειναι οτι τον Ιανουαριο ληγουν πολλα ελληνικα δανεια και το Δημοσιο θα βγει να δανεισθει για να τα αναπληρωσει.
Στοχος καποιων ειναι το ευρω και αν πετυχουν να βγαλουν εκτος μαχης την Ελλαδα θα προχωρησουν με την Ιταλια που πλεον θα τραυματισει την ευρωζωνη πολυ ασχημα.
Βασει του καταστατικου της ΕΚΤ οι χωρες μελη υποχρεουνται να δανειζονται απο την ελευθερη αγορα και απαγορευεται ο δανεισμος απο την ΕΚΤ.Αν η Ελλαδα βρει οσα ζητησει δεν υπαρχει θεμα για τωρα.Αν δε βρει ομως θα πρεπει να αποφασισουν οι αλλοι Ευρωπαιοι να αλλαξουν το καταστατικο ή να δανεισουν με καποιο παρατυπο τροπο την Ελλαδα και για την περιπτωση αυτη γινεται ολος ο θορυβος.
Σε μια παρομοια περιπτωση ασφαλως θα εχουμε επιτροπους της ΕΕ σε ολα τα υπουργεια.Πιστευω ομως οτι θα δανεισθουμε κανονικα.
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 7:35 μμ
σχολιαστης
Ρε ουστ Γερμαναράδες. Αγοράστε στο Ντουμπάι φτηνά. Δεν πουλάμε ορε ζαγάρια βυσιγότθοι. 🙂
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 8:29 μμ
Παπούλης
Δεξιέ
στό ‘χω πεί και παλαιότερα ότι σε ορισμένες σου αναλύσεις κάνεις διάνα.
Οι αναλύσεις των οίκων ( ανοχής ) έχουν πράγματι βραχυπρόθεσμους στόχους και σίγουρα δεν έχουν σχέση με τη κα Μέρκελ ( και ας εξακολουθεί ο αγαπητός μου Δράλιος να μη καταλαβαίνει τι λέω ) .
Κάθε φορά που πλήττεται η αξιοπιστία του ευρώ ο γερμανός ματώνει . Είναι έτοιμος να αποδεχθεί 1ευρώ = 3 $ με όλες τις συνέπειες στο εξαγωγικό εμπόριο αλλά όχι την αναξιοπιστία του νομίσματος. Στη πραγματικότητα ο συντηρητικός νεοφιλελευθερισμός της Μέρκελ είναι χειρότερος από τον άκρατο φιλελευθερισμό μιας Θάτσερ γιατί η δεύτερη επιδιώκει μικρό και αδύναμο κράτος και θεσμούς ενώ η πρώτη ( ως απευθείας απόγονος του Βίσμαρκ ) επιδιώκει κράτος και θεσμούς υποχείριους και εξαρτημένους , που αντί να αρνούνται τη πολιτική επιβάλλουν πολιτική.
Δράλιε
κάνε μου τη μεγάλη χάρη σε παρακαλώ και ξαναδιάβασε το μεταξύ μας διάλογο
ΔΕΝ ισχυρίστηκα ποτέ ότι οι τρείς λινάτσες είναι υποχείρια της Μέρκελ , το αντίθετο ισχυρίζομαι.
Επίσης δεν θεωρώ ότι η τάση μείωσης μισθών και οι σχετικές πιέσεις στα εργασιακά που ασκούνται από την εποχή του Ρήγκαν και μετά και τελευταία και στην Ελλάδα είναι στοχευμένη μόνο στη ντόπια πραγματικότητα. Θεωρώ αντίθετα ότι είτε εδώ είτε αλλού η τάση αυτή υπάρχει και θα υπάρχει όσο για τη βελτίωση της παραγωγικότητας το ενδιαφέρον των «καρχαριών» θα εστιάζεται στο παρονομαστή του κλάσματος. Ουδείς πλέον επενδύει στην Ελλάδα , αλλά υπάρχουν , στο έγραψα παραπάνω , τεράστια συμφέροντα που είναι ΗΔΗ εγκατεστημένα εδώ και ελέγχουν τομείς ολόκληρους της οικονομίας . Πχ στο λιανικό εμπόριο μία μόνο αλυσσίδα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών απομένει υπό ελληνική ιδιοκτησία. Οι βασικοί παίκτες στα super market είναι πλέον ξένοι κτλ κτλ…. Όλοι αυτοί ενδιαφέρονται για μειωμένους μισθούς και προπάντων κουτσουρεμένα δικαιώματα. Πιέζουν και θα πιέζουν στο μέλλον.
Και επειδή ΔΕΝ γίνεται να μεταμορφωθούμε σε Κίνα ή Ινδία ή Βιετνάμ η διέξοδος βρίσκεται σε ένα άλλο μοντέλο ανάπτυξης , το οποίο θα έπρεπε ήδη να εφαρμόζεται. Οι επικλήσεις και προσπάθειες του ΓΑΠ δεν είναι προς την αντίθετη κατεύθυνση και ενέχουν κάποια ψιχία ελπίδας. Το περιβάλλον και οι συνθήκες όμως καθιστούν ένα τέτοιο εγχείρημα πολύ δύσκολο.
Η σχέση της παραγράφου μου περί καπιταλιστικού υβριδίου της Ελλάδας και μισθών είναι ακριβώς ότι τα διάφορα λαμόγια αισθάνονται καλύτερα όταν μπορούν να βρούν στην Ελλάδα φτηνούς και προπαντός υποταγμένους σκλάβους . Μας έθισαν με το καιρό στη κατανάλωση , το δανεισμό και τον ωχαδελφισμό , εκμαύλισαν με συνδικαληστές και άλλους παρατρεχάμενους συνειδήσεις και μηχανισμούς και αντί μισθών αξιοπρέπειας και παραγωγικής αποδοτικότητας επέλεξαν να δίνουν επιδόματα και κολόκουρα κάτω από το τραπέζι. Και εμείς χωθήκαμε και τσουλήσαμε σούμπιτοι στο λούκι. Διαφθορά και κονόμα για όλους το όνειρο , διαφθορά και χοντρή κονόμα για λίγους , ψίχουλα για τους πολλούς η πραγματικότητα.
