Δύο στους τρεις πολίτες αντιτάσσονται στην απόφαση της κυβέρνησης για κλείσιμο της ΕΡΤ σύμφωνα με δημοσκόπηση της Vprc. Το 65% απαντά «όχι» στο λουκέτο, ενώ το 27% δηλώνει ότι συμφωνεί.Οι εξελίξεις στην ΕΡΤ προκάλεσαν και ανατροπή του πολιτικού σκηνικού, καθώς σύμφωνα με την ίδια δημοσκόπηση (που διενεργήθηκε για λογαριασμό του TVXS) ο ΣΥΡΙΖΑ βρίσκεται στην πρώτη θέση όσον αφορά στην εκτίμηση της εκλογικής επιρροής.Ειδικότερα, ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει 29%, έναντι 26,5% που επιλέγει τη ΝΔ.
Ακολουθούν η Χρυσή Αυγή με 14%, το ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ με 7%, οι ΑΝΕΛ με 6% και η ΔΗΜΑΡ 4,5%,
Άλλο κόμμα επιλέγει το 6% των πολιτών.
Συγκεκριμένα: ΛΑΟΣ 1%, Δημιουργία Ξανά 1%, Οικολόγοι Πράσινοι 1%, Ένωση Κεντρώων 0,5%, ΕΠΑΜ 0,5%, Άλλα: 2%.
Τα ποσοστά εκλογικής επιρροής του ΣΥΡΙΖΑ κυμαίνονται από 27,6% έως 30,4%, ενώ της ΝΔ κυμαίνονται από 25,2% έως 27,8%.
24 Σχόλια
Comments feed for this article
14 Ιουνίου, 2013 στις 11:07 μμ
xberliner
«Μπορούμε να μιλάμε για πιθανή αναδιάταξη του πολιτικού σκηνικού;»
Ο τρόπος που χειρίστηκε την ερτ ο σαμαράς είναι και η ταφόπλακα της πολιτικής του καριέρας. Όποτε γίνουν εκλογές θα τις χάσει.
14 Ιουνίου, 2013 στις 11:12 μμ
dina kazana
Ταφοπλακα…πως μας αρεσουν οι μεγαλες κουβεντες, ε?
14 Ιουνίου, 2013 στις 11:21 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
Tombstone = Ταφοπλακα
Tombstone is a historic western city in Cochise County, Arizona, United States. Εκει μενει ενας φιλος μου απο το δημοτικο.
14 Ιουνίου, 2013 στις 11:29 μμ
δεξιος
Εάν δείτε τις παλιές δημοσκοπήσεις της V-PRC δεν θα τον λέγατε χαμένο.
Η διαφορά του από το ΣΥΡΙΖΑ σε αυτές ήταν μεγαλύτερη.
14 Ιουνίου, 2013 στις 11:41 μμ
δεξιος
Η ιστορική δημοσκόπηση της V-PRC του Μαίου 2012 που έδινε 14% στη ΝΔ ,6 μονάδες πίσω από το ΣΥΡΙΖΑ.
http://www.newsbomb.gr/ekloges-2012/dimoskophseis/story/135149/dimoskopisi-vprc-proigeitai-o-syriza
15 Ιουνίου, 2013 στις 1:00 μμ
xberliner
«Ταφοπλακα…πως μας αρεσουν οι μεγαλες κουβεντες, ε?»
Πέρα από τους δεξιούς και ακροδεξιούς που εκφράζει η παρέα του σαμαρά, Υπάρχουν όμως και αρκετοί κεντρώοι και αξιοπρεπείς δεξιοί που τους φέρνει αναγούλα ο τρόπος διαχείρισης του ζητήματος ερτ και ότι αυτός ο τρόπος ξεκάθαρα δείχνει για τον ακροδεξιό χαρακτήρα του σαμαρά. Επίσης υπάρχουν και πολλοί κεντροαριστεροί που στήριζαν κόμματα όπως της δημαρ βλέποντας το αναγκαίο κακό της συγκυβέρνησης. Υπάρχει όμως μια κόκκινη γραμμή που πέρα από την οποία λες δε πάει στο διάολο και η οικονομία και η χώρα. Δεν είναι δυνατόν να στηρίζω έστω και έμμεσα τα ακροδεξιά φυντάνια της νου δου.
