ΔΓ/ΔΑ!
Να πάτε στη Ροδιά, που θέτει το ερώτημα, να σας πει!
Σε κοίταζα μ' όλο το φως και το σκοτάδι που έχω
2 Σεπτεμβρίου, 2009 in Μπλογκόσφαιρα
ΔΓ/ΔΑ!
Να πάτε στη Ροδιά, που θέτει το ερώτημα, να σας πει!
Theo στη Λάμπρος | |
Αφώτιστος Φιλέλλην στη Καλό 2024! | |
Αναγνώστης Αθηναίος στη Καλό 2024! | |
Πάνος στη Καλό 2024! | |
Πάνος στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Αφώτιστος Φιλέλλην στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Ηλίας στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Theo στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Theo στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
lycabettus στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Πάνος στη Σκέψεις για το Νησί της Κ… | |
Νικόλαος Τσιμπίδης στη Θοδωρής Τσιμπίδης: στις ελληνι… | |
Πάνος στη Σημειώσεις: Διαδικτυακή παρουσ… | |
Θανάσημος στη Σημειώσεις: Διαδικτυακή παρουσ… | |
ο Θειος στη Σημειώσεις: Διαδικτυακή παρουσ… |
72 Σχόλια
Comments feed for this article
2 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 3:58 μμ
kapetanios
Μιστερ Πάνος
η φωτο με το πουρό ( το οποίο πουρο όπως το κόβω, και με τον ξυλάγγουρο τρόπο που χαμουρεύει το τεκνό, δεν είναι και το αντιπροσωπευτικότερο δείγμα του sex machine) δεν συνάδει με το πνεύμα του άρθρου, του οποίου υπογραμμίζω τα παρακάτω
[..]Σεξ επί πληρωμή στο δρόμο, δίπλα στην αγορά, στη Λα Μποκερία[..]
ε όσο να ναι σε εξιτάρει κάπως!
[..]Οι έμποροι και επαγγελματίες της συγκεκριμένης περιοχής διαμαρτύρονται έντονα και ζητούν να αποκατασταθεί η καλή δημόσια εικόνα της πόλης τους[.]
ρε ουστ , αφήστε τα παιδιά να επικοινωνήσουν
[..]οι καμάρες του κτιρίου όπου βγήκαν οι φωτογραφίες εγκλωβίζουν την «ρυπαρότητα που χαρακτηρίζει την εξαχρείωση στην καρδιά της Βαρκελώνης[..]
ενω το κάτουρο βρωμάει λιγότερο..
2 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 8:06 μμ
Rodia
Καλά, Πάνο, εγώ δικαιολογούμαι, αλλά εσύ… το ξέχασες κιόλας;!!! :ΡΡ
2 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 8:07 μμ
Rodia
Μερσι για τον σύνδεσμον 🙂
…να το ξερω, να ανεβαζω πονηράδες 😉
2 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 8:18 μμ
O Αιρετικός
Αυτό το πουρό στη φωτό ξέρετε τι μου θυμίζει;
Γκρηκ λόβερ με τρίχα για πουλόβερ (copyright by Ημίζ).
2 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 11:14 μμ
Πάνος
Εγώ φταίω που σας βάζω που και που καμιά ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ φωτογραφία… 😉
*
Ροδιά,
να είσαι καλά – και να μας ξαφνιάζεις, που και που… 🙂
2 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 11:23 μμ
kapetanios
Αιρετικέ
μαλλί κοντό και βαμμένο
με την φράντζα (αυτή που έχει μείνει δηλαδή) να προσπαθεί να καλύψει το «πλατύ εύρος του μετώπου»
βλέπω να τα χωσε χοντρά το παλικάρ ( με την ευρεία έννοια πάντα) στην καλλιτέχνιδα (κατά την διατύπωση του Πάνου) 🙂
2 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 11:26 μμ
Rodia
Αιρετικε, αυτο δεν το βρισκω καθολου πουρό! Μια χαρα παιδαρος λεμε :Ρ
2 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 11:27 μμ
Rodia
χερια ουρακοταγκου μονο να μην ειχε… απαπαπα!
2 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 11:51 μμ
sissa ben dahir
Πάντως αν θέλετε να μάθετε εκτός από το Ρωμαϊκό και για το πετυχημένο Κινέζικο sex, δείτε Εδώ
ΥΓ. Αλήθεια, sex με έναν/μία είναι sex; Τί λέει η επιστήμη περί αυτού;
2 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 11:57 μμ
Πάνος
Για σεξ δεν ξέρω, πάντως συν-ουσία δεν είναι! 😉
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 12:16 πμ
Rodia
@sissa ben dahir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΑΑΑαααχαχαχαχαχαχαχα σουπερ λεμε!:)
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 12:16 πμ
Rodia
αν εφαρμοσει το ιδιο κολπο ο καταλληλοτερος, δεν μας βλεπω να γλιτωνουμε :Ρ
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 12:17 πμ
Rodia
@Πανο, στην ουσια, ναι. 😉
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 12:23 πμ
kapetanios
sissa
εάν το ένας/μία προσδιορίζει και την εναλλαγή των ρόλων (ενεργητικός/ παθητικός) των πρωταγωνιστών στην διάρκεια της πράξης ,
τότε σαφώς πρόκειται περί σεξ (το χει πει και ο Ασκητής μιας και θέλεις την άποψη της επιστήμης)
Με αυτόν τον τρόπο ο μαγικός αριθμός 3 (ο οποίος αποτελεί βασική προϋπόθεση του σεξ ) εξασφαλίζεται , έστω και από σπόντα 😉
Ροδιά
τα χέρια πράγματι, δεν τα είχα προσέξει 🙂
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 12:26 πμ
Πάνος
Ο Ασκητής είναι επιστήμων;!
Προ(κε)χωρημένη άποψις… 😉
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 12:34 πμ
kapetanios
Δεν είναι επιστήμων ο Ασκητής?!
ό μοντιέ!
η θεια η Μαρίκα τον έχει περι πολλού
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 1:33 πμ
delta-kapa
Να δώσω κι εγώ τον οβολό μου και εις αυτό το καημένο ποστάκιο.
Σ ένα σχολείο μου είπαν για το σεξ,
μεταξί άλλων είναι «η προυπόθεση της ύπαρξής μας».
Η φράση είναι του «Νίτσου» και αυτήν την οπτική γωνία για να δει το σεξ, τη χρησιμοποίησε όταν προσπάθησε να το υπερασπίσει απένατι στη θρησκεία.
Ψέματα,
η πρόθεσή του δεν ήταν να πάρει υπό την προστασία του το σεξ αλλά απλώς το χρησιμοποίησε κι αυτός για να καταδείξει την ανεπάρκεια και την υστερόβουλη πονηριά της θρησκείας ειδικότερα του χριστιανισμού:
(ο χριστιανισμός )»πέταξε κόπρο στην προυπόθεση της ύπαρξής μας» είπε.
Τί μας φανερώνει αυτό; ότι ο «Νίτσος» μάλλον είχε φάει κόλημα με το ετεροφυλόφυλο σεξ. Ίσως αυτό να εξηγεί γιατί ο ίδιος δεν κατάφερε να έχει και πολλές ευκαιρίες για πρακτική εφαρμογή.
Το σεξ διέπεται από πολλά, απίστευτα πολλά χαρακτηριστικά, εξυπηρετεί πολλές απίστευτα πολλές ανάγκες και πρακτική του βίώση μπορεί να ρυθμίζεται από πληθώρα κανόνων. (Θα τον χοντρυνω τον οβολό). Ορίστε 5 βασικά χαρακτηριστικά του όπως πήραν μορφή από τις αρχές του 19ου αιώνα και μετά, στο δυτικό πολιτιστικό κύκλο:
Η λίστα που ακολουθεί είναι του καθηγητή Johannes Bilstein όπως την θυμάμαι (έντονα) από τα μαθήματά που παρακολούθησα στις μεταπτυχιακές μου σπουδές (στη ακαδημία καλών τεχνών του Ντύσσελντορφ)
1. Το σεξ (θα έπρεπε) να εξυπηρετεί τις ανάγκες της αναπαραγωγής
Αυτό αποκλείει ξαφνικά το ομοφυλόφυλο σεξ.
2. Το σεξ (θα έπρεπε) να γίνεται με έναν σύντροφο κάθε φορά.
Δηλαδή οι παρτούζες (απα, πα, πα, πα) δεν είναι καλό πράμα.
3. Το σεξ (θα έπρεπε) να γίνεται όχι μόνο με έναν σύντροφο κάθε φορά, αλλά και με τον ίδιο εφ` ΄όρου ζωής!
το φαντάζεστε αυτό; Καμία εναλλαγή, καμία δοκιμή με άλλ-ο/η
4. Με το σεξ είναι κανονικό και είναι εντάξι που οδηγεί (σταδιακά ή αμέσως) τους σεξουαλκούς συντρόφους σε παράλληλους οικονομικούς δεσμούς και σχέσεις οικονομικής εξάρτησης.
