«Από τη δίκαιη αναδιανομή του πλούτου, το μεγάλωμα της πίτας με την πράσινη ανάπτυξη, την περικοπή στις σπατάλες κράτους, τη χρηστή διαχείριση του υπάρχοντος πλούτου, τους πόρους από το ΚΠΣ και την Ευρωπαϊκή Ενωση».
Πηγή: http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=29299476
Κατόπιν αυτού, παραμερίστε για να περάσει η Ελλάδα!
ΥΓ. Όχι για τον ίδιον, αλλά για τη φουκαριάρα τη μανούλα του… 😉
68 Σχόλια
Comments feed for this article
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:06 μμ
krogias
Εύκολο πράγμα η λοιδορία και η ατεκμηρίωτη απαξίωση.
Υπάρχει άλλη αξιόπιστη πρόταση και δεν την βλέπω τόσο καιρό εγώ;
Αν ναι, διαφώτισέ μας, εσύ, γκουρού της πολιτικής…
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:14 μμ
Πάνος
Εύκολο πράγμα η μπουρδολογία και η ατεκμηρίωτες υποσχέσεις.
Υπάρχει κάτι το αξιόπιστο στα λεγόμενα του ΓΑΠ και δεν το βλέπω εγώ;
Αν ναι, δείξτο μας εσύ, μίστερ Κρόγια.
Με συγκεκριμένα μέτρα (που έχει στο πρόγραμά του το ΠΑΣΟΚ), και κοστολόγηση για το καθένα από αυτά. Όχι γενικές και αόριστες παρόλες. Το «παραμερίστε να περάσει η Ελλάδα» ΔΕΝ θεωρείται ικανοποιητική απόδειξη 😉
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:16 μμ
krogias
A, να κατεβάσει δηλαδή τον προϋπολογισμό η αντιπολίτευση, θέλεις. Θα το κάνουμε ΚΑΙ αυτό προς ικανοποίηση κάθε διαστροφής και λαϊκισμού.
Αλλά, ΟΚ. Ας πούμε ότι το ΠΑΣΟΚ «μπουρδολογεί».
Ποιος άλλος πολιτικός φορέας έχει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ και ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ προτάσεις;
Αυτό σε ρωτάω.
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:18 μμ
Πάνος
Ας πούμε, για αρχή, τι σημαίνει δίκαιη αναδιανομή του πλούτου;
Όχι σαν ευχή / υπόσχεση, αλλά σαν συγκεκριμένη πολιτική. Από ποιούς σκοπεύει να πάρει (και πόσα) το ΠΑΣΟΚ για να τα αναδιανείμει;
Περιμένουμε με αγωνία μια πειστική απάντηση. Δηλαδή ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΜΕΝΗ. Για να περάσουμε στα επόμενα.
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:18 μμ
σχολιαστης
krogias, επειδή τα λέει, είσαι τόσο σίγουρος ότι είναι αξιόπιστη πρόταση; Aπο όλα αυτά που λέει η παράγραφος της ομιλίας, τι εφάρμοσε σωστά το ΠΑΣΟΚ τα 20 χρόνια που ήταν στην εξουσία, με το ΓΑΠ σε θέσεις που μπορούσε να παρεμβαίνει;
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:20 μμ
Πάνος
Κρόγιας:
«Αλλά, ΟΚ. Ας πούμε ότι το ΠΑΣΟΚ “μπουρδολογεί”.
Ποιος άλλος πολιτικός φορέας έχει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ και ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ προτάσεις;
Αυτό σε ρωτάω»
Θα σου απαντήσω ευχαρίστως (και με κάθε λεπτομέρεια) ΑΦΟΥ εξαντλήσουμε πρώτα το θέμα των εξαγγελιών του ΠΑΣΟΚ. Αυτό. άλλωστε, είναι το θέμα του ποστ. Συνδικαλιστικά τερτίπια δεν περνάνε εδώ.
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:24 μμ
Πάνος
Κρόγιας:
«A, να κατεβάσει δηλαδή τον προϋπολογισμό η αντιπολίτευση, θέλεις. Θα το κάνουμε ΚΑΙ αυτό προς ικανοποίηση κάθε διαστροφής και λαϊκισμού».
Δεν έχει καμιά σημασία τι θα κάνεις εσύ. Αν ο ΓΑΠ θεωρεί την τεκμηρίωση των εξαγγελλιών απλή ικανοποίηση της διαστροφής και του λαϊκισμού όσων ΔΕΝ του δίνουν λευκή επιταγή, δεν έχει παρά να κάνει το …κορόιδο. Οι ερωτήσεις θα εξακολουθήσουν να υποβάλλονται.
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:26 μμ
Πάνος
Λοιπόν, για να μη ξεχνιόμαστε: ζήτημα πρώτον, αναδιανομή. Πόσα από ποιούς και με ποιόν τρόπο, για να δωθούν σε ποιούς και με ποιό συγκεκριμένο σκοπό.
Αν κάποιος γνωρίζει την απάντηση, ας την πει και σε μας. Αν δεν την γνωρίζει, ας μη κάνει άδικα περιττό θόρυβο.
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:29 μμ
krogias
προς σχολιαστής πρώτα:
Ξεχνάμε προφανώς ότι επί ΠΑΣΟΚ έγινε η μεγαλύτερη αναδιανομή πλούτου στην Ελλάδα με αποτέλεσμα να αμβλυνθούν οι κοινωνικές ανισότητες και να δημιουργηθεί και η μεσαία τάξη, που σήμερα γυρνά την πλάτη της στην ιστορία. Δυστυχώς. Αλλά, πάλι εκεί το γυρνάμε; Στο τι έκανε το ΠΑΣΟΚ πριν 20 χρόνια; Για το σήμερα και το αύριο πότε θα μιλήσουμε, αποκλειστικά;
Προς Πάνο:
Ξέρεις εσύ πολλές αντιπολιτεύσεις σε όλη την υφήλιο που να μπορούν να κοστολογήσουν χωρίς να έχουν όλα τα στοιχεία μπροστά τους; Ο Ομπάμα π.χ. κοστολόγησε;
Ο Παπανδρέου απάντησε και σε αυτό: «Θα πάμε γραμμή-γραμμή τον προϋπολογισμό». Αυτό μπορεί να γίνει μόνο όταν είσαι στην διακυβέρνηση.
http://krogias.blogspot.com/2009/02/blog-post_3662.html
Σας παρακαλώ, μην χρησιμοποιείτε ΚΙ εσείς την αντι-αντιπολιτευτική γραμμή της Ρηγίλλης… είναι κατάντια.
Ή μιλάμε πολιτικά, ή κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας με δήθεν «χειροπιαστά παραδείγματα».
Όλα είναι θέμα πολιτικής βούλησης. Αν είναι να κλείνουμε τα μάτια σε κάθε όραμα που έχει ένας αρχηγός που μιλά καθαρά πολιτικά για να μιλάμε με τεχνοκρατικούς όρους τότε το μόνο που καταφέρνουμε είναι να κάνουμε το χατήρι στην οικονομία και τα μεγαλοσυμφέροντα έναντι της πολιτικής.
Το βασικό μου ερώτημα για το αν κάποιος άλλος πολιτικός χώρος έχει κοστολογήσει.
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:36 μμ
nik.athenian
Τα πράγματα έχουν όνομα.
Λέγονται φορολογικοί συντελεστές ανά κλιμάκιο, για τα ατομικά εισοδήματα.