Νομίζεις ότι θα ξαναβγεί πρώτο κόμμα η νου δου μετά από αυτά όποτε και να γίνουν εκλογές; Και νομίζει ότι θα υπάρχει νου δου μετά από ήττα σε εκλογές (δες π.χ. το πασοκ).
15 Ιουνίου, 2013 στις 1:30 μμ
suspect
ναι μωρέ δεν παει στο διάολο και η οικονομία . Θα τρώμε τη δημοκρατία μας ( κατά το «θα τρώμε την αγάπη μας» )
disclaimer :
Διαφωνω κάθετα με το χειρισμό της υπόθεσης ΕΡΤ από το Σαμαρά . Πιστεύω οτι το καθεστώς λειτουργίας των ιδιωτικών καναλιών είναι σάπιο . Πιστεύω οτι το τραπεζικό σύστημα χρειάζεται ριζική αναμόρφωση.
ΥΓ Πως μπορώ να βάλω το υπόμνημα σε μόνιμη υπογραφή για να μη κουράζομαι κάθε φορά ;
15 Ιουνίου, 2013 στις 1:38 μμ
suspect
Πέρα από την αναγούλα που προσφέρει ο χειρισμός Σαμαρά , εξίσου αν όχι μεγαλύτερη αναγούλα προσφέρει η επίκληση της δημοκρατίας και του διαλόγου ως άλλοθι για ύπουλη και αέναη κωλυσιεργία στην υλοποίηση μεταρρυθμίσεων ( αφήστε την ΕΡΤ κατά μέρος για λίγο και ας το δούμε γενικότερα)
Αν μου προσφέρετε κάποιον που μπορεί να διορθώσει τη δεύτερη αναγούλα χωρίς να κατεφεύγει στη πρώτη , καταπίνω το Σαμαρά αμάσητο και δεν φτύνω ούτε τα κουκούτσια . Ακούω ονόματα.
disclaimer :
Διαφωνω κάθετα με το χειρισμό της υπόθεσης ΕΡΤ από το Σαμαρά . Πιστεύω οτι το καθεστώς λειτουργίας των ιδιωτικών καναλιών είναι σάπιο . Πιστεύω οτι το τραπεζικό σύστημα χρειάζεται ριζική αναμόρφωση.
ΥΓ Πως μπορώ να βάλω το υπόμνημα σε μόνιμη υπογραφή για να μη κουράζομαι κάθε φορά
15 Ιουνίου, 2013 στις 1:56 μμ
xberliner
suspect
Συμφωνώ, αν και η ακροδεξιά αισθητική μου φέρνει μεγαλύτερη αναγούλα.
«Αν μου προσφέρετε κάποιον που μπορεί να διορθώσει τη δεύτερη αναγούλα χωρίς να κατεφεύγει στη πρώτη , καταπίνω το Σαμαρά αμάσητο και δεν φτύνω ούτε τα κουκούτσια . Ακούω ονόματα.»
Δεν υπάρχει.
Δεν μπορεί ο πρώην συμπαρουσιαστής της ρούλας να φτιάξει ποιοτική τηλεόραση.
Δεν μπορεί το παλιό-νέο πασοκ να φτιάξει σύγχρονη δημόσια διοίκηση.
Δεν μπορούν αυτοί που χάιδευαν τις συντεχνίες και υπήρχαν χάρη των συντεχνιών να φτιάξουν δυναμική οικονομία.
Δεν μπορεί ο φαήλος και το δίκτυο 21 να διαμορφώσει πλαίσιο για τη διαχείριση των προβλημάτων της μετανάστευσης και του ρατσισμού.
