…και η στεναχώρια (και απελπισία, πολλές φορές) του ειλικρινούς φορολογούμενου επαγγελματία.
Τι σημασία έχει αν πρόκειται για τρισάθλιο και άδικο μέτρο; Η ΓΑΠοκυβέρνηση επείγεται να μαζέψει λεφτά – συνεπώς οι φοροφυγάδες τώρα δικαιώνονται (για μια ακόμα φορά- η οποία, προφανώς ΔΕΝ θα είναι η τελευταία!)
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4594076&ml=1

42 Σχόλια
Comments feed for this article
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 1:00 μμ
σχολιαστης
Μπα, επειδή θα καταστραφούν τα παλιά στοιχεία, θα γλυτώσουμε από ένα απίστευτο χαρτοβασίλειο.
Σε μεγάλο βαθμό έχει να κάνει με την αδυναμία να μαζέψουν ζεστό χρήμα λόγω και τη λευκή απεργία των …αρμοδίων για το μάζεμα και λόγω του ότι μιλάμε για απίστευτα πάκα χαρτί που πρέπει να ελεγχθούν με το χέρι. Και βέβαια θα βολευτεί σημαντικό τμήμα της φοροδιαφεύγουσας αστικής τάξης που δεν θα πληρώσει παρά μικρό κλάσμα αυτών που χρωστάει. Ετσι λειτουργεί ο σοσιαλισμός.
Απο δω και πέρα πάμε με αμερικάνικη λογική (σε βλέπω γιατί δεν είσαι ακίνητος)
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 1:16 μμ
zeppos
«Τρισάθλιο και άδικο μέτρο» ή η ασχετοσύνη και η διάθεση για «κάρφωμα» δεν επέτρεψε να διαβαστεί με ήρεμο τρόπο το δημοσίευμα;
Η περαίωση ήταν και είναι σωστό μέτρο εφ’όσον απομακρύνει κατά πολύ το αλισβερίσι μεταξύ των ελεγκτών της εφορίας και των επαγγελματιών. Είναι θαύμα να ξεφύγεις από την χρόνια τακτική των εκβιαστών. Εβαζαν υπέρογκους φόρους και πρόστιμα και σου έριχναν την πρόταση να τους τα δώσεις για να τα μειώσουν. Όλα αυτά πάνε περίπατο με την περαίωση. Αρκεί οι συντελεστές να είναι δίκαιοι για κάθε επάγγελμα και για κάθε περίπτωση. Αλλος για φοροφυγάδες και άλλος για αυτούς που δεν έκαναν την τακτική κάθε διετία περαίωση. Και έτσι θα γίνει!
Όσοι δεν ξέρουν τι εστί περαίωση, καλύτερα είναι να μην βιάζονται να κρίνουν γιατί .. θα γλυστρήσουν..
Περαίωση έχουν κάνει οι περισσότεροι, είτε αυτοπεραίωση (με ειδικά προγράμματα που έχουν οι λογιστές) όπως και εγώ. Περαίωση δεν έκαναν αρκετοί και μάλιστα αυτοί μας κορόϊδευαν και έλεγαν οτι θα περάσουν τα χρόνια και θα παραγραφούν τα πρόστιμα. Αμ δε! Με τον νέο νόμο δεν παραγράφονται..
Όσοι έκαναν περαίωση τα περασμένα χρόνια, σήμερα δεν κινδυνεύουν με κανένα τρόπο από επανελέγχους και πρόστιμα, αρκεί να ΜΗΝ είχαν φορολογικές παραβάσεις. Αυτοί και τώρα με την νέα ρύθμιση θα μπορούν να κάνουν περαίωση αλλά ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΡΟΥΣ, δυσμενέστερους. Όσο αφορά την μείωση των προστίμων στους παλιούς παραβάτες εάν πληρώσουν μετρητοίς, αυτό ίσχυε από ανέκαθεν απλά τώρα μεγάλωσε η έκπτωση λόγω μεγάλης δυσκοιλιότητας στις πληρωμές τους.
Αρα αυτά τα περί «αδικίας» των σωστών είναι στην φαντασία σας.
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 1:37 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Ζέπο,
αν θεωρήσουμε ότι όλοι οι επαγγελματίες είναι «λαμόγια» , δεν υπάρχει θέμα αδικίας.