Σκεφτείτε με τα χαρακτηριστικά που απαρηθμήθηκαν μέχρι τώρα, και που θα πρέπει να συντρέχουν για να πληρείται το ιδανικόν του ευρωπαικού/δυτικού σεξ, πόσο δύσκολο είναι να καταφέρει κανείς να έχει καλό σεξ! Αλλά δεν τελειώνουν τα βάσανα εκεί. Έρχεται και το πέμπτο και φαρμακερό χαρακτηριστικό, το πιο απαιτητικό, ύπουλο και δολερό απ όλα τα προηγούμενα:
5. Οι σεξουαλκοί σύντροφοι θα πρέπει (άκουσον, άκουσον) να αγαπιούνται κιόλας!
(άντε τώρα να συντρέξουν και τα πέντε, είναι λίγο σαν το λόττο, δεν είναι;)
Υπενθυμίζω: η λίστα του καθηγητή Johannes Bilstein δεν αποσκοπεί στο καλό σεξ και ουδεμία σχέση έχει με τέτοιες προθέσεις. Γιατί όλοι ξέρουμε ότι καλό σεξ έχουν οι άνθρωποι ανα τους αιώνες και τους πολιτισμούς χωρίς να συντρέχουν τα παραπάνω γνωρίσματα. (Συμπληρώνω: δίχως και το παρακάτω που ακολουθεί). Όταν τον ρώτησα σε τί αποσκοπεί αυτή η ρυθμιστική πρόθεση είπε παραδειγματικά: «για να μπορούμε εμείς σήμερα να μπάινουμε σ ενα τραίνο που τρέχει πάνω από 300 χιλιόμετρα την ώρα και μας πάει στη δουλειά μας» (Έτερον εκάτερον δηλαδή).
Και συμπλήρωσε: «όχι ότι δεν θα μπορούσαμε να έχουμε τις ίδιες οργανωτικές και τεχνικές ευκολίες και με καλό σεξ» 😉
Θα πρέπει να είναι σχεδόν σίγουρο ότι πρόκειται για την πρώτη δημοσίευση της λίστας των 5 χαρακτηριστηκών του «σωστού σεξ» κατά Johannes Bilstein στα ελληνικά
Δεν θέλω να ατοπίσω πάλι στη σεμνή καλύβη τούτη και να βγώ άλλη μια φορά από το θέμα του ποστακίου, γι αυτό και δεν τολμώ να αναφερθώ στο «καλό σεξ». Να θυμίσω μόνο τί είπε ο φίλος μας ο Woody (όχι ο τρυποκάρυδος, ο άλλος ό αγέροχος Woody Allen). Όταν τον ρώτησαν αν το σεξ είναι κάτι βρώμικο είπε «αν το κάνεις σωστά ναι!»
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 1:42 πμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
…Και ‘γω που νόμιζα ότι οι δύο μεγάλοι εραστές της φωτογραφίας ήταν ο Παπουτσής με την Δαμανάκη. 🙂
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 1:53 πμ
Rodia
@delta-kapa, το καλύτερο σεξ ειναι το ξεκουραστο σεξ! Χωρις εγνοιες και σκοτουρες 😀
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 2:00 πμ
delta-kapa
Λες γι αυτό να έβαλε η εκκλησία τη λειτουργία Κυριακή πρωί; Για να μποϋκοτάρει το καλό, ξεκούραστο σεξ;
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 2:02 πμ
Rodia
!!! μπα… ξεκουραστο σεξ δεν ειναι αυτο.. Αμα παντρευτεις, γινεται κουραστικο! 😉
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 2:13 πμ
Rodia
Ασχετο (φαινομενικα) με το σεξ: http://www.justin.tv/apostolatos — το καναλι του Βαΐτση Αποστολατου σε 24ωρη βαση
(εχουν αγριες διαθεσεις)
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 3:40 πμ
delta-kapa
Άντε πάλι: κι αμα δεν παντρευτείς μπορεί να γίνει κουραστικό, μπορεί μαλιστα να γίνει και πολύ βαρετό και ανιαρό … ακριβώς σαν εμας τους ίδιους δηλαδή, παντρεμένους, ανύπαντρους, ζωντοχήρους, λιμενεργάτες, παιδίσκες κλπ …
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 3:50 πμ
delta-kapa
Το σεξ επειδή όμως είναι συν τοις άλλοις (δηλαδή πέρα από αυτά τα 5 χαρακτηριστικά της κατα Johannes Bilstein λίστας πιο πάνω και πέρα από χίλιαδεκαπέντε άλλα χαρακτηριστικά που του κοτσάρουν ρυθμιστικά οι πολιτισμοί) το σεξ είναι λοιπόν σωματική λειτουργία. Ώς τέτοια αξίζει να συγκριθεί με άλλες σωματικές λειτουργίες. Θεωρώ καταλληλη για σύγκριση τη διατροφή, το φαγητό:
1. Και τα δύο προτιμά να τα κάνει κανείς όσες περισσότερες φορές γίνεται με παρέα κι όχι μόνος.
(Νιώθετε τι εννοώ νομίζω: το θετικόν με το σεξ με παρέα είναι ότι κάνεις και καμιά γνωριμία…)
2. Και τα δύο προσφέρουν σαρκική και ψυχολογική ευχαρίστηση. Γι αυτό καμιά φορά οι άνθρωποι τα μπερδεύουν και τα χρησιμοποιούν για να καλύψουν ελείματα του ενός στο άλλο.
3. Και στο φαί και στο σεξ παρόλο που μετά από επιτυχή τους έκβαση μπορεί να επέρχεται ένα παροδικό αίσθημα κορρεσμού, η όρεξη γι αυτά είναι αέναη και ανανεώνεται σε καθημερινή βάση.
5. Και τα δύο έχουν έντονες επιπτώσεις στην γενική σωματική μας υπόσταση. Μπορούν να επιβαρύνουν και να ευεργετίσουν την σωματική μας υπόσταση. Μπορούν να μας αρρωστήσουν, μπορούν να μας αναπαράγουν κλπ κλπ. Εδώ μεγάλη σημασία έχουν χαρακτηριστικά ποιότηας, ποσότητας, πρακτικές …
(Γι αυτό τις ρυθμιστικές προσπάθειες των πολιτισμών μη τις γελάτε, έχουν το νόημά τους κι αυτές και πολλές προκύψαν από τέτοιες προστατευτικές διαθέσεις)
Η παραπάνω λίστα σύγκρισης δεν είναι κατα Johannes Bilstein αλλά κατά δ.κ. και σηκώνει συμπλήρωμα για να χρησημοποιηθεί σαν εργαλείο επισκόπησης του φαινομένου σεξ. Και οι διαφορές θα είχαν ενδιαφέρον. ακόμη πιο ενδιαφέρουσα θα ήταν όμως μια προσπάθεια ερμηνείας και ανάλυσης αυτών των ομοιοτήτων (και διαφορών) που ίσως να μας έδινε πρακτικές ωφέλειες.
(π.χ. συνδυασμός μουσακά και πισοκολητού, λέμε τωρα …)
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 3:56 πμ
delta-kapa
Αρχή δια να ομιλήσομεν, το θέμα του σεξ με παραπέμπει σ ένα άλλο φαινόμενο που
διαπερνά σαν χαρακτηριστικό γνώρισμα σχεδόν όλο το ζωικό βασίλειο με ελάχιστες εξαιρέσεις. Μη ξεχνμε σεξ δεν έχουν μόνο οι άνθρωποι αλλά σχεδόν όλα τα ζωντανά! Αυτό που θελω να πω αναφερεται στο νόημα του στίχου:
«… πού χει ρετσίνα δροσερή
και όμορφα κορίτσια
μόνο που σε πεδευουνε με νάζια και καπρίτσια»
Παρόλο «πού χει ρετσίνα δροσερή» και πάρόλο που τα κορίτσια φτιάχνονται μάλιστα
εξεπιτούτου όμορφα! Τί θέλω να πώ: παρόλο που στα θηλυκά ερωτικά υποκείμενα η
όρεξη για σεξ δεν υπολίπεται διόλου της ορέξεως των αρσενικών, διακρίνουμε
τόσο, μα τόσο συχνά και σε τέτοιο πλάτος στο ζωικό βασίλειο μια σχετική
επιφυλακτικότητα στα θηλυκά, κατα την εναυσματική ανάπτυξη της ερωτικής
πρακτικής. Πού να οφείλεται άραγε αυτό, σας απασχόλησε κύριοι συντσούτσουνοι;
(και συντσούτσουνες για να είμαστε πολιτικά ορθοί). Εμ δε μπορεί θα σας απασχόλησε!
Μην αρχίσετε με τα της κακούργας κοινωνίας και η άρχουσα τάξη κι ο δίξιος ο
μπήξιος ο καπιταλισμός και η πατριαρχική δομή του πολιτισμού και άλλα ανιαρά
θεωρητικα, φεμινιστικά και άχρηστα.
Απορίπτονται κατά τηη γνώμη μου το ίδιο ασυζητιτί, εξηγήσεις που πιάνονται σε ρόλους παθητικούς και ενεργητικούς και που εμποτίζουν βαθιά χαρακτήρες και συμπεριφορές. Οι αλαξοκολιές στον ετεροφυλοφιλικό έρωτα και γενικότερα η ενεργητική δράση των θυλικών στον έρωτα είναι κατι πολύ περισσότερο και βαυθύτερο από εποχιακό πολιτισμικό «σαβουρ βιβρ» της μοδός. Είναι προαιώνιο ενστινκτο και των θυλικών όπως και των αρσενικών.