Θα μπορούσα να γράφω για ώρες σχετικά με το ιδιόμορφο της καπιταλιστικής ανάπτυξης στην Ελλάδα , αλλά το καίριο είναι να επισημάνω ότι όλα αυτά έγιναν εν γνώσει των κρατούντων και ως αποτέλεσμα πολιτικής βούλησης. Ακόμα και ο νόμος για την ενοικίαση εργαζομένων – σκλάβων είναι δημιούργημα του σημιτικού ΠΑΣΟΚ και ο εργοδότης της κας Κούνεβα γνωστός και μη εξαιρετέος κύριος……
Ξαναδιάβασέ με Δράλιε και θα καταλάβεις….
( όλα αυτά με τη διαρκή μου εκτίμηση για την ειλικρίνεια και το καλοπροαίρετο των απόψεών σου )
11 Δεκεμβρίου, 2009 στις 10:15 μμ
Ενη Καπαζογλου
Αγαπητε Dralion
Kαι βεβαια δεν μου απαντας σε οτι εγραψα επειδη σε συνεπηρε ο καταιγισμος του Παπουλη. Ομως «απαντα»ο Παπουλης πολυ εμπεριστατωμενα και με επιχειρηματα, συμφωνωντας (ελπιζω) στις δικες μου επισημανσεις και μαλιστα επεκτεινοντας τες σε ιστορικο επιπεδο .
Στο σχολιο μου δεν ανεφερα καθολου το επιχειρημα σου περι μισθων γιατι δεν αποτελουσε το πραγματικο θεμα της συζητησης.Ειναι ομως σιγουρα μια πλευρα της κυριαχιας των δυνατων προς τους αδυνατους, εφαρμοζοντας ολες τις δυνατοτητες εκμεταλλευσης των εργαζομενων, οπως και παλι το επεξηγησε ο Παπουλης στα παραπανω σχολια.
Νομιζω ομως οτι το κυριως θεμα το εθεσε ο δεξιος στο σχολιο του και μαλιστα αρκετα περιεκτικα.
Βλεπεις λοιπον Dralion οτι η υποθεση δεν ειναι να εκτονωθουμε λιγο με αντΙΓΑΠ κορωνες και παχυα λογια περι Ευρωπαιων και της πολιτικης τους ,γιατι αν η Ελλαδα κατηγορειται για μη συμμορφωση στα ευρωπαικα κελευσματα, οι ισχυροι Ευρωπαιοι κατηγορουνται για τη «βουλιμια» τους να απορροφησουν τη μιση Ευρωπη.
12 Δεκεμβρίου, 2009 στις 11:52 πμ
Ενη Καπαζογλου
Και παλι προς τον αγαπητο Dralion επειδη πραγματι ,παρ ολο το μενος του για καταστασεις που πραγματι υπηρχαν και υπαρχουν , εχει δικαιο, στελνω το κατωθι λινκ για μια εγκυρη πληροφορηση και οχι τι «τσαμπουνανε» καθε μερα τα διαφορα ΜΜΕ διεθνη και ντοπια.
http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/720f326f-5678-4498-afbb-1a62d33af43c
Kαι αυτο το κανω επειδη, οπως θα εχει γινει αντιληπτο σε ολους στην καλυβα, δεν ειμαι και πολυ των «εκτενων» κειμενων, αν μπορω με ενα λινκ να δωσω την original πληροφορηση. 🙂
12 Δεκεμβρίου, 2009 στις 12:47 μμ
Dralion
Παπουλη, η εκτιμηση αμοιβαια. Οντως ο δεξιος εβαλε το θεμα πολυ σωστα.
Ηρθε η σειρα μου να σας καλεσω να διαβασετε τα λογια μου πιο προσεκτικα. Εγω ξαναδιαβασα και σκεφτηκα πανω στα δικα σας αρκετα.
Εκεινο που λεω ειναι οτι παιζει μεγαλο ρολο το ταιμιγκ. Οσα γραφει ο Παπουλης και η αγαπητη Ενη δεν ισχυουν απο χθες. Ειναι μηχανισμοι που δρουν εδω και 10ετιες. Ουτε ο ιδιοτυπος κρατικοδιαιτος ελληνικος καπιταλισμος ειναι σημερινο φαινομενο ουτε τα συμφερονται του διεθνους κεφαλαιου γεννηθηκαν χθες. Συμφωνουμε λοιπον, οτι *γενικα* ολοι οι εργοδοτες θελουν χαμηλους μισθους και εργατες – ανδραποδα. Ετσι ηταν παντα.
Το *μοναδικο* καινουργιο στοιχειο στην εξισωση ειναι η ελληνικη χρεωκοπια. Οι αγγλοσαξωνικοι οικοι ανοχης θελουν να την επιφερουν (οπως σωστα περιγραφει ο δεξιος), η γαλλο-γερμανικη πολιτικη θελει να την αποσοβησει (οπως σωστα περιγραφει ο Παπουλης).
Η Ελλαδα χρωσταει 300 δισ. δηλαδη 125% του ΑΕΠ. Για να εναρμονιστει με το Μααστριχτ πρεπει το χρεος να πεσει στο 60% του ΑΕΠ. Δηλαδη μας λειπουν 150 δις.
Το καινουργιο στην ιστορια ειναι οτι για πρωτη φορα αυτα τα 150 δις ΔΕΝ μπορει να τα δωσει ο ελληνικος λαος. Οσο και να του ριξουν τους μισθους, οσες ξενες αντιπροσωπειες και να ανοιξουν, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και να γινει, αυτα τα 150 δις θα τα δωσουν αλλοι, οχι οι ελληνες.
Για αυτο σας ξαναλεω να προσεξετε κι εσεις τα δικα μου επιχειρηματα, οπως εγω τα δικα σας. Εσεις παραβιαζετε ανοιχτες πορτες για να μου αποδειξετε κατι στο οποιο ηδη συμφωνουμε. Το οτι η εργοδοσια (ντοπια και ξενη) γενικα και διαχρονικα θελει εργαζομενους-δουλους δεν χρειαζεται να το συζηταμε.
Κατανοηστε ομως κι εσεις το επιχειρημα, οτι ακομα και αν ολοι οι ελληνες απο αυριο δουλευουν για 300 ευρω / μηνα, αυτα τα 150 δις δεν προκειται να βγουν σε ευλογο χρονικο διαστημα.