Δεν πιάσαμε ακόμα πάτο ώστε να γκρεμιστεί πλήρως το παλιό. Υπάρχει σε πολλούς ακόμα η ελπίδα (λέγε με και σύριζα) ότι υπάρχει τρόπος να γυρίσουμε στα παλιά. Αν δεν γκρεμιστεί και αυτή η ψευδαίσθηση δεν πρόκειται ποτέ να υπάρχει βελτίωση σε τίποτα.
Για μένα τα τελευταία γεγονότα ήταν το η τελευταία σταγόνα το πέρασμα της κόκκινης γραμμής. Από το να συντηρώ έστω και έμμεσα την ακροδεξιά (γιατί να το κάνω πια;), θα βοηθήσω όσο μπορώ την τελευταία ψευδαίσθηση να αυτοκαταστραφεί.
15 Ιουνίου, 2013 στις 2:02 μμ
Πάνος
σάσπεκτ,
δεν πάει έτσι. Πρώτα διορθώνεις την αντιδημοκρατική (χουντική) εκτροπή και μετά συζητάς τα πάντα (όλα). Κι αν δεν έχουμε «κάποιον», έχουμε ακόμα θεσμούς. Αν τους χέσουμε εμείς οι ίδιοι, θα έρθει ο «κάποιος» και θα μας φορέσει έναν ορέο γύψο. Ξεκόλλα!
15 Ιουνίου, 2013 στις 2:47 μμ
suspect
ok ξεκόλλησα.
Ως συνήθως μας είπες πως δεν θα γίνει κάτι . Πες μας τώρα (έτσι για αλλαγή) πως θα γίνει . Πως θα διορθωθεί ; Με εκλογές ;
15 Ιουνίου, 2013 στις 2:50 μμ
suspect
x berliner εφαρμόζεις αυτό που έλεγα για την ΕΡΤ ( δεν γίνεται να ανακαινιστεί , πρέπει να γκρεμιστεί και να ξαναφτιαχτεί ) για ολόκληρη τη χώρα .
Δεν διαφωνώ επί της αρχής (δηλαδή επί της απαισιοδοξίας σου ) αλλά δεν έχω και τα κότσια να πω γκρεμίστε τα όλα και πάμε από την αρχή . Άσε που είμαι μάλλον σίγουρος οτι και μια αρχή από το μηδέν δεν πρόκειται να μας βάλει μυαλό (όπως δεν έβαλε και στους Αργεντίνους πχ )
15 Ιουνίου, 2013 στις 3:16 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Αν γίνουν εκλογές αγαπητέ suspect, δεν θα γίνουν για την ΕΡΤ και εν πάσει περιπτώσει την ευθύνη την έχει πάντα αυτός που ..ανακατώνει τη σούπα, εν προκειμένω μάγερας είναι ο Σαμαράς.
Αυτή είναι η μισή αλήθεια που έχει να κάνει με ..το δίκιο, η άλλη που έχει να κάνει με την ..πραγματική πραγματικότητα είναι ότι όποιος ανακατώνει τη σούπα, καλά ή άσχημα αυτός είναι ο κερδισμένος, η δε γκρίνια ότι δεν είναι καλός ..σεφ, δεν σημαίνει πολλά.
Άρα αν πιστεύουμε ότι οι εκλογές μπορεί να μην είναι λύση, αλλά και η ιστορία με τον ..κατήφορο είναι πολύ σοβαρή, εμφανιζόμαστε σαν μάγερες, αλλάζουμε το ανακάτεμα και τη φορά του (ακροδεξιά κ¨΄ινηση κουτάλας κλπ) και του επιστρέφουμε το ζήτημα περί εκλογών.
Προς το παρόν είμαστε στο στάδιο το αν μπορούμε να έχουμε κοινό μάγερα με αυτούς οι οποίοι .μπλα μπλα μπλα.
Άμα συνεχίσουμε θα του βγει του Σαμαρά και αν δεν το κεφαλαιοποιήσει ο ίδιος, σίγουρα το αίτημα για σιδερένια πυγμή από ένα στιβαρό χέρι στην εξουσία και λοιπά ορέα θα καταντήσει κυρίαρχο (αν δεν είναι ήδη).