Το ρώτημα είναι γιατί πεδεύονται μέχρι να «κάτσουν» και γιατί μας πεδεύουν κι εμάς πολλές φορές μαζί; Δεν θα ήτο η ζωή πιο όμορφη αν με την παραμικρή αφορμή ανοιγαν τα πόδια πιο εύκολά;
(Αποχωρώ και αναμένω)
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 7:47 πμ
Πάνος
Ορέα! Εδώ ο κόσμος καίγεται (εκλογές, κρίση κλπ) κι εσείς το μυαλό σας στην εις βάθος ανάλυση του σεξ! Μωρέ μπράβο! 😉
(Μπράβο!) 🙂
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 10:26 πμ
Nτινα Καζανα
Μιλαμε για sex αυτη την ωρα που η πολιτικη ειναι καυτη, ισως γιατι ειναι και ισχυρο αφροδισιακο(η πολιτικη)!……
Εν πασει περιπτωσει sex σημαινει φυλο, δηλαδη ταυτοτητα. Προορισμενο απο την φυση για την αναπαραγωγη, την ευγονια, μεσα απο περιπλοκες χημικες διαδικασιες και διεργασιες του σωματος, που θεωρουμε ερωτα(ειμαι ερωτευμενος,η) κατεληξε στο γενος των ανθρωπων μεσα απο την αναπτυξη της μνημης και του πολιτισμου γενικοτερα σε μια αλλοτριωμενη απο την αρχικο φυσικό προσδιορισμο, διαδικασια αυτοτελους ευχαριστησης, με ξεχωριστες παραμετρους προσδιορισμου, αναλογα της ταυτοτητας, της ηλικιας και της κοινωνικης και οικονομικης ταξης, του γεωγραφικου και κλιματικου ακομα παραγοντα.
Επομενως αν μιλαμε για ευχαριστηση, για την υπερτατη απολαυση και οχι για καθημερινες ψιλομ.λ.κ..ς. Οταν εισαι πια ωριμος και ξερεις ποιος εισαι τι θελεις και που πας και ερωτευτεις με ανταποκριση σε συνθηκες μαλιστα παρανομιας, ω θεοι του Ολυμπου γευεσαι μια απολαυση που δεν την φανταζεσαι, εισαι σιγουρος οτι κατι σπουδαιο και καλο εκανες στην προηγουμενη ζωη σου και τυχαινεις τετοιου θειου δωρου! Δεν φανταζεσαι βεβαια οτι απο κει και περα η ζωη σου αλλαζει νορμες, εχεις μετρο για να σου φαινονται ολα λιγοτερα και μη ικανοποιητικακαι γευεσι τον πονο που προκαλει η στερηση. Δυστυχως ο ανθρωπος δεν ειναι μονο υλη! Μετα απο μια τετοια εμπειρια οτιδηποτε λιγοτερο σ αφηνει στο τελος μια πικρα στο στομα και στην ψυχη αλλα εχεις ζησει το Θεικο.
Σαφως και ομιλω εκ πειρας, δεν ειμαι σιγουρη οτι το συνιστω(εξαλλου ειναι καθαρα λαχειο, δεν το επιλεγεις, σου ερχεται κατακουτελα κοινως ταμπλας), ομως εξακολουθω να νοιωθω οτι εστω για λιγο υπηρξα εκλεκτη του Θεικου στοιχειου.
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 10:41 πμ
kapetanios
@Nτινα
Εαν
«..ερωτευτεις με ανταποκριση σε συνθηκες μαλιστα παρανομιας..»
τότε ξεχνάς ότι
«εισαι πια ωριμος και ξερεις ποιος εισαι τι θελεις και που πας»
και τότε
ΝΑΙ
το σεξ γίνεται πρώτη και βασική προτεραιότητα ακόμη και σε περίοδο εκλογών 😉
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 10:58 πμ
Nτινα Καζανα
Δυστυχως η ευτυχως το εμαθα καπως αργα για να κανω πισω οτι το αντικειμενο του ερωτα μου ηταν παντρεμμενος, που ειχε μεγαλη ελευθερια και ταλεντο να κρυβεται απο μενα και την συζυγο του!
Ηταν πολυ αργα γιατι τα αισθηματα και οι αισθησεις ηταν εκτος ελεγχου. Βεβαιως ως χειραφετημενο ατομο δεν μπορουσα να ζω κατι που θεωρουσα νομιμο οπως ο αληθινος ερωτας εις βαρος( δηλ πισω απο την πλατη της) μιας αλλης κυριας. Ετσι, ζητωντας διαφανεια και αξιοπρεπεια ωθησα τον κυριο πισω στην κομφορμιστικη του κατασταση και μενα στην αξιοπρεπεια και την μοναξια. Γι αυτο και οι θρησκειες λενε μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι! Αμα δουλευει το ατιμο πνευμα(το μηλο της γνωσης) τον εχασες τον παραδεισο!
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 11:01 πμ
Nτινα Καζανα
Υ.Γ Καπετανιε, η ωριμοτητα και η γνωση του ποιος εισαι και που πας δεν ξεχνιουνται ευκολα ειδικα οταν ειναι αποτελεσμα αγωνα δια βιου…
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 11:27 πμ
Rodia
Εγραψα πιο πάνω για το «ξεκούραστο σεξ» και τώρα θα αναπτύξω περισσότερο τη σκέψη μου για να γίνει κατανοητό τι εννοώ. Παράλληλα, μπορεί να απαντώ και στους προηγουμενους σχολιαστές, όπως πάει, ίδωμεν! –>>
Καλέ μας delta-kapa, αν μέναμε αι γυναί με τα πόδια ανοιχτά, πρώτα πρωτα αυτά θα χάναν την ισιάδα τους! Θυμάσαι τη μεγάλη αδελφή στο «Ελάτε να πάρετε τον καφέ σε μας» με τον Ουγκο Τονιάτσι; κάπως έτσι! 🙂
Πέρα απο πλάκα, αυτή η αντίσταση, η οποία προέρχεται απο έναν αταβιστικό φόβο (δεν μπόρεσα να το βρω μέσα μου απο πού προέρχεται, τη στιγμή που δεν υπάρχουν ενοχές κ.τ.τ.) η αντίσταση αυτή λοιπόν είναι φτιαγμένη για το μοντελάκι «γυναίκα» που επινόησε ο Δημιουργός, ώστε να έλκει περισσότερο το μοντελάκι «άνδρας», το οποίο μοντελάκι θέλει και κάποια προεργασία, ώστε να προβεί στην πράξη, κλπ κλπ. Στο ζωϊκό βασίλειο υπάρχουν μερικά ζώα (πτηνά κατά πλειονότητα) όπως π.χ. οι κότες, που παραδίνονται αμέσως και μάλιστα δείχνουν σαν να μη καταλαβαίνουν καν τι τρέχει με το ζήτημα! Πιθανότατα υπάρχουν παρόμοια παραδείγματα και στον κόσμο των ανθρώπων, δεν γνωρίζω.
Ισως πάλι αυτή η αντίσταση να οφείλεται στο ότι το μοντελακι «γυνή» έχει ανάγκη απο ένα παραμύθι, να σιάξει ένα παραμυθάκι όπου θα είναι αυτή βασιλοπούλα και ο καλός της ΤΟ βασιλόπουλο και η συνεύρεσή τους να είναι ασπασμός προς τα άστρα. Αυτό είναι απαραίτητο -τουλάχιστον στο αρχικό στάδιο, αλλα μπορεί να διατηρείται εσαεί με κάποια μικρή εκατέρωθεν προσπάθεια- επειδή δεν γνωρίζει (πιθανοτατα δεν εχει μαθει ακομα) τα όρια του δικού της σώματος και ίσως να αντιστέκεται και στο να τα γνωρίσει. Είναι ΚΑΙ αυτό κάτι τι το τρομαχτικόν!
Το ξεκούραστο σεξ λοιπόν, αφορά δυο ανθρώπους διαφορετικου φύλου (αυτο ξερω, αυτο μολογάω!) οι οποίοι είναι απαλλαγμένοι απο ενοχές, παραμύθια, ονειροφαντασίες και μυθοπλασίες γενικά, και βρίσκονται μαζί οπουδήποτε (όχι αναγκαστικά σε κρεββάτι) και φροντίζουν να ευχαριστήσουν ο ένας το σώμα του άλλου και, ταυτόχρονα, καθένας το δικό του. Χαίρονται δλδ, να ικανοποιούν μαζί την ανάγκη της ερωτικης πράξης, γιατί η ερωτική πράξη είναι υπέρτατη ανάγκη και όχι φαινόμενο.