Λέγονται τρόποι τεκμαρτού για ελευθεροεπαγγελματίες
Λέγονται φορολολογικοί συντελεστές για πάσης φύσεως εταιρίες
Λέγονται φορολογία ακινήτων
Λέγονται δικαίωμα μεταφοράς αποθεματικών
Λέγονται ΦΠΑ
Λέγονται φορολόγηση υπεραξίας
Λέγονται τρόποι προμηθειών και ανάθεσης έργων κλπ.
Ας τολμήσει να δώσει ένα κόμμα εξουσίας(του Σοσιαλιστικού κινήματος περιλαμβανομένου) μια-δυο αριθμητικές απαντήσεις για τα ονόματα αυτά και να δούμε που θα πάει το περίφημο 38%.
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:37 μμ
Πάνος
Το οποίον: εμπιστευτείτε μας διότι είμαστε αξιόπιστοι.
Όχι, αγαπητέ Κρόγια. Δεν είστε αξιόπιστοι. Και ο περιττός θόρυβος δε θα σας βοηθήσει για να γίνετε.
Πχ, αναδιανομή του πλούτου δεν νοείται χωρίς να πέσει βαρύ χέρι στο Τραπεζικό κεφάλαιο. Υπάρχει τέτοια πολιτική βούληση στο ΠΑΣΟΚ; Ναι ή ού;
Αν ναι, ντρέπεται να το πει;
Αν όχι, ποιόν (νομίζει ότι) κοροϊδεύει όταν λέει ότι θα κάνει αναδιανομή;
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:39 μμ
nik.athenian
Ναι, και οι ρεπουμπλικάνοι και οι δημοκρατικοί είχαν ποσοτικό προεκλογικό πρόγραμμα. Ο προϋπολογισμός αλλά και η φορολογική πολιτική ήταν στο περίπου γνωστά στους ψηφοφόρους.
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:44 μμ
Πάνος
νικ,
κάθε σοβαρό κόμμα εξουσίας ΟΦΕΙΛΕΙ να έχει ποσοτικό προεκλογικό πρόγραμμα. Και οι εκπρόσωποί του οφείλουν να απαντάνε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ στις ερωτήσεις των πολιτών επ’ αυτού, χωρίς οι εν λόγω εκπρόσωποι να …ξινίζονται 😉
(πχ: “A, να κατεβάσει δηλαδή τον προϋπολογισμό η αντιπολίτευση, θέλεις. Θα το κάνουμε ΚΑΙ αυτό προς ικανοποίηση κάθε διαστροφής και λαϊκισμού”)
Εκτός αν δεν είναι εκπρόσωποι, αλλά απλοί αυθόρμητοι υποστηριχτές, οπότε νο πρόμπλεμ.
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:44 μμ
krogias
nik.athenian «στο περίπου» σωστά.
Πάνο: Συνεχίζεις να μην απαντάς για το ποιος άλλος πολιτικός φορέας έχει καταθέσει πιο αξιόπιστο σχέδιο και επεκτείνεσαι και σε άλλα ζητήματα.
Για να τελειώνω γιατί πρέπει να επιστρέψω στη δουλειά:
Στο ΠΑΣΟΚ παρουσιάζουμε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα με 5 εθνικούς στόχους, τους οποίους παρουσιάζει σιγά-σιγά ο ίδιος ο Παπανδρέου.
Στο νέο site (επιτέλους) υπάρχουν συγκεντρωμένα:
http://www.pasok.gr/portal/theseis_index.jsf
Μελετήστε τα.
Προς το παρόν συγκεκριμενοποιήθηκε μόνο η «Πράσινη Ανάπτυξη».
http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/0e203261-6316-4a50-b759-adcdf4efae06
Πάνω από όλα είναι πλατφόρμες πολιτικού διαλόγου.
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:48 μμ
krogias
Και τέλος, ρε Πάνο.. (άργησε να έρθει το update στο email μου)
Πως να μην ξινίζομαι όταν το αρχικό σου ποστ είναι ξινό;
«για την φουκαριάρα τη μανούλα του…»
Κλασική δεξιά προπαγάνδα ρε Πάνο…
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:48 μμ
Πάνος
Την «Πράσινη Ανάπτυξη» του ΠΑΣΟΚ την έχει ήδη κάνει ποστ η καλύβα. Στο ερώτημά σου είπα πως θα απαντήσω αναλυτικά όταν (και εάν) εξαντλήσουμε την πολθτική του ΠΑΣΟΚ, όχι νωρίτερα. Τη συζήτηση ΔΕΝ θα την πας εσύ όπου σε βολεύει. Καλή δουλειά – και σε περιμένουμε να επιστρέψεις ανανεωμένος – και με σοβαρότερα επιχειρήματα. ΧΩΡΙΣ ΛΙΝΚ!
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:54 μμ
Πάνος
A, ναι; Ε, τότε θα σου απαντήσω σαν …Κρόγιας: ΔΕΞΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΣΟΪ!
Αν δε μπορείς να απαντήσεις στα ερωτήματα, κανένα πρόβλημα. Δεν είναι ντροπή. Ντροπή είναι να προσπαθείς να τραβήξεις την κουβέντα αλλού.
9 Μαρτίου, 2009 στις 2:59 μμ
σχολιαστης
Xε, χε.
9 Μαρτίου, 2009 στις 3:06 μμ
krogias
Να στε καλά!
🙂
9 Μαρτίου, 2009 στις 4:01 μμ
zeppos
Ρε σεις.. από πότε το «δεξιός» είναι βρισιά;
9 Μαρτίου, 2009 στις 4:30 μμ
Πάνος
ζέπος,
ρώτα τον Κρόγια. Για μένα ΔΕΝ είναι! 🙂
9 Μαρτίου, 2009 στις 4:34 μμ
Στάθης
Αναδιανομή σημαίνει :
Να μην συμμετέχουν στις επιδοτήσεις από την ΕΕ οι επιχειρήσεις καρτελ (πχ η ΔΕΛΤΑ, η ΚΡΙΚΡΙ και η ALGITA στο παγωτό με τα… 5ετή επιχειρησιακά προγράμματα των εκατομυρίων ευρώ που γίνονται… μποναμας για τα ψιλικατζίδικα ώστε να πάρουν τα ψυγεία τους την θέση των αλλων ψυγείων, των ανταγωνιστών όπως η μικρή πια ΕΒΓΑ ή η ΑΓΝΟ ή οποιοςδήποτε άλλος τολμάει να τους ανταγωνιστεί ή να φάει ενα κομματι ψωμι) που άλλωστε τα κεφαλαι αυτα μπορουν να τα αντλήσουν είτε από ιδια κεφαλαια, ειτε απο το ΧΑΑ κλπ… και να δινοντοι σε μικρες αντιστοιχες επιχειρήσεις, ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ που υπαρχουν σε ολους τους νομους, ωστε αυτές να εκσυγχρονιστουν σε εγκαταστασεις και μηχανές, να παράγουν ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΠΑΓΩΤΟ, να ριξουν τα κοστη άρα και τις τιμες τους, ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ Σ’ ΑΥΤΕΣ άνθρωποι της περιοχής, και να γινουν ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ
9 Μαρτίου, 2009 στις 4:40 μμ
Γιάννης-2
Πάνο,
Το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνει ο ΓΑΠ σ’αυτή τη συγκυρία είναι να κάνει κοστολόγηση των εξαγγελιών του. Τότε θα φανεί ότι απλά δεν υπάρχουν δυνατότητες στο κράτος.