Από κοντά θα κερδίζει και η βέρσιον ΧΑ έστω και περιθωριακά
15 Ιουνίου, 2013 στις 3:35 μμ
suspect
Αναγνώστα ,
Ωραία ακούγονται όλα αυτά αλλά θεωρητικά . Δεν παραγνωρίζω οτι το ναυάγιο ΔΕΠΑ ή η αδυναμία να βρεθούν 2000 άτομα να απολυθούν από αλλού έπαιξαν το ρόλο τους αλλά ας είμεθα πρακτικοί και ας επικεντρωθούμε στην ΕΡΤ.Τρείς δυνατότητες υπήρχαν :
α ) Να μείνει όπως είναι
β ) Να πέσει τσεκούρι και να επανιδρυθεί
γ ) αρχή αέναου [ Μέσα από διάλογο και ζυμώσεις και συνεννοήσεις να εκπονηθεί ένα κοινής αποδοχής σχέδιο αναδιάρθρωσης , το οποίο δεν θα μπορούσε να μην έχει απολύσεις άρα δεν θα ήταν κοινής αποδοχής άρα θα έμπαινε σε νέες ζυμώσεις και διαπραγματεύσεις που θα παρεμπόδιζαν όσο μπορου΄σαν τα συμφέροντα ] τέλος αέναου βρόχου
Εγω είμαι και γαμώ τους δημοκραται 🙂 αλλά είμαι και πρακτικός άνθρωπος
Εχω την εντύπωση οτι το ενα και το τρία είναι δοκιμασμένα . Διαφωνείς ή πιστεύεις ΠΡΑΚΤΙΚΑ και όχι θεωτρητικοφλού οτι υπάρχει άλλη επιλογή ;
15 Ιουνίου, 2013 στις 4:04 μμ
xberliner
«x berliner εφαρμόζεις αυτό που έλεγα για την ΕΡΤ ( δεν γίνεται να ανακαινιστεί , πρέπει να γκρεμιστεί και να ξαναφτιαχτεί )»
Ναι πρέπει να γκρεμιστεί το παλιό.
Αλλά μαζί το παλιό πρέπει να καταπλακώσει και τον αρχιτέκτονά του.
Αυτό που λέω δεν έχει στόχο να γκρεμίσει το κτίσμα αλλά να σκοτώσει τον αρχιτέκτονά του.
Εσύ ελπίζεις ότι ο παλιός αρχιτέκτονας θα σου χτίσει κάτι νέο.
«Άσε που είμαι μάλλον σίγουρος οτι και μια αρχή από το μηδέν δεν πρόκειται να μας βάλει μυαλό (όπως δεν έβαλε και στους Αργεντίνους πχ )»
Υπάρχει και αυτό το ρίσκο. Υπάρχει και το ρίσκο να πράγματα να γίνουν χειρότερα (π.χ. επικράτηση χρυσής αυγής). Αλλά αν υπάρχει μία πιθανότητα να βελτιωθεί, αυτή είναι μόνο αν κάνουμε reboot το σύστημα. Και επειδή τα πάντα ρει, αν δεν την πετύχουμε θα πηγαίνουμε συνέχεια προς τα κάτω. Η ρωσική ρουλέτα με τις πέντε θέσεις γεμάτες και τη μία άδεια είναι η μόνη μας πιθανότητα.
15 Ιουνίου, 2013 στις 4:21 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
«α ) Να μείνει όπως είναι
β ) Να πέσει τσεκούρι και να επανιδρυθεί
γ ) αρχή αέναου [ Μέσα από διάλογο και ζυμώσεις και συνεννοήσεις να εκπονηθεί ένα κοινής αποδοχής σχέδιο αναδιάρθρωσης , το οποίο δεν θα μπορούσε να μην έχει απολύσεις άρα δεν θα ήταν κοινής αποδοχής άρα θα έμπαινε σε νέες ζυμώσεις και διαπραγματεύσεις που θα παρεμπόδιζαν όσο μπορου΄σαν τα συμφέροντα ] τέλος αέναου βρόχου»
Το λάθος στην παραπάνω επιχειρηματολογία σου suspect είναι το ότι παίρνεις ως δεδομένο πως η κάθαρση θα έπρεπε να ξεκινήσει από την ΕΡΤ, και την δεδομένη χρονική στιγμή μαλιστα. Δεν ξέρω πως το βλέπεις εσυ αλλά εγω θεωρώ πως αν είσαι κυβέρνηση, οφείλεις να λαμβάνεις υπόψη τον χρόνο και τον τρόπο (το ‘χει αυτό το κακό η δημοκρατία, η κυβέρνηση δεν μπορεί να κάνει ότι της κατέβει, όποια στιγμή της κατέβει) όταν θές να προωθήσεις μία μεταρρύθμιση.