Η χημεία που παρεμβαίνει, κάνει αναγνωρίσιμους τους εραστές απο την όσφρηση (που δυστυχώς σκεπάζεται τελευταίως απο διαφορα καλλυντικα, αρωματα, αποσμητικα, σαμπουαν, κλπ) ώστε να ταιριάσουν καλύτερα τα σώματά τους και ίσως να έχει σημασία για τη διάρκεια μιας σχέσης ή την ικανότητα τεκνοποιησης -δεν είμαι σίγουρη. Η χημεία όμως δεν παίζει κανένα σχεδόν ρόλο στο ξεκούραστο σεξ που λέγαμε. Εκεί, το βασικό ρόλο παίζει η επιθυμία.
Για να φας ενα φαγητό που σου αρέσει και γνωρίζεις εκ των προτέρων ότι θα ευχαριστήσει τον ουρανίσκο σου, χρειάζεται πρώτα να το απολαύσεις με το βλέμμα, να βουτηξεις λιγουλάκι το δάχτυλό σου στη σάλτσα, να δοκιμάσεις μιαν ακρίτσα, να το τρως αργά και απολαυστικά σαν να θέλεις να μη τελειώσει ποτέ αυτό το γεύμα. Ετσι ακριβώς και στο ξεκούραστο σεξ. Δεν θα σκεφτείς π.χ. πόσο κοστίζει ο μουσακάς (αγαπημένο φαγητό!), πόσος κόπος χρειάστηκε για να ετοιμαστεί, πόση ωρα θα κάνεις για να τον χωνέψεις, πόσες θερμίδες θα σε φορτώσει, κλπ κλπ, την ώρα που τον τρως. Απλώς τον γεύεσαι και νοιώθεις ευχαρίστηση. Αυτά όλα δεν ισχύουν, φυσικά, όταν τρως κάτι τι απλά επειδή «πρέπει» να τραφείς.
Οπότε; Οπότε, ναι μεν υπάρχουν συγγένειες του σεξ με το φαγητό, αλλά το σεξ προσφέρει απόλαυση και μόνον απόλαυση στο ανθρώπινο κορμί. Είναι το μόνο πράγμα που δίνει ολοκληρωτική απόλαυση στο σώμα, που κάνει τη σάρκα να ζωντανεύει, να αποκτά σφριγηλότητα, να λάμπει. Και, επειδή ο εγκέφαλος ανήκει και αυτός στο σώμα του ανθρώπου (όπως και στα υπόλοιπα ζώα) ζωντανευει και το μυαλό και σκέφτεται πιο καθαρά, κατεβαζει ιδέες, νοιώθει όμορφα, τονώνεται η έδρα του συναισθήματος και απλώνει την επικράτειά της πέρα απο τα καταπιεσμένα από διαφορες εξουσιες όρια. Ενας άνθρωπος λοιπόν τόσο ευχαριστημένος, τόσο ευτυχής με το κορμί και το μυαλό (είθισται να τα ξεχωριζουν αυτα, ενω η γνωμη μου ειναι πως ειναι αδιαιρετα) είναι ενας άνθρωπος επικίνδυνος για τις εξουσιες. Για τούτο, κάθε εξουσια ξεχωριστα, αλλα και ολες μαζι, φροντιζουν να ενοχοποιούν αυτο το υπέροχο δώρο της Φύσης προς τον ανθρωπο. Αυτός ειναι ο απαγορευμενος καρπός: Η αίσθηση ηδονής μέσω της συνεύρεσης και, κυρίως, η αίσθηση ότι αυτή η ηδονή μπορεί να υπάρχει οποιαδήποτε στιγμή ανεξάρτητα απο τη τεκνοποίησηση, το ζώον «ανθρωπος» ξεχωρίζει απο τα άλλα ζώα όχι μόνο στην ομιλία αλλά και στη δυνατότητα να ευχαριστεί το κορμί του όποτε θέλει, χωρίς «αναπαραγωγικές περιόδους», δλδ, διαρκώς!
Αυτά για την ωρα και συνεχίζουμε ακάθεκτοι την αντίσταση στα «σοβαρά» ζητήματα που απασχολουν τη χώρα. Υπάρχει άραγε σοβαρότερο ζήτημα απο αυτο που συζητούμε; Για ρίξτε μια ματιά στα ανέραστα αρπαχτικά πρόσωπα των (περισσοτερων) πολιτικών και θα με θυμηθείτε! 😀
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 11:34 πμ
Πάνος
Παίδες, οι δύο κυρίες (Ροδιά και Ντίνα) παραδίδουν μαθήματα!
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 11:41 πμ
Rodia
Πάνο, παραγνωριζεις τη σημαντικότατη συνδρομη του delta-kapa! 🙂
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 12:06 μμ
Nτινα Καζανα
ΡΟΔΙΑ, συνηθως οι χορτασμενοι και ευτυχεις οργανισμοι πευτουν σε κατασταση μακαριοτητας και ησυχιας,να χωνεψουν το φαγητο. Μαλιστα αν το ξεκουραστο σεξ μπορει να ικανοποιει αρκουντως, και ειναι κι ευκολο να βρεθουν τα υλικα και να μαγειρευτει, τοτε ολα μια χαρα, θα ειμαστε σε μια κατασταση συνεχως ανακυκλουμενη και μαλλον(υλικα, μαγειρικη, φαι, χωνεψη και φτου απ την αρχη) μαλθακοτητας που δεν μπορει και το μυαλο θα ησυχαζει. Σε αντιθεση η μεγιστη εμπειρια σε κινητοποιει συνεχως, οπως και η στερηση της και ο πονος που πηγαζει απο κει, ,δεν σ αφηνει σε ησυχια, σε βαζει στην διαδικασια του θαλασσοπορου της ζωης μηπως και ξαναγευτεις τον υπερτατο θεικο καρπο. Εξαλου το ησυχο σεξ μπορει να τοχει κανεις με πολλους τροπους οπως τοβαλες σαν διαδικασια επιβιωσης. Οσο για τα στερημενα προσωπα πολλων πολιτικων εχει να κανει με τον γενικοτερο κομφορμισμο της ελληνικης κοινωνιας χωρις οραμα, χωρις αρχες, χωρις απαιτησεις στην καθημερνοτητα παρα μονο μεσα απο συνεχεις συμβασεις ασφαλειας ζωης, χρηματος, εξουσιας και κλεμμενου ενιοτε και πληρωμενου ερωτα. Σαν φεμινιστρια εμαθα να μιλω μεσα απο την προσωπικη εμπειρια, σας το συνιστω ειναι απελευθερωτικο, βεβαια σε εκθετει…ομως κι αυτο απελευθερωτικο ειναι!
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 12:28 μμ
Rodia
@Ντίνα, καλό μου, δεν ανέφερα τπτ για «ήσυχο» σεξ! 🙂 ούτε για «ανιαρό» σεξ, φυσικά. :Ρ χαχαχα!
Σε κατάσταση μακαριότητας βρισκονται σχεδον συνεχεια και οι υψηλα ισταμενοι ιερωμενοι που ουδεποτε το εδοκιμασαν -πιθανοτατα. Εδώ δεν λέμε για «μπούχτισμα» ούτε για υπερκατανάλωση, λέμε για ηδονή, για ευχαρίστηση, πώς να το γραψω αλλιώς, για απόλαυση του σωματος -όπου «σώμα» είναι και το μυαλό.
Ο πόνος, κλπ, (εδώ γραφω μετα λογου ΜΕΓΙΣΤΗΣ γνωσεως!) αφορά εικόνες τις οποίες ο εγκεφαλος σχηματιζει έτσι ώστε να αναπληρώσει κενά που υπάρχουν, να αναζωπυρώσει αντιστάσεις σε ενοχές, ή ακόμα και να διαμορφώσει τις ενοχές σε πανηγύρι -τίποτα δεν αποκλείεται με τη δύναμη διάπλασης εικόνων που έχει ο ανθρώπινος εγκέφαλος! 🙂
Με δυο λόγια, αν χρειάζονται και παραδειγματα, μια κολλητή μου τα φτιάχνει διαρκώς με παντρεμένους ή δεσμευμενους ή γενικα ακαταλληλους για εκείνη άντρες, που τους βρισκει άξεστους στη συνεχεια και δεν εχει κανενα προβλημα να τους χωρισει, ή εκλεκτους διανοητές για να πονα αρκουντως όταν την εγκαταλείπουν. Ετσι, ζει κάθε φορά το παραμύθι που προτιμά, να βρίσκεται διαρκώς σε ένταση, να ικανοποιεί το μαζοχισμό της, και άλλα παρόμοια. Νομίζω ότι είναι ένας άνθρωπος δυστυχής, επειδή δεν έχει καταλάβει το βασικό, παρόλο που της έχω δανείσει και χαρίσει ένα σωρό βιβλία σχετικά με τη λειτουργία του εγκεφάλου και τις ικανότητές του, εκείνη προτιμά να παραμυθιάζεται. Τι να κάνουμε;
Εχω και ένα φιλαράκι γκέι που ζει σε παρόμοιο μήκος κύματος και όταν βρεθούν μαζί ανταλλάσσουν τους καημούς τους!
