http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/o-syriza-kai-oi-dodeka-synistoses-toy-tis-marilis-margomenoy
Σ’ αυτό το πλαίσιο, άλλωστε, μπήκε ως συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ και το ΔΗΚΚΙ, που ίδρυσε ο Δ. Τσοβόλας το 1995, αφού πρώτα ο πρώην υπουργός Οικονομικών το εγκατέλειψε και τα εναπομείναντα στελέχη το μετονόμασαν σε «ΔΗΚΚΙ – Σοσιαλιστική Αριστερά». Σήμερα, πλέον, τα στελέχη του ανεβάζουν στο δίκτυο άρθρα με θέμα «Ο δωδεκάλογος της Αντίστασης», «Το νέο ΕΑΜ» και «Δεν είναι κρίση, είναι γερμανική εισβολή». Μάλιστα, την Κυριακή που μας πέρασε, είχαν τη χαρά να δουν μία δική τους, την Ευγενία Βαμβακά, να βγαίνει βουλευτής στον Πειραιά! Πράγμα για το οποίο δικαιούνται να ζηλεύουν άλλες συνιστώσες, όπως η ιδρυτική συνιστώσα ΑΚΟΑ.
Η Ανανεωτική Κομμουνιστική και Οικολογική Αριστερά, που στην ιστοσελίδα της έχει τον σκύλο Λουκάνικο ως πρώτη εικόνα, αντλεί τις καταβολές της από το ΚΚΕ Εσωτερικού, ενώ κάποια από τα μέλη της είναι παλιοί Ρηγάδες ή ανένταχτοι αριστεροί που κατατάσσονται στην κατηγορία των «ευρωκομμουνιστών». Επί μακρόν, τους εκπροσώπησε στη Βουλή ο Γιάννης Μπανιάς, ως εμβληματική μορφή της Αριστεράς. Αλλά φυσικά, πολλές ακόμη συνιστώσες θεωρούσαν τον αείμνηστο Μπανιά εκφραστή τους. Οπως οι «Οικοσοσιαλιστές Ελλάδας», που έχουν στην ιστοσελίδα τους τη φωτογραφία του με υπότιτλο «Ζει στις καρδιές μας». Το 2008, οι Οικοσοσιαλιστές με την ομάδα «Κόκκινο» και το «Ξεκίνημα» αποτελούσαν μία συνιστώσα, γνωστή ως «2ο κύμα». Μέσω αυτής, οι Οικοσοσιαλιστές εστίαζαν σε οικολογικά και πολιτικά θέματα, ενώ το «Κόκκινο» επικεντρώθηκε κυρίως στα ζητήματα των μεταναστών και στην ενίσχυση των αριστερών κινημάτων. Το «Ξεκίνημα», όμως, που απαιτούσε τη διάλυση του ΔΝΤ και της Διεθνούς Τράπεζας και χαρακτήριζε «νερόβραστες και ασαφείς» τις θέσεις του Συνασπισμού τελικά αποχώρησε κι έτσι το «2ο κύμα» διαλύθηκε.
Ο Συνασπισμός, φυσικά, συνέχισε να αποτελεί τη βασική συνιστώσα που αιμοδοτεί τον ΣΥΡΙΖΑ. Κι αυτό ισχύει ακόμη και μετά τη διάσπαση της «ανανεωτικής πτέρυγας», που οδήγησε στη δημιουργία της ΔΗΜΑΡ του Φ. Κουβέλη.
Για την οποία διάσπαση καθόλου δεν στενοχωρήθηκαν τα μέλη της συνιστώσας ΚΟΕ (Κομμουνιστική Οργάνωση Ελλάδας), που έχουν τις πολιτικές τους καταβολές στην προδικτατορική εξωκοινοβουλευτική Αριστερά και παραδοσιακά είχαν τριβές με το ανανεωτικό κομμάτι του Συνασπισμού. Πρόκειται για μια εξαιρετικά δραστήρια συνιστώσα, στην οποία εντάσσεται και ο Ρούντι Ρινάλντι και η οποία επιθυμεί «να μη γίνει η χώρα αποικία και ο λαός δούλος». Βέβαια, στον Συνασπισμό οι δικές της απόψεις δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς, καθώς παλαιότερα η ΚΟΕ τον χαρακτήριζε «προϊόν εγχειρημάτων της γκορμπατσοφικής περιόδου»!
Αλλά πάλι, οι τριβές δεν είναι σπάνιες ανάμεσα στις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ. Σκεφτείτε πως μια άλλη συνιστώσα, η Διεθνιστική Εργατική Αριστερά (ΔΕΑ), μιλάει στα μέλη της με τα λόγια του Μαρξ, του Γκράμσι και του Τρότσκι, για «μια νέα κοινωνία», αλλά στο Ιντερνετ εκτοξεύει και πύρινες ατάκες του τύπου «να μην αφήσουμε σε χλωρό κλαρί τους Νεοναζί»! Η ΔΕΑ απορρίπτει κάθε πιθανότητα συνεργασίας με τον «λαγό του αστικού πολιτισμού» Πάνο Καμμένο και ζητάει κλιμάκωση των μαζικών αγώνων σε συνεργασία με το ΚΚΕ ή και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Ή, στη χειρότερη περίπτωση, σε συνεργασία με τη συνιστώσα ΚΕΔΑ (Κίνηση για την Ενότητα Δράσης της Αριστεράς) που προήλθε από το ΚΚΕ. Εκεί έχουν συσπειρωθεί τα στελέχη που ήρθαν κατευθείαν από τον Περισσό, τότε που ο Μήτσος Κωστόπουλος άφησε πίσω του το «Σπίτι του Λαού». Κι αν ο κ. Κωστόπουλος εγκατέλειψε το εγχείρημα νωρίς, ο Γιάννης Θεωνάς το συνέχισε και η ΚΕΔΑ επιμένει στην ανάγκη συνεννόησης όλων των αριστερών δυνάμεων. Ακόμα κι αν άλλες συνιστώσες, σαν τη ΡΟΖΑ, που ανήκει σαφώς στα αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ, ζητούν να έχει το ίδιο βάρος ο λόγος των ανένταχτων αριστερών με τον λόγο εκείνων που ήδη εντάσσονται στον ΣΥΡΙΖΑ είτε ως συνιστώσες είτε ως άτομα είτε ως τμήματα μιας διασπασμένης συνιστώσας, όπως συνέβη με τους Ριζοσπάστες (που προέκυψαν όταν διασπάστηκαν οι Ενεργοί Πολίτες), και την Αντικαπιταλιστική Κοινωνική Ομάδα (που αποσπάστηκε από τη συνιστώσα «Κόκκινο»).