Σε σχέση τώρα με την ΕΡΤ ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, η ΝΔ (ούτε καν η κυβέρνηση, η ΝΔ, έχει διαφορά) αποφάσισε να προχωρήσει στο κλείσιμο της ΕΡΤ, και με τον τρόπο που αποφάσισε να προχωρήσει, επειδή πίστευε πως έτσι 1) θα κέρδιζε πόντους στην δεξιά κοινή γνώμη και 2) θα στρίμωχνε τους άλλους δύο κυβερνητικούς εταίρους (γνωρίζοντας πως το τελευταίο που επιθυμούν είναι οι εκλογές). Τελικά δεν της βγήκε έτσι ακριβώς όπως το είχε σχεδιασει, και για αυτό τώρα επικρατεί πολύς εκνευρισμός στο επιτελείο της ΝΔ.
Ούτε για μία στιγμή δεν υπήρχε πίσω από το κλείσιμο της ΕΡΤ κάποια σοβαρή προετοιμασία και σχεδιασμός για ένα νέο ραδιοτηλεπτικό φορέα, αυτά είναι παραμύθια της χαλιμάς (και μία από τις πιο πλακατζίδικες διαψεύσεις αυτής της «σοβαρής προετοιμασίας» είναι το γεγονός πως το κύριο domain name για τον νέο ραδιοτηλεπτικό φορέα το πήρε ιδιώτης…καταδεικνύοντας περίτρανα για τι σοβαρή προετοιμασία και σχεδιασμό μιλάμε…)
Επειδή μπορεί να μου αντιτείνεις πως τάχα τους πίεζε η τρόϊκα και έπρεπε άμεσα να απολύσουν αυτούς τους 2 χιλιάδες υπαλλήλους κλπ να σου υπενθυμίσω πως ο Μανιτάκης (ο οποίος υποτίθεται προβάλλει εμπόδια στο να εξευρεθούν αυτοί οι 2 χιλιάδες που πρέπει να απολύθούν) θα μπορούσε πάντα να αντικατασταθεί απο έναν άλλο (και να τοποθετηθεί ένας του Κουβέλη σε κάποιο άλλο υπουργείο).
Επιπλέον ακούγονταν πως αυτή η μείωση προσωπικού θα μπορούσε κάλλιστα να προέλθει από περικοπές στην αμυντική βιομηχανία (η οποία είναι και ελλειμματική, αν δεν κάνω λάθος). Ο Σαμαράς και η κλίκα του επέλεξαν όμως την ΕΡΤ (η οποία είναι πολλά και διάφορα, ελλειμματική όμως δεν ήταν) ακριβώς γιατί δεν ήθελαν να αποξενώσουν το κοινό της δεξιάς (και ιδίως τον σκληρό πυρήνα του) με το να εμφανίζονται αυτοί, ένα δεξιό κόμμα, να παίρνει την πρωτοβουλία για περικοπές προσωπικού σε ένα τομέα, την αμυντική βιομηχανία, ο οποίος λόγω της σχέσης του με την άμυνα της χώρας, έχει μεγάλη συμβολική και ιδεολογική αξία για το κοινό της δεξιάς.