Πάντως όποιος είναι εντάξει φορολογικά αισθάνεται «μεγάλος μ@@@@κας»
Θέλει επίσης προσοχή , διότι ο μόνος τρόπος να αντιμετωπίζει το Κράτος τα «λαμόγια» αντικειμενικά είναι δια των ελέγχων και της καταστολής (δικαιολογημένης και σύννομης στην περίπτωση αυτή, διότι τα αντιμετωπίζει ένα προς ένα) .
Αν θεωρήσουμε ότι όλοι είναι «λαμόγια» και κάνουμε το ανωτέρω «τρόπο διακυβέρνησης» , καταλαβαίνεις που πάμε……
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 1:48 μμ
Βασίλης
@Ζέππο
Οχι, τα περί “αδικίας” των μικρών και τιμίων ΔΕΝ είναι στην φαντασία του αρθρογράφου.
Εκείνοι που ωφελούνται τα μέγιστα από το «επείγοντος εισπρακτικού χαρακτήρα» μέτρο της περαίωσης είναι ΚΥΡΙΩΣ εκείνοι που χρόνια τώρα φοροδιέφευγαν συστηματικά και χρωστούν μεγάλα ποσά – από τα οποία τώρα θα απαλλαγούν έναντι ευτελέστατων ποσών (σε σύγκριση με τις πραγματικές τους οφειλές και παραβάσεις). ΑΥΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ είναι η αδικία σε βάρος των «μικρών» φορολογούμενων, αγαπητέ. Οτι για μια ακόμη φορά η κατανομή των φόρων ΔΕΝ θα είναι ανάλογη με τα εισοδήματα των φορολογουμένων και οι «μεγάλοι» θα τη γλιτώσουν (πάλι) ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΑ.
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 1:50 μμ
zeppos
Αθηναίε, δεν κατάλαβα! Τι εννοείς ολοι λαμόγια;
Όσοι έκαναν τακτικά την δετή ή τριετή (παλαιότερα) περαίωση δεν έχουν λόγο να γκρινιάσουν. Πλήρωσαν τότε και τέρμα.
Η περαίωση ΔΕΝ αφορά κατά κύριο λόγο τους φοροκλέφτες. Αφορά όσους ΔΕΝ έκαναν όλα τα περασμένα χρόνια την τακτική κάθε διετία περαίωση, και δεν είχαν φυσικά φορολογικές υποθέσεις σε εκρεμμότητα. Βάζουν ένα συντελεστή επί του τζίρου που δήλωσες κάθε χρόνο και σε συνδιασμό με τον συντελεστή καθαρού κέρδους του επαγγέλματος βγαίνει ένα ποσό και «κλείνεις» τα βιβλία. Όσοι δεν έκαναν περαίωση έφαγαν πρόστιμα φυσικά που προσαυξάνονται κάθε χρόνο. Αυτά μειώνονται κατά 80% εάν τα σκάσεις τοις μετρητοίς.
Με την ευκαιρία πάνε για συνολική ρύθμιση και όλες οι υποθέσεις που εκρεμμούν στα δικαστήρια ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ πάντα, με τις ίδιες μειώσεις των προστίμων ΜΟΝΟ και οχι των επιπλέον φόρων φυσικά.
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 1:57 μμ
σχολιαστης
Το πρόβλημα για τους ελεύθερους επαγγελματίες είναι ότι δεν θα έχουν …εισόδημα προς φορολόγηση. Τα άλλα είναι δευτερεύοντα θέματα.
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 1:58 μμ
zeppos
Βασίλη, το ξαναγράφω. Εάν πληρώσουν μετρητοίς μειώνονται κατά 80% τα πρόστιμα και ΟΧΙ καταλογισθέντες οι φόροι. Δεν υπάρχει «ευτελές» ποσό. Αν ήταν ευτελές θα το πλήρωναν.
Τα ίδια ισχύουν και τα χρωστούμενα στα ασφαλιστικά ταμεία μήνες τώρα. Μειώνονται τα πρόστιμα και οχι οι εισφορές.
Φυσικά αυτά είναι εισπρακτικά μέτρα και πράγματι οσοι δεν πληρώσουν ολα τα πρόστιμα όπως ίσχυαν, κερδίζουν από την εκμετάλευση των χρημάτων που είχαν στη τσέπη τους αντί στο ταμείο του κράτους..
Πιο απλά δεν γίνεται να το πω…
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 2:02 μμ
zeppos
σχο… όσοι δεν έχουν, δεν δίνουν!
Το λέει και το ρητόν..
Ου λάβεις εκ του μη έχοντος..