Αν όλα αυτά σας κάνουν να αναρωτιέστε πώς θα βρει σημείο συνεννόησης με τις 12 συνιστώσες ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, θα πρέπει σ’ αυτές να προσθέσετε και τους αντιμνημονιακούς του ΠΑΣΟΚ (όπως η Σοφία Σακοράφα), τους διαφόρους ανεξάρτητους συνεργαζόμενους, τις προσωπικότητες που μετείχαν στα ψηφοδέλτια (όπως ο συγγραφέας Π. Τατσόπουλος) και εκείνους που πρόσκεινται στο Μέτωπο του Αλ. Αλαβάνου. Υπ’ αυτήν την έννοια, το να συνεννοηθεί ο Αλ. Τσίπρας με τη ΔΗΜΑΡ, το ΠΑΣΟΚ ή το ΚΚΕ είναι μάλλον το μικρότερο από τα προβλήματά του…
36 Σχόλια
Comments feed for this article
12 Μαΐου, 2012 στις 9:19 πμ
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.
12 Μαΐου, 2012 στις 9:46 πμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
κ. Καλυβαρχα
Μολις ξυπνησα με διαυγεια στον ορθολογικο νου μου και διαβαζοντας το αρθρο, σκεφθηκα να εκμεταλλευτω την κριτικη μου σκεψη επι του προβληματος του ΣΥΡΙΖΑ.
Οι συνιστωσες του που στεγαζουν επαγγελματιες επαναστατες και τους λιγους οπαδους τους, αποτελουν πηγη αυξησης της «μεγαλης (πολιτικης) αναταραχης» που σιγουρα δεν δημιουργησαν ποτε μια «θαυμασια κατασταση» στην χωρα.
Ισως επειδη το ΚΚΕ διατηρει τον ελεγχο του σε αρκετους εργατες του ιδιωτικου τομεα,και οι περισσοτεροι επαναστατες ειναι μικροαστκης προελευσης, απο το 2003 δεν ειδα να φυτρωνουν κομμουνες, να γινεται αυτοδιαχειριση σε εργοστασια που κλεινουν, να δημιουργουνται παραγωγικοι συνεταιρισμοι, καποια τελωσπαντων, ενδειξη αρχης σοσιαλιστικης επαναστασης(παρα μονο στον βολονταριστικο νου των συνιστωσων), Αυτην την δεκαετια παραηρουσα μονον δυναμικες διαδηλωσεις, επαναστατικη γυμναστικη συνιστωσων διπλα σε μπαχαλους, μολοτωφ,εμπρησμους, επαναστατικες μεγαλοστομιες και αλλα συναφη.
Και επειδη η κατασταση εχει ξεφυγει (και σε λιγο σημαντικο ποσοστο του «σοφου» λαου μας θα χρειασθει ψυχιατρικη θεραπεια), υπαρχουν μερικες ενδιαφερουσες δυνατοτητες πολιτικων ανακαταταξεων/συνθεσεων.
Ενας ψυχρος παρατηρητης θα διαπιστωνε την αναγκη ιδρυτικου συνεδριου της μεγαλης ΑΝΤΑΡΣΥΑ δηλ. του ΑΝΤΑΡΣΥΑ μαζι με τις συνιστωσες του ΣΥΡΙΖΑ. Παραλληλλα θα επρεπε να πλαγιοκοπησουν επαναστατικα το ΚΚΕ, ωστε να παρουν μεταγραφη και τμημα του προλεταριατου, με τελικο στοχο την σοσιαλιστικη επανασταση, οπου η πλειονοτητα των στελεχων θα ειναι σε διευθυντικες θεσεις, ενω το προλεταριατο θα αποτελειται κυριως απο οικονομικους μεταναστες.
Οποτε, ο ΣΥΝ , απαλλαγμενος απο τις συνιστωσες θα ηρεμουσε ( σ’ αυτο θα συντελουσε και η μεγαλη -πλεον- ηλικια των μονιμων στελεχων του) και θα μπορουσε να συζητησει με την ΔΗΜΑΡ για ενδεχομενη εκλογικη συνεργασια, ενδεχομενως και με τους ΟΠ.
12 Μαΐου, 2012 στις 10:10 πμ
δεξιος
Στην επόμενη Βουλή θα είναι 120-130 από αυτούς.Έρχονται σκηνές απείρου κάλλους.