Γι’ αυτο μαλλιασε το πληκτρολογιο μου να γραφω, οτι ΔΕΝ παιζεται στους μισθους το παιχνιδι.
Μπορειτε να φανταστειτε, τι σημαινουν 150 δις. ; Σημαινει οτι μεσα σε 2-3 χρονια διπλασιαζουμε το ΑΕΠ μας και οτι δινουμε ολη την αυξηση σουμπιτη, 100% εξω.
Ακομα και αν γινει αυτο με την βοηθεια ενος μαγικου ραβδιου, παλι θα ειμαστε τσιμα-τσιμα στα κριτηρια του Μααστριχτ. Δηλαδη προβληματικοι και σε κριση.
Πιστευει κανεις οτι αυτα τα λεφτα θα βγουν αν μειωθουν οι μισθοι;
Τα 150 δις θα τα πληρωσουν αναγκαστικα οι γερμανοι. Θα τα δωσουν μαλιστα σε μια περιοδο, στην οποια η γερμανικη οικονομια κλυδωνιζεται για 0.5 δις. πανω η κατω. Λογικο ειναι οτι ταχουν κανει πανω τους μ’ αυτην την προοπτικη.
Θελουν λοιπον καποιες εγγυησεις, οτι καπου, καποτε σ’ αυτην την ζωη θα βγαλουν απο την Ελλαδα 150 ΠΑΡΑΠΑΝΙΣΙΑ δις, απο οσα βγαζουν τωρα.
Οι αναλυσεις τους λενε (πολυ σωστα) οτι τα λεφτα χανονται στην παραοικονομια, στην ελλειψη υποδομων και στην αθλια δημοσια διοικηση. Ζητανε λοιπον (πολυ σωστα) να εξυγιανθει η οικονομια, οι υποδομες και η δημ. διοικηση. ΕΚΕΙ παιζεται το παιχνιδι, οχι στους μισθους.
Οταν επιτιθεμαι στον ΓΑΠ δεν το κανω για εκτονωση. Πιστευω οτι ο ΓΑΠ δεν μπορει να εξυγιανει την δημοσια διοικηση, ουτε να καταργησει την παραοικονομια. Η δεν θελει. Η και τα 2. Η επισημη γερμανικη πολιτικη πιστευει το ιδιο με εμενα, αρα δεν προκειται για προσωπικη μου προκαταληψη.
Αν μου κολλησετε μια ταμπελλα οτι ειμαι αντι-ΓΑΠ, θα ξεμπερδεψετε ευκολα μαζι μου. Δεν ξερω ομως πως θα ξεμπερδεψετε με την συντροφισσα Μερκελ που πιστευει τα ιδια με εμενα.
Η Μερκελ κραταει στο ενα χερι 150 δις. και στο αλλο την χρεωκοπια της Ελλαδας. Σαν ανταλλαγμα για τα 150 δις ζηταει «γερμανικες» συνθηκες στην ελληνικη οικονομια και δημ. διοικηση, γιατι ξερει οτι μονο ετσι θα μπορεσει καποτε να τα παρει πισω. Και ΔΕΝ την ενδιαφερει αν χαμηλωσουν οι μισθοι σας.
Το μονο προβλημα της Μερκελ ειναι το πως θα διοικησει την Ελλαδα οπως θελει εκεινη (ΔΕΝ εμπιστευεται τον Γιωργακη λεμε) χωρις να δωσει την εντυπωση οτι η χωρα ειναι χρεωκοπημενη.
12 Δεκεμβρίου, 2009 στις 12:54 μμ
Dralion
Γεια σου αγαπητη Ενη. Μπραβο και ευχαριστω για το λινκ. Επι τελους.
Ε, αφου συμφωνει μεχρι και ο ΓΑΠ μαζι μου, τι χρειαν εχω αλλων μαρτυρων 😉
Τι λεει ο ανθρωπος (αντιγραφω απο το λινκ της Ενης)
Παρακατω, απο το ιδιο κειμενο
Οπως λεω κι εγω 3Χ πιο πανω, το παιχνιδι δεν παιζεται στους μισθους, αλλα στις υποδομες και στην διαφθορα. Απολυτη συμφωνια.
Με μια μικρη, ελαχιστη διαφορα: οτι εγω (και η Μερκελ) πιστευουμε οτι ο ΓΑΠ λεει μονο λογια και δεν θελει, η δεν μπορει να τηρησει αυτα που αναγγελει.
12 Δεκεμβρίου, 2009 στις 1:02 μμ
σχολιαστης
Δεν θέλουμε ορέ Δρακολέοντα 150 δις να δώσουμε σε 3 χρόνια. Εξοικονόμηση καμιά 15αριά το χρόνο θέλουμε για να αρχίσουμε να μπαίνουμε σε μια σειρά.
3 δις το χρόνο απο κατασπατάληση πόρων στο χώρο της υγείας. 2 δις το χρόνο απο εισφορές που δεν πληρώνονται και αναγκάζεται το κράτος να χρηματοδοτεί τα ταμεία. 2 δις απο φόρους σε καύσιμα ποτά και ξενύχτια. 4 δις απο ενιαία κλίμακα (που θα μας σακατέψει τους μηχανικούς, που τη μια χρονιά μπορεί να υπογράφουμε πολλά και την άλλη ελάχιστα). 4 δις απο καταπολέμηση σπατάλης και γραφειοκρατίας στο δημόσιο.
Ιδού τα 15 δις το χρόνο. Θα κερδίσουμε και στο Ισπανικό Τζόκερ άλλα 3 και θα τα δώσουμε στους Γερμανούς αν τους χρωστάμε. 🙂
Και 5 δις που θα κερδίσουμε στο λαχείο
12 Δεκεμβρίου, 2009 στις 1:07 μμ
Ενη Καπαζογλου
Dralion
Φυσικα εσυ πιστευεις κατι και ειναι δικαιωμα σου, δεν συμφωνει ομως και η Μερκελ μαζι σου, τουλαχιστον απο οτι λεει η ιδια στις Συνοδους Κορυφης και οχι τι γραφουν τα ΜΜΕ παντου.