Αλλά έχε υπόψη οτι υπάρχουν πολλοί που δεν έχουν «κλείσει βιβλία» από το 2000! Ε .. γι’αυτούς κάτι πρέπει να κάνει ο ΠΑΠΑΚ.. Έως πότε δηλαδή;
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 2:05 μμ
Πάνος
Ρε ζέπο, θεωρείς την περαίωση ως κάτι το φυσιολογικό; Για όνομα! Μέχρι εκεί έχει φτάσει η διαστροφή μας; Να θεωρούμε φυσιολογικό και αυτονόητο ότι πρέπει να να πληρώσουμε χαράτσι για να μη μας ελέγξουν; ‘Ελεος…
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 2:12 μμ
zeppos
Καλάααα..
Διαστροφή ε;
Αντε ρώτα πρώτα κανένα επαγγελματία σε παρακαλώ..
Αν εγώ συμβουλέψω για την αντιμετώπιση της τερηδόνας θα γελάσει και ο κάθε «τραπεζίτης»..
Ε το ίδιο είναι οταν ένα οδοντογιατρός κρίνει την περαίωση..
Σου λέω οτι ισχύει χρόνια και ήταν μια σωστότατη ρύθμιση.
Οι φορολογικές δηλώσεις μπορούν να ελεγχθούν κάθε λεπτό αν θέλουν, δεν χρειάζονται οι «έλεγχοι» με την μορφή που ξέραμε. Οι διασταυρώσεις και η αντικειμενική φορολόγηση μέσω κριτηρίων διαβίωσης είναι εδώ..
Αλλωστε η περαίωση είναι εθελοντική. Όποιος δεν την γουστάρει πάει για έλεγχο..
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 2:16 μμ
Πάνος
Συμφωνώ απολύτως ότι δεν σε παίρνει να μιλήσεις για τερηδόνα. Εγώ όμως ήμουν 13 χρόνια ελεύθερος επαγγελματίας (1984-1997),πέρασαν τότε δύο περαιώσεις -και νομίζω ότι ξέρω πολύ καλά για τι πράγμα μιλάω: πρόκειται για έναν στυγνό εκβιασμό προς τον ειλικρινή φορολογούμενο και ένα κλείσιμο του ματιού προς τον απατεώνα. Ουγκ! 😉
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 2:26 μμ
zeppos
Οχι.. δεν ήταν τότε το ίδιο..
Η σύγχρονη περαίωση εισήχθη μάλον το 2000 ‘η το 01 και στην αρχή ήταν κάθε 3 χρόνια. Μετά ο αλογοσκούφης την κόντυνε στα 2 χρόνια.
Εκείνο που λες ήταν «κλείσιμο βιβλίων» μέσω συμβιβασμού με τους ελεγκτές εφοριακούς που σχεδόν ΠΑΝΤΑ είχαν το χέρι απλωμένο.
Η «σύγχρονη» περαίωση, είναι άλλο πράμα. Βγαίνει αυτόματα από ένα υπολογιστικό πρόγραμμα των λογιστών σύμφωνα με το επάγγελμα και τον δηλωθέντα τζίρο κάθε έτους. Καταθέτεις μετά τα χαρτιά και το χρήμα στην εφορία και δεν σε ενοχλούν αν τα στοιχεία που έδωσες συμφωνούν με τα δηλωθέντα στις φορολογικές σου δηλώσεις.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ εάν δεν έχεις φορολογική παράβαση στο διάστημα αυτό. Οι παραβάτες δεν μπορούσαν να κάνουν χρήση της ρύθμισης αλλά πήγαιναν για έλεγχο, διακανονισμό και αν δεν συμφωνούσαν πήγαιναν στα δικαστήρια. Εκεί είναι και το «κόλπο». Λόγω της γραφειοκρατικής λειτουργίας των δικαστηρίων οι υποθέσεις σέρνονταν για πολλά χρόνια και αυτό είναι Ο τρόπος – καταφύγιο των φοροφυγάδων..
Κάποτε έπρεπε να γίνει κάτι, και η γκρίνια είναι άδικη!
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 2:59 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Ζέπο, εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω……
αν αποδεχθούμε ότι κάθε έλεγχος, διακανονισμός , συμβιβασμός είναι ΜΟΙΡΑΙΟ να γίνεται ανάμεσα σε Εφοριακούς που έχουν «απλωμένο χέρι» και επαγγελματίες που «αποκρύπτουν» , τότε πρέπει να καταργήσουμε τους Ελέγχους, και τους ελεγκτικούς μηχανισμούς.