12 Μαΐου, 2012 στις 10:17 πμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
Θα χρειαστουμε αμεση (απο Δευτερα14-6-12) ομαδικη επιθετικη φαρμακευτικη ψυχοθεραπεια
12 Μαΐου, 2012 στις 12:25 μμ
nikiplos
Λίγα λόγια αν επιτρέπετε…
Πρωτίστως ο κος Κοκοβίκος αφόδευσε στο γενί τζαμί, αν ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε κυβέρνηση κλπ κλπ. Το αυτό και ο Μπένυ… αυτός κι αν αφοδεύσει δλδ…
Εκείνο που τους ένοιαζε κυρίως ήταν, μετά τις 14 Μαΐου που θα παρθούν τα σκληρότερα μέτρα που έχουν παρθεί ποτέ, να έχουν δεμμένο το ΣΥΡΙΖΑ συνενοχο σε μια προαποφασισμένη Κυβέρνηση «ανοχής» όπως λέμε οίκος ανοχής… Μετά θα έριχναν την κυβέρνηση και θα τους έριχναν ένα λάκτισμα που θα το ζήλευε και ο Μάϊκ Γαλάκος στις δόξες του. Όμως οι μαλάκες τελείωσαν σε αυτή τη χώρα…
Τους λόγους για τους οποίους πρέπει να βγει αντιμνημονιακή κυβέρνηση τους έχουν εξηγήσει διάφοροι σοβαροί αναλυτές, σε αντίθεση με την πουστωδία που σέρνουν απο κανάλι σε κανάλι, οι πληρωμένοι κοντυλοφόροι που εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία από τους μαφιόζους-νονούς της νύχτας-δολοφόνους δήθεν επιχειρηματίες υποδοχείς της μίζας που παριστάνουν τον ιδιωτικό τομέα στη χώρα μας ενώ στην πραγματικότητα κλέβουν με ταχύτητα αίλουρου και χωρητικότητα λαυρεντιάδη και βάλε… Εξού και η κατασυκοφάντηση του Καμμένου, και του σχηματισμού του που προσπαθούν να διαρρήξουν το ολομέτωπο των αντιμνημονιακών πολιτικών…
Ο Ελληνικός λαός έχει δύο δρόμους: Ο ένας να σκύψει το κεφάλι και να πληρώσει τα κλεμμένα άλλων… Ο άλλος είναι να δει πόσο είναι το χρέος (πειράζει να ξέρουμε τι χρωστάμε και δίκην τίνος?) και φυσικά να έχει τον έλεγχο της ΤΤΕ ώστε να μην ξαναβγούν λαμόγια σαν τον Πρώκτον Μπανκ ή την άλφαμπανκ και να διασωθεί τουλάχιστον ο ιδρώτας που έχουν καταθέσει εκείνοι που μάζεψαν και κάτι…
κανένας από τους δύο δρόμους δεν τον σώζει… ο πρώτος είναι η οριστική ταφόπλακά του και σε καμία περίπτωση δεν διασώζει τίποτε, ούτε το ευρώ, ούτε την ΕΕ, ούτε το μισθουλάκο των ΔΥ (όσοι δεν φορούν παρωπίδες και έχουν ακούσει καλοπροαίρετα τον κο Μητρόπουλο, γνωρίζουν καλά γιατί) …
Και για να τελειώνουμε κάποτε με τα μετεμφυλιακά απολειφάδια… Δεν υπάρχουν αριστεροί ή δεξιοί… αυτή η αναχρονιστική αφήγηση ήταν άλλωστε όλα τα χρόνια ψευδής στη χώρα μας… ήταν μόνο αποτέλεσμα συναισθηματικών μετεμφυλιακών ορμών και τίποτε άλλο… Είναι ώρα να γίνει η υπέρβαση, ο κόσμος να μην τσιμπήσει στα κόλπα των μαφιόζων… είναι η μόνη του ελπίδα…
Η Κυβέρνηση που θα διαδεχτεί τους δωσίλογους θα πρέπει να είναι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ-ΔΗΜΑΡ. Θα είναι ιστορικό λάθος δλδ να προκύψει μόνο κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΔΗΜΑΡ…
Δεξιέ και λοιποί, εδώ συμφώνησαν χρόνια ο Γιακουμάτος με την Ντόρα και τον Μανώλη ή από την άλλη ο Χρυσοχοΐδης με τη Βάσω και τον Σκανδαλίδη, δεν θα τα καταφέρουν λέτε ολίγοι προγέροντες με λίγο φρέσκο νέο αίμα?
12 Μαΐου, 2012 στις 12:34 μμ
dina kazana
H κα Μ.Μαργωμενου κανει μια πολυ εμπεριστατωμενη και ελαφρα σαρκαστικη συνοπτικη παρουσιαση των συνιστουσων του Συριζα, χωρις ομως να προσβαλει και χωρις να ξεφευγει απο τα ορια της πολιτικης ευγενειας. Μπραβο της λοιπον!
Για μενα που ειχα αγνοια για το ποιον των συνιστουσων, η παρουσιαση αυτη με βοηθησε να καταλαβω γιατι δεν ειναι ευκολο να εχουν συγκροτημενη προταση.
Αφωτιστε, παρ ολο που το χαλας με τα»ψυχοθεραπευτικα» θεματα που επισημαινεις, καθωσον θα μπορουσαν να εκληφθουν ως προσβλητικα υπονοουμενα για τον λαο,
νομιζω πως συμβαλεις με τις προτασεις σου σχετικα με την ενδεχομενη στροφη δρασης που θα επρεπε να γινει απο μερος του χωρου αυτου, αληθεια μαλιστα θα μπορουσες να εχεις μεγαλη επηροη με τις προτασεις σουαν μετειχες αμεσα στον χωρο αυτο , αντι να χανεις τον χωρο σου με νεροβραστους περιβαλλοντιστες!
Φαινεται να εχεις μελετησει καλα το θεμα της εργατικης επαναστασης!
(Σε πειραζω, σμαιλ!)