Αυτά, για μένα -γνώμη μου- βρίσκονται στο περιθώριο τους σεξ. Επειδή σεξ σημαίνει φύλο και φύλο σημαίνει κορμί. Στο κορμί βρίσκεται και το μυαλό, ένα όργανο είναι κι αυτό και μη μας μπερδεύουν οι ικανότητές του να σιάχνει ερωτικά… άβαταρ! 🙂
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 12:32 μμ
kapetanios
«‘..δεν ξεχνιουνται ευκολα ειδικα οταν ειναι αποτελεσμα αγωνα δια βιου…»
@Nτινα
ΟΛΑ ξεχνιούνται και μάλιστα εύκολα όταν έχεις αγωνιστεί για σειρά ετών για να τα δημιουργήσεις . Το βλέπεις ως δικαίωμα 😉
Σε αυτό όμως που θα συμφωνήσω είναι ότι ο αυτοδημιούργητος/φτασμένος συνέρχεται σχετικά γρήγορα σε σχέση με κάποιον ο οποίος δεν έχει να χάσει τίποτα γιατί δεν θυσίασε και τίποτε ιδιαίτερο για να δημιουργήσει κάτι …
@Ροδιά
Το «ξεκούραστο σεξ» είναι σαν το ανάλατο φαγητό (χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσουν τα ανάλατα)
Για σεξ μιλάμε ,
οι έρωτες και οι αγάπες είναι κάτι άλλο ( χωρίς πάλι να σημαίνει ότι το ένα αναιρεί ή αποκλείει το άλλο)
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 12:35 μμ
Rodia
@Καπετάνιε, τόσο κόπο έκανα, πού βρήκες να γράφω για «ανάλατα»; Ξαναμελέτησε και έλα με τον κηδεμόνα σου! 🙂
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 12:37 μμ
kapetanios
OK
(θα προτιμούσα βέβαια να έρθω με ΤΗΝ κηδεμόνα μου 😀 )
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 12:47 μμ
Nτινα Καζανα
Προσωπικα δεν με ελκυει καθολου η ιδεα να ξανακανω σχεση με παντρεμενο κομφορμιστη. Η υπερτατη απολαυση ηταν πριν μαθω, μετα ηταν ο υπερτατος πονος. Εκτος του οτι σιγουρα επροκειτο για ευτυχη συγκυρια συμπτωσης υποσυνειδητων και ασυνειδητων αιτηματων, αυτα της φυσης του βασικου ενστικτου, νομιζα κι οτι ειχα επιτελους βρει την ολοκληρωμενη εκεινη προσωπικοτητα που θα μου πρσεφερε μια αξιοπρεπη σχεση οχι μονο ερωτικη αλλα και συντροφικη και πνευματικης επικοινωνιας. Κι υστερα ξυπνησα…. δυστυχως? ευτυχως?
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 1:04 μμ
Rodia
Ντινακι, προσπάθησε να εννοήσεις ότι ολα όσα «νοιώθουμε» είναι κατασκευάσματα του δικού μας νου, εμείς τα σιάχνουμε, για δικούς μας λόγους, συχνά άγνωστους και σε μας τους ίδιους, προερχόμενους από δεν ξέρω τι, από πολύ παλιά, από τότε που διαμορφωνόταν αυτό το έρμο όργανο, ο εγκέφαλός μας δλδ. Η δουλειά ενός ενήλικα είναι να οργανώσει τον εγκέφαλό του, να αναπτύξει το συναισθηματικό (εδώ δεν νοείται το κλαψουρισμα ως συναισθημα) κομμάτι του εγκεφάλου του ισάξια με το λογικό -ή τουλάχιστον να το πλησιάσει. Μετά, όλα είναι/γίνονται πάρα πολύ εύκολα! Α! καλύτερα είναι να βλέπουμε (όσο μπορούμε, όσο αντέχουμε) μπροστά και όχι πίσω. Πίσω, ας ρίχνουμε ματιές μόνο τόσες όσες μας χρειάζονται για να βοηθούν τα μελλοντικα μας βηματα προς το αύριο, όσες μας κάνουν δυνατους και ευτυχισμενους στο σήμερα. 😀
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 1:29 μμ
Nτινα Καζανα
Πραγματικα πιστευω πως ειμαστε μια κοινωνια που ζει με ενταση και παθη ακριβως επειδη ειναι μια κομφορμιστικη κοινωνια. Επειδη ακριβως ο ανθρωπος ως οντοτητα ψαχνει την τελειωση υποσυνειδητα και ασυνειδητα καθε τοσο κανει υπερβασεις και ειτε επανερχεται ειτε προχωρα ,στην χωρα μας ακολουθει το τερμα το διαλειμμα, μεσα τα κεφαλια. Ως γνωστο απο στατιστικες, οι αντρες παντρεμενοι κατα πλειοψηφια αλλα και αρκετες παντρεμενες, αρεσκονται στο λεγομενο ξυνο, για νοστιμευουν το καθημερνο φαι και δεν χωριζουν, ουτε το βιωνουν μεσα απο ειλικρινεις παραδοχες ειτε γιατι υπαρχουν θεματα οπως κοινα περιουσιακα και οικονομικα,τι θα πει ο κοινωνικος περιγυρος , θα παει απο καρδια ο πατερας και απο εγκεφαλικο η μανα, υπαρχουν τα παιδια κλπ.ειτε γιατι δεν αντεχουν την ελευθερια.
Στις περισσοτερες δυτικες αναπτυγμενες κοινωνιες οι ανθρωποι οταν δεν τα βρισκουν χωριζουν ειναι φιλοι μεγαλωνουν τα παιδια τους με συνυπευθυνοτητακαι συνενοηση και ξαναβρισκουν νεους συντροφους , οποτε μπορουν να μπαινουν και στην διαδικασια που περιγραφεις Ροδια. Σ αυτες τις κοινωνιες βεβαια εχουν περισσοτερο λυμενα και τα πολιτειακα, και τα αξιακα. Οταν ταξιδευω στην Στοκχολμη που ζει η αδερφη μου πολυ ζηλευω βρε παιδια.
Εν τω μεταξυ εχω πεταξει το γαντι και κανεις δεν το σηκωνει, ακομα και κατω απο την ανωνυμια του ψευδωνυμου. Ενδιαφερον!…………………………………
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 1:35 μμ
Rodia
το ποιο; το γάντι; ποιο γάντι; πού είναι το γάντι; 🙂
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 3:12 μμ
delta-kapa
Θα μου επιτρέψετε να χρησημοθηρίσω και να καταπιαστώ με τις σκέψεις που μου προκαλούν τα λόγια των δύο αξιότιμων κυριών εδώ. Θα ήταν ίσως και για τις ίδιες ωφέλιμο να κατάφερναν να αναγνωρίσουν κάποτε ότι οι εκφρασμένες στους διατυπώσεις, και οι βιωματικές τους εμπειρίες που περιγράφονται, σπανίως είναι ευθείς και μόνο έμμεσα γίνονται πραγματικά αποκαλυπτικές. (Μη μου ζητήσετε όμως να το εξηγήσω αυτό γιατί θα μου χαλάσετε τις διακοπές στις οποίες βρίσκομαι). Για να το πώ απλά, το θεωρώ κι αυτό ένα κομμάτι της επιφυλακτικής θηλυκής στάσης που στο ολοστάσιό της περιλαμβάνει την τέχνη της απόκρυψης. Ίσως να έχει κάποια σχέση και με την ίδια την σωματική φύση των σεξουαλικών μελών. Να σας δώσω μια εικόνα ακόμη: δεν παει να βγάζει όλη τη δουλειά στο κυνήγι η λιονταρίνα, το αρσενικό λιοντάρι είναι όμως αυτό που έχει τον μεγαλύτερο όγκο και ποζάρει με τη χαίτη του περήφανοκαι φανταχτερό. Το αρσενικό παγόνι έχει τα πιο εντυπωσιακά φτερά, το αρσενικό κριάρι τα κέρατα, ο κόκορας, οι χαφλιόδοντες και τελειωμό δεν έχει η αρσενική επιδειξιομανία. Στη φύση το αρσενικό είναι το “ωραίο φύλο”. Στην πραγματικότητα δεν πρόκειται για το “ωραίο φύλο” αλλά για το φανερό, το εκδηλωτικο φύλο.