Το οτι λες κι εσυ τα ιδια δεν μπορουσες να το ξερεις γιατι πληροφορεισαι οπως ολοι μας απο τις «κατευθυνομενες» ειδησεις. Το λεει το λινκ «μηνες τωρα λεμε αυτα τα πραγματα» ομως αλλιως μεταδιδονται.
Το αν μπορει ο Παπανδρεου ειναι ενα «στοιχημα» να διορθωθουν ολα αυτα τα στραβα που αναφερονται και δεν εχουν σχεση οι μισθωτοι, οι συνταξιουχοι και τα χαμηλα εισοδηματικα στρωματα. Δεν ειναι ευκολο, οχι ομως και ακατορθωτο οταν υπαρχει σαφης «αποφαση».
12 Δεκεμβρίου, 2009 στις 1:14 μμ
Dralion
Εξαιρετικε σχολιαστη, τωρα σε ειδα.
Πρωτον οι γερμανοι δεν ειναι βυσιγοτθοι. Και να ηταν, θα ηταν βησιγοτθοι. 😉
Δευτερον ειναι πρωσσοι, αλεμανοι, χερουσκοι, τευτονες, φραγκοι (ονομα και πραμα), λιγοι οστρογοτθοι και ελευθεροι (μια γερμανικη φυλη ονομαζει τον εαυτο της ετσι).
Βησιγοτθους δεν εχουμε, θα σε απογοητευσω.
Τριτον, εγω προσωπικα ειμαι κελτο-βικιγκ με ριζες στην Ιρλανδια και την Μανη (εντελως κουκουρουκου δηλαδη).
Τεταρτον το Ντουμπαι δεν το αγοραζουμε, γιατι προτιμαμε τις ελληνιδες απο τις (γ)καμηλες. Επισης προτιμαμε το Αιγαιο απο τον περσικο κολπο.
Συμπερασμα: χασατε. 😉 Ειτε σας αρεσει ειτε οχι, θα σας αγορασουμε 😉
12 Δεκεμβρίου, 2009 στις 1:25 μμ
Dralion
Σχολιαστη (για το σημερινο σχολιο), ειδες που σιγα σιγα, ολοι ερχεστε στα λογια μου.
Διαφερουμε ακομα στα νουμερα, αλλα κι εσυ παραδεχεσαι εμμεσα, οτι τα λεφτα θα βγουν απο τις υποδομες, την παταξη της παραοικονομιας και την εξυγιανση του δημοσιου τομεα.
Και ΟΧΙ απο την μειωση των μισθων. Αυτο γραφω 2 μερες τωρα και μεχρι τωρα δεν με καταλαβαινε κανεις.
Ειμαι πιο αισιοδοξος απο σενα στα μικρα νουμερα και πιο απαισιοδοξος στα μεγαλα.
Για τα μικρα νουμερα (15 δισ. / χρονο) πιστευω οτι πεφτεις εξω και οτι θα εχουμε δυνατοτηες για πολυ καλυτερα. Βγαλε απο τον ελληνα τις βαριες αλυσιδες της γραφειοκρατιας και της διαφθορας και θα μπορει να εξοικονομει 30 δις. / χρονο.
Δυστυχως τα 150- 200 δις. τα χρειαζομαστε αμεσα. Πολυ πιο αμεσα απο οσο φανταζομαστε. Η Μερκελ τα δινει (αν τα δωσει τελικα) με το ζορι και τα θελει πισω οσο πιο γρηγορα γινεται.
Αγαπητη Ενη, τουλαχιστον στις εκτιμησεις των ξενων για την ελληνικη κυβερνηση, διαβαζω (μαλλον) περισσοτερα απο σενα. Και μαλιστα στο πρωτοτυπο.
ΟΚ, εγω τα γραφω εδω πιο δραστικα, γιατι δεν θελω να ειμαι διπλωματης. Αλλα αν διαβασεις το ποσο εμπιστευονται τον ΓΑΠ οι ξενοι, θα απογοητευτεις πολυ.
Τελος παντων, δεν χρειαζεται να επιμενουμε σ’ αυτο. Ετσι κι αλλιως δεν επικεινται εκλογες. Αυτην την κυβερνηση εχουμε, με αυτην θα πορευτουμε τα επομενα 2-3 χρονια. Αν ο ΓΑΠ αποδειχτει ικανος να εξαλειψει την διαφθορα, την παραοικονομια και να εξυγιανει την δημοσια διοικηση, εγω θα ειμαι ο πρωτος που θα τον χειροκροτησει.
Απλα δεν πιστευω οτι μπορει να το κανει.
12 Δεκεμβρίου, 2009 στις 2:08 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Δύο μικρές παρατηρήσεις…
Η πρώτη είναι ότι υπάρχουν και άλλες χώρες που είναι σε πολύ κακή οικονομική κατάσταση όπως π.χ, η Ιρλανδία, η Ιταλία, η Ισπανία. Εαν οι γερμανογάλλοι βοηθήσουν εμάς είναι απόλυτα εύλογο να υποτεθεί ότι και οι άλλες χώρες που βρίσκονται σε δεινή οικονομική κατάσταση θα ζητήσουν να λάβουν και αυτές οικονομική βοήθεια, ειδικά η Ιταλία και η Ιρλανδία. Οι Γερμανογάλλοι τότε θα έχουν μπροστά τους δύο ενδεχόμενα, είτε να αρνηθούν να βοηθήσουν τους άλλους είτε να βοηθήσουν και αυτούς. Όμως, και η μία αλλά και η άλλη επιλογή είναι σίγουρο πως θα έχουν απρόβλεπτες πολιτικές και οικονομικές συνέπειες, και όχι απαραίτητα θετικές.