Δεξιε, καθως θα ειναι και οι χρυσαυγιτες, πολυ φοβαμαι- ισως και το ελπιζω- πως οι βουλευτες του ευρυς μεσαιου χωρου θα ειναι…κυριες!
Μαλλον θαχει πολυ ενδιαφερον.!
Βλεπω το καναλι της βουλης να ερχεται πρωτο σε θεαματικοτητα!
12 Μαΐου, 2012 στις 12:51 μμ
δεξιος
@ Νίκιπλος
Ο Καμμένος ήταν χρόνια στη ΝΔ και ανήκει στην κατηγορία που σήμερα χαρακτηρίζονται «εθνολαικιστές».
Η αντιμετώπιση του προβλήματος δημοσίου χρέους της χώρας ως προβλήματος κλεφτών συσκοτίζει το πρόβλημα.Οι ξένοι που αγόραζαν ομόλογα ελληνικού Δημοσίου δεν έχουν καμμία ευθύνη για τη χρήση των χρημάτων που έδιναν και δεν τους αφορά καμμία επιτροπή λογιστικού ελέγχου.
Εάν η γυναίκα σου ή το παιδί σου χρεώσει το λογαριασμό σου στην τράπεζα και τα σπαταλήσει δεν μπορείς εξ αυτού του λόγου να πεις στην τράπεζα ότι δεν τα χρωστάς.
Εάν η ΝΔ δεν είναι πρώτο κόμμα στις επερχόμενες εκλογές είτε Τσίπρας – Καμμένος θα πουλήσουν τους ψηφοφόρους τους είτε θα κόψουμε δραχμούλες.
Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο αλλά τα περί μαφιόζων,δικομματισμού κλπ είναι παραπλάνηση.
Γιατί ο Σαμαράς ευθύνεται περισσότερο για την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας όταν από το 1993 δεν είχε ανάμιξη ενώ ο Καμμένος ήταν στη ΝΔ μέχρι πριν λίγο καιρό;
12 Μαΐου, 2012 στις 12:51 μμ
dina kazana
Nikiplos,
φαινεται πως η αγνοια μου δεν περιοριζεται μονο σε θεματα βιογραφικου και πολιτικου προφιλ των συνιστουσων του Συριζα γιατι διαβαζοντας το σχολιο σου ενοιωσα οτι κατι μου ξεφευγει και για το προφιλ των Ανεξαρτητων Ελληνων με ηγετη τον κ. Καμενο:
Ειχα την εντυπωση πως ο κ.Καμενος ανηκει στην εθνολαικιστικη δεξια, της πατριδοκαπηλιας, της ξενοφοβιας
και των αλυτρωτων πατριδων της Μεγαλης Βυζαντινης Αυτοκρατοριας και των αρρηκτων δεσμων με λαους, οπως οι Κουρδοι και ο φιλοξενουμενος των Τουρκικων φυλακων Οτσαλαν καθως και θεματοφυλακας του ονοματος της Μακεδονιας, που το δικαιουται μονον η Ελλαδα!
Παρακαλω, αν κανω λαθος, θα με διευκολυνεις πολυ να αποκαταστησω τις εντυπωσεις μου.
12 Μαΐου, 2012 στις 12:57 μμ
dina kazana
Δεξιε, αφου δεν θα βρουνε θεματα μεσα απο τον λογιστικο ελεγχο του χρεους, που δεν αφορα μονο τα 200 δις του PSI, αλλα και τα υπολοιπα 160 δις που δεν ηταν μεσα στην συμφωνια, γιατι να μη γινει ο λογιστικος ελεγχος?
Ας γινει πρωτα και μετα αποφασιζουμε αν και τι θα κανουμε. Αυτη η σπουδη να μη γινει ελεγχος λυπαμαι αλλα φαινεται υποπτη!
12 Μαΐου, 2012 στις 1:03 μμ
δεξιος
Ντίνα να γίνει ο έλεγχος αλλά αυτό είναι εσωτερικό θέμα δικόμας : να βρούμε τους κλέφτες και να τους τιμωρήσουμε.Εξ αυτού του λόγου όμως δεν κερδίζουμε απολύτως τίποτα στο ποσό που χρωστάμε.
Το ελληνικό Δημόσιο δανειζόταν από ιδιώτες,κράτη και το ΔΝΤ που δεν ευθύνονται για τη διάθεση των χρημάτων αυτών.
12 Μαΐου, 2012 στις 1:16 μμ
dina kazana
Νικο,
Μπορουμε ομως να δημευσουμε περιουσιες και καταθεσεις στο εξωτερικο, καθως και να απαλλαγουμε μια και εξω απο πολιτικους, που θα βρεθουν λερωμενοι.
Ακομα για ενα μερος του εξωτερικου χρεους(το λεγομενο απεχθες), στο οποιο αποδεδειγμενα υπηρξε ενεργητικος χρηματισμος αλλων κρατων και επιχειρησεων τους, ειναι λογικο να ζητησουμε καποια δικαιωση.
Δεν εχω απολυτη προταση αλλα κατι θα βρεθει, ειτε ειναι ακυρωση συμβασεων και επαναπροσδιορισμος τους ειτε μειωση επιτοκιων κλπ., δεν ειμαστε μπαταχτζηδες να αρνηθουμε με το ετσι θελω υποχρεωσεις μας, αν αυτες ειναι νομιμες. ειμαστε ευφανταστος λαος και θα δουμε. Ενα βημα καθε φορα!
Κατα τα αλλα συμφωνω!