Δεν είναι τυχαίο: στην εικονογραφία της πορνογραφίας, το πραγματικό πορνικό σήμερα, ουσιαστικά δεν αρχίζει με βυζιά και μουνάκια, αλλά με μια διεγερμένη σηκωμένη ψωλή! Όσο και να είναι φτιαχτή εικόνα, γιατί μη ξεχνάμε στο κέντρο της πορνογραφίας δεν είναι ο έρωτας, αλλά ο επι χρήμασιέρωτας ένας σηκωμένος πούτσος υποχρεούται να έχει ένα ελάχιστο επιπεδο ειλικρίνειας για να σταθεί στο ύψος του. Ένα μουνάκι δεν υποκειται στις ίδιες υποχρεώσεις. Και γενικά η θυληκή ερωτική διέγερση έχει την δυνατότητα ειδικά στο ανθρώπινο είδος να παραμένει μυστική. Κανείς δεν παίρνει πρέφα, πότε “σέρνουν” οι γυναίκες! (Μόνο οι ίδιες το γνωρίζουν, δηλαδή μπορούν να το νιώσουν στο σώμα τους). Η φύση τους δίνει λοιπόν τη δυνατότητα ακόμη κι αυτό να το κρατήσουν κρυφό. Δεν είναι τυχαίο αυτό, ειδικά σ ένα ζώο σαν τον άνθρωπο που από τη φύση του ανεξαρτήτως εποχής, γονιμότητας και άλλων συνθηκών καταλληλότητας, ξεσκίζεται στο ασύστολο σεξ. (Μεγάλη η χάρη του)
Να θέσω μια που αναφέρθηκα στη πορνογραφία ένα ακόμη παράδοξο: ενώ και τα μουνάκια μουσκεύουν όταν σε ασφαλείς συνθήκες εργαστηρίου τους εκτεθούν ερωτικές περιτύξεις άλλων ανθρώπων, ειδικά όταν ισχύουν προυποθέσεις ασφάλειας, η αγορά της πορνογραφίας από εξαρχής του κλαδου, αντιμετωπίζει μεγάλη κρίση οσον αφορά το γυναικείο αγοραστικό κοινό. Νομίζω το χω ξαναπεί εδώ στη καλύβα: όποιος καταφέρει να εξιχνιάσει αυτό το παράδοξο, έχει καλές πιθανότητες αν είναι δημιουργικό μυαλό να θησαυρίσει κάνοντας ένα μεγάλο και έξυπνο άνοιγμα στο υπόλοιπο μισό της αγοράς που μένει πρακτικά σχεδόν ανεκμετάλευτο!
Σημειώσατε από εδώ τον όρο ασφαλείς συνθήκες. Νομίζω ότι πρόκειται για το κλειδί πολλών ερμηνειών σε σχέση με την ανθρώπινη συμπεριφορά.
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 3:13 μμ
delta-kapa
… η αντίσταση αυτή λοιπόν είναι φτιαγμένη για το μοντελάκι “γυναίκα” που επινόησε ο Δημιουργός, ώστε να έλκει περισσότερο το μοντελάκι “άνδρας”, το οποίο μοντελάκι θέλει και κάποια προεργασία, ώστε να προβεί στην πράξη, …
Η παραπάνω αιτιολογία απορρίπτεται απνευστί. Η αντίσταση ίσως κάποιοες φορές να είναι μέρος ενός διασκεδαστικού και ερεθιστικού παιχνιδιού, πολλες φορές μάλιστα εξαιτίας του προηγούμενου εθισμού σ΄αυτή την ιεροτελεστία. Αυτή η αντίσταση όμως δεν υπάρχει για να εξυπηρετεί τέτοιους σκοπούς αλλά εκτ ων υστέρων και κατ ευφημισμόν την μετέτρεψαν οι συνθήκες σε διεγερτικό παιχνίδι. Η δεν ανάγκη της προεργασίας είναι πραγματική αλλά για τη εξυπηρέτησή της θα μπορούσαμε να κάνουμε μια τεράστια λίστα στην οποία προσομοιώσεις και συμπέριφορές θηλυκής αντίστασης θα ήταν ένα πολύ μικρό μέρος αυτής. Με προυπόθεση τη συνειδητή και πρακτική συγκατάβαση, σε βεβαιώνω μουσκεύει και μελώνει η επιθυμία εξίσου καλά εως πολύ καλύτερα οι επιλογές πλυθαίνουν και η φαντασία καλπάζει ακομη πιο ελεύθερα!
Εννοώ ότι αυτά τα στερεότυπα: το ζόρι ξυπνάει τον “αγογιάτη” έχουν συμπλεγματικές καταγωγές και επιτέλους οι ψυχές σηκώνουν καμιά φορά και πιο απλές διαδρομές απολαμβάνοντας ευθεώς πλεονεκτήματα που έχουν ποιότητες μελωδίας, ρυθμού, χαράς και ευεξίας …
Ισως πάλι αυτή η αντίσταση να οφείλεται στο ότι το μοντελακι “γυνή” έχει ανάγκη απο ένα παραμύθι
σε παραπέμπω στην προηγούμενη παράγραφο. Ναι υπάρχουν τέτοιες ανάγκες αλλά είναι τόσο συμπλεγματικές που η αναίρεσή τους σε τίποτα δεν εβλαψε ποτέ την ποιότητα όχι του σεξ αλλά και συνολικά ανεβάζει το βιοτικό επίπεδο του ανθρώπου (και κυρίως της ανθρώπισσας). Αλλώστε η ανάγκη του παραμυθιάσματος είναι κοινή και για τα δύο γένη!
… Ετσι ακριβώς και στο ξεκούραστο σεξ. Δεν θα σκεφτείς π.χ. πόσο κοστίζει ο μουσακάς (αγαπημένο φαγητό!), πόσος κόπος χρειάστηκε για να ετοιμαστεί, πόση ωρα θα κάνεις για να τον χωνέψεις, πόσες θερμίδες θα σε φορτώσει, κλπ κλπ, την ώρα που τον τρως. Απλώς τον γεύεσαι και νοιώθεις ευχαρίστηση …
νομίζω ότι εδώ πλησιάζεις σε κάτι που θα μπορούσε να μας οδηγήση σε μια εξήγηση για την θηλική επιφυλακτικότητα. Αυτό που λες εσύ ξεκούραστο σεξ νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα να το ονομάσουμε ασφαλές σεξ, ερωτική συνεύρεση σε συνθήκες ασφάλειας.
… αλλά το σεξ προσφέρει απόλαυση και μόνον απόλαυση στο ανθρώπινο κορμί….
Κάνεις λάθος και το ξέρεις. Το σεξ δεν είναι μόνο απόλαυση, είναι πολύ περισσότερα. Και μόνο τη λίστα του Bilstein (παραπάνω) να ξαναδιαβάσεις θα βρείς μερικά.
Π.χ.
Με το σεξ ο άλλος/η βγάζει το μεροκάματό του.
Με το σεξ θεραπέυονται και καρδιαγγειακιές παθήσεις, ρευματικά, οσφυαλγίες, κατάθλιψη…
Με το σεξ αναπαραγόμαστε σαν ζωντανά αλλά ακόμη και ψυχικά για την φορτωμένη με τρεχάματα καθημερινότητά μας.
Με το σεξ μπορούμε να αρρωστήσουμε και μέχρι και στο θάνατο μπορεί αυτό να μας οδηγήσει.
Με το σεξ είναι δυνατόν, οι μισοί (οι μισές) ίσως από μας (κι εδώ παρακαλώ για την προσοχή σας γιατί έχει σημασία αυτό το σημείο) να μείνουμε έγγυες!
Καατά τη γνώμη μου αυτός είναι και ο μόνος σοβαρός λόγος που μπορεί να εξηγήσει την ανάγκη επιφυλακτικής στάσης των θυλικών στην ερωτική διαδικασία. Αν κυοφορούσαν και τα αρσενικά, θα βλέπαμε παρόμοιου είδους “νάζια και καπρίτσια” Τώρα τα αρσενικά νάζια είναι διαφορετικού τύπου (τύπου Τελεμέ, … περίπου)
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 3:27 μμ
kapetanios
… κι έτσι φτάνουμε στο συμπέρασμα
που έχουμε καταλήξει εξάλλου από τα τότε που γεννηθήκαμαν
Το σεξ πρέπει να μην αφεθεί στα χέρια των γυναικώνε γιατί θα καταλήξει …. …..γάμος
😆
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 4:07 μμ
delta-kapa
Κι αυτό καπετάνιε, ως προσωρινή αναγκαία τακτική μπορεί να γίνει αποδεκτό.
Στόχος μας περέπει να παραμείνει η απελευθέρωση των γυναικών και των αντρών από άχρηστα και δολερά κοινονικο-οικονομικά πλέγματα που καταστρέφουν εκατομύρια ευκαιρίες στις σύντομες ζωές μας για καταπληκτικές απολαυστικές ερωτικές συνευρέσεις.
Κάτω από αυτό το πρίσμα το ενδιαφέρον οι εκλογές που έπονται είναι κι αυτές μία μικρή παράμετρος του σεξουαλικού ζητήματος.
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 4:09 μμ
delta-kapa
Η ώρα του ανέκδοτου:
ξέρετε γιατί οι γυναίκες βλέπουν τις πορνοταινίες μέχρι το τέλος;
Γιατί περιμένουν το αίσιο τέλος, ότι δηλαδή οι πρωταγωνιστές θα παντρευτούν …
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 4:16 μμ
Rodia
Επέστρεψα για να προλάβω μια παρανόηση, αλλά δυστυχώς έφτασα λιγουλακι αργα! Τεσπα, με τον όρο «ξεκούραστο σεξ» εννοώ το σεξ που ξεκουράζει, που μετα απο αυτο νοιωθεις ελαφρυς σαν πουλακι ακομα κι αν οι εραστές… εργάστηκαν επί ώρες και πάρα πολύ σκληρά και σε… αντίξοες συνθήκες!!! Ο νοών, νοήτο ή να τα κάνω πιο λιανά;
Οποιος εχει βρεθεί με το ταίρι του κάτω απο μια αναποδογυρισμένη βάρκα σε μια αυλή «καλών οικογενειαρχών» ή και όποιος επίσης βρέθηκε να κάνει ακροβατικά ερωτικά παιχνίδια με κίνδυνο να σπάσει κάνα κόκκαλο ή να ξεγοφιαστεί, ε, θα με καταλάβει! Καθόλου ξεκούραστο σωματικά, αλλά γενικά (παντού, σε κορμί και νου, μια και τα ξεχωριζετε) αναζωογονητικό και εξαιρετικά ξεκούραστο στο μυαλό!