Η δεύτερη παρατήρηση έχει να κάνει με την θέληση ή μη του ΓΑΠ να πάρει τα μέτρα που του ζητούν οι οι ευρωπαίοι εταίροι προκειμένου να εξυγιάνει την όντως άθλια δημόσια διοίκηση και να μειώσει σημαντικά την παραοικονομία. Ο Δράλιος ναι μεν μας λέει ότι ο ΓΑΠ δεν θέλει ή δεν μπορεί να πάρει αυτά τα μέτρα αλλά δεν μας λέει ΓΙΑΤΙ δεν θέλει ή δεν μπορεί να τα πάρει και έτσι μένει εκτεθειμένος στην κατηγορία ότι οσα λέει είναι απόρροια ενος «αντιπασοκικού μένους» κλπ.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη ο ΓΑΠ προσωπικά θέλει αλλά δεν μπορεί να λάβει αυτές τις αποφάσεις για ένα πολύ απλό λόγο: το τεράστιο πολιτικό κόστος που θα έχουν αυτές οι αποφάσεις για το ΠΑΣΟΚ. Ας μην ξεχνάμε πως η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων ψηφίζει σταθερά ΠΑΣΟΚ ακριβώς επειδή το ΠΑΣΟΚ είναι το κόμμα που παραδοσιακά τους ευνοεί και ικανοποιεί τα διάφορα αιτηματά τους. Τα μέτρα που ζητάνε οι ευρωπαίοι να πάρει ο ΓΑΠ προκειμένου να εξυγιανθεί η πολύ σπάταλη και μη αποδοτική δημόσια διοίκηση είναι μέτρα που θα ζημιώσουν άμεσα, κακά τα ψέμματα, τους υπαλλήλους του δημόσιου, αλλά και του ευρύτερου δημόσιου, τομέα. Θα ζημιώσουν δηλαδή ένα πραγματικά τεράστιο κομμάτι της εκλογικής βάσης του ΠΑΣΟΚ, το οποίο φυσικά και δεν θα μείνει με σταυρωμένα χέρια, και ως εκ τούτου οι εκλογικές απώλειες του ΠΑΣΟΚ θα είναι τεράστιες.
Οπότε, αν και προσωπικά θέλω να τα καταφέρει ο ΓΑΠ, το βρίσκω από πολύ δύσκολο εως αδύνατο να τα καταφέρει.
12 Δεκεμβρίου, 2009 στις 4:07 μμ
Ενη Καπαζογλου
Δυστροπη Πραγματικοτητα
Τι «ανακυκλωση» κι αυτη!!!! Παρ ολα οσα γραφτηκαν εσυ ξαναγυρισες στους μισθους. Η εξυγιανση του δημοσιου τομεα δεν σημαινει οτι πληττονται οι μισθοι, αλλα η ολη λειτουργια του δημοσιου τομεα. Κοβονται αργομισθοι φυσικα, χιλιαδες αχρηστες επιτροπες, υπερογκες αμοιβες σε Δ.Σ., καταργουνται δημοσιοι φορεις που δεν λειτουργουν, σταματουν ολες οι πελατειακες σχεσεις,γινεται αποτελεσματικος ελεγχος για διαφθορα στο δημοσιο οπως και πολλες αλλες ενεργειες. Οπως επισης και οι αθροοι διορισμοι χωρις αξιοκρατικα κριτηρια αφ ενος αλλα και να υπαρχει το αντικειμενο για το οποιο θα κριθει οτι ειναι απαραιτητοι.
Αν ολα αυτα εχουν πολιτικο κοστος νομιζω οτι ειναι το λιγοτερο που απασχολει τη σημερινη κυβερνηση, γιατι ολα αυτα ειναι απαιτησεις της πλειονοτητας της ελληνικης κοινωνιας, που καμια σχεση δεν εχουν με ολες αυτες τις κοινωνικες κατηγοριες.
Και εχεις απολυτα δικαιο οταν επισημαινεις οτι στην ιδια κατασταση βρισκονται και αλλες χωρες οπως Ισπανια, Ιταλια, αλλα και Γαλλια και Βρετανια. Για να μην πουμε οτι η παγκοσμια οικονομια αντιμετωζει σημερα μεγαλα και δυσεπιλυτα προβληματα. 😉
12 Δεκεμβρίου, 2009 στις 4:42 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Τι “ανακυκλωση” κι αυτη!!!! Παρ ολα οσα γραφτηκαν εσυ ξαναγυρισες στους μισθους.
Ενη εαν διαβάσεις λιγάκι προσεκτικότερα το σχόλιο μου θα διαπιστώσεις, και πολύ εύκολα μάλιστα, ότι δεν υπάρχει πουθενα η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ αναφορά σε «μισθούς». Τώρα, πως κατέληξες, και με τέτοια βεβαιότητα κιόλας, 😯 στο συμπέρασμα ότι «ξαναγύρισα στους μισθούς» είναι κάτι που μάλλον μόνο εσυ μπορείς να εξηγήσεις. 😉
Η εξυγιανση του δημοσιου τομεα δεν σημαινει οτι πληττονται οι μισθοι, αλλα η ολη λειτουργια του δημοσιου τομεα. Κοβονται αργομισθοι φυσικα, χιλιαδες αχρηστες επιτροπες, υπερογκες αμοιβες σε Δ.Σ., καταργουνται δημοσιοι φορεις που δεν λειτουργουν, σταματουν ολες οι πελατειακες σχεσεις,γινεται αποτελεσματικος ελεγχος για διαφθορα στο δημοσιο οπως και πολλες αλλες ενεργειες. Οπως επισης και οι αθροοι διορισμοι χωρις αξιοκρατικα κριτηρια αφ ενος αλλα και να υπαρχει το αντικειμενο για το οποιο θα κριθει οτι ειναι απαραιτητοι.
Α, μπράβο, τώρα μιλάς σωστά.
Με την μόνη διαφορά βέβαια πως για να καθαρίσει το ΠΑΣΟΚ τον δημόσιο τομέα από αυτό το πυκνό πλέγμα συμφερόντων, που σε πολύ μεγάλο βαθμό το ίδιο το ΠΑΣΟΚ εξέθρεψε, θα χρειαστεί τιτάνεια προσπάθεια η οποία θα φέρει το ΠΑΣΟΚ σε σύγκρουση με ένα τεράστιο κομμάτι της βάσης των ψηφοφόρων του. Αν το ΠΑΣΟΚ είναι πρόθυμο να θυσιάσει τις προπτικές του για νίκη στις επόμενες εκλογές, και ενδεχομένως ακόμα και αυτή την ίδια την κομματική του επιβίωση, προκειμένου να σωθεί η χώρα, τότε ναι τα πάντα μπορούν αλλάξουν. Είναι όμως πρόθυμο για κάτι τέτοιο?
