Ο ΓΑΠ με την εκβιαστική ερώτηση που θέτει για δημοψήφισμα αποδεικνύεται γνήσιος εγγονός του παππού του, του επονομαζομένου και παπατζή.
Οι πολίτες που επιλέγουν να είναι Έλληνες και Ευρωπαίοι απαντάνε ΟΧΙ.
Να τελειώνουμε επιτέλους με τα παπατζιλίκια του έσχατου της δυναστείας, για να μπορέσουμε να σώσουμε τη χώρα μας!
82 Σχόλια
Comments feed for this article
31 Οκτωβρίου, 2011 στις 9:52 μμ
Το κόκκινο πανί
Πάνο, είναι ενδιαφέρον ότι τα γράφεις εσύ αυτά, ένας σίγουρα συγκροτημένος και συγκρατημένος μπλόγκερ. Ο ΓΑΠ είναι πλέον ολοφάνερα επικίνδυνος και ενδιαφέρεται για την καρέκλα του και μόνο.
31 Οκτωβρίου, 2011 στις 10:21 μμ
Vita
Είναι όλοι τους αλήτες αν δεν τον ρίξουν.
Η Α.Σ.Π.Α. που αναφέρω σκωπτικά σε άλλα posts χωρίς να έχω πει τι σημαίνει το αρτικόλεξο , είναι η καλυμμένη ονομασία που έδινα μέχρι τώρα σε μιά Ανωτάτη Σχολή Πολιτικής Αλητείας που ισχυρίζομαι πως σ’ αυτήν έχουν φοιτήσει τα όλα τα μεγαλομικρομεσαία στελέχη του ΠΑΣΟΚ .Τώρα, το σκωπτικό μάλλον για γεγονός μου δείχνει…
31 Οκτωβρίου, 2011 στις 10:30 μμ
xBerliner
Όποιο και αν είναι το ερώτημα που θα γράφει το χαρτί, το πραγματικό δίλημμα θα είναι ευρώ ή δραχμή. Και θα είναι μια απόφαση χωρίς επιστροφή που ξεπερνά κυβερνήσεις και πρόσωπα και θα καθορίσει την πορεία της χώρας στον 21ο αιώνα.
Αν και μέχρι να γίνει δημοψήφισμα μπορεί πια να μην υπάρχει ούτε η δυνατότητα επιλογής. Εκεί φτάσαμε πια.
31 Οκτωβρίου, 2011 στις 10:31 μμ
kimon
Η μικρονοητικότητα του ανθρώπου στο ζενίθ,ο τυχάρπαστος που έγινε πρωθυπουργός μας οδήγησε εκεί που μας έφερε,πολύ φοβάμαι ότι τώρα ανοίγει τους ασκούς και τις πύλες μιας εμφυλιοπολεμικής σύραξης(όπως ο πάππος του) με ένα κόσμο πελαγωμένο και εξουθενωμένο.
31 Οκτωβρίου, 2011 στις 10:32 μμ
Πάνος
xBerliner,
δεν υπάρχει τέτοιο δίλημμα – συνεπώς είναι απολύτως φανταστικό και καθόλου πραγματικό.
31 Οκτωβρίου, 2011 στις 10:37 μμ
xBerliner
Πανο
Τί εννοείς ότι δεν υπάρχει τέτοιο δίλημμα; Ότι έχει παρθεί η απόφαση να βγούμε από το ευρώ ή ότι όπως και να χει δεν θα μας αφήσουν να βγούμε;
31 Οκτωβρίου, 2011 στις 10:43 μμ
σχολιαστης
Θα δούμε ψύχραιμα τι σκατά γίνεται και θα αποφασίσουμε ανάλογα με το τι μας συμφέρει.
Δεν θα ψηφίσουμε γουρούνι στο σακί.
31 Οκτωβρίου, 2011 στις 10:45 μμ
Το κόκκινο πανί
xBerliner,
όποιος θέλει ένα καλύτερο ευρώ και μια καλύτερη ΕΕ, τι πρέπει να ψηφίσει; Ναι ή Όχι;;
31 Οκτωβρίου, 2011 στις 10:48 μμ
xBerliner
Το κόκκινο πανί
Το ΟΧΙ μπορεί να σημαίνει (και πιθανόν να σημαίνει) ένα καλύτερο ευρώ και μια καλύτερη ΕΕ. Μόνο που πλέον δεν θα αφορά εμάς γιατί το ΟΧΙ μας θα βγάλει έξω από το ευρώ και θα μας στείλει στο περιθώριο της ΕΕ. ΑΝ είναι να γίνω εγώ η Ιφιγένεια για μια καλύτερη ΕΕ να μου λείπει το βύσσινο. Ας αναλάβουν αυτό το ρόλο οι Ιταλοί (που μάλλον θα τον αναλάβουν).
31 Οκτωβρίου, 2011 στις 10:53 μμ
rodia
Ναι, αλλα αν το ερώτημα ειναι παραπειστικό και η απαντηση ερμηνευεται με πολλους τρόπους; Πρώτα χειαζεται να το γνωριζουμε, μετα να το αναλυσουμε και υστερα να διασφαλιστει τι θα σημαινει [γι ατους που το θετουν] η καθε απαντηση. Πονηρεψα ακομα και’γω, βλεπεις.. 😉
31 Οκτωβρίου, 2011 στις 10:54 μμ
rodia
Υπαρχει βεβαια και η περιπτωση να οδηγουν και οι δυο απαντησεις στο ιδιο αποτελεσμα, οπότε, τζίφος η υποθεση! (το απεύχομαι, αλλα όλα να τα περιμενει κανεις)
31 Οκτωβρίου, 2011 στις 11:30 μμ
vel
μόλις τρία 24ώρα έχουμε που σωθήκαμε και ο γαπ ανακαταεύει πάλι την εε.
τώρα και με το δίκιο τους θα μας πετάξουν έξω!
31 Οκτωβρίου, 2011 στις 11:57 μμ
σχολιαστης
Βέβαια για να γίνει το Γενάρη το δημοψήφισμα πρέπει η κυβέρνηση να φτάσει μέχρι εκεί. Πράγμα δύσκολο.
Επειδή ο ΓΑΠ παίζει το μέλλον της χώρας σε μια ζαριά, νομιμοποιούνται οι πασόκες βουλευτές να τον ρίξουν.
Η μόνη τίμια λύση είναι οι εκλογές.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 12:36 πμ
nikiplos
Το δημοψήφισμα ή οι εκλογές, είναι φυσικά επουσιώδη… Το ερώτημα που τίθεται είναι η ουσία…
Το ερώτημα δλδ θα κρίνει αν το δημοψήφισμα είναι παπατζηλίκι ή έχει ενδιαφέρον (πχ ένα δημοψήφισμα με σαφές ερώτημα: Επιστροφή στη δραχμή? Ναι ή Όχι? ώστε να αναλάβει επιτέλους κάποια στιγμή τούτος ο λαός τις ευθύνες του… )
ειδάλλως, με «λεφτά υπάρχουν» ή «υπάρχει κι άλλη συνταγή» και τέτοια παπατζηλίκια, δουλειά δεν γίνεται…
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 3:16 πμ
Γιάννης - 2
Οι κορυφαίοι ΠΑΣΟΚοι πιστεύουν ότι οι συνέπειες του ΟΧΙ στο Δημοψήφισμα θα φοβίσουν το λαό και θα τους κρατήσει στην εξουσία.
Δεν νομίζω όμως ότι θα έχουν την ευκαιρία να εκτελέσουν το σχέδιό τους, γιατί με αυτή την ανακοίνωση γιά Δημοψήφισμα ήταν ως να παραιτήθησαν, αφού έδειξαν πόσο αδύνατοι είναι.
Όμως, πιστεύω και ελπίζω, ότι δεν θα γίνουν εκλογές, αλλά ότι θα σχηματισθεί ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ με (τουλάχιστον) εξωκοινοβουλευτικό πρωθυπουργό και μερικούς από τους βασικούς υπουργούς.
Η κατάσταση μπορεί πολύ εύκολα να ξεφύγει από κάθε έλεγχο, αν δεν επιδειχθεί ψυχραιμία από όλους, και κυρίως τις δυνάμεις της αντιπολίτευσης.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 3:50 πμ
rodia
μερικες πληροφοριες περι δημοψηφισματος: http://news.radiobubble.gr/2011/10/blog-post_6047.html?spref=tw
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 3:55 πμ
rodia
Βερολίνο: Εσωτερική εξέλιξη το δημοψήφισμα
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15501293,00.html
Το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών χαρακτηρίζει εσωτερική εξέλιξη, την οποία δεν επιθυμεί να σχολιάσει, την απόφαση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου να προαναγγείλει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, στο πλαίσιο του οποίου οι πολίτες θα κληθούν να εγκρίνουν τις αποφάσεις της πρόσφατης συνόδου κορυφής για το ελληνικό χρέος. Στη σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται: «Η σύνοδος κορυφής της ευρωζώνης διατύπωσε την περασμένη εβδομάδα σαφείς προσδοκίες. Σύμφωνα με αυτές, το δεύτερο πακέτο στήριξης για την Ελλάδα θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του χρόνου. Επ` αυτού εργαζόμαστε εντατικά όλοι αυτή την περίοδο. Όσον αφορά την προαναγγελία ενδεχομένου δημοψηφίσματος στην Ελλάδα, πρόκειται για μια εξέλιξη που αφορά την εσωτερική πολιτική στην Ελλάδα, για την οποία η ομοσπονδιακή κυβέρνηση δεν έχει καμία επίσημη πληροφόρηση και για τον λόγο αυτόν δεν την σχολιάζει».