Nick, από τη λίστα που έδωσες στις 2:26 το μόνο που έχει δυνατότητες είναι η φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας. Σε όλα τα κράτη του δυτικού κόσμου, που θέλουν να κάνουν κοινωνική πολιτική, οι ιδιοκτήτες πληρώνουν τουλάχιστον 1% της αξίας τους ετησίως.
Όλα τα άλλα δεν έχουν περιθώρια. Αύξηση της άμεσης φορολογίας -με την έμμεση στα ύψη που είναι στην Ελλάδα- θα σκοτώσει κάθε σκέψη γιά δημιουργία θέσεων εργασίας από την ιδιωτική πρωτοβουλία.
Το ΠΑΣΟΚ του 80 και του 90 δεν έκανε αναδιανομή, έκανε διανομή. Όλοι πήραν το μερτικό τους, διότι η «κακιά δεξά» είχε αφήσει το κράτος δίκως χρέος και ο πρώτος ΚΚ έβαλε την Ελλαδα στην Ευρώπη και στις παροχές της.
9 Μαρτίου, 2009 στις 4:41 μμ
Στάθης
Με τον τροπο αυτο, θα πέσει η τιμη στο ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΠΑΓΩΤΟ, θα ανεβει η ποιοτητα και απο τους μεγαλους αναγκαστικα (που μας ταιζουν αχυρο) θα μπει το παγωτο στην διατροφη μας, θα χρειαστει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΑΛΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, αρα και περισσοτερα ζωα ανα ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ, καλυτερες τιμες για τον ΠΑΡΑΓΩΓΟ και τελος ΕΙΣΟΔΗΜΑ στον αγροτικο κοσμο.
Ενα παραδειγμα ηταν αυτο…
Γιατι τωρα, ο μικροπαραγωγος παγωτου ή θα βγει να το πουλαει μονος του, ή θα παρακαλαει να μπει σε καμια αλυσιδα σουπερμαρκετ μπας και μπορεσει να τα βγαλει περα (αν τον αφησει το καρτελ που… δεν τον αφηνει), ή θα πρεπει να φιλησει κατουρημενες ποδιές για να παρει κανα δανειο και κατι ψηλα επιδοτηση για να φτιαξει εναν αξιοπρεπή και ΝΟΜΙΜΟ χώρο που θα φτιαχνει παγωτο μακρια απο τις κατσαριδες
9 Μαρτίου, 2009 στις 4:42 μμ
zeppos
Αλοίμονο αν ήτανε ρε Πάνο…
Τι διάολο έχουμε πάθει δηλαδή!
Καλή η πολιτική αλλά ήμαρτον!
Όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εχθρός μας;
Ε ρε Μπούση τι είπες ρε άχρηστε!!!
9 Μαρτίου, 2009 στις 4:46 μμ
Πάνος
Γιάννη -2,
δε θέλω να κάνει ο ΓΑΠ λάθος. Θέλω να μην κάνουμε εμείς, δείχοντας εμπιστοσύνη σε αυτά που λέει.
Ακόμα και το επιχείρημα «αποκλείεται να είναι χειρότερος από τον ΚΑΚ», το σέβομαι, γιατί δείχνει μια κάποια αίσθηση της πραγματικότητας. Είναι ο άλλος απελπισμένος και λέει «ρε μπας και είναι ετούτοι λιγότερο κακοί;» Αλλά να κάνει λόγο (ο ΓΑΠ) για αναδιανομές και πράσινα άλογα ΧΩΡΙΣ να τα κοστολογεί – και να μας ζητάνε να τα πάρουμε στα σοβαρά, όχι, αυτό πάει πολύ!
9 Μαρτίου, 2009 στις 4:52 μμ
Πάνος
Στάθη,
καλωσόρισες στην καλύβα! Πολύ καλό το παράδειγμα με τα παγωτά – υπάρχουν πολλά αντίστοιχα.
9 Μαρτίου, 2009 στις 5:00 μμ
Γιάννης-2
Πάνο,
Αντιλαμβάνομαι τι λές κκαι γιατί το λές.
Μάλιστα, μόνο εθελοτυφλούντες δεν παραδέχονται ότι στην διαχείρηση της οικονομίας το ΠΑΣΟΚ δεν ήταν απλώς κακό, ήταν χείριστο! Κατέστρεψε κάθε σοβαρή ιδιωτική πρωτοβουλία και καταχρέωσε την Ελλάδα. Οι κατασκευές των δημόσιων έργων έγιναν Γεφύρια της Άρτας με μαύρες τρύπες δισεκατομυρίων, και, και, τι να πρωτοθυμιθείς και τι να πρωτομολογήσεις.
Το πρόβλημα είναι ότι ο ΚΑΚ και η παρέα του, διότι απεδείχθει ότι παρέας πρόκειται, είναι μπαχαλάκηδες σε όλα τα άλλα θέματα πέραν της οικονομίας.
Γι αυτό εγώ λέω: «για το πως θα χειριστεί ο ΓΑΠ την οικονομία θα συζητούμε τώρα»;
9 Μαρτίου, 2009 στις 5:06 μμ
Dralion
Το ξερω, ειναι κουραστικο, αλλα επιμενω να αυτοαντιγραφομαι.
Το ΠΑΣΟΚ θα παρει – ετσι λεει το ιδιο – το 25% απο τα κονδυλια που δινονται τωρα στην Ερευνα (δηλαδη τα ψιχουλα απο τα ψιχουλα) και θα τα δωσει ……. (ενα αξιοσεβαστο ταρατατζουμ παρακαλω) …. στην ερευνα για τις ΑΠΕ.
Μ’ εναν σμπαρο πολλα τρυγονια. Και εξοικονομηση χρηματων – ως γνωστον η Ερευνα ειναι ο πιο πλουσια χρηματοδοτημενος τομεας στην Ελλαδα – και πρασινη πολιτικη.
Το Πασοκ – ετσι λεει στην ιστοσελιδα του – θα παρει το 7% των εκτασεων που σημερα αποτελουν βιολογικες καλλιεργειες στην Ελλαδα και με βαση την Πρασινη Πολιτικη θα το ανεβασει …. (κρατηθειτε) …. στο 7%.
Ποιος τολμησε εδω περα να αμφισβητησει την αξιοπιστια του Πασοκ;
9 Μαρτίου, 2009 στις 5:20 μμ
zeppos
«Ονειρεύομαι» ένα γκάλοπ στην Καλύβα… για τους επισκέπτες εννοώ..
Θα ψηφίζατε Πασοκ αύριο αν ήταν εκλογές;
Έτσι.. από μαζοχισμό…
9 Μαρτίου, 2009 στις 5:37 μμ
suigenerisav
Ρε συ Πανούλη,
έχεις ‘όρεξη’ μου φαίνεται .. 🙂
αυτή την περίοδο ο οργανισμός σου τραβάει ΓΑΠ κάργα..!
όχι ότι σ’ αδικώ δλδ στις συγκεκριμένες ενστάσεις σου-τουναντίον (!), αλλά χαρά στο κουράγιο σου
8)
ΥΓ παρατηρείς την αμηχανία .. έστω και ενός (1) σχολίου από το κοινό της Καλύβας στα αντιπαρατιθέμενα άρθρα Στάθη Κ.-Γιώργου Μ. στην Κ(αθημερινή) που πόσταρες χθες ..;
Αυτό εμένα μ’ ενδιαφέρει σ’ αυτή τη φάση-όχι το περιεχόμενο της διένεξης, αλλά η στάση του αναγιγνώσκοντος κόσμου σε σοβαρές επιστημονικές προσεγγίσεις στο πιο πολωμένο ζήτημα της νεοελληνικής ιστορίας.