Έτσι η «περαίωση» από «εξαιρετικό» μέτρο θα λάβει το χαρακτήρα του υποκατάστατου όλης της λειτουργίας.
Το προεκλογικό πρόγραμμα , πάντως, όλων των κομμάτων και του ΠΑΣΟΚ δεν έλεγε έτσι..
Δηλαδή κακώς κατηγορούσαμε τη διακυβέρνηση της τελευταίας 5 ετίας ότι διέλυσε τους ελεγκτικούς μηχανισμούς…
Προφανώς και δεν θεωρώ ότι ασπάζεσαι κάτι τέτοιο. ‘Όμως δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια αιτιολόγηση για το ότι η γενίκευση των «έκτακτων εισπρακτικών μέτρων» μπορεί να είναι κοινωνικά δίκαια…
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 3:01 μμ
zeppos
Αστο Αθηναίε..
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 3:18 μμ
Άγγελος
Πάνο,
η περαίωση είναι ΙΜΗΟ ελκυστική και για τον τίμιο επαγγελματία. Το κόστος ευκαιρίας για την εναλλακτική είναι πολύ υψηλό.
btw δεν ισχύει μόνο στην Ελλάδα.
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 3:42 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Zeppo, ok το αφήνω, κάτι παραπάνω θα ξέρεις..
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 3:53 μμ
Πάνος
Άγγελε,
ελκυστικό; Με όρους Άγριας Δύσης, ίσως…
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 4:19 μμ
Άγγελος
μάλλον Άγριας Ανατολής 😉
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 4:37 μμ
Πάνος
Έλα, λεπτομέρειες της μπίζνας, η οποία προβλέπεται να αποδώσει 2,5 δις ευρώ (1,3 λένε οι εφοριακοί, που ξέρουν καλύτερα – προσωπικά πολύ αμφιβάλλω: οικ αν λάβοις παρά του μη έχοντος!):
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=354156&dt=14/09/2010
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 5:46 μμ
Ενη
Να και μερικοί σύγχρονοι νέοι επιχειρηματίες που μάλλον δεν ασχολούνται με την περαίωση, που εκπροσωπούν την υγιή ελληνική επιχειρηματικότητα, ειναι νέοι με πρωτοπόρες ιδέες και κάνουν γνωστά τα ελληνικά προιόντα στίς διεθνείς αγορές. Πρωτοστατούν στο διαδίκτυο, στα αγροτικά προιοντα οπως και σε άλλα αξιόπιστα προιοντα της ελληνικής επιχειρηματικότητας.
Aπο την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ 13/9/2010
Οι «επαναστάτες του αυτονόητου»
Επιχειρηματίες που κάνουν πράξη τη βιώσιμη ανάπτυξη και στηρίχτηκαν σε καινοτομίες
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Πάνος Θεοδωρακόπουλος, Μάνος Χαραλαμπάκης Γιώργος Κώνστας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010
Ο Πρωθυπουργός τούς χαρακτήρισε «επαναστάτες του αυτονόητου». Πρόκειται για τους επιχειρηματίες εκείνους που, όπως είπε ο κ. Παπανδρέου κατά την ομιλία του στους εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων στη Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης, κάνουν πράξη τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Μάλιστα ο Πρωθυπουργός αναφέρθηκε ονομαστικά σε μια σειρά από επιχειρήσεις: την Ιndifex, τη δράση ΟpenCoffee, την εταιρεία τριών φοιτητών που δημιούργησαν εφαρμογή για το iΡhone, την εταιρεία βιο-πληροφορικής Βiovista, τον Συνεταιρισμό της Κριτσάς στην Κρήτη, τον Κορρέ, την Αpivita, την Cocomat, την εταιρεία Βαράγκη. Ολες, όπως είπε, έχουν στηριχθεί στην καινοτομία, τις νέες τεχνολογίες, την παράδοση και αποτελούν παραδείγματα της υγιούς επιχειρηματικότητας «που σημαίνει επένδυση στον άνθρωπο, κατάκτηση της γνώσης, αφομοίωση της τεχνολογίας, επένδυση στα προϊόντα μας, στη γνώση, στην ιστορία, στην τεχνογνωσία, στην αισθητική, στην ποιότητα, στην αξία» και είναι ζητούμενο για την ανάπτυξη της χώρας. Διευκρίνισε, βέβαια, ότι τα παραδείγματα θα μπορούσε να είναι εκατοντάδες.