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 4:17 πμ
rodia
συγγνωμη.. εδω το σωστο βίδεον της ανακοινωσης/προσκλησης:
(το προηγουμενο, σβηστο Πανο, παρακαλώ…)
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 7:14 πμ
zeppos
Από χθες το βράδυ παρατηρώ τον πανικό των ΜΜΕ και των γυρολόγων που κατοικοεδρεύουν εκεί μέσα. Κάνουν σαν να τους πηραν την μπουκιά κυριολεκτικά απ’το στόμα!
Και τώρα;
Τι θα κάνουμε;
Τι θα πούμε στο λαό, στους πολίτες;
Μέχρι σήμερα το ξέραμε το ποίμα,
ο τσολάκογλου που παραδίδει την χώρα στους γκάουλάϊτερ, που σαν να μην έφτανε το μνημόνιο που μας έκοψε τη μάσα, τώρα έχουμε και κούρεμα, έχουμε και επιτήρηση!
Χάνουμε την εθνική μας κυριαρχία..
Οι προδότες!
Και πρώτος απ’όλους ο πρόεδρος που δεν τον σταμάτησε, που δεν παραιτείται που έτσι που αλλοιώς…
Να τα παρατήσει όλα. Να παραδεχθεί οτι έκανε λάθος και να φύγει, να πάμε σε εκλογές, να πάρει όμως την 6η δόση πρώτα, να έχουμε λεφτό να κυκλοφορήσουμε…
Να παραιτηθεί για να έχουμε να του λέμε επί δεκαετίες, οτι δραπέτευσε, οτι την σκαπουλάρησε στα δύσκολα..
Να πάρουμε και μεις τα λίγα οφίτσια παραπάνω και τα ευρά.
Να βγεί ο Αντωνάκης και να δει τι μπορεί να κάνει, ε και αν δεν μπορεί… την έχουμε έτοιμη τη δικαιολογία: «Ετσι που τα έκανε ο ΓΑΠ, δεν μπορούμε να τα αλλάξουμε, θα πάμε έτσι και βλέπουμε από χρόνου»..
Όλα τα παραπάνω εκ του ασφαλούς.. Από έξω, άστον μέσα να προσπαθεί με μια χούφτα ακόμη μαλάκες πασόκους να πείσει τους δανειστές μας οτι μπορούμε να τα καταφέρουμε, ενώ εμείς θα είμαστε στην απ’έξω, ασφαλείς από την λαϊκή οργή που θα τροφοδοτούμε εντέχνως πλην σαφώς με όλα τα παραπάνω σε αυξανόμενες δόσεις, για να έχουμε να λέμε οτι,
ΝΑ, ο λαός μίλησε, δεν θέλει άλλη σωτηρία, δεν θέλει άλλο δάνειο, θέλει να είμαστε πένητες αλλά αξιοπρεπείς και περήφανοι…
Φυσικά την ίδια ώρα άστον τον μαλάκα να τρώει μοναχός του τις σφαλιάρες και τα σχόλια από μέσα και έξω.. Να παιρνει τις δόσεις των δανεικών για να μας πληρώνει, αλλά να τον βρίζουμε…
Ή να πάει σε εκλογές, έτσι από μόνος του.. να μας δόσει το δαχτυλίδι δηλαδή, έστω και αν ΠΙΣΤΕΥΕΙ οτι κάνει το σωστό και οτι ακολουθεί τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΠΩΔΥΝΟ ΤΡΟΠΟ να ορθοποδήσουμε.. Οτι έχει εκλεγεί με την ψήφο μας δεν λέει και πολλά… Αφού υπάρχει πλέον «δυσαρμονία» με το εκλογικό σώμα που του πιπιλάμε το νιονιό κάθε λεπτό…Τους φέραμε εκεί που θέλαμε και τώρα….
Το παίγνιον πήρε τέλος χθες το βράδυ κύριοι και κυρίες..
Εάν πραγματικά πιστεύετε ΟΛΑ όσα λέγατε επί μήνες στους πολίτες και διαμορφώσατε έτσι την γνώμη τους,οτι το κούρεμα είναι λάθος, οτι είναι προδοσία, οτι δεν έπρεπε να δεχθούμε επιτήρηση, ούτε τις περικοπές και το νέο σφίξιμο (μόνο τα δανεικά λεφτά), Να η ευκαιρία!
Να συνεχίσετε στο ίδιο βιολί, να πείσετε τον πολίτη να ψηφίσει ΟΧΙ.
Να πάρετε και σεις το μερίδιο της ευθύνης που σας αναλογεί…
Δεν μπορεί να συνεχιστεί η εκ του ασφαλούς λοιδωρία..
ΟΛΟΙ χθες βράδυ οι «αναλυτές» έντρομοι έλεγαν οτι ο λαός δεν ξέρει..Οτι είναι .. επικίνδυνο… (οι άτιμοι τώρα το ανακάλυψαν!)
Οτι μπορεί και να ψηφίσει ΟΧΙ..
Οτι θα πάμε στην καταστροφή..με μια επιπόλαια απόφαση των ανημέρωτων πολιτών
Ρε σεις!
Ποιός διαμόρφωσε έτσι αρνητική την γνώμη τους; Ο ΓΑΠ αγωνίστηκε επί μήνες και θα συνεχίσει να μας λέει οτι ΔΕΝ έχουμε άλλον δρόμο … «ήπιο».. Πρέπει να φάμε τώρα το αγγούρι βαθειά, να το νοιώσουμε μπας και βάλουμε μιαλό γιατί μετά δεν θα μας φτάνει αυτό…
Εσείς δεν είσασταν που από το πρωί έως το βράδυ λέγατε οτι σας εξαπατά;
Οτι είναι βαλτός από την σια, από το μεγάλο κεφάλειο και από τον σατανά;
Ε αν νομίζετε οτι υπάρχει πράγματι κίνδυνος (λόγω της μαλακίας που σας έδερνε τόσο καιρό) να πάμε σε δραχμές και συσίτια, Να η ευκαιρία!
Βγείτε από σήμερα να πείσετε τον κοσμάκη να ψηφίσει ΝΑΙ..
Τι θα του πείτε τώρα;
Δικό σας πρόβλημα..
Ο ΓΑΠ θα συνεχίσει να λέει οτι έχουμε ακόμη ΜΙΑ ευκαιρία..
Στο χέρι μας είναι να αποφύγουμε την αξαθλίωση…
Καλημέρα σας!
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 7:28 πμ
ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ
γιωργάκης,αντωνάκης,αμερικανοσπουδαγμένοι,από καλές οικογένεις,μέ
πιάνο καί γαλλικά,χωρίς κανένα ασφαλιστικό μεροκάματο,στήν Ελλάδα
τσακώνονται μέ τί όρους καί επιτόκιο θά αγοράσουν πλούτο αντί νά
παράγουν πλούτο,πετύχανε,γνήσια ενεργούμενα τής φίλης αμερικής,νά φτιάξουνε ενα μεγάλο μπαλόνι,μέσα στήν ευρώπη.
Η ευρώπη,ξεκίνησε νά βάλει στήν αγκαλιά της όλα τά παιδιά τής γειτονιάς
νά κάνει μεγάλη φάμπρικα,νά πουλά τή πραμάτεια της,νά ζουνε όλοι καλά
καί ή γερμανία καλλίτερα,αλλά πάλι φαίνεται νά μήν τής βγαίνει,τής γερμα-
νίας.
Καί τώρα????
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 7:39 πμ
Μιχάλης Μιχελής
Ίσως λέω, ίσως, περιμένετε να δείτε το δημοψήφισμα και μετά σχολιάζουμε.
Γιατί κι αυτή η ανακοίνωση του ΓΑΠ, μπορεί, μπορεί λέω, να είναι μπλόφα. Έτσι κι αλλιώς «ραντεβού στα τυφλά έχει» ο εν λόγω εραστής της εξουσίας και φτιάχνει «παιγνίδια δημοκρατικότητας», στον καθρέφτη του ΠΑΣΟΚ, που όμως είναι μια ακόμη εικονική πραγματικότητα.
Δηλαδή ο ΓΑΠ ως συντελεστής ενός σχεδίου ευρωπαΙκής επινόησης, για τη νέα τάξη πραγμάτων, που θα συρρικνώσει το κοινωνικό κράτος και την μεσαία τάξη, μέσα από αυτή την ανακοίνωση (του δημοψηφίασματος), θέλει να τεστάρει τα συντηρητικά αντανακλαστικά της τάξης που τον έφερε στην εξουσία. Πριν το κάνει, ίσως ήταν ενήμεροι οι φίλοι του στην Ευρώπη γι αυτήν του την ενέργεια. Ο εκβιασμός, θα λειτουργήσει υπέρ του, γιατί πιθανή μικρή (πολύ μικρή) αλλαγή των συμφωνηθέντων, θα το θεωρήσει ως διαπραγματευτική νίκη, που στη συνέχεια θα του δώσει πόντους στην εξουσία του. Όταν παίρνεται μια οιανδήποτε απόφαση, έχει μερικά κενά για το επιπλέον (+) και το παραχωρήσιμο (-). Αυτό λοιπόν επιχειρείται τώρα.