12 Μαΐου, 2012 στις 1:26 μμ
dina kazana
Νικο,
ακομα στο γιατι ο Σαμαρας μπορει να ευθυνεται περισσοτερο για την τραγικη κατασταση της χωρας, δεν θα κουραστω να λεω ακομα κι αν σας κουραζω, πως κανεις δεν γνωριζει οτι ισως μπορει να ηταν αλλοιως τα πραγματα για την χωρα μας αν δεν ειχε εμποδισει ο Σαμαρας ως Υπουργος Εξωτερικων να λυθει το θεμα μας για το ονομα της FYROM και αν δεν ειχε ριξει την κυβρνηση του 93 της ΝΔ με πρωθυπουργο τον Μητσοτακη, που ειχε ξεκινησει πρωτος δημοσιονομικη εξυγειανση και ελεγχο του τιμαριθμου!
12 Μαΐου, 2012 στις 1:28 μμ
Ενη
Ειναι αλήθεια οτι διαβάζοντας τον ανω κατάλογο των συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ, οι ανθρωποι που δεν εχουν καμιά σχέση με αριστερές ιδεολογίες και άλλα «κομμουνιστικά συντιστώντα» και ψήφισαν στις εκλογές ΣΥΡΙΖΑ,
με το σκεπτικο «κανένα απο τα δυο κόμματα ΠΑΣΟΚ, ΝΔ»
και με γνώμονα τη δεινη οικονομική τους κατάσταση, (επαγγελματίες στον ιδιωτικό τομέα κλπ.), γενικά ανθρωποι της κεντροδεξιας
θα εχουν εκπλαγει (οσοι τον διαβάσουν), τι ψήφισαν. 😉
Συντελει βέβαια και ο αλλος παράγοντας οτι την ελληνική κρίση και τα μνημόνια πολλοι την θεωρουν μεμονωμένο φαινόμενο και οχι οτι εντάσσεται στην ολη δεινή κατάσταση που παρατηρειται οχι μόνο στις υπερχρεωμένες χώρες του ευρωπαικου νότου, αλλά σε ολη την ευρώπη λογω της παγκόσμιας κρίσης του οικονομικου συστήματος.
Φυσικά οι συνειδητοποιημένοι αριστεροι ειτε εδω ειτε στην Ευρώπη ξέρουν πολύ καλά οτι η κρίση ειναι του καπιταλιστικου συστήματος , το οποιο και προσπαθουν να το…αλλάξουν. Αλλοι «σταδιακά» και αλλοι με «επανάσταση». 😉
12 Μαΐου, 2012 στις 2:46 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
dina kazana «Αφωτιστε, παρ ολο που το χαλας με τα”ψυχοθεραπευτικα” θεματα που επισημαινεις, καθωσον θα μπορουσαν να εκληφθουν ως προσβλητικα υπονοουμενα για τον λαο,»(παντα με την καθωσπρεπει επαρχιωτικη πολιτικη ορθοτητα σου!!!(χαχαχα πλακα κανω).
Κανεις λαθος, δεν ειναι προσλητικα υπονουμενα, δυστυχως ειναι η σκληρη πραγματικοτητα, που επιβεβαωθηκε -ακομη μια φορα- με τον εικοσαπλασιασμο του ποσοστου της ΧΑ, την αποκτηση του ποσοστου του Καμμενου >10% και τον τετραπλασιασμο του ποσοστου του ΣΥΡΙΖΑ, καθως και την χλιαρη υποδοχη των ΟΠ.
Σημερα εχω αναρτησει μερικα ενδιαφεροντα σχολια στο αρθρο “Τα εκλογικά αποτελέσματα και οι προοπτικές των Οικολόγων Πράσινων” απο την Αριστερη Στρουθοκαμηλο.Εκει σημειωνω οτι:εκτος απο την ψυχοπαθολογια (ελαφρυτερη ή βαρυτερη) υπαρχει και ο πολιτικος, κοιωνικος κια επαγγελματικος αναλφαβητιμσος, δηλ. η ανικανοτητα να λειτουργησουν ορθολογικα στην ζωη κια για τον λογο αυτο αγονται κια φερονται απο ρητορες που εκφωνουν πυρινους λογους που απευθυνονται τοσο στο ημι-διαταραγμενο τους θυμικο οσο και στο «θολωμενο τους μυαλο» (Εδω μπαινει Στέλιος Καζαντζίδης Μουσικη, Στίχος – Άκης Πανου- 1974 – Η Ζωή Μου Όλη)
¨»2. Γι αυτους που δεν ειχαν σχεση με την πολιτικη, την οικολογια & το περιβαλλον και – ακομη περισσοτερο- με την αριστερα δεν μπορω να κανω τιποτα. Αν και οι περισσοτεροι εχουν υποστει 9χρονη ή 12χρονη εκπαιδευση η πλειονοτητα ειναι , πολιτικα και επαγγελματικα αναλφαβητοι και αποτελουν μεγαλο βαριδι στην κοινωνια μας.3.Η αγνοια και η ημιμαθεια σκοτωνει.
Πολλα παραδειγματα μπορω να αναφερω οπως τα υπερχρεωμενα νοικοκυρια, αυτους που εχασαν πολλα χρηματα στο χρηματιστηριο»
12 Μαΐου, 2012 στις 3:00 μμ
σχολιαστης
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_12/05/2012_441807
12 Μαΐου, 2012 στις 4:39 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
Τωρα και με δευτερη ιατρικη διαγνωση. Στο πολυ ενδιαφερον αρθρο
«Η ψήφος σας προωθείται…»
http://sxoliopoliti.blogspot.com/2012/05/blog-post_12.html
«…Είναι ένα είδος σχιζοφρενικής, και μάλλον χωρίς προηγούμενο στην πολιτική ιστορία, συμπεριφοράς, ….»