Απορία, άρνηση ή αδυναμία να εκφέρει κανείς οτιδήποτε.. (;)
@
Νικαθηναίος [Μαρτίου 9, 2009 στο 2:36 μμ]
ολόσωστος..
9 Μαρτίου, 2009 στις 6:18 μμ
Ενη Καπαζογλου
Η ερωτηση του ποστ νομιζω εχει δυο παραμετρους την ιδεολογικη αποψη και την τεχνοκρατικη.
Η μεν ιδεολογικη ειναι κατα ποσον καποιος δεχεται η δεν δεχεται τον σοσιαλιστικο προσανατολισμο του πασοκ ως κομματος εξουσιας, δλδ. αν προθεση του ειναι να υπηρετησει τα συμφεροντα των πολλων και οχι των ολιγων ισχυρων. Η απαντηση ποικιλλει αναλογα με τα πολιτικα πιστευω του καθενος, οπως εξαλλου ειναι και δικαιωμα του.
Το δευτερο ειναι πολυ πιο συνθετο προβλημα γιατι για οποια απαντηση πρεπει να λαμβανεται υποψη η σημερινη πολυ δυσμενης συγκυρια της παγκοσμιας οικονομικης κρισης.
Και το κομβικο σημειο ειναι αν το πασοκ θεωρει οτι η αναδιανομη του παραγομενου πλουτου (δηλ. του αποτελεσματος της ασκουμενης οικονομικης πολιτικης του κρατους) εχει ως αποκλειστικο γνωμονα το οφελος των πολλων και οχι των ολιγων ισχυρων.
Οταν λοιπον ενα κρατος σημερα χαρακτηριζεται απο ενα μεγαλο ελλειμμα και ενα τεραστιο χρεος συνεχως διογκουμενο, διοτι δανειζεται με δυσμενεστατους ορους, ειναι εντελως αδυνατο να «κοστολογησει» (ο ορος ειναι αδοκιμος για την περισταση). Ομως μπορει να «σχεδιασει» την οικονομικη του πολιτικη συμφωνα με την ιδεολογικη του πλατφορμα, που την ανακοινωνει στους πολιτες, δλδ. οτι στοχος του ειναι η μειωση μεχρι εξαλειψεως της κοινωνικης αδικιας που σημερα υφισταται στην ελληνικη κοινωνια. Να μην πληρωνουν οι φορολογουμενοι για να κερδοσκοπουν τα πασης φυσεως κεφαλαια τραπεζικα, παρασιτικα, καρτελ κ.α. σε ολους τους τομεις της οικονομιας. Να αυξηθουν οι δημοσιες δαπανες (που μειωθηκαν επι ΝΔ) για να δημιουργηθουν νεες θεσεις εργασιας και να αυξηθει η ζητηση που κινει την οικονομια μιας χωρας.
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=76973588
Υ.Γ. Δειτε και το λινκ.
9 Μαρτίου, 2009 στις 7:23 μμ
Πάνος
ζέπο,
το ετοίμασα το γκάλλοπ, αλλά φαίνεται πως υπάρχουν κάποια τεχνικά προβλήματα αυτή τη στιγμή στην πόρσε. Λίγη υπομονή! 😉
*
Γιάννη -2,
εκτός από την οικονομία έχουν μαγάλη σημασία τα θέματα εξωτερικής πολιτικής. Να θυμηθούμε τη στάση του ΓΑΠ στο σχέδιο Ανάν – και τον τρόπο με τον οποίο «προώθησε» το ναι;
*
Σούη,
το ποστ που λες δε γράφτηκε για μια μέρα. Θα παίζει …καιρό. Και να μου το θυμηθείς, θα γεμίσει σχόλια!
(κι εγώ που θέλω να σχολιάσω εκεί, δεν πρόλαβα ακόμα!)
Οπότε, αν θέλεις να κάνεις σεφτέ, μη διστάζεις: το σχόλιό σου σύντομα θα αποχτήσει παρέα! 😉
*
Ένη,
καλησπέρα! 🙂
9 Μαρτίου, 2009 στις 7:35 μμ
Σταθης
Στηριζω τον Γιωργο !!!
Τον στηριζω, γιατι τον παρακολουθω χρονια, και συμφωνω κατα καιρους σε παρα πολλα. Περισσοτερο απ ολα, εχει την ιδια αντιληψη με την δικη μου σε θεματα δημοκρατιας, συμμετοχης κλπ. Αυτα, δεν ειναι οι… θεσεις του, ειναι η ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ του και το εχει δειξει (και αποδειξει) πολλες φορες.
Εχω εμπυστοσυνη στο ΠΑΣΟΚ; ΟΧΙ !!!
Θεωρω οτι αυτο που ξεκινησε μεσα σ αυτο πριν ενα – εναμιση χρονο ΔΕΝ εφτασε στο τελος… ΔΕΝ ΣΠΑΣΑΝΕ τ αυγα!!! Ας οψεται το… Βατοπεδι και οι Ρουσοπουλοι που ανοιξαν το καπακι του τεντζερη της δεξιας δυσοδιας και ξυπνησε ο λαος απο την μποχα (οχι πως δεν του ρχοτανε η μποχα τις προηγουμενες φορες, φαινεται ομως πως του ριξανε πολυ ναρκωτικο οι ΜΜΕΔΕΣ δυναστες μας ολα αυτα τα χρονια και κοιμοταν σαν τουβλο). Ο Σεπτεμβρης του 08, αντι να αποτελεσει το τελειωτικο ξεκαθαρισμα του ΠΑΣΟΚ για να μετατραπει επιτελους σε ενα ΦΥΣΗ και ΘΕΣΗ σοσιαλιστικο, ΑΡΙΣΤΕΡΟ κινημα, δυστυχως (και ευτυχως βεβαια) αποτέλεσε το εναυσμα της αποκαθηλωσης του… γυμνου (καταλληλοτερου ή μαριονετας… εχει δειξει νομιζω) βασιλια.
Μπορει παρόλα αυτα, το σημερινο ΠΑΣΟΚ του Γιωργου να … καταφερει να μετριασει ολες αυτες τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ αγωνιες που εκφραζουμε ολοι ΠΑΡΑΠΑΝΩ και να ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ που θα μας παει ΜΠΡΟΣΤΑ ως λαο;
Aν τον στηριξω εγω, εσυ, ολοι οσοι θεωρουν οτι ειναι κοντα εστω στις αποψεις του, ολοι οσοι ΔΕΝ τον θεωρουν… γιωργακη, τζεφρυ, αμερικανακι κλπες προβοκατορικες παπαγαλιές, αν τον στηριξουν ΟΛΟΙ οσοι ΔΕΝ θεωρουν το συστημα ΠΑΣΟΚ αξιοπιστο, αν ΟΛΟΙ μας τελικα (ειτε τον στηριξουμε ειτε οχι) ΔΕΝ αφησουμε να μας … εκπροσωπουν δικηγορισκοι, διευθυντισκοι, ηθοποιήσκοι, δημοσιογραφισκοι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ του Λαμπρακη και λοιπων ΜΜΕΔΟ-κατασκευαστικο-ΚΑΡΤΕΛΑΔΩΝ, ΝΑΙ!!! ΜΠΟΡΕΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ του ΓΙΩΡΓΟΥ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ. ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!! με ολους εμας, που θα τον στηριξουμε τουλαχιστο….