Πρέπει να μην λησμονούμε, ότι τα μέτρα που έχουν αποφασισθεί είναι μακροχρόνια. Άρα στους Ευρωπαίους, τους συμφέρει να βρίσκεται στην εξουσία της Ελλάδας ένας Παπανδρέου ή ένας παρόμοιός του, για να τα εφαρμόσει, ούτως ώστε, να έχουν αυτοί (οι δανειστές), το επιθυμητό τους αποτέλεσμα.
Έτσι ο ΓΑΠ, παρακινούμενος από τους καθοδηγητές του, ήρθε κι έκανε την επίδειξη της «τσιχλόφουσκας». Ως πιόνι πλέον ενός συστήματος, δεν πετάς έτσι για πλάκα, φωτοβολίδες. Στοχεύεις στα αντανακλαστικά του φοβισμένου πολίτη. Γι’ αυτό επαναλαμβάνω, λίγη υπομονή. Το θέατρο του παραλόγου, έχει κι αυτό μια δομή, που δεν φαίνεται μονομιάς στον ανυποψίαστο θεατή.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 7:45 πμ
skipper
Τα περί δημοψηφίσματος ειναι σκέτο παπατζηλικι όπως λέει κι ο Πάνος και δεν χωρά ουδεμία ανάλυση.
Δεν μπορεί…θα βρεθούν 4 πασόκοι πατριώτες την Παρασκευή το βράδυ.
Κι αν όχι , ας βρεθούν κάποιοι να τους χρηματίσουν βρε αδερφέ.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 8:08 πμ
skipper
Συμφωνώ με τον κύριο Μιχελή.
Γι αυτό ακριβώς πρέπει να σταματήσει η παράσταση διότι αν φτάσει στο τελος της και την επομένη έχουμε 51% ΝΑΙ και 49% ΟΧΙ ,τότε «φίδι που μας έφαγε» που λένε και στα Γιάννενα.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 8:21 πμ
rodia
@Μιχάλης Μιχελής
υποκλίνομαι. Respect.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 8:38 πμ
zeppos
σκιπερ: «Δεν μπορεί…θα βρεθούν 4 πασόκοι πατριώτες την Παρασκευή το βράδυ.
Κι αν όχι , ας βρεθούν κάποιοι να τους χρηματίσουν βρε αδερφέ.»
Καλό! Παλά μου τέχνη κόσκινο..
Πάση θυσία να αποφύγουν τα κόμματα να πουν καθαρά στον πολίτη τι πρέπει να ψηφίσει στο δημοψήφισμα…
Να πάμε σε εκλογές ΧΩΡΙΣ να υποχρεωθούν να πουν την αλήθεια… Πάντα από τα καμαρίνια…
Οι 4 που θα ρίξουν την κυβέρνηση, έστω και με χρήμα, είναι η τελευταία σας ελπίδα να μην αποκαλυφθείτε…
Οι γενναίοι και οι τίμιοι σε ΟΛΑ, τώρα θα φανούν.. Αν αφήσουν οι «4» να πάμε στην ημερομηνία «κάθαρσης» με το δημοψήφισμα, θα φανεί ποιοί κορόϊδευαν τους πολίτες για «ιδιωτικό» συφέρον.
ΟΧΙ σημαίνει αξιοπρέπεια και συνέπεια στις θέσεις, άσχετα με το αποτέλεσμα..
ΝΑΙ σημαίνει κατανόηση της τραγικής ανάγκης για συνέχιση της προσπάθειας.
ΑΛΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
Η ματαίωση του δημοψηφίσματος θα γίνει αιτία για συνέχιση της παρακμιακής κατρακύλας…
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 9:11 πμ
Πάνος
Παίδες και κόρες,
καλημέρα από το βροχερό Μάντσεστερ.
Υπάρχουν δύο βασικά ζητούμενα: η τύχη του ΓΑΠ (με την έννοια της παραμονής του στην εξουσία) και η τύχη της Ελλάδας. Τα δεδομένα αυτά δεν συγκλίνουν. Και η κοινή λογική επιβάλλει να πάμε άμεσα σε εκλογές, ώστε να δρομολογηθούν εξελίξεις για μιαν άλλη κυβέρνηση (στην οποία κάλλιστα μπορεί να συμμετέχει ή να τη στηρίζει και το ΠΑΣΟΚ, αλλάζοντας ηγεσία και προτεραιότητες)
Αντ’ αυτού, ο ΓΑΠ επέλεξε την τυχοδιωκτική και άκρως επικίνδυνη «λύση» του δημοψηφίσματος. Η απάντησή του είναι λάθος (για την ακρίβεια: άλλα αντ’ άλλων), γιατί δεν ήταν αυτό το ερώτημα. Το ερώτημα ήταν εκλογές τώρα!
Στους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ εναπόκειται να βάλουν τα πράγματα στη θέση τους, αρνούμενοι να συναινέσουν στις ανώμαλες εξελίξεις που μέσα στην απελπισία του ετοιμάζουν ο ΓΑΠ και το περιβάλλον του.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 9:29 πμ
Στάθης Δ
Tι εύκολα που είναι τα «μαύρο-άσπρο» διλλήματα λοιπόν.
Ειδικά για όσους αφού προετοίμασαν το έδαφος κατάλληλα, αφού άνοιξαν όσες τρύπες μπορούσαν στο σκαρί, τώρα ζητάνε και «δημοκρατική» νομιμοποίηση γιατί αλλιώς «δεν θα συνεχισθεί η προσπάθεια»
Το κατάφερε και αυτό, να μας πάει σε νέο διχασμό. Ανεπαρκής, αμοραλιστής, όλα μαζί, η νεκροψία θα δείξει
Και για όσους ξεχνάνε τα αίσχη που έγιναν, και γίνονται, και χειροκροτάνε και συστρατεύονται, και κουνάνε το δάχτυλο στους υπόλοιπους, πολύ βολικό το δίλλημα. Πιθανότατα γιατί θέλουν απεγνωσμένα να πιστέψουν σε κάτι
Και μιά (ρητορική μάλλον…) ερώτηση:
Μιάς και μπήκαμε στην λογική των δημοψηφισμάτων, γιατί άραγε δεν γίνεται παράλληλα και για άλλα δύο θέματα που τόσο ταιριάζουν στο «σοσιαλιστικό προφίλ» του ΠΑΣΟΚ:
α) κατάργηση του «περί ευθύνης» με αναδρομική (aka Proton) ισχύ
β) καθιέρωση απλής αναλογικής
Η αυτά δεν είναι τόσο σημαντικά θέματα ώστε να πάρει θέση ο κυρίαρχος λαός?
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 9:32 πμ
Πάνος
31.10.2011
Απόψε αυτοσχεδιάζουμε…
Σχολιάζοντας την εξαγγελία από τον πρωθυπουργό δημοψηφίσματος για τη νέα δανειακή σύμβαση, οι εκπρόσωποι Τύπου των Οικολόγων Πράσινων, Ελεάννα Ιωαννίδου και Τάσος Κρομμύδας, έκαναν την παρακάτω δήλωση:
«Εξαγγέλλοντας δημοψήφισμα για μια συμφωνία που παραμένει ακόμη θολό τοπίο, ο κ. Παπανδρέου προσπαθεί να εκμεταλλευθεί πολωτικά διλήμματα σε μια ήδη πολωμένη και καθόλου νηφάλια κοινωνία. Σκεφτείτε μόνο να είχαν κάνει δημοψήφισμα το καλοκαίρι για τις συμφωνίες της 21ης Ιουλίου που τότε εκθειάζονταν και σήμερα απορρίπτονται από όλους ως ανεπαρκείς και μη βιώσιμες…
Οι Οικολόγοι Πράσινοι πιστεύουμε ότι πολυδιάστατα ζητήματα όπως η κρίση που αντιμετωπίζουμε δεν επιλύονται με απλουστευτικές λογικές άσπρου-μαύρου. Δύο χρόνια επικίνδυνων αυτοσχεδιασμών είναι πια υπεραρκετά. Τα δημοψηφίσματα αποτελούν κορύφωση της δημοκρατικής πρακτικής, μόνο όταν δεν χρησιμοποιούνται επικοινωνιακά και εκβιαστικά ως όπλα μιας εξουσίας που προσπαθεί να ξεφύγει από τα αδιέξοδά της.
Όπως παραδέχεται πλέον και η ίδια, η κυβέρνηση δεν έχει την πολιτική και κοινωνική νομιμοποίηση για τα μέτρα που θέλει να επιβάλει. Αναπόφευκτη είναι συνεπώς η προσφυγή στις κάλπες για να οργανωθεί η όποια προσπάθεια εξόδου από την πολύπλευρη κρίση».