«… Και κάπου εδώ αρχίζουν …τα ωραία….Φαίνεται πως κανένας δεν επιθυμεί το σχηματισμό κυβέρνησης και όλοι προσπαθούν να ρίξουν το φταίξιμο για το μη σχηματισμό της, και τις μάλλον αναπόφευκτες νέες εκλογές, στους άλλους. Εν πρώτοις μπήκε από την αρχή, και από όλους, ως προαπαιτούμενο η συμμετοχή του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ. σε αυτήν. Από όλους, εκτός …από τον ίδιο τον ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ.. Είναι ένα είδος σχιζοφρενικής, και μάλλον χωρίς προηγούμενο στην πολιτική ιστορία, συμπεριφοράς, όπου οι πάντες απαιτούν τη συμμετοχή στην κυβέρνηση ενός κόμματος, που δεν μπαίνει με τίποτα, και το οποίο διακηρύσσει, ότι επιδιώκει να φτιάξει μια άλλη κυβέρνηση (της «αριστεράς»), που με βάση τους αριθμούς δεν φτιάχνεται με τίποτα. Χαμένοι στη μετάφραση μεταξύ «επαναδιαπραγμάτευσης» (ΝΔ), «υπέρβασης» (ΠΑΣΟΚ), «απαγκίστρωσης» (ΔΗΜ.ΑΡ.) και «καταγγελίας»-όταν μιλάμε στους ιθαγενείς ή «επανεξέτασης» -όταν στέλνουμε επιστολές στους Ευρωπαίους- (ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ.) του μνημονίου, υποδύονται ότι προσπαθούν να σχηματίσουν κυβέρνηση, συνεχίζοντας τα μικροκομματικά παιχνίδια και λαμβάνοντας στην πραγματικότητα θέσεις εν όψει της επόμενης εκλογικής μάχης. Κερασάκι στην τούρτα η αμετροεπής, εξωθεσμική, πρώιμα αλαζονική και μικρομέγαλα ηγεμονική συμπεριφορά του κυρίου Τσίπρα, που, αφού έβγαλε τη διερευνητική εντολή σχηματισμού κυβέρνησης στον γύρο του θριάμβου, απαίτησε από τους πολιτικούς του αντιπάλους έγγραφες δηλώσεις μεταμέλειας. Απολύτως δικαιολογημένα του υπενθύμισαν κάποιοι από τους υποστηρικτές του, ότι χιλιάδες αριστερών πέρασαν δεκαετίες στις εξορίες και τα ξερονήσια αρνούμενοι να υπογράψουν δηλώσεις αποκήρυξης των φρονημάτων τους….»
12 Μαΐου, 2012 στις 5:22 μμ
vel
nikiplos, απλά, σωστά και νηφάλια!
…όπως έχουν πεί πολλές φορές και υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι , ο συριζα φταίει που φτάσαμε εδώ αλλά κυρίως φταίει για ότι θα ακολουθήσει…
…και να φανταστεί κανείς ότι ο συριζα ΔΕΝ έχει κυβερνήσει ούτε ένα μήνα τα τελευταία 30 χρόνια…
και απο ότι φαίνεται ούτε πρόκειται …γιατί έχει συνιστώσες, γιατί φοράει κόκκινο σκουφάκι, γιατί δεν έχει στελέχη , γιατί δεν ξέρει ο κόσμος τί ψήφισε, γιατί δεν έχει εμπειρία, γιατί έγινε ο εμφύλιος, γιατί θα γελάσουμε πολύ, γιατί δεν αφήνει ο σόιμπλε … κλπκλπ…
12 Μαΐου, 2012 στις 5:25 μμ
vita2011
Νίκιπλος και vel , προσυπογράφω!
12 Μαΐου, 2012 στις 5:34 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
Ας ασκησω επ’ ολιγον τις ….μαντικες μου ικανοτητες.
Το φραγμα του βολεματος και της 10ετους αναβολης αντιμετωπισης των ευθυνων εσπασε και τα νερα κυλουν ανεξελεγκτα ακροδεξια, εθνικολαϊκα και «Συριζικα». Αλλα συντομα θα αρχισουν να ηρεμουν.
Τα κομματα και τα στελεχη τους εχουν βιλλες και πολυτελη σπιτια σε υψωματα και λοφους. Περιμενουν λοιπον ασφαλεις να περασει η πολιτικη και οικονομικη πλημμυρα, για να κατεβουν στην πολιτικη αγορα.
12 Μαΐου, 2012 στις 5:37 μμ
vel
αφώτιστε , χωρίς παρεξήγηση, αλλά μου θυμίζεις έντονα τον καργούδη που είχαμε κάποτε συν-σχολιαστή στην καλύβα και τον χάσαμε με την ανάληψη της ..ευθύνης(;) απο τον μπέννυ…
12 Μαΐου, 2012 στις 5:43 μμ
σχολιαστης
Θα γελάσει ο Βαγγέλης, αν διαβάσει αυτή τη σύγκριση. 😉
12 Μαΐου, 2012 στις 6:40 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
vel Δεν γνωριζω αν εισαι νεος, αν δεν με εχεις διαβασει η ….,κατι αλλο σου συμβαινει. Δεν βλεπω τιποτα το αστειο στην εκφραση
«Το φραγμα του βολεματος και της 10ετους αναβολης αντιμετωπισης των ευθυνων εσπασε», αν θυμαστε λ.χ. θα θυμαστε την υπερ-διαληλωση εναντιον των μετρων Γιανιτση για το ασφαλιστικο.
Επειδη εχω πολυ μα πολυ χιουμορ, δηλωνω οτι δεν ειμαι παραγοντισκος εγκαθετος του Καμπυλη οπως λεει το παρακατω δημοσιευμα, γιατι δεν ημουν αποφοιτος Παντειου, που τα παντα γνωριζει .