Το ζητημα λοιπον ειναι ενα…
Θα κατσουμε στον καναπε να περιμενουμε; OXI
Θα δωσουμε… περιοδο «χαρητος» η πως το λεγανε τοσες φορες ως τωρα (λογω… καμενης γης κλπ); OOOXXXXIIII!!!! ουτε μερα.
Αυτη ειναι η αποψη μου
9 Μαρτίου, 2009 στις 7:50 μμ
Πάνος
Στάθη,
στον κύκλο των ανθρώπων που συναναστρέφομαι έχω συναντήσει μερικούς που «πιστεύουν» στο Γιώργο και …σιχτιρίζουν ή δεν εμπιστεύονται το ΠΑΣΟΚ . Οι επιλογές του καθενός σεβαστές, αλλά στην κυβέρνηση και στη διεύθυνση του κράτους ΔΕΝ θα είναι ο Γιώργος. Θα είναι οι …συνήθεις 5-6 χιλιάδες πασόκοι. Καλό κουράγιο… 😉
9 Μαρτίου, 2009 στις 8:11 μμ
σχολιαστης
Τι καλό κουράγιο ορέ. Εδω έχουμε ολόκληρο θίασο επι σκηνής, στο ΓΑΠ θα κολλήσουμε. Φαντάσου να ανεβούν στη σκηνή Τρεμόπουλος, Τσίπρας και Παπαρήγα με 5-6 χιλιάδες μέλη ΚΚΕ-ΣΥΝ-ΟΠ. Εκεί να δεις τσάμικα και καλαματιανά. Βέβαια θα έχουμε και μπαλαλάικες.
Υ.Γ. Ο ΓΑΠ με φοβίζει στα εθνικά θέματα. Το χουνέρι με την παράδοση της Κύπρου στους Τούρκους αν δεν αντιστέκονταν οι ίδιοι οι Κύπριοι, δεν πρόκειται να το ξεχάσω. Επίσης το ότι έχει έξω το Σημίτη δείχνει ότι είναι εντελώς τζάζ. Για αυτά τα δυο θέματα και μερικά ακόμα, έχει καταφέρει να είναι ελάχιστες μονάδες μπροστά απο αυτή την κυβέρνηση-καραγκιόζη.
Υ.Γ2. Αν ψηφίσω ΠΑΣΟΚ για να φύγει η ΝΔ, θα το κάνω με μεγάλη επιφύλαξη, λόγω του ΓΑΠ που νομίζω ότι δεν κάνει γι’ αυτή τη δουλειά.
9 Μαρτίου, 2009 στις 8:24 μμ
Βλαδίμηρος
Πάλι τον αδικείτε τον ΓΑΠ…
Αφού δήλωσε κατηγορηματικά ότι δεν δίνει ΛΕΥΚΗ επιταγή…
Για ΑΚΑΛΥΠΤΗ δεν είπε τίποτε (μάλλον σκόπιμα) 🙂
9 Μαρτίου, 2009 στις 8:32 μμ
Πάνος
Άλλος εμπνέεται από το ΓΑΠ, άλλος …επιφυλάσεται – όλοι τον (θα τον) ψηφίζουν!
Ορέα!
Πάντως, σχολιαστή, απ’ ό,τι ακούω, ο Κινέζος επανέρχεται εντός ολίγου εις το πλάι του ΓΑΠ. Λες να φέρει μαζί του και …ψήφους; 😉
9 Μαρτίου, 2009 στις 8:32 μμ
Ενη Καπαζογλου
Πανο
Καλησπερα κι απο μενα. Υποθετω οτι θελεις να πεις «no comments» OK. Και το κειμενο και το λινκ απαξιωνεται λοιπον.
Βρηκα ενα αλλο λινκ πολυ ενδιαφερον. Τι προτεινουν οι γκουρου οικονομολογοι.
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,dt=08.03.2009,id=6498772
Υ.Γ. Ασχετο. Πανο φευγω την Τεταρτη για Θεσσαλονικη, δεν εχω ομως ουτε μαιηλ ουτε τηλεφωνο για να σας βρω. Ισως απο τον τηλεφωνικο καταλογο.
.
9 Μαρτίου, 2009 στις 8:36 μμ
Γιάννης-2
Με κουβέντες σαν αυτές του Στάθη έχει ακόμη ελπίδα και ο ΚΑΚ!!
9 Μαρτίου, 2009 στις 8:37 μμ
Πάνος
Ένη,
το μέηλ μου είναι πασίγνωστο: panosz at otenet.gr
«Καλησπέρα» σημαίνει καλησπέρα – δε σημαίνει απαξίωση! Νομίζω πως δε χρειάζεται να επαναλάβω ότι διαφωνούμε (στα περί ΠΑΣΟΚ) με …αλληλοεκτίμηση 😉
9 Μαρτίου, 2009 στις 9:12 μμ
Στάθης
Ο ΚΑΚ… ειναι ο Καραμανλης ετσι; να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους…
Φιλε Γιαννη, οταν ερθει η ωρα που ο Καραμανλης θα παραδωσει την προεδρια της Νεας Δημοκρατιας (κατι που θα κανει με… τεραστιο … γδουπο, ετσι οπως ξερουν να κανουν οι δεξιοι σε τετοιες περιπτωσεις και σταυρωνουν αυτον που μεχρι χθες τον ειχαν για θεο), φροντησε εσυ και οι λοιποι της – οντως – μεγαλης κεντροδεξιάς παράταξης, να μην αφήσετε να ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ η παραταξη σας, έρμαιο των ορέξεων, των κοματαρχων σας, των κοτσαμπασηδων. Τοτε ας ειναι η ωρα που ο λαος θα πρεπει να παρει στα χέρια του ΚΑΙ αυτον τον χώρο που επίσης του ανηκει, όσο του ανήκει και το ΠΑΣΟΚ, ο Συνασπισμός, το ΚΚΕ, και οποιοςδηποτε άλλος πολιτικος χώρος.
Η αρχη – πιστευω – έγινε στο ΠΑΣΟΚ περισυ, έστω κι αν – πραγματικα το πιστευω – ΔΕΝ τελειωσε το ζητημα αυτο. Ομως, πιστεψε το, ΕΓΙΝΕ αυτη η αρχη. Οχι τοσο στον… σενο κομματικο χωρο, οσο στον ίδιο τον ΚΟΣΜΟ του ΠΑΣΟΚ.
Το ιδιο – περιμενω – οτι θα κανει και ο κοσμος της δεξιας (επιτελους). Το ιδιο θα γινει και στον Συνασπισμο (να εισαι σιγουρος) απο τον οποιο προερχομαι (ποτέ ως μελος του, ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ποτέ ως μελος του αλλα στην ουσια της σκεψης και της φιλοσοφιας μου ως ατομο).
Τοτε ειναι που ΠΡΕΠΕΙ να μιλησει ο λαός σε αυτους τους χωρους. Για να ξεκαθαρίσουν τα πραγματα, για να γινουν πραγματικα τα κομματα ΕΡΓΑΛΕΙΑ για την εκφραση της ΛΑΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ συμφωνα με το Συνταγμα.
Διαφορετικα, δεν προκειται να αλλαξει τιποτα σ αυτην την ερμη την Ελλαδα, σ αυτο το προδομενο πολιτικο συστημα, σ αυτον τον υπνωτισμενο λαό.
9 Μαρτίου, 2009 στις 9:17 μμ
Στάθης
Φιλε Πανο
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ
Συμφωνω με τον Γιωργο… η αν θες ΣΥΜΦΩΝΕΙ μαζι μου.