Το Γραφείο Τύπου των Οικολόγων Πράσινων
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 9:34 πμ
σχολιαστης
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=427860&h1=true
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 9:41 πμ
Τάλως
«Tι εύκολα που είναι τα “μαύρο-άσπρο” διλλήματα λοιπόν.
Ειδικά για όσους αφού προετοίμασαν το έδαφος κατάλληλα, αφού άνοιξαν όσες τρύπες μπορούσαν στο σκαρί, τώρα ζητάνε και “δημοκρατική” νομιμοποίηση γιατί αλλιώς “δεν θα συνεχισθεί η προσπάθεια”
Το κατάφερε και αυτό, να μας πάει σε νέο διχασμό. Ανεπαρκής, αμοραλιστής, όλα μαζί, η νεκροψία θα δείξει»
OXI
@Zeppos Θα κάνουν και στη χώρα που ζείτε εσείς δημοψήφισμα;
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 9:44 πμ
Τάλως
Καλό μήνα σε όλες/ους 🙂
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 9:44 πμ
ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ
Λένε,μπορεί καί νά παίζει,άν παραιτηθούν όλοι οι βουλευτές τής αντιπολίτευσης,αυτόματα ή χώρα οδηγήται σέ εκλογές.
Ολοι αυτοί πού ζητούν εκλογές,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.??????
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ,γιατί δέν έκανε ο ΓΑΠ,πρίν από τό πρώτο μνημόνιο???
Τώρα αρχίζει τό γλέντι………..
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 9:45 πμ
σχολιαστης
Βασικό ρόλο στην υπέρβαση της κρίσης καλείται να διαδραματίσει ο Σαμαράς. Θα επανέλθω με σχόλιο ή πόστ επί του θέματος.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 10:01 πμ
Fil
«Η τούμπα»
Τα πράγματα έγιναν περίπου έτσι. Ο Γιώργος πήγε και ζήτησε μία νέα συμφωνία. Μία συμφωνία που άλλους συνέφερε περισσότερο, άλλους λιγότερο άλλους καθόλου. Εμάς δεν ξέρω αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Μετά άρχισαν τα όργανα. Μέρκελ και Σαρκοζί συναντήθηκαν και τσακώθηκαν καμμιά δεκαριά φορές, μόνοι τους ή με άλλους για να βγάλουν άκρη με τη νέα συμφωνία. Σόιμπλε, Μπαρόζο, Τρισέ, Γιούνκερ και δεν συμμαζεύεται, ανά δύο ή περισσότεροι, τα ‘λέγαν κάθε μέρα για το ίδιο θέμα. Από κοντά και η Λαγκάρντ. Πέντε-έξι Σύνοδοι Κορυφής, άλλα τόσα Εκοφίν και Γιούρογκρουπ. Μήνες πηγαινέλα. Ο Ομπάμα πίεζε όσους τσίναγαν, έστειλε και τον υπουργό του σε μια σύνοδο. Στο G20, πάλι πρώτες μούρες εμείς. Ρώσοι και Κινέζοι πιέζουν κι αυτοί για λύση. Λύση στο τέλος δόθηκε. Καλή, κακή, πάντως περίπου αυτή που ζητούσε ο Γιώργος. Μετά άρχισε η μάχη με τους τραπεζίτες με συμμετοχή όλων των πλανητικών παικτών. Ακόμα και του Νταλάρα. Με τον εκβιασμό πείστηκαν κι αυτοί.
Ο δικός μας περίμενε απ΄ έξω. Στο τέλος βγήκαν και του ανακοίνωσαν τη λύση. Ο δικός μας έκανε και δυό τούμπες. Στη δεύτερη τούμπα καθάρισε το μυαλό του και θυμήθηκε ότι είναι ΠΑΣΟΚ. Τον Παναγιώτη τον Εβγατζή τον ρώτησα; Προσέξτε, όχι να τον ρωτήσω αν συνεχίζει να με εμπιστεύεται ή προτιμά τον Αντώνη να κάνει τη δουλειά. Αλλά να τον ρωτήσω αν συμφωνεί με τις 800 σελίδες του κειμένου.
Παιδιά, περιμένετε λίγο να πεταχτώ να ρωτήσω τον Παναγιώτη και επιστρέφω να συνεχίσουμε. Είναι σίγουρο ότι τα παιδιά τον περιμένουν παίζοντας πρέφα.
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=9867
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 11:01 πμ
Γιάννης
το δημοψήφισμα μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους, απίθανους και μη. στο ότι ο άνθρωπος τα παρατάει στο έλεος του θεού, στο ότι είναι ανόητος και πρώτα υπογράφει αλλά ύστερα ζητά δημοψήφισμα, ότι είναι μια φτιαχτή και ιδανική ευκαιρία να τσατιστεί η ευρωζώνη
πάντως, από τα παραπάνω σχόλια βλέπει κανείς τόσο την τακτική που θα ακολουθήσει το πασόκ όσο και την προπαγάνδα περί δημοκρατικότητάς του.
θα τεθεί το ζήτημα ευρώ ή δραχμή, για την πρώτη περίπτωση. θα λέγονται ψέματα, ότι με τα κατοχικά μνημόνια η χώρα θα βγει από το βάλτο στον οποίο αυτά τη βούλιαξαν ακόμη περισσότερο. θα γίνεται εξύμνηση μιας ευρώπης-ερωτευμένης με την ελλάδα, της ωδής στη χαρά τού μπετόβεν, και ποιος ξέρει τίνος άλλου άσχετου,
για την δεύτερη, τα παπαγαλάκια του κόμματος θα λένε «δημοψήφισμα δε θέλατε; ε, λοιπόν, ορίστε, τι άλλο θέλετε;». θα αποσιωπήσουν το γεγονός ότι πρώτα αποδέχτηκε την τελευταία συμφωνία και μετά (!) ΘΑ την θέσει, ΚΑΠΟΤΕ, σε δημοψήφισμα. και θα αποσιωπήσουν ότι, οι δημοκράτες του όπεν-γκοβ θα έπρεπε να κάνουν δημοψήφισμα την άνοιξη του 2010.
όσο πιο πολύ αργεί το δημοψήφισμα, τόσο το καλύτερο για τις δυο παραπάνω κατηγορίες φιλομνημονιακών. προπαγάνδα εντός, τρομοκρατία από την τρόικα, μερική καθυστέρηση στις δόσεις κ.ο.κ..
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 11:33 πμ
Fil
Αφού το λέει ο Πρωτόπαππας (που του το είπε ο ΓΑΠ), ησύχασα!
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_01/11/2011_412638
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 11:57 πμ
Ενη
Μπα fil, (μέσω Ανδρεα Ανδρουλάκη), δεν ειναι μόνο ο συγκεκριμένος Παναγιώτης αλλά κάποια εκατομμύρια Παναγιώτηδες, που ειναι αόρατοι και απο το ιντερνετ και απο τα ΜΜΕ και απο τις πλατειες, αλλά και μακρια απο τα κόμματα που,
ολο και καποιο χωραφάκι εχουν πουλήσει, κάποιο πατρικο στην επαρχία, κάποιο κομπόδεμα οι Παππουδες για ωρα ανάγκη η και για τις σπουδε΄ς των παιδιών και τα εχουν βάλει στην τράπεζα για να παίρνουν εστω και ενα μικροποσό ως τόκο, (αυτοι βέβαια δεν ειναι οι Ελληνες μεγαλοκαταθέτες των 400 δις. ευρώ που τα εβγαλαν στους φορολογικους παραδείσους), και οι οποίοι
δεν θέλουν με τιίποτα να τα χάσουν με μια «τουμπα» και να βρεθουμε περήφανοι και τίμιοι εξω και απο ευρω και απο την ευρώπη των 27. (σε λιγο κατα πασα πιθανότητα θα γίνει και η Τουρκία μέλος).
Δηλαδή οι Ιρλανδια που εχει κάνει δυο φορές δημοψηφίσματα , για θέματα της ΕΕ, ειναι πιο δημοκρατικη χώρα απο την Ελλάδα.
Αλλά ας γίνει ο,τι γίνει εκλογές η δημοψήφισμα, και να τελειώνει αυτό το νεο-εμφυλιακο κλιμα που εχει δηλητηριάσει τον κόσμο. Τα σύνδρομα του μίσους ειναι πλέον φανερά.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 12:04 μμ
Ενη
Πετρουλάκη βέβαια και οχι Ανδρουλάκη.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 12:13 μμ
Τάλως
Μοιράζομαι μαζί σας αυτό:
Το Δημοψήφισμα του ΓΑΠ για το Άγιο Δισκοπότηρο
http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/10/blog-post_2821.html
Δηλώνω δε πως αν κατοικούσα σε άλλη χώρα, αλλά ζούσα εκ των έσω τις καταστάσεις της ΓΑΠικής Ελλάδας, δε θα ήθελα να φύγει ποτέ ο ΓΑΠας. Πρόκειται για περιβόλι 😀
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 1:02 μμ
vel
ΕΡΩΤΗΣΗ 1: απο που κλάνει το μπαρμπούνι;
ΕΡΩΤΗΣΗ 2: ΜΟΝΟ αν απαντήσατε ΝΑΙ στην πρώτη ερώτηση:
αν κλάσει θα αλλάξει χρώμα; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 1:25 μμ
Τάλως
@vel ΚΥΡΙΕ ΚΥΡΙΕ να το πω;
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 1:39 μμ
Άγγελος
μην το πεις, κλάστο!