Μπορειτε να κατηγορησετε τους καθηγητες και τους αποφοιτους του Παντειου, οσο θελετε.
Εμεις του ΕΜΠ ειμαστε υπερανω.μονον που στη ηγεσια του ΤΕΕ και του ΤΣΜΕΔΕ, εισχωρουν η οι πλεον πονηροι ή οι πιο ανικανοι.
Συνεχίζεται η απεργία στον Αθήνα 984 παρά τα εκβιαστικά διλήμματα –το ρεσιτάλ μιας Μαφίας
«¨….Για άλλη μία φορά προσπάθησαν να δυναμιτίσουν την διαδικασία οι γνωστοί εγκάθετοι του κυρίου Καμπύλη ( Νόνη Καραγιάννη, Δώρα Σαρρή, Βαγγέλης Καργούδης, Τάσος Παπάς και Δημήτρης Τριανταφυλλίδης) εκφράζοντας δήθεν απορίες για τη σκοπιμότητα της κινητοποίησης θέτοντας και πάλι το εκβιαστικό δίλημμα ή απεργία ή κλείσιμο του σταθμού διότι διακυβεύεται το εγχείρημα – όραμα του γενικού διευθυντή.»
http://newstrap.gr/m-mme/133-radiofwno/9984-synexizetai-i-apergia-ston-athina-984-para-ta-ekbiastika-dilimmata-%E2%80%93to-resital-mias-mafias.html
ΥΓ Ποιος ειναι αυτος ο Καργουδης και γιατι με συγκρινετε μ’ αυτον;
12 Μαΐου, 2012 στις 6:54 μμ
vel
τι λές; … άστο καλύτερα…
λέω απλώς ότι μερικές φορές βάζω τα σχόλια σου για μετάφραση στο google-όπως έκανα και με τον καργούδη…
…(στα πλαίσια και στα όρια καλόπιστου χιούμορ)
12 Μαΐου, 2012 στις 6:55 μμ
nikiplos
Δεξιέ, αυτό το δικό μας εσωτερικό πρόβλημα, είναι δυστυχώς και το μεγαλύτερό μας… Κανείς δεν θέλει (ούτε ο Περισσός φαντάζομαι) να μην πληρώσουμε όσα χρωστάμε και δανειστήκαμε… Το να μάθουμε όμως ότι από τα 8.5δις που παρήγαγε το ελληνικό κράτος, τα 2 ήταν για βλακείες των διοικήσεων των Τραπεζών μόνο για το 2011 που δήλωναν κέρδη ενώ είχαν ζημίες είναι σημαντικο, γιατί αυτόματα γίνεται κατανοητό τι χέρι πρέπει να μπει σε αυτούς τους ανεξέλεγκτους μηχανισμούς… Επίσης χρήσιμο είναι να μάθουμε τι δάνεισαν αυτοί οι σαράφηδες στους ημεδαπούς ηγεμονίσκους λογής φύσεως…
Η αντιμνημονιακή γνώμη μου, εδράζεται στο απλό γεγονός ότι δεν θα έπρεπε να δανειστούμε ούτε σέντσι παραπάνω τον Φεβρουάριο του 2012, ούτε καν με τη σύμβαση του Ιουλίου 2011. Αφού αρέσουν τόσο τα παραδείγματα, ας πω απλά ότι θα δάνειζες τη γυναίκα σου και μάλιστα εν λευκώ, ενόσω είχε φάει ήδη 3 σπίτια στα καζίνο? Αυτό με τα δήθεν πάγια έξοδα του δημοσίου (μισθοί-συντάξεις-εξοπλισμοί) έχει ήδη καταρρεύσει, γιατί εκείνα που διέρευσαν από τα ασφαλιστικά ταμεία από το 2010, υπερκάλυπταν το έλλειμα του δημοσίου ακόμη και για όλο το 2012. Σήμερα φάγαμε τα «έτοιμα», χωρίς να γίνει η παραμικρή υποδομή, το σύστημα νονών-μαφιόζων-κλεπτών (ας μου επιτραπεί ο όρος) κινείται ατάρραχο, εξήγε τεράστια ποσά στο εξωτερικό ανεξέλεγκτο και φυσικά έκανε πλάτες σε διάφορες λαμογιές σε σκανδαλώδεις προμήθειες (εκείνες που εύκολα γίνονται λουμπίνες – ΓΕΕΘΑ-λογισμικό). Με λίγα λόγια, ο «πρεζάκιας» δεν θα κόψει την πρέζα από μόνος του… για αυτό πρέπει να βάλουμε δυναμικά το χεράκι μας…
12 Μαΐου, 2012 στις 7:03 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
vel Νομιζω οτι παντα ειμαι σαφης και γραφω συχνα για τους πολιτικους με το ονομα τους. Ειμαι της … πολωνικης σχολης, δηλ. της ηθικης(βλεπε φιλμ Καμουφλαζ του Κρ. Ζανουσσι , για να καταλαβεις τι λεω) και της κουβανεζικης (μνημες υπαναπτυξης Ε.Δεσνοες)
12 Μαΐου, 2012 στις 7:08 μμ
vel
…καλά ντε.. νόμιζα ότι είσαι της παντείου και σε λένε βαγγέλη..
χοχο
12 Μαΐου, 2012 στις 7:38 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
vel Αυτο αποτελει διπλη προσβολη : το ονομα και η Σχολη. Σε καλω σε μονομαχια στην αυλη της Γεωργικης Σχολης της Λαρισσαs!!!.