9 Μαρτίου, 2009 στις 9:23 μμ
Στάθης
Φοβερος και τρομερος ο χωρος σου παντως!!! Χαιρομαι που τον ανακαλυπτω, εστω και αργα… καμια φορα τα ωραια τα κρυβεις κατω απ το ρουθουνι σου…
9 Μαρτίου, 2009 στις 9:25 μμ
Πάνος
Εγώ πάντως το έβαλα σε εισαγωγικά – και χωρίς να αναφέρομαι σε σένα!
*
Ένη,
σου συνιστώ να διαβάσεις την Ευχή της Πορφυρίας – κι ας μη τη σχολιάσεις… 😉
9 Μαρτίου, 2009 στις 9:27 μμ
Πάνος
Εγώ κάτω από το ρουθούνι μου έχω …τρίχες 😉
– Να είσαι καλά βρε Στάθη, σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
9 Μαρτίου, 2009 στις 9:33 μμ
Ενη Καπαζογλου
Σταθη
Πολυ μου αρεσε η αποψη σου. Ο Παπανδρεου συμφωνει με σενα!!! Θα σου ελεγα και με μενα!!! Και αν δεν κανω λαθος και με καποιο εκατομμυριο που τον ψηφισε το 2004…….
9 Μαρτίου, 2009 στις 9:38 μμ
Ενη Καπαζογλου
Πανο
Δεν ξερω ποια ειναι αυτη η «ευχη της Πορφυριας». Ειμαι ομως γενικα κατα των ευχολογιων πασης μορφης. Μ αρεσει η πραγματικοτητα καλη κακη οτι ειναι και μεν την καλη την αποδεχομαι τη δε κακη την κριτικαρω μπας και βελτιωθει.
9 Μαρτίου, 2009 στις 9:40 μμ
Στάθης
Ενη
Ενας ΠΟΛΥ ΔΙΚΟΣ μου ανθρωπος, ηταν κι αυτος αναμεσα σ αυτο το εκατομμυριο που τον ψηφισε το 2004 αλλα και το 07…
Λιγο καιρο αργοτερα ομως, ΞΕΡΙΖΩΣΕ 4 λιόδεντρα απο το πεζοδρόμιο του για δυο λογους :
1. Γιατι… δεν μπορουσε να μαζεψει τις ελιες κι αυτες πεφτανε και… λερωνανε την αυλη του
2. Γιατι… του χαλουσανε την θεα…
ΔΕΝ νομιζω να συμφωνει ο Παπανδρεου μ’ αυτον…
ΥΓ Σημερα στο πεζοδρόμιο του παρκαρουνε ΝΤΑΛΙΚΕΣ
9 Μαρτίου, 2009 στις 9:50 μμ
δεξιος
Το ΠΑΣΟΚ αυτη την φορα δεν προκειται να μοιρασει διορισμους στο Δημοσιο γιατι δεν υπαρχουν λεφτα αλλά ιθαγένειες στους μεταναστες.Δεν στοιχιζουν τιποτα ,μάλιστα εχουν και εσοδα με τα παραβολα και φερνουν τους ιδιους ψηφους με τους διορισμους στο Δημοσιο.
Οσο για την περιπτωση να παρει ο «κοσμος της δεξιας» την παραταξη στα χερια του,αν αυτο συμβει θα βγουν ιδεες που δεν θα αρεσουν καθολου στους αριστερους φίλους μας.Ασε καλυτερα.
9 Μαρτίου, 2009 στις 9:56 μμ
Στάθης
Ηδου η Ροδος ηδου και το πηδημα…
Τοτε, ας κοιμομαστε τον υπνο του δικαιου μεσα στην μιζερη ελλαδα…
ας κοιμομαστε με παπλωμα το … «ολοι ιδιοι ειναι» στο κρεβατι με το «καθε καρυδιας καρυδι»… τον… «συντροφο » μας
9 Μαρτίου, 2009 στις 10:00 μμ
suigenerisav
@
Πάνος [Μαρτίου 9, 2009 7:23 μμ]
α, κατάλαβα.. ‘παίρνουν το χρόνο’ τους δλδ κατα πως λέμε στην πόκα.. μελετούν τις εκατέρωθεν απόψεις, ίσως διαβουλεύονται, κλπ
8)
τι να πω; μπορεί να είναι κι έτσι..
όσο για μένα.. λόγω ‘επαγγελματικής διαστροφής’, έχω κορεστεί.
για μια σειρά λόγους, δεν θα ‘χε νόημα να σχολιάσω οτιδήποτε στον long-lasting ‘αγώνα’.
με ενδιαφέρει, όμως, όπως επεσήμανα, το response της κοινωνίας [εν προκειμένω των αναγνωστών] πάνω στο ζήτημα. και αναμένω.
10 Μαρτίου, 2009 στις 12:33 πμ
Πάνος
Τι έγινε ρε παιδιά ο Κρόγιας; Ακόμα δουλεύει; 😉
10 Μαρτίου, 2009 στις 12:43 πμ
bioannis
@σχολιαστής1: «Αυτό που θέλω εγώ να ξεκαθαρίσω είναι ότι ΔΕΝ με ενδιαφέρουν οι Ο-Π και τα προβλήματά τους.»
@σχολιαστής2: «Φαντάσου να ανεβούν στη σκηνή Τρεμόπουλος, Τσίπρας και Παπαρήγα με 5-6 χιλιάδες μέλη ΚΚΕ-ΣΥΝ-ΟΠ.»
Που να σε εδιέφεραν κιόλας … οι ΟΠ @σχολιστή μου.
Εγώ πάντως σου δίνω το λόγο μου ότι είναι η τελευταία φορά που κάνω λόγο για σχόλιά σου. Τέλος. (και παρακαλώ -παρακαλώ- τη σκορδοκαΐλα σεμνά).
10 Μαρτίου, 2009 στις 12:45 πμ
bioannis
… σόρυ στο @σχολιστή … @σχολιαστή, ήθελα να γράψω, φυσικά.
10 Μαρτίου, 2009 στις 8:53 πμ
airgood@gmail.com
Πάλι εξορία ο Σημίτης;
Η συνταγή είναι σωστής
κατεύθυνσης
άγνωστης σε λιοπούς
κομματικούς συνδυασμούς
απο άλλους ανεφάρμοστους
προσοχή στους λοχαγούς
10 Μαρτίου, 2009 στις 9:57 πμ
Ενη Καπαζογλου
Σταθη
Μα ειναι δυνατον να ζηταμε απο μια πλειονοτητα πολιτων μια ας πουμε «υπευθυνοτητα και αξιοπιστια» σε οτι αφορα την κοινωνικη τους συμπεριφορα? Τοτε θα ειχαμε την ιδανικη κοινωνια των πολιτων.
Αυτο που θελω εγω να επισημανω ειναι οτι το αιτημα «να αλλαξουν ολα» δεν ηταν «καρατομησεις» αλλα «ριζικη αλλαγη» νοοτροπιων.Σε οσο το δυνατον μεγαλυτερο αριθμο πολιτων και βεβαια σταδιακα. Αυτο λεγεται και ΠΑΙΔΕΙΑ.
Η συμπεριφορα του γνωστου σου δειχνει οτι η παιδεια εχει ακομη μελλον.Αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να μενουμε απο τη μια «απαθεις» και απο την αλλη «αμετοχοι» με το προσχημα «μωρε δε βαρυεσαι ολοι ιδιοι ειναι». Στην πολιτικη χρειαζονται πολιτες συνειδητοποιημενοι και θα ελεγα και «ψυχραιμοι».