..και.. για να πιασω το γάντι της Ντίνας, εμένα το «ασφαλές» σεξ με ξενέρωνε. Παρελθών χρονος, γιατί τώρα βρίσκομαι στη κατάσταση μιας γηραιας χορτασμενης -χωρις σεξουαλικα απωθημενα- γυναικας, που προσπαθει να μεταλαμπαδεύσει.. κλπ κλπ.. LoL !!!
Οποτε, καπετανιε, καλο ειναι να αφηνετε στις γυναικες μερικες φορες τη πρωτοβουλια. Η φαντασία μας… οργιαζει!!!
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 4:21 μμ
Rodia
Το αντίθετο του «ξεκούραστου σεξ» -ο όρος χρησιμοποιήθηκε σε πολύ στενό κύκλο των 2 προσώπων! εξ ού και το μπέρδεμα- είναι το προβληματισμένο σεξ με άφθονες δόσεις ευαισθησίας, πόνου, τρυφερότητας, κλπ κλπ (ε, δεν τα ξερω όλα) στοιχεία τα οποία καμμιά σχέση δεν εχουν με το σεξ, την ερωτικη πραξη καθαυτη δλδ. Αυτό το σεξ, δεν είναι ακριβως σεξ αλλα μια κατάσταση φαντασιακή γαρνιρισμενη με πολλες εικονες και με μπόλικη διαθεση προσφοράς συναισθηματος και -ίσως ίσως- με καποιους στοχους εκτός σεξ, έξω και μακριά δλδ από την ευχαρίστηση των συνευρισκόμενων σωμάτων.
Κατανοητό ή να γράψω κι άλλα; 😀
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 4:23 μμ
Rodia
..και.. το καρα-αντιθετο, στους αντίποδες του σεξ, βρισκεται το «ασφαλές σεξ», το εντελώς ξενερέ και αδιαφορο, αυτο που λέγαν οι προπροπροπρογιαγιαδες «για τον αντρα, απο τη μεση και κατω!» Καλοοο;
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 4:35 μμ
delta-kapa
H ασφάλεια στην οποία αναφέρομαι εγώ είναι ψυχολογικός όρος. Καλό σεξ χωρίς ασφάλεια δεν υπάρχει! Ακόμη κι όταν γίνεται παιχνίδι με τις συνθήκες ασφάλειας, πάλι τεντώνουμε το επίπεδο ασφάλειας στο ψυχολογικό μας δείκτη. Παράαδειγμα: αμοιβή της πόρνης είναι μια πολύ φθηνή εξαγορασμένη ασφάλεια.
Καθώς επίσης (άλλο δόγμα κι αυτό) το γέλιο είναι ο θάνατος της σεξουαλικης διέγερσης. Σας ξαφνιάζει; Θυμηθείτε, δοκιμάστε και θα δείτε.
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 4:44 μμ
Rodia
Α! διαφωνώ κάθετα με το περί γέλιου! Ειχα την ευτυχία να συνυπάρξω με εραστη που διεθετε άπειρο χιούμορ και όλα μαζί του ήταν ένα εκπληκτικό πανηγύρι! Απίστευτη σχέση λέμε. Δυστυχώς, ήταν μεγάλης ηλικίας άνθρωπος και απεχώρησε νωρίτερα απο μένα.
Κατι τι ακομα για τις επιφυλαξεις των ανδρών. Νομίζω (ετσι εχω διαπιστωσει) ότι συχνά ειναι πολύ λιγότερο (εν)δοτικοί στο σεξ απο τις γυναικες. Κατι σαν «ψεκαστε, σκουπιστε, τελειωσατε», ιδίως αν βρισκονται σε «ασφαλες» περιβαλλον. ΦΡΙΚΗ λεμε 😀
Πάνε και τα φτερά και οι χαίτες και οι ουρές… Πολλοι άντρες φοβούνται μια υγιή γυναίκα και αναζητούν τα λεγομενα «θηλυκα» στοιχεία/γνωρισματα, τα οποια δεν ειναι αλλα απο παραδεδομενες αναστολες, ονειροφαντασιες και αλλα κουφά!
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 4:51 μμ
Πάνος
Καλά, τι έμπνευση ήταν αυτή;
(να βάλω σύνδεσμο στο ποστ της Ροδιάς για τους Ιθπανούς, εννοώ…) 😉
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 4:53 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
«Και γενικά η θυληκή ερωτική διέγερση έχει την δυνατότητα ειδικά στο ανθρώπινο είδος να παραμένει μυστική.Κανείς δεν παίρνει πρέφα, πότε “σέρνουν” οι γυναίκες! (Μόνο οι ίδιες το γνωρίζουν, δηλαδή μπορούν να το νιώσουν στο σώμα τους).»
Ε, όχι έτσι ακριβώς ρε Δέλτα-Κάπα!
Και στην γυναίκα υπάρχει μία αδιάψευστη μάρτυρας της σεξουαλικής της διέγερσης, ανάλογη της ερεθισμένης σηκωμένης ψωλής, μία ανορθωμένη και άκρως ερεθισμένη κλειτορίδα! 😉
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 4:55 μμ
Πάνος
…η οποία πολλάκις (δηλ. σε πολλές γυναίκες) παραμένει ουσιαστικά αφανής (με το συμπάθιο) – οπότε πάπαλα!
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 4:56 μμ
Rodia
Πάνο, περιμενουμε την τοποθετηση σου! 🙂
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 5:00 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Και αν είναι δύσκολο να την δεις (σε ορισμένες τουλάχιστον περιπτώσεις) πάντα είναι δυνατόν να την αισθανθείς με τα δάχτυλα (και όχι μόνο 🙂 ).
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 5:01 μμ
Rodia
Αγαπητά μου παιδιά, η κλειτορίδα ειναι ενα όργανο για το οποίο το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών περιμενει απο σας να το αναδείξετε!
Εκφράστηκα σχετικώς (ίσως συγκεκαλυμμένα και ευγενικά) σε προηγουμενο σχολιο (11:27 πμ): «..επειδή δεν γνωρίζει (πιθανοτατα δεν εχει μαθει ακομα) τα όρια του δικού της σώματος και ίσως να αντιστέκεται και στο να τα γνωρίσει. Είναι ΚΑΙ αυτό κάτι τι το τρομαχτικόν!»
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 5:03 μμ
Πάνος
Ροδιά μου,
ομολογώ (ομολογώ…) ότι οι εκλογές με απασχολούν σε τέτοιο βαθμό που δυσκολεύομαι να …λειτουργήσω παραγωγικά(*) σε αυτό το ποστ. Πχ τώρα θέλω, με τον απογευματινό καφέ, να κάνω μια βόλτα στα ΜΜΕ… Αίσχος, βεβαίως! 🙂
—
(*) Προς το παρόν…
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 5:11 μμ
Rodia
Ατιθετως, κανω αντισταση στη συλλογικη παρανοια που επέβαλλε χτες το βραδακι ο καταλληλοτερος!!!
Πόσο πιο κατάλληλος θελει να ειναι τελικα; Ε; 😀 LoL
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 5:17 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
«Αγαπητά μου παιδιά, η κλειτορίδα ειναι ενα όργανο για το οποίο το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών περιμενει απο σας να το αναδείξετε!»
Ροδία τα λές σωστά!
Αυτή η μικρή πριγκήπισα χρειάζεται όντως κάποια βοήθεια για να ανορθωθεί σε όλο της το ερεθιστικό μεγαλείο… 🙂
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 5:19 μμ
j95
Μία είναι η τυχερή, για όλες τις άλλες ξεκινάω να το συζητάω από 10.000 ευρώ και πάνω.
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 5:33 μμ
Rodia
Μη κουράζεστε! Χαρίστε μερικούς τόμους του «Μεγάλου Ανατολικού».. πού θα πάει; αν δεν τα καταφέρει στον 1ο, ε, δεν νομίζω να προχωρήσει μετά το δεύτερο!
(κοστιζει και φτηνότερα απο τη προσφορά του βατράχου) 😀
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 5:38 μμ
kapetanios
Παιδιά όλα αυτά περί κλειτορίδας και το ρόλο της με αναστάτωσαν λίγο!
Εγώ ενθυμούμαι καλώς με την Ρίτσα ότι τελείωνε σκούζοντας και με (από)πισω-κολητό
Για μήπως το κανε εξεπίτηδες το άτιμο το θηλυκό να την ακούνε οι γειτόνοι?
Για μήπως εγώ..?!!