12 Δεκεμβρίου, 2009 στις 11:52 μμ
Ενη Καπαζογλου
Δυστροπη πραγματικοτητα
Οταν λες οτι ο κυριος ογκος των ψηφοφορων του ΠΑΣΟΚ ειναι ο δημοσιος τομεας δηλαδη οι μισθωτοι του δημοσιου ,τι αλλο ειναι η διακυβευση παρα οι μισθοι τους;
Ειναι αναγκη να αναφερεις τη λεξη «μισθοι»;
Αλλωστε γινεται αυτες τις μερες μεγαλη παραφιλολογια για δηθεν πολιτικη Ιρλανδιας κλπ. που αποπροσανατολιζει τελικα τους πολιτες.
13 Δεκεμβρίου, 2009 στις 12:35 πμ
Πάνος
Με έχετε τρελλλλάνει… (με τέσσερα λ). Οι μειώσεις των μισθών δε γίνονται μόνο με απευθείας μειώσεις, στο εκκαθαριστικό της οικονομικής υπηρεσίας. Γίνονται ΚΥΡΙΩΣ με την αύξηση των έμμεσων φόρων. Αλλά, εκτός από αυτό, η κυβέρνηση ΓΑΠ ετοιμάζεται να υλοποιήσει το μέτρο που είχε εξαγγείλλει η επάρατη δεξιά, ήτοι την κατάργηση της ειδικής φορολόγησης για τα επιδόματα (και τις εφημερίες). Για να μη το παιδεύουμε, αυτό για έναν γιατρό του ΕΣΥ σημαίνει άμεση ΜΕΙΩΣΗ των καθαρών αποδοχών του από 250 (για τους πρόσφατα εισελθόντες γιατρουδάκους) έως 400+ ευρώ το μήνα, για τους διευθυντάδες.
13 Δεκεμβρίου, 2009 στις 12:49 πμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Οταν λες οτι ο κυριος ογκος των ψηφοφορων του ΠΑΣΟΚ ειναι ο δημοσιος τομεας δηλαδη οι μισθωτοι του δημοσιου ,τι αλλο ειναι η διακυβευση παρα οι μισθοι τους;
Ειναι αναγκη να αναφερεις τη λεξη “μισθοι”;
Έλα ρε Ενη, δεν θέλει πια τόσο μυαλό…
Δεν αναφερόμουν στους μισθούς, το ξεκαθάρισα άλλωστε και στο τελευταίο μου ποστ, πόσο πιο ξεκάθαρος να γίνω πια?
Η διακύβευση δεν είναι απαραίτητα οι μισθοί τους αλλά το ότι θα χρειαστεί να δουλέψουν αρκετά περισσότερο, και πιο αποδοτικά, ορισμένοι θα χάσουν τις θέσεις τους (κάποιοι από αυτούς που δεν είναι μόνιμοι), η πρόσλήψή τους θα πάψει να γίνεται με κομματικά κριτήρια, η επαγγελματική τους ανέλιξη θα εξαρτάται από την επαγγελματική τους απόδοσή και όχι από τις κομματικές τους γνωριμίες ή από τα χρόνια που έχουν στην υπηρεσία, η δυνατότητα λογοδοσίας τους απέναντι στους πολίτες θα αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό, η δυνατότητα να χρησιμοποιούν την θέση τους ως δημόσιοι υπάλληλοι προκειμένου να αποκομίζουν προσωπικά οφέλη θα μειωθεί σημαντικά κλπ.
Ελπίζω τα παραπάνω να φτάνουν ως προς το τι διακυβεύεται, που δεν είναι φυσικά οι μισθοί, αλλά κάτι πολύ ευρύτερο.
Και ελπίζω να στο ξεκαθάρισα επαρκώς ώστε να μην ξαναμπερδευτείς… 😉
13 Δεκεμβρίου, 2009 στις 12:45 μμ
Ενη Καπαζογλου
Δυστροπη πραγματικοτητα
Θαυμασια. Και ολοι αυτοι ψηφισαν το ΠΑΣΟΚ ,γιατι ηταν σιγουροι οτι δεν θα τους συμβουν αυτα τα οποια αναφερεσαι παραπανω!!
Πως βγαινει αυτο το συμπερασμα; Οταν επι μηνες το ΠΑΣΟΚ προεκλογικα μιλουσε για παταξη της διαφθορας, της αδιαφανειας, την επικρατηση της αξιοκρατιας, τον αποτελεσματικο ελεγχο του δημοσιου τομεα στον τομεα της γραφειοκρατιας αλλα και της αποτελεσματικοτητας του κ.α.
Μηπως λοιπον τα κριτηρια των ψηφοφορων που εφεραν το νικηφορο αποτελεσμα, και μαλιστα μη αναμενομενο σε τοσο μεγαλο ποσοστο, ηταν εντελως διαφορετικα;
Δηλαδη ηταν συμφωνα με τις εξαγγελιες του ΠΑΣΟΚ και οχι με τις οποιες αλλες ερμηνειες;
Για μυαλο δεν ξερω, για λογικα συμπερασματα τολμω να πω οτι καπως ετσι ειναι το θεμα. 😉
13 Δεκεμβρίου, 2009 στις 12:52 μμ
Ενη Καπαζογλου
Πανο
Οι εμμεσοι φοροι, που αφορουν το συνολο της κοινωνιας, ειναι πασιγνωστο οτι πληττουν κυριως τα χαμηλα εισοδηματικα στρωματα.
Και σε οτι αφορα τους μισθους επισης πληττονται οι χαμηλομισθοι περισσοτερο απο τους υψηλομισθους.
Για τα επιδοματα που λες των αυτοτελως φορολογουμενων, ισως ειναι μια δικαιοτερη λυση. Για παραδειγμα γιατι οι βουλευτες να εχουν αυτο το προνομιο, οπως και αλλοι φορολογουμενοι και οχι οπως φορολογουνται ολοι οι πολιτες;
13 Δεκεμβρίου, 2009 στις 3:37 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Θαυμασια. Και ολοι αυτοι ψηφισαν το ΠΑΣΟΚ ,γιατι ηταν σιγουροι οτι δεν θα τους συμβουν αυτα τα οποια αναφερεσαι παραπανω!!