Οπότε όχι, δεν υπήρχε κανένας λόγος, καμία πίεση, να κλείσει η ΕΡΤ στην παρούσα φάση, πολύ περισσότερο δε με τον τρόπο που έκλεισε.*
* Θα ήμουν απόλυτα πρόθυμος να συζητηθεί ακόμα και το κλείσιμο της ΕΡΤ. Όχι όμως με τον τρόπο που έγινε, με απλή υπουργική απόφαση και χωρίς καν να συζητηθεί το όλο θέμα στο κοινοβούλιο (χώρια το γεγονός πως και οι δύο κυβερνητικοί εταίροι διαφωνούσαν με αυτή την απόφαση οπότε δεν υπάρχει ούτε καλά καλά η απαιτούμενη πλειοψηφία για να παρθεί μία τέτοια απόφαση).
15 Ιουνίου, 2013 στις 4:21 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Ορέ Suspect ποιος σου είπε ότι υπάρχουν ή υπήρχαν αυτές οι 3 εναλλακτικές και ότι το ζήτημα έπρεπε να λυθεί με διαδικασίες όμοιες με αυτές της ..φυσικής καταστροφής (επίγον), επειδή έτσι τις διετύπωσε ο Σαμαράς, θέτοντας το ….λενινιστικόν, χθες ήταν νωρίς, αύριο θάναι αργά;;
Αυτό έχει καταντήσει πασατέμπος και δικαιολογία για να μη γίνεται τίποτα σοβαρό, όλα στο πόδι και επειδή δεν τα κάνουν κιόλας στο τέλος, σου λένε το αμίμητο τόκανα ..βιαστικά και υπό πίεση.
Και επίσης η δημοκρατία δεν είναι αυταξία, ούτε υπάρχουν δημοκράτες ή μη ..θεωρητικά.
Η ΔΗμοκρατία (το κοινοβουλευτικό σύστημα) είναι για την πράξη και αν διασφαλίζει κάτι δεν είναι αποκλειστικά τα δικαιώματα των πολιτών της, αλλά τη δυνατότητα εφαρμογής (στην πράξη λέμεεεεε 🙂 ) πολιτικών, προς το συμφέρον τους.
Έχεις δει πολλά καθεστώτα χωρίς κοινοβουλευτισμό που να μπόρεσαν να εφαρμόσουν πολιτικές και να προόδευσαν;; (εκτός αν πιστεύεις ότι το τούρκικο ή το κινέζικο μοντέλο έχει πετύχει οπότε ..εντάξει 🙂 )
15 Ιουνίου, 2013 στις 4:25 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Ορίστε και πριν λαλήσω επί του θέματος ..τρις, κάποιες τέτοιες εναλλακτικές σε μια πιο ..ξεάγχωτη, άρα πιο πιθανή να πετύχει οπτική στα λέει και ο ..αποπάνω μου (Δύστροπος) 🙂
15 Ιουνίου, 2013 στις 5:06 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
To ανταποδοτικό τέλος για την δημόσια ραδιοτηλεόραση στις 27 χώρες της Ε.Ε. Ιουνίου 14th, 2013Το Μώλυ
Σημερινό δημοσίευμα που αναρτήθηκε στη ιστοσελίδα του euronews παραθέτει το κόστος του ανταποδοτικού τέλους για την δημόσια ραδιοτηλεόραση στις 27 χώρες της Ε.Ε.
1. ΚΥΠΡΟΣ: Το 2000 αποφασίστηκε να σταματήσει το ανταποδοτικό τέλος προς το ΡΙΚ, μέσω του λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος. Το κράτος εγκρίνει στον προϋπολογισμό του κάθε χρόνο ένα ποσό, ενώ το ΡΙΚ καλύπτει τα έξοδα του και με άλλους πόρους όπως η διαφήμιση.
2. ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος στη Γερμανία είναι 204,35 ευρώ το χρόνο για την τηλεόραση και 66,24 ευρώ για το ραδιόφωνο.
3. ΒΡΕΤΑΝΙΑ: Στο Ηνωμένο Βασίλειο το ανταποδοτικό τέλος για την έγχρωμη τηλεόραση ανέρχεται στα 164 ευρώ και στα 55 ευρώ για την ασπρόμαυρη.