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 5:39 μμ
Πάνος
Καλά, και ποιός θα μεταφράζει από την καθαρεύουσα του Εμπειρίκου στη δημοτική(;) που κατανοούν οι σύγχρονες (νεαρές) αναγνώστριες;
3 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 5:43 μμ
Rodia
Πάνο, ξέρεις, η καθαρεύουσα λειτουργει σήμερα και ως διεγερτικο!
4 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 2:09 πμ
delta-kapa
Φταίω κι εγώ βέβαια με τις διατυπώσεις του ποδαριού που χρησιμοποίησα για να γράψω για ένα τόσο πολύπλοκο θέμα. Από κάτι σκόρπιες αντιδράσεις διαισθάνομαι, ότι θα παρεξηγηθώ πολύ περισσότερο απ όσο νόμιζα ότι είναι αναπόφευκτο.
Ο λόγος μου πυκνότερος απ ότι εικάζετε (ή απλώς πολύ κακά διατυπωμένος, εκτός από ανορθόγραφος)
Μία πρόταση ήταν:
Και γενικά η θυληκή ερωτική διέγερση έχει την δυνατότητα ειδικά στο ανθρώπινο είδος να παραμένει μυστική.
Εδώ πράγματι σηκώνει να γίνει η ένσταση της κλειροτίδας, συγνώμη της κληρωτίδας εννοώ. Σωστή η υπενθύμιση. Σαφως η θυληκή ερωτική διέγερση μπορεί να γίνει μια χαρά φανερή (όχι μόνο δια της κλειροτίδος). Δύναται όμως αν χρειαστεί (ποιός ξέρει γιατί) να μην πάρει χαμπάρι κανείς ότι η κοπελιά τα ήθελε …
(Κληρωτίδα, κληρωτίδα ξέρω τι λέω εγώ, διότι αν τη βρείς κερδίζεις μάλλινο ποδηλατάκι. Αλλιώς πρέπει να παίξεις το τυφλό σύστημα. Σε κάθε περίπτωση λάου λάου γίνεται η αγουρίδα μέλι που λέγαν και οι αρχαίοι).
Μια άλλη πρόταση ήταν:
Κανείς δεν παίρνει πρέφα, πότε “σέρνουν” οι γυναίκες! (Μόνο οι ίδιες το γνωρίζουν, δηλαδή μπορούν να το νιώσουν στο σώμα τους)
και αναφέρεται στην γονιμότητα των θυληκών και όχι στην ερωτική τους διέγερση. Η γονιμότητα μόνο έμμεσα (ίσως) παίζει κάποιο ρόλο στις διαθέσεις. Ειδικά στο ανθρώπινο είδος τέτοιοι περιορισμοί είναι έξω από το ερωτικό concept. Η προταση αυτή απλώς θέλει να καταδείξει με ένα ακόμη γενικό παράδειγμα τη γυναικεία τάση του να κρατιέται κάτι κρυφό. Παρόμοιο παράδειγμα ήταν η απλή αναφορά στην ανατομικά χαρακτηριστικά των σωματικών οργάνων.
Η αμοιβή της πόρνης είναι μια πολύ φθηνή εξαγορασμένη ασφάλεια. Είπα.
Εδώ αναφέρομαι στην μικρή ασφάλεια που δίνουν τα χρήματα στην πόρνη ώστε να ανοίξει τα πόδια της. Είναι σαφές ότι πρόκειται για γελοίο επίπεδο ασφάλειας αλλά περι ορέξεως (και αναγκης) κολοκυθόπιττα που λέμε. Άλλος είναι πέντε χρονώ και το μόνο που έχει είναι ένα κατουρημένο σορτσάκι για να τρέχει ανάμεσα στις παράγκες του Μπουένος Άιρες και να παίζει ποδόσφαιρο, κι άλλος έχει καράβια και καταθέσεις στην Ελβετία κι όμως αισθάνεται ότι δεν θα καταφέρει να τα βγάλει πέρα. Γενικά η έννοια της ασφάλειας είναι πολύ σημαντική και θέλει πολλά ποστάκια για να περιγραφεί. Το πως επιρεάζει το σεξ και γενικά η σχέση της με την ερωτική πράξη είναι καραγκαγκάν προσπαθώ να πω.
Να υπενθυμίσω το αλκοόλ που παραλύει το νευρικό σύστημα και μαζί μ αυτό στη κατάλληλη δοσολογία αναστολές;
Ακόμη και το γρήγορον του μπες βγές τέλειωσε των αρσενικών έχει να κάνει με ένστινκτα που αναφέρονται στην αίσθηση της ασφάλειας. (Ένα στα γρήγορα μες το δάσος μου έπιτρέπει να κοιτάξω πίσω μου αν έρχεται ο δεινόσαυρος να με φάει ή ο άλλος που θεωρεί ότι το μουνί είναι δικό του χωράφι. Εγώ πάντως τους σπόρους μου τους έριξα, η φύσις μου χτυπάει τον ώμο και μου λέει “τέλειος πάμε παρακάτω τώρα!”.Αυτά περι γυναικείας ικονοποίησης ήταν αλληνής θέμα και δεν αφορούν τη φύση πάντα. Για τη φύση το σεξ είναι ένα ακόμη τέχνασμα για άλλους πολύ πιο σημαντικούς σκοπούς)
Όσο για το γέλιο, μπορεί να βγήκε από τον πράδεισο αλλά από άλλη πόρτα απ ότι ο οργασμός. Είναι δύσκολο να περιγράψω πόσο κοντά εννοούσα το δύσκολον του γειτόνεματος αυτών των δύο. Και επιπλέον προσπάθησα να πω ότι το γέλιο νικά τον οργασμό. Ίσως να έχει και εμαφρόδιτες εξαιρέσεις, όλα είναι δυνατά (μνήσθητί μου κύριε) Εγώ υποψιάζομαι όμως τις περισσότερες φορές ότι οι άνθρωποι στους οποίους ανέφερα για την σχέση γέλιου και καύλας, απλώς έβαλαν τις ετικέτες και τα σχήματα να μιλήσουν:
σεξ= καλό πράμα,
γέλιο= καλό πράμα.
Άρα σεξ και γέλιο φυσικά και συνδυάζονται! Και μάλιστα είναι ακόμη καλύτερα!
Ίσως. Δεν εννοούσα όμως έρωτες και λουλούδια, αναφερόμουν στην καύλα (πώς να το πω πιο έντονα;) και το πώς αυτή μπορεί να καταστραφεί, να εκμηδενιστεί κυριολεκτικά από το γέλιο.
4 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 2:12 πμ
delta-kapa
Ζητώ συγνώμη που δεν κατάλαβα ότι το παρόν πόστ ήταν ουσιαστικά ένα λινκ για μια συζήτηση που προτείνεται αλλού σε άλλο blog. Μόλις τώρα το πήρα πρέφα ότι επρόκειτο για κάτι τέτοιο. Έτσι εξηγείται γιατί ο καλυβάρχης δεν συμετέχει παρόλο που είμαι σίγουρος ότι το θέμα δεν τον αφήνει αδιάφορο. Ο άνθρωπος μια παραπομπή ήθελε να βάλει για να μας στείλει αλλού, δεν είχε στο σχέδιο τέτοια κουβέντα μέσα στη καλύβα. Τουλάχιστον όχι τώρα! Τέτοια ήταν η όρεξή μου φαίνεται να τα πώ που δεν προκανα να δώ τον σύνδεσμο. Άσε που είναι και άδικο απέναντι στην αξιότιμη κυρία Ροδιά η οποία κίνησε το θέμα εν μέσω του ματς!
Εύγε Ροδιά!
4 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 6:49 πμ
Πάνος
δ-κ (2.12πμ)
καλιο αργά (που το κατάλαβες) παρά ποτέ! 🙂
Η συζήτηση όμως ήταν εξαιρετική. Ο λόγος που δεν παρενέβην ήταν η παρακολούθηση του άλλου σημαντικού θέματος των ημερών. Επιφυλάσσομαι… 😉
4 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 3:24 μμ
Rodia
delta-kapa, αν αντικαταστήσουμε τη λέξη «ασφάλεια» με τη λέξη «άνεση», ίσως να βρεθεί μια γωνίτσα να φιλοξενήσει τη «καύλα» μαζί με το «γέλιο» το γάργαρο, το αθώο, το παιχνιδιάρικο, το αυθόρμητο! Σου εύχομαι να ζήσεις τέτοιες στιγμές. Θα είναι ανεπανάληπτες! 🙂
Σεξ χωρίς σκηνοθεσία, κάπως έτσι… Σεξ με διαλλείμματα για φαγητό, χωρίς όριο χρονικό, χωρίς καν αίσθηση του χρόνου, σεξ χωρίς λόγια περί σεξ, μυστήριο σεξ χωρίς μυστήριο!
Μερσί για το εύγε 🙂 το αντιγυρίζω, έδωσες νεύρο στη συζήτηση! 🙂
4 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 7:05 μμ
zepos
Ε ρε νιάτα!!! Πούστε ορέ;
5 Σεπτεμβρίου, 2009 στις 10:51 πμ
Nτινα Καζανα
Επισης καπετανιε, αν αφησουμε το σεξ στα χερια των αντρων θα καταληξει στο ψεκαστε ,σκουπιστε, τελειωσαμε!….