Πως βγαινει αυτο το συμπερασμα; Οταν επι μηνες το ΠΑΣΟΚ προεκλογικα μιλουσε για παταξη της διαφθορας, της αδιαφανειας, την επικρατηση της αξιοκρατιας, τον αποτελεσματικο ελεγχο του δημοσιου τομεα στον τομεα της γραφειοκρατιας αλλα και της αποτελεσματικοτητας του κ.α.
Ενη με όλο το σεβασμό αλλά όλα τα παραπάνω που λές είναι εξαιρετικά αφελή…
Μάλλον δεν το έχεις ξανακούσει ότι πολύ συχνα οι πολιτικοί λένε ψέμματα προεκλογικά (το ΠΑΣΟΚ προφανώς για εσένα ειναι η εξαίρεση ;)) όπως επίσης μάλλον δεν έχεις ξανακούσει ότι πολλοί συχνά οι ψηφοφόροι ψηφίζουν ένα κόμμα βασίζοντας την ψήφο τους όχι στις προεκλογικές του εξαγγελίες αλλά στην συμπεριφορά του ως κυβέρνηση σε παλιότερες κυβερνητικές θητείες…
Όπως και να ‘χει εδω είμαστε και θα δούμε πως το ΠΑΣΟΚ θα τα βγάλει πέρα υιοθετώντας μέτρα που θα θίγουν σε σημαντικό βαθμό ένα μεγάλο μέρος της εκλογικής του βάσης.
Πάντως, καλού- κακού, για την περίπτωση που το ΠΑΣΟΚ τα κάνει θάλασσα (που είναι και το πιο πιθανό), ετοίμασε και μερικές καλές δικαιολογίες για να ‘χεις να λές. 😉
13 Δεκεμβρίου, 2009 στις 4:07 μμ
Ενη Καπαζογλου
Δυστροπη Πραγματικοτητα
Πιασαμε γαιτανακι. Τωρα τι να σου πω, οτι η πλειψηφια των ψηφισαντων ΠΑΣΟΚ τον Οκτωβριο ακριβως αυτα τα φαινομενα ηθελαν να εξαλειφθουν και ο μονος που το τονιζε ηταν ο Παπανδρεου. Πως νομιζεις αλλαξε ξαφνικα και ο «καταλληλοτερος» εγινε ο ΓΑΠ; Ο κοσμος μπουχτισε δεν θελει αλλα λαμογια ουτε κολλητους (κανενος), ουτε αργομισθιες, ουτε αλλη διαφθορα και σ αυτον τον τομεα εγινε πιστευτος ο Παπανδρεου και ψηφιστηκε. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα, οτι το «αλλαξε τα ολα «ηταν η απαιτηση.
Τωρα η δικη σου ερμηνεια ειναι η» παλιομοδιτικη»που δεν περναει πια οχι μονο στους ψηφοφορους του ΠΑΣΟΚ αλλα και ολων των κομματων. Γιατι εχουν ολοι ψιλουποψιαστει οτι πανε τα παλια τα κολπα, το σκηνικο αλλαξε και αλλαζει καθημερινα.
Λοιπον η αφελεια περισσευει εκει οπου παραμεριζεται η πραγματικοτητα και μενουμε στις παλιες δοξασιες. 😉
13 Δεκεμβρίου, 2009 στις 6:04 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Τωρα τι να σου πω, οτι η πλειψηφια των ψηφισαντων ΠΑΣΟΚ τον Οκτωβριο ακριβως αυτα τα φαινομενα ηθελαν να εξαλειφθουν και ο μονος που το τονιζε ηταν ο Παπανδρεου. Πως νομιζεις αλλαξε ξαφνικα και ο “καταλληλοτερος” εγινε ο ΓΑΠ;
Και πως κατέληξες στο συμπέρασμα Ενη ότι «η πλειψηφια των ψηφισαντων ΠΑΣΟΚ τον Οκτωβριο ακριβως αυτα τα φαινομενα ηθελαν να εξαλειφθουν» ? Κομματάκι δύσκολο να είσαι μέσα στο κεφάλι του κάθε ψηφοφόρου του ΠΑΣΟΚ και να γνωρίζεις βάσει ποιών κριτηρίων αυτός ψηφίζει, δεν νομίζεις? 😉
Οσο για τα περί «καταλληλότερου» δεν θέλει και πολύ σκέψη Ενη για να αντιληφθεί κανείς ότι στους τυφλούς θα αναδειχθεί ως αρχηγός ο μονόφθαλμος. Ή για να το πω αλλιώς η εναλλακτική υπόθεση για την επιλογή του ΓΑΠ ως καταλληλότερου δεν έχει να κάνει με τα όποια προτερήματά του αλλά με το πολύ απλό γεγονός ότι ο Καραμανλής ήταν κατά πολύ χειρότερος (με το οποίο θα συμφωνήσω απόλυτα).
Τωρα η δικη σου ερμηνεια ειναι η” παλιομοδιτικη”που δεν περναει πια οχι μονο στους ψηφοφορους του ΠΑΣΟΚ αλλα και ολων των κομματων.
Η δική μου ερμηνεία βασίζεται στην λογική ενω η δική σου είναι ένα κράμα από ευσεβείς πόθους και φαντασιώσεις.
Λοιπον η αφελεια περισσευει εκει οπου παραμεριζεται η πραγματικοτητα και μενουμε στις παλιες δοξασιες.
Λοιπόν η αφέλεια περισσεύει εκεί όπου παραμερίζεται η πραγματικότητα και την αντικαθιστούμε με ένα κράμα από ψευδαισθήσεις και φαντασιώσεις.
Τώρα είναι καλύτερο… 😉
13 Δεκεμβρίου, 2009 στις 6:22 μμ
σχολιαστης
Δύστροπε, αρκετοί ψηφίσαμε ΠΑΣΟΚ με τη λογική του «μη χοίρον βέλγιον».
Τώρα αν κάνει και 5 πράγματα κέρδος θα είναι. Οπως κέρδος είναι που έφυγαν, προσωρινά δυστυχώς, τα μέλη αυτού του καταστροφικού θιάσου απο την εξουσία.