4. ΣΟΥΗΔΙΑ: Στη Σουηδία το ανταποδοτικό τέλος ανέρχεται στις 2076 κορώνες ή 200 ευρώ το χρόνο
5. ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ: Στη Φινλανδία το ανταποδοτικό τέλος κυμαίνεται μεταξύ €224.30 and €232.20 (ανάλογα με τις δόσεις αποπληρωμής του ποσού)
6. ΤΣΕΧΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος ανέρχεται στα 56,90 ευρώ
7. ΛΕΤΟΝΙΑ: Στη Λετονία δεν υπάρχει ανταποδοτικό τέλος, αλλά γίνονται συζητήσεις για τη θεσμοθέτησή του.
8. ΠΟΛΩΝΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος στην Πολωνία ανέρχεται στα 53 ευρώ το χρόνο .
9. ΙΣΠΑΝΙΑ: Η Ισπανική δημόσια ραδιοτηλεόραση χρηματοδοτείται αποκλειστικά από το κράτος.
10. ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος για το ραδιόφωνο ανέρχεται στα 20,52 ευρώ
11. ΔΑΝΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος στη Δανία ανέρχεται στα 300 ευρώ το χρόνο για την τηλεόραση και τους υπολογιστές με πρόσβαση στο διαδίκτυο ενώ για το ραδιόφωνο 43 ευρώ
12. ΑΥΣΤΡΙΑ: Στην Αυστρία το ανταποδοτικό τέλος ποικίλει από περιοχή σε περιοχή. Ξεκινώντας από 223,32 ευρώ και φθάνοντας τα 279,72 για την τηλεόραση και από 65,52 έως 80,52 για
το ραδιόφωνο.
13. ΒΕΛΓΙΟ: Το ανταποδοτικό τέλος στο Βέλγιο ανέρχεται στα 149,67 ευρώ για την τηλεόραση και στα 26,72 ευρώ για το ραδιόφωνο
14. ΙΡΛΑΝΔΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος στην Ιρλανδία ανέρχεται στα 160 ευρώ το χρόνο.
15. ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ: Δεν υπήρξε ποτέ ανταποδοτικό τέλος γιατί το RTL ξεκίνησε ως εμπορικό κανάλι αλλά λειτουργούσε ως δημόσιο σε ό,τι αφορά στο πρόγραμμά του.
16. ΜΑΛΤΑ: Το ανταποδοτικό τέλος στη Μάλτα ανέρχεται στα 34 ευρώ το χρόνο.
17. ΙΤΑΛΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος στην Ιταλία ανέρχεται στα 106 ευρώ το χρόνο και περιλαμβάνει όχι μόνο τις τηλεοπτικές συσκευές αλλά και τα κινητά, τους υπολογιστές με πρόσβαση στο διαδίκτυο κλπ.
18. ΓΑΛΛΙΑ: Στη Γαλλία το ανταποδοτικό τέλος ανέρχεται στα 116 ευρώ το χρόνο, για όσους δηλώσουν πως έχουν τηλεόραση, ενώ για τα overseas departments στα 74 ευρώ το χρόνο.
19. ΟΛΛΑΝΔΙΑ: Η Ολλανδική τηλεόραση χρηματοδοτείται μόνο από το κράτος και τις διαφημίσεις.
20. ΟΥΓΓΑΡΙΑ: Η Ουγγρική τηλεόραση χρηματοδοτείται μόνον από το κράτος μέσω της φορολογίας.
21. ΣΛΟΒΑΚΙΑ: Το ανταποδοτικό τέλος στη Σλοβακία ανέρχεται στα 42 ευρώ το χρόνο.
22. ΣΛΟΒΕΝΙΑ: Στη Σλοβενία το ανταποδοτικό τέλος ανέρχεται στα 132 ευρώ το χρόνο και αφορά τηλεόραση και ραδιόφωνο, ενώ για το ραδιόφωνο μόνο του 39 ευρώ
23. ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ: Στη Λιθουανία όπως και στη Λετονία ουδέποτε είχε θεσμοθετηθεί ανταποδοτικό τέλος γιατί οι κρατικές τηλεοράσεις χρηματοδοτούνταν από το κράτος. Τελευταία αναπτύσσεται ευρεία συζήτηση για τη θεσμοθέτηση ανταποδοτικού τέλους.
