Του bioannis

(κλικ! )

Ήταν 2-3 χρόνια πριν όταν πάλι ένα πρωί έχασα 5 (τουλάχιστον ) μέρες από τη ζωή μου. Είμαι εθισμένος στο να προσεγγίζω συχνά τα θέματα με συναισθηματικό τρόπο. Πολλές φορές η οργή μου ξεχειλίζει (πράγμα για το οποίο δεν είμαι ιδιαίτερα περήφανος ), μπρος στην ακατανίκητη δύναμη της ηλιθιότητας. Μπροστά στην καταστροφή δεν σκέφτομαι αποτελεσματικά, δεν αντιδρώ λογικά χτυπώντας κατευθείαν στο στόχο … μόνο το συναίσθημα, η οργή και τα τεντωμένα νεύρα που κάνουν την καρδιά να χτυπά σαν τρελαμένη αντλία έτοιμη να τα φτύσει ανά πάσα στιγμή, με καθοδηγούν. Φοβάμαι. Ειλικρινά φοβάμαι, γι’ αυτό κάποιες φορές σαν γνήσιο ψάρι τρέχω να αποδράσω. Έχω και κάποια ηλικία πλέον … αλλά εδώ δεν μιλάω για ικανότητα στον τσαμπουκά, αλλά για μια τάση αυτοκαταστροφική «εκ γενετής».

 Είδα πάλι το ιδιότυπο εφιάλτη, της μπουλντόζας να ξεπαστρεύει τη Καλαμιά, να καταστρέφει την ύπαρξη ενός ρέματος που είναι στολίδι, αντιπλημμυρική ασφάλεια και ανάσα ζωής στην παραλιακή ζώνη των Νέων Επιβατών.  Ξύπνησα από τον ίδιο εφιάλτη για να δω πάλι την ίδια εικόνα, ζωντανά. Η μπουλντόζα να τρώει με αδηφαγία, βία και μανία το σπίτι των αηδονιών, το σπίτι των κοτσυφιών, το σπίτι της τελευταία κηλίδας βλάστησης που έμεινε στη γή του τσιμέντου και της ασφάλτου.

 Ένα κύριος, λέει, δεν ανέχεται να έχει τη βρωμιά/καλαμιές (sic! ) μπροστά στο σπίτι του, και παρακάλεσε γνωστό δημοτικό σύμβουλο που έχει τα εργαλεία (εργολάβος γαρ ) να «καθαρίσει» τη βλάστηση. Ο δημοτικός σύμβουλος, λέει, ευαισθητοποιήθηκε (αφιλοκερδώς ; χωρίς πολιτικά ανταλλάγματα ; ) και πήρε την μπουλντόζα του, πρωί-πρωί, για να βοηθήσει τον συντοπίτη του, γιατί λέει, η γραφειοκρατία στο δήμο είναι μεγάλη. Άντε τώρα να κρίνεις προθέσεις…

 Αλαφιασμένος, νευριασμένος ως τα μπούνια, τσαντισμένος με ένα κράτος και ένα δήμο που αδυνατεί μεν να λύσει το πρόβλημα με τα σκουπίδια και έχει γεμίσει όλες τις γύρω ρεματιές με μπάζα και σκουπίδια, αλλά στον καθαρισμό του ρέματος δε, η γραφειοκρατία πήγε ως δια μαγείας περίπατο … Ωρυόμουν και μεσ’ στη τρέλα μου ζητούσα την άδεια για αυτή την επέμβαση. Επιπλέον, η μπουλντόζα ήταν μέσα σε ιδιωτικό χώρο (το οικόπεδο της ιδιοκτήτριας του σπιτιού μου ) και θάπρεπε η είσοδος της μπουλντόζας να έχει τουλάχιστον την συναίνεσή του ιδιοκτήτη.

Τίποτε απ’ όλα αυτά, (άδεια για επέμβαση στο ρέμα και καταστροφή της φυσική του βλάστησης, όπως και συναίνεση της ιδιοκτήτριας του οικοπέδου που εισέβαλε η μπουλντόζα δεν υπήρχε, και έπειτα από μια σύντομη επίσκεψή μου στη τοπική αστυνομία (εν πολλοίς για τον «φόβο των Ιουδαίων» γιατί και ήξερα ότι θα μου πουν να περιμένω …πράγμα που έγινε ) … ως δια μαγείας η μπουλντόζα απεσύρθη, όπως έγινε και το καλοκαίρι του 2006, σταματώντας το καταστρεπτικό της έργο για δεύτερη φορά.

Περιμένω να τριτώσει το κακό, και πολύ φοβούμαι, ότι την τρίτη φορά ο Δήμος θα έρθει προετοιμασμένος, έχοντας στο τσεπάκι του αυτή τη φορά ολάκερη τη γραφειοκρατία. Η τρίτη και φαρμακερή απόπειρα «καθαρισμού» του ρέματος, με τον ολοκληρωτικό του εγκιβωτισμό και την παράλληλη εξαφάνιση της επιφανειακής βλάστησης ..είναι κοντά. Ποιος νοιάζεται ; Δεν πάνε να χαθούν τα αηδόνια ;

Αδύναμος, βλέπω αηδόνια απέναντι στη Καλαμιά, καταμεσής κατακαλόκαιρο ντάλα ο ήλιος, μεσημέρι, και μόνο το κεφάλι χαμηλώνω, ψελλίζοντας συγνώμη. Είμαι ανυπόφορα τόσο ανεπαρκής και τόσο συνένοχος ταυτόχρονα.

 Συγνώμη αηδόνια, συγχωρέστε με, η βλακεία στους ανθρώπους είναι ανίκητη. Παρακαλώ αηδόνια, συγχωρέστε μας. 

*

 Η ζωή μου κύκλους κάνει;

http://tamystikatoukolpou.blogspot.com/2006/05/blog-post_114785641296440786.html