Βέβαια το ΠΑΣΟΚ τα βρήκε παλούκια και δίνει την εντύπωση ότι τα έχει παίξει. Ας πιεί λίγο …καρνεισιον και ας προσπαθήσει. Σε πρώτη φάση είναι όλο λόγια και αρκετές φορές παπαρολογεί. Στη φάση των έργων θα γίνει χαμός γιατί οι αντιδράσεις θα είναι μεγάλες.
13 Δεκεμβρίου, 2009 στις 9:09 μμ
Ενη Καπαζογλου
Και συνεχιζεται……
Ασφαλως κανεις δεν ειναι μεσα στο μυαλο των ψηφοφορων, ομως οι ψηφοφοροι ψηφισαν αναλογα με το τι ακουγαν απο τα υποψηφια κομματα,και που εδιναν το μεγαλυτερο βαρος για την πολιτικη που θα ακολουθουσαν.Ο Παπανδρεου εδινε αυτη την προοπτικη ελπιδας να «αλλαξουν ολα» προς οφελος του πολιτη και οχι των οποιονδηποτε ισχυρων μικρων η μεγαλων.
Το μεγαλυτερο ομως προβλημα ειναι οτι η κυβερνηση της ΝΔ ακολουθησε μια πολιτικη που εφερε σε τετοιο χαλι την οικονομια της χωρας που τωρα η σημερινη κυβερνηση δινει αγωνες και για να αποκτησει αξιοπιστια η χωρα αλλα και να λυσει πολυ δυσκολες καταστασεις.
Και τα ΜΜΕ εχουν αρχισει τις «παραινεσεις» να μην ακολουθησει το προγραμμα του το ΠΑΣΟΚ, με διαφορες βεβαια κινδυνολογιες και υπερβολες, αλλα να προχωρησει σε σκληρα μετρα εις βαρος βεβαια των πολλων.
Κατα τη γνωμη σου Γιαννη τι θα πρεπει να κανει λοιπον η κυβερνηση;
13 Δεκεμβρίου, 2009 στις 11:44 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Στη φάση των έργων θα γίνει χαμός γιατί οι αντιδράσεις θα είναι μεγάλες.
Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ υποστηρίζω και εγω Σχο, και αυτή ειναι και η ουσία αυτού που προσπαθώ να πω στην Ενη.
Τα δύσκολα για το ΠΑΣΟΚ θα ξεκινήσουν όταν θα προσπαθήσει να εφαρμόσει το πρόγραμμά του υπερ της διαφάνειας και εναντίον της διαφθοράς. Και τότε είναι που θα βγουν τα χατζάρια… 😉
Και σε σχέση με αυτό που λές, ότι δηλαδή οι προηγούμενοι ήταν μία από τις χειρότερες κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης, δεν το συζητάμε, συμφωνώ απόλυτα.
Κατα τη γνωμη σου Γιαννη τι θα πρεπει να κανει λοιπον η κυβερνηση;
Ενη δεν διαφωνούμε επι της ουσίας, η κυβέρνηση θα πρέπει να προσπαθήσει να κάνει πράξη οσα λέει περί του τέλους των πελατειακών σχέσεων, για πάταξη της διαφθοράς, για αυξημένη λογοδοσία κλπ. Η ένστασή μου βασίζεται στο ότι το ΠΑΣΟΚ για να καταφέρει να κάνει πράξη όλα τα παραπάνω θα χρειαστεί να τα βάλει με ένα μεγάλο τμήμα της εκλογικής του βάσης (έχω εκθέσει τους λόγους σε σχόλια μου παραπάνω γιατί το θεωρώ αυτό πιθανό) και δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι τελικά θα κάνει κάτι τέτοιο. Αυτό λέω όλο και όλο.
Εαν παρόλα αυτά το ΠΑΣΟΚ καταφέρει και πετύχει αυτούς τους φιλόδοξους στόχους που έχει θέσει τότε θα έχει προσφέρει μία ανεκτίμητη υπηρεσία προς την χώρα. Προσωπικά, αν και τρέφω παρα πολλές επιφυλάξεις, ευχομαι, για το καλό όλων μας, να πετύχει.
Πιο σαφής δεν νομίζω πως μπορώ να γίνω.
14 Δεκεμβρίου, 2009 στις 12:07 πμ
Ενη Καπαζογλου
Εν ταξει. Επιτελους συνεννοηθηκαμε. Το ΠΑΣΟΚ δεν πρεπει να κανει πισω αλλα να επιμεινει.Βεβαια τα χρονικα πια περιθωρια ειναι πολυ πιο ασφυκτικα και πρεπει να γινουν σε μικροτερο χρονο ολα τα προγραμματισμενα σχεδια, ομως δεν γινεται αλλιως ,γιατι δεν πρεπει η χωρα να δοθει βορα στα «κορακια». 🙂
14 Δεκεμβρίου, 2009 στις 12:15 πμ
Ενη Καπαζογλου
Και τα «κορακια» βεβαια ειναι ολοι αυτοι που περιμενουν να «επικυριαχησουν» και να διαφεντευουν το μελλον της χωρας. Οι διαφοροι οικοι αξιολογησης η οι ισχυροι εταιροι μας.
14 Δεκεμβρίου, 2009 στις 1:48 πμ
Άγγελος
…το οποίο μέλλον την χώρας, αγαπητή Ένη, οι κάτοικοι αυτής της χώρας απεμπολούν ασυστόλως αυνανιζόμενοι, ουκ έχοντες χρειάν επιβουλεύοντων, δια να οδηγήσουν την χώρα στο διάολο, μετά των κοπράνων α φέρουσιν εντός των κρανίων των.
14 Δεκεμβρίου, 2009 στις 4:15 μμ
Ενη Καπαζογλου
Δυστροπη πραγματικοτητα
Μιας και ειπαμε αρκετα για την εξυγιανση του δημοσιου τομεα, δες στο λινκ πως χανεται κανεις στον λαβυρινθο του δημοσιου. Ειναι αποκαλυπτικοτατο. 😉
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=15459&subid=2&pubid=22921149
14 Δεκεμβρίου, 2009 στις 5:41 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Ευχαριστώ για το λινκ Ενη, το άρθρο είναι όντως αποκαλυπτικότατο!
Το φαύλο πελατειακό σύστημα της Ελλαδίτσας σε όλο του το «μεγαλείο»…
…και μετά αναρρωτιόμαστε γιατί μας έχει πάρει ο διάολος…