24. ΕΣΘΟΝΙΑ: ETV, η δημόσια ραδιοτηλεόραση της Εσθονίας χρηματοδοτείται αποκλειστικά από το κράτος. Δεν έχει ούτε ανταποδοτικό, ούτε και διαφημίσεις.
25. ΕΛΛΑΔΑ: Στην Ελλάδα από το 2006 το ανταποδοτικό τέλος ανέρχεται στα 51,60 ευρώ το χρόνο.
26. ΡΟΥΜΑΝΙΑ: Στη Ρουμανία το ανταποδοτικό τέλος ανέρχεται στα 12 ευρώ το χρόνο σε ό,τι αφορά στα νοικοκυριά. Οι μικρές επιχειρήσεις πληρώνουν 45 ευρώ το χρόνο και οι μεγάλες 150 ευρώ το χρόνο. Η Ρουμανική τηλεόραση χρηματοδοτείται επίσης από το κράτος και από τις διαφημίσεις
27. ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ: BNT, Η βουλγαρική δημόσια ραδιοτηλεόραση χρηματοδοτείται από το κράτος που καλύπτει το 60% περίπου το προϋπολογισμού της ενώ το υπόλοιπο καλύπτεται από τις διαφημίσεις.
http://gkdata.gr/2013/06/14/
15 Ιουνίου, 2013 στις 5:13 μμ
Πάνος
Στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα 😉
15 Ιουνίου, 2013 στις 6:25 μμ
xberliner
Αφώτιστος Φιλέλλην
Στη Γερμανία έχει αλλάξει. Βασικά ήταν όπως τα λες και πλήρωνες μόνον αν είχε τηλεόραση ή ραδιόφωνο ή ίντερνετ (πλήρωνες και για τα σάιτ των κρατικών σταθμών!!!). Σήμερα πληρώνουν όλοι (έχουν δεν έχουν τηλεόραση) και πρέπει να είναι κάπου στα 200 με 250 ευρώ το χρόνο (μπορεί και να κάνω λάθος το νούμερο).
15 Ιουνίου, 2013 στις 6:46 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
xberliner
Ηθελα να πω οτι σχεδον σε ολα τα κρατη της ΕΕ οι πολιτες πληρωνουν, αμεσως ή εμμεσως για την κρατικη ραδιοφωνια/τηλεοραση, επειδη ηταν διεφθαρμενη, ενω -δηθεν- ολες τα αλλα ΝΠΙΔ, ΝΠΔΔ, Υπουργεια, Δημοι, Περιφερειες,… δεν ειναι.
Αντι να ξεκινησουν τις περικοπες απο τα σημαντικα :
τις αποζημιωσεις, τις νεες τιμες εργασιων, κ.λπ. των δημοσιων εργων
τις κρατικες προμηθειες (οπλικων συστηματων, φαρμακων και υγιειονομικου υλικου,….)
Αντι να προχωρησουν αμεσα στην εισπραξη καταλογισμενων φορων και την φοροδιαφυγη
[….]
ασχολουνται με την ΕΡΤ, που ειναι η 20-στη προτεραιοτητα.
Ελεος!!!!
15 Ιουνίου, 2013 στις 7:06 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
Το άλμπουμ της ΥΕΝΕΔ-ΕΡΤ 2, ΕΤ2, 1980-1989
ή η…παλιοπαρέα του 80- 89 σε διάφορες στιγμές
http://www.koutouzis.gr/yened-almpoum.htm
17 Ιουνίου, 2013 στις 10:38 πμ
Pepermint
»Το 65% λέει “όχι” στο λουκέτο της ΕΡΤ»
το ίδιο αξιόπιστο και φερέγγυο….με το 62% που λέει ναι…του φάκτορα