το μόνο ερώτημα
Nα σας κρεμάσουν στο Σύνταγμα ή στην Αριστοτέλους;
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 1:44 μμ
Τάλως
Αν είναι να με κρεμάσουν επιλέγω Σύνταγμα! 😛
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 1:50 μμ
Άγγελος
όχι εσένα βρε κουτό 😉
εσύ δεν έφαγες πολλά γιατί καθόσανα ανάμεσα στο Θοδωρο και στον Μπέννυ. μερικές ξυλιές και σπίτι.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 2:01 μμ
undantag
Συμφωνώ η απάντηση προς τον ΓΑΠ και μόνο πρέπει να είναι όχι. Έλα όμως που ο παπατζής αυτός τα κατάφερε και συνέδεσε το σαρκίο του με το μέλλον της χώρας. Συνεπώς;
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 2:30 μμ
Στάθης Δ
Αποκλειστικό!
Υπερηφάνως, σας παρουσιάζω (ο Κασιμάτης εννοείται..)-κατ’ αποκλειστικότητα, βεβαίως- το ερώτημα του δημοψηφίσματος που ανήγγειλε χθες ο Γεώργιος Β΄:
«Θέλετε να είμαστε πλούσιοι και υγιείς ή πτωχοί και ασθενείς;»
Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα τεσσάρων επιλογών:
Α) Πλούσιοι και υγιείς.
Β) Πτωχοί και ασθενείς.
Γ) Δεν ξέρω – δεν απαντώ.
Δ) Oλα τα παραπάνω.
(Μεταξύ μας, η σωστή απάντηση είναι η τέταρτη…)
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 2:41 μμ
Τάλως
@Στάθης Δ μμμ δύσκολο ερώτημα για το λαό…
Προβλέπω να προκρίνεται «Από που κλάνει το μπαρμπούνι» με χορηγό επικοινωνίας το ΣΚΑΪ.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 2:49 μμ
rodia
Να παιξω;
1)το ελικόπτερο να είναι πούμα [ΝΑΙ-ΟΧΙ]
2) αν το ελικόπτερο δεν είναι πούμα, να είναι απάτσι [ΝΑΙ-ΟΧΙ]
αν τπτ απο τα 2 η κυβερνηση συνεχιζει το έργο της
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 2:57 μμ
Άγγελος
rodia
είσαι λάθος
α) το Πούμα είναι γαλλογερμανικό μοντέλο, δεν είναι να τα εμπιστεύεσαι.
β) το Απάτσι είναι διθέσιο. Αν εξαιρέσεις τον πιλότο (γιατί ο ΓΑΠ δεν είναι ούτε για ποδήλατο) μένει μια θέση κενή. Που θα κάτσει η μαμά, που ο Γιώργος, που ο Νίκος κτλ.
Μάλλον για Σινούκ τους βλέπω. Ιδίως εάν θελήσουν να πάρουν και το Θόδωρο μαζί.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 3:27 μμ
Ενη
Αυτο πια ειναι καραμπινάτη κοινωνικη αδικία, να μη μπορουν οσοι δεν διαθέτουν προσβαση στις «νέες τεχνολογίες» ιντερνετ, μπλογκς κα.,
να απολαύσουν ενα τοσο εξυπνο και ορεο χιουμορ που διεξάγεται εκει. Αλήθεια κριμας. 😆 😆 😆 lol:
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 3:30 μμ
Ενη
Χιλια συγγνώμη λάθος. Το χιουμορ δεν «διεξάγεται» αλλά «αναπτυσσεται».
Ευτυχως λείπει ο Αναγνώστης που θα με διόρθωνε. 😆
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 3:37 μμ
catalinas
Αν σήμερα έχουμε τον πολυαναμενόμενο μαύρο κύκνο των αγορών (εχω να δω τετοιο GAP στον DAX πολλα χρόνια)
– που σημαινει οτι οι αγορες θα προεξοφλησουν το παγκοσμιο χαος και δεν θα ειναι δυνατον να επανα-ματα-ξανα-χειραγωγηθουν απο κεντρικες τραπεζες κτλπ –
τον ΓΑΠ θα τον γράψουν τα βιβλία του μελλοντος, με τον ιδιο ακριβως τροπο που γραφουν για εκεινη την δολοφονια στο σεραγεβο στις 28-06-1914.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 3:41 μμ
ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ
Πικρόχολοι,υπηρέτες ανομων συμφερόντων………..
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 4:17 μμ
Γιάννης - 2
Επαναλαμβάνω το χθεσινό μου σχόλιο
«Οι κορυφαίοι ΠΑΣΟΚοι πιστεύουν ότι οι συνέπειες του ΟΧΙ στο Δημοψήφισμα θα φοβίσουν το λαό και θα τους κρατήσει στην εξουσία.
Δεν νομίζω όμως ότι θα έχουν την ευκαιρία να εκτελέσουν το σχέδιό τους, γιατί με αυτή την ανακοίνωση γιά Δημοψήφισμα ήταν ως να παραιτήθησαν, αφού έδειξαν πόσο αδύνατοι είναι.
Όμως, πιστεύω και ελπίζω, ότι δεν θα γίνουν εκλογές, αλλά ότι θα σχηματισθεί ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ με (τουλάχιστον) εξωκοινοβουλευτικό πρωθυπουργό και μερικούς από τους βασικούς υπουργούς.
Η κατάσταση μπορεί πολύ εύκολα να ξεφύγει από κάθε έλεγχο, αν δεν επιδειχθεί ψυχραιμία από όλους, και κυρίως τις δυνάμεις της αντιπολίτευσης.»
Δεν χρειάζετια να αλλάξω τίποτε, πέραν του ότι φαίνετια πιό καθαρά σήμερα ότι η Κυβέρνηση έχει καταρεύσει ήδη.
Αρκεί τώρα να μην γίνουν εκλογές, ΑΛΛΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 4:30 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Βλέπω μία κυβέρνηση να πέφτει…
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 4:30 μμ
Μιχάλης Μιχελής
Από τη Δανία του Νότου, βάλαμε πλώρη για Ισλανδία της Μεσογείου.
Ο Παπανδρέου πάει να επαναλάβει το πείραμα της Ισλανδίας, με το δημοψήφισμα για τα χρέη του περασμένου Απριλίου. Εκεί πίστευαν στα «ναι» και τους βγήκαν τα «όχι». Εδώ τα παράγματα είναι διαφορετικά και έχουν μπει στο παιγνίδι πολλοί παίχτες, πέρα από τις τράπεζες. Ο Παπανδρέου δεν πάει «αδιάβαστος» να γίνει η Ιφιγένεια του «ευρωπαϊκού ονείρου». Μάλλον τον Δούρειο Ίππο κατασκευάζει.
«Φοβού την τρόικα και δώρα φέροντες».
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 4:42 μμ
vel
απο την άλλη, αν ήμουν σήμερα ο σημιτάκος θα τόκοβα το χέρι ..(με το δαχτυλίδι….)
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 4:47 μμ
zeppos
Φαντάσου τον Καζάκη να «ξεβρακώνει» τους γιαλατζί αντιμνημονιακούς:
«Να γιατί εμείς δεν φοβόμαστε το δημοψήφισμα. Να γιατί εμείς ζητάμε να γίνει όσο πιο σύντομα γίνεται. Να γιατί εμείς επιστρέφουμε το γάντι και λέμε: Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα. Κάντε δημοψήφισμα εδώ και τώρα!
Ποιοι φοβούνται το δημοψήφισμα; Όλοι του επίσημου κομματικού κατεστημένου. Δείτε με τι αμηχανία και πανικό αντέδρασαν. Ξέρουν πολύ καλά ότι δεν θα μπορούν να ξεγελάσουν τον κόσμο όπως κάνουν με τις στημένες εκλογικές αναμετρήσεις. Ορισμένοι θέλουν εκλογές και όχι δημοψήφισμα. Αν είναι τόσο δημοκράτες γιατί δεν υποστηρίζουν ένα δημοψήφισμα με το αν θέλει ή δεν θέλει ο λαός να το «διασώζει» η ΕΕ και το ΔΝΤ; Όχι βέβαια ούτε να το ακούσουν δεν θέλουν, διότι αυτό που επιδιώκουν είναι να συνεχίσουν με δεδομένες τις κεντρικές επιλογές και δεσμεύσεις της χώρας. Πώς θα μπορέσει να πει ο κ. Σαμαράς μετά από εκλογές ότι δεσμεύεται από τις υπογραφές των προκατόχων του, όταν ο λαός θα έχει τις απορρίψει με δημοψήφισμα; Πώς θα συνεχίσει την ίδια πολιτική όταν τουλάχιστον ένα μεγάλο ποσοστό του ελληνικού λαού θα έχει ταχθεί ξεκάθαρα ενάντια στις κεντρικές επιλογές που και ο ίδιος υπηρετεί; Γι’ αυτό ο κ. Σαμαράς, όπως και το σύνολο του πολιτικού συστήματος θέλει εκλογές και όχι δημοψήφισμα.