Ο 30χρονος μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών και πληροφορικής Δημήτρης Γλέζος ξαφνιάστηκε ευχάριστα ακούγοντας τον κ. Παπανδρέου να αναφέρεται ονομαστικά στον ίδιο και την εταιρεία Ιndifex που ίδρυσε πέρσι στην Πάτρα. Η εταιρεία, όπως λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Γλέζος, «δημιουργήθηκε με στόχο τη σημαντική βελτίωση οποιουδήποτε κειμένου στο Διαδίκτυο, επιτρέποντάς μας να διαβάζουμε περισσότερα κείμενα στη μητρική μας γλώσσα».
Καινοτόμο σύστημα
«Με ένα κλικ μετάφρασε αυτό που θες σε χιλιάδες γλώσσες» αυτό είναι το σύνθημα της εταιρείας, με κύριο προϊόν της το transifex, ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης μεταφραστικού έργου. Το σύστημα, εξηγεί ο κ. Γλέζος, λειτουργεί ως «ενδιάμεσος κόμβος» ανάμεσα στους δημιουργούς περιεχομένου για το Διαδίκτυο και μεταφραστές απ΄ όλον τον κόσμο. Την αρχική ομάδα της Ιndifex αποτελούσαν επτά άνθρωποι σε διάφορες χώρες του κόσμου. Πολύ γρήγορα η εταιρεία δημιούργησε στρατηγικές συνεργασίας με μεγάλες διεθνείς εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Ιntel, η Νokia, η Red Ηat, οι οποίες χρησιμοποιούν το transifex για τη μετάφραση δεκάδων προϊόντων από χιλιάδες επαγγελματίες και εθελοντές μεταφραστές. Οι καινοτόμες τεχνολογίες που ανέπτυξε η εταιρεία του 30χρονου Δημήτρη Γλέζου έχουν παρουσιαστεί σε δεκάδες διεθνή συνέδρια και έχουν κερδίσει υποτροφίες από την Google ενώ ιδρύθηκε από ίδια κεφάλαια.
«Είμαστε μία ομάδα νέων που ξεκίνησαν με μόνο όπλο την όρεξή τους και το Ιnternet» αναφέρει ο κ. Γλέζος. Και συμπληρώνει: «Αλλωστε στο Ιnternet όλα είναι μια ιδέα και εμείς προσπαθούμε με αυτές τις εφαρμογές να αλλάξουμε την καθημερινότητά μας».
ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
«Με ένα κλικ μετάφρασε αυτό που θες σε χιλιάδες γλώσσες» είναι το σύνθημα της εταιρείας Ιndifex με το καινοτόμο μεταφραστικό έργο
Τρία εκατ. χρήστες κατέβασαν το iSteam
ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ του Πρωθυπουργού δεν την παρακολουθούσε λάιβ προχθές το βράδυ.
Ελαβε όμως ένα μήνυμα στο κινητό του από έναν φίλο του που έλεγε: «Ο Γιώργος Παπανδρέου έκανε αναφορά σ΄ εσάς». Ο Βασίλης Ράππος είναι ο ένας από τους τρεις φοιτητές που πριν από ενάμιση χρόνο δημιούργησαν μια εφαρμογή, ένα παιχνίδι, το iSteam, το οποίο έχουν κατεβάσει περισσότεροι από 3 εκατομμύρια χρήστες του iΡhone.
«Ηταν συγκλονιστικό. Απίστευτο. Αμέσως επικοινώνησα με τα άλλα παιδιά και έψαξα να βρω το video στο youtube» λέει στα «ΝΕΑ» ο 24χρονος φοιτητής στο Μετσόβιο Πολυτεχνείοστο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών- Βασίλης Ράππος. Μαζί με τους άλλους δύο της νεανικής παρέας, τον Βασίλη Σαμόλη και τον Κώστα Ελευθερίου διατηρούν σήμερα την εταιρεία GreatΑpps Ltd που έχει έδρα την Αγγλία. Την ίδρυσαν τον Φεβρουάριο του 2009, προκειμένου να δημιουργήσουν κι άλλες εφαρμογές σαν το iSteam. Γιατί όμως με έδρα την Αγγλία; «Εκεί οι διαδικασίες για να στηθεί μια εταιρεία περιορισμένης ευθύνης χρειάζονται μόνο μία ώρα.
Αντίθετα, στην Ελλάδα χρειάζεται να τρέχεις περίπου έναν μήνα» εξηγεί ο Βασίλης.
Καφές ιδεών
Η αρχή έγινε πριν από περίπου τριάμισι χρόνια. Η ιδέα ήρθε από το εξωτερικό και σιγά σιγά το opencoffee. gr άρχισε να σχηματοποιείται. Τα μέλη μιας ομάδας νέων- 15 ήταν αρχικά – αντάλλασσαν ιδέες για την επιχειρηματικότητα. Σήμερα στις συναντήσεις τους, που γίνονται μία φορά τον μήνα, συμμετέχουν κατά μέσο όρο 200 μέλη. Δημιούργησαν και έναν οργανισμό- theopenfund ονομάζεται- ο οποίος θα επιλέγει και θα χρηματοδοτεί νέους επιχειρηματίες με καινοτόμες ιδέες στον χώρο του Διαδικτύου, του λογισμικού και των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας.
Η όρεξη, η δουλειά και το μεράκι τους να προωθήσουν, να βοηθήσουν, να στηρίξουν νέες επιχειρηματικές ιδέες κίνησαν και το ενδιαφέρον του Πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου ο οποίος προχθές έκανε αναφορά στην ομάδα του ΟpenCoffee.
«Το πιο σημαντικό είναι ότι το όλο σκεπτικό είναι μηδενικού προϋπολογισμού» λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Γιώργος Τζιραλής απόφοιτος της Σχολής Μηχανολόγων του ΕΜΠ, ο οποίος ασχολείται με την ομάδα του ΟpenCoffee εκ της συστάσεώς της. Οι συναντήσεις- στην Αθήνα γίνονται στο Μουσείο Μπενάκη στην Πειραιώς- αρχικά αρχίζουν χαλαρά στο μπαρ. «Στη συνέχεια ακολουθούν σύντομες παρουσιάσεις στο αμφιθέατρο».
100 δολάρια το λίτρο για το λάδι Lambda
ΤΟ ΕΞΤΡΑ παρθένο ελαιόλαδο Lambda («λ») φιγουράρει στα ράφια του λονδρέζικου Ηarrod΄s (φωτογραφία) ως η «ΡολςΡόις» του λαδιού. Κοστίζει 100 δολάρια το λίτρο και είναι το ακριβότερο ελαιόλαδο στον κόσμο. Προέρχεται από την περιοχή της Κριτσάς στο Λασίθι, τυποποιείται και συσκευάζεται από τον αγροτικό συνεταιρισμό Κριτσάς για λογαριασμό του επιχειρηματία Γιώργου Κολιόπουλου, ο οποίος το διαθέτει στα Ηarrrod΄s.
«Ο Πρωθυπουργός είχε επισκεφθεί τον συνεταιρισμό μας πριν από λίγους μήνες, είχε ξεναγηθεί και είχε εντυπωσιαστεί από τον τρόπο λειτουργίας μας» λέει ο κ. Νίκος Ζαχαριάδης, πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Κριτσάς. Ο πρόεδρος του συνεταιρισμού εκφράζει την ικανοποίησή του για την τιμητική αναφορά στον συνεταιρισμό από τον Πρωθυπουργό στην ομιλία του στη ΔΕΘ.
Τα οφέλη για τον παραγωγό της Κριτσάς είναι πολύ μεγάλα όταν διακινεί το λάδι του μέσω του αγροτικού συνεταιρισμού, αναφέρει ο κ. Ζαχαριάδης. «Οταν ο μέσος παραγωγός παίρνει 2 ευρώ για το κιλό το λάδι που πουλάει, εμείς δίνουμε 2,70 προκαταβολή και ό,τι προκύψει ως κέρδος από την εμπορία του ελαιολάδου σε όλο τον κόσμο».
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 5:59 μμ
Πάνος
Αυτά είναι πραγματικά ευχάριστα. Όμως ελάχιστα -έως καθόλου – αντικατοπτρίζουν την ελληνική κοινωνία. Δυστυχώς.
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 6:01 μμ
Πάνος
Πάντως 2,7 ευρώ προκαταβολή για το λάδι που πουλιέται 100 δολ. στο Χάροντς, ακούγεται «κάπως»…
ΥΓ. Ποιός μαλ*κας δίνει 100 δολάρια για ένα λίτρο λάδι; 😉
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 6:03 μμ
Άγγελος
για το περιτύλιγμα τα δίνουν
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 6:06 μμ
Αναγνώστης ο αθηναίος
Τώρα που λέγατε για καινοτομίες το θυμήθηκα
Εκείνος ο μπαρμπέρης που κούρευε το Σημίτη στη Σίφνο και τον έκανε καινοτόμο και χαι τεκ (ο Σημίτης το μπαρμπέρη) τι απέγινε;;
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 6:09 μμ
Πάνος
Πήγε Αγγλία και άνοιξε εταιρεία τηλε-κομμώσεων 😉
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 6:11 μμ
Πάνος
Να επανέλθουμε στη θλιβερή πραγματικότητα; Σε νέα ύψη τα επιτόκια δανεισμού της χώρας: οι αγορές δε δίνουν ΔΕΚΑΡΑ αξιοπιστίας στις διαβεβαιώσεις του ΓΑΠ και του ΠΑΠΑΚ.
http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=202983
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 6:14 μμ
Πάνος
Μέχρι και ο κυρ- Μιλτιάδης (ο Παπαϊωάννου) κάνει το δύσκολο στο ΓΑΠ. Δε θέλει λέει σχέσεις με τα κυβερνητικά καθάρματα και αρνείται τη θέση του γραμματέα της Κοιν. Ομάδας:
http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=203010
(Καλά, δεν το λέει ακριβώς έτσι, αλλά αυτό είναι το νόημα…)
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 6:57 μμ
σχολιαστης
Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, το παίρνουν πίσω για την καταστροφή των στοιχείων διότι είναι …παράνομο. 😉
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 9:09 μμ
Ενη
Ετσι λοιπόν ολα μαζί ενας ωραίος αχταρμας αντιπολιτευτικός.
Απο τον μπαρμπερη στη Σίφνο σε αντιπερισπασμο των αξιόλογων και αξιοσημείωτων καινοτομιών των νεων παιδιών. (βλ. σχολιο Ενης.)
Στον» μεγίστης διαφοράς «επιτοκίων δανεισμού για τα ομολογα του δημοσίου οχι 4,65% αλλά 4,85%, αλλα υπερκαλυμένα. (λές και πρόκειται για το δημόσιο ξένου κράτους και σχεδόν επιχαίρουμε).
Με αποκορύφωμα την αρνηση του Παπαιωάννου. Δεν χάλασε και ο κόσμος αλλωστε εχει προσφέρει πολλά και ακομα προσφέρει, ας ξεκουραστεί και ας παραμερίσουν μερικοί παλαιοι.
Πάντως οταν παρατηρείται «βομβαρδισμός αρνητικών σχολίων» μάλλον διαφαίνεται θετική αποδοχή της κυβέρνησης απο το ευρύτερο κοινό που ουτε στο web βρίσκεται ουτε και στίς καθε λογής «συντεχνίες».
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 9:14 μμ
Πάνος
Ένη,
μη το παίρνεις κατάκαρδα… 🙂
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 9:25 μμ
nikiplos
Το κράτος αυτή τη στιγμή ψάχνει απεγνωσμένα για ζεστό ρευστό χρήμα…
Εκείνο που έχει σημασία είναι να το βρει… Δυστυχώς το κάνει με τους πλέον ανήθικους τρόπους ενίοτε.
Η περαίωση είναι ένας από αυτούς, καθώς στην ουσία το ελληνικό κράτος λέει:
κλέψτε και ύστερα από καμιά 5ετία θα τα περαιώσετε… Εννοείται ότι μιλάμε για κλέφτες που ΔΕΝ έχουν ελεγχθεί για να συληφθούν με τη γίδα στο μαντρί…
Ένα άλλο καινό φρούτο είναι τα 8 στρέμματα της κυράς Μπιρμπίλως. Στην ουσία όπως και τα 6 στρέμματα του Βλάχου, απλά θα βάλουν το μαχαίρι στο λαιμό των οικοπεδούχων που δεν έχουν 8 αλλά έχουν 6 τα επόμενα 8 έτη να τα οικοδομήσουν. Ακόμη και αυτοί οι δεν είχαν πρόθεση για κάτι τέτοιο… Έτσι τσιμεντώνεται η πανέμορφη κάποτε χώρα μας…
Τι να πει κανείς? Από ευρηματικότητα σκίζουμε..
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 9:50 μμ
Πάνος
Έτσι δεν παράγεται χρήμα – απλα καίγεται το λίπος. Το οποίο όσο και να είναι, κάποτε θα τελειώσει (πολύ σύντομα…) Και τότε έρχονται πιο κοντά τα κοράκια. ΑΥΤΗ είναι η μεγάλη ευθύνη του ΓΑΠ και της κυβέρνησής του.
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 9:55 μμ
δεξιος
Αφου το κρατος ψαχνει απεγνωσμενα να βρει χρηματα γιατι ενα χρονο μετα την αλλαγη κυβερνησης οι αυτοκινητοδρομοι της Αττικης παραμενουν παγωμενοι ;
Οι δρομοι αυτοι γινονται με αυτοχρηματοδοτηση λογω του μεγαλου αριθμου κατοικων με αυτοκινητα που θα τους χρησιμοποιει.
Αλλα μπιρμπιλισμος και οικονομικη αναπτυξη ειναι ασυμβιβαστα πραγματα.
14 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 10:29 μμ
δεξιος
Τα ξενα δημοσιευματα.
http://www.businessinsider.com/greek-tax-collections-2010-9
http://www.businessinsider.com/greece-germany-pensions-2010-4#years-of-work-to-earn-a-full-pension-greece-35-germany-45-1
15 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 8:36 πμ
vel
το αίσχος είναι ότι περαιώνονται «φιλικά¨ και τα εικονικά και πλαστά τιμολόγια.
15 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 8:55 πμ
σχολιαστης
Με τα 2 δις που θα μαζέψει πληρώνει 1 μήνα μισθούς και συντάξεις Δ.Υ.
15 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 11:07 πμ
Ενη
Πανος (14/9 9.14μμ.)
Να μην το παίρνω «κατάκαρδα» η να μην «πολυενθουσιάζομαι»;
(Βλ. τελευταία παράγραφο σχολίου μου). 😆
15 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 11:20 πμ
Πάνος
Καλημέρα Ένη! Διάλεξε εσύ τιπροτιμάς… 🙂
15 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 3:20 μμ
Ενη
Πάνο
Κανένα απο τα δύο. Μόνο μια ψύχραιμη συγκρατημένη αισιοδοξία.
Αλλωστε το ξέρεις οτι με τίς «ακρότητες» (ακόμα και με τις εχουσες σχέσεις με τα συναισθήματα!!!), αλλά και οποιας αλλης μορφής, δεν εχω και πολύ καλές σχέσεις.
Για το θέμα του ποστ «περαίωση ανελεγκτων χρήσεων» ενα πολύ ενημερωτικό δημοσίευμα ειναι ο κάτωθι σύνδεσμος.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4594076.
επειδή ειδα οτι γράφονται κάποια σχόλια που φέρνουν «τελειωμένες καταστάσεις» ενω μάλλον δεν ειναι ετσι.
15 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 3:30 μμ
Ενη
Kαι κάτι ΑΣΧΕΤΟ
θάθελα κάποτε να εξηγήσω γιατί στο διαδίκτυο αποφεύγω τα «καλημέρα» «καλησπέρα» καληνυχτούδια…. και τα παρόμοια. Ολόγος ειναι οτι ναι μεν μπορεί να «μιλώ» με ενα συγκεκριμένο ατομο, ομως στο web δεν υπάρχει privacy, αυτό που γράφω μπορεί να το διαβάσει οποιοσδήποτε στον παγκόσμιο ιστό, αν βεβαίως ενδιαφέρεται.
Συνεπώς ειναι αστοχο να λέω καλημέρα π.χ. οταν κάποιος που διαβάζει το σχόλιο βρίσκεται κάπου οπου ειναι ηδη μεσάνυχτα. 😆
15 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 5:34 μμ
Πάνος
Επί του ασχέτου: όταν λέω καλημέρα Ένη, δεν απευθύνομαι στον εγγονό του Μάο Τσε Τουγκ, κάπου στη σκιά του Σινικού Τείχους, αλλά στην Ένη, κάπου κοντά στο φως της Ακρόπολης. Μια μικρή γωνίτσα του αχανούς διαδικτύου είναι ΔΙΚΗ ΜΑΣ! 🙂
15 Σεπτεμβρίου, 2010 στις 8:29 μμ
Ενη
Πάνο (επι του ασχέτου)
Εν τάξει, δεν μιλώ στην Κίνα αλλά στην Αθήνα 😆 Ομως και ενα «γειά σου» νομίζω οτι ισως αντικαθιστα τον καθορισμένο «χρόνο του 24ωρου.
Συμφωνώ ομως οτι μια γωνιά ειναι ΔΙΚΗ ΜΑΣ. 🙂
Σταματώ για να μη μας κατηγορήσουν οτι ασχολούμεθα με «ασχετα». 😆