10 Μαρτίου, 2009 στις 10:01 πμ
σχολιαστης
Βιο, απαντούσα σε σχόλια του Πάνου.
Νέμα προμπλέμα, γιατί πάντα είσαι έτοιμος για καβγά. 😉
10 Μαρτίου, 2009 στις 12:33 μμ
cultdarter
εγω σαν μαθητης σας λεω οτι παιδεια θα μπορουσε ν υπαρχει αν το ηθελαν οι πολιτικοι!Απο τ στιγμη π δεν επενδιουν σ αυτο τ κλαδο της κοινωνιας δεν προκειτε να γινει καμια προοδος σε ολοι την αυριανη κοινωνια
10 Μαρτίου, 2009 στις 1:03 μμ
nikiplos
Να πω και εγω τον πονο μου αν μου επιτρέπετε…
Το πρόβλημα της χώρας είναι μια διαρκής και βαθιά πολιτική κρίση.
Με την αποδυνάμωση της πολιτικής ισχύος των δύο μεγάλων κομμάτων (που ενορχηστρώθηκε από τα μίντια και τους καναλάρχες κυρίως)
τα δύο μεγάλα κόμματα είναι έρμαια ενός 10% κατοίκων αστικών κέντρων που άγονται ως φαίνεται από πολυσχιδή συμφέροντα με γνώμονα κυρίως το προσωπικό ώφελος, και από άλλο ένα
10% που «έκλεψαν» οι καναλάρχες. Τα αποτελέσματα σε ότι αφορά την επαρχία δεν έδειξαν μεγάλες διαφορές, εξαιρέσει τα αστικά κέντρα Θεσσαλονίκης και Αθήνας.
Η οικονομική κρίση, συμβάλει, στο να μην περισσεύουν τα χρήματα για να ταΐζονται τα κομματόσκυλα που στοιχειοθετούν τους κομματικούς μηχανισμούς του Πασόκ και της ΝΔ. Αποτέλεσμα είναι η προσφυγή στο μαύρο χρήμα που από την τελευταία κυβέρνηση, είδαμε πως αποτέλεσε σταθερή κυβερνητική (και Πρωθυπουργική) επιλογή. Επίσης για πρώτη φορά μπήκε χέρι στα συνταξιοδοτικά ταμεία. Οι καναλάρχες δεν είναι παρά μεγαλοεργολάβοι που διεκδικούν την πίτα των κρατικών επιχορηγήσεων και των μεγάλων δημόσιων έργων… Μέχρι τώρα οι μίζες έφθαναν για να ταΐσουν τον εκάστοτε κυβερνώντα κομματικό μηχανισμο, είτε αυτά τυλίγονταν σε πάμπερσ, είτε δίνονταν σε offshore εταιρίες (οικογένεια δρακουμέλ) είτε τώρα πλέον κατευθείαν από το μαύρο χρήμα σε κουμπάρους κλπ που προσπαθούν ανακατεύοντάς τα με βατοπέδια και ξεπλυμμένα ομόλογα να τα «καθαρίσουν» κάπως.
Φυσικά το ανταποδοτικό έργο είναι οι διορισμοί. Ουχί στο Δημόσιο αγαπητέ Δεξιέ, αλλά σε θέσεις κλειδιά στις πολυεθνικές για τους λίγους και φυσικά θέσεις απλές προστατευμένες, που δεν έχουν φόρτο έργου για τα γαλάζια (σήμερα) και τα πράσινα (αύριο) τέκνα. Θυμάμαι από τα χρόνια μου σε ελληνική πολυεθνική αυτήν την ποσόστωση στις προσλήψεις της εταιρίας. Κοντολογίς τώρα ο Βγενόπουλος θα προκυρήξει θέσεις για την νέα ΟΑ που φυσικά θα είναι το κυβερνητικό ανταποδοτικό όφελλος. Εννοείται βέβαια ότι όταν πέσει η κυβέρνηση όλοι αυτοί θα πάρουν πόδι, για να έρθουν οι αντίστοιχοι πράσινοι. Προφανώς και οι χρυσές θέσεις (για λίγους) θα αλλάξουν. Οι εταιρίες πάντοτε βάζουν σε αυτές τις θέσεις κλειδιά ανθρώπους της εκάστοτε κυβέρνησης. Την ίδια περίοδο με τα σουβλάκια στον μπαϊρακτάρη, ο σοφός Σωκράτης άλλαζε τους τρεις μεγάλους διευθυντές του στην παιανία… όλοι οι γνωρίζοντες φυσικά γελούσαν με τις δηλώσεις γιατί ήξεραν ότι κανείς δεν κυβερνάει αυτή τη χώρα αν δεν πάει με τους «νταβατζήδες».
Δύο τα προβλήματα του ΓΑΠ. Τα χρήματα λίγα και οι πράσινη λεγεώνα πεινασμένη και στην απόξω 5 χρόνια (όπως και οι γαλάζιοι νωρίτερα). Ο ΚΑΚ φόρτωσε το δημόσιο αφού διπλασίασε του ΔΥ με αποτέλεσμα και δημοσιονομική δυστοκία… Όχι μόνο δεν θα έχει χρήματα, αν κυβερνήσει, άμεσα, αλλά θα φορτωθεί και το σύνολο της οικονομικής κρίσεις, τουτέστιν πολιτικά δεν τον συμφέρει να αναλάβει τώρα. Όμως όπως είπαμε πιέζουν οι πράσινοι, για να φύγουν οι βένετοι, γιατί φάγατε εσείς να φάμε κι εμείς…
Στο στρατόπεδο του ΚΑΚ ελπίζουν σε ένα πράσινο διάλλειμα, να γίνουν διπλές εκλογές τον Ιούνιο, να βγεί ο ΓΑΠ με μικρή διαφορά, και μετά να τον ρίξουν το 2010 με εκλογή προέδρου… Όμως έλα που υπάρχουν και αυτοί που λεν πως «ότι φάμε τώρα» γιατί μετά… ποιός τον είδε…
Με λίγα λόγια, η αποδυνάμωση του δικοματισμού, σε συνδυασμό με ένα αδύναμο, ανίκανο, υποταγμένο, χωρίς αξιοκρατία και αξιοπιστία κράτος μάλλον θα φέρει πολλές καταιγίδες… Θα ήταν σωτηρία για τη χώρα αν η αποδυνάμωση αυτή συνυπήρχε με ένα οργανωμένο κράτος δικαίου…αλλα αυτό είναι απο άλλο ανέκδοτο…
10 Μαρτίου, 2009 στις 1:55 μμ
Πάνος
cultdarter,
σε καλοσωρίζω στην καλύβα!
Πως μας βρήκες; Πως μπορεί ένας μαθητής να βρίσκει ενδιαφέρον σε αυτά που γράφουμε εμείς οι …μπαρμπάδες; 😉
10 Μαρτίου, 2009 στις 1:58 μμ
Πάνος
Σούη,
είδες που σου τάλεγα, για το ποστ των Καλύβα- Μαργαρίτη;
10 Μαρτίου, 2009 στις 3:59 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Krogias είπες,
« Ξεχνάμε προφανώς ότι επί ΠΑΣΟΚ έγινε η μεγαλύτερη αναδιανομή πλούτου στην Ελλάδα με αποτέλεσμα να αμβλυνθούν οι κοινωνικές ανισότητες και να δημιουργηθεί και η μεσαία τάξη, που σήμερα γυρνά την πλάτη της στην ιστορία.»