Εχει ακομη δουλεια στο 984; Δεν εχει επισφαλη εργασια;
12 Μαΐου, 2012 στις 7:43 μμ
vel
έχει την ευθύνη ο μπέννυ ..λέμε..
12 Μαΐου, 2012 στις 7:45 μμ
σχολιαστης
Ας μη μιλάμε με τόση ευκολία και με υπονοούμενα για φίλους της καλύβας.
Ο Βαγγέλης παρουσιάζει ραδιοφωνική εκπομπή στον ΑΘΗΝΑ 984.
12 Μαΐου, 2012 στις 7:50 μμ
vel
σωστό, έχεις δίκιο!
12 Μαΐου, 2012 στις 7:55 μμ
Αφώτιστος Φιλέλλην
game over
12 Μαΐου, 2012 στις 11:45 μμ
sissa ben dahir
Με πήραν τηλέφωνο απόψε από μια εισπρακτική εταιρία της Κουμουνδούρου για εκείνο το μηνιαίο δανειάκι των 100 γιούρο. Είχα βλέπετε δηλώσει 23 χιλιάρικα ετήσιο εισόδημα.Τους ρώτησα τι διαφέρει αυτό από το χαράτσι του Βενιζέλου για το οποίο είχαν γίνει έξαλλοι.
Με έπεισαν ότι η διαφορά είναι πως εκείνο πήγαινε στους δοσίλογους ενώ ετούτο πάει για καλό σκοπό.
Συμφώνησα τελικά να τους δίνω 120 ανά μήνα για να μπορέσουν να πληρωθούν και τα εξτρά των ειδικών μισθολογίων.
13 Μαΐου, 2012 στις 12:07 πμ
sissa ben dahir
Ο κ. Φώτης Κουβέλης δεν είναι και μάλλον δεν θα είναι ποτέ μια συνιστώσα, αλλά ωστόσο απόψε από τη σελίδα του στο fb απευθύνει τα εξής ερωτήματα σε όποιους ασκούν αυτόν τον καιρό την ηγεσία στο ΣΥΡΙΖΑ.
H ΔΗΜΑΡ επίσημα ζητάει απάντηση από το ΣΥΡΙΖΑ στα κάτωθι ερωτήματα:
1. Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ στη διερευνητική εντολή που πήρε, δεν κατέθεσε συνολική κυβερνητική πρόταση.
2. Πώς εξηγείται ότι στην επιστολή προς τον κ. Μπαρόζο δεν αναφέρεται καταγγελία, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει ότι το Μνημόνιο είναι άκυρο.
3. Πώς εξηγούνται οι κάτωθι δηλώσεις:
• Δραγασάκης «Δεν είναι λογικό η μονομερής διαγραφή. Να γίνει αναδιαπραγμάτευση.»
• Δρίτσας: «Καταγγελία Μνημονίου.»
• Γλέζος: «Δεν δεχόμαστε το Μνημόνιο. Αν οι άλλοι θέλουν αναδιαπραγμάτευση δεν έχουμε πρόβλημα να το συζητήσουμε, αλλά εμείς διαγράφουμε το χρέος»
• Μητρόπουλος: «Τα μέτρα του Μνημονίου και το βαρύ κοινωνικό πακέτο που έρχεται, δεν το σηκώνει η Αριστερά». Και τι κάνει για αυτό;
4. Παρά την αναφορά του Φώτη Κουβέλη, δύο φορές, για όχι συνεργασία, γιατί επιμένει ο κ. Τσίπρας να αγωνιά για τη στάση της ΔΗΜΑΡ.
5. Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ αρνείται την οικουμενική κυβέρνηση με επίκεντρο την Αριστερά, που προτείνει ο κ. Κουβέλης, η οποία αποτελεί μοναδικό τρόπο για να κυβερνηθεί τώρα η Ελλάδα.
6. Αν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε πάρει από μόνος του πλειοψηφία των 151 εδρών, τι θα έκανε διαφορετικό, όσον αφορά την επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου, από αυτό που έχει καταθέσει ως πρόταση η ΔΗΜΑΡ.
7. Σε επαναληπτικές εκλογές και ενώ ο ίδιος γνωρίζει ότι είναι ουτοπία η αυτοδύναμη και μονοκομματική κυβέρνηση, τι διαφορετικό θα προτείνει.
8. Σε τι διαφέρει η τακτική του ΣΥΡΙΖΑ από την ξεκάθαρη θέση του ΚΚΕ «όχι σε κυβέρνηση».
9. Από τις 10 επίσημες συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ (Αριστερό ρεύμα, Πρωτοβουλία για την Αριστερή Ανασύνθεση, ΚΕΔΑ, ΚΟΕ, ΔΕΑ, Διεθνές Οικοσοσιαλιστικό Δίκτυο, ΑΠΟ, Ομάδα ΡΟΖΑ, Ενεργοί Πολίτες, πρώην στελέχη ΔΙΚΚΗ), γνωρίζουμε ότι με επίσημη αρθρογραφία τους, προτείνουν την επιστροφή στη δραχμή. Αλήθεια, πότε θα ξεκαθαρίσει επιτέλους αυτή η σύγχυση;
Αποτελεί ιερή εθνική υποχρέωση, τα παραπάνω ερωτήματα, να απαντηθούν τώρα.
Με την Ελλάδα δεν παίζουμε.
13 Μαΐου, 2012 στις 9:07 πμ
Πάνος
Αυτό το
«ιερή εθνική υποχρέωση»
με εντυπωσίασε… 😉
13 Μαΐου, 2012 στις 9:09 πμ
δεξιος
Mήπως ήταν ιδέα της Ρεπούση;
13 Μαΐου, 2012 στις 9:28 πμ
Πάνος
🙂