Στις εκλογές μπορούν να εξαπατήσουν το εκλογικό σώμα με μεγαλύτερη ευκολία από ότι σ’ ένα δημοψήφισμα που εκ των πραγμάτων θα τεθεί το ερώτημα των κεντρικών επιλογών και δεσμεύσεων της χώρας. Αυτός είναι κι ο λόγος που τρέμουν το δημοψήφισμα και οι δυνάμεις της επίσημης αριστεράς. «Είναι εκβιασμός», λένε με μια φωνή ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ. Γιατί; Διότι πολύ απλά με το δημοψήφισμα δεν υπάρχει χώρος για μεσοβέζικες απαντήσεις στα κορυφαία προβλήματα που απασχολούν τον κόσμο. Δεν θα μπορούν να παίζουν με τις λέξεις, ούτε να αρκεστούν σε γενικόλογες καταγγελίες. Ούτε θα περνάνε οι τακτικές απομονωτισμού και διακριτών μαγαζιών. Θα αναγκαστούν να απαντήσουν με σαφήνεια ναι στον εξανδραποδισμό της χώρας και του λαού της με το ευρώ, ή όχι; Τόσο απλά και τόσο ξεκάθαρα.
Οι μάσκες ήδη πέφτουν και όλος ο λαός διαπιστώνει πόσα απίδια χωρά ο σάκος. Γι’ αυτό και ορισμένοι μιλούν για «αποχή». Τι δυστυχία αλήθεια. Τόσο παρασκήνιο, τόσες δολοπλοκίες με στόχο τις εκλογές, τόσα μαγειρέματα για να τους τα χαλάσει ένα δημοψήφισμα. Να ποιοι μιλούν και καλούν σε «αποχή»: αυτοί που όλο αυτό το διάστημα μαγείρευαν την «εθνική συνεννόηση» μακριά και έξω από τον λαό, χωρίς να θίγονται τα κυρίαρχα διλήμματα του χρέους και του ευρώ. Αυτοί που δήθεν καίγονταν για την εθνική ανεξαρτησία της χώρας, αλλά δεν βγάζουν κουβέντα για την αποικιοκρατία του ευρώ. Είναι όλοι αυτοί της δήθεν αντιπολίτευσης, της αποκαλούμενης αντιμνημονιακής αντιπολίτευσης που όλο αυτόν τον καιρό έριχναν κροκοδείλια δάκρια για την δανειακή σύμβαση, για την απεμπόληση της εθνικής κυριαρχίας, για το ξεπούλημα της χώρας, αλλά μόλις φάνηκε η δυνατότητα στον λαό για να αποφανθεί συγκεκριμένα γι’ αυτά, ανακάλυψαν ότι το δημοψήφισμα είναι έως και «αντισυνταγματικό»!»
Καλά λένε οτι από τρελλό και από …μικρό μαθαίνεις…
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 4:49 μμ
skipper
@vel
Κι αν ήσουν ψηφοφόρος του ,τι θα κανες δηλαδή?
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 4:55 μμ
skipper
Zεππο
Αν έχεις καταλάβει ,ο πολύς κόσμος πλήν φανατικών ΠΑΣΟΚΩΝ δεν έχει πρόβλημα με το ΔΝΤ ή την ΕΕ αλλά μ’ αυτόν τον μα@@@@ τον ΓΑΠ.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 4:55 μμ
σχολιαστης
http://tvxs.gr/news/ellada/paraitithike-apo-tin-koinoboyleytiki-omada-toy-pasok-i-milena-apostolaki
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 5:00 μμ
vel
θα άκουγα συνεχώς για 100 ώρες το καρμινα μπουράνα …
θα έγραφα 1000 φορές την φράση » όλοι στις κάλτσες, λεφτά υπάρχουν, η Ελλάδα στους Έλληνες »
θα ζωγράφιζα ένα ήλιο ..κόκκινο!
θα έκλεβα δαχτυλίδια …
θα γινόμουν καλόγρια…
τόσο πολύ!
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 5:00 μμ
Στάθης Δ
Μέσα στην αναμπουμπούλα, πάρτε κι’ ενα (ακόμα) πραξικοπηματάκι:
Ξηλώνει όλη τη στρατιωτική ηγεσία ο Μπεγλίτης
Με στόχο να φτιάξει τη δική του ηγεσία υπό την λογική των εκλογών ο υπουργός Εθνικής Άμυνας συγκάλεσε έκτακτη συνεδρίαση ΚΥΣΕΑ, με μόνο θέμα την αλλαγή της στρατιωτικής ηγεσίας των ενόπλων δυνάμεων.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 5:05 μμ
Τάλως
Εμένα πάντως όλα αυτά μου θυμίζουν την προ μηνών παραίτηση ΓΑΠα, που έφταιγε ο ΣΑμ, που ήρθε ο Μπέννυ.
@zeppos προβληματίζομαι κι εγώ http://epirusgate.blogspot.com/2011/11/blog-post_2886.html
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 5:27 μμ
σχολιαστης
Κάντε …όσο προλαβαίνετε καλαμπούρια με τον έρμο το ΓΑΠ ως πρωθυπουργό. Νομίζω ότι ή θα παραιτηθεί σήμερα ή θα χάσει στην ψήφο εμπιστοσύνης την Παρασκευή.
Ηθελε μεγάλη προσπάθεια για να κάνει τέτοια πετυχεσιά. 😆
Και όπως λένε και τα νέα στο κύριο άρθρο:
Υ.Γ. Έχει διατυπωθεί η άποψη ότι ευκολότερα φεύγει ο κ. Παπανδρέου, παρά μπορεί να (ξανα) γυρίσει η Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 5:44 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
«Έχει διατυπωθεί η άποψη ότι ευκολότερα φεύγει ο κ. Παπανδρέου, παρά μπορεί να (ξανα) γυρίσει η Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.»
Μάλλον εννοείς στην Ευρωζώνη Σχο, γιατί στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα παραμείνουμε.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 5:47 μμ
undantag
«…γιατί στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα παραμείνουμε.»
@ Δύστροπη πραγματικότητα: πώς είσαι τόσο βέβαιη; Σύμφωνα με τις συνθήκες στην παρούσα τους μορφή, η έξοδος από την ευρωζώνη ΔΕΝ προβλέπεται, ενώ από την ΕΕ ναι… άρα;
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 5:51 μμ
σχολιαστης
ΔΠ,
Είναι κατάληξη του άρθρου των ΝΕΩΝ. Και μάλλον θα ήθελε να γράψει «στην Ευρωζώνη».
Οπως και νά ‘χει θέλησε να κάνει κάτι που στράφηκε εναντίον του. Το θέμα είναι να τα βρουν οι πολιτικές δυνάμεις ώστε να προασπίσουμε την παρουσία μας στην Ευρωζώνη.
Για να δούμε τι θα δούμε.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 6:04 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
«Σύμφωνα με τις συνθήκες στην παρούσα τους μορφή, η έξοδος από την ευρωζώνη ΔΕΝ προβλέπεται, ενώ από την ΕΕ ναι… άρα;»
Βλέπεις να υπάρχει κάποιος στρατηγικός λόγος (κάποιων) ο οποίος να δικαιολογεί τυχόν έξοδο της Ελλάδας ΚΑΙ από την Ευρωπαϊκή Ένωση? Γιατί εγω προσωπικά δεν βλέπω κάτι τέτοιο.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 6:13 μμ
undantag
Δεν βλέπω κανένα λόγο και δε θέλω να συνομοσιολογήσω. Απλά, υπό τη σημερινή μορφή των Συνθηκών, έξοδος από την ευρωζώνη χωρίς έξοδο από την ΕΕ δεν νοείται.
ΑΝ ήθελα να συνομοσιολογήσω, θα έλεγα ότι η Ελλάδα με όλα τα (πραγματικά και φτιαχτά) χάλια της αποτελεί ιδανικό μαύρο πρόβατο προς παραδειγματισμόν των υπολοίπων.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 6:19 μμ
Στάθης Δ
ΔΠ
Σύμφωνα με κάποια (συνομωσιολογικά κατά κάποιους) σενάρια, ο τελικός στόχος είναι η διάλυση της ΕΕ
Η έξοδος της Ελλάδας μετά την αναπόφευκτη πτώχευση (υποτίθεται ότι) θα συμβάλει, δυναμιτίζοντας το κλίμα, αποδεικνύοντας την ανικανότητα της να προστατέψει τα μέλη της, ανατιμώντας το Ευρώ και άρα μειώνοντας τις εξαγωγές κλπ κλπ
Επίσης, σαν bonus track μπορεί κάποιος να δεί και την αγορά των ασημικών (ενέργεια, γή, ορυκτός πλούτος) υπο συνθήκες διάλυσης και δραχμής
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 6:29 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
«ΑΝ ήθελα να συνομοσιολογήσω, θα έλεγα ότι η Ελλάδα με όλα τα (πραγματικά και φτιαχτά) χάλια της αποτελεί ιδανικό μαύρο πρόβατο προς παραδειγματισμόν των υπολοίπων.»
Είναι **εξαιρετικά** υψηλού ρίσκου αυτή η κίνηση. Αυτός που θα αναλάβει την πρωτοβουλία ρισκάρει να οδηγήσει σε κατάρρευση όχι απλά την Ευρωζώνη, αλλά και αυτή ακόμα την Ευρωπαϊκή Ένωση, και αρα να επιστρέψει την Ευρώπη στην κατάσταση που βρίσκονταν πρίν από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, και όλα αυτά εν μέσω της χειρότερης οικονομικής κρίσης μετά από αυτή της δεκαετίας του ’30.
Κατά μία έννοια λοιπόν, κάτι τέτοιο θα σήμαινε επιστροφη σε μία πιο εκμοντερνισμένη εκδοχή της δεκαετίας του ’30. Δεν νομίζω να το θέλει αυτό κάποια από τις πολιτικές και οικονομικές ηγεσίες της Ευρώπης…
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 6:38 μμ
catalinas
Bravo, Herr Papandreou!!!
http://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/0,1518,795189,00.html
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 6:40 μμ
Στάθης Δ
Η ηγεσία της ΕΕ (Νικολά και Αγγέλα) έχουν ήδη βγάλει σπυράκια με τον μουστερή που έμπλεξαν. Ετσι τουλάχιστον λένε οι εφημερίδες τους. Και μαζεύονται να δούνε τι θα κάνουν
Ελπίζω μόνο να έχουν ξεχάσει τα περί γόρδιου δεσμού, ή να πέσει η κυβέρνηση πρίν το θυμηθούν
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 6:58 μμ
nikiplos
Η αρνητική και μόνο στάση του ΑΚΣ δείχνει πολλά για τον ίδιο και το ποιόν του…
Ξαναλέω, ένα δημοψήφισμα, (εφόσον γίνει, γιατί η νύχτα βγάζει επίτροπο, κι η αυγή μητροπολίτη), δεν σημαίνει τίποτε, αν δεν δούμε τα ερωτήματα που θέτει…
Στην Ελλάδα είτε με εκλογές είτε με άνευ, οι ίδιοι κυβερνούν από το παρασκήνιο… Πρόσφατα, ο πολύς κος Λοβέρδος, πέρασε με νόμο να πληρώνουμε λέει στα νοσοκομεία το κάτι τίς… 5€ η εξέταση, αλλά και 1990€ αν πάει κάποιος για γέννα στο Έλενα ας πούμε.
Το πρώτο θα εξασφάλιζε δήθεν έσοδα στα νοσοκομεία, καθώς οι λαθρομετανάστες ούτε ασφάλιση έχουν ούτε πληρώνουν: Αποτέλεσμα? Εμείς πάλι πληρώνουμε και οι λαθρομετανάστες τίποτε… Το δεύτερο θα εξασφάλιζε τα ίδια. Αποτέλεσμα? Εμείς πάλι πληρώνουμε, και το υπερβολικό αυτό κόστος μας στέλνει στα ιδιωτικά εφόσον το κόμιστρο είναι συγκρίσιμο με τα μαγαζιά του Βγενό, ενώ οι λαθρομετανάστες εξακολουθούν να μην πληρώνουν…
Τα χρήματα και τους αγώνες των παπούδων μας να κτίσουν αυτά τα νοσοκομεία και να τα συντηρήσουν, η επάρατος γενιά του πολυτεχνείου, τα σπατάλησε αλόγιστα μέσα σε μια 10ετία… Εύγε!
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 7:21 μμ
Ενη
Το Σπηγκελ δίνει συγχαρητήρια στον Παπανδρέου για τρεις λόγους.
Ο δευτερος, ανεπανάληπτη εκφραση.
«Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2011 – 17:44:57 ΙΣΟΤΙΜΙΑ
Spiegel: «Μπράβο κ. Παπανδρέου!»
«Μπράβο κ. Παπανδρέου!», είναι ο τίτλος δημοσιεύματος του Spiegel σχετικάμε την απόφαση του πρωθυπουργού να αναγγείλει δημοψήφισμα για το νέο πακέτο διάσωσης.
Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος, η απόφασή του είναι σωστή, γράφει η εφημερίδα.
Και αυτό ισχύει για τρεις λόγους:
Πρώτον, ο πρωθυπουργός χρειάζεται μια νομιμοποίηση των πράξεών του και της άγριας λιτότητας που επιβάλει στους πολίτες.
Δεύτερον, με το δημοψήφισμα ενδέχεται η αντιπολίτευση να συμμορφωθεί και να σταματήσει τις «πολιτικές γελοιότητες».
Τρίτον, με τη νομιμοποίηση των μέτρων λιτότητας από τους ψηφοφόρους, θα μπορούσε να δοθεί ένα τέλος στις απεργίες και να σπάσει ο φαύλος κύκλος στον οποίο βρίσκεται η ελληνική οικονομία, όπου η λιτότητα προκαλεί ύφεση και αυτή με τη σειρά της, κάνει αναγκαία ακόμα μεγαλύτερη λιτότητα.
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 7:41 μμ
Πάνος
Ένη,
μη γίνεσαι ζέπος… 😉
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 9:39 μμ
Ενη
Κοιτα να δεις Πάνο, κάτι εξελίξεις. Πως οταν πέφτουν τα χρηματιστήρια, ολοι ειναι καλοι με την Ελλάδα και πρόθυμοι να τη βοηθήσουν……
Απο το ΕΘΝΟΣ σήμερα
«ΚΟΙΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΡΚΕΛ-ΣΑΡΚΟΖΙ
Στο G20 αύριο ο πρωθυπουργός
Αποφασισμένοι να εφαρμόσουν τις αποφάσεις της πρόσφατης Συνόδου Κορυφής δήλωσαν Αγκελα Μέρκελ και Νικολά Σαρκοζί σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν με αφορμή το ελληνικό δημοψήφισμα. Στις Κάννες μεταβαίνει αύριο ο Γιώργος Παπανδρέου, προσκεκλημένος της γαλλικής προεδρίας, προκειμένου να παραστεί στη σύνοδο του G20.
Στην κοινή δήλωσή που εξέδωσαν μετά από τηλεφωνική επικοινωνία για το θέμα της Ελλάδας:
* Οι δύο ηγέτες συμφώνησαν στην βούλησή τους για πλήρη εφαρμογή των αποφάσεων της πρόσφατης Συνόδου Κορυφής
* Ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί είπε ότι Γαλλία-Γερμανία και οι Ευρωπαίοι εταίροι είναι αποφασισμένοι να υιοθετήσουν όσο το δυνατό πιο γρήγορα τις αποφάσεις των Βρυξελλών.
* Χαρακτήρισαν τις ίδιες αποφάσεις πιο αναγκαίες παρά ποτέ ύστερα από την ελληνική απόφαση για δημοψήφισμα.
* Δήλωσαν πεπεισμένοι ότι η συμφωνία θα βοηθήσει την Ελλάδα να επιστρέψει σε διαρκή ανάπτυξη και
* προανήγγειλαν συνάντηση το απόγευμα της Τετάρτης στις Κάννες με τον Γιώργο Παπανδρέου, την ηγεσία της Ευρωζώνης και εκπροσώπους του ΔΝΤ.
Νωρίτερα, ο κ. Παπανδρέου επικοινώνησε τηλεφωνικά με την Γερμανίδα Καγκελάριο Αγκελα Μέρκελ. «Την ενημέρωσε για το δημοψήφισμα. Η κυρία Μέρκελ εξέφρασε την κατανόησή της για τις εξελίξεις και την πολιτική κατάσταση στο εσωτερικό της χώρας». ανέφερε κυβερνητικός αξιωματούχος στο Reuters
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 9:49 μμ
Πάνος
Δηλαδή, Ένη, συμφωνείς με τον Σαμαρά, που λέει τόσον καιρό ότι η Ελλάδα μπορούσε να επαναδιαπραγματευτεί; Δεν το πιστεύω… 😉
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 9:58 μμ
Ενη
Πάνο,
Αν δεν μπορείς να διακρίνεις το ενα απο το αλλο, γιγαντιαια διαφορά, τι να πω.
Αρχισε να το σκέπτεσαι και να το αναλύεις, οπως και τα αποτελέσματα……….
Ειδες εσυ ολο αυτό το διάστημα που «φωνασκει» ο Σαμαρας να ιδρώνει κανένα αυτί στην ΕΕ; 😯
1 Νοεμβρίου, 2011 στις 10:30 μμ
σχολιαστης
Αγαπητή Ενη, αργότερα ήρθαν τα μπινελίκια του Σαρκοζί.
Τι τα θέλεις, Ο ΓΑΠ με αυτή την ενέργεια έδειξε ότι είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Οσο πιο γρήγορα φύγει τόσο το καλύτερο για τη χώρα.
2 Νοεμβρίου, 2011 στις 8:25 πμ
Τάλως
Ανεξέλεγκτη χρεοκοπία προ των πυλών…
http://www.capital.gr/stoupas/?i=%EF02112011
1) Μια ανεξέλεγκτη χρεοκοπία προ των πυλών…
Η πρόταση δημοψηφίσματος για την κύρωση ή όχι της νέας δανειακής συμφωνίας, αποτελεί ένα κυβερνητικό εκβιασμό που μπορεί να οδηγήσει σε τραγικές συνέπειες.
Η κυβέρνηση με την κίνηση αυτή αποκάλυψε την ομοιότητα DNA που διαθέτει με το υπόλοιπο πελατειακό κράτος, το οποίο προσποιείται πως θέλει να αλλάξει. Τις ομοιότητες με το συνδικαλιστικό παρακράτος και τις συντεχνίες, που εκβιάζουν την κοινωνία άλλοτε κατεβάζοντας διακόπτες, αφήνοντας τα σκουπίδια στο δρόμο, κλείνοντας λιμάνια κλπ. με στόχο να προσπορίσουν οφέλη που δεν δικαιούνται…
Η κυβέρνηση προσπάθησε να υφαρπάξει μια «θολή» ψήφο εμπιστοσύνης απευθείας από το λαό, στην προσπάθεια να αποφύγει το ενδεχόμενο βουλευτικών εκλογών.
Αναγωγές διλημμάτων
Το δίλημμα «Ναι» ή «Όχι» στη νέα δανειακή σύμβαση, επί της ουσίας εμπεριέχει τα εξής άλλα διλήμματα:
Ευρώ ή επιστροφή στη δραχμή;
Δανειακή σύμβαση ή χωρίς μισθό τον επόμενο μήνα;
Ευρώπη ή επιστροφή στα Βαλκάνια;
Ελεγχόμενη ή ανεξέλεγκτη χρεοκοπία;
Κυβέρνηση ή εκλογές…
Υπό φυσιολογικές συνθήκες το αποτέλεσμα ενός δημοψηφίσματος στα παραπάνω ερωτήματα είναι προφανή;
Επειδή είναι προφανή τα αυτονόητα που επιβάλει το ένστικτο επιβίωσης, η κυβέρνηση μέσα από το δίλημμα του δημοψηφίσματος προσπάθησε, μέσω του «ναι» στο πρώτο σκέλος του διλήμματος, να υφαρπάξει μια ψήφο εμπιστοσύνης για τον εαυτό της.
Η κυβέρνηση περισσότερο από το υπόλοιπο σύνολο του πολιτικού σκηνικού (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων…) εκφράζει το σκληρό πυρήνα της πελατειακής δημοκρατίας που συνιστά το καθεστώς των τελευταίων τριάντα χρόνων που χρεοκόπησε…
Είναι το σύστημα της κομματοκρατίας που μέσω της πρότασης του πρωθυπουργού για δημοψήφισμα, προσπαθεί να επιβιώσει εκβιάζοντας την κοινωνία. Το ερώτημα είναι αν το πράττει αυτό αδιαφορώντας ή επιδιώκοντας την επιστροφή στη δραχμή…
Το κόμμα της δραχμής είναι που με πρόσχημα την εθνική κυριαρχία, όπως το έπραξαν και οι κοτζαμπάσηδες παλιότερα με πρόσχημα το σύνταγμα, προσπαθεί να διατηρήσει τα προνόμια από τις μεταρρυθμίσεις που επιβάλει η χρεοκοπία.
Αυτό που δεν αντιλαμβάνεται αυτή η μερίδα διαπλοκής με ρίζες σε όλο το πολιτικό φάσμα, που αποτελείται κυρίως από ανεπάγγελτους πολιτικούς και συνδικαλιστές του δημοσίου σε συμπληρωματική σχέση με διαπλεκόμενους και χρεοκοπημένους επιχειρηματίες, είναι πόσο έχει αλλάξει ο κόσμος τα τελευταία δέκα χρόνια του ευρώ…
Η παγκοσμιοποίηση έχει προχωρήσει τόσο που δεν επιτρέπει να επιβιώνουν κλειστές πελατειακές δημοκρατίες χωρίς ανταγωνιστικές οικονομίες, με επίπεδο υψηλότερο άλλων παρεμφερών μεγεθών οικονομιών στις πίσω αυλές του αναπτυσσόμενου πλανήτη.
Οι κοινωνίες βρίσκονται σε παροξυσμό καθώς μετά την πτώση της σοβιετίας η παγκοσμιοποίηση με αιχμή του δόρατος, έχει επιταχύνει τα μέγιστα την ιστορία, με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να νιώθουν μετέωροι.
Ενώ το κεφάλαιο και η γνώση έχουν ενσωματώσει αυτές τις εξελίξεις το διεθνές και εθνικό θεσμικό πλαίσιο δεν έχουν επαρκή εργαλεία να αντιμετωπίσουν τα νέα δεδομένα.
Ελεγχόμενη και ανεξέλεγκτη…
Οι τελευταίες εξελίξεις ανεβάζουν κατακόρυφα την αναξιοπιστία της χώρας και μειώνουν τις προσδοκίες για έξοδο από τη χρεοκοπία μέσω της προόδου της μεταρρύθμισης του χρεοκοπημένου μοντέλου της ελληνικής πελατειακής δημοκρατίας…
Με τα φληναφήματα περί δημοψηφίσματος, όπως λέγαμε και χθες, η χώρα μένει μετέωρη για το κρίσιμο επόμενο τρίμηνο, το κρίσιμο διάστημα δηλαδή της ολοκλήρωσης της δανειακής σύμβασης άρα και της εκταμίευσης δόσεων τόσο για την αποπληρωμή ομολόγων όσο και την καταβολή μισθών και συντάξεων.
Τούτο αυξάνει τις πιθανότητες μιας ανεξέλεγκτης χρεοκοπίας φέροντας πιο κοντά το ενδεχόμενο εξοστρακισμού από το ευρώ.
Μια ανεξέλεγκτη χρεοκοπία σημαίνει πολλαπλάσιες καταστροφικές συνέπειες σε σχέση με μια ελεγχόμενη, σε ό,τι αφορά ανεργία, μειώσεις μισθών και συντάξεων.
Τα οφέλη από την επιστροφή στη δραχμή είναι πενιχρά και προσωρινά, ενώ οι οικονομικές και γεωπολιτικές ζημιές μακροπρόθεσμες και καθοριστικές για το μέλλον των επόμενων γενεών.
Έχουμε επισημάνει ξανά πως το ενδεχόμενο επιστροφής στη δραχμή βάζει σε κίνδυνο τις καταθέσεις και σπρώχνει στη δίνη της χρεοκοπίας και το χρέος του ιδιωτικού τομέα.
Στο τέλος και με τη δραχμή, μετά από αλλεπάλληλες υποτιμήσεις, θα χρειαστεί σκληρή δημοσιονομική πειθαρχία και μειώσεις και απολύσεις, προκειμένου το νέο νόμισμα να αποκτήσει κάποια αξία…
Με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να μειωθούν οι πραγματικοί μισθοί στον ιδιωτικό τομέα για να γίνει ανταγωνιστική η οικονομία.
2) Τα ομόλογα δεν αισιοδοξούν για το ευρώ
Οι εξελίξεις στην Ελλάδα έβαλαν φωτιά χθες στις αγορές… Αυτό δεν είναι παράδοξο. Από εκεί που μπορούμε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα για το τι συμβαίνει, ήταν οι διακυμάνσεις των ευρωπαϊκών κρατικών ομολόγων.
Πάνω από 10% η άνοδος του σπρεντ του δεκαετούς ιταλικού ομολόγου, πάνω από 11% του αντίστοιχου γαλλικού, μείον 12% το επιτόκιο του 10ετούς γερμανικού ομολόγου.
Αυτό ερμηνεύεται σαν συνέχιση της φυγής των κεφαλαίων από το νότο και αναζήτηση καταφυγίου στα γερμανικά ομόλογα.
Αυτή η εικόνα δεν είναι ευοίωνη για τις προσδοκίες σε ό,τι αφορά το μέλλον της ευρωζώνης.
Ένα ευοίωνο μέλλον της ευρωζώνης θα αρχίσει να προεξοφλείται όταν προκύψει αντιστροφή αυτής της εικόνας. Όταν δηλαδή θα αρχίσουν να ανεβαίνουν τα γερμανικά επιτόκια γιατί η ισχυρή δύναμη θα αρχίσει να μοιράζεται το ρίσκο της υπόλοιπης ζώνης μέσω ευρωομολόγων ή άλλων μέσων στήριξης των χρεοκοπημένων χωρών…
3) Πως ξεκινήσαν όλα…
Ξεκινήσαμε λοιπόν πριν δυο χρόνια τέτοια εποχή με το περίφημο πιστόλι στο τραπέζι:
«Δεν μου δίνετε βοήθεια; Προσέξτε γιατί θα πάω στο ΔΝΤ και θα σας δείξω εγώ» έλεγε ο Γιωργάκης στους Ευρωπαίους».
Φαντάζομαι τις σκέψεις των άλλων πρωθυπουργών όταν ακούσανε εκείνες τις δηλώσεις:
«Καλά ζαβό είναι αυτό το παιδί;». «Τι λέει και τι προσπαθεί να πετύχει με τόσο δραματικές δηλώσεις; Τι; Απειλεί να πάει στο ΔΝΤ για βοήθεια; Ας πάει το ζαβό!».
Και έτσι καταλήξαμε με το ΔΝΤ στο κεφάλι μας για το project της ελληνικής διάσωσης…
Πηγή:www.capital.gr