Και εσυ ξεχνάς προφανώς ότι η μεσαία τάξη δεν δημιουργήθηκε από το ΠΑΣΟΚ. Υπήρχε ήδη από τη δεκαετία του ’50. Προφανώς εννοείς ότι το Πασοκ αύξησε το μέγεθός της, που και αυτό όμως είναι αμφισβητήσιμο. Το ΠΑΣΟΚ μάλλον εξέθρεψε την τάξη των αρριβιστών, με άλλα λόγια το κάθε λαμόγιο που θεωρούσε ότι το απαύγασμα της επιχειρηματικότητάς είναι να τα έχεις καλά με τους πολιτικούς (βλέπε να τους λαδώνεις μέχρι εκεί που δεν πάει) και έτσι να παίρνεις δουλειές. Το καθεστώς της διάχυτης ανομίας και της γενικευμένης αυθαιρεσίας το οποίο έχει απλωθεί παντού σήμερα στην Ελλάδα, και το οποίο το ξεκίνησε η δικτατορία, το ΠΑΣΟΚ το θεσμοποίησε και το έκανε τρόπο ζωής. Τα περί αναδιανομής έχουν μεν μια βάση αλλά το ΠΑΣΟΚ ουδέποτε φρόντισε να αναδιαρθρώσει και την παραγωγική βάση της χώρας με αποτέλεσμα η ελληνική οικονομία να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Το αποτέλεσμα φυσικά είναι η πλήρης αδυναμία άσκησης κοινωνικής πολιτικής από το κράτος σήμερα.
«Αλλά, πάλι εκεί το γυρνάμε; Στο τι έκανε το ΠΑΣΟΚ πριν 20 χρόνια; Για το σήμερα και το αύριο πότε θα μιλήσουμε, αποκλειστικά;»
Μα και πρίν 20 χρόνια τα ίδια δεν έλεγε το ΠΑΣΟΚ? «Μην κοιτάτε το χθές, ελάτε να κοιτάξουμε το αύριο, το μέλλον.» Και το είδαμε το το «αύριο» που τώρα πια είναι χθες…
Είμαι σίγουρος ότι και σε 20 χρόνια την ίδια κασέτα θα παίζουν στο ΠΑΣΟΚ, «μην κοιτάτε τη λέγαμε και τι κάναμε το 2009 και το 2010, αυτά είναι περασμένα ξεχασμένα, ελάτε να κοιτάξουμε μπροστά, το μέλλον, βοηθήστε μας να τα ξανασκατώσουμε. Tα καταφέραμε στο παρελθόν, θα τα ξανακάταφέρουμε και στο μέλλον. Ναι, μπορούμε!» 😉 🙂
«Σας παρακαλώ, μην χρησιμοποιείτε ΚΙ εσείς την αντι-αντιπολιτευτική γραμμή της Ρηγίλλης… είναι κατάντια.»
Και εσυ σε παρακαλώ μην χρησιμοποιείς το αγαπημένο επιχείρημα του κάθε φασίστα, σταλινοφασίστα και κρύπτο-φασίστα…είναι κατάντια.
Κατάλαβε το, υπάρχει πολύς κόσμος που σιχαίνεται το ΠΑΣΟΚ χωρίς να έχει την παραμικρή σχέση με την Νεα Δημοκρατία και την δεξιά γενικότερα. Το να μας βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι απλά δείχνει τον έντονο αυταρχισμό που σε διακατέχει.
Επιπλέον, με το να αποδίδεις χαρακτηρισμούς (π.χ δεξιοί) σε αυτούς οι οποίοι διαφωνουν μαζί σου, εν προκειμένω με την θέση σου ότι το ΠΑΣΟΚ έχει όραμα για την Ελλάδα, ούτε κατά διάνοια δεν ακυρώνεις την όποια κριτική τους. Αντίθετα δείχνεις ότι εσυ είσαι αυτός που δεν μπορείς να υπερασπιστείς την άποψη σου. Άλλωστε, εαν μπορούσες δεν θα κατέφευγες σε χαρακτηρισμούς αλλά σε επιχειρήματα. 😉
«Αν είναι να κλείνουμε τα μάτια σε κάθε όραμα που έχει ένας αρχηγός που μιλά καθαρά πολιτικά για να μιλάμε με τεχνοκρατικούς όρους τότε το μόνο που καταφέρνουμε είναι να κάνουμε το χατήρι στην οικονομία και τα μεγαλοσυμφέροντα έναντι της πολιτικής.»
Εδω γελάμε… 🙂
Δηλαδή το ΠΑΣΟΚ θα προτάξει τώρα την πολιτική έναντι των μεγαλοσυμφερόντων??? Και πότε το έκανε αυτό στο παρελθόν για να το κάνει τώρα? Αλήθεια, γιατί δεν το έκανε αυτό στο παρελθόν? Και δεν μου λες ποιό μηχανισμό θα χρησιμοποιήσει για να τα βάλει με τα μεγάλα συμφέροντα τώρα? Τον ίδιο που έχει τόσα χρόνια και ο οποίος ΟΥΔΕΠΟΤΕ στάθηκε ικανός να τα βάλει με αυτά τα διαολεμένα «μεγάλα συμφέροντα»?
Και κάτι ακόμα, μου δίνεις την εντύπωση ότι τοποθετείς την πολιτική και την οικονομία σε αντιπαράθεση, η φράση σου «… το μόνο που καταφέρνουμε είναι να κάνουμε το χατήρι στην οικονομία…» αυτό δείχνει να υποδηλώνει. Αδυνατώ να καταλάβω βέβαια πως με χάλια οικονομία το ΠΑΣΟΚ θα καταφέρει να ασκήσει αποτελεσματική οικολογική και κοινωνική πολιτική. Και δεν νομίζω πως η οικονομία θα βελτιωθεί αν το ΠΑΣΟΚ την φέρει σε αντιπαράθεση με την πολιτική. Το τελείως αντίθετο ισχύει αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς, η οικονομία είναι αυτή που διαγράφει τα πλαίσια μέσα στα οποία μια κυβέρνηση θα μπορέσει να κινηθεί προκειμένου να ασκήσει την όποια πολιτική της.
Οπότε για πες μας…ποια είναι τα μυστικά σχέδια του ΠΑΣΟΚ για την διακυβέρνηση της χώρας? Ανυπομονούμε να τα ακούσουμε!
Γιάννης
11 Μαρτίου, 2009 στις 9:59 μμ
cultdarter
ενας μαθητης παντα βρισκει ενδιαφερον μια συζητηση για το μελλον του. καλος σας βρηκα κιολας…:P
11 Μαρτίου, 2009 στις 10:13 μμ
Πάνος
Ωπ, γειά σου cultdarter!
(Καλώς μας βρήκες κιόλας) 😉
*
Μα τι έγινε ο Κρόγιας; Πως μας απαράτησε έτσι, πάνω στο καλύτερο;
11 Μαρτίου, 2009 στις 10:19 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
Μάλλον τον πικάραμε ton ;anurvpo και έχει ζητήσει ακρόαση απο τον ΓΑΠ για να του εκθέσει το λαϊκό του αίτημα και να το εντάξει και αυτό στο όραμα του ΠΑΣΟΚ για την Ελλάδα… 🙂
11 Μαρτίου, 2009 στις 10:20 μμ
Δύστροπη Πραγματικότητα
…τον άνθρωπο…. ουφ!
17 Μαρτίου, 2009 στις 12:00 μμ
cultdarter
Οσον αφορα για την παιδεια στην οποια μιλαγαμε δειτε και σχολειαστε αυτο το blog.
http://cultdarter.